Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

7 Pages « < 2 3 4 5 6 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

hai la drive test

AlexC
post 24 Mar 2008, 23:37
Post #91


Vrum Vruuum


Group: Members
Posts: 1.651
Joined: 22 May 05
From: Bucuresti




Abu, in Romania sunt oameni care dau si 50% din venitul lor pe masina, ca sa isi sustina o pasiune sau o fitza ("am masina de masina, TDI frate").

Majoritatea cred ca dau ~15-25% din venit pe masina (rata+casco+combustibil). La Laguna asta ar insemna ~500 EUR pe luna. Iar un venit pe familie in orasele mari de 2000-3000EUR deja nu mai e la fel de rar ca un manelist la Opereta.


--------------------
Renault Laguna III Privilege 2.0dci CVA 150CP
Butoanele ne fac viata mai frumoasa :)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
aphophis
post 25 Mar 2008, 00:00
Post #92


Membru autentic


Group: Members
Posts: 7.493
Joined: 14 January 06




QUOTE(corvinarh @ 23 Mar 2008, 11:40)
cel putin pana in prezent, este de preferat maraitul de tractor de pe ford si vw, pentru fiabilitatea superioara... sa vedem cum va fi cu 1.5 dci si 2.0 dci... ca la 1.9 dci... sunt la clasa inferioara... ce preferati?
zgomot si fiabilitate sau liniste si mai mereu prin service?
*




ia incearca sa aflii de probleme cu injectoarele de pe 2.0 tdci. cauta in autoshow printre altele, la un test de anduranta cu un ford focus 2.0 tdci


--------------------
Kia Rio - --- 2021
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
A l e x
post 25 Mar 2008, 00:57
Post #93


Showing the fangs of rage


Group: Moderatori
Posts: 5.413
Joined: 28 May 06




QUOTE(Abu @ 24 Mar 2008, 21:57)
cam ce salariu ar trebui sa aiba un om in tara asta sa-si permita o asa masina (L3)? Nu vorbesc de cei cu firme aici. Ma mir si eu ca am un salariu nu tocmai rau si abia imi permit un Symbol in rate pe 7 ani!
*



Pai fiecare isi ia masina dupa venituri, nu ? Eu consider o prostie sa-ti arunci banii pe o rata daca nu te poti lipsi de ei...

QUOTE(strumfuadi @ 24 Mar 2008, 23:31)
Si totusi, desi multi abia isi permit un symbol SH, lumea face comparatii intre L3 si A4 in variile lor variante de echipari. Aveti mult timp la dispozitie..  huh.gif
*



Te referi cumva la mine ? Daca da, nu cred ca imi cunosti situatia materiala ca sa faci astfel de afirmatii asa ca abtine-te, te rog... Daca nu de mine zici, ignora acest post...


--------------------
. . .
No remorse, no repent.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Abu
post 25 Mar 2008, 08:04
Post #94


Membru autentic


Group: Members
Posts: 393
Joined: 22 November 04
From: Ploiesti




Multumesc tuturor ptr. raspunsuri. Intr-adevar, mai mult de 15 - 25% nu as investi intr-o masina, cum spune AlexC, de aceea un minim de 2000EUR pe familie ar fi necesar ptr. o Laguna. Ceea ce ma mira pe mine (am ramas in urma cu trend-ul actual, ca sa zic asa) este faptul ca sunt destul de multi care indeplinesc acest criteriu - asta nu poate insa decat sa ma bucure, inseamna ca lucrurile merg spre bine.
Bafta!


