FIABILITATE, Masini cu peste 100.000 km
![]() ![]() ![]() |
FIABILITATE, Masini cu peste 100.000 km
dumitrescuandrei |
![]()
Post
#211
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 619 Joined: 16 December 08 From: Curtea de Arges ![]() |
|
||
--------------------
Renault Fan
.
. Muuulte Renouri/Dacii
|
|||
ado |
![]()
Post
#212
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 4 Joined: 24 October 10 From: Brasov ![]() |
Megane Estate 2007 1.5 DCI 105 cp 6+1 trepte
Adus din Franta in oct 2010 la 130.000 km, deci o am de 7 luni si are 140.000km. Am schimbat : - kit distrib. (nu fusese schimbat si nu am vrut sa risc, chiar daca in cartea service scrie ca se schimba la 160.000). - anvelope (set vara iarna) - ulei si filtru de ulei - lamele stergatoare - un oring de la instalatia de clima pe unde pierdea freon(aprox 200 lei toata operatia cu tot cu umplere de freon) deci nimic iesit din comun si merge super bine, f. f. multumit de ea. Daca tot vorbim de fiabilitate credeti ca va avea de suferit daca ii fac un chip tuning la motor - am discutat cu cineva care face asa ceva si am inteles ca se poate duce la 135 cp de la 106 si cuplu la 315nm de la 240 fara sa fie prea mult fortata. Astept cateva pareri avizate de la cine a facut asa ceva, sau are habar, pt. ca n-as vrea sa fac o prostie. |
--------------------
RENAULT
MEGANE
2007, ESTATE 1.5 DCI 105cp
|
|
ritter |
![]()
Post
#213
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.169 Joined: 17 February 10 ![]() |
Problema nu este atat de chip tunning ci de faptul ca alte ansamble gen ambreiaj, volanta, etc, nu sunt calibrate pe noua putere / noul cuplu. Bineinteles, avand mai multa putere vei fi tentat sa pui si biciul pe ea, vei forta in consecinta multe chestii care mai devreme sau mai tarziu vor ceda. In plus, in scurt timp te vei obisnui cu noua putere si vei vrea si mai mult, deci este un drum fara sfarsit.
Parerea mea: 1. Daca vrei sa tii masina pe termen scurt si te pasioneaza performantele mai mari, creste-i puterea (impreuna cu toate riscurile care vor implica bani grei la reparatii). 2. Daca vrei sa o tii pe termen lung, las-o in pace. Ai grija: contrar asteptarilor, masinile tunate la motor isi scad foarte mult valoarea la revanzare in comparatie cu cele stock, pentru ca dau impresia (si uneori chiar asa e...) de masini birjarite. This post has been edited by ritter: 19 May 2011, 08:23 |
--------------------
Fost Renault
Megane 2.2 Bicorp 1.6 16V
2007 Sport Dynamique
|
|
dumitrescuandrei |
![]()
Post
#214
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 619 Joined: 16 December 08 From: Curtea de Arges ![]() |
Eu am powerbox pe a mea de la 50k si pana acum nu am avut probleme
![]() |
--------------------
Renault Fan
.
. Muuulte Renouri/Dacii
|
|
Ionut Syp |
![]() ![]()
Post
#215
|
Membru incepator Group: Members Posts: 44 Joined: 30 April 11 ![]() |
Salut,
Am un Megane 2 din 2006.Si am cu el 96000 de km.Masina am luat-o de noua. In 96 de mii am schimbat : -de trei ori flansele de la amortizoare(mai exact la 15.000 , 30.000 si 45.000) , -compresor AC , -fulia care face zgomot la pornire, -bilete antiruliu 2buc. -capetele de bara -amortizoare spate -niste rulmenti nu mai stiu pe unde -Distributia (kit complet) + pompa de apa -comanda sub volan urmeaza sa o schimb ca s-a rupt paglica de face legatura cu airbag-ul -si bineinteles placute de frana,ulei,filtre,cauciucuri(consumabile) Concluzia o trageti voi. This post has been edited by Ionut Syp: 19 May 2011, 11:11 |
--------------------
Renault
Mgane 2 Sedan
2006/Privilege 1.6-16V-110 CP
|
|
M i h a i |
![]()
Post
#216
|
![]() _______________________ Group: Members Posts: 5.669 Joined: 12 September 06 ![]() |
Concluzia? La flanse ori au pus piese contrafacute ori o rupi prin gropi.Ale mele au 100.000 k .De ce sunt ok?
|
--------------------
------
------
------
|
|
Ionut Syp |
![]()
Post
#217
|
Membru incepator Group: Members Posts: 44 Joined: 30 April 11 ![]() |
Iti dai seama ca e masina mea.Nu am cum sa o rup prin gropi.De la 45.000 nu mai am probleme.
