FIABILITATE, Masini cu peste 100.000 km
![]() ![]() ![]() |
FIABILITATE, Masini cu peste 100.000 km
orbyt78 |
![]()
Post
#571
|
||
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 27 Joined: 26 August 12 ![]() |
|
||
--------------------
renault
symbol
2007 Better late on earth, than fast under !
|
|||
mars |
![]()
Post
#572
|
![]() meow or never Group: Moderatori Posts: 7.306 Joined: 22 January 04 ![]() |
Eu da, clar. De aceea am si tinut-o pana acum si nu vreau sa o vand. In afara de cateva mici bube rezolvate pe garantie, plus o panglica airbag, nu ma pot plange de nimic.
|
--------------------
Mercedes-AMG
A 35
(2023)
|
|
calinnov |
![]()
Post
#573
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 629 Joined: 28 December 06 From: Alba Iulia ![]() |
Sal,
Benzinarul il am de nou, are 130k km, este o masina foarte fiabila. NB |
--------------------
ex. Renault
Sedan 2.2, 1.6 16V, 82kw
2006 Exp. ex. Renault Sedan 2.2, 1.5 dci, 78kw, 2007 Exp
Renault Estade 2.2, 1.9 dci, 96kw, 2007 Priv ex. Renault Clio Symbol 1.4 8V 2003 55kw Exp |
|
ssilviu |
![]()
Post
#574
|
![]() F1 Man Group: Members Posts: 8.043 Joined: 11 June 04 From: Nicaieri ![]() |
Eu aș lua-o din nou, doar daca as mai gasi una noua de cumparat. SH nu aș lua.
|
--------------------
Renault
Megane 2 GPL
2006 Renault Master 2
Renault Clio 4.1 1.2 EDC Renault Clio 4.2 1.2 EDC Dacia Dokker 1.6 SCE GPL Dacia Logan 1.4 GPL |
|
ali3n_cop |
![]()
Post
#575
|
![]() 🎲🎲 Group: Members Posts: 1.265 Joined: 28 May 12 From: 🏡 ![]() |
Fost posesor de Megane 1, Megane 2, Megane 3 si actual de Fluence, pot spune ca am dat gres doar cu ultimele doua. Probabil ca au scazut ei nivelul calitativ sau nu au mai fost interesati decat de design. M1 si M2 mi-as lua la orice ora, M3 sau Fluence nu recomand. Este strict punctul meu de vedere.
|
--------------------
Mercedes
Sprinter "Sārak Edition"
1998 The truth is out there
|
|
orbyt78 |
![]()
Post
#576
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 27 Joined: 26 August 12 ![]() |
Am citit cam 80% din thread, si cum a mai spus cineva anterior sunt geniali cei care trec stergatoarele si becurile la elementele schimbate.
![]() Ca un fel de concluzie sau mai bine parere personala, nimic nu e de speriat in cele 20 de pagini prezentate aici, elementele cai de rulare fiind din strat consumabile, bucsele la fel, iar cele care chiar pot fii considerate probleme a-si enumera coloana de directie, caseta de directie, fulia defazoare si electrovalva ei. Unii ghinionisti am mai intampinat probleme la electromotor, pompa de combustibil, fulie alternator sau circuitul de aer conditionat, fara sa aibe o pondere importanta in catalogarea masinii. Cand e masina ta si face proleme, da tinzi sa spui ca nu este fiabila, dar va rog sa va uitati la celelalte marci, care prin marketing au castigat eticheta de premium, si observati problemele la ele, cat si costurile aferente reparatiilor. O sa trageti alta concluzie ![]() La al meu symbol in 99tkm, am schimbat o bieleta, si a avut niste probleme la clapeta de acceleratie rezolvate in regie propie, si banuiesc ca urmeaza un kit de ambreiaj. |
