Glitschig, ce nu merge tocma' perfect
![]() ![]() ![]() |
Glitschig, ce nu merge tocma' perfect
pcs |
![]()
Post
#391
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 424 Joined: 8 November 08 From: Bethoncourt, FR ![]() |
|
||
--------------------
Dacia/Renault/MB
Logan1.6/Clio4 0.9/Megane4 1,33/MB C 400e
- HA308MV
05 Ambition/15 Intense/19 I GTline/24AMG line
|
|||
SAVAGE |
![]()
Post
#392
|
Membru Group: Members Posts: 191 Joined: 22 June 06 ![]() |
Mda,se pare ca cei de la Constanta m-au cam tepuit,cu toate ca am reclamat de trei ori cat am fost in garantie,nu au schimbat clemele.
Acum din pacate s-au terminat cei 3 ani....iar varianta cu fortarea in armatura scaunului nu prea este ok,practic prin aceasta operatie se modifica forma spatarului si riscam sa avem dureri de spate:). Oricum merci ptr sfaturi... |
--------------------
RENAULT
LAGUNA
- CT 81 LAG
INITIALE 2002 / PRIVILLEGE 1.5DCI 81KW 2009
|
|
dantes |
![]()
Post
#393
|
![]() Membru Group: Members Posts: 3.312 Joined: 12 December 03 From: Tzaranoaia ![]() |
Nu se deformeaza forma spatarului deloc. E un r@h@t de sarma in U care trebuie trasa in afara si nu are treaba cu forma spatarului...
|
--------------------
O masina
oarecare
- .
. Old school
|
|
sserban22 |
![]()
Post
#394
|
Membru autentic Group: Members Posts: 381 Joined: 1 August 09 ![]() |
O solutie sigura> da cu superglue pe cleme, ei pe urma introdu-le la loc, tine fixat 2-3 min, si iti garantez ca nu sar inapoi decit dc se rup clemele.
|
--------------------
Megane sedan
1.6 sce
2016
|
|
tse |
![]()
Post
#395
|
![]() Daciist convertit Group: Members Posts: 282 Joined: 15 November 02 From: Bucuresti ![]() |
|
--------------------
Ex_Clio3_Laguna3
Dyn1,5dCi 2dCi
2009
|
|
sserban22 |
![]()
Post
#396
|
Membru autentic Group: Members Posts: 381 Joined: 1 August 09 ![]() |
tse.....dc tu confunzi o clema cu o incuietoare.........uneori solutiile simple dau cele mai bune rezultate, dar vad destui destepti care comenteaza ce zic altii pt ca atat i duce capul.........acesta e un forum in care ne ajutam reciproc.......asa zic eu...aplicarea solutiilor oferite depinde de fiecare in parte.......renault nu alege de cele mai multe ori solutii constructive perfecte, din cate vad asta se aplica si la L3 cu scaunele.......
|
--------------------
Megane sedan
1.6 sce
2016
|
|
CristiA. |
![]()
Post
#397
|
![]() Membru Group: Members Posts: 157 Joined: 15 April 08 ![]() |
si eu am schimbat aceea placa cu cleme de la scaunul soferului cat a fost masina in garantie...aceleasi probleme cu desprinsul...am ramas uimit pe factura cand am vazut ca aceea placa ar fii costat aprox 1000 ron!scump dom'le,scump
|
--------------------
Renault
Laguna 3
2008,Dynamique
|
|
digioptic |
![]()
Post
#398
|
Membru autentic Group: Members Posts: 497 Joined: 24 September 09 ![]() |
QUOTE(CristiA. @ 13 May 2011, 20:32) ...................................am ramas uimit pe factura cand am vazut ca aceea placa ar fii costat aprox 1000 ron!scump dom'le,scump Preturile sunt mult exagerate. Eu cred ca e o modalitate de a "rotunjii" profitul in service-urile romanesti. La fel se intampla si atunci cand schimbi ceva pe asigurare. Te ia cu durere de cap sa vezi cat a costat o coaja de plastic, recte o bara sa zicem, vopsitul ei si ce mai e pe la manopera... Societatile de asigurare ce fac...? Tac, inghit si incarca in final tot clientul la urmatoarea polita. Oricum profitul lor e urias, sa fim seriosi. Parca sa zic, e doar o impresie, atunci cand ai reparatie pe bani, preturile sunt ceva mai decente. O politica de insanatosire a service-urilor reno...poate. Ramane de vazut cum o sa fie cand trece criza. Sa-mi fie scuzat offtopicul, cred ca de un service bun, lucrare, manopera, depinde si succesul unei marci pe piata. Dincolo de ofertele extrem de tentante, in ce-ti ofera la cumparare fata de alte branduri si de ce nu, dincolo de pasiunea noastra pentru marca RENAULT... ![]() |
--------------------
--------
------------
------------------ ---------------------------------------
|
|
didiland11 |
![]()
Post
#399
|
Membru autentic Group: Members Posts: 313 Joined: 29 May 07 From: Iasi ![]() |
Tocmai mi-au inlocuit pe garantie "mufa" de la o centura din spate. Simptome: fara a fi ceva/cineva pe bancheta spate, in bord imi scria ca o centura se cupleaza si se decupleaza la intervale scurte, cu tot cu semnal sonor deranjant si bord rosu de avertizare. Asa face de cca 1 an, dar am neglijat problema, pana cand a inceput sa bipaie si sa "se inroseasca" cand eram intr-o depasire si...putina panica m-a trimis la service. Cica as fi primul cu astfel de probleme, s-au uitat cam lung la mine...mai ales ca in probe la ei nu zicea nimic. Dar au fost de treaba si au analizat mai atent problema si in 10 min au schimbat chestia in care se prinde centura (dupa 10 zile de asteptat piesa din...tarile cu apa calda).