--------------------
Renault Symbol Fidji 1.5dCi 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ncristi
post 25 Mar 2008, 08:27
Post #95


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.910
Joined: 9 April 05




O intrebare:

Dintre cei care au facut drive test... a simtit cineva ca masina nu are suspensie independenta pe spate? smile.gif


--------------------
Renault kadjar - 1.2 tce 130 hp ZEN - 2017
Sandero stepway 0.9 tce
Ford focus 1.6 tdci 110 hp
Ford ecosport 1.0 ecoboost 125hp
Skoda octavia 1.2 tsi 105 hp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ssilviu
post 25 Mar 2008, 08:53
Post #96


F1 Man


Group: Members
Posts: 8.043
Joined: 11 June 04
From: Nicaieri




Sunt o groaza. Bine ca au stiat asta dinainte, ca altfel oricum nu-si dadeau seama biggrin.gif


--------------------
Renault Megane 2 GPL 2006
Renault Master 2
Renault Clio 4.1 1.2 EDC
Renault Clio 4.2 1.2 EDC
Dacia Dokker 1.6 SCE GPL
Dacia Logan 1.4 GPL
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ncristi
post 25 Mar 2008, 10:00
Post #97


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.910
Joined: 9 April 05




Suspensia independenta pe spate este moft smile.gif

Eu am testat pe doi prieteni si aia habar nu au avut. Puteau sa jure ca masina are suspensie independenta pe spate smile.gif



--------------------
Renault kadjar - 1.2 tce 130 hp ZEN - 2017
Sandero stepway 0.9 tce
Ford focus 1.6 tdci 110 hp
Ford ecosport 1.0 ecoboost 125hp
Skoda octavia 1.2 tsi 105 hp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dmc
post 25 Mar 2008, 11:01
Post #98


Membru autentic


Group: Members
Posts: 703
Joined: 20 December 04
From: Bucuresti




Dar daca L3 avea suspensie independenta sa vezi ce mandrii eram radmasa.gif


--------------------
Renault Megane II 2004 - 1.6 115
Megane 2 Sedan 1.6 115 Privilege
Iulie 2004
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
myx4ever
post 25 Mar 2008, 11:12
Post #99


Membru incepator


Group: Members
Posts: 70
Joined: 15 June 07
From: Timisoara




nu oricine poate sa isi dea seama; in primul rand trebuie neaparat sa fi condus o masina cu suspensie multibrat spate si una cu bara de torsiune. La limita se simte avantajul suspensiei independente spate(multibrat) insa pentru un ochi neavizat este aproape imposibil. Plus ca nu prea poti sa duci masina la limita mai ales cu ESP activ care am inteles ca intra mult mai repede decat la L2.
In concluzie, cei ce stiu meserie o sa isi dea seama dupa comportamentul masinii de lipsurile ei insa pentru omul de rand( adica tergetu lu L3) nu are f mare importanta. Accetul se pune mult mai mult pe confort, fiabilitate, consum, feeling decat pe sportivitate...


--------------------
Renault Laguna 2003
Renault F1 Team ROCKS !!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Frank SF
post 25 Mar 2008, 11:34
Post #100


Membru autentic


Group: Members
Posts: 324
Joined: 9 August 04
From: Bucharest





Oarecum off-topic, dar nu ma pot abtine...

QUOTE
Sa va zic si preferintele mele inainte de a vedea Laguna III cu argumentele de rigoare:

1-C5(noul) - printre cele mai bune motoare diesel la ora actuala (HDI) si cele pe benzina facute in colaborare cu BMW, design elegant si distinct

de acord cu design-ul, dar de unde ai scos-o cu motoarele pe benzina facute in colaborare cu BMW ? motoarele facute de PSA in colaborare cu BMW sunt doar 1.4 si 1.6 benzina, ori pe C5 ai nevoie de cel putin 2 litri cilindree care e motor 100 % PSA. In plus, daca ai citi teste comparative intre Laguna 3 si C5 2 ai vedea ca C5 2 in versiunea standard (fara suspensie hidropneumatica) nu exceleaza la tinuta de drum, masina e f. grea si are ruliu...

2-Lancer(noul) - sasiu de exceptie, optionale cu carul incluse, pret foarttttteeee bun (25000E in varianta full: jante 18', faruri adaptative, chit sport, navigatie cu HDD, piele etc.) - ca minus motoarele diesel luate de la VW. Cine nu vrea diesel poate sa ia benzinara de 1.8 -140 cp - o nebunie 

Ma rog, daca 1.8 140 CP este o nebunie.... Lancer este mica, e un fel de compacta in 3 volume mai degraba decit o masina medie, nu poate satisface prea bine nevoile unui familist... plus ca plasticele in interior sunt destul de cheap...