--------------------
renault
symbol
2007 Better late on earth, than fast under !
|
|
soryn94 |
![]()
Post
#577
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 536 Joined: 24 June 11 From: Constanța ![]() |
QUOTE(orbyt78 @ 26 Dec 2013, 02:08) Ca sa nu deschid alt topic, o sa postez aici o intrebare. Pt cei care poseda aceasta masina ati mai cumpara inca odata masina asta ? Sunt curios pentru ca in aprilie, cand ajung intara o sa intru in randul vostru, avand un 1.6 16v privilege luat in vizor. Salut! Eu da,as cumpara din nou masina. Am acum 150.000km si am avut 2 probleme: - topit mufa pompa benzina - acum recent am descoperit de ce nu imi pornea uneori(se aprindea cheita de service+stop+low battery si pleca ventilatorul de la clima pe turatie maxima),am descoperit un fir rupt la cablajul care pleaca din panoul de sigurante la motor.Era un fir portocaliu.La inceput pornea si se oprea imediat. Am schimbat la ea : -amortizoare fata cu flanse si rulmentii de sarcina -bielete atiruliu + bucse bara stabilizatoare -bucse cadru motor -tampoane esapament -bucse punte spate -tampon anticuplu -uleiul la cutie -capete de bara si bielete -vestitul compresor pe garantie -bateria mai tinea,dar am hotarat ca ii este de ajuns -CD playerul tot pe garantie,se bloca la temperaturi joase. Ce mai am de schimbat: -fulie arbore cotit -amortizoare spate -toate tampoanele de la motor -ambreiajul,este in ultima faza,adica tremura masina ca dracu cand plec de pe loc,numai la rece,dupa ce se incalzeste putin placa de presiune,discul de frictiune si rulmentul nu mai trepideaza.Sper sa nu ma lase pe camp ![]() La ultima vizita in sevice era un megane 1.5 cu abreiajul distrus(din spusele mecanicului cedase rulmentul de presiune) si astepta un kit de abreiaj(vine in 2 zile daca e in tara,daca nu 2 saptamani ![]() In rest benzina si talpa ca-i place sa fie "chinuita" ![]() This post has been edited by soryn94: 14 Jan 2014, 23:26 Attached thumbnail(s) 20140113_161708.jpg ( Size: 2.96mb ) Number of downloads: 1694 |
--------------------
RENAULT
MEGΛNE GrandTour
2.2 , 1.6 16v 2oo6/Expression
|
|
aqua |
![]()
Post
#578
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.251 Joined: 24 February 05 From: Bucuresti ![]() |
acu ca am trecut si eu de cifra rotunda, luata in 2007 sa vedem ce-mi aduc aminte (ma refer la item care au dat chix din cauza lor, fara sa intervin eu in vreun fel):
-schimbat inainte de iesire din garantie servofrana, aia de scotea un fasait, am schimbat-o ca ieseam din garantie si sa fiu linistit, altfel nu aveam nicio problema cu ea -un amortizor spate l-am descoperit curs, cred ca eram inca in garantie cu masina, da pt ca nu intra in ea am decis sa trec cu totul pe suspensie mai tare si am schimbat totul -aici desi nu am schimbat, a trebuit sa ma chinui sa scap de limba aia de plastic care se rupe si ramane pe axul volanului, unde se infasoara banda, am scos-o bucatica de plastic la timp si am scapat de zgomot si pana acum n-am avut probleme cu banda -bujiile beru din dotarea originala, am gasit vreo 2 arse in a 3 iarna de existenta, pornea cam greu, luat teapa cu unele de pe okazii contrafacute, chinuit vreo 2 ierni ce are ce are ca porneste f lung, intr-un final am descoperit, schimbat cu bosch duraterm din service auto si de atunci totul a reintrat in normal ce nu am schimbat pana acum, si am observat ca multi altii au deja 2 schimburi: -orice inseamna articulatii, am ceva joc pe la bielete da cica nu e grav, tre sa am in vedere schimbarea lor (am schimbat amortizoare si arcuri da din proprie initiativa, mai putin ala de sus de am zis ca era curs) -la engine nimic, doamne ajuta -discuri inca merg linistit un schimb -ambreiajul e in regula inca -tampoane motor in regula altfel restul consumabilele obisnuite e adevarat ca am avut diverse rahaturi mai mici sau mai mari specifice dar n-au necesitat o mare bataie de cap, si s-au rezolvat cumva acum daca ma uit, a fost ok zic eu, strict calitativ a fost amortizorul, banda, si servofrana care au cazut in primii 2 ani |
--------------------
ex. megane dci,
ex. Sportage GDI
2017 Sportage 2020 AWD T-GDI
|
|
dan.fcs |
![]()
Post
#579
|
Membru incepator Group: Members Posts: 6 Joined: 9 July 08 ![]() |
Am cumparat masina noua in 2007.Acum are 115000.Am schimbat, in garantie, cilindrul emitator de la ambreiaj(asa scrie in carnetul de intretinere).La 102000 am inlocuit bieletele si capetele de bara desi batea doar una dintre bielete.In rest doar revizii la fiecare 15000.Placute fata la 59000, iar pe spate la 95000.La inceputul acestei ierni am inlocuit geamul oglizii soferului care nu se mai dezaburea.