This post has been edited by Ionut Syp: 19 May 2011, 11:43 |
--------------------
Renault
Mgane 2 Sedan
2006/Privilege 1.6-16V-110 CP
|
|
M i h a i |
![]()
Post
#218
|
![]() _______________________ Group: Members Posts: 5.669 Joined: 12 September 06 ![]() |
Totusi flansele alea nu pica odata la 15000 km .Sa fim seriosi.Inseamna ca ai luat piese de cacao dintr un service dubios.O fi renault masina sensibila dar in halul asta nu pica.
|
--------------------
------
------
------
|
|
Ionut Syp |
![]()
Post
#219
|
Membru incepator Group: Members Posts: 44 Joined: 30 April 11 ![]() |
Masina era in garantie si am fost la reprezentanta Renault.Ei le-au schimbat .Nu m-am dus eu cu piesele.
This post has been edited by Ionut Syp: 19 May 2011, 11:46 |
--------------------
Renault
Mgane 2 Sedan
2006/Privilege 1.6-16V-110 CP
|
|
M i h a i |
![]()
Post
#220
|
![]() _______________________ Group: Members Posts: 5.669 Joined: 12 September 06 ![]() |
Inseamna ca aveau un lot cu probleme,piese facute special ca sa pice asa subit precum alte piese de la renault.
|
--------------------
------
------
------
|
|
Ionut Syp |
![]()
Post
#221
|
Membru incepator Group: Members Posts: 44 Joined: 30 April 11 ![]() |
Posibil.
|
--------------------
Renault
Mgane 2 Sedan
2006/Privilege 1.6-16V-110 CP
|
|
SorinCT |
![]()
Post
#222
|
![]() Honor et Patria Group: Members Posts: 3.441 Joined: 22 July 07 From: Constanta ![]() |
Cat de tare. Intotdeauna sariti pe provinienta pieselor si "originalitatea" lor. Romanii nu au inteles ce inseamna piesa originala si contrafacuta. In 99% din cazuri sunt piese de calitate mare sau mica, nu contrafacute si originale.
|
--------------------
Renault
Megane Sport Tourer
- CT-XX-LEA
2012 Privilege 1.5 dCI Citroen C4 1.6 HDi 2006
Clio III 1.5 dCi Expression 2007 EX: Megane Sedan II.1 1.5 dCi Expression 2005 |
|
ritter |
![]()
Post
#223
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.169 Joined: 17 February 10 ![]() |
|
--------------------
Fost Renault
Megane 2.2 Bicorp 1.6 16V
2007 Sport Dynamique
|
|
eugenTL |
![]()
Post
#224
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.642 Joined: 16 September 08 From: Tulcea/Bucuresti ![]() |
adica chip tuNing... daca mergi cu masina normal, si nu dai in ea ca un disperat piesele care sunt in primejdie nu vor ceda.
DACA MERGI racing , piesele vor ceva... dar la fel se intampla si fara cip, stai linistit. Pt cine vrea putere etc si sa o foloseasca mai tot timpul, pe langa cip mai pune si alte chestii pe la masina gen un ambreiaj mai bun, un kit admisie, o evacuare etc etc |
--------------------
Renault
Megane II
my edition (18+low+r26 look)
|
|
M i h a i |
![]()
Post
#225
|
![]() _______________________ Group: Members Posts: 5.669 Joined: 12 September 06 ![]() |
pt cine vrea putere in plus si vrea ca sa rupa masina il sfatuiesc sa cumpere alta mai puternica.
|
--------------------
------
------
------
|
|
eugenTL |
![]()
Post
#226
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.642 Joined: 16 September 08 From: Tulcea/Bucuresti ![]() |
Exact asta sfatuiesc si eu...