|
--------------------
Renault
Laguna III 1.5dci
2009
|
|
lagunez |
![]()
Post
#400
|
Membru autentic Group: Members Posts: 261 Joined: 11 February 06 From: Bucharest ![]() |
atunci insemana ca a mea va fi a doua..am aceleasi simptome cu centuraile spate reclamate de 3 ori la SERUS (super neseriosi !!( asta ca poate o citi si cineva !!))
|
--------------------
Renault
Laguna 3 & Volvo C30
2009 Dynamique PLUS Navy 2.0T CVA 2009 lag 3 2.0T Proactive Dynamique Navi
|
|
korn |
![]()
Post
#401
|
Made in France Group: Members Posts: 164 Joined: 25 June 07 ![]() |
Ia uite de ce nu merge chiar perfect la mine, si de ce nu mai imi iau reno data viitoare(masini facute cu turci, din piese turcesti):
1. Ecranul lcd central - are "pureci", daca este prea cald afara. 2. S-a spart geamul stopului din dreapta care se afla pe haion din cauza frigului, caldurii habar nu am- de bun ce este(subtire). 3. Vopsea sub orice critica - am mii de semne, zgarieturi, etc. 4. Bancheta din spate pe dreapta nu mai sta chiar asa perfect ca in prima zi(complicat de explicat, dar ma enerveaza). 5. Usa soferului intr-o zi cu soare a inceput sa se inchida prost, si sa simt ca opune rezistenta(avea nu stiu placuta de metal deplasata). 6. Consum, uneori halucinant de mare. 7. "Pielea scaunului" soferului a inceput sa se crape pe laturi. 8. Abordare ciudata de design a scaunelor, daca sunt date la minim , nu poti baga laba piciorului sub ele(turcii sunt mititei de felul lor - dar nici chiar asa). 9. Tabla subtire - mi-a zis un baiat de aici ca asa este otelul de reno - special. 10. S-au vandut putine exemplare ==> pb in a fi revandute(unde sunt multi(e) e bine). Per total, ma declar aproape multumit de prima mea masina "adevarata", care nu face parte din clasa compacta sau alte fantezii d-astea - gen cutii pe roti. |
--------------------
Peugeot
508 Allure
MMXII Ex Dacia 1310 TLE
Ex Dacia Logan 1.4 MPI Preferance Ex Citroen C4 SX HDI Ex Renault Laguna III 1.5 dCi Peugeot 508 Allure |
|
ncristi |
![]()
Post
#402
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.910 Joined: 9 April 05 ![]() |
Unele probleme le am si eu la focus. Legat de tabla daca te sprijini si nu esti atent in anumite zone ale masinii pur si simplu se infunda tabla. Vopseaua iarasi foarte sensibila - nu mai imi iau in veci culori inchise.
