curatirea EGR, demontarea si curatarea EGR
![]() ![]() ![]() |
curatirea EGR, demontarea si curatarea EGR
ewamw6 |
![]()
Post
#121
|
||
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 44 Joined: 17 February 08 ![]() |
Attached thumbnail(s) IMAG1650.jpg ( Size: 1.32mb ) Number of downloads: 2691 IMAG1652.jpg ( Size: 1.21mb ) Number of downloads: 2935 IMAG1656.jpg ( Size: 965.93k ) Number of downloads: 2810 IMAG1657.jpg ( Size: 628.04k ) Number of downloads: 2735 IMAG1660.jpg ( Size: 835.83k ) Number of downloads: 2716 |
||
--------------------
Renault
Megane 3
1,4Tce 2011 CC
|
|||
alexh |
![]()
Post
#122
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 91 Joined: 26 August 05 From: Bucuresti ![]() |
Tot cautand pe alte topicuri, am dat la un moment dat peste o chestie interesanta descrisa de colegul nostru @cristian_nechita aici
Dau si eu un copy paste ca sa ramana si pe topicul asta: QUOTE(cristian_nechita) Initial am obturat conducta care ducea din galeria de evacuare in supapa egr, insa au aparut proble, mai bine zis sa topti tabla de aluminiu cu, care o blocasem. Dupa care am gasit solutia , aparent perfecta, am intors supapa egr cu 180 grade, practic corpul supapei acoperind zona pe unde patrund gazele din evacuare. Supapa poate fi intoarsa , insa trebuie modificat corpul acesteia ca sa o poti prinde din nou pe scaunul ei. Ce am obtinut? Fiind mult mai mult aer in camera de ardere, motorul trage mult mai de jos, nu mai ezita ca inainte, consumul a scazut dar probabil din cauza schimbarii stilului de mers.Motorul trage atat de bine jos incat nu mai urc cu el pana la 2500-2700.Practic la 1300rpm apesi pe acceleratie si trage, nu scoate pik de fum.La electronica nu am facut nimic.Supapa se misca liber, deci calculatorul o vede ca si cand ar fi in regula. Ce am pierdut? Probabil in egala masura atat eu cat si voi, am pierdut o bucatica de aer fara NOx din Bucuresti. Am un prieten care lucreaza la un dealer VW si imi spune ca absolut toate TDI-urie care vin cu EGR infundat in garantie, li se curata egr-ul dupa care se obtureaza ca sa nu se mai intoarca si a doua oara.Diferenta e ca la VW e mult mai simplu, practic se pune o tabla intre 2 flanse.Extrem de simplu. Cand se face mai cald am sa incerc si eu si revin cu detalii / impresii. |
--------------------
Renault
Megane Sedan 2.1
2004 - 1,5 dCi - 82 CP stock - 101 CP OBDtuning
|
|
cristian_nechita |
![]()
Post
#123
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 417 Joined: 22 April 11 ![]() |
QUOTE(alexh @ 9 Jan 2012, 23:20) Tot cautand pe alte topicuri, am dat la un moment dat peste o chestie interesanta descrisa de colegul nostru @cristian_nechita aici Dau si eu un copy paste ca sa ramana si pe topicul asta: QUOTE(cristian_nechita) Initial am obturat conducta care ducea din galeria de evacuare in supapa egr, insa au aparut proble, mai bine zis sa topti tabla de aluminiu cu, care o blocasem. Dupa care am gasit solutia , aparent perfecta, am intors supapa egr cu 180 grade, practic corpul supapei acoperind zona pe unde patrund gazele din evacuare. Supapa poate fi intoarsa , insa trebuie modificat corpul acesteia ca sa o poti prinde din nou pe scaunul ei. Ce am obtinut? Fiind mult mai mult aer in camera de ardere, motorul trage mult mai de jos, nu mai ezita ca inainte, consumul a scazut dar probabil din cauza schimbarii stilului de mers.Motorul trage atat de bine jos incat nu mai urc cu el