check injection + service, porneste mai greu la rece
![]() ![]() ![]() |
check injection + service, porneste mai greu la rece
djcosmines |
![]()
Post
#211
|
||
![]() djcosmines Group: Members Posts: 316 Joined: 20 January 10 From: Spain ![]() |
|
||
--------------------
Renault
Megane 2 Hatchback
2004 1.5 dCI 100 cp
- 3794 CTK
|
|||
verjic |
![]()
Post
#212
|
Membru Group: Members Posts: 161 Joined: 23 October 12 ![]() |
Mi-a aparut si mie mesajul Check Injection in Bord.
Acum o saptama in mers mi s-a aprins Check Injection, la aprox. 2000 turatii in oras, motorul cald. Dupa aparitia mesajului nimic ciudat, motorul mergea normal, sunete ciudate nu au aparut, masina tragea la fel, urca in turatii pana la 4000 fara probleme. Dar dupa ce a stat toata noaptea in parcare, dimineata la prima apasare de buton, a invartit si nu s-a pornit, dar la a doua apasare de buton a pornit la sfert, dar cu fum albastrui. Dupa vre-o 10 secunde totul revenit la normal, fum nu mai scotea, doar ca motorul are un sunet metalic pana se incalzeste bine. Am fost la tester si mi-a dat eroare pe cilindru 4, supapa defecta injector. Am sters eroarea si totul ok, motorul pornea la sfert dimineata, fara fum. Dupa 3 zile, iar a aparut Check Injection, iar porniri dimineata cu fum si nu ponreste din prima, doar la a doua incercare o ia la sfert Azi a fost la teste si mi-a dat eroare injector cilindru 4 ( cod: P0204 ): Atins valoare minima limita de reglaj. Am sters-o si tot ok. Sa vedem cat tine. Cred ca pana la urma nu scap si o sa ma duc la un centru autorizat Delphi si fara reconditionare nu scap... A mai avut cineva aceasta eroare? Din ce motive ar putea aparea aceasta eroare? Si exista alte posibilie rezolvari in afara de reconditionare injector? Multumesc This post has been edited by verjic: 17 Jun 2015, 15:48 |
--------------------
Renault
Megane
2004 Privelege 1.5 dCi82hp
|
|
ARAMIS |
![]()
Post
#213
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 278 Joined: 7 March 07 ![]() |
din pacate nu cred sa scapi fara reconditionare...nu par erori aparute aiurea. o lucrare de reconditionare cap coada la delphi se cam face pe toate 4...plus verificare pompa(pe care ti-o recomand....mai ales daca ai strans ceva km si permite bugetu')
|
--------------------
Renault
Megane 2.1
2003 hatch 1.5dCi 82>100 HP (Ph1) Authentique
- BR - - NKD
|
|
nero73 |
![]()
Post
#214
|
Membru incepator Group: Members Posts: 61 Joined: 4 June 05 ![]() |
Verifica returul la toate 4 . Si eu am avut la fel si a fost o problema la un injector la partea electrica.
Am schimbat injectorul defect si de atunci nu mai am probleme. |
--------------------
Renault
megane 2.1 1.5 dci
2004
|
|
verjic |
![]()
Post
#215
|
Membru Group: Members Posts: 161 Joined: 23 October 12 ![]() |
Am verificat returul pentru toate patru injectoare si toate dau la fel. Nu nici-o diferenta. Am verificat returul cand a aparut eroarea si am verificat dupa. Nimic suspect.... Din ce am citit pe net, ultima eroare care mi-a aparut e pe partea electrica. Daca imi apare din nou, o sa incerc sa ma joc cu cablurile care vin la injector. Poate vre-un contact e imperfect. In ambele cazuri a aparut eroarea pe injector 4, dar erori diferite. Poate nu face contact bine......
