hai la drive test
![]() ![]() ![]() |
hai la drive test
Fratzica |
![]()
Post
#61
|
||
![]() Zen Group: Moderatori Posts: 2.925 Joined: 6 April 04 ![]() |
|
||
--------------------
Kia
Sportage
T-GDI 2021 "The happier we are, the less we see." - some japanese guy
|
|||
s_j_teo |
![]()
Post
#62
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 626 Joined: 16 July 06 ![]() |
1,9 Dci=130Cp
1,9 TDi=105Cp intradevar inferior 2,0 Dci=150Cp 2,0 TDi=140Cp intradevar inferior 1,5 Dci=110Cp!! 1,4 Tdi=75 Cp intradevar inferior Motoarele renault diesel Renault sunt peste tractoarele nemetesti atat din punct de vedere al tehnologiei cat si din punct de vedere al performentelor.Partea cu fiabilitatea este intretinuta de marii fani TDI cu ce este mai putin fiabil un Dci??? Sa nu batem campii Laguna cu motor de 2,0 150Cp este peste modelele nemtesti de "aceasi" putere si aici ma refer la Passat si Jetta cel putin ultima este de toata jena am facut un drive test cu ea in varianta2,0 tdi 140Cp. |
--------------------
Skoda
Octavia 3
2014
|
|
rapture |
![]()
Post
#63
|
![]() Membru Group: Members Posts: 109 Joined: 10 November 05 ![]() |
@teo: ai perfecta dreptate! mie personal imi place mult 1.9 dci de pe Megane. VW nu mai este ce a fost la capitolul fiabilitate. Vine cineva azi la test la Meridian Vest?
|
--------------------
Peugeot
407
1.8E
- - PGO 407 1.8E
|
|
nick_grig |
![]()
Post
#64
|
Membru incepator Group: Members Posts: 4 Joined: 24 January 08 ![]() |
am fost azi la drive test. masina pe care am mers e mult mai saraca in dotari decat laguna 2 a mea. motoru mi s-a parut ca merge bine. da tot mai confortabila e a mea
|
--------------------
renault
laguna II
2002 privilege
|
|
rty745 |
![]()
Post
#65
|
Membru Group: Members Posts: 138 Joined: 31 December 04 ![]() |
Am fost azi la Meridian Vest si am mers cu un dci 150 CP, echipare dynamic.
Cum zice mai toata lumea masina arata mai bine in realitate decat in poze, dar nu pot spune ca e frumoasa, nici deosebit de eleganta. Aceptabil. Primul lucru care m-a surprins: directia , destul de "grea" a viteze mica. Parea insa precisa. Foarte silentioasa la relati si la viteza mica. La 130 km/h zgomotul la vant se simtea destul de tare, motorul insa aproape de loc, desi eram in a 5-a, nu a 6-a. La viteza asta mi s-a parut chiar un pic mai zgomotoaza decat Opel Vectra, si ca urmare sunt un pic dezamagit, ma asteptam la mai mult. Sigur, fata de Symbol, (unde la 130 km/h nu poti avea o conversatie pe un ton normala) e o diferenta colosala. Motorul trage bine, nimic de reprosat dar nu m-a dat pe spate. Interiorul m-a imprsionat in versiunea Privilege.Spatiu interior mai mic decat in Vectra, iar in spate, la cap e chiar limitat. Eu, la 1.84, ating cu capul plafonul. Dar nu as vedea asta ca un minus, e ok pt 4 persoane. Masina e Ok, dar nu m-am "indragostit" de ea. |
-------------------- laguna 2.0 dci privilege 2008
ex. symbol 1.5 dci 80&65 cp |
|
baldur |
![]()
Post
#66
|
Baldur Group: Members Posts: 49 Joined: 18 November 06 From: Iasi ![]() |
Am facut drive test ieri la Bras Iasi cu o Laguna Privilege 2.0 dci. IN privinta celor de la dealer absolut nimic de reprosat, se pare ca incet incet mergem pe drumul cel bun.