pana la 2500-2700.Practic la 1300rpm apesi pe acceleratie si trage, nu scoate pik de fum.La electronica nu am facut nimic.Supapa se misca liber, deci calculatorul o vede ca si cand ar fi in regula. Ce am pierdut? Probabil in egala masura atat eu cat si voi, am pierdut o bucatica de aer fara NOx din Bucuresti. Am un prieten care lucreaza la un dealer VW si imi spune ca absolut toate TDI-urie care vin cu EGR infundat in garantie, li se curata egr-ul dupa care se obtureaza ca sa nu se mai intoarca si a doua oara.Diferenta e ca la VW e mult mai simplu, practic se pune o tabla intre 2 flanse.Extrem de simplu. Cand se face mai cald am sa incerc si eu si revin cu detalii / impresii. Acum am vazut ca ai chip.Mai mult ca sigur este inchis EGR-ul din noua electronica. |
--------------------
Laguna
3
2012 |
|
alwaysfresh |
![]()
Post
#124
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 268 Joined: 23 October 11 From: Timisoara ![]() |
Salut. Am un Modus 1.5 dci de 63kw din 2005. Daca ii curat valva EGR trebuie sa merg cu el la reprezentanta sau undeva sa-mi rescrie ceva in calculator??
|
--------------------
DACIA
1410
1996 Break
|
|
skorpio_bog |
![]()
Post
#125
|
![]() Sports cars are difficult to justify, but easy to love Group: Members Posts: 4.368 Joined: 6 September 06 From: UK/RO ![]() |
Nu. Il dai jos, il cureti, il montezi la loc si cam atat.
|
--------------------
Renault
Megane 4 RS Trophy 300 EDC
2019 VW Tiguan R-Line 2023
Fiat 500 0.9 Twinair 2012 Renault Megane 2 1.5dci 2007 |
|
alwaysfresh |
![]()
Post
#126
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 268 Joined: 23 October 11 From: Timisoara ![]() |
ok. ca mi-a spus cineva ca daca-l scot si-l curat n-are nicio influenta ca calculatorul il vede tot ca fiind infundat si n-o sa-mi scada consumul. ma rog... masina o am de 3000km, ea are 150k purtati prin germania. nu scoate fum, trage bine, are rost sa umblu la EGR? :-??
|
--------------------
DACIA
1410
1996 Break
|
|
CosminM23 |
![]()
Post
#127
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 66 Joined: 21 February 12 From: Bucuresti ![]() |
Cred ca si eu ma bag la un curatat de EGR weekendul asta.
Masina mea are 73.000 si o fac asa de control nu ca am probleme de functionare. Ce voi face eu in plus o sa cumpar spray de contacte si o sa curat toate contactele de la senzori preventiv. Cu cat avem un EGR mai curat cu atat masina consuma mai putin si ofera mai multa performanta. |
--------------------
Fost posesor
Renault
RS
|
|
CosminM23 |
![]() ![]()
Post
#128
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 66 Joined: 21 February 12 From: Bucuresti ![]() |
Tocmai l-am curatat ieri si nu am gasit mare lucru. L-am curatat bine cu diluant si perie de sticle (diluant 0,5l 3,6Lei + perie de sticle 2 Lei + manusi latex 0,5 bani cost total= 6,1Lei ). Cei care au depuneri mai mari ii sfatuiesc sa cumpere spray de curatat carburatoare deoarece curata mult mai bine.
Atat m-am gandit sa nu scap ceva in scut incat la ultimul surub mi-a cazut tubulara ![]() Un sfat pentru introducerea sxaofonului si EGR inapoi: pulverizati la capete WD40 sa intre la fix. De cand am EGR si saxofonul curatat motorul toarce mai frumos si consuma mai putin! Spor la treaba! |
--------------------
Fost posesor
Renault
RS
|
|
TheSting |
![]()
Post
#129
|
![]() Ofera respect pentru a primi respect ! Group: Members Posts: 1.210 Joined: 29 September 11 ![]() |
Buna seara.
