curatirea EGR, demontarea si curatarea EGR
![]() ![]() ![]() |
curatirea EGR, demontarea si curatarea EGR
alexh |
![]()
Post
#151
|
||
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 91 Joined: 26 August 05 From: Bucuresti ![]() |
|
||
--------------------
Renault
Megane Sedan 2.1
2004 - 1,5 dCi - 82 CP stock - 101 CP OBDtuning
|
|||
hoesus |
![]()
Post
#152
|
Membru incepator Group: Members Posts: 25 Joined: 11 May 11 From: Bucuresti ![]() |
Buna seara! detin un renault megane 2 1.5 dci 82 cp din 2006 si de curand mi s-a aprins martorul de la noxe si cheita in bord.La inceput am crezut ca trebuie curatat si dupa ce am facut asta bordul avariile tot aprinse au ramas + ca se simte pierderi de putere grav cand motorul este rece(EGR Blocat). M-am dus la Dacia si am cumparat un EGR de 1.5 DCI , dupa montare avariile tot aprinse , si motorul trage de zici ca are 35 de cai. Acum intrebarea mea: este posibil ca egr-ul cumparat de mine sa fie pentru euro 3 si masina mea trebuie sa fie euro 4? trebuie sa reprogramez noul EGR? am ramas in pana de idei nu stiu ce sa mai fac. acum sunt amandoua puse pe masina, cel nou infipt in motor pe post de dop iar cel vechi (care nu functioneaza fiind stricat) a ramas afara prins in soricei si cu cupla in el. Masina merge bine, nu are fluctuatii la relanti cum avea cand egr-urile erau montate pe motor darrr mentionez ca intre timp avaria a mai disparut pentru cateva zile, iar sa aprins si eu merg in continuare pe varianta asta cu EGR-urile in paralel.daca aveti idee ce este de facut va rog sa ma ajutati deoarece urmeaza sa fac itp-ul in 2 luni si trebuie sa remediez chestia asta pana atunci . O seara faina
|
--------------------
renault
megane 2 sedan
2006
- asd
|
|
Low Profile |
![]()
Post
#153
|
![]() Master Auto System Group: Members Posts: 1.054 Joined: 7 September 09 From: Hunedoara ![]() |
Buna!Vezi cum se comporta cu mufa scoasa
|
--------------------
Renault
Megan 2 Sedan
2004
- HD 10 KRS Volkswagen Touareg 2005 v6 3.2,4x4 HD 84 XNX
Life Is A Mistery!!! |
|
hoesus |
![]()
Post
#154
|
Membru incepator Group: Members Posts: 25 Joined: 11 May 11 From: Bucuresti ![]() |
salut! si cu mufa scoasa motorul merge ok dar martorii stau aprinsi. am descoperit ca fluctuatiile de relanti apar cand e motorul rece si sunt de la un senzor care trebuie curatat sau inlocuit( un senzor care masoara cantitatea de motorina trimisa in injectoare sau ceva de genul) .codul de produs al egr-ului cumparat de mine imi arata ca se potriveste si la logan de 65 de cai si la megane de 82 deci ar trebuii sa mearga indiferent de euro si totusi nu o face. http://www.valve-egr.ro/pb-product/el-2-018/
acum 6000 de km am reparat injectoarele si deja imi scoate peri albi din nou. o seara buna |
--------------------
renault
megane 2 sedan
2006
- asd
|
|
99AIM |
![]()
Post
#155
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.134 Joined: 26 June 05 ![]() |
Mie mecanicul meu de la dealer cica daca vreau mi-l anuleaza ca baga o tabla de conserva nu stiu unde si merge superb si nici numai am treaba cu el in veci,daca o sa am pb cu el asa fac si eu ca cica toate Loganele taxi ce trec pe la el au egr anulat.
