hai la drive test
![]() ![]() ![]() |
hai la drive test
Fratzica |
![]()
Post
#31
|
||
![]() Zen Group: Moderatori Posts: 2.925 Joined: 6 April 04 ![]() |
|
||
--------------------
Kia
Sportage
T-GDI 2021 "The happier we are, the less we see." - some japanese guy
|
|||
corvinarh |
![]()
Post
#32
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 684 Joined: 24 November 06 ![]() |
testat astazi L III cu motor 1.5 dci si 110 cp...
plusuri: - maini libere chiar si pe aceasta echipare - cuplu bunicel pe linie dreapta si plan - finisare ceva mai buna ca la L II - suspensie net superioara L II si de aici o tinuta de drum mai buna - directie mai buna decat L II - echipare cu o cutie 6+1 trepte pe acest motor - avertizare sonora mai placuta pentru centuri - avertizare vizuala pentru schimbare trepte de viteza minusuri: - cuplu slab la panta si drum cu viraje in panta ( ai obligatoriu nevoie sa schimbi o treapta inferioara, ceea ce la L II 1.9 dci te ajuta motorul si daca il supraturezi putin "te iarta") - acelasi zgomot pe coloana directie volan in viraje (fara a fi fortata masina) ca si la L II - lipsa frana de mana automata pentru clasa din care face parte masina (chiar daca este o motorizare inferioara) |
--------------------
mercedes
C 220 CDI
2008
|
|
dinbuc |
![]()
Post
#33
|
![]() Membru anti-bizoni Group: Members Posts: 171 Joined: 6 August 06 From: Bucuresti ![]() |
Am fost astazi la Serus si am testat 2.0 dCi 150 CP Privilege.In primul rind e foarte clar ca aspectul exterior in poze, oricit de bine facute, este altceva fata de "live" ca sa zic asa.Masina mi s-a parut frumoasa din spate, mai putin frumoasa din fata, dar in orice caz eleganta, originala si plina de clasa.Interiorul insa, este dupa parerea mea avantajul cel mai important: materiale bune, bord de o frumusete rapitoare, scaune confortabile si buna sustinere laterala, loc in general si locuri pentru depozitare la discretie.Un minus ar fi locurile spate unde fiul meu, care e adevarat are 1.88 m, era cu capul practic lipit de plafon, ceea ce la L2 nu s-a intimplat.Motorul este incintator, trage parca mai constant decit 1.9 dCi-ul meu, cu singurul minus pe care l-am constata si la L2, si anume trage cu adevarat sportiv doar de la 2200RPM in sus(e adevarat intre 3000 si 4ooo este o fiara).Motorul este supersilentios, dinauntru chiar incredibil(am fost primul la drive test si masina era dupa noapte complet rece). Una peste alta, tinind cont si de preturi, care mi se par absolut in regula( Expression-ul, adica cea mai de jos varianta de echipare contine dotari pentru care VW iti ia pe putin 1500 euro, iar Dinamique sau Privilege au dotari care nu exista pe alte marci) , si de sistemul de leasing cu 0% dobinda, mi se pare ca este intre primele 3 optiuni pe piata atunci cind te hotarasti la o masina din clasa medie.Eu inca fac socoteli...
![]() |
--------------------
Renault
Laguna III 2.0 Dci 131
2013
|
|
Horia10 |
![]()
Post
#34
|
Membru incepator Group: Members Posts: 7 Joined: 22 March 08 ![]() |
QUOTE(Fratzica @ 22 Mar 2008, 16:36) posturile offtopic au fost sterse. sa apara doar posturi cu impresii dupa test-drive On topic, horia10 sunt de acord in totalitate cu impresiile tale legate de laguna III. Ca sa iti raspund la intrebarea legata de puntea H raportata la cea independenta, pot spune ca cea independenta ofera autovehiculului o stabilitate imbunatatita. In alta ordine de idei, L II are aceeasi punte H ca L III din cate am inteles, si nu s-a pus niciodata problema pierderii aderentei in situatii limita. Si dpdv confort care sunt diferentele? Am citit pe .ro un material in care nu pareau sa existe probleme, cel putin la Estate, dar parerea posesorilor de L II e mai relevanta. |
--------------------
Toyota
Avensis
2007, Luna
|
|
Fratzica |
![]()
Post
#35
|
![]() Zen Group: Moderatori Posts: 2.925 Joined: 6 April 04 ![]() |
confortul la rulare e mai bun la L III, gropile sunt amortizate mai bine. Confortul interior tine de gusturi mai mult, eu ma simt mai bine in L II decat in L III, dar ma rog, e doar o parere personala. Poate contribuie la asta si faptul ca laguna mea e echipare initiale. Astept cu deosebit interes L III initiale
![]() |
--------------------
Kia
Sportage
T-GDI 2021 "The happier we are, the less we see." - some japanese guy
|
|
dominy |
![]()
Post
#36
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 608 Joined: 19 July 06 ![]() |
cred ca sunt indragostit ! tocmai vin de la drive test , motorul testat a fost 1.5 dci care este super silentios , crde ca renault o sa multumesca multi clienti cu masina asta .