Am mare rugaminte daca puteti sa-ma ajutati cu o indrumare sau cu acest colier (contra cost) Dupa ce am curatat EGR-ul si absolut toata tubulatura aferenta acestuia, in momentul cand il montam la loc am rupt fara intentie colierul ce prinde etans camera EGR-ului cu, cotul de 90 grade. Momentan sta etans dar fara acel colier nu va rezista prea mult si imi va afuma tot motorul. Am cautat in jumatate de Bucuresti si nu l-am gasit, asa ca apelez si la dumneavoastra. Daca aveti un colier care il puteti dona , vinde sau sa-mi spuneti de unde l-as putea achizitiona v-as ramane recunoscator. Am atasat cateva poze pentru a vedea exact despre ce colier vorbesc. Colierul rupt de mine [attachmentid=1627795070] Cotul ce tine colierul [attachmentid=1627795073] Schita asamblu EGR [attachmentid=1627795074] Astazi am luat la pas toate centrele de dezmembrari, toate magazinele din Autovit si toate magazinele de piese auto ce le-am vazut si tot nu am gasit colierul. Deja imi fac griji si nu mai stiu unde sa-ma duc sa gaseac acest colier. Daca stie cineva va implor ajutati-ma. Nu ma intereseaza daca este nou sau la mana a 2 a. Tot ce imi doresc este sa-l gasesc. This post has been edited by TheSting: 18 Mar 2012, 15:32 |
--------------------
Renault
Megan II
2005/sedan Ofera respect pentru a primi respect
|
|
beberazvan_n |
![]()
Post
#130
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 587 Joined: 30 June 09 From: Bucuresti ; Branesti Ilfov ![]() |
M-am apucat si eu azi de curatat EGR-ul. Treaba a mers bine, cam 2 ore mi-a luat tinand cont ca e pentru prima data cand il curat acasa. Era foarte murdar spre surprinderea mea, intr-un an s-a depus o gramada de mizerie.
Oricum s-a incheiat cu bine si masina se simte altfel. Nu va grabiti cand faceti treaba si cel mai important, purtati manusi, eu cu 2 perechi si tot m-am murdarit. Bafta. 2 Apr 2012, 21:26: M-am apucat si eu azi de curatat EGR-ul. Treaba a mers bine, cam 2 ore mi-a luat tinand cont ca e pentru prima data cand il curat acasa. Era foarte murdar spre surprinderea mea, intr-un an s-a depus o gramada de mizerie. Oricum s-a incheiat cu bine si masina se simte altfel. Nu va grabiti cand faceti treaba si cel mai important, purtati manusi, eu cu 2 perechi si tot m-am muradarit. Bafta. 2 Apr 2012, 21:28: M-am apucat si eu azi de curatat EGR-ul. Treaba a mers bine, cam 2 ore mi-a luat tinand cont ca e pentru prima data cand il curat acasa. Era foarte murdar spre surprinderea mea, intr-un an s-a depus o gramada de mizerie. Oricum s-a incheiat cu bine si masina se simte altfel. Nu va grabiti cand faceti treaba si cel mai important, purtati manusi, eu cu 2 perechi si tot m-am muradarit. Bafta. 2 Apr 2012, 21:32: M-am apucat si eu azi de curatat EGR-ul. Treaba a mers bine, cam 2 ore mi-a luat tinand cont ca e pentru prima data cand il curat acasa. Era foarte murdar spre surprinderea mea, intr-un an s-a depus o gramada de mizerie. Oricum s-a incheiat cu bine si masina se simte altfel. Nu va grabiti cand faceti treaba si cel mai important, purtati manusi, eu cu 2 perechi si tot m-am muradarit. Bafta. 2 Apr 2012, 21:32: M-am apucat si eu azi de curatat EGR-ul. Treaba a mers bine, cam 2 ore mi-a luat tinand cont ca e pentru prima data cand il curat acasa. Era foarte murdar spre surprinderea mea, intr-un an s-a depus o gramada de mizerie. Oricum s-a incheiat cu bine si masina se simte altfel. Nu va grabiti cand faceti treaba si cel mai important, purtati manusi, eu cu 2 perechi si tot m-am muradarit. Bafta. 