|
--------------------
Clio III ph 1
Renault Fluence ph 2
1.6 dci
- CT 99 xxx Sufletele mari au intalnit intotdeauna opozitie din partea mintilor mediocre. (Albert Einstein)
|
|
dan22y |
![]()
Post
#156
|
Membru autentic Group: Members Posts: 5.512 Joined: 7 June 06 From: B ![]() |
Chestia cu blocatul EGR-ului cu "tabla" a facut-o un amic de-al meu in urma cu vreo 2-3 ani la ambele masini (Megane 2.2 dci si un Focus tdci) si a trecut ITP-ul de fiecare data fara probleme si masinile merg foarte bine...
|
--------------------
R
M
8
- B
|
|
mac1 |
![]()
Post
#157
|
![]() Membru Group: Members Posts: 196 Joined: 2 March 12 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(99AIM @ 7 Oct 2012, 08:53) Mie mecanicul meu de la dealer cica daca vreau mi-l anuleaza ca baga o tabla de conserva nu stiu unde si merge superb si nici numai am treaba cu el in veci,daca o sa am pb cu el asa fac si eu ca cica toate Loganele taxi ce trec pe la el au egr anulat. Spune-i menanicului tau sa manance conserva cu tot cu tabla, altfel s-ar putea s-o gasesti prin motor topita de gazele evacuate. Valva egr se blindeaza cu o tabla groasa de minim 2,5 mm. |
--------------------
Nissan
X-trail
2008 2.0ldci 175 CP
|
|
hoesus |
![]()
Post
#158
|
Membru incepator Group: Members Posts: 25 Joined: 11 May 11 From: Bucuresti ![]() |
Ok atunci cred ca cea mai buna optiune este sa il anulez din soft poate asa dispar si erorile din bord odata pentru totdeauna.nu as vrea ca cei de la itp sa se uite in bord si sa vada un pom de craciun aprins.o seara faina .multumesc
|
--------------------
renault
megane 2 sedan
2006
- asd
|
|
Low Profile |
![]() ![]()
Post
#159
|
![]() Master Auto System Group: Members Posts: 1.054 Joined: 7 September 09 From: Hunedoara ![]() |
QUOTE(Low Profile @ 27 Jul 2012, 02:55) Inlocuiti cu una noua si motorul va merge la fel martorul va ramane aprins in bord daca nu sau facut setari,,Adaptiv vana EGR'' Deci trebuie sau nu trebuie fara EGR creste consumul de carburant si scade puterea This post has been edited by Low Profile: 7 Oct 2012, 21:52 |
--------------------
Renault
Megan 2 Sedan
2004
- HD 10 KRS Volkswagen Touareg 2005 v6 3.2,4x4 HD 84 XNX
Life Is A Mistery!!! |
|
mac1 |
![]()
Post
#160
|
![]() Membru Group: Members Posts: 196 Joined: 2 March 12 From: Bucuresti ![]() |
Cum ai ajuns la concluzia asta?
|
--------------------
Nissan
X-trail
2008 2.0ldci 175 CP
|
|
Low Profile |
![]()
Post
#161
|
![]() Master Auto System Group: Members Posts: 1.054 Joined: 7 September 09 From: Hunedoara ![]() |
Semnalele sunt transmise catre calculator si memorate ,regland in functie de semnale succesiv,regresiv nu se poate.Un EGR nou trebuie repozitionata vana.Cine a urmat sfaturile si-a rezolvat problema.