Plusuri ... hmmm toata masina e un plus , din punctul meu de vedere , am fost foarte incatat de masina si de serviciile angajatilor in ceea ce priveste calitatea raspunsurilor .In interior parca plutesti , nu simti viteza (desi asta poate fi un minus) LIII raspunde la comezi foarte bine volanul mic, forma bordului, totul e asa cum ar trebui sa fie . Minusuri :partea din fata care totusi ma asteptam sa fie mult mai frumoasa, este sa zicem ... nu dezamagitoare ci simpla .Chiar angajatul reno a confirmat ca masina seamana mult cu C5 ! Eu sunt foarte incantat de masina si daca as putea chiar acum as face comanda de estate |
--------------------
renault
laguna 2
2002 dci 120 hp
- GL 22 DOM
|
|
ssilviu |
![]()
Post
#37
|
![]() F1 Man Group: Members Posts: 8.043 Joined: 11 June 04 From: Nicaieri ![]() |
M-am dat si eu cu un break 2.0 dci dinamique. Eu nu pot sa ma declar chiar asa de incantat.
Plusuri: -Raport pret calitate -Plasticele tari au aproape aceeasi textura ca cele moi de pe bord. Astfel incat ai impresia ca tot interiorul e facut din materialul ala fain moale. -Destul de inghegata, nu am sesizat zgomotul ala de la directie pe care vad ca doar corvinarh l-a visat. -Mi-a placut cum arata un 5 usi alb in showroom. -Cateva detalii placute de genul unei acoperitori cu arc pentru nitul din metal in care se prinde portbgajul Minusuri: -Motor mai zgomotos ca la Laguna 2. Se aude si la relanti si in acceleratie. -Vibratii semnificative si un huruit in interior tipic de diesel. -Zgomot maricel la vant -Prestante dinamice penalizate de greutatea mare si cutia lunga -Cursa lunga a schimbatorului -Directia prea tare -Consola centrala e mult prea goala si prea masiva Per total nu pot sa spun ca m-a impresionat. Am fost mai placut surprins de Passat atunci cand am mers cu el, dar asta poate pentru ca mie mi-ar fi placut ca Laguna sa fie mai mult un gadget car. La Passat aveam displayul ala mare de la navigatie. La Laguna un amarat de afisaj micut. Aceasta pare mai mult un facelift al vechii generatii, iar aici nu ma refer la design. Ci la faptul ca nu are acel ceva care sa o faca mai altfel. Evident, incompetenta Reno Romania loveste din nou, nu se stiu exact intervalele de service, nu se stie garantia care e ... nici cand vor veni alte modele. Adaugand si gradul redus de customizare comparativ cu concurenta si numarul limitat de dotari, succesul eu unul zic ca o sa se lase asteptat. DAR, daca m-ar interesa un model din clasa medie as lua Laguna datorita principalului avantaj pe care l-am spus si mai sus, raportul pret calitate. Insa Ghosn a gresit. Inca de cand a preluat Nissan. A mizat pe o reducere de costuri drastica, ce a reusit pe termen scurt si mediu sa fie un succes. A primit multe aprecieri pentru rezultatele financiare excelente. Dar iata ca reducerea de modele, dezoltarea a tot mai putine tehnologii, scaderea calitatii si a personalizarii modelelor a dus acum la o cadere a Nissanului. Volkswagen a trecut prin probleme de genul timp prea mare de asamblare a modelelor datorita gradului de customizare foarte mare. Ghosn a ales calea unor modele cat mai generale. Desi in cazul Volkswagen calea aleasa a dus la preturi de achizitie mai mare, preferintele publicului si tendinta generala in aceasta lume de specializare si personalizare mai accentuata au readus producatorul german in rezultatele financiare excelente. Consider ca Ghosn s-a prins de greseala pe care a facut-o si de cand a venit la Renault a incercat sa o ia si el pe calea Volkswagen: calitate mai buna, tehnologii noi, optionale mai multe. Numai ca pentru Laguna 3 asta cred ca a fost prea tarziu. Ca de altfel si pentru Twingo 2, doua modele care imi lasa impresia ca au fost fortate sa primeasca un facelift inca de dinainte de nastere. De aceea cred ca incepand cu Megane 3 o sa vedem cateva schimbari in bine la Renault. In ceea ce priveste designul exterior al noului model, asa cum am mai zis-o acum cateva luni si cum au confirmat-o multi zilele astea, trebuie mai intai sa vezi in realitate modelulu pentru ca e destul de diferit de poze. In Europa vanzarile nu au debutat prea bine. Dar poate trebuie lumea sa se obisnuiasca cu Laguna 3. Sa o vada pe viu. Oricum in Romania o sa fie greu cu asemenea preturi sa fie un succes. Mai ales ca modelul e handicapat destul de rau comparativ cu concurenta in ceea ce priveste dotarile si optiunile. Nu are 4x4, nu are DSG, nu are navigatie, foarte putine optionale, pret relativ mare fata de imaginea pe care o are. Dar acum, poate nu am fost impresionat pentru ca inainte sa ma urc in Laguna m-am dat jos din Clio 3 Sport ![]() This post has been edited by ssilviu: 22 Mar 2008, 18:37 |
--------------------
Renault
Megane 2 GPL
2006 Renault Master 2
Renault Clio 4.1 1.2 EDC Renault Clio 4.2 1.2 EDC Dacia Dokker 1.6 SCE GPL Dacia Logan 1.4 GPL |
|
CGB |
![]()
Post
#38
|
![]() CGB Group: Members Posts: 2.455 Joined: 4 May 05 From: behind ![]() |
QUOTE(dinbuc @ 22 Mar 2008, 17:28) Motorul este supersilentios, dinauntru chiar incredibil(am fost primul la drive test si masina era dupa noapte complet rece QUOTE(dominy @ 22 Mar 2008, 18:05) motorul testat a fost 1.5 dci care este super silentios , crde ca renault o sa multumesca multi clienti cu masina asta . QUOTE(ssilviu @ 22 Mar 2008, 18:36) Minusuri: -Motor mai zgomotos ca la Laguna 2. Se aude si la relanti si in acceleratie. -Vibratii semnificative si un huruit in interior tipic de diesel. pan' la urma cui îi motoru': silentios ori ba? This post has been edited by cristib: 22 Mar 2008, 19:10 |
--------------------
Renault
Clio RS Line
2022 _______________
|
|
AlexV |
![]()
Post
#39
|
![]() Admin? Group: Admin Posts: 2.553 Joined: 4 December 02 From: Bucuresti ![]() |
am facut si eu testdrive astazi la serus business center.
salutari "insotitorului" pe aceasta cale ![]() masina e frumoasa si eleganta. nu e fotogenica se pare ca in poze nu ii sta bine. estate-ul e superb. asta tine de gusturi categoric. Plusuri: -materialele folosite la interior sunt de calitate superioara, comparativ cu restul gamei renault. -directia mi s-a parut faina, mai ales la viteza iti da un sentiment mai bun decat la megane. -destul de silentioasa daca stai in fata -5 stele cu coronita la testele EuroNcap (pe astea nu le-am testat Slava Domnului) -vizibilitate si pozitie la volan buna Minusuri: -daca stai in spate este mai zgomotoasa decat in fata. -ceva zgomot aerodinamic -lipsesc multe optionale strict necesare pt clasa din care face parte. Unele se pare ca nu se pot pune deloc, altele nu se aduc in RO (navigatie + bluetooth handsfree). -poate nu ar fi stricat daca puneau niste pistoane la capota. asa, de efect. |
--------------------
Toyota
RAV4
2.0 "Man is least himself when he talks in his own person. Give him a mask, and he will tell you the truth," Oscar Wilde.
|
|
andreicri |
![]()
Post
#40
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 740 Joined: 5 September 04 From: Bucuresti ![]() |
Apropo,unde sunt Serusul in Buc altundeva decat pe Timisoara?ca sa nu orbecai maine cand merg.Multumesc
|
--------------------
Renault
megane 2 sedan
1,9dCi/2004 Laguna 3 Dynamique 2.0 dCi full (fara piele si trapa)(pe vine)
|
|
dinbuc |
![]()
Post
#41
|
![]() Membru anti-bizoni Group: Members Posts: 171 Joined: 6 August 06 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(cristib @ 22 Mar 2008, 20:10) Probabil ca daca vrei sa afli e bine sa te duci personal la un drive test miine sau sa numeri posturi pro si contra si sa faci o mica statistica.Mie personal mi se pare chiar de necrezut ca cineva poate considera motorul asta zgomotos, dar tine de parerea fiecaruia, de ce limuzine a condus fiecare, etc. |
--------------------
Renault
Laguna III 2.0 Dci 131
2013
|
|
Basil |
![]()
Post
#42
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 35 Joined: 27 September 07 ![]() |
Am testat si eu noua Laguna cu motor de 1,5 dci, Dynamique.Cum spuneau si altii, impresia e alta cand o vezi live. M-a surprins placut interiorul care este pur si simplu frumos, precum si calitatea materialelor de la Privilege 2,0 dci. Cine spune ca nu e frumos, vorbeste prostii. Motorul de 1,5 este excelent iar insonorizarea de exceptie.Cine nu crede sa mearga cu o Skoda Octavia si sa vada ce zgomot se aude in interior. Nu mi-a placut lipsa spatiilor de depozitare din fata, ca la Megane. M-a surprins volanul, mai mic ca la Megane si frana cam tare, dar cred ca e chestie de obisnuinta. Preturile sunt OK pentru Romania, ma asteptam sa fie mai mari. Unii cred ca nu s-au documentat destul: garantia va fi 3 ani sau 150000 Km iar in viitor va fi disponibil si display-ul.Eram sa uit, are scut metalic in fata si m-a impresionat sistemul audio Cabasse Auditorium care este in optiune dar costa numai aprox. 200E. Putem sa o facem pe carcotasii, dar masina e in regula, mai ales cand o sa vina si cu ceva reduceri. Din pacate pentru ambianta Privilege, cu piele bej, nu se ofera si motorul de 1,5.
This post has been edited by Basil: 22 Mar 2008, 20:43 |
--------------------
Renault
Megane, 1.5 dci Privilege
2006, gris eclipse metalizat, climatronic, tuxedo Inteligenta artificiala nu are nicio sansa in fata prostiei naturale!
|
|
C a t a l i n |
![]()
Post
#43
|
![]() ______________________ Group: Members Posts: 12.175 Joined: 21 August 06 ![]() |
Aia e... Discountul...
![]() Problema e că mulți s-au obișnuit cu această politică, dar nu ar fi logic să vină prea curând reduceri. Eu zic că sunt mari prețurile de pornire, asta e greșeala... ![]() This post has been edited by MAERSK: 22 Mar 2008, 21:11 |
--------------------
-
-
- Când vrei și, și, iese nici, nici!
|
|
corvinarh |
![]()
Post
#44
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 684 Joined: 24 November 06 ![]() |
ssilviu... daca tu crezi ca "am visat" misca-ti... stii tu ce... la targoviste si te dau cu laguna III si iti arat acest zgomot pe care l-a sesizat si reprezentantul firmei care era in masina... tu te-ai dat cu laguna in oras... cu 30 la ora... eu am avut-o in afara orasului... si am avut si o mica portie de pante cu viraje si chiar o portiune de cca 800 m de macadam in panta... asa ca ... dupa ce vei face si tu acelasi test drive, mai stam de vorba... si ca de obicei ai ceva de comentat undeva unde nu esti indreptatit sa o faci... daca tot vrei sa ma musti... macar spune-mi sa intorc spatele...
|
--------------------
mercedes
C 220 CDI
2008
|
|
ssilviu |
![]()
Post
#45
|
![]() F1 Man Group: Members Posts: 8.043 Joined: 11 June 04 From: Nicaieri ![]() |
|
--------------------
Renault
Megane 2 GPL
2006 Renault Master 2
Renault Clio 4.1 1.2 EDC Renault Clio 4.2 1.2 EDC Dacia Dokker 1.6 SCE GPL Dacia Logan 1.4 GPL |
|
Septy_b |
![]()
Post
#46
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 69 Joined: 28 September 06 ![]() |
Am testat si eu azi noua Laguna si am ramas impresionat placut, chiar daca poate ma asteptam la ceva mai mult dupa ce am testat noul Audi A4, pana la urma mi-am dat seama ca s-a facut un progres tehnologic foarte bun.
Eu am testat varianta 2.0 dCI, cu piele crem si trapa dubla. Eu sunt din zalau si am testat masina pe Meses, adica pe muntele de langa Zalau care este foarte virajat, cu viraje de viteza si cu ace de par si am ramas impresionat de tinuta de drum foarte buna, a pastrat trasa corecta, fara scartait de roti fara nici o problema, la viteze la care Laguna mea ar fi derapat de mult. Directia este putin mai grea dar mult mai buna, simteam mai bine masina. Zgomotul interior nu a existat, motorul a fost super silentios oricat de tare l-am turat, gropile au fost amortizate mult mai bine. Cutia lunga si cuplul motorului prezent pe toata plaja de turatii o fac foarte confortabila la drum, exact ceea ce se cere in clasa sa. Per total masina mi s-a parut super, interiorul este foarte frumos, materialele mult mai bune, dupa ce am urcat inapoi in laguna mea parca as fi urcat intr-un VW din anii 90. La exterior nu zic ca arata bine sau rau, mie imi place, mi se pare eleganta. Singurele lucruri care nu mi-au placut au fost greutatea prea mare, penalizand performantele - motorul il simteam cam ca dCI-ul meu dar cu un cuplu prezent pe toata durata accelerarii, lipsa celor 2 compartimente in cotiera centrala si cup holderele din cotiera spate care nu sunt retractabile. La L2 poti sa stai cum mana pe cotiera si sa ai si un suc in cup holder. This post has been edited by Septy_b: 22 Mar 2008, 22:53 |
--------------------
Renault
Megane
Grandtur 1.9 DCI 130 cp 2006
- SJ-03-SEP
|
|
bogdangabriel32 |
![]()
Post
#47
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 73 Joined: 4 December 07 From: constanta ![]() |
mda,...am reusit sa testez astazi si eu L 3....breakul a fost ok...consideratii: comparativ cu ce am mers pina acum,adica Passatu nou si Mondeo nou...foarte grea, frumoasa la interior, extrem de prost echipata standard...dpdv tehnic,motoru are delay la apasarea acceleratiei...comparativ,Mondeo este cu 2 clase peste...asta este problema cutiei...de aici rezulta si un consum mare...nefiresc chiar de mare...una peste alta, Mondeo break mi se pare mai bine gandita la motor-cutie-greutatea masinii...de aici rezulta multe...nu m-a dat pe spate...o consider pe locu 3 dupa celelalte marci enumerate mai sus...
|
--------------------
renault
laguna 2
2004, dynamique, 1,9 dci...88 kw
- ct xx xxx [COLOR=blue]new boy in town
|
|
Horia10 |
![]()
Post
#48
|
Membru incepator Group: Members Posts: 7 Joined: 22 March 08 ![]() |
Cel putin la Oradea, dealerul local Renault a fost bine pregatit si dpdv informativ. Garantia: 150.000 km in limita a trei ani (standard). Ce acopera garantia: totul, cu exceptia consumabilelor si a amortizoarelor, care sunt garantate doar 50.000 km. Bateria era 100.000, daca imi aduc bine aminte.
Se poate comanda si modul Bluetooth. E adevarat ca nu s-a scos un cuvintel despre sistemul de navigatie, dar nu prea ii vad utilitatea in Romania in absenta hartilor. Scutul motorului este din otel, dar altceva m-a impresionat mai mult. Distanta dintre bara de protectie fata (de sub spoiler) pana la radiator. La fel de mare (daca nu ceva mai mare) ca la Toyota mea. Nu am intrebat daca e sudata sau prinsa in suruburi, dar in sfarsit se pare ca s-a acordat atentia necesara pentru o exploatare fara emotii, chiar in cazul unor accidente usoare. Am auzit mai multe pareri despre raspunsul intarziat al motoarelor dci. Pai, la motoarele dci, regula este sa nu depasesti 2.500 rpm primii 1.500 km, iar constructorul sustine in fisa tehnica, foarte clar, ca nu se pot atinge performantele reale decat dupa circa 6.000 km. Motoarele isi vor da drumul ulterior. Treptele lungi de viteza n-ar trebui sa fie o problema pt. un motor diesel care poate ajunge la aproape 5.000 rpm. Trebuie calcata cu simt de raspundere dupa ce iese din rodaj. Apropos, oare cu ce motorina au alimentat dealerii?! Era retoric... Observ ca multa lume considera designul foarte elegant. Ma bucur sa vad ca nu am avut halucinatii. In privinta preturilor, nu stiu, fratilor, de unde aveti preturile alea bune la Passat, Mazda 6 sau Mondeo. Uitati-va un pic cu atentie la nivelurile de echipare si veti vedea ca sunt mai mari, la dotari echivalente, cu circa 1-2.000 de euro. Cat despre calitatea Mondeo, mai bine sa nu vorbim. M-am ingrozit cand am vazut bara aia de rigidizare din portbagaj (arata mai rau ca la Logan), finisarea penibila (fete de usi inegale, portbagaj vraiste, mastic care curge din stopuri). Singurul lucru impresionant e consola aia mare, argintie, dar ma intreb cum o sa arate dupa un moment de neatentie (a se citi zgarietura). Mazda concureaza la calitatea finisajelor, dar nu la calitatea materialelor. Iar suspensia e atat de dura incat si testerii germani, obisnuiti cu drumuri bune, au spus ca e, totusi, prea dura pentru o masina de familie. Desigur, pt. fanii genului, e super OK. Eu prefer insa Laguna. Nu cred ca familiei mele (sotie si doi copii) le-ar placea sa le clantane maxilarele la fiece groapa mai rasarita din carosabil. Mai ales dupa ce s-au obisnuit cu confortul oferit de Avensis. Apropos de gropi, este poate singurul capitol la care noi, romaniii, suntem ultra extra performanti, astfel ca o masina cu suspensie sport mi se pare un nonsens pe drumurile patriei. This post has been edited by Horia10: 23 Mar 2008, 00:38 |
--------------------
Toyota
Avensis
2007, Luna
|
|
ssilviu |
![]()
Post
#49
|
![]() F1 Man Group: Members Posts: 8.043 Joined: 11 June 04 From: Nicaieri ![]() |
Si totusi din ce vad aici:
http://www.km77.com/eli/motor/fichacompleta.asp?id=18545 si aici: http://www.km77.com/eli/motor/fichacompleta.asp?id=17113 Laguna e chiar mai usoara cu 18 kilograme si accelereaza chiar mai bine decat Mondeo. |
--------------------
Renault
Megane 2 GPL
2006 Renault Master 2
Renault Clio 4.1 1.2 EDC Renault Clio 4.2 1.2 EDC Dacia Dokker 1.6 SCE GPL Dacia Logan 1.4 GPL |
|
Horia10 |
![]()
Post
#50
|
Membru incepator Group: Members Posts: 7 Joined: 22 March 08 ![]() |
QUOTE(cristib @ 22 Mar 2008, 19:10) Cel putin dci-ul de 2 litri si 150 CP e supersupersilentios. La pornirea la rece, abia l-am mai auzit cu usa inchisa. Am tinut si mana pe consola centrala si se simtea, foarte vag, o usoara vibratie. Mi s-a parut increbil de bine antifonata masina. Chiar si peste Avensis 2.2 d4-d, care are clar mai mult zgomot si vibratii (inclusiv o vibratie de joasa intensitate la relanti, care umple masina). This post has been edited by Horia10: 23 Mar 2008, 00:19 |
--------------------
Toyota
Avensis
2007, Luna
|
|
ncristi |
![]()
Post
#51
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.910 Joined: 9 April 05 ![]() |
Masina este suoer OK...nu mai scriu ca s-a spus aproape totul.