O explicatie pe care am tot auzit-o este aceea ca noile vopseluri sunt doar pe baza de apa si de aici sensibilitatea ridicata. A devenit o problema comuna la ultimile modele la mai toti producatorii ![]() |
--------------------
Renault
kadjar - 1.2 tce 130 hp
ZEN - 2017 Sandero stepway 0.9 tce
Ford focus 1.6 tdci 110 hp Ford ecosport 1.0 ecoboost 125hp Skoda octavia 1.2 tsi 105 hp |
|
dili |
![]()
Post
#403
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 736 Joined: 18 June 05 From: Constanta ![]() |
Si la mine au aparut mici crapaturi ale "pielii" pe laterala scaunului soferului, in zona levierului de reglat inaltimea. Am sa intreb la garantie pt ca stiu pe cineva caruia i s-au schimbat "sezuturile" din piele bej pe garantie din cauza unor asa-zise micro-fisuri.
Legat de vopsea, pe langa reteta de fabricatie as da putin vina si pe mizeria de la noi: cantitati imense de praf, pietris si alte mizerii care nu au cum sa nu-si lase amprenta pe caroserie, indiferent de cat de bine sau des speli masina. Eu, dupa experienta cu Gri Eclipse (aproape negru) de la Megane 2, m-am jurat ca nu mai iau decat culori deschise: alb sau gri sobolan. Macar nu se vede jegul dupa 2 ore de la spalat. This post has been edited by dili: 13 Jun 2011, 17:26 |
--------------------
Mercedes-Benz
CLA Coupé, 200d, 2.2, 136 CP, Alb Cirrus,
august 2016 VW Touareg, 3.0 TDI, Edition X, 245 CP, Alb Pure white, iulie 2014
|
|
EL-TORO |
![]()
Post
#404
|
![]() Membru Group: Members Posts: 154 Joined: 31 July 10 From: BUCURESTI ![]() |
hai sa spun si eu de ce nu mai cumpar reno data viitoare...
1. volanul frumos din piele are deja o uzura foarte pronuntata, dupa nici 1 an si 30.000 km facuti. 2. pozitia de condus este foarte sus iar scaunul este foarte tare, obosesti la un drum lung. 3. comportament execrabil in viraje, faptul ca nu exista punte cu suspensie independenta face ca ruliul sa fie foarte pronuntat. 4. consum relativ mare, 6,5 in regim de autostrada si 9 in oras. 5. reviziile scumpe in comparatie cu alte surate din aceeasi categorie. 6. lipsa unui senzor nivel lichid parbriz, chestia asta tine de siguranta, deseori in timpul unei depasiri am ramas fara vizibilitate din cauza lipsei lichidului de parbriz. |
--------------------
RENAULT
LAGUNA 3
GT Line/2.0 dCI/150 CP/2010
|
|
remarc |
![]()
Post
#405
|
Membru Group: Members Posts: 126 Joined: 14 November 10 ![]() |
Hai, ma baieti....ma asteptam ca problemele astea sa apara numai pe la Megane si Fluence...dar daca ziceti ca se intalnesc si la Laguna, ceva e in neregula pe undeva....oare or apare pe viitor si la Latitude? Astia de la Renault isi cam dau cu firma-n cap....bine ca in ultima vreme nu prea au multe obiectii cand te duci la garantie sa mai schimbi una-alta....cred ca merg pe principiul "mai prost calitativ = mai ieftin de produs = schimbat pe garantie daca se sesizeaza clientul"
|
--------------------
Renault
Fluence
2010 Privilege 1.5 dci 105 CP
|
|
korn |
![]()
Post
#406
|
Made in France Group: Members Posts: 164 Joined: 25 June 07 ![]() |
QUOTE(remarc @ 14 Jun 2011, 12:37) bine ca in ultima vreme nu prea au multe obiectii cand te duci la garantie sa mai schimbi una-alta....cred ca merg pe principiul "mai prost calitativ = mai ieftin de produs = schimbat pe garantie daca se sesizeaza clientul" Ce vorbesti straine? Mie au refuzat sa-mi schimbe geamul stopului. |
--------------------
Peugeot
508 Allure
MMXII Ex Dacia 1310 TLE
Ex Dacia Logan 1.4 MPI Preferance Ex Citroen C4 SX HDI Ex Renault Laguna III 1.5 dCi Peugeot 508 Allure |
|
digioptic |
![]()
Post
#407
|
Membru autentic Group: Members Posts: 497 Joined: 24 September 09 ![]() |
Mai baieti, nu vreau sa apar drept avocatul "apararii", dar problemele care le ridicati voi si de care sunt convins ca sunt adevarate, nu fac din laguna o masina de evitat, parerea mea. Cred ca eu stiu cel mai bine cum sta sau mai bine zis, cum statea reno la fiabilitate, dupa un megane 2. Nu stau acum sa plictisesc pe nimeni cate probleme am avut cu el, daaaar...pe ansamblu, culmea, nu ma pot plange si sunt in anul 8 cu el.