Singurul lucru care m-a suparat a fost apa din buzunarul usii din stanga.S-a rezolvat printr-un adaos de sili,con peste buretele boxei.Pt. o masina de 57000 de lei mi se pare jenant, dar asta e. In ciuda acestui mic incovenient as mai cumpara Renault.Masina are mai multe plusuri.Consumul de carburant te face sa uiti de minusuri. |
--------------------
renault/daewoo
megane1.5dci85cp/cielo1.516v85cp
2007/expression/2003/executive
|
|
tolo |
![]()
Post
#580
|
Membru Group: Members Posts: 154 Joined: 10 May 13 ![]() |
as mai cumpara din nou masina. megane 2 iesita in 06.2008 pe portile dealer-ului actual 280k km. la 250k am primit mesajul "injection fault" pt. prima data (schimbate 2 duze retur si rezolvat). urmeaza in primavara kitul ambreiaj si capete bara. in rest ok. consumabile si atat.
|
--------------------
renault
megane
- buc
2008 1.5
|
|
adu_mihailescu |
![]()
Post
#581
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 43 Joined: 25 April 13 ![]() |
cumparata in 2006 noua.
99.000 km schimbate pana acum: bloc lumini (banda aibag rupta) ambreiaj 1x rulement spate tampon motor siguranta generala capete de bara bielete baterie varta becuri faza scurta si in rest placute, ulei, filtre...de-ale casei Sper sa mai tina fetita ![]() |
--------------------
Renault
Megane Sedan 2
- B 250 ADU
2006 Expression Renault Megane 2.2 Sedan 2006 1.5 dCi 74kw 101cp
|
|
ssilviu |
![]()
Post
#582
|
![]() F1 Man Group: Members Posts: 8.043 Joined: 11 June 04 From: Nicaieri ![]() |
QUOTE(soryn94 @ 15 Jan 2014, 00:22) Am acum 150.000km si am avut 2 probleme: bobine ... fulie defazoare? |
--------------------
Renault
Megane 2 GPL
2006 Renault Master 2
Renault Clio 4.1 1.2 EDC Renault Clio 4.2 1.2 EDC Dacia Dokker 1.6 SCE GPL Dacia Logan 1.4 GPL |
|
tr_viorel |
![]()
Post
#583
|
Membru autentic Group: Members Posts: 558 Joined: 11 January 08 From: Craiova, Dolj ![]() |
Cumparata noua in Ian. 2006, fabricata in Dec. 2005. 95.000 km. Schimbat:
tampon hidroelastic Febi, bieletele si capetele de bara TRW, o flansa cu rulmentul aferent la telescopul stanga fata (o groapa luata la cca. 45.000 km parcursi), pompa de amorsare cu furtunul si mufa pana la filtrul de motorina, bateria (Tudor originala-5 ierni cu Varta silver-doua ierni si de anul trecut MOLL de 71 A). In rest un rand de anvelope de vara si un set de anvelope de iarna. Filtrul de motorina la fiecare 20.000 Km, 250 ml ulei 2T la 60 l motorina si 15 ml Megasel la fiecare 20 l motorina. Placutele de frana si discurile originale si apreciez ca mai tin cca. 15.000 km. Ca becuri schimbat un bec stop frana si becul de la al treilea stop pe frana. Cca. 60% din parcurs, facut pe autostrazile europene. Distributia la 64.000 km si 5 ani (Dec. 2010). Ca problema de parcurs, in iulie 2013, la cca 130Km/h, sarit siguranta de la intercooler/turbina, aparand ca manifestare imposibilitatea accelerarii peste 2300 rot/min si lipsa de putere. Remediat pe loc, arcul de fixare nefiind cazut de pe motor. Una peste alta, sunt multumit de masina. 9 Feb 2014, 10:56: Am omis bucsele spate_Febi- schimbate la 94.000 km. This post has been edited by tr_viorel: 9 Feb 2014, 10:56 |
--------------------
RENAULT
Megane 2.1
dec. 2005-confort expression, 1,5dci, 101HP
|
|
soryn94 |
![]()
Post
#584
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 536 Joined: 24 June 11 From: Constanța ![]() |
Salut!
