check injection + service, porneste mai greu la rece
![]() ![]() ![]() |
check injection + service, porneste mai greu la rece
mariusvp |
![]()
Post
#181
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 1 Joined: 28 January 14 ![]() |
|
||
--------------------
reno megane
hatchback
2003
|
|||
dan.stefan |
![]()
Post
#182
|
Membru incepator Group: Members Posts: 95 Joined: 27 December 12 ![]() |
Salutare,
Din pacate de cateva zile am si eu pe bord mesajul check injection plus cheia aprinsa. Referitor la motor acesta nu are nici un fel de problema, la pornit rece sau cald, urcarea in turatii este absolut normala si eficienta, fum nu scoate deloc in sarcina sau la pornire, iar consumul este absolut normal, am facut de curand bucuresti - budapesta cu trei persoane in masina, media a fost de 3.7 %. Motorul este 1.5 dci, 86cp, 105.000 km. Exista vreun fel de test, usor, pe care sa-l pot face singur? Multumesc. 30 Mar 2014, 17:07: Am pus pe net un filmulet cu modul in care functioneaza motorul, in cazul in care vise pare ceva ciudat....? https://www.youtube.com/watch?v=Efmql5lpggA&feature=youtu.be 30 Mar 2014, 21:30: A vazut cineva filmuletul? ![]() This post has been edited by dan.stefan: 30 Mar 2014, 21:30 |
--------------------
Megane II 1.5 DCI
Extreme
2009 Full LLumar
- IF86XXX
|
|
ali3n_cop |
![]()
Post
#183
|
![]() 🎲🎲 Group: Members Posts: 1.265 Joined: 28 May 12 From: 🏡 ![]() |
Cu ce te ajuta faptul ca isi vor da cu totii pe aici cu presupusul? Ai toata saptamana la dispozitie sa o duci la un tester care va elucida misterul. Nu pare sa fie ceva grav daca masina functioneaza normal.
|
--------------------
Mercedes
Sprinter "Sārak Edition"
1998 The truth is out there
|
|
bosseno1 |
![]()
Post
#184
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 32 Joined: 20 February 12 ![]() |
Salut cu respect userii cu experienta care au dat roade raspunsurile lor!
Am achizitionat de curand un Renault Scenic 1.9 dCI 120 cai din 2004, la un pret super convenabil insa cu f multi km 235.000....spre surprinderea mea auto meerge extraordinar de bine, toate functiile si dotarile raspund impecabil, consumul mediu este undeva la 8 litri la suta, de alergat undeva pe la 180 de km la ora incepe sa fie un pic instabila asa ca am cumparat-o fara sa mai stau pe ganduri....am achizitionat si o sonda can-clip sa vad si sa testez miracolul....o singura eroare am depistat si anume circuit captor pozitie vana egr! Intrebarea mea este cat de grava e problema?...mentionez ca locuiesc in germania si mana de lucru la un service reno e peste bugetul pe care mi-l pot permite sa investesc in aceasta masina momentan!...un exemplu ca sa va faceti idee cam cat costa mana de lucru de aici ar fi asta....ca sa schimbi distributia si injectoarele costa mai mult decat am dat pe masina!....respect si astept raspunsul la intrebarea mea! |
--------------------
Renault
Scenic II 1.9 dCI 120 cp
2004
- BI GJ 293
|
|
pustyou |
![]()
Post
#185
|
Membru incepator Group: Members Posts: 20 Joined: 4 January 13 From: Dorohoi/Botosani ![]() |
buna seara... deoarece mi sa aprins si mie in bord Chec injection+service am inceput sa citesc si eu topicul... la mine se manifesta in felul urmator.... bag cartel-START invarte si nu porneste.... apas din nou start o ia la sfert (aproape)... Am verificat/schimbat bujii,am schimbat filtrul de motorina, am verificat bateria... nimik... pana gasesc un service bun unde sa o pot pune pe tester ma mai poate ajuta/indruma ce asi putea sa ma fac.... multumesc!!!
PS:sau poate stie cineva un sevice bun sau un meseris in BOTOSANI/SUCEAVA |
--------------------
renault
megane 1.5 DCI 101CP
11/2004
- BT 05 DCV
|
|
espacern |
![]()
Post
#186
|
![]() ART-ist Group: Moderatori Posts: 17.610 Joined: 14 August 09 From: Mihalaya ![]() |
Testul cu "borcanase" te ajuta rapid....pana ajungi la alte verificarii.
|
--------------------
.
.
.
- . RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
|
|
ovy_megane_1982 |
![]()
Post
#187
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 252 Joined: 4 November 11 ![]() |
Salut. Pentru prima data de cand am masina(aproximatix 3 ani jumatate) mi-a aparut mesajul check injection,motorul numai trage deloc si dupa masina e numai fum negru(foarte mult).De mentionat ca EGR-ul este curatat acum 2 saptamani, si ca turbina consuma ulei(destul de mult). Ceva pareri?
|
--------------------
Renault
Laguna 3, Megane 2.1
2008 2.0 dci 110kw,2004 1.5 dci 60kw
- DB 14 VLO, DB 14 COL
|
|
espacern |
![]()
Post
#188
|
![]() ART-ist Group: Moderatori Posts: 17.610 Joined: 14 August 09 From: Mihalaya ![]() |
QUOTE(ovy_megane_1982 @ 10 Oct 2014, 20:53) mi-a aparut mesajul check injection....Ceva pareri? Tester? |
--------------------
.
.
.
- . RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
|
|
ovy_megane_1982 |
![]()
Post
#189
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 252 Joined: 4 November 11 ![]() |
Maine dimineata am programat-o la service.Dar are vreo legatura EGR-ul cu consumul de ulei al turbinei?
|
--------------------
Renault
Laguna 3, Megane 2.1
2008 2.0 dci 110kw,2004 1.5 dci 60kw
- DB 14 VLO, DB 14 COL
|
|
pustyou |
![]()
Post
#190
|
Membru incepator Group: Members Posts: 20 Joined: 4 January 13 From: Dorohoi/Botosani ![]() |
filtru de motrina e schimbat?
10 Oct 2014, 21:32: am fost si eu in sfarsit ieri cumasina la TESTER.... mi-a sters eroarea si de atunci nu mi-a mai aparut mesajul cu check inj+service.... masina a pornit la sfert si azi dimineata... deci ramane sa inclin balanta pe filtru de motorina ca imi facea probleme This post has been edited by pustyou: 10 Oct 2014, 21:32 |
--------------------
renault
megane 1.5 DCI 101CP
11/2004
- BT 05 DCV
|
|
ovy_megane_1982 |
![]()
Post
#191
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 252 Joined: 4 November 11 ![]() |
Cu greu am ajuns sambata cu ea la service.Daca la inceput tot se mai accelera si ajungea la 70 km/h n-a mai sarit de 30 km/h.Cand acceleram se auzea un rapait puternic de la motor,dar n-am putut sa-mi dau seama daca e de la injectoare sau din alta parte.Pus testerul pe masina si a dat 2 erori(senzor supraalimentare turbina si supapa evacuare gaze).Au dat injectoarele jos(nu am inteles de ