Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

17 Pages « < 14 15 16 17 > 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

probleme relanti laguna 1

cri8sti
post 31 May 2013, 17:45
Post #451


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.746
Joined: 29 December 08
From: Braila




Da, la ultimul test tot cu alimentare separata. Pai vroiam sa ma conving ca indica corect ce tot masuram eu acolo, si daca am vazut ca scos indica corect am verificat si bagat in admisie dar necuplat la ecu ca sa zic asa si mi-a dat iar prost. De aici rezulta ca prost este mersul motorului iar bun este senzorul. Nu cred ca mai are rost sa fac si ce zici tu, vacuum asa mare nu poate sa aiba decat din cauza motorului sau obstructie in admisie imediat dupa clapeta si bineinteles inainte de map ceea ce nu e cazul (am suflat admisia cand am umbat atunci la culbutori si e curata - oricum trebuia sa fie infundata aproape de tot ca sa faca asa) Nici eu nu inteleg cum poate sa se comporte asa de la distributie....ma gandesc ca fizic nu are cum sa intre mai mult aer intr-o camera cu volum constant???(cilindru)
P.S. TEORIE: se deschid supapele de admisie mai tarziu, pistonul fiind in cursa descendenta creaza vacuum in cilindru pana se deschide supapa si cand in sfarsit se deschide si supapa trage aer cu forta din admisie care fiind calculata pentru un anumit volum de aer per unitate de timp (mc/s) nu face fata? Bineinteles fenomenul se amplifica privit in ansamblu: 4 pistoane + crestere de turatie.

This post has been edited by cri8sti: 31 May 2013, 17:54


--------------------
Renault Laguna 1.6 16v + GPL (tomasetto q-box) - BR-11-PBC 2006 Expression
Un om destept rezolva problema, un om si mai destept o evita
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alexco
post 31 May 2013, 21:48
Post #452


Membru


Group: Members
Posts: 124
Joined: 27 June 12
From: Baia Mare




Scuze pt. offtopic (oarecum): distributia pusa aiurea poate da compresie mica pe (vre)un cilindru ?


--------------------
Renault Laguna 1999 1.6 16V +GPL
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cri8sti
post 1 Jun 2013, 06:12
Post #453


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.746
Joined: 29 December 08
From: Braila




Nu cred. Daca e sa scape compresia pe undeva, o scapa oricum. Uzura nu depinde de pozitia axelor sau a arborelui. Teoretic vorbind exista si posibilitatea sa ramana supapa deschisa pe cursa ascendenta a pistonului, dar, probabil ca ar lovi supapa in piston si sigur s-ar fi manifestat la fel la toti cilindrii. Deci compresie slaba pe 2 cilindri sigur nu e de la distributie.
L.E. bundy220 ia fii atent ce-am gasit: http://www.reno.ro/distributie-decalata-t135793.html cam seamana cu simptomele de la mine, nu? (bineinteles omu' si-a rezolvat problema si nu a mai revenit sa ne spuna daca era de la distributie sau poate nu)

This post has been edited by cri8sti: 1 Jun 2013, 08:06


--------------------
Renault Laguna 1.6 16v + GPL (tomasetto q-box) - BR-11-PBC 2006 Expression
Un om destept rezolva problema, un om si mai destept o evita
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bundy220
post 2 Jun 2013, 09:56
Post #454





Group: Members
Posts: 1.195
Joined: 21 February 09




Seamana dar nu stiu daca rasare.
E greu sa verifici daca e pusa bine la punct? Eu zic ca daca calezi motorul cum trebuie,cu dispozitiv la lungimea care o spunea Espacern parca,si daca dai jos capacele de la axe,ar trebui sa vezi.(si eventual sa corectezi)
Uite aici daca e asemanator

http://www.contitech.de/pages/produkte/ant...ecial_01_en.pdf

Scula pt axe o poti face din platband,dar nu stiu grosime,poate stie catalin sau daca nu masori la un ax.Nu e musai sa arate ca cea din foto,dar sa faca acelasi lucru.Practic trebuie un "C" perfect plan,la grosime de 3.5-4 mm,asta vezi tu,restul ce vezi in foto se foloseste si la alte chestii.(parerea mea smile.gif )

Poate gasesti si aici ceva documentatie.

http://www.matrasport.dk/Cars/Espace/vault/

This post has been edited by bundy220: 2 Jun 2013, 10:22


--------------------
n n - n
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cri8sti
post 2 Jun 2013, 18:30
Post #455


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.746
Joined: 29 December 08
From: Braila




Distributia sigur o sa o verific daca e pusa bine la punct. Sper sa reusesc saptamana viitoare ca usor usor devine urgenta treaba. Oricum revin cu un raspuns dupa ce o rezolv (sper sa o rezolv...)


--------------------
Renault Laguna 1.6 16v + GPL (tomasetto q-box) - BR-11-PBC 2006 Expression
Un om destept rezolva problema, un om si mai destept o evita
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bundy220
post 3 Jun 2013, 06:40
Post #456





Group: Members
Posts: 1.195
Joined: 21 February 09




O intrebare un pic stupida: nu cumva in galerie ai avut un fel de duza?Ma gandesc si eu...


--------------------
n n - n
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cri8sti
post 3 Jun 2013, 07:45
Post #457


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.746
Joined: 29 December 08
From: Braila




Am avut 4 duze nu una. Gaurile au fost acoperite cu 4 minunate suruburi si a mers asa (si a mers bine) vreo...4 ani cred. Am mutat injectoarele de gpl de pe admisia de plastic in partea de aluminiu langa injectoarele de benzina.


--------------------
Renault Laguna 1.6 16v + GPL (tomasetto q-box) - BR-11-PBC 2006 Expression
Un om destept rezolva problema, un om si mai destept o evita
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bundy220
post 3 Jun 2013, 10:38
Post #458





Group: Members
Posts: 1.195
Joined: 21 February 09




Ma refeream la gaura pt MAP.Poate este pe acolo o diuza,ca la carburator la dacie,zic si eu,dar ramane distributia de verificat prima data.
Totusi,la gpl ar trebui vazuta valoarea map,ca tot vacum e si acolo,de asta ziceam sa iei din alta parte,de pe corp clapeta,ca acolo se ia vacumul din toti cilindrii,nu doar de la 1.Nu ca ar fi alte valori,doar ca poate la 1 e vreo supapa aiurea...
E simplu de testat,un fortun in locul celui de la gaz si gata,masori.


--------------------
n n - n
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cri8sti
post 3 Jun 2013, 17:01
Post #459


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.746
Joined: 29 December 08
From: Braila




Stai putin, map-ul e pe admisie dupa clapeta. Ala este vacuum-ul la toti cilindri, nu este separat nici unul. Acolo unde e infipt map-ul e o camera comuna pentru toti cilindri, dupa map pleaca pe fiecare in parte. Si map-ul de la gpl este infipt in aceeasi camera numai ca in partea opusa. O sa masor si asa cum zici tu ca sa vad si ce valori sunt pe partea cealalta dar nu cred sa fie vreo diferenta.


--------------------
Renault Laguna 1.6 16v + GPL (tomasetto q-box) - BR-11-PBC 2006 Expression
Un om destept rezolva problema, un om si mai destept o evita
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bundy220
post 3 Jun 2013, 22:02
Post #460





Group: Members
Posts: 1.195
Joined: 21 February 09




Am confundat cu loganul cred 8v.


--------------------
n n - n
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bundy220
post 13 Jun 2013, 14:22
Post #461





Group: Members
Posts: 1.195
Joined: 21 February 09




Cristi,eu am treaba la Techirghiol sambata asta,daca nu ai mai rezolvat da un semn,poate ne intalnim in Braila.


--------------------
n n - n
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cri8sti
post 14 Jun 2013, 14:40
Post #462


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.746
Joined: 29 December 08
From: Braila




Domnu' aseara am tras distributia la punct (am reusit sa fac rost de calele originale). Pe la 1 noaptea ii faceam proba. Pe benzina merge impecabil (era distributia fugita cam cu 2 grade). Azi dimineata am schimbat si setul de membrane de la vaporizator, apoi i-am dat o autocalibrare, merge simtitor mai bine, dar tot mai am 2 probleme pe gpl: intra imediat pe gpl indiferent de temperatura (desi senzorul indica corect temperatura) si la accelerari...usoare imi cam da in nas, daca ii "dau in gura" merge si cu 160 cu tot cu ac pornit. N-am apucat sa o mai pun pe tester sa vad cum reactioneaza map-ul dar cred ca nu s-a schimbat nimic pentru ca pe gpl imi arata 0.35 la relanti si 0.23 la 4000 rpm. M-as bucura sa ne intalnim dar lucrez sambata de la 8 la 17 si duminica de la 8 la 13, daca poti dupa aceste intervale ar fi minunat icon_mrgreen.gif


--------------------
Renault Laguna 1.6 16v + GPL (tomasetto q-box) - BR-11-PBC 2006 Expression
Un om destept rezolva problema, un om si mai destept o evita
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bundy220
post 14 Jun 2013, 15:27
Post #463





Group: Members
Posts: 1.195
Joined: 21 February 09




eu plec din Techirghiol Duminica, dupa pranz,asa ca poate poate...
0723996325 nr meu.Cu map-ul nu e ok.


--------------------
n n - n
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cri8sti
post 14 Jun 2013, 17:17
Post #464


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.746
Joined: 29 December 08
From: Braila




QUOTE(bundy220 @ 14 Jun 2013, 15:27)
........Cu map-ul nu e ok.
*


N-o fi, da nu mai pot. Stii de cand ma chinui cu ea, altceva nu mai am ce sa-i mai fac, senzorul masoara bine, distributia e sigur bine pusa la punct, vreun dop dupa clapeta de acceleratie nu am mellow.gif aer fals nici atat....am ajuns la capat, se pare ca m-a invins un f...t de motor. Mai rau e ca ma si enerveaza ca-i iese si compresia buna. (am facut iar compresia si iar mi-a iesit intre 13.5 si 14 pe toti cilindrii), daca compresia iesea aiurea zbura in secunda 2 de pe masina, dar asa nu stiu ce sa-i mai fac.


--------------------
Renault Laguna 1.6 16v + GPL (tomasetto q-box) - BR-11-PBC 2006 Expression
Un om destept rezolva problema, un om si mai destept o evita
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
lucma
post 17 Jun 2013, 12:35
Post #465


Membru incepator


Group: Members
Posts: 11
Joined: 31 January 09
From: Timisoara




Salut,
Am schimbat zilele trecute pompa de benzina pentru ca avea un tiuit puternic si s-a oprit motorul de cateva ori in mers cand era scoasa din viteza (la semafor) si clima era oprita. Am pus o pompa sh care nu tiuie iar motorul trage bine. Am facut 500 km cu ea m-am intors in Tm si eram la semafor cu clima oprita de cand am intrat in oras, iar cand sa plec de pe loc motorul oprit. Il reporneam dar nu statea la relanti, pur si simplu murea daca nu il turam. Am pornit clima se stabiliza la 8-900 turatii, cu clima oprita murea. Am tras pe dreapta am scos alimentarea de la motorasul de relanti l-am bagat si am reusit sa ajung acasa.
A mai patit cineva asa ceva ? Care ar putea fi cauza?