Probabil ca mai intrebat despre afirmatia de mai jos de quote. Pentru ca anulezi emisie gase recirculabile nu mai functioneaza turbina,forta suplimentara data motorului este turbina si nefunctionand turbina creste consumul de carburant, cu turbina in functie gazele arse ajutau detonariile This post has been edited by Low Profile: 7 Oct 2012, 22:26 |
--------------------
Renault
Megan 2 Sedan
2004
- HD 10 KRS Volkswagen Touareg 2005 v6 3.2,4x4 HD 84 XNX
Life Is A Mistery!!! |
|
hoesus |
![]()
Post
#162
|
Membru incepator Group: Members Posts: 25 Joined: 11 May 11 From: Bucuresti ![]() |
Low Profile multumesc mult de ajutor, deci in concluzie trebuie resetat sau setat ceva din computerul masinii pentru noul EGR asta vroiam sa stiu. toate cele bune!
|
--------------------
renault
megane 2 sedan
2006
- asd
|
|
Low Profile |
![]()
Post
#163
|
![]() Master Auto System Group: Members Posts: 1.054 Joined: 7 September 09 From: Hunedoara ![]() |
Da, mergi la reprezentanta si si ceri o repozitionare vana egr,,Adaptiv vana egr'' .Explici fenomenul ca ai inlocuit-o cu una noua.Cu clipul o face, oricum stiu ce au de facut, la fiecare montare EGR fac aceste setari
|
--------------------
Renault
Megan 2 Sedan
2004
- HD 10 KRS Volkswagen Touareg 2005 v6 3.2,4x4 HD 84 XNX
Life Is A Mistery!!! |
|
mac1 |
![]()
Post
#164
|
![]() Membru Group: Members Posts: 196 Joined: 2 March 12 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(Low Profile @ 7 Oct 2012, 22:11) Pentru ca anulezi emisie gase recirculabile nu mai functioneaza turbina,forta suplimentara data motorului este turbina si nefunctionand turbina creste consumul de carburant, cu turbina in functie gazele arse ajutau detonariile Omule!!!! Potoleste-te si numai scrie asemenea bazaconii! Daca nu ai cunostinte despre mecanica opreste-te. GAZELE ARSE NU AJUTA DETONARILE. ELE CHIAR MICSOREAZA PUTEREA DETONARII DEOARECE CANTITATEA DE OXIGEN DIN AMESTEC SCADE. TURBINA FUNCTIONEAZA SI CU VANA EGR ASTUPATA. TURBINA ESTE ACTIONATA DE GAZELE ARSE SI IMPINGE NUMAI AER CURAT PANA LA INTRAREA IN GALERIA DE ADMISIE. AMESTECUL DE AER CURAT CU GAZELE ARSE SE FACE LA INTRAREA IN GALERIA DE ADMISIE. Anularea vanei egr nu face decat bine motorului. Motorul merge numai cu aer curat si nu mai inspira propria mizerie. Cu cat aerul este mai oxigenat cu atat nevoia de combustibil este mai putina. Vana egr a fost inventata pentru a reduce poluarea nicidecum pentru a ajuta cu ceva motorul masinii. Dimpotriva chiar il deterioreaza mai repede. Si mai sunt multe de spus dar ma opresc aici. This post has been edited by mac1: 8 Oct 2012, 00:06 |
--------------------
Nissan
X-trail
2008 2.0ldci 175 CP
|
|
Low Profile |
![]()
Post
#165
|
![]() Master Auto System Group: Members Posts: 1.054 Joined: 7 September 09 From: Hunedoara ![]() |
In nici un caz nu e adevarat ce spui tu.Daca nu avea impact pozitiv asupra motorului,nu ar mai fi venit din fabrica cu el,nu?Egr-ul,printre multe altele,reduce poluarea,reduce consumul de carburant si nu are nici o influenta negativa asupra motorului doar daca functionarea lui este defectuoasa
metodă pentru care este folosit : la o accelerație într-un motor diesel supraalimentat pentru a reduce presiunea de admisie, se initiaza debit EGR Explicatia ta este valabila la turbocompresor cu geometrie variabila. This post has been edited by Low Profile: 8 Oct 2012, 02:17 |
--------------------
Renault
Megan 2 Sedan
2004