Nu am schimbat fulia defazoare,nici nu am de gand.N-am avut probleme cu ea. Bobine, la fel, nu am schimbat .Sunt Beru bobinele,de o varsta cu masina. Ce ti-ai dori mai mult de la un Megane ![]() |
--------------------
RENAULT
MEGΛNE GrandTour
2.2 , 1.6 16v 2oo6/Expression
|
|
meganecris |
![]()
Post
#585
|
Membru incepator Group: Members Posts: 2 Joined: 10 January 09 ![]() |
Salut, baieti! Cand am comentat ultima oara, parcursesem 105.000 km cu masina.
Acum,pot sa spun, cu orgoliu si mandrie, ca am atins 200.000 km, toti facuti de mine. Singura problema care a aparut intre timp este blocul de lumini, mai exact, semnalizarea stanga functioneaza chiar si atunci cand maneta este pe pozitia neutru (problema rezolvata, nu mai folosesc semnalizare stanga) daca stiti o solutie va rog, ajutati-ma. in rest, masina este BETON!!! |
--------------------
renault
megane 1.6 16V
2006
|
|
ssilviu |
![]()
Post
#586
|
![]() F1 Man Group: Members Posts: 8.043 Joined: 11 June 04 From: Nicaieri ![]() |
Nu merita sa fi pus masina pe gpl daca mergi asa mult cu ea?
|
--------------------
Renault
Megane 2 GPL
2006 Renault Master 2
Renault Clio 4.1 1.2 EDC Renault Clio 4.2 1.2 EDC Dacia Dokker 1.6 SCE GPL Dacia Logan 1.4 GPL |
|
renoclio |
![]()
Post
#587
|
Membru incepator Group: Members Posts: 2 Joined: 14 December 09 ![]() |
Salut,
N-am avut rabdare sa citesc cele 20 de pagini ale threadului asta asa ca nu stiu daca mai este vreun Megane 2 Authentique (2004/1,5DCI/60kW) cu 327.000 km si care, cu o exceptie, merge ca la inceput. Defectiuni: - 1 macara geam fata stg - 1 macara geam fata dr - 1 motoras stergatoare - 1 fulie alternator - 1 injector - 3 bujii Am schimbat (in afara de consumabilele de 15.000, desigur) cateva chestii, astfel ca acum masina este la: - al treilea set de piese ale trenului de rulare (pivoti, bielete directie, bielete antiruliu, capete bara, bucse brate etc) - al treilea set de amortizoare fata - al doilea set de amortizoare spate - al treilea set de discuri frana (5 de placute) - al treilea disc de ambreiaj - al treilea parbriz In momentul de fata am o chestie care inca n-am identificat-o. La rece, motorul porneste la al 10-lea buton, cu mult fum alb care se reduce si dispare pe masura ce motorul se incalzeste (3-5 minute). La diagnoza apare "Misfire" ba la cilindrul 1, ba la 3 etc. Sterg eroarea si, la urmatoarele cateva porniri la rece motorul o ia "la sfert". Dupa care se repeta "Injection Fault", iar pornire grea, iar sters eroarea, iar ok o perioada scurta, bla bla. Sunt in cautare de solutii. Sunt, in continuare, foarte multumit de masina. De altfel, am mai avut un Megane I DCi 1,9 pana la 200.000 km si care, acum are vreo 375.000 dar cu o o interventie la motor si una la cutie. Bune masini! This post has been edited by renoclio: 18 Mar 2014, 23:41 |
--------------------
Renault
Clio
- IS 07 GKT
2001/Symbol/1,4l/8v
|
|
rokad |
![]()
Post
#588
|
Membru incepator Group: Members Posts: 74 Joined: 15 August 08 ![]() |
propun sa posteze opinii si posesorii care au peste 200000km,sau eventual rog moderatorul sa deschida un topic nou cu opiniile detinatorilor care au peste 200000km pentru a vedea daca mai merita investit in masina.eu am 202000 km nu am avut probleme cu injectia,turbina,ambreiajul pana cum si ma stept sa am in viitorul apropiat(megane 2 an 2005,1,5 dci,74kw),avand in vedere ca multi au avut problem cu cele mentionate la un kilometraj mai mic.Intreb pe cei care au peste 250-300000 km daca merita investit in masina la un kilometraj peste 200000?
|
--------------------
renault
megane hatchback
- sc 176 g
2000,1,6 rxe
|
|
RadulescuRomulus |
![]()
Post
#589
|
![]() Sunt cu ochii pe voi! Group: Members Posts: 1.780 Joined: 7 December 10 From: naufragiat ![]() |
eu mi-am dat acelasi tip de megane ca al tau la 265 000 km.