|
--------------------
Renault
Megane
2004 Privelege 1.5 dCi82hp
|
|
nero73 |
![]()
Post
#216
|
Membru incepator Group: Members Posts: 61 Joined: 4 June 05 ![]() |
verifica in conectorul de la calculatorul de injectie( conectorul din mijloc) contactele E4 F4 care sunt pt. inj. 4. Da cu spray de contact. Pornesti motorul si misti conectorul si vezi daca motorul merge sacadat .Daca nu-i problema in conector schimba injectorul. Sau poti incerca sa schimbi 2 intre ele sa vezi daca se muta problema , dar pt asta trb sa rescrii codurile
Bafta |
--------------------
Renault
megane 2.1 1.5 dci
2004
|
|
verjic |
![]()
Post
#217
|
Membru Group: Members Posts: 161 Joined: 23 October 12 ![]() |
Salut,
Revin cu un update. Mi s-a aprins din nou check injection si service acum vre-o 5 zile. Dupa aprindere service masina merge bine, dar daca o las peste noapte, dimineata nu porneste la prima cheie. La a doua cheie porneste la sfert, dar scoate fum alb-albastrui (doar la prima pornire dimineata, dupa asta nu mai scoate fum). Mai are si un zgomot metalic motorul. Dar masina merge bine, trage bine si toata ziua porneste la sfert. Am fost azi la MOTEK ( serice autorizat delphi ). A verificat domnul de acolo returul si a zis ca totul e ok, a mai zis ca inca merg bine injectoarele pentru 190000 km. A pus testerul pe masina si ia aparut aceeasi eroare pe care o stiam si eu ( DTC 0204 ) - Injection Drive. Si aici ne-am blocat, pentru ca el a zis nu stie din ce motiv apare eroarea asta si ce inseamna. Probabil pe partea electrica. I-am zis sa apese pe details sa vedem ce scrie acolo si acolo scria motivul si cand s-a produs. Ceva valoare nu a fost atinsa sau a fost mai mica de o anumita valoare. A sters eroarea si a zis sa mai merg asa, iar cand apare din nou sa vin sa vedem poate se schimba eroarea si o intelege si el ce inseamna ( asta dealer autorizat delphi ) si daca e aceeasi eroare sa punem injectorul pe stand. Am zis bine, hai sa vedem. Ajung acasa, dau un mic search pe google si gasesc manualul de erori delphi. Acolo clar scrie ce inseamna aceasta eroare si ce verificari se fac pentru a afla ce piesa este de vina! Deci omul angajat la service autorizat delphi nu a stiut sa-mi explice clar ce inseamna eroarea aia!!! Nu mai zic sa gaseasca rezolvarea. Acuma astept sa apara din nou eroarea si ma duc peste el cu foaia printata. Partea mai nasoala este ca e pe partea electrica. Si trebuie aflat care parte face probleme. Am scos mufa de la injector in timp ce motorul era pornit si motorul mergea in 3 cilndri, dupa ce am pus-o si-a revenit. Deci functioneaza contactul si injectorul. In manualul de erori scrie foarte clar procedura de verificare si nu pare complicat, dar tot iti trebuie testerul si eroarea sa fie in bord. Pun linkul catre manual mai jos, ca e foarte bun manualul asta pentru citit codurile de eroare pe injectoare si rezolvarea lor. Daca cineva stie ce inseamna mai exact SC, OC, ICU si cum pot sa le verific, va rog sa-mi explicati. http://www.harwes.com/techweb/CMNRL.pdf Multumesc si sorry pentru o istorie atat de detaliata ![]() This post has been edited by verjic: 30 Jun 2015, 23:35 |
--------------------
Renault
Megane
2004 Privelege 1.5 dCi82hp
|
|
verjic |
![]()
Post
#218
|
Membru Group: Members Posts: 161 Joined: 23 October 12 ![]() |
Salut,
Dupa ultima stergere a erorii, dupa 6 zile si aprox. 1500 km nu s-a mai aprins check injection. Este posibil sa fi fost totusi de la un contact imperfect. Pentru ca cand ardea check injection, eu am scos mufa de la injector si am curatat cu o carpa simpla contactele. Daca nu apare in curand, rezulta ca rezolvarea era in a misca un pic de mufa ![]() Deci sa stiti ca cand apare eroare pe tester injection drive sau codul 0201, 0202, 0203, 0204, ( ultima cifra inseamnca cilindru cu problema), cel mai probabil e o problema electrica. Si o simpla verificare a fiecarei mufe, sau cablu, va poate scapa de multe probleme si chinuri. Numai bine! This post has been edited by verjic: 6 Jul 2015, 16:15 |
--------------------
Renault
Megane
2004 Privelege 1.5 dCi82hp
|
|
meggeo81 |
![]()
Post
#219
|
Membru autentic Group: Members Posts: 328 Joined: 29 April 11 ![]() |
oare sa fi fost din mufa?! sa ne ti la curent mai ales dupa ce ii dai ceva forje.