- HD 10 KRS Volkswagen Touareg 2005 v6 3.2,4x4 HD 84 XNX
Life Is A Mistery!!! |
|
DCC |
![]()
Post
#166
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 67 Joined: 12 November 08 From: Iasi ![]() |
Salut hoesus,
Poti sa imi dai mai multe detalii referitor la senzorul care masoara cantitatea de motorina trimisa in injectoare, eventual unde este pozitionat? Am si eu aceleasi simptome cu motorul rece imi fluctueaza turatia la relanti si nu a disparut dupa ce am curatat EGR-ul. Am fost la reno, bineinteles nu au gasit nimic in neregula, iar explicatia lor foarte bine fundamentata si documentata tehnic este ca "asa fac astea cu pompa Siemens"....no comment.... Apropop, cred ca mai important decat curatarea EGR-ului este curatarea tevii in forma de "J" avand in vedere ca practic prin aceasta se face admisia.... Mersi, |
--------------------
Renault
Megane Sedan 1.5 dci
2008
|
|
99AIM |
![]()
Post
#167
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.134 Joined: 26 June 05 ![]() |
Incearca si cu alt IMV si vezi ce zice
|
--------------------
Clio III ph 1
Renault Fluence ph 2
1.6 dci
- CT 99 xxx Sufletele mari au intalnit intotdeauna opozitie din partea mintilor mediocre. (Albert Einstein)
|
|
hoesus |
![]()
Post
#168
|
Membru incepator Group: Members Posts: 25 Joined: 11 May 11 From: Bucuresti ![]() |
Salut DCC! si eu tot de pe un forum am aflat , l-am contactat pe baiatul cu pricina si a zis ca imi trimite o poza (ieri) ,probabil ca a uitat.o sa il contactez din nou. am inteles ca este situat intre baterie si motor.am uploadat niste poze cu senzorul in cauza si inca astept raspuns. cand aflu te anunt.
operatiunea in sine spusa de persoana respectiva "Azi dimineata hotarat sa remediez aceasta problema m-am dus la masina cu scopul de a curat acel senzor. M-ai intai am dat bateria jos pt a avea mai mult loc. Apoi am inlaturat furtunurile si am taiat soricelul care sustine manuchiul acela de cabluri pt a ajunge la acel senzor. Cu o surubelnita mica (dreapta) am scos mufa apoi cu o cheie de 10 am inlaturat cele 2 suruburi din stanga si respective dreapta senzorului. Cand am scos senzorul afara am observa ca intradevar acesta avea foarta multa mizerie si pilitura pe el. Pt curatarea lui am folosit un spray WD-40, o periuta de dinti si o carpa. La sfarsitul operatiuni de curatare am sters temeinic senzorul si l-am lasat 5 min sa-se usuce (de WD 40). La montarea acestuia , dup ace l-am pus in locul lui am uns cu vasilina cele 2 suruburi de prindere apoi le-am strans la mana cat am putut , urmand sa-le strang cu cheia de 10 la sfarsit. Am schimbat soricelul care l-am taiat cu unu nou pt a imi sustine cablurile apoi am repus topate cablurile si ce am mai desfacut. Marea mea supriza a fost cand am pornit motorul si am observant ca toate problemele ce le aveam la relanti disparusera." This post has been edited by hoesus: 8 Oct 2012, 19:12 Attached thumbnail(s) b.JPG ( Size: 619.25k ) Number of downloads: 1616 c.JPG ( Size: 541.39k ) Number of downloads: 1743 |
--------------------
renault
megane 2 sedan
2006
- asd
|
|
nonic |
![]()
Post
#169
|
![]() Together we can do more Group: Members Posts: 3.964 Joined: 22 May 09 From: Ploiesti ![]() |
@mac1, am punctat mai jos unde ai dreptate