2 Apr 2012, 21:33: M-am apucat si eu azi de curatat EGR-ul. Treaba a mers bine, cam 2 ore mi-a luat tinand cont ca e pentru prima data cand il curat acasa. Era foarte murdar spre surprinderea mea, intr-un an s-a depus o gramada de mizerie. Oricum s-a incheiat cu bine si masina se simte altfel. Nu va grabiti cand faceti treaba si cel mai important, purtati manusi, eu cu 2 perechi si tot m-am muradarit. Bafta. 2 Apr 2012, 21:35: M-am apucat si eu azi de curatat EGR-ul. Treaba a mers bine, cam 2 ore mi-a luat tinand cont ca e pentru prima data cand il curat acasa. Era foarte murdar spre surprinderea mea, intr-un an s-a depus o gramada de mizerie. Oricum s-a incheiat cu bine si masina se simte altfel. Nu va grabiti cand faceti treaba si cel mai important, purtati manusi, eu cu 2 perechi si tot m-am muradarit. Bafta. 2 Apr 2012, 21:36: M-am apucat si eu azi de curatat EGR-ul. Treaba a mers bine, cam 2 ore mi-a luat tinand cont ca e pentru prima data cand il curat acasa. Era foarte murdar spre surprinderea mea, intr-un an s-a depus o gramada de mizerie. Oricum s-a incheiat cu bine si masina se simte altfel. Nu va grabiti cand faceti treaba si cel mai important, purtati manusi, eu cu 2 perechi si tot m-am muradarit. Bafta. 2 Apr 2012, 21:40: M-am apucat si eu azi de curatat EGR-ul. Treaba a mers bine, cam 2 ore mi-a luat tinand cont ca e pentru prima data cand il curat acasa. Era foarte murdar spre surprinderea mea, intr-un an s-a depus o gramada de mizerie. Oricum s-a incheiat cu bine si masina se simte altfel. Nu va grabiti cand faceti treaba si cel mai important, purtati manusi, eu cu 2 perechi si tot m-am muradarit. Bafta. This post has been edited by beberazvan_n: 2 Apr 2012, 21:40 Attached thumbnail(s) Egr__1_.jpg ( Size: 72.32k ) Number of downloads: 1062 Egr__3_.jpg ( Size: 77.23k ) Number of downloads: 961 Egr__2_.jpg ( Size: 37.02k ) Number of downloads: 995 |
--------------------
Renault
Megane 2, 1.5 dci...
2003
- IF-03-VZL
|
|
_liviu_ |
![]()
Post
#131
|
Membru incepator Group: Members Posts: 74 Joined: 22 February 05 From: Galati ![]() |
QUOTE(beberazvan_n @ 2 Apr 2012, 20:54) M-am apucat si eu azi de curatat EGR-ul. Treaba a mers bine, cam 2 ore mi-a luat tinand cont ca e pentru prima data cand il curat acasa. Era foarte murdar spre surprinderea mea, intr-un an s-a depus o gramada de mizerie. Oricum s-a incheiat cu bine si masina se simte altfel. Nu va grabiti cand faceti treaba si cel mai important, purtati manusi, eu cu 2 perechi si tot m-am murdarit. Bafta. Cum ai reusit sa scoti partea aia in care intra EGR-ul. Am scos azi o mie de suruburi.... si tot n-am reusit sa-l clintesc de acolo. Am incercat chiar sa-l scot cu tot cu tevile de la turbina, si cu cea care vine de la admisia de aer din fata ... (daca asa o fi) dar nimic. Si din ce-am pipait cu degetu'...pare sa aibe ceva depuneri masive pe acolo. Bine, din ce vad in poze, pare sa fie altfel decat la mine. This post has been edited by _liviu_: 5 May 2012, 19:16 |
--------------------
Renault
Megane 2
2007, 1.5 dci, 105 CP
|
|
espacern |
![]()
Post
#132
|
![]() ART-ist Group: Moderatori Posts: 17.610 Joined: 14 August 09 From: Mihalaya ![]() |
La Euro 3 este diferit EGR-ul de Euro 4.....si mult mai simplu.