Sincer va zic, ma asteptam sa aud de injectoare cazute, de pompe de inalta presiune sau mai stiu ce turbine pe la motor, de cablajul electric al motorului sau mai stiu eu ce componente electrice-electronice, ca de complicata cum e masina asta, nu cred ca e mai putin complicata ca una de alta "nationalitate"... ![]() Nu vreau sa supar colegii de mai sus, va spun din experienta mea, cu referire la plangerile enumerate de dumneavoastra. 1. "Pielea" de pe volan, schimbator si scaune, nu e un secret pentru nimeni, nu e piele naturala si nu are rezistenta celei naturale. "Pielea" mea de pe volan si schimbator, in anul 8 al masinii megane, este intacta dar foarte lustruita. ![]() ![]() 2. Vopseaua. Pai in situatii de criza, orice produs de pe pamantul asta, fie el auto sau nu, german, francez, japonez, sau mai stiu eu de unde...se iau in calcul si grosimea vopselei in costurile de productie, la ce va asteptati. Si sincer, intr-o tara cu drumuri ca la noi, cu mii de pietre receptionate in caroserie si parcari umplute la refuz, cat poate sa tina o vopsea. 3. Consumul ? Asta depinde de talpa, carburant si drumuri, ori la 2 litri cat ar trebuii sa fie consumul...? 4. Reviziile. V-am tot povestit prin alte dati, consumabilele nu sunt obligatoriu a fi cumparate de la service la preturile lor. Iar daca sar pe tine cu vezi Doamne, pai garantia si alte cele, sunt si alte service-uri si unele serioase. 5. Cu sensorul de lichid. Nu ma pronunt, fiecare in felul lui are un grad de comoditate. Eu, inainte de oricare deplasare mai lunga, verific fluidele... ![]() 6. Pozitia la volan. O singura remarca: Te obisnuiesti. ![]() 7. Comportamentul in viraje. De cele mai multe ori, o presiune gresita in roti, duce la un comportament execrabil. Si de ce nu, amortizoarele pot fi o problema, fie sunt proaste fie s-au dus inainte de vreme pe drumurile scumpei nastre patrii. 8 "Pielea" scaunului. Am exemplu a doua lagune. Una mai "in varsta" un pic, 2008, cu mai multi km si alta 2010 cu mai putin km. Prima cu interior impecabil, poate si vina proprietarului care o ingrijeste mai ceva ca pe sine, iar cea din 2010 cu schimbatorul cojit si scaunul soferului cu semne pronuntate de uzura. Concluzia ? ... In speranta ca nu am suparat pe nimeni, nu tin partea reno, departe de mine gandul, dar nu doresc la nimeni probleme adevarate de care se plang altii cu masini mai titrate si mai japonezo-germane ![]() |
--------------------
--------
------------
------------------ ---------------------------------------
|
|
remarc |
![]()
Post
#408
|
Membru Group: Members Posts: 126 Joined: 14 November 10 ![]() |
Nasol, dar nu cred ca ala intra la garantie, ei pot pretinde ca ti l-a spart cineva, nu ca a crapat de la caldura sau frig....Mie mi-au schimbat volanul pe garantie ca se decojise pielea si radio-cd - ul ca avea o problema...si cu pormptitudine si fara sa comenteze...
|
--------------------
Renault
Fluence
2010 Privilege 1.5 dci 105 CP
|
|
dili |
![]()
Post
#409
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 736 Joined: 18 June 05 From: Constanta ![]() |
Si eu subscriu la ideea ca, dupa mai bine de trei ani de la lansare, in topicul asta sunt, aproape, numai maruntisuri. Nu contest faptul ca, pt multi forumisti, astea reprezinta probleme, de cele mai multe ori enervante decat grave. Dar fata de ce era pe forumuri pe vremuri (si ma refer aici la probleme serioase, de fiabilitate sau expolatare, cu defectiuni mecanice deja consacrate), de cand cu laguna 3 pot spune ca e aproape plictiseala la capitolul probleme.
|
--------------------
Mercedes-Benz
CLA Coupé, 200d, 2.2, 136 CP, Alb Cirrus,
august 2016 VW Touareg, 3.0 TDI, Edition X, 245 CP, Alb Pure white, iulie 2014
|
|
pishky |
![]()
Post
#410
|
![]() rca Naspa Group: Members Posts: 3.522 Joined: 26 January 11 From: Constanta ![]() |
eu la laguna 2 facelift am senzor de nivel la lichidul de spalat parbriz. banuiesc ca e vorba de nivelul de echipare (eu am initiale) si are senzor.