QUOTE(mac1 @ 8 Oct 2012, 00:53) GAZELE ARSE NU AJUTA DETONARILE. ELE CHIAR MICSOREAZA PUTEREA DETONARII DEOARECE CANTITATEA DE OXIGEN DIN AMESTEC SCADE.- corect TURBINA FUNCTIONEAZA SI CU VANA EGR ASTUPATA. -corect TURBINA ESTE ACTIONATA DE GAZELE ARSE SI IMPINGE NUMAI AER CURAT PANA LA INTRAREA IN GALERIA DE ADMISIE.- corect AMESTECUL DE AER CURAT CU GAZELE ARSE SE FACE LA INTRAREA IN GALERIA DE ADMISIE.- corect dar numai cand motorul nu este in sarcina @Low Profile, are dreptare cu cresterea consumului in cazul neutilizarii vanei EGR pentru ca matorul nu mai functioneaza in parametrii ( functie de temperatura combustibilului, agentului de racire si a aerului). Mai jos o sa va explic pe scurt cum functioneaza EGR-ul ca sa nu va mai certati ![]() EGR-ul permite diminuarea emisiilor recirculand o parte din gazele de esapament prin admisie. La relanti EGR-ul este deschis si permite trecerea gazelor si in admisie iar in sarcina EGR-ul este inchis si nu mai permite trecerea gazelor arse in admisia motorului. EGR-ul mai are rolul de a mentine constanta temperatura motorului dar aici intram in amanunte, ideea este ca daca se anuleaza EGR-ul motorul va functiona la o temperatura mai ridicata. Lipsa de putere a motorului in cazul unei functionari defectuoase a EGR-ului se datoreaza patrunderii in admisie a unui exces de gaze de esapament care coboara temperatura de ardere. |
--------------------
Renault
Megane 2.1 1.5 dci
2004 Privilege Sedan
|
|
mac1 |
![]()
Post
#170
|
![]() Membru Group: Members Posts: 196 Joined: 2 March 12 From: Bucuresti ![]() |
Mon cher! Eu nu ma cert cu nimeni.
Se pare ca nici mataluta nu prea esti la punct cu functionarea unui EGR. La relanti egr-ul este complet inchis. Gazele arse nu au ce cauta in admisie cand motorul este la turatie mica. Daca ai baga aceea mizerie in motor la turatii mici (pana in 2000rot/min) sigur nu ai mai pleca de pe loc, iar motorul ar muri. EGR-ul incepe sa se deschida de la1800- 2000rot/min in sus, deci invers fata de cum ai spus mataluta. Este adevarat ca daca anulezi egr-ul temperatura urca cu aproximativ 150-200 grade, dar asta inseamna o ardere mai buna si depuneri mai putine pe turbina, in filtrul de particule, etc... Sa nu mai vorbim ca foarte multe masini au senzori MAP, MAF, etc...senzori care trimit date la calculator, iar acesta din urma in functie de datele primite regleaza cantitatea de combustibil. Cu cat aerul este mai oxigenat cu atat mai putina motorina trebuie. Recircularea evacuarii in tractul de admisie a unui motor diesel poate reduce puterea masinii, poate creste consumul de carburant si poate creste aciditatea uleiului de motor care, la randul sau, poate reduce viata motorului. Sa nu mai vorbim de aceea mizerie (funingine, cenusa, mazga, etc...) care se depune in vana egr, in galeria de admisie, in motor, etc...si care nu duce decat la proasta functionare si la o uzura mult mai rapida. This post has been edited by mac1: 9 Oct 2012, 05:24 |
--------------------
Nissan
X-trail
2008 2.0ldci 175 CP
|
|
adi_ar |
![]()
Post
#171
|
![]() Membru autentic si conservator Group: Moderatori Posts: 4.437 Joined: 23 February 07 From: Arad ![]() |
QUOTE ... Este adevarat ca daca anulezi egr-ul temperatura urca cu aproximativ 150-200 grade ... Nu este cam mult? Care temperatura? |
--------------------
Renault
Megane 2.1 Sedan
1.5 dCI 2005 iGO 9.6.29.357899
|
|
nonic |
![]()
Post
#172
|
![]() Together we can do more Group: Members Posts: 3.964 Joined: 22 May 09 From: Ploiesti ![]() |
@mac1, EGR-ul lucreaza in plaja de turatie 800 - max 3000 rot/min, in aceasta plaja sta deschis dupa 3000 rot/min este complet inchis.