|
--------------------
reno
megane s
2008
- DB-67-GEO
|
|
verjic |
![]()
Post
#220
|
Membru Group: Members Posts: 161 Joined: 23 October 12 ![]() |
Pai i-am cam dat orice fel de forja
![]() |
--------------------
Renault
Megane
2004 Privelege 1.5 dCi82hp
|
|
cramadonis |
![]()
Post
#221
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 240 Joined: 27 April 05 From: Bucuresti ![]() |
A mea face exact cum spui tu, verjic. Partea cu fumul nu am observant ca era seara. Dar in rest, ai descries perfect comportamentul ei
![]() A doua oara o ia imediat si parca are un zgomot metalic motorul pana se mai incalzeste. O sa verific si eu mufele, sper sa fie de la ele. Trebuie sa ajung sa pun testerul pe ea sa sterg eroare sau dispare singura dupa ce cureti mufa? This post has been edited by cramadonis: 13 Jul 2015, 16:09 |
--------------------
megane 2
hatch
2004 exception
- T D I megane 2 hatch exception - 1.5 dci 100cp - verde citron - decembrie 2004
logan laureate - 1.4 mpi - white - aprilie 2009 |
|
cezarn |
![]()
Post
#222
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 62 Joined: 5 February 13 From: Popesti Leordeni ![]() |
Si a mea are probleme la pornire si mai si scoate fum alb in fiecare dimineata. Am schimbat filtrul de motorina, partea electronica a unuia dintre injectoare, placa de presiune a pompei de injectie, am montat si o supapa unic sens dupa pompita si tot nimic. Martorul din bord - check injection - este prezent in continuare in bord, oricat de mult m-as stradui sa il fac sa dispara.
Daca mai stiti variante de rezolvare, va rog heeellllppppp! |
--------------------
Renault
Megane 2.2
2007 1.5 dci
- IF26MCN
|
|
meggeo81 |
![]()
Post
#223
|
Membru autentic Group: Members Posts: 328 Joined: 29 April 11 ![]() |
scrie aceleasi coduri de la injectoare in calculator. practic le salvezi intr-un folder , apoi le stergi din calculatorul masinii , dupa care le rescrii.
|
--------------------
reno
megane s
2008
- DB-67-GEO
|
|
synergist |
![]()
Post
#224
|
![]() 2300km cu 420 lei - GPL Group: Members Posts: 458 Joined: 11 August 11 From: Bucuresti ![]() |
poate ajuta:
la un ford fiesta 1.4 tcdi, aparea eroarea asta cand mufa electrica de pe pompa de injectie nu statea bine in locul ei. desi facea clanc atunci cand o infigeai in lacas, cumva nu statea ea bine. am rezolvat legand o cu 2 soricei din aia de capace la roti, dar mai micuti bafta |
--------------------
Reno
Scenic 1.6 16v 2001
echipare multumitoare
|
|
aden |
![]()
Post
#225
|
Membru Group: Members Posts: 130 Joined: 23 February 07 ![]() |
check injection + check emissions = EGR de schimbat.