3-Mondeo - raport pret calitate bun, motoare bune si fiabil (daca ii calca pe urme vechiului)

asta cu fiabilitatea ramine de demonstrat... dupa gustul meu masina e mult prea mare, prea balena...

4- Passat - daca vrei sa cumperi marca
5- Accord - toti spun ca este fiabila si o ridica in clasamente dar cand este sa o cumpere aleg alta - probabil designul destul de sters in opinia mea.
6-407 actualul- pur si simplu oarecum prafuit dar ca design exterior, calitatea materialelor motoare, suspensii nu este cu nimic mai prejos decat restul. Dieselurile de la Peugeot echipeaza Mazda 6 si C5 ca sa nu mai vorbesc de emisii scazute (FAP). Suspensie ultima generatie pe fata (tip F1) si din aluminiu pe spate (ultra usoara). La toamna va apare 408 sau 407 face-lift care mai mult ca sigur va fi peste C5 la design - asa a fost intotdeauna.

Motoarele de la Mazda 6 sunt productie 100 % Mazda, nu au nici un fel de legatura cu motoarele HDi si TDCi facute in comun de PSA si Ford. Suspensia pe fata la 407 este intr-adevar o chestie desteapta dar nu este tip F1, pt ca o masina de F1 nu are tractiune fata, ori suspensia cu brate separate de la 407 tocmai asta vrea sa separe efectele de tractiune de cele de virare...


7- Mazda 6: am pus-o pen-ultima pentru ca este pur si simplu prea scumpa la ce ofera- mers, vazut, testat si ramas neimpresionat.
8- Vectra - nu ma omor dupa Opel si nu vad la ce capitol ar triumfa.

Laguna trebuie sa exceleze la un capitol ca sa aiba o sansa: design, interior, motorizari, sasiu, fiabilitate sau imaginea de marca.



Pai eu zic ca exceleaza asa:
- la interior
- la raport calitate/pret/echipari
- la tinuta de drum (sasiu).

Ramine sa vedem daca promisiunile de fiabilitate ale lui Ghosn se vor adeveri.

Ramine imaginea de marca, care se construieste cu greu, design-ul si motorizarile (care nu sunt rele, insa ar fi fost de dorit o gama mai mare de motoare). Daca excela la toate, ce le raminea altora... biggrin.gif


--------------------
BMW 325xi Logan 1.6 1.6 Berlina 1310
"Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today" - James Dean
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
myx4ever
post 25 Mar 2008, 11:40
Post #101


Membru incepator


Group: Members
Posts: 70
Joined: 15 June 07
From: Timisoara




Sunt de acord cu afirmatiile de mai sus insa cea cu tinuta de drum necesita o completare.
Este confortabila insa ca si comportament sportiv mondeo ofera un sasiu mai performant. Cumva Laguna e orientata spre confort insa la limita mondeo castiga prin prisma faptului ca suspensiile sunt mai rigide;
Din testele pe care le-am citit cam astea ar fi argumentele lui Mondeo :transmisia si comportamentul sportiv.
Si dupa mine Mondeo castiga si la capitolul design exterior... insa tot laguna as lua in dauna lui mondeo.


--------------------
Renault Laguna 2003
Renault F1 Team ROCKS !!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ssilviu
post 25 Mar 2008, 11:41
Post #102


F1 Man


Group: Members
Posts: 8.043
Joined: 11 June 04
From: Nicaieri




Referitor la imaginea de marca, eu consider ca Laguna sufera din cauza lipsei unor varfuri de gama care sa se lupte de la egal la egal cu varfurile de gama ale concurentei. Si aici ma refer in special la lipsa unor motoare V6, la lipsa transmisiei integrale si la capacitatea redusa de customizare, customizare specifica modelelor premium.

Degeaba de exemplu 2.0 DCI-ul este superior tdi-ului de pe Audi A4, daca cel din urma are diesel V6. Tot Audi-ul va parea mai performant.