Directia intradevar un pic cam tare si ambreiajul cam moale. Masina e faina dar nu cred ca face 25.000 Euro. NU simti o diferenta de inca aproape 10.000 fata de Megane, eu cel putin nu am vazut-o si asta fara sa atentez la nici un sentiment elitist. Finisarile bune, dotarile ok dar nu mi s-a parut genul pentru care sa faci o pasiune.. desi ma dusesem un pic cu inima stransa ca imi va place prea mult si ma va "determina" sa incerc sa o cumpar. NU ai senzatia de masina premium ( a nu se citi lux ca sa nu mi se zica ca ma gandesc la marcile "consacrate" si fac comparatii). E totusi varful de gama la Renault, ca pe Vel Satis nu putem sa il luam in seama ca nu se vinde, e doar vector de imagine. Cel mai putin m-a impresionat motorul.. poate era masina noua, poate etajarea cutiei favorizeaza deplasarile lungi la viteze ridicate, insa desi am tras de ea nu simteam 150 cp. si mai ales zvacul cuplului de 340 nm. La plecarea de pe loc cresterea vitezei era lenta incat ma intreb cum merge masina cu 1,6 pe benzina. Una peste alta cred ca 1,5 de 110 cai echipare Dinamic face banii, dar pretul pentru 2.0 Privilege e prea mare. Parerea mea este ca daca nu apar si ofertele eterne specifice Reno nu se va vinde prea bine, e prea scumpa la ce ofera pentru un cumparator mediu de masina frantuzeasca (care e de alt profil decat cumparatorul de japoneze ori nemtesti) si prea ieftina si asemanatoare cu Meganeul pentru un aspirant la imagine. |
--------------------
Renault/Dacia
Clio 3 1,2 16v 75 cp/Sandero 1,6 mpi 85 cp
Dinamique 2008/Laureate 2011
|
|
A l e x |
![]()
Post
#67
|
![]() Showing the fangs of rage Group: Moderatori Posts: 5.413 Joined: 28 May 06 ![]() |
Am fost si eu la test drive la Laguna III 2.0 dCi CVM.
- In primele trepte simteam ca fuge masina, dar dupa nu am fost chiar atat de incantat. Parca trage mai bine LII 2.0 dCi... - interiorul e ok, cam anost dar e ani lumina peste cel de la megane, mai ales dpdv al calitatii. - cred ca era echiparea dynamique, nu am fost incantat, sper initiale sa fie simpatic. - exteriorul e mai simpatic decat in poze, acum ca am vazut mai multe, imi dau seama ca nu e chiar urata. Dar nici frumoasa nu e. Poate GT-ul va fi mai haios. - in spate e extrem de anost. Parca e o Octavia I sau ceva de genul. Nu a fost nimic in spate care sa ma atraga... In principiu mi s-a parut ok masina dar nu m-a dat pe spate din niciun punct de vedere... In nici un caz nu m-a convins s-o cumpar, daca se pune problema sa iau o masina de acea clasa. Din nou, eu de GT si Coupe sunt interesat, sa vedem la ele ce va fi ca asta nu m-a convins. |
--------------------
.
.
. No remorse, no repent.
|
|
rapture |
![]()
Post
#68
|
![]() Membru Group: Members Posts: 109 Joined: 10 November 05 ![]() |
Deci, pana la urma, are vreo sansa Laguna III in lupta cu Mazda 6, Accord, Lancer, Passat, Mondeo, C5 (noul), Vectra sau 407(face-lift din toamna)? Concurenta este acerba in gama asta adica masini aspirante la segmentul premium (inca nu sunt) care se invart undeva intre 25-30.000E. Eu n-am apucat sa o vad dar cand ajung o sa fac o comparatie cu a mea.