Ce am schimbat in ultimii 10-15000km: - amortizoare - discuri spate [nu au fost schimbate niciodata pana la mine] in rest, revizii, apa, paie si bataie! Masinuta aia a fost ceva de vis, ca intretinere. Defectul ei fusese altul: inainte de a o cumpara eu, a fost data peste cap [literalmente] si reparata prost; dar motorul torcea minunat. La motor- nici o problema. |
--------------------
VW Passat berlina
2.0 Tdi CR + DSG
- B 69 COI
04.2009 - diesel, 140cp EX: megane 2.1, 1.5dci, 101 magari - B 314 ZDA
|
|
mikidnl |
![]()
Post
#590
|
![]() Membru Group: Members Posts: 113 Joined: 19 January 07 From: Bucuresti ![]() |
Salut! Au trecut ceva ani de cand am pornit acest topic si nu pot decat sa ma bucur ca inca este de actualitate. Meganul meu face in aceasta iarna pe 24 dec, 10 ani. La acest moment masina este in pragul celor 200.000Km. Cineva intreba pe aici daca "v-ati mai lua urmatoarele serii de renault" raspunsul meu este DA. Nu am sa incep o enumerare a componentelor inlocuite pana la acest moment, dar am sa va spun ca nu am avut probleme majore de genul (cutie viteze, turbina, injectoare, pompa injectie, etc, etc). Eu am cumparat masina de la un amic la 73.000Km si am avut norocul ca acesta a intretinut masina foarte bine si nu si-a batut joc de ea, lucru pe care l-am facut si eu mai departe. Ansamblul motor-cutie functioneaza ca in ziua in care am luat masina. Pe parte de articulatii este normal ca la acest numar de km. sa mai apara necesitatea inlocuirii unor componente. La cat miai multi Km. fratilor si sper sa nu apuc sa va scriu si la 300.000Km.
|
--------------------
Renault
Megene II bicorp
- B-87-SDM
2004 1.5 dCI B 87 SDM
1.5 dci, 60 kW |
|
RadulescuRomulus |
![]()
Post
#591
|
![]() Sunt cu ochii pe voi! Group: Members Posts: 1.780 Joined: 7 December 10 From: naufragiat ![]() |
|
--------------------
VW Passat berlina
2.0 Tdi CR + DSG
- B 69 COI
04.2009 - diesel, 140cp EX: megane 2.1, 1.5dci, 101 magari - B 314 ZDA
|
|
shteffanivlad |
![]()
Post
#592
|
![]() Membru cu ESP/ASR Group: Members Posts: 691 Joined: 2 July 07 From: Bucuresti ![]() |
Megane-ul meu, la 120.000 km si inca se tine bine. Ulei la timp, revizii la timp, un set de discuri de frana fata-spate asa, sa fie, nu ca erau neaparat tocite, bielete, bucsi la consumabile, urmeaza acum a doua distributie. Nu troncane, nu scartaie. S-a rupt chederul de la usa stanga, trebuie sa-l schimb. In rest, multumit.
Megane 2.1 din 2004 250.000 km, cu o bataie ciudata care nu stim de unde vine. In rest, consumabile la timp. Parerea mea este ca se tine mai bine ca 2.2, parca e facut mai "ruseste"... |
--------------------
Renault
Megane II.2 Sedan Privilege 1.5dCi
- B-81-LXV
Ianuarie 2008 / LMSE iGO Primo cu Ioana
Statie CB TTi cu antena pe plafon |
|
cezar13 |
![]()
Post
#593
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 221 Joined: 4 June 13 From: Bucuresti Sector 4 ![]() |
MEgane 2 1.6 16v 2004 benzina 151000 km, piese schimbate in urma constatarii ca find defecte ca urmare a uzurii:
-bielete directie x 2 -pinion defazor (zgomot ciudat la motor chiar si cu defazor nou=> anulat distributie variabila apoi OK) -rulmenti cutie spate x2 -rulmenti cutie spate x4 -pivoti x 2 -blocator volan - reparat in regie proprie conform sfaturi forum -semne uzura macara geam sofer (inca nu am umblat acolo) -bucse caseta directie - fulie alternator + rulmenti alternator -rulment compresor AC -semering vibrochen -curatat clapeta acceleratie -schimbat teava inferioara AC + radiator AC -rulment planetara dreapta -tampon antibasculare cv -sonda marsalier -racord flexibil esapament schimbat -switchuri inchidere de pe manerele usilor schimbate in regie proprie (costuri neinsemnate dar