Oricum la scoatere trebuie lucrat cu calm si prin metoda "strans/desfacut"pana se reuseste detasarea de mizeria adunata prin toate spatiile. La fortare se poate distruge/rupe electro-valva si se ajunge la inlocuire....in loc de curatare. @+ |
--------------------
.
.
.
- . RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
|
|
_liviu_ |
![]()
Post
#133
|
Membru incepator Group: Members Posts: 74 Joined: 22 February 05 From: Galati ![]() |
QUOTE(espacern @ 5 May 2012, 19:24) La Euro 3 este diferit EGR-ul de Euro 4.....si mult mai simplu. Oricum la scoatere trebuie lucrat cu calm si prin metoda "strans/desfacut"pana se reuseste detasarea de mizeria adunata prin toate spatiile. La fortare se poate distruge/rupe electro-valva si se ajunge la inlocuire....in loc de curatare. @+ Problema la mine nu e EGR-ul, pe ala l-am dat jos, l-am facut farmacie. Se da jos usor. Eu vorbesc de suportul ala in care intra EGR-ul, teava aia cotita, si alte multe tevi. Am bagat degetul prin ala, si pare cam imbacsit... pe ala nu am reusit sa-l scot. |
--------------------
Renault
Megane 2
2007, 1.5 dci, 105 CP
|
|
beberazvan_n |
![]()
Post
#134
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 587 Joined: 30 June 09 From: Bucuresti ; Branesti Ilfov ![]() |
Salut liviu, partea aceea este prinsa cu 2 suruburi, unul deasupra si unul dedesubt. Cel de deasupra s-a desfacut usor la celalalt am avut ceva probleme din cauza spatiului. Cum spunea si espacern, trebuie lucrat cu calm si rabdare.
Bafta. |
--------------------
Renault
Megane 2, 1.5 dci...
2003
- IF-03-VZL
|
|
_liviu_ |
![]()
Post
#135
|
Membru incepator Group: Members Posts: 74 Joined: 22 February 05 From: Galati ![]() |
QUOTE(beberazvan_n @ 14 May 2012, 11:18) Salut liviu, partea aceea este prinsa cu 2 suruburi, unul deasupra si unul dedesubt. Cel de deasupra s-a desfacut usor la celalalt am avut ceva probleme din cauza spatiului. Cum spunea si espacern, trebuie lucrat cu calm si rabdare. Bafta. Nu cred ca e prinsa doar in doua subururi. Poate la modelul euro 3 e prinsa doar in 2 suruburi, da' la mine difera piesa aia fata de ce-am vazut la euro3. Plus ca sunt vreo 3 conducte care intra in ea (plus EGR), fiecare cu cate 3-4 suruburi. Eu am desfacut ceva suruburi atunci, si nici nu s-a sinchisit sa se miste catusi de putin ![]() Din ce pipaiam cu degetul, parea sa mai aiba un surub undeva in spatele piesei (cum te uiti din fata masinii) dar la care accesul era criminal. Eu ma intreb daca a demontat cineva piesa aia la motor euro4. Daca are cineva un manual de service, pentru euro4 , in care sa arate in ce suruburi e prinsa piesa respectiva, ar fi un bun inceput ![]() This post has been edited by _liviu_: 14 May 2012, 12:07 |
--------------------
Renault
Megane 2
2007, 1.5 dci, 105 CP
|
|
alwaysfresh |
![]()
Post
#136
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 268 Joined: 23 October 11 From: Timisoara ![]() |
m-as apuca si eu de operatiune. dar cum e pana la urma? trebuie sau nu reporgramat calculatorul masinii dupa ce curat EGR? am 1.5dci 86cai euro4
This post has been edited by alwaysfresh: 26 Jul 2012, 19:26 |
--------------------
DACIA
1410
1996 Break
|
|
skorpio_bog |
![]()
Post
#137
|
![]() Sports cars are difficult to justify, but easy to love Group: Members Posts: 4.368 Joined: 6 September 06 From: UK/RO ![]() |
nu se reprogrameaza nimic.