|
--------------------
Peugeot
407
1.8E
- - PGO 407 1.8E
|
|
Fratzica |
![]()
Post
#69
|
![]() Zen Group: Moderatori Posts: 2.925 Joined: 6 April 04 ![]() |
daca ar fi sa fac un clasament personal ar arata cam asa:
Accord, 6 - nu ma pot decide Laguna Passat Mondeo C5 Lancer (desi nu stiu ce cauta lancerul aici, in fine) Vectra 407 |
--------------------
Kia
Sportage
T-GDI 2021 "The happier we are, the less we see." - some japanese guy
|
|
M i h a i |
![]()
Post
#70
|
![]() _______________________ Group: Members Posts: 5.669 Joined: 12 September 06 ![]() |
Am fost si eu astazi si am testat Laguna III 2.0 dCi CVM.Motorul este silentios dar la viteza de 170 km/h sa zicem, este cam zgomotoasa cu toate ca are 6 trepte...mai ales zgomotul de rulare se aude destul de accentuat.Usile sunt acoperite cu un plastic penibil.care pare de foarte slaba calitate..pana si tweeterul din usa spate mi se pare de forma...Pe loc volanul se roteste foarte greu in comparatie cu un Megane 2.2.>Pt o domnisoara mai firava cred ca lucrul asta este destul de deranjant..Nu am auzit nici un greieras.Suspenisa mi sa parut foarte moale,se simtea ca o barca masina ceea ce mie nu imi place si aveam o mica senzatie de nesiguranta la schimbari bruste de directie;Prefer o suspenise mai rigida...Per ansamblu masina mi sa parut ok sa zicem dar nu as da banii pe ea...Prefer alta masina la banii astia din aceeasi clasa...nu dau nume ca sa nu imi sara lumea in cap ca sunt fan etc...etc...
|
--------------------
------
------
------
|
|
rapture |
![]()
Post
#71
|
![]() Membru Group: Members Posts: 109 Joined: 10 November 05 ![]() |
Sa va zic si preferintele mele inainte de a vedea Laguna III cu argumentele de rigoare:
1-C5(noul) - printre cele mai bune motoare diesel la ora actuala (HDI) si cele pe benzina facute in colaborare cu BMW, design elegant si distinct 2-Lancer(noul) - sasiu de exceptie, optionale cu carul incluse, pret foarttttteeee bun (25000E in varianta full: jante 18', faruri adaptative, chit sport, navigatie cu HDD, piele etc.) - ca minus motoarele diesel luate de la VW. Cine nu vrea diesel poate sa ia benzinara de 1.8 -140 cp - o nebunie ![]() 3-Mondeo - raport pret calitate bun, motoare bune si fiabil (daca ii calca pe urme vechiului) 4- Passat - daca vrei sa cumperi marca 5- Accord - toti spun ca este fiabila si o ridica in clasamente dar cand este sa o cumpere aleg alta - probabil designul destul de sters in opinia mea. 6-407 actualul- pur si simplu oarecum prafuit dar ca design exterior, calitatea materialelor motoare, suspensii nu este cu nimic mai prejos decat restul. Dieselurile de la Peugeot echipeaza Mazda 6 si C5 ca sa nu mai vorbesc de emisii scazute (FAP). Suspensie ultima generatie pe fata (tip F1) si din aluminiu pe spate (ultra usoara). La toamna va apare 408 sau 407 face-lift care mai mult ca sigur va fi peste C5 la design - asa a fost intotdeauna. 7- Mazda 6: am pus-o pen-ultima pentru ca este pur si simplu prea scumpa la ce ofera- mers, vazut, testat si ramas neimpresionat. 8- Vectra - nu ma omor dupa Opel si nu vad la ce capitol ar triumfa. Laguna trebuie sa exceleze la un capitol ca sa aiba o sansa: design, interior, motorizari, sasiu, fiabilitate sau imaginea de marca. This post has been edited by rapture: 23 Mar 2008, 22:09 |
--------------------
Peugeot
407
1.8E
- - PGO 407 1.8E
|
|
Dan73 |
![]()
Post
#72
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.427 Joined: 4 July 07 ![]() |
@MHY...Cum vine aia "la 170 sa zicem"? Ti-au permis sa mergi cu viteza aia? Un alt aspect este ca zgomotul de rulare depinde foarte mult de tipul asfaltului. Iesi spre Constanta si dai bice si abia te auzi om cu om....asta pana pe la Fundulea. La poduri (unde se schimba asfaltul) se face liniste. La 170 e normal oricum sa fie zgomot.