La relanti EGR-ul sta inchis doar pana cand motorul ajunge la temperatura optima de functionare dupa care se deschide ![]() EGR-ul se inchide in sarcina tocmai pentru a creste puterea motorului, nu te-ai intrebat de ce masina trage mult mai bine dupa 3000 rot/min... pentru ca nu mai ajung gazele arse in admisie. @adi_ar, temperatura in camera de ardere. |
--------------------
Renault
Megane 2.1 1.5 dci
2004 Privilege Sedan
|
|
mac1 |
![]()
Post
#173
|
![]() Membru Group: Members Posts: 196 Joined: 2 March 12 From: Bucuresti ![]() |
Tu confunzi dieselul cu benzinarul. Dieselul la 3500rot/min deja este plafonat. La diesel la 3000 rot/min schimbi viteza. Cuplurile la diesel se situeaza intre 1750 si maxim 3500 rotatii pe min.Degeaba te duci cu el mai sus.
Benzinarul de la 3000 in sus se simte bine in pielea lui. Iar daca tu imi aduci dovezi ca egr-ul se deschide la 800 rot/min atunci ramane ca tine. Eu iti spun ca nu este asa si chiar am experimentat acest lucru pe un motor (cald) cand am curatat un egr si i-am dat comanda manuala. Nu-i placea deloc acea mizerie in capul pistoanelor. Am actionat doar un pic vana egr si motorul a inceput sa tuseasca. La o deschidere mai profunda s-a oprit. This post has been edited by mac1: 9 Oct 2012, 09:58 |
--------------------
Nissan
X-trail
2008 2.0ldci 175 CP
|
|
Low Profile |
![]()
Post
#174
|
![]() Master Auto System Group: Members Posts: 1.054 Joined: 7 September 09 From: Hunedoara ![]() |
Cu ce receptor ai sesizat supraalimentarea?vizual ti-a indus sentimente negative sau pozitive de furie sau iubire momentul cand ai actionat doar un pic vana egr.La manivela manuala bineinteles ca l-ai inecat.Nu o lua personal ,polemizam constructiv pt inbunatatire cunostinte,doar nu ne-am nascut invatati.
This post has been edited by Low Profile: 9 Oct 2012, 10:45 |
--------------------
Renault
Megan 2 Sedan
2004
- HD 10 KRS Volkswagen Touareg 2005 v6 3.2,4x4 HD 84 XNX
Life Is A Mistery!!! |
|
nonic |
![]()
Post
#175
|
![]() Together we can do more Group: Members Posts: 3.964 Joined: 22 May 09 From: Ploiesti ![]() |
@mac1, pune un tester pe masina si urmareste cum lucreaza EGR-ul la relanti si urca turatia sa vezi ce se intampla... o sa imi dai dreptate.
Eu am schimbat EGR-ul pentru ca ramanea blocat si inainte de a scoate EGR-ul stricat am conectat mufa la cel nou si iti garantez ca acesta lucra cum am descris mai sus. |
--------------------
Renault
Megane 2.1 1.5 dci
2004 Privilege Sedan
|
|
mac1 |
![]()
Post
#176
|
![]() Membru Group: Members Posts: 196 Joined: 2 March 12 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(Low Profile @ 9 Oct 2012, 10:32) Cu ce receptor ai sesizat supraalimentarea?vizual ti-a indus sentimente negative sau pozitive de furie sau iubire momentul cand ai actionat doar un pic vana egr.La manivela manuala bineinteles ca l-ai inecat.Nu o lua personal ,polemizam constructiv pt inbunatatire cunostinte,doar nu ne-am nascut invatati. Tu consideri supraalimentare introducerea in motor a deseurilor rezultate in urma detonarii? Interesant. Nu stiam ca am supraalimentat motorul cu fum. Atunci sa colectam tot fumul sa-l depozitam si sa-l folosim pe post de combustibil. This post has been edited by mac1: 9 Oct 2012, 12:20 |
--------------------
Nissan
X-trail
2008 2.0ldci 175 CP
|
|
cj98czh |
![]()
Post
#177
|
![]() Membru de la Cluj ... Group: Moderatori Posts: 23.316 Joined: 27 March 06 From: Cluj-Napoca ![]() |
mac1 - Nonic are dreptate, asa functioneaza EGR-ul.