This post has been edited by ssilviu: 25 Mar 2008, 11:42


--------------------
Renault Megane 2 GPL 2006
Renault Master 2
Renault Clio 4.1 1.2 EDC
Renault Clio 4.2 1.2 EDC
Dacia Dokker 1.6 SCE GPL
Dacia Logan 1.4 GPL
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
SorinV
post 25 Mar 2008, 12:39
Post #103


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.321
Joined: 28 January 04
From: a




laguna 3 are punte in H nu cu bara de torsiune. Alta mancare de peste. De altfel puntea H dinamic se comporta 99% ca o suspensie independenta. Deci diferente chiar si la limita nu exista.

Nici una dintre masini nu are sasiu (mondeo, audi a4, laguna). toate sunt autoportante. Cred ca ceea ce se compara este de fapt este rigiditatea.

Customizarea este cu adevarat o mare problema la renault.


--------------------
a a a
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ssilviu
post 25 Mar 2008, 12:42
Post #104


F1 Man


Group: Members
Posts: 8.043
Joined: 11 June 04
From: Nicaieri




QUOTE(SorinV @ 25 Mar 2008, 12:39)
laguna 3 are punte in H nu cu bara de torsiune. Alta mancare de peste. De altfel puntea H dinamic se comporta 99% ca o suspensie independenta. Deci diferente chiar si la limita nu exista.


Pai si asta e un motiv pentru imaginea de marca scazuta, uite si tu pe acest topic cati considera suspensia spate de pe Lagua ca fiind un MARE impediment.

In Master Testul efectuat de Auto Motor Sport in testul de slalom Laguna 3 a iesit pe primul loc, inaintea tripletei germane Audi, BMW si Mercedes. Deci se poate ...

This post has been edited by ssilviu: 25 Mar 2008, 12:43


--------------------
Renault Megane 2 GPL 2006
Renault Master 2
Renault Clio 4.1 1.2 EDC
Renault Clio 4.2 1.2 EDC
Dacia Dokker 1.6 SCE GPL
Dacia Logan 1.4 GPL
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Bliss
post 25 Mar 2008, 12:42
Post #105


-


Group: Members
Posts: 937
Joined: 10 July 06




QUOTE(ssilviu @ 25 Mar 2008, 12:41)
Degeaba de exemplu 2.0 DCI-ul este superior tdi-ului de pe Audi A4, daca cel din urma are diesel V6. Tot Audi-ul va parea mai performant.

Pana apare L3 Coupe cu dCi-ul lui V6.


--------------------
- - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
przamfiri
post 25 Mar 2008, 20:44
Post #106


Membru in crestere :}


Group: Members
Posts: 1.607
Joined: 2 May 07
From: Moreni




Fratilor lagunisti in sfarsit am testat laguna 3,abia ieri pentru ca eu lucrez in fiecare weekend popa.gif asta este,...... smile.gif
Asa,ce nu mi-a placut:
1 directia ,merge greu ,zicea nenea de acolo ...este hidraulica.....
2 lampile din usi,spate,nu mergeau ,la nici un model,cred ca sant de forma,gen ochi de pisica
3 Greierasii de la centurile de siguranta
4 Simteam gropile in volan (poate de la cauciucuri,prea umflate)
5 Motorul 15 DCI 110 CP parca cam slabut(asta il aveau la test ,astept sa-l probez pe cel de 20)
6 Pare prea inalta de spate,cu gentile pe 17 si cauciucurile alea mari
7 Spatele nu cred ca o sa ma obisnuiesc cu el(nu vreau sa zic ceva urat ,ca santem in postul Pastilor smile.gif )astept varianta cu eleron parca vine mai frumos,am vazut intr-un pliant....
Ce mi-a placut -------restul------mai putin cele spuse mai sus smile.gif
In rest... nu stiu ce sa zic...frumoasa...dar parca Laguna 2 (nu ca am eu)este cea mai reusita.
off topic
sa nu vreti cumva sa va cumparati acel accesoriu din porbagaj....(presul ala ...frumos pe care scrie LAGUNA),chiar daca se potriveste si la voi,cei cu laguna 2(am intrebat eu )pentru ca el costa 400 de lei blink.gif (vedeti in poza)
Hai Doamne Ajuta si numai bine !!!!!