|
--------------------
Renault
Megane 4 RS Trophy 300 EDC
2019 VW Tiguan R-Line 2023
Fiat 500 0.9 Twinair 2012 Renault Megane 2 1.5dci 2007 |
|
nonic |
![]()
Post
#138
|
![]() Together we can do more Group: Members Posts: 3.964 Joined: 22 May 09 From: Ploiesti ![]() |
Nu se reprogrameaza! Doar cei de la reprezentanta sustin ca trebuie reprogramat.
|
--------------------
Renault
Megane 2.1 1.5 dci
2004 Privilege Sedan
|
|
Low Profile |
![]()
Post
#139
|
![]() Master Auto System Group: Members Posts: 1.054 Joined: 7 September 09 From: Hunedoara ![]() |
QUOTE(denisCT @ 1 Oct 2011, 12:02) Am curatat egr-ul si teava aceea in forma de J si am aceleasi simptome, adica la semafor cand plec de pe loc pt 2-3secunde nu se accelereaza cum ar trebui, pe urma parca ia un sut si merge normal. Azi mi-a aparut si Check emissions + cheia de service si martorul de portocaliu aprins. A mai patit cineva asa? QUOTE(denisCT @ 26 Oct 2011, 23:05) Inlocuiti cu una noua si motorul va merge la fel martorul va ramane aprins in bord daca nu sau facut setari,,Adaptiv vana EGR'' Deci trebuie sau nu trebuie This post has been edited by Low Profile: 27 Jul 2012, 03:02 |
--------------------
Renault
Megan 2 Sedan
2004
- HD 10 KRS Volkswagen Touareg 2005 v6 3.2,4x4 HD 84 XNX
Life Is A Mistery!!! |
|
alwaysfresh |
![]()
Post
#140
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 268 Joined: 23 October 11 From: Timisoara ![]() |
Am curatat si eu azi, a fost ceva de munca, dar se pare ca nu era foarte multa calamina depusa. Am curatat ce-a fost si am pus la loc. Diferente in functionare n-am sesizat, dar nici n-am mers cu masina, doar am pornit-o si i-am dat niste ture bune. EGR-ul e cel oroginal, din 2005, ceea ce imi comfirma mie ca masina totusi a fost exploatata corect pana acum (eu avand-o doar de 5000km, in rest a fost in germania exploatata 146k km pe bord, si cred eu mai multi reali). Motorul trage bine, nu scoate fum, consuma putin, mici probleme, dar e ok. Deci cu chestia asta macar mi-am confirmat mie ca e in regula si EGR-ul si pot sa stau linistit o perioada de timp. Acum totusi sunt curios daca la mers se simte altfel.
Multumesc pentru sfaturi si ajutor. This post has been edited by alwaysfresh: 27 Jul 2012, 22:58 |
--------------------
DACIA
1410
1996 Break
|
|
ianni |
![]()
Post
#141
|
Membru Group: Members Posts: 130 Joined: 6 May 06 ![]() |
Am curatat si eu Egr si teava in forma de J. Foarte multa calamina (mai ales pe teava)desi afara vede 4000 ture cel putin 10 km. Prin oras nu o alerg dar schimb peste 2500 rpm. Dupa curatare parca merge mai sprinten la apasarea acceleratiei.