This post has been edited by dan73205: 23 Mar 2008, 22:06 |
--------------------
Citroen
C5 III
2.0 HDI, Exclusive, 140 cp
|
|
aphophis |
![]()
Post
#73
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 7.491 Joined: 14 January 06 ![]() |
QUOTE(bogdangabriel32 @ 22 Mar 2008, 23:33) mda,...am reusit sa testez astazi si eu L 3....breakul a fost ok...consideratii: comparativ cu ce am mers pina acum,adica Passatu nou si Mondeo nou...foarte grea, frumoasa la interior, extrem de prost echipata standard...dpdv tehnic,motoru are delay la apasarea acceleratiei...comparativ,Mondeo este cu 2 clase peste...asta este problema cutiei...de aici rezulta si un consum mare...nefiresc chiar de mare...una peste alta, Mondeo break mi se pare mai bine gandita la motor-cutie-greutatea masinii...de aici rezulta multe...nu m-a dat pe spate...o consider pe locu 3 dupa celelalte marci enumerate mai sus... hmm.. pai expression (primul nivel de echipare) are din standard abs, esp, 8 airbaguri, ac manual, radiocd (aici puteau pune macar cu cititor de mp3-uri), geamuri electrice si altele. Mie unuia mi se pare destul de bine dotata din standard, eu unu as mai cauta daor un ac automat si eventual cd-player cu mp3. |
--------------------
Kia
Rio
2021
- ---
|
|
b_gabi |
![]()
Post
#74
|
Membru autentic Group: Members Posts: 566 Joined: 28 October 06 ![]() |
Testat azi Laguna III Dinamique 2.0 DCI 150 CP, CVM: în afară de concluziile de ordin estetic (gusturile nu se discută) am rămas cam dezamăgit de motor care își arăta vâna după 2200 rpm cu o oarecare latență și de lipsa câtorva opționale (key-less-go, navigație, sinteză vocală ș.a.). În rest ... interesante trapele (însă doar cea din față se deschide), aripile față sunt dintr-un material mult mai rigid ca la L II, cutia mai exactă ca la mine, frana cam tare, gropile amortizate mai eficient.
|
--------------------
renault
laguna 2
2001 Privilege 1,8 I 16V
- AG 70 BUB
|
|
Horia10 |
![]()
Post
#75
|
Membru incepator Group: Members Posts: 7 Joined: 22 March 08 ![]() |
Zgomotul la rulare depinde foarte mult de anvelope. Nu stiu daca ati remarcat, dar Laguna III vine in standard cu Good Year all-season. Adica, proaste vara, proaste iarna, plus zgomot cat incape.
Din foto cel putin, interiorul de la C5 mi s-a parut cam anost. Poate ca in realitate am sa-mi schimb parerea, dar nu cred. Nici designul nu ma da pe spate: e prea comun, prea banal. Ce imi place mie la Laguna III este tocmai originalitatea ei. La variante Estate, cel putin, nu prea ai ce comenta. E adevarat ca varianta cu 4 usi si hayon nu e cea mai reusita realizare in materie de design exterior. Ceea ce mi se pare mie interesant este ca voi, care sunteti (majoritatea) proprietari de Renault-uri, nu prea sunteti entuziasmati de noua Laguna. Ca unul care vin de pe o japoneza, adica o buna calitate a materialelor si finisarilor, pot spune ca Laguna III m-a impresionat. Poate ca liniile sunt prea comune pentru voi, sunteti deja obisnuiti cu stilul Renault, si din aceasta cauza senzatia ca ati asteptat altceva. Sa nu uitam insa ca cei mai multi producatori sufla si-n iaurt cand vine vorba de schimbarea unui model si prefera evolutia, nu revolutia. This post has been edited by Horia10: 23 Mar 2008, 23:44 |
--------------------
Toyota
Avensis
2007, Luna
|
|
andr3y |
![]()
Post
#76
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 200 Joined: 23 May 07 ![]() |