This post has been edited by przamfiri: 26 Mar 2008, 17:50

Attached thumbnail(s)
24032008.jpg ( Size: 411.98k ) Number of downloads: 328
24032008_001_.jpg ( Size: 500.68k ) Number of downloads: 312
24032008_003_.jpg ( Size: 419.03k ) Number of downloads: 277


--------------------
renault laguna II expression 2001 19dci 120 cp DB-06-FPO si renault twingo 1998 1124cm PH-21-JOK
rabdator,iertator,iubitor....
nu este sluga mai mare decat stapanul sau...:}
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
pharaoh_c
post 27 Mar 2008, 10:47
Post #107


Membru


Group: Members
Posts: 113
Joined: 25 October 06
From: Timisoara / Arad




Salut,

M-a mancat si pe mine curiozitatea si am fost la un drive test.
Masina de test, 2.0 dci 150 caii, echipare Privilege. Motorizare pe benzina nu exista in Timisoara. Tin sa mentionez ca sunt opiniile mele deci probabil subiective si carcotase:

Interior: as fi ipocrit sa spun ca nu mi-a placut, deci un plus pentru interior... Insa tapiteria poate fi doar bej la Privilege, ceea ce e frumos insa nu pentru drumurile noastre prafuite blink.gif , si in plus in Romania nu se va aduce si cu navigatia incorporata... Deci toate pozele care faceau furori inainte de aparitia masinii, in care aparea sistemul de navigatie, frumos colorat biggrin.gif si joystickul sunt doar un vis frumos. Probabil nu multi si-ar permite aceasta optiune, insa nu e normal ca macar sa se aduca un model, pentru showroom, iar daca omu' are bani ii place si vrea sa aiba posibilitatea de a si-o comande din Franta sau de unde s-o mai vinde?

Exterior: masina ofera un aer de eleganta, insa nu-mi place spatele care mie imi da a ford mondeo, si care nu mi-a placut de cand a aparut, iar fata parca e pleostita, gen c5. E frumos ca au echipat-o cu jante de 17.

Motor: dealerul care m-a insotit in drive test mi-a zis ca in Romania nu se va aduce motorul de 170cp.

Comportament: dezamagit de conditiile in care s-a desfasurat testul: in afara localitatii -Timisoara, cativa km. Nu am putut nici macar sa accelerez mai vanjos ca-mi atragea atentia colegul din dreapta - iar in acest caz nustiu ce voia sa-mi demonstreze cu masina si de ce m-a dus in afara localitatii wacko.gif . In orice caz, mie personal nu mi-a placut cum s-a miscat, accelera greoi. Iar acum daca vreti sa sariti pe mine si sa ziceti ca normal ca nu accelereaza ca si 2.0T blush.gif , inainte am avut 1.9dci... In fine pe mine nu m-a impresionat. Nici nu vreau sa ma gandesc cum o fi cu motorul de 1.5 blink.gif. Doi la mana, avea joc la directie ohmy.gif ... Mergem pe drum drept, bun, iar volanul trepida continuu... si nu putin... Cand l-am intrebat pe dealer, mi-a zis ca asa e drumul. Fals!!! Eu circul pe drumul respectiv aproape zilnic iar mie imi sta volanul teapan sleep.gif . Masina de test avea doar 850km la bord asa ca nu cred ca e acceptabil sa aiba joc la directie, jante deformata, pneuri deformate etc... Suspensia mi s-a parut mult mai rigida decat cea din masina mea. Acuma, nustiu daca jocul la directie era doar o intamplare si asa am nimerit eu masina de test, insa in orice caz, daca vrei sa prezinti masina si mai mult decat atat, sa o si vinzi, nu se cade sa iesi cu asa ceva pe sosea. Era interesant un test in oras, deoarece acolo ne petrecem cei mai multi timpul in masina.