--------------------
Renault Laguna I - TM-79-*AL 1999 Concord
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cri8sti
post 17 Jun 2013, 18:56
Post #466


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.746
Joined: 29 December 08
From: Braila




S-a oprit asa singur? Stand la semafor? Poate nu ti-ai dat seama cand s-a oprit si de fapt s-a oprit cand ai scos-o din viteza si oprit la semafor. Incearca o curatare corp clapeta si mpp pentru inceput si n-ar fi rau sa verifici si presiunea in rampa de injectoare (ca sa scoti pompa din ecuatie)
P.S. bundy220 Din toate simptomele care le aveam, am ramas cu o ezitare la accelerare usoara pe gpl (daca accelerez un pic mai tare merge perfect) si imi intra pe gpl prea repede, indiferent cat de rece e motorul. Pe benzina merge impecabil rolleyes.gif

This post has been edited by cri8sti: 17 Jun 2013, 18:56


--------------------
Renault Laguna 1.6 16v + GPL (tomasetto q-box) - BR-11-PBC 2006 Expression
Un om destept rezolva problema, un om si mai destept o evita
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
lucma
post 17 Jun 2013, 20:07
Post #467


Membru incepator


Group: Members
Posts: 11
Joined: 31 January 09
From: Timisoara




Mai mult ca sigur s-a oprit cand am scoso din viteza si nu am sesizat.


--------------------
Renault Laguna I - TM-79-*AL 1999 Concord
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
katalyn03
post 17 Jun 2013, 20:50
Post #468


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.345
Joined: 26 December 08
From: Craiova




QUOTE(cri8sti @ 17 Jun 2013, 18:56)
S-a oprit asa singur? Stand la semafor? Poate nu ti-ai dat seama cand s-a oprit si de fapt s-a oprit cand ai scos-o din viteza si oprit la semafor. Incearca o curatare corp clapeta si mpp pentru inceput si n-ar fi rau sa verifici si presiunea in rampa de injectoare (ca sa scoti pompa din ecuatie)
P.S. bundy220 Din toate simptomele care le aveam, am ramas cu o ezitare la accelerare usoara pe gpl (daca accelerez un pic mai tare merge perfect) si imi intra pe gpl prea repede, indiferent cat de rece e motorul. Pe benzina merge impecabil rolleyes.gif
*




ezitarea la acceleratie este normala(exista o explicatie) , fata de ce aveai inainte, este din cauza distributiei, inainte tragea foarte bin e pana in 2000, iar acum trage foarte bine peste 3000 asa este?
eu te-am mai intrebat cum trage si ai spus ca bine
exista vre-o diferenta?
bafta!


--------------------
Renault laguna - DJ 84 HRB 1998 1.6 16v
Schimb distributii (100 RON) si repar orice RENAULT.Dezmembrez Laguna 1 si 2, Megane 2, Safrane.....
TEL: 0766 34 18 99
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cri8sti
post 17 Jun 2013, 21:29
Post #469


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.746
Joined: 29 December 08
From: Braila




Crede-ma ca de tras trage la fel, inainte dadea in nas puternic peste 110-120 (pe gpl, pe benzina n-avea niciun stres), acum ca am pus distributia la punct ma asteptam sa scap de probleme, dar uite ca am ramas cu ezitarea asta la accelerare usoara pe gpl. Pe benzina tragea si trage si acum bine dar aveam inainte probleme cu relantiul si pe benzina si dadea usor in nas la 2000 rpm la rece si imi si pornea greu cand aveam apa pe la 50-70 grade. Acum nu mai am probleme deloc pe benzina.

17 Jun 2013, 21:38:
P.S. sigur e pusa bine la punct acum, am folosit calele speciale. Aveam aprox 2 grade deviere la arbore, problema e ca map-ul imi da aceleasi valori. Pur si simplu m-a lasat mut.