QUOTE(s_j_teo @ 23 Mar 2008, 14:45) 1,9 Dci=130Cp 1,9 TDi=105Cp intradevar inferior 2,0 Dci=150Cp 2,0 TDi=140Cp intradevar inferior 1,5 Dci=110Cp!! 1,4 Tdi=75 Cp intradevar inferior Motoarele renault diesel Renault sunt peste tractoarele nemetesti atat din punct de vedere al tehnologiei cat si din punct de vedere al performentelor.Partea cu fiabilitatea este intretinuta de marii fani TDI cu ce este mai putin fiabil un Dci??? Sa nu batem campii Laguna cu motor de 2,0 150Cp este peste modelele nemtesti de "aceasi" putere si aici ma refer la Passat si Jetta cel putin ultima este de toata jena am facut un drive test cu ea in varianta2,0 tdi 140Cp. ceea ce zici tu e f bine ... eu ma ocup cu importul de masini sh... COMPARATIE : vw astea noi cu peste 100k km la bord NU FAC FATA COMPARATIEI cu masinile Renault ...RENAULT`u la peste 100k km se prezinta intr-o stare de functionare(ma refer aici la partea tehnica - motor/cutie/suspensie) mult mai buna ca vw ... la astea din urma pica pe capete volante/injectoare/suspensii nu am apucat sa fac test drive cu noua laguna ... a facut un prieten si a ramas placut impresionat ... daca ar fi sa aleg o masina SH intre vw si reno clar as alege reno`ul ![]() This post has been edited by andr3y: 23 Mar 2008, 23:48 |
--------------------
Renault
Megane 2.2
2007 / luxe privilege
- b 89 RUN
|
|
dmc |
![]()
Post
#77
|
Membru autentic Group: Members Posts: 703 Joined: 20 December 04 From: Bucuresti ![]() |
Cred ca toti ne-am asteptat la mult mai mult de la aceasta masina. Si acum cand a aparut si vedem ca nu este ceva revolutionar, ne intoarcem dezamagiti de la dealer. Am vazut-o si eu la Serus (nu am facut test drive cu ea) dar si mie mi s-a parut un Megane ceva mai nou si cam atat la interior.
Cei de la Renault au facut prea mult tam-tam cu noua generatie Laguna si de aici cred ca au aparut si sperantele noastre mult prea mari. Personal, masina nu m-a impresionat. Interiorul arata bine dar nu extraordinar. Cum ziceam si in celalalt topic, fetele de la usi au aceeasi musama pe post de piele, bordul arata bine dar si mie mi se pare ca lipseste un ecran mai mare pe consola centrala. La exterior spatele mi se pare ok (desi in poze nu mi-a placut). Fata in schimb e varza (parere personala, gusturile nu se discuta). Cu siguranta cand voi schimba Megane-ul pe care il am, actuala Laguna nu o sa fie urmatoarea mea masina. Cred ca in momentul de fata cel mai important lucru de vazut ramane fiabilitatea noului model (mult promisa) si daca are sau nu greierasi. Acest lucru o sa-l vedem abia peste vreo 6 luni de zile poate chiar 1 an. @corvinarh: Ti-au zis atatia colegi de forum sa o lasi balta sau sa discuti ce te doare pe tine pe alt topic (care de altfel am vazut ca ti-a fost facut). Tu chiar nu pricepi? This post has been edited by dmc: 24 Mar 2008, 08:53 |
--------------------
Renault
Megane II
2004 - 1.6 115 Megane 2 Sedan 1.6 115 Privilege
Iulie 2004 |
|
M i h a i |
![]()
Post
#78
|
![]() _______________________ Group: Members Posts: 5.669 Joined: 12 September 06 ![]() |
QUOTE(dan73205 @ 23 Mar 2008, 22:05) @MHY...Cum vine aia "la 170 sa zicem"?Un alt aspect este ca zgomotul de rulare depinde foarte mult de tipul asfaltului. La 170 e normal oricum sa fie zgomot. La prima intrebare a raspuns a l e x..2.Zgomotul de rulare da...depinde si de calitatea astfaltului;numai ca pe portiunea pe care am condus laguna am mai mers si cu ''alte masini'' si zgomotul nu este deloc asa de puternic...asta e parerea mea...Cum zicea si jd..''la viteza mare imi place sa port o discutie normala cu cel din dreapta..nu sa tip la el ![]() ![]() |
--------------------
------
------
------
|
|
tzatza |
![]()
Post
#79
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 42 Joined: 20 May 05 From: Timisoara ![]() |
Am fost si eu ieri la drive test. Mi-a placut masina. Acum normal ca nu se ridica la nivelul unui Audi A4, dar la pretul asta nu poti sa ai pretentii de A4 sau C Classe.