iar 6,5 e foarte decent pentru 2.0, tine cont ca nu iei in calcul si consumul de ulei la mia de km (asta ultima ca sa fiu rautacios), desi si alea car emerg printre altele si p ulei sunt motoare bune. Ineteriorul de piele - dupa 5 ani si 145.000 km, are semne de uzura doar pe scaunul soferului, mai ales pe partea unde urci - cobori, urci - cobori, dar nu ceva de speriat, si da este de piele adevarata de pe o vaca adevarata nu sintetica - poate (foarte probabil) este si asta un factor. |
--------------------
Reno,
dizel,
ca nu-mi permit o benzina
|
|
sserban22 |
![]()
Post
#411
|
Membru autentic Group: Members Posts: 381 Joined: 1 August 09 ![]() |
Subscriu si eu, in ceea ce priveste pielea..........dc este naturala , nu ai cum sa ai pb la 30 de mii de km.........eu am L2 din 2004, pielea volanului nu e tocita , doar la scaunul soferului am o crapatura de vreo 5 cm, dar tinand cont ca masina are peste 300 de mii eu zic ca e f bine. In rest pielea e intacta, si in stare f buna .Conteaza mult calitatea pielii .......neagra .............. in cazul meu, este de vitel si nu am gasit ceva asemanator ca si calitate , sa inlocuiesc portiunea afectata. Oricum ......stati pe ei la garantie, o piele naturala si de buna calitate, sub 100 de mii , nu se toceste decat dc musti din ea.......
|
--------------------
Megane sedan
1.6 sce
2016
|
|
EL-TORO |
![]()
Post
#412
|
![]() Membru Group: Members Posts: 154 Joined: 31 July 10 From: BUCURESTI ![]() |
Concluziile mele colega digioptic sunt urmatoarele:
1. "Pielea" de pe volan => cu aceeasi mana si cu acelasi PH am condus mai multe masini avand volan de piele si nu am patit asa ceva pana acum... 2. Vopseaua. Pai in situatii de criza => problema comuna si la alte surate 3. Consumul ? Asta depinde de talpa, carburant si drumuri, ori la 2 litri cat ar trebuii sa fie consumul => cu aceeasi talpa ma dau si cu un Passat de 2.0 L unde la consum am 5,7 autostrada si 8 in oras... 4. Reviziile. => daca vrei garantie nu ai de ales 5. Cu sensorul de lichid. => de fiecare data cand plec la drum umplu pana la refuz lichidul de parbriz, au fost zile cand am oprit de doua ori pe A2 pentru reumplere... 6. Pozitia la volan. => de un an de zile nu ma pot obisnui, sa mai astept inca unul ca sa trag o concluzie...?! 7. Comportamentul in viraje. De cele mai multe ori, o presiune gresita in roti => tot ce se poate insa eu am in permanenta cu mine un manometru digital verific saptamanal presiunea in anvelope... amortizoarele sunt noi... De acord ca nu-s probleme de fiabilitate, inca... dar sunt probleme enervante... Sper ca nu am suparat prea tare pe fanii reno. |
--------------------
RENAULT
LAGUNA 3
GT Line/2.0 dCI/150 CP/2010
|
|
digioptic |
![]()
Post
#413
|
Membru autentic Group: Members Posts: 497 Joined: 24 September 09 ![]() |
QUOTE(EL-TORO @ 14 Jun 2011, 23:55) Concluziile mele colega digioptic sunt urmatoarele:..................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................... De acord ca nu-s probleme de fiabilitate, inca... dar sunt probleme enervante... Sper ca nu am suparat prea tare pe fanii reno. Mesajul meu a fost presarat cu scuze si sperante sa nu supar pe nimeni, dar vad ca ai luat-o personal. Sincer imi pare rau. Nu cred ca mesajele mele de pana acum au fost oglinda unui fan rigid de reno, asta e, nu poti multumii pe toti. PS Am uitat sa precizez un lucru si spun asta pentru colegii de forum, nu in mod special colegului EL-TORO. La o saptamana sau doua, regulat asta, de 8 anisori la megane, spal "pielea" volanului si schimbatorului cu o carpa inmuiata in apa cu sapun de vase. Evident si bord sau alte suprafete de plastic, dupa care dau cu silicon ELF. E un bidobas albastru, se gaseste pe la benzinarii. Silicomul asta nu lasa suprafete grase si lucioase ca alte chinezarii de prin targ. This post has been edited by digioptic: 15 Jun 2011, 08:24 |
--------------------
--------
------------
------------------ ---------------------------------------
|
|
Macione |
![]()
Post
#414
|
Membru cu RS Group: Members Posts: 820 Joined: 17 June 09 From: Bucuresti ![]() |
Lipsa suspensiei independente nu face ca ruliul sa fie mai pronuntat, numai se transmit vibratiile, si in cazul unei denivelari se poate pierde aderenta.