Sper sa scada si consumul putin. |
--------------------
Renault
Megane
2007/privile Je/mp3 si multe altele...
|
|
alexh |
![]()
Post
#142
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 91 Joined: 26 August 05 From: Bucuresti ![]() |
De la ultima mea interventie la EGR (6 Sep 2011) am facut cam 12.000 km cu masina si s-a aprins din nou martorul in bord.
Am facut acum 2 saptamani o noua interventie, in care am curatat EGR-ul, teava de inox si cat am mai putut din restul. De atunci am mai facut un drum de aprox 2.000 km si tot nu s-a stins martorul in bord. La precedenta curatenie, dupa cateva zeci de km s-a stins. Pareri, sugestii? As apela la cineva care sa puna testerul pe masina, poate doar trebuie stearsa eroarea... doar ca nu stiu pe nimeni iar la service-uri Renault cred ca e destul de scump. Stiti pe cineva pe forum care poate arunca o privire? (contra cost evident). Sau sugerati sa merg sa fac o curatare completa in service? Daca da, ce service recomandati? Multumesc inca o data pentru raspunsuri. |
--------------------
Renault
Megane Sedan 2.1
2004 - 1,5 dCi - 82 CP stock - 101 CP OBDtuning
|
|
sano |
![]()
Post
#143
|
sano Group: Members Posts: 399 Joined: 9 August 09 From: Bucuresti ![]() |
salut,
acest user romeo3108ro este f priceput si tocmai ce a sosit din vacanta [dupa ce a fost galceava pe topicul lui ca lipseste mult]. Si chiar a lipsit mult... ce n-as da sa am si eu concediu asa lung ca al lui.... ![]() |
--------------------
megane 2.1
hatchback
2005/1.5dci / 74kw / 101cp
- VF1 SMR205 33920325 Stiu ca sunt prost; insa cand privesc in jur, prind curaj!
|
|
alexh |
![]()
Post
#144
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 91 Joined: 26 August 05 From: Bucuresti ![]() |
Multumesc @sano pentru sugestie - l-am contactat pe romeo pana la urma si cu ajutorul lui am reusit sa identific problema...respectiv era bulita de tot vana EGR, mai precis partea electrica...asta e, am fost mai ghinionist de data asta.
Am rezolvat problema saptamana trecuta, cumparand de la dezmembrari o vana EGR...am dat 150 de lei pe ea si cel de la care am luat-o sustine ca mai are cateva, toate de pe masini cu km putini din Franta...asa o fi, asa n-o fi, cert e ca momentan a mea functioneaza si am reusit sa fac vreo 300 km cu ea... Cine are nevoie de datele de contact ale omului sa scrie aici sau pe privat. Va doresc mult succes la curatat EGR-uri. PS: Daca vrea cineva un EGR defect, msg me...e gratis. |
--------------------
Renault
Megane Sedan 2.1
2004 - 1,5 dCi - 82 CP stock - 101 CP OBDtuning
|
|
99AIM |
![]()
Post
#145
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.134 Joined: 26 June 05 ![]() |
Eu nu am umblat niciodata la EGR si va pot spune ceva din practica:Cand am plecat in vara la Antalya primii 500 km mergea cam prost,nu tragea cum trebuie....apoi am luat-o tare la 3500 rot vreo 20 km si sa vedeti cum si-a dat drumul de manca norii la dealuri.