Referitor la celelalte optiuni gen navigatie, dealer-ul mi-a spus ca vor fii disponibile intr-o luna. La fel si Laguna Break Privilege. |
--------------------
Renault
Megane II
2005 Sedane Megane II Sedan 1.5 dCi - 80CP
Confort Expression (2005) |
|
s_j_teo |
![]()
Post
#80
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 626 Joined: 16 July 06 ![]() |
Ce are A4 in plus? I-ti spun eu pretul! Un Audi A4(Noul model) cu echiparea apropiata de pe o Laguna 3 trece de 40.000 Euro.Si motorul de pe Audi este 2.0Tdi 140Cp.Crezi ca merita??Ai da atatia bani in plus doar ca sa ai niste cercuri in loc de un romb.Eu nu as arunca cu 12-13000 de euro!
|
--------------------
Skoda
Octavia 3
2014
|
|
A l e x |
![]()
Post
#81
|
![]() Showing the fangs of rage Group: Moderatori Posts: 5.413 Joined: 28 May 06 ![]() |
Un A4 nou, 2.0 TDI incepe de la 29.000 EURO DDP, iar ca sa treaca de 40.000 trebuie sa pui optionale ca nesimtitul.
Normal ca la Audi in primul rand e brandul, care costa, si asta e si normal, masina fiind Premium. Dar uiti un aspect. A4 e superb ! Laguna 3 nu e (din punctul meu de vedere). Ca de multe ori masinile premium n-au in plus decat imaginea, sunt perfect de acord, dar daca ai bani, de ce sa nu-ti iei ceva ce-ti place ? |
--------------------
.
.
. No remorse, no repent.
|
|
C a t a l i n |
![]()
Post
#82
|
![]() ______________________ Group: Members Posts: 12.175 Joined: 21 August 06 ![]() |
E grav dacă tocmai prețul îl considerați un atu al Lagunei.
|
--------------------
-
-
- Când vrei și, și, iese nici, nici!
|
|
Manuel |
![]()
Post
#83
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.116 Joined: 27 November 02 From: VASLUI ![]() |
Nu pretul in sine ci raportul pret/dotari/calitate.
|
--------------------
Opel
Astra J Sports Tourer Active
2013 / 2.0 CDTI / 165CP
- VS15CMA "Base e un bou betiv." (corbex)
|
|
M i h a i |
![]()
Post
#84
|
![]() _______________________ Group: Members Posts: 5.669 Joined: 12 September 06 ![]() |
|
--------------------
------
------
------
|
|
s_j_teo |
![]()
Post
#85
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 626 Joined: 16 July 06 ![]() |
Eu nu am facut comparatii idioate ca tine.Am comparat doua masini din aceias clasa!Da deh uniii nu priciep
![]() |
--------------------
Skoda
Octavia 3
2014
|
|
Abu |
![]()
Post
#86
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 393 Joined: 22 November 04 From: Ploiesti ![]() |
Intreb si io, ca tot suntem off-topic: cam ce salariu ar trebui sa aiba un om in tara asta sa-si permita o asa masina (L3)? Nu vorbesc de cei cu firme aici. Ma mir si eu ca am un salariu nu tocmai rau si abia imi permit un Symbol in rate pe 7 ani!