Cel putin in cazul meu ![]() |
--------------------
Renault
Megane 2.2 / 1.9 131cp
2008 Sedan / Privilege
- -
|
|
traian22021975 |
![]()
Post
#226
|
traian Group: Members Posts: 44 Joined: 2 April 14 ![]() |
Buna seara tuturor...pentr
![]() |
--------------------
renault
megane 2 LOWW
2007
- B-275-BRX
|
|
TAMFY |
![]()
Post
#227
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 37 Joined: 12 September 09 ![]() |
Salut,
Am avut si eu aceeasi problema,in timp ce urcam dealul de la Tineretului spre Eroii Revolutiei accelerand puternic am simtit o lipsa de putere,ma uit in bord si chiar atunci se aprinde Check injection si cheita de service,fara stop insa,opresc masina,o pornesc iar,cand ajung in viteza 2 la peste 3000 de ture se aprinde din nou,imi dau seama ca nu functioneaza turbina,masina parca avea dintr-o data 50 de cai in loc de 100... A 2-a zi am fost la un coleg de forum pentru diagnoza iar mesajul a fost Valva regulator turbo defect. Pretul pentru unul nou la Renault este 380 RON fara manopera insa asta o poate face oricine,trebuie decuplata o mufa si 2 furtune. Eu am gasit piesa la dezmembrari si am achizitionat-o cu 100 RON,am montat-o,masina si-a revenit si merge fara probleme. Luati in calcul si posibilitatea asta,sper sa va ajute. Aveti atasate poze cu reperul. Mentionez ca masina scoate fum,scotea si inainte,o sa trebuiasca sa ii curat EGR + Tubulatura. This post has been edited by TAMFY: 4 Sep 2015, 07:46 Attached thumbnail(s) 011_zpsc829f7b9.jpg ( Size: 77.18k ) Number of downloads: 1242 2011_09_28115156.jpg ( Size: 285.1k ) Number of downloads: 1285 2011_09_28115223.jpg ( Size: 91.72k ) Number of downloads: 1265 |
--------------------
Renault
Megane
2007 Privillege 1.5 Dci 74 kw
|
|
djcosmines |
![]()
Post
#228
|
![]() djcosmines Group: Members Posts: 316 Joined: 20 January 10 From: Spain ![]() |
Da, si eu am schimbat piesa asta, la Reno i-au facut un test la vacum si dadea tot felul de presiuni pe cadranul de ceas....nu stiu sa explic ....dar nu functiona in parametrii. Apoi am ajuns sa schimb si tur-retur + para, ca sa scap de STOP + Anomalie injection. Posibil sa se schimbe si doar turul din cate am inteles, care contine "para" de amorsare.
Piesa care o ai in mana, din cate stiu se numeste electrovana de supra alimentare sau cum ai spus tu..... iar la mine o gasesc in partea stanga a bateriei putin in jos, cum te uiti la masina din fata, agatata intr-un suport metalic ca un carlig. This post has been edited by djcosmines: 4 Sep 2015, 10:13 |
--------------------
Renault
Megane 2 Hatchback
2004 1.5 dCI 100 cp
- 3794 CTK
|
|
TAMFY |
![]()
Post
#229
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 37 Joined: 12 September 09 ![]() |
QUOTE(djcosmines @ 4 Sep 2015, 10:10) Da, si eu am schimbat piesa asta, la Reno i-au facut un test la vacum si dadea tot felul de presiuni pe cadranul de ceas....nu stiu sa explic ....dar nu functiona in parametrii. Apoi am ajuns sa schimb si tur-retur + para, ca sa scap de STOP + Anomalie injection. Posibil sa se schimbe si doar turul din cate am inteles, care contine "para" de amorsare. Piesa care o ai in mana, din cate stiu se numeste electrovana de supra alimentare sau cum ai spus tu..... iar la mine o gasesc in partea stanga a bateriei putin in jos, cum te uiti la masina din fata, agatata intr-un suport metalic ca un carlig. Da Cosmin, din cauza piesei asteia nu functiona turbina,se accelera normal pana la turatia la care ar fi trebuit sa intre turbina si mai departe accelera de parca eram la 20 km/h in viteza a 5-a. |
--------------------
Renault
Megane
2007 Privillege 1.5 Dci 74 kw
|
|
djcosmines |
![]()
Post
#230
|
![]() djcosmines Group: Members Posts: 316 Joined: 20 January 10 From: Spain ![]() |
Ma bucur ca ai gasit solutia la problema ta !