This post has been edited by cri8sti: 17 Jun 2013, 21:38


--------------------
Renault Laguna 1.6 16v + GPL (tomasetto q-box) - BR-11-PBC 2006 Expression
Un om destept rezolva problema, un om si mai destept o evita
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
lucma
post 30 Jun 2013, 11:43
Post #470


Membru incepator


Group: Members
Posts: 11
Joined: 31 January 09
From: Timisoara




Am fost la mecanic pt test ( moare motorul la relantiu cand si cand). Nu e nimic in neregula. Mi-a sugerat sa schimb motorasul de relanti. A cumparat cineva de curand sa puna un pret?
Multumesc


--------------------
Renault Laguna I - TM-79-*AL 1999 Concord
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alexco
post 30 Jun 2013, 12:09
Post #471


Membru


Group: Members
Posts: 124
Joined: 27 June 12
From: Baia Mare




Bestautovest.ro


--------------------
Renault Laguna 1999 1.6 16V +GPL
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Adisor_4you
post 30 Jun 2013, 22:14
Post #472


Membru incepator


Group: Members
Posts: 36
Joined: 28 January 13
From: braila




sal cri8sti.Sune si mie unde ai pus tu distributia la punct ma am si eu o problema in relanti dupa ce se incalzeste se aude un cloncanit in zona la distributie am schimbat rolele noi si cureaua de la ce ar putea face astept raspuns poate sti cand o accelerez nu se aude nimic


--------------------
renault laguna 1 - br84adr 2000
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cri8sti
post 2 Jul 2013, 07:59
Post #473


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.746
Joined: 29 December 08
From: Braila




Daca vrei iti dau un nr de telefon, nu am pus la service (acolo am pus prima data si a 2-a oara si prost) Cloncanitul e greu sa-ti zica cineva de unde e pana nu il aude. Daca ai schimbat rolele si cureaua mai poate fi de la vibrochen sau pompa de apa...sau poate te inseala putin si nu vine chiar de la distributie, poate vine de la intinzatorul de la accesorii sau vreo fulie...etc. Nu stiu ce cloncanit auzi tu...

This post has been edited by cri8sti: 2 Jul 2013, 08:03


--------------------
Renault Laguna 1.6 16v + GPL (tomasetto q-box) - BR-11-PBC 2006 Expression
Un om destept rezolva problema, un om si mai destept o evita
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Adisor_4you
post 2 Jul 2013, 19:05
Post #474


Membru incepator


Group: Members
Posts: 36
Joined: 28 January 13
From: braila




Sal cri8sti!ms de raspuns uite am facut un filmulet face asa cam dupa ce se incalzeste cam dupa 5 minute
&feature=youtu.be astept parerea ta


--------------------
renault laguna 1 - br84adr 2000
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
katalyn03
post 2 Jul 2013, 20:57
Post #475


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.345
Joined: 26 December 08
From: Craiova




QUOTE(Adisor_4you @ 2 Jul 2013, 19:05)
Sal cri8sti!ms de raspuns uite am facut un filmulet face asa cam dupa ce se incalzeste cam dupa 5 minute
&feature=youtu.be astept parerea ta
*



masina trage bine?
ori distributia nu este pusa bine la punct ori iti trebuie axe cu came si chiulasa, ce ulei ai in motor?
fluieratul se aude mai accentuat in decelerare din cauza curelei prea intinse
bafta!


--------------------
Renault laguna - DJ 84 HRB 1998 1.6 16v
Schimb distributii (100 RON) si repar orice RENAULT.Dezmembrez Laguna 1 si 2, Megane 2, Safrane.....
TEL: 0766 34 18 99
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cri8sti
post 3 Jul 2013, 08:36
Post #476


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.746
Joined: 29 December 08
From: Braila




QUOTE(Adisor_4you @ 2 Jul 2013, 19:05)
Sal cri8sti!ms de raspuns uite am facut un filmulet face asa cam dupa ce se incalzeste cam dupa 5 minute
&feature=youtu.be astept parerea ta
*