This post has been edited by 99AIM: 18 Sep 2012, 21:31 |
--------------------
Clio III ph 1
Renault Fluence ph 2
1.6 dci
- CT 99 xxx Sufletele mari au intalnit intotdeauna opozitie din partea mintilor mediocre. (Albert Einstein)
|
|
dan22y |
![]()
Post
#146
|
Membru autentic Group: Members Posts: 5.512 Joined: 7 June 06 From: B ![]() |
Pentru 1.5 dCi 105cp, 6 trepte - curatare EGR
Conform tutorialului explicat de colegul skorpio_bog, aici, am purces astazi la curatarea acestei piese pe nume EGR (Exhaust Gas Recirculation). Desi masina are in jur de 68k km, NU s-a mai curatat niciodata. Insa, pot spune ca a avut momente (masina) cand simteam ca nu trage cum trebuie, sau scoate fum la acceleratii bruste. Desi in ultima vreme, i-am cam dat pe coaja si nu scotea fum la acc. bruste, am zis, hai totusi sa curat si eu piesa minune. Conform celor spuse de de Bogdan, am purces la desfacerea furtunului si a suruburilor (3 la numar, folosit tubulara de 8) si a reiesit ce se vede in poza de mai jos. Nu foarte murdar, mai mult afumat. 20120922_145327.jpg ( Size: 2.79mb ) Number of downloads: 814 S-a scos si acea tubulatura (prinse in 2 surube de 8), care avea un pic de mazga pe interior pe pereti. 20120922_145335.jpg ( Size: 3.66mb ) Number of downloads: 611 Am folosit o pensula si o periuta de dinti cu care, ajutat de un spray pe nume Brake Cleaner, am incercat cat mai bine sa curat pe unde am avut acces. S-a montat totul la loc si turat un pic, insa nu mult. Ca si rezultate, un pic mai rotund in toarcere la relanti si se simte oleaca un zvac in acceleratii insa nu gen remapare ![]() |
--------------------
R
M
8
- B
|
|
99AIM |
![]()
Post
#147
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.134 Joined: 26 June 05 ![]() |
Dupa 1000 km arata la fel de afumat,practic de ce l-ai curatat?
This post has been edited by 99AIM: 23 Sep 2012, 19:18 |
--------------------
Clio III ph 1
Renault Fluence ph 2
1.6 dci
- CT 99 xxx Sufletele mari au intalnit intotdeauna opozitie din partea mintilor mediocre. (Albert Einstein)
|
|
dan22y |
![]()
Post
#148
|
Membru autentic Group: Members Posts: 5.512 Joined: 7 June 06 From: B ![]() |
Am avut io pitici pe creier cu EGR-ul de pe masina mea.
![]() |
--------------------
R
M
8
- B
|
|
solidconvert |
![]()
Post
#149
|
![]() Donator Group: Members Posts: 3.247 Joined: 3 May 06 From: Bucuresti ![]() |
La mine cand l-am curatat prima data aveam vreo 50000km si era super calaminat... cu toate ca masina nu dadea niciun semn de oboseala... dupa fix 10000 km de la prima curatare am reeditat de curiozitate sa vad ce s-a intamplat intre timp si surpriza... cred ca in proportie de 30% avea din nou calamina si mazga adunata si depusa acolo. De atunci nu l-am mai curatat si au trecut vreo 15000km intre timp, dar masina inca nu da semne de oboseala... n-are rost sa va explic ca masina nu prea vede schimburi sub 3000-3500 de ture dar degeaba... atat dimineata cat si seara stau destul de mult in coloana ca sa plec/ajung acasa... cred ca asta este cauza.
|
--------------------
.
.
. Audi A4 B9 S-tronic TFSI...
Gîndirea corectă vine din experiență. Experiența, la rîndul ei, provine din gîndirea greșită. |
|
jfo |
![]()
Post
#150
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 287 Joined: 5 November 06 From: Bucuresti ![]() |
@Alexh as vrea eu egr-ul ala defect il mai ai?,tocmai am reusit sa ciobesc partea mecanica incercand sa il demontez.mersi
|
--------------------
Renault
Megane 3 Limited /Clio-Hatchbach/
Limited 2016/110Cp DCI/2001 65 Cp D C i
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
|
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 25th April 2025 - 18:14 |