Per total: interior frumos insa fara a avea toate optiunile disponibile, chair daca se spune ca e echparea de varf -pt Romania, as adauga eu; exterior elegant insa nu frumos, nu ceva care sa atraga privirea; motor ok insa la cat e masina ar fi dat lovitura cu niste motoare mai puternice, insa au ales sa mearga dupa tipare comportament mie personal nu mi-a placut.
Daca ar fi sa mi se propuna un schimb cu masina mea de acum si masina de test as refuza oferta fara nici o remuscare. Astept L3.2. radmasa.gif


--------------------
Renault Laguna II 2.0T 170CP Lux Dynamique 2007
Renault Laguna 2, 2.0T 170CP Lux Dynamique 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
SorinV
post 27 Mar 2008, 12:59
Post #108


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.321
Joined: 28 January 04
From: a




QUOTE(pharaoh_c @ 27 Mar 2008, 10:47)
Daca ar fi sa mi se propuna un schimb cu masina mea de acum si masina de test as refuza oferta fara nici o remuscare.


E hai sa nu exageram. Eu zic ca o dai fara nici o remuscare.


--------------------
a a a
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
OVIDIUS
post 27 Mar 2008, 13:15
Post #109


bogat în valori simple


Group: Members
Posts: 1.727
Joined: 14 February 05
From: Orasu' lui Bucur




QUOTE(przamfiri @ 25 Mar 2008, 20:44)
sa nu vreti cumva sa va cumparati  acel accesoriu din porbagaj....(presul ala ...frumos  pe care scrie LAGUNA),chiar daca se potriveste si la voi,cei cu laguna 2(am intrebat eu )pentru ca el costa 400 de lei blink.gif (vedeti in poza)
*



post-336-1110552475.gif
Stie careva principiul de functionare al acelui accesoriu? Peretii aceea care fac departajarea pot fi reglati astfel incat sa compartimentam cum dorim? Care-i smecheria cu el?


--------------------
Renault Laguna 2.0 T 2007 / Dinamique + Twingo 1.2 16v 2004
Chiar si ziua de luni poate aduce minuni...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ssilviu
post 27 Mar 2008, 13:50
Post #110


F1 Man


Group: Members
Posts: 8.043
Joined: 11 June 04
From: Nicaieri




QUOTE(pharaoh_c @ 27 Mar 2008, 10:47)
Probabil nu multi si-ar permite aceasta optiune, insa nu e normal ca  macar sa se aduca un model, pentru showroom, iar daca omu' are bani ii place si vrea sa aiba posibilitatea de a si-o comande din Franta sau de unde s-o mai vinde?


Intr-o tara normala asa ar fi normal. Insa la noi incompetentii de la Renault Romania s-au ars cu sistemul de navigatie. Au vandut asa ceva pe Laguna 2. Cu declaratie pe propria raspundere din partea clientului ca e constient ca nu merge navigatia in .ro. Si clientul dupa ce a semnat si-a cerut totusi banii inapoi. Si culmea, gasca de incompetenti de la Renault Romania i-a dat si banii inapoi. Eu unul nici nu stiu cat o sa-i mai suport pe prostii astia de la Renault Romania. Pana acum un singur semn de competenta nu au dat. Nici daca ar fi vrut sa faca pe prostii nu le-ar fi iesit atat de bine. Bleah ...

This post has been edited by ssilviu: 27 Mar 2008, 13:51


--------------------
Renault Megane 2 GPL 2006
Renault Master 2
Renault Clio 4.1 1.2 EDC
Renault Clio 4.2 1.2 EDC
Dacia Dokker 1.6 SCE GPL
Dacia Logan 1.4 GPL
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Bliss
post 27 Mar 2008, 14:56
Post #111


-


Group: Members
Posts: 937
Joined: 10 July 06




QUOTE(ssilviu @ 27 Mar 2008, 14:50)
Cu declaratie pe propria raspundere din partea clientului ca e constient ca nu merge navigatia in .ro. Si clientul dupa ce a semnat si-a cerut totusi banii inapoi.

Suna neverosimil.