|
--------------------
Renault
Megane 2 Hatchback
2004 1.5 dCI 100 cp
- 3794 CTK
|
|
b76bgaarh |
![]()
Post
#231
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 9.966 Joined: 5 October 06 From: Bucuresti ![]() |
unde pot sa fac si eu o curatare a instalitiei de alimentare pentru pilitura?
|
--------------------
Renault
Megane sedan
04/2007 1,5 dci 85 cp ZEFI Realme GT2 Neo cu here, maps, viamichelin, waze.
|
|
Master01 |
![]()
Post
#232
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 488 Joined: 13 January 09 From: Suceava ![]() |
Check injection + Check emissions(cateodata)+ Service imi apare si mie, insa eu am un motor pe benzina 1.6 16V 110CP. Motorul tremura iar masina tremura si ea cand face asa. Deci ce as putea face. Ma duc la service si fac tester. Altceva?
|
--------------------
RENAULT
MEGANE SCENIC
2005/1598 cmc 1,6 16 V
- Nr. de SV Il cheama bizon / Are-un neuron / Si tot claxoneaza / Cand altii sofeaza
Grupul soferilor blocati in trafic saluta bizonul din intersectie. |
|
TomachE |
![]()
Post
#233
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 553 Joined: 20 August 15 From: Bucuresti ![]() |
Am impresia ca este sonda lambda,prima sonda,inainte de catalizator.Oricum fara un tester,nu ai de unde sa stii ce este exact..
|
--------------------
Megane II
1.6/16v 82kW 112 cp Break
2005
- B 301 AAT
|
|
Master01 |
![]()
Post
#234
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 488 Joined: 13 January 09 From: Suceava ![]() |
Multumesc, sper ca maine sa ajung la tester cu ea. Mai apare in bord iconita cu baia de ulei.
|
--------------------
RENAULT
MEGANE SCENIC
2005/1598 cmc 1,6 16 V
- Nr. de SV Il cheama bizon / Are-un neuron / Si tot claxoneaza / Cand altii sofeaza
Grupul soferilor blocati in trafic saluta bizonul din intersectie. |
|
andreiorga |
![]()
Post
#235
|
Omul cu initiativa Group: Members Posts: 172 Joined: 2 October 10 From: Pitesti ![]() |
QUOTE(bele_mihai @ 21 Oct 2014, 13:27) salutare ! prima oara pe aici cu o problema la masina parintilor. megane 1.5 dci de prin 2004 daca nu ma insel. problema este de iarna trecuta. check injection. consum cu 1.5-2 L mai mult decat normal. la temperaturi mici afara apasa butonu chiar si de 10-15 ori pentru pornire. cand porneste masina cartierul intra in ceata. daca sta parcata 3-4 ore porneste ok. daca depaseste 4-5 ore deja butonu e apasat de mai multe ori. am ajuns la cineva la service iarna trecuta. a zis ca din soft sa fi fost problema. ajungea prea mult combustibil la injectoare sau ceva de genul. a mers 3 zile, dar problema a revenit. eu am plecat in voiaj iar ai mei cu rabdare au trecut iarna. ![]() acuma a venit frigul si masina bineinteles ca face la fel. din ce am citit in tot topicul ar putea fi: supapele acelea, injectoarele. o pompa de amorsare ar fi fost schimbata se pare asta iarna. supapele au 2-3 ani de cand au fost schimbate. chiar asa nu rezista sau mecanicii sa fi dat buleala ?! cat despre injectoare se pare ca injectorul 2 si 4 arata 1 cm nivel, iar 1 si 3 arata 5 respectiv 7 cm de nivel. (nu stiu ce nivel ca nu ma pricep). ce am aflat si eu de la taicamiu va detaliez aici. sunt in Constanta. service-ul unde mergeam frecvent si-a cam pus mainile in cap. aveti o recomandare ? si ultima chestie, in caz de schimb un injector-doua supapele vin la pachet ? multumesc in avans ! Ce si cum ai rezolvat? Mi-a aparut problema spre sfarsitul iernii trecute...a venit caldura si a disparut beleaua. Iar acum cand au scazut temperaturile, a aparut iar. |
--------------------
Renault
Megane
2005 Break Beauty 1.5 <> 60kw
- AG 08 ALG HoOoOold your horsesSs!!!