![]() ![]() |
--------------------
Renault
Megane II
my edition (18+low+r26 look)
|
|
cristixxxlog |
![]()
Post
#227
|
![]() .. Group: Members Posts: 440 Joined: 4 August 08 From: BUCURESTI ![]() |
meg 1.5 dci 60 kw 2003
212.000 km -schimbat pompa injectie si reconditionat injectoare (de catre fostul proprietar) la 150k. de la 160k la mine, am schimbat: - 1 tampon superior motor - 2 bielete antiruliu - amortizoare fata - 1 bieleta directie - reconditionat caseta directie - lipit panglica airbag - 2 rulmenti flanse - curatat supapa EGR - 1 set distributie - 1 bascula stanga - 1 set bucsi bascula - 1 cablu frana de mana - 1 set (fata+spate) placute frana - 3 (sau 4...) schimburi de ulei + filtre - 1 reumplere freon. urmeaza: - amortizoare spate - bloc lumini (panglica airbag) - pompa spalator parbriz - schimb urgent ulei - probabil baterie (e inca cea originala...) - macaram (sau buton) geam pasager multumit de masina, piesele schimbate au fost destul de marunte...niciodata nu m-a lasat in drum, mereu a pornit fara probleme. din pacate si mie imi da senzatia ca e o masina foarte fragila si sensibila... |
--------------------
Nissan
Murano Z51 - 2.5 dci
- B-XXX-LGF
2011
|
|
crazybogdan |
![]()
Post
#228
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 402 Joined: 15 April 09 From: Bucuresti ![]() |
Masina mea are 120.200 km, o am de la 70.000. Parerea mea este aceeasi, este o masina fragila; la fiecare denivelare am impresia ca se dezmembreaza. Nu vorbesc despre tren de rulare, ci doar despre calitatea interiorului, care este sub orice critica. Pacat, masina chiar imi place... :|
|
--------------------
am avut
Megane2 1.9dci
-
2005 pe viitor BMW Z8...sper
|
|
ssilviu |
![]()
Post
#229
|
![]() F1 Man Group: Members Posts: 8.043 Joined: 11 June 04 From: Nicaieri ![]() |
Interiorul meu arată excelent la 100.000 de km. Chiar se miră lumea când intră la mine în mașină. Dar vede doar curățire personală la mine în curte.
|
--------------------
Renault
Megane 2 GPL
2006 Renault Master 2
Renault Clio 4.1 1.2 EDC Renault Clio 4.2 1.2 EDC Dacia Dokker 1.6 SCE GPL Dacia Logan 1.4 GPL |
|
ritter |
![]()
Post
#230
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.169 Joined: 17 February 10 ![]() |
In max 1 luna fac si io' 100.000 km
![]() La fel, interiorul arata ca nou. Pana acum am schimbat: 1. Pentru probleme de defectiuni stricte ale masinii: - sonda marsarier - 160 ron - rulmenti sarcina amortizor - 300 ron - ambreiaj complet (placa,disc, rulment) - 1.200 ron - 1 bieleta directie dreapta - 200 ron - 1 bascula cu pivot - 200 ron - casetofon - pe garantie (masina nemaifiind in garantie) Total 2.060 ron 2. Pentru probleme "la capul proprietarului", adika io: - absolut toate celelalte articulatii fata (in completarea bieletei schimbate la pct. 1) - 1.300 ron - bieleta anticuplu - 220 ron - bobinele de inductie (am pus Beru, dar originale tot Beru erau...) - 600 ron - bujii iridium - 250 ron - baterie - 400 ron Total 2.770 ron 3. Consumabile: - placute frana fata / spate - 600 ron - cauciucuri fata/spate - vara Michelin/iarna Goodyear - 3.400 ron (auchhh... ![]() - becuri - 80 ron - lichid frana - 220 ron - ulei cutie viteze - 150 ron Total 4.450 ron TOTAL GENERAL: 9.280 RON *toate preturile includ si manopera la Service Renault Per ansamblu, multumit. Io' zic ca vreo 2-3 ani nu mai umblu la ea decat daca imi face vreo surpriza. Daca as vinde-o anul asta, sub 8.000 euro la cum se prezinta masina, nu as da-o (6.300 euro a fost pretul de achizitie + 2.200 eur bagati in ea). Si inca ceva: nu are greieri ... ![]() This post has been edited by ritter: 20 May 2011, 14:33 |
--------------------
Fost Renault
Megane 2.2 Bicorp 1.6 16V
2007 Sport Dynamique
|
|
VyRuZ |
![]()
Post
#231
|
![]() Chauffeur du Renault Group: Members Posts: 1.099 Joined: 3 December 09 From: București ![]() |
crazybogdan, greierii se "extrag" lesne cu 2-3 ore de muncă lentă, niște bureței și niște leucoplast. Când mi-am luat mașina, când treceam peste gropile de la semafor de la rondul Răzoare (acelea făcute vara de mașinile oprite la semafor) troncănea ca toți dracii; după tratament e liniște și armonie în habitaclu. Diferența e majoră.