Totusi masina trebuie sa indeplinesca un criteriu capital - sa fie fiabila. Restul este abureala. Garanatia garanteaza o masina gandita altfel de cei de la renault...facuta sa dureze. PS La ipso era una expusa pe o "platforma" asa ca am putut sa admir trenul de rulare. M-a surprin dimensiunea (diametrul) amortizoarelor spate - MARI in comparatie cu meganul sau vechea laguna ![]() |
--------------------
Renault
kadjar - 1.2 tce 130 hp
ZEN - 2017 Sandero stepway 0.9 tce
Ford focus 1.6 tdci 110 hp Ford ecosport 1.0 ecoboost 125hp Skoda octavia 1.2 tsi 105 hp |
|
ssilviu |
![]()
Post
#52
|
![]() F1 Man Group: Members Posts: 8.043 Joined: 11 June 04 From: Nicaieri ![]() |
QUOTE(cristib @ 22 Mar 2008, 19:10) Vezi ca tu compari 1,5 dci cu 2.0 dci. In fine, poate nu m-am exprimat corect. Motorul mi se pare mai zgomotos decat atunci cand era montat pe Laguna 2. Insa se poate sa ma insel. Dar fata de tractoarele de la Ford si Volkswagen e mult peste in termeni de vibratii si zgomot. Mult in sensul bun. ![]() This post has been edited by ssilviu: 23 Mar 2008, 00:29 |
--------------------
Renault
Megane 2 GPL
2006 Renault Master 2
Renault Clio 4.1 1.2 EDC Renault Clio 4.2 1.2 EDC Dacia Dokker 1.6 SCE GPL Dacia Logan 1.4 GPL |
|
nassus |
![]()
Post
#53
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 299 Joined: 24 June 05 From: Bistrita ![]() |
Am facut si eu un test drive cu L3 in 5 usi 2.0 150 cp si am constatat:
+++++++++(plus-uri) - cutia de viteze (manuala) mai precisa ca la megane - motorul e ok, se simt cei 340 Nm pe care ii are cuplul. - ecranele grafice - plafonul de sticla - finisajele - stabilitatea in curbe la viteze mari - frana de mana automata - silentioasa sub 140 km/h - rabatarea oglinzilor la blocarea usilor (mi-au furat ideea ![]() - consumul mi s-a parut ok - consola centrala (iti da senzatia ca ai fi in ceva SUV) - aprinderea farurilor din telecomanda - zgomotul aproape inexistent la blocarea usilor (la megane zdrangane tare) - viteza a 6 a ( ![]() - - - ---------- (minus-uri) - directia greoaie (pe megane e mai lejera) - zgomotoasa peste 140 km/h (suna vantul destul de puternic) - pretul mi se pare cam mare pentru dotarile standard iar pt optiuni de bun simt iti iau o tona de bani (varianta pe care s-a facut test drive ajungea la 23 mii euro). - nu mi-a placut ca avea doar un singur buton pt handsfree (doar usa soferului) - nu imi convine faptul ca sunt limitate multe optiuni pentru romania - asemanarea prea mare cu C5 (spatele parca e copie la indigo) Nu am reusit sa testez stropitoarele si unde se duce apa de pe parbriz (tot pe geamurile laterale?) sau daca dupa ce se sterge parbrizul, incep sa curga firicele de apa pe mijloc. Inca nu am vazut live varianta break de care cred ca as fi mai incantat dpdv estetic (caci sunt break freeak), dar in general ma declar multumit si incantat de masinuta. Astept service pack 2 si apoi mi-o cumpar sa vad ce bug-uri apar si cum se rezolva. |
--------------------
Opel
Insignia Sport Tourer 163cp
2014
|
|
Bliss |
![]()
Post
#54
|
![]() - Group: Members Posts: 937 Joined: 10 July 06 ![]() |
QUOTE(ssilviu @ 23 Mar 2008, 01:28) Dar fata de tractoarele de la Ford si Volkswagen e mult peste in termeni de vibratii si zgomot. Mult in sensul bun. ![]() Chestie strict de gusturi si senzatie acustica. Unora le place mai mult maraitul TDCI-ului decat miorlaitul dCi-ului la acceleratie. Si tot aia nu simt nici o diferenta la vibratii intre cele doua motoare mentionate. |
--------------------
-
-
-
|
|
R19/16v |
![]()
Post
#55
|
![]() Oldschool Member Group: Moderatori Posts: 13.793 Joined: 2 December 04 From: Ploiesti ![]() |
Si cum se cheama aia care nu simt? 71.gif
|
--------------------
DS
5H
VRSCA Screamin' eagle Scratch any cynic and you will find a disappointed idealist.