|
--------------------
Nissan
Renault CLIO/RS
- B 169 RRS
Nissan Xtrail Tekna 2015 , Juke Nismo RS 2016
|
|
remarc |
![]()
Post
#415
|
Membru Group: Members Posts: 126 Joined: 14 November 10 ![]() |
Laguna coupe are punte cu suspensie independenta spate?
|
--------------------
Renault
Fluence
2010 Privilege 1.5 dci 105 CP
|
|
digioptic |
![]()
Post
#416
|
Membru autentic Group: Members Posts: 497 Joined: 24 September 09 ![]() |
|
--------------------
--------
------------
------------------ ---------------------------------------
|
|
EL-TORO |
![]()
Post
#417
|
![]() Membru Group: Members Posts: 154 Joined: 31 July 10 From: BUCURESTI ![]() |
QUOTE(digioptic @ 15 Jun 2011, 06:55) [b]Mesajul meu a fost presarat cu scuze si sperante sa nu supar pe nimeni, dar vad ca ai luat-o personal. nu-i nici o suparare colega, eu doar ti-am adus la cunostinta argumentele mele la cele spuse de tine. de aceea ne-am aduntat aici sa ne dam cu parerea in functie de experientele fiecaruia. stiu ca nu sunt in asentimentul tuturora cu ceea ce afirm dar astea sunt parerile mele si le sustin. |
--------------------
RENAULT
LAGUNA 3
GT Line/2.0 dCI/150 CP/2010
|
|
oves |
![]()
Post
#418
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 969 Joined: 10 February 09 ![]() |
http://www.consomo.ro/consum_volkswagen_pa...40_cp-1069.html c-am asta este consumul Passatului de 2 litri despre care vorbesti iar la L3 nu este tot 5 litri rezervorul de lichid parbriz ca ai zis ca ai alimentat de doua ori intr-o zi pe autostrada la noi? inca nu am reusit sa fac plinu la lichid parbriz de doua ori intr-o luna dar oricum un senzor pt asta ar trebuii pe L3 daca pe L1 este
|
--------------------
renault
megane 3 ST
- BH xx xxx
2009 1.9dci 130 cp
|
|
EL-TORO |
![]()
Post
#419
|
![]() Membru Group: Members Posts: 154 Joined: 31 July 10 From: BUCURESTI ![]() |
QUOTE(oves @ 15 Jun 2011, 19:58) http://www.consomo.ro/consum_volkswagen_pa...40_cp-1069.html c-am asta este consumul Passatului de 2 litri despre care vorbesti iar la L3 nu este tot 5 litri rezervorul de lichid parbriz ca ai zis ca ai alimentat de doua ori intr-o zi pe autostrada la noi? inca nu am reusit sa fac plinu la lichid parbriz de doua ori intr-o luna dar oricum un senzor pt asta ar trebuii pe L3 daca pe L1 este 1) rezervorul de lichid are in jur de 4 l 2) nu cred ca tu pe L1 ai xenon 3) avand pornite becurile xenon in momentul in care dai apa se pornesc de fiecare data si duzele de pe faruri, cine are xenon cunoaste... |
--------------------
RENAULT
LAGUNA 3
GT Line/2.0 dCI/150 CP/2010
|
|
oves |
![]()
Post
#420
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 969 Joined: 10 February 09 ![]() |
Eu cred ca nu are legatura cu faptul ca ai sau nu xenoane ci cu faptul ca ai sau nu duzele alea de la faruri... Nu am xenoane dar am duzele la faruri si cand dau apa pe parbriz pun pe pozitii si atunci nu mai pornesc duzele cel putin la mine , duzele nu intra in functiune decat cand sunt farurile aprinse
15 Jun 2011, 21:24: Probabil nici nu este L3 fara duze la faruri This post has been edited by oves: 15 Jun 2011, 21:24 |
--------------------
renault
megane 3 ST
- BH xx xxx
2009 1.9dci 130 cp
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 1st August 2025 - 11:33 |