|
--------------------
Mazda 3
Zoom-Zoom
2018
|
|
Low Profile |
![]()
Post
#178
|
![]() Master Auto System Group: Members Posts: 1.054 Joined: 7 September 09 From: Hunedoara ![]() |
QUOTE(mac1 @ 9 Oct 2012, 12:19) Tu consideri supraalimentare introducerea in motor a deseurilor rezultate in urma detonarii? Interesant. Nu stiam ca am supraalimentat motorul cu fum. Atunci sa colectam tot fumul sa-l depozitam si sa-l folosim pe post de combustibil. ![]() ![]() se intelege un lucru din toate postariile tale.EGR=nefolositor,inventat fara intrebuintare.ok This post has been edited by Low Profile: 9 Oct 2012, 12:33 |
--------------------
Renault
Megan 2 Sedan
2004
- HD 10 KRS Volkswagen Touareg 2005 v6 3.2,4x4 HD 84 XNX
Life Is A Mistery!!! |
|
mac1 |
![]()
Post
#179
|
![]() Membru Group: Members Posts: 196 Joined: 2 March 12 From: Bucuresti ![]() |
Exact. A fost inventat doar pentru reducerea noxelor. In rest nu este bun de nimic pe masina. Sa zicem ca ar face un lucru bun, dar bun in ghilimele; acel fum cald aduce motorul la temperatura optima de lucru mult mai repede. Deci este folositor un pic iarna sa obtii caldura mai repede in masina. Dar cand te gandesti ce consecinte grave are asupra motorului acel fum, mai bine lipsa.
@cj98czh. Eu asa stiu ca valva egr de obicei intra in functiune de la 1800 rot/min in sus. Sunt pareri pro si contra si pe alte site-uri despre functionarea vanei egr. Le; De ce imi sustin parerea? Sa-ti dau un exemplu; Motorul sta la relanti si vrei sa pleci de pe loc. Accelerezi si dai drumul la ambreiaj. Atunci masina are nevoie de o ardere cat mai curata pentru a avea forta necesara sa plece de pe loc. Cum ar fi sa introduci in acel moment acele gaze arse in motor? Iar la drum nu poti sa mergi cu motorul intre 800-1700 rot/min deoarece asta ar insemna subturare. Ce rost ar avea sa intre acele gaze arse in motor intre 800 si 1700rot/min cand de fapt folosim aceste turatii doar la plecarea de pe loc si la stationare? This post has been edited by mac1: 9 Oct 2012, 13:04 |
--------------------
Nissan
X-trail
2008 2.0ldci 175 CP
|
|
Low Profile |
![]()
Post
#180
|
![]() Master Auto System Group: Members Posts: 1.054 Joined: 7 September 09 From: Hunedoara ![]() |
Filtru de particule atunci de ce s-a mai inventat?
Uite pentru imbunatatirea cunostiintelor Recircularea Gazelor de evacuare |
--------------------
Renault
Megan 2 Sedan
2004
- HD 10 KRS Volkswagen Touareg 2005 v6 3.2,4x4 HD 84 XNX
Life Is A Mistery!!! |
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 25th April 2025 - 18:11 |