Take what you can - Give nothing back! |
|
mafone |
![]()
Post
#56
|
![]() Membru Group: Members Posts: 194 Joined: 15 November 07 ![]() |
Am facut si eu drive test cam acum o saptamana jumatate. Ce m-a mirat foarte tare, la versiunea de drive-test a fost ca este adusa o versiune cu echipari care nu exista in Romania. Pai, intai iti ia ochii si dupa aia iti zic...."Ne pare rau, dar optionalele astea nu exista la noi" . Am facut drive-testul la Serus, cu Laguna de 2.0 dci neagra estate.
In rest, motorul trage destul de bine, dar interiorul, dupa parerea mea este destul de saracacios. In afara bordului si a consolei centrale, da impresia de un Clio putin mai mare. Nu stiu daca chiar merita cei 25000 de euro pe care i-am da pentru o varianta dynamique cu cateva optionale. A........ si sa nu uit. Cineva zicea de dobanda de leasing....... nu este 0. Am calculat un scadentar si am ajuns pe la un DAE de vreo 9%. In rest masina este OK. |
--------------------
Renault
Scenic Conquest 1.9 130cp Orange Cayenne
2008 4 iulie
|
|
ssilviu |
![]()
Post
#57
|
![]() F1 Man Group: Members Posts: 8.043 Joined: 11 June 04 From: Nicaieri ![]() |
QUOTE(Bliss @ 23 Mar 2008, 01:00) Chestie strict de gusturi si senzatie acustica. Unora le place mai mult maraitul TDCI-ului decat miorlaitul dCi-ului la acceleratie. Si tot aia nu simt nici o diferenta la vibratii intre cele doua motoare mentionate. Da ii stiu. Sunt cei care simt insa diferenta aia imensa la plasticele de pe bord intre Renault si Volskwagen sau Ford. Unde la cele din urma bordul e din matase iar la Renault din plastic reciclat de jucatii chinezesti ![]() QUOTE(mafone @ 23 Mar 2008, 10:29) Ce m-a mirat foarte tare, la versiunea de drive-test a fost ca este adusa o versiune cu echipari care nu exista in Romania. Care erau acele dotari care nu se puteau comanda in Romania? This post has been edited by ssilviu: 23 Mar 2008, 10:48 |
--------------------
Renault
Megane 2 GPL
2006 Renault Master 2
Renault Clio 4.1 1.2 EDC Renault Clio 4.2 1.2 EDC Dacia Dokker 1.6 SCE GPL Dacia Logan 1.4 GPL |
|
corvinarh |
![]()
Post
#58
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 684 Joined: 24 November 06 ![]() |
cel putin pana in prezent, este de preferat maraitul de tractor de pe ford si vw, pentru fiabilitatea superioara... sa vedem cum va fi cu 1.5 dci si 2.0 dci... ca la 1.9 dci... sunt la clasa inferioara... ce preferati?
zgomot si fiabilitate sau liniste si mai mereu prin service? |
--------------------
mercedes
C 220 CDI
2008
|
|
s_j_teo |
![]()
Post
#59
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 626 Joined: 16 July 06 ![]() |
Astazi am facut un drive test cu Laguna 3 2.0dci 150Cp Privilege + toate optionalele pe ea.Cost DDp 27300 euro!Cam mult dar merita tot banii.Bravo Renault!Au facut o masina deosebita cu motor mai mult decat performant, silentios si cu un interior peste media din clasa ei.Consumul instant la 100km/h in treapta 5, 4,6%.Mai mult decat decent,acelerarile se simt in scaun
Eu unul personal ma declar mai mult decat incantat si sunt convins ca este o masina fiabila,asteptam sa treaca ceva vreme si sa vedem ce disconturi se acorda? |
--------------------
Skoda
Octavia 3
2014
|
|
OVIDIUS |
![]()
Post
#60
|
![]() bogat în valori simple Group: Members Posts: 1.726 Joined: 14 February 05 From: Orasu' lui Bucur ![]() |
Cred ca masina asta o sa fie cu adevarat de luat in seama doar atunci cand vine cu echipare GT si apare primul face-lift...
|
--------------------
Renault
Laguna
2.0 T 2007 / Dinamique + Twingo 1.2 16v 2004 Chiar si ziua de luni poate aduce minuni...
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 26th April 2025 - 15:15 |