|
--------------------
Renault
Megane 2.2 Coupe, 1.5 dCI, 63 KW,
- B-***-**F
09/2007 If it ain't broke, don't fix it.
|
|
Ionut Syp |
![]()
Post
#232
|
Membru incepator Group: Members Posts: 44 Joined: 30 April 11 ![]() |
cum ai scapat de greieri?
|
--------------------
Renault
Mgane 2 Sedan
2006/Privilege 1.6-16V-110 CP
|
|
VyRuZ |
![]()
Post
#233
|
![]() Chauffeur du Renault Group: Members Posts: 1.099 Joined: 3 December 09 From: București ![]() |
Vezi aici. Nu se rezolvă COMPLET, adică nu va fi ca-ntr-un ASeis înăuntru, dar nici foarte departe nu va fi.
![]() |
--------------------
Renault
Megane 2.2 Coupe, 1.5 dCI, 63 KW,
- B-***-**F
09/2007 If it ain't broke, don't fix it.
|
|
ritter |
![]()
Post
#234
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.169 Joined: 17 February 10 ![]() |
QUOTE(ritter @ 20 May 2011, 13:43) In max 1 luna fac si io' 100.000 km ![]() La fel, interiorul arata ca nou. Pana acum am schimbat: 1. Pentru probleme de defectiuni stricte ale masinii: - sonda marsarier - 160 ron - rulmenti sarcina amortizor - 300 ron - ambreiaj complet (placa,disc, rulment) - 1.200 ron - 1 bieleta directie dreapta - 200 ron - 1 bascula cu pivot - 200 ron - casetofon - pe garantie (masina nemaifiind in garantie) Total 2.060 ron 2. Pentru probleme "la capul proprietarului", adika io: - absolut toate celelalte articulatii fata (in completarea bieletei schimbate la pct. 1) - 1.300 ron - bieleta anticuplu - 220 ron - bobinele de inductie (am pus Beru, dar originale tot Beru erau...) - 600 ron - bujii iridium - 250 ron - baterie - 400 ron Total 2.770 ron 3. Consumabile: - placute frana fata / spate - 600 ron - cauciucuri fata/spate - vara Michelin/iarna Goodyear - 3.400 ron (auchhh... ![]() - becuri - 80 ron - lichid frana - 220 ron - ulei cutie viteze - 150 ron Total 4.450 ron TOTAL GENERAL: 9.280 RON *toate preturile includ si manopera la Service Renault Per ansamblu, multumit. Io' zic ca vreo 2-3 ani nu mai umblu la ea decat daca imi face vreo surpriza. Daca as vinde-o anul asta, sub 8.000 euro la cum se prezinta masina, nu as da-o (6.300 euro a fost pretul de achizitie + 2.200 eur bagati in ea). Si inca ceva: nu are greieri ... ![]() Ce diliu sunt .... Juram ca masina are 99.000 km in bord dar avea 91.900 ieri.... ![]() ![]() ![]() (umbla numa' nevasta-mea cu ea si am pierdut notiunea lor...) |
--------------------
Fost Renault
Megane 2.2 Bicorp 1.6 16V
2007 Sport Dynamique
|
|
crazybogdan |
![]()
Post
#235
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 402 Joined: 15 April 09 From: Bucuresti ![]() |
VyRuZ, m-am luptat si eu cu greierii. Nu ridic problema lor acum, ci doar a calitatii slabe a meaterialelor din care e facut interior. Nu pot spune ca arata ca nou(uzura pielii de pe volan si schimbator, plus manere decojite putin), dar sunt oarecum frustrat. Asta e tot
![]() |
--------------------
am avut
Megane2 1.9dci
-
2005 pe viitor BMW Z8...sper
|
|
ado |
![]()
Post
#236
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 4 Joined: 24 October 10 From: Brasov ![]() |