Rog nu dati cu pietre, nu vreau sa par rautacios. Chiar vreau sa inteleg cum se poate ca muncind la un servici (nu director de companie multinationala) sa-ti poti permite o masina de 25.000 EUR. Exista domenii in care se castiga chiar asa de bine? Daca considerati ca am sarit calul, rog un moderator sa stearga reply-ul meu. |
--------------------
Renault
Symbol Fidji 1.5dCi
2007
|
|
dinbuc |
![]()
Post
#87
|
![]() Membru anti-bizoni Group: Members Posts: 171 Joined: 6 August 06 From: Bucuresti ![]() |
Comparatia lui Teo mi se pare mai mult decit corecta.Sigur varianta de top de la A4 este undeva la 40000 euro si chiar daca varianta de jos este 29000 euro tot 12-13000 de euro ies diferenta si nu sint covins ca ai tot ce are varianta de top pe Laguna III.Banii astia cred ca poti sa iti permiti sa ii arunci doar pentru a-ti arata pozitia sociala si posibilitatile financiare( ceea ce nu e neaparat un lucru rau), dar nicidecum pentru a avea o masina mai dotata, mai fiabila sau mai frumoasa. Nici eu nu as fi dispus sa arunc banii astia pe geam , asa cum nu cumpar rosii din piata Dorobanti si nici ciorapi de la Nike.
24 Mar 2008, 23:08: QUOTE(Abu @ 24 Mar 2008, 22:57) Intreb si io, ca tot suntem off-topic: cam ce salariu ar trebui sa aiba un om in tara asta sa-si permita o asa masina (L3)? Nu vorbesc de cei cu firme aici. Ma mir si eu ca am un salariu nu tocmai rau si abia imi permit un Symbol in rate pe 7 ani! Rog nu dati cu pietre, nu vreau sa par rautacios. Chiar vreau sa inteleg cum se poate ca muncind la un servici (nu director de companie multinationala) sa-ti poti permite o masina de 25.000 EUR. Exista domenii in care se castiga chiar asa de bine? Daca considerati ca am sarit calul, rog un moderator sa stearga reply-ul meu. Usor nu e dar la 8000 euro avans, leasing pe 7 ani si o varianta mai de mijloc, conform configuratorului de pe site, ai o rata de vreo 120-130 euro.dupa cum am spus nu e floare la ureche dar nu mi se pare imposibil deloc. This post has been edited by dinbuc: 24 Mar 2008, 22:08 |
--------------------
Renault
Laguna III 2.0 Dci 131
2013
|
|
C a t a l i n |
![]()
Post
#88
|
![]() ______________________ Group: Members Posts: 12.175 Joined: 21 August 06 ![]() |
Atunci ia Honda Accord, nu Laguna.
![]() |
--------------------
-
-
- Când vrei și, și, iese nici, nici!
|
|
ssilviu |
![]()
Post
#89
|
![]() F1 Man Group: Members Posts: 8.043 Joined: 11 June 04 From: Nicaieri ![]() |
Acum cand a aparut Laguna 3 nu mai are nici un motiv
![]() This post has been edited by ssilviu: 24 Mar 2008, 22:12 |
--------------------
Renault
Megane 2 GPL
2006 Renault Master 2
Renault Clio 4.1 1.2 EDC Renault Clio 4.2 1.2 EDC Dacia Dokker 1.6 SCE GPL Dacia Logan 1.4 GPL |
|
strumfuadi |
![]()
Post
#90
|
![]() Former Laguna user. Group: Members Posts: 2.331 Joined: 25 February 04 From: B u c u r e s t i ![]() |
QUOTE(Abu @ 24 Mar 2008, 21:57) Intreb si io, ca tot suntem off-topic: cam ce salariu ar trebui sa aiba un om in tara asta sa-si permita o asa masina (L3)? Nu vorbesc de cei cu firme aici. Ma mir si eu ca am un salariu nu tocmai rau si abia imi permit un Symbol in rate pe 7 ani! Rog nu dati cu pietre, nu vreau sa par rautacios. Chiar vreau sa inteleg cum se poate ca muncind la un servici (nu director de companie multinationala) sa-ti poti permite o masina de 25.000 EUR. Exista domenii in care se castiga chiar asa de bine? Daca considerati ca am sarit calul, rog un moderator sa stearga reply-ul meu. Respect! Si totusi, desi multi abia isi permit un symbol SH, lumea face comparatii intre L3 si A4 in variile lor variante de echipari. Aveti mult timp la dispozitie.. ![]() |
--------------------
Honda
Civic FN2
2010
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
|
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 26th April 2025 - 15:26 |