Face dupa ce se incalzeste ca atunci nu mai sta turata, revine la turatia normala de 752 rpm. Si eu zic ca-i de la distributie mai ales ca am avut un zgomot asemanator cand aveam distributia pusa prost. Fa o proba mica: tine motorul usor accelerat pe la 900rpm (cu mana din parghia de la clapeta de acceleratie) vreo 10 sec, apoi da-i drumul brusc la acceleratie. Daca scade sub turatia de relanti (implicit se aude mai tare zgomotul) atunci sigur e distributia. La mine era acelasi zgomot dar nu se auzea asa tare. Daca vrei suna la nr asta: 0723701384 - Gica Oncioiu - ii spui omului despre ce-i vorba si de unde crezi tu ca e problema si o sa se uite si el la ea (nu-ti ia nimic cat se uita si-ti si spune daca e sigur de la distributie sau nu)


--------------------
Renault Laguna 1.6 16v + GPL (tomasetto q-box) - BR-11-PBC 2006 Expression
Un om destept rezolva problema, un om si mai destept o evita
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Adisor_4you
post 3 Jul 2013, 20:48
Post #477


Membru incepator


Group: Members
Posts: 36
Joined: 28 January 13
From: braila




sal katalyn03!am ulei aral 10 w 40,da masina trage bine nu am probleme,s-ar putea ori e cureaua prea intinsa sau nu e bine pusa la punct dar cum spune cri8sti cam asa face numai ca atunci cand calc frana creste un pic turatia si apoi scade sub 800 si cloncane mai tare.se aud si un pic tacheti dar faza e ca dupa ce am schimbat curea ,rolele,pompa de apa face asa cu cea veche mergea bine motoru astept pareri

3 Jul 2013, 20:52:
sal cri8sti!cam asa face cum ai descris tu numai nu face cand trag de clapeta ci cand calc frana de mai multe ori pe loc creste si apoi scade turatia sub 800 si se aude rau tare ,cand o accelerez face mai putin.am sa il sun pe om maine sa vad ce spune si el ms mult revin cu ce a spus

This post has been edited by Adisor_4you: 3 Jul 2013, 20:52


--------------------
renault laguna 1 - br84adr 2000
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vyo79
post 4 Jul 2013, 18:47
Post #478


Membru incepator


Group: Members
Posts: 37
Joined: 8 June 07




Salut, exact acelasi zgomot facea si a mea. Am schimbat si eu distributia iar zgomotul a aparut fix dupa ce s-a incalzit motorul, m-am dus inapoi, mi-au slabit cureaua (au si precizat ca rola intinzatoare e reglata fix la mijloc), iar acum zgomotul se aude rar si mai redus ca intensitate. Mecanicii au zis ca poate fi rola intinzatoare cauza (kitul folosit este Continental) dar ce am sesizat eu este ca sunetul dispare dupa ce turez tare motorul. De atunci am facut vreo 1000 km si se aude din ce in ce mai putin. Si eu sunt nelamurit in aceasta privinta deci sunt interesat de cum rezolvi tu problema.


--------------------
dacia 1300 dacia 1300 1981
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Adisor_4you
post 5 Jul 2013, 19:45
Post #479


Membru incepator


Group: Members
Posts: 36
Joined: 28 January 13
From: braila




sal vyo 79,cri8sti,katalyn03 raspunsul e asta a zis ca e putin intinsa prea tare cureaua si eu nu am facut decat cam 500 de cu ea si a zis ca daca face mai rau atunci sa umblu dar faza este ca nu mai face deloc am fost in probe cu omu si nu mai face parerea mea este sa o lasi un momet asa am inteles ca asa zisa curea de la continental e mai rigida si de aceea face asa ,momentan eu o las asa daca e sa faca mai rau atunci umblu me de numar cri8sti mai vorbim ciao


--------------------
renault laguna 1 - br84adr 2000
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cri8sti
post 5 Jul 2013, 20:45
Post #480


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.746
Joined: 29 December 08
From: Braila




ma bucur ca nu-i nimic grav. Salut!


--------------------
Renault Laguna 1.6 16v + GPL (tomasetto q-box) - BR-11-PBC 2006 Expression
Un om destept rezolva problema, un om si mai destept o evita
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
17 Pages « < 14 15 16 17 >
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 30th July 2025 - 06:34
Dacia