QUOTE(ritter @ 19 May 2011, 08:20) Problema nu este atat de chip tunning ci de faptul ca alte ansamble gen ambreiaj, volanta, etc, nu sunt calibrate pe noua putere / noul cuplu. Bineinteles, avand mai multa putere vei fi tentat sa pui si biciul pe ea, vei forta in consecinta multe chestii care mai devreme sau mai tarziu vor ceda. In plus, in scurt timp te vei obisnui cu noua putere si vei vrea si mai mult, deci este un drum fara sfarsit. Parerea mea: 1. Daca vrei sa tii masina pe termen scurt si te pasioneaza performantele mai mari, creste-i puterea (impreuna cu toate riscurile care vor implica bani grei la reparatii). 2. Daca vrei sa o tii pe termen lung, las-o in pace. Ai grija: contrar asteptarilor, masinile tunate la motor isi scad foarte mult valoarea la revanzare in comparatie cu cele stock, pentru ca dau impresia (si uneori chiar asa e...) de masini birjarite. Am deliberat , nu-i fac nici un fel de chip tuning, pentru ca : 1 - am un principiu care s-a dovedit foarte bun in timp: "cand un lucru merge bine lasa-l in pace" . 2 - sunt prea muitumit de ea pentru a-i face viteza si vreau sa o mai tin cativa ani. 3 - cred ca e destul de chip-uit din fabrica, de un 1,5 are 106 cp. Mersi mult ritter de sfat. |
--------------------
RENAULT
MEGANE
2007, ESTATE 1.5 DCI 105cp
|
|
Ionut Syp |
![]()
Post
#237
|
Membru incepator Group: Members Posts: 44 Joined: 30 April 11 ![]() |
cristixxxlog, cat te-a tinut panglica lipita de la volan?
sau mai exact cati km? |
--------------------
Renault
Mgane 2 Sedan
2006/Privilege 1.6-16V-110 CP
|
|
cristixxxlog |
![]()
Post
#238
|
![]() .. Group: Members Posts: 440 Joined: 4 August 08 From: BUCURESTI ![]() |
cam 1 an si jumatate spre 2 m-a tinut panglica. cati km nu stiu sa-ti spun insa...cred ca vreo 20.000 a tinut sigur.
ideea e ca blocul meu de lumini scoate niste sunete cumplite, de vreo 3-4 ori mai pronuntate decat prima data cand mi s-a stricat si nu cred ca se mai poate repara inca odata. |
--------------------
Nissan
Murano Z51 - 2.5 dci
- B-XXX-LGF
2011
|
|
99AIM |
![]()
Post
#239
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.134 Joined: 26 June 05 ![]() |
Oameni buni am azut astazi un taxi M 2.2 cu 248k de km la bord-diesel de 85Cp din 2007,omul nu schimbase discurile pe fata inca iar in afara de placute si distributie nu facuse cica mai nimic la ea-injectia impecabila,pornea usor....iar daca facea unele defecte la tabla nu-i dadeai mai mult de 50k de km si mergea destul de bine daca ignoram micile troncanituri de plastice interioare-am ramas masca.
|
--------------------
Clio III ph 1
Renault Fluence ph 2
- CT 99 xxx
1.6 dci Sufletele mari au intalnit intotdeauna opozitie din partea mintilor mediocre. (Albert Einstein)
|
|
georgerusu |
![]()
Post
#240
|
Membru autentic Group: Members Posts: 256 Joined: 29 December 10 From: iasi ![]() |
din moment ce nu cunosti masina nu ai de unde sa stii exact. M-as bucura enorm sa fie asa insa mi-e imposibil sa cred! Mai ales in regim Taxi cand uzura e de doua ori mai mare. Gresesc cu ceva?
|
--------------------
renault
megane II
2005 coupe 1.5dci
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
|
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 1st August 2025 - 10:56 |