cateva ore de munca) Nu mai pun consumabilele ca placute, ambreiaj filtre... Cu toate astea este o masina acceptabila ca si intretinere fara costuri exagerat de mari fata de nemtoaice sau diesel; Un Megane nou in ziua de azi este in jur de 16000 eur; eu l-am luat acum un an si am facut 10k km cu el am dat 3200 eur + in jur de 1000 eur cat am mai bagat pentru a-l aduce intr-o stare de functionare cat mai aproape de o masina noua. Pentru mine a fost si este o afacere buna si probabil ca urmatoarea masina tot un Renault va fi. Foarte important de precizat la nr astia de km nu are absolut nici un soricel in interior ![]() This post has been edited by cezar13: 31 Jul 2014, 14:06 |
--------------------
Renault
Megane 2
- B513CMG
2004 1.6 16v combi
|
|
tpv |
![]()
Post
#594
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 588 Joined: 12 February 09 From: Oradea ![]() |
Am ajuns si eu la 137.000km si zece ani vechime cu al meu Megan 2.1 1.9dci, dupa ultima verificare in service saptamna trecuta ar fi de schimbat:
-rulment fata dreapta -discuri spate cu tot tacamul(rulment, inel ABS), inca sunt discurile originale pe spate+ placute -bieleta stanga fata -bucse caseta, a mai fost schimbata pe la 90 mii. Costul total se ridica la 800 lei, fara bucsa caseta, cei de la service nu o aduc ca nu au de unde, dar manopera ei se regaseste in costul total. |
--------------------
Nissan
X Trail Automat T 31 4x4
2007, 2.0 dci 150 cp distributie lant
|
|
ssharky54 |
![]()
Post
#595
|
Membru incepator Group: Members Posts: 89 Joined: 31 May 14 ![]() |
am luat masina la 136k si acuma am 145k in 6 luni sunt super super multumit de masina ...oricind tot m2 as lua
|
--------------------
renault
megane2
2006 1.5 dci 74kw
|
|
floricelu71 |
![]()
Post
#596
|
Membru Group: Members Posts: 106 Joined: 22 June 10 From: Bucuresti ![]() |
Update dupa 4 ani: Foarte multumit.
Masina e din nov.2007 si a ajuns la 135000km ( luata la 83000) fara probleme deosebite. Schimbat la ea in 4 ani: - Bucse cadru motor - Bielete directie - Tampoane motor - Schimbat bloc optic volan - Curatat si gresat sistem stergatoare - Curatat si gresat aeroterma. Optional, am schimbat amortizorele fata si arcurile spate ( am renuntat la PDG). Sta pe sosea foarte bine acum. Anvelope noi iarna/vara. Pus Xenon aftermarket. Revizii la fiecare 10-12.000km, distributia schimbata la inceputul acestui an. |
--------------------
Renault
Megane Sedan
- B 73 UWU
2007/1.9DCi/Privilege
|
|
dan22y |
![]()
Post
#597
|
Membru autentic Group: Members Posts: 5.516 Joined: 7 June 06 From: B ![]() |
|
--------------------
R
M
- B
8
|
|
solidconvert |
![]()
Post
#598
|
![]() Donator Group: Members Posts: 3.247 Joined: 3 May 06 From: Bucuresti ![]() |
pai nu prea cred ca se potriveau altfel... oricum n am stiut ca merg schimbate doar arcurile spate. Sa inteleg ca pe fata conteaza doar amortizorul ca are talerul sudat mai sus? si bieletele evident din aceeasi cauza...
|
--------------------
.
.
. Audi A4 B9 S-tronic TFSI...
Gîndirea corectă vine din experiență. Experiența, la rîndul ei, provine din gîndirea greșită. |
|
Catalinmodena |
![]()
Post
#599
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.547 Joined: 7 April 08 From: Aproape de Craiova ![]() |
Da,e ok,dar nu stiu cat de bine este cu unele arcuri noi,celelalte vechi.
|
--------------------
Renault
megane sedan
manager 1.4 16v 2007
|
|
dan22y |
![]()
Post
#600
|
Membru autentic Group: Members Posts: 5.516 Joined: 7 June 06 From: B ![]() |
Plus ca arcurile spate sunt diferite din ce am vazut, sedan/break cu hatch. Au vopsite cate 2 buline.
|
--------------------
R
M
- B
8
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 31st July 2025 - 12:43 |