|
|
ciumiki |
![]()
Post
#236
|
Membru Group: Members Posts: 198 Joined: 17 March 11 ![]() |
Buna ziua. Ma confrunt si eu cu problema enumerata mai sus. Prima data, acum 2 saptamani,in mers, s-a aprins martorul (cheita) in bord si asa a ramas, concomitent cu mesajul Ceck Injection. A doua zi, a pornit usor, dar cca 2 minute parca mergea motorul la ralanti in 3 pistoane. Si cu mult fum. A fost pus testerul s-a sters eroarea activa si nu a mai facut probleme pana ieri seara, cand a reaparut eroarea, tot in mers. Dimineata am pornit masina. Aceleasi simptome : mult fum, motorul parca mergea in 3 pistoane si cu un zgomot diferit. De pornit a pornit la prima cheie, normal. Am fost iar la tester, dar acum am fotografiat mesajele de eroare :
1. DF027 - CYLINDER 2 INJECTOR CONTROL CIRCUIT, At minimum limit 2. DF859 - INJECTOR PRORAMMING CYCLE NOT PERFORMED. Dupa stergerea erorii totul a revenit la normal. A mai spus inginerul si faptul ca indicii de corectie ai injectoarelor sunt mari. Ma poate ajuta cineva cu un raspuns ? Multumesc anticipat! This post has been edited by ciumiki: 9 Dec 2015, 10:27 |
--------------------
Renault
Megane
2007, 1.5 dci megane 2.2, 1.5 dci, 63 kw, an 2007
|
|
ciumiki |
![]()
Post
#237
|
Membru Group: Members Posts: 198 Joined: 17 March 11 ![]() |
Ma ajuta si pe mine cineva ?
|
--------------------
Renault
Megane
2007, 1.5 dci megane 2.2, 1.5 dci, 63 kw, an 2007
|
|
cezarn |
![]()
Post
#238
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 62 Joined: 5 February 13 From: Popesti Leordeni ![]() |
Salut,
In principiu nu te ajuta nimeni - mergi cu masina la service! Daca esti din Bucuresti mergi la service-ul Dlui NICU Paraschiv, il gasesti la sectiunea bursa. Si eu am avut probleme cu o masina identica si desi imi pusesem sperantele in experientele celor de pe forum, nu mi-a raspuns nimeni timp de vreo luna. Am primit un singur raspuns, doar ca nu am putut sa ma deplasez eu pana la Gaesti, unde se oferise un membru al forumului sa ma ajute. Deci, nu iti face prea mari sperante vizavi de acest forum. Este strict informativ! |
--------------------
Renault
Megane 2.2
2007 1.5 dci
- IF26MCN
|
|
espacern |
![]()
Post
#239
|
![]() ART-ist Group: Moderatori Posts: 17.610 Joined: 14 August 09 From: Mihalaya ![]() |
QUOTE(cezarn @ 17 Dec 2015, 15:06) Deci, nu iti face prea mari sperante vizavi de acest forum. Te inseli.....cu ajutorul acestui forum s-au rezolvat multe probleme. |
--------------------
.
.
.
- . RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
|
|
rokad |
![]()
Post
#240
|
Membru incepator Group: Members Posts: 74 Joined: 15 August 08 ![]() |
Confirm cele spuse de Espacern,si cred ca multi au rezolvat o parte din probleme cu sfaturi primite pe acest forum.Scuzati off topicul!
|
--------------------
renault
megane hatchback
2000,1,6 rxe
- sc 176 g
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 25th April 2025 - 07:31 |