--------------------
- - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
myx4ever
post 27 Mar 2008, 16:39
Post #112


Membru incepator


Group: Members
Posts: 70
Joined: 15 June 07
From: Timisoara




http://www.informatiiauto.ro/drive-test-no...va-sid2358.html

Drive test facut de cei de la informatiiauto.ro ; Nu e cine stie ce dar de lecturat e bun. Ma bucur ca masina incanta si pe altii nu numai pe mine.


--------------------
Renault Laguna 2003
Renault F1 Team ROCKS !!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gongutza
post 27 Mar 2008, 20:32
Post #113


Forumista si Consilier Comercial dar nu Renault


Group: Members
Posts: 136
Joined: 24 April 07
From: Bucuresti




QUOTE(Bliss @ 27 Mar 2008, 14:56)
Suna neverosimil.
*


Dar din pacate este pe cat de trist la fel de adevarat.....


--------------------
Renault Clio III Dynamique 1.6
Consilier Comercial
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tzatza
post 28 Mar 2008, 08:34
Post #114


Membru incepator


Group: Members
Posts: 42
Joined: 20 May 05
From: Timisoara




Mie tot in Timisoara la drive-test mi-au spus ca vor aduce si navigatie intr-o luna.


--------------------
Renault Megane II 2005 Sedane
Megane II Sedan 1.5 dCi - 80CP
Confort Expression (2005)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
FLOEXE
post 28 Mar 2008, 08:46
Post #115


Membru incepator


Group: Members
Posts: 93
Joined: 11 January 07
From: Cluj




Cele conduse de voi aveau sistemul Active Drive ? Se simte diferența la direcție ? În filmele de pe net se vede o foarte mare diferență la viraje.


--------------------
Renault Laguna - B-77-UFS 2006, Estate, 2,2 dCI, automat,
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Manuel
post 28 Mar 2008, 08:47
Post #116


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.116
Joined: 27 November 02
From: VASLUI




Active Drive e doar pe GT.


--------------------
Opel Astra J Sports Tourer Active - VS15CMA 2013 / 2.0 CDTI / 165CP
"Base e un bou betiv." (corbex)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ssilviu
post 28 Mar 2008, 08:47
Post #117


F1 Man


Group: Members
Posts: 8.043
Joined: 11 June 04
From: Nicaieri




Oameni buni, nu exista inca Active Drive. El se afla doar pe Laguna GT iar aia nu se aduce in Romania. Momentan.


--------------------
Renault Megane 2 GPL 2006
Renault Master 2
Renault Clio 4.1 1.2 EDC
Renault Clio 4.2 1.2 EDC
Dacia Dokker 1.6 SCE GPL
Dacia Logan 1.4 GPL
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
corvinarh
post 28 Mar 2008, 08:50
Post #118


Membru autentic


Group: Members
Posts: 684
Joined: 24 November 06




nici nu vor aduce GT... a-ti uitat ca suntem "lumea a treia" pentru RNR?


--------------------
mercedes C 220 CDI 2008
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ssilviu
post 28 Mar 2008, 08:52
Post #119


F1 Man


Group: Members
Posts: 8.043
Joined: 11 June 04
From: Nicaieri




QUOTE(corvinarh @ 28 Mar 2008, 08:50)
a-ti uitat

Gradul de civilizatie e dat si de alfabetizarea natiunii ... Si din cate vad ne meritam gradul


--------------------
Renault Megane 2 GPL 2006
Renault Master 2
Renault Clio 4.1 1.2 EDC
Renault Clio 4.2 1.2 EDC
Dacia Dokker 1.6 SCE GPL
Dacia Logan 1.4 GPL
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
FLOEXE
post 28 Mar 2008, 08:56
Post #120


Membru incepator


Group: Members
Posts: 93
Joined: 11 January 07
From: Cluj




Păcat, pare o inovație extrem de utilă.


--------------------
Renault Laguna - B-77-UFS 2006, Estate, 2,2 dCI, automat,
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
7 Pages « < 2 3 4 5 6 > » 
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 2nd August 2025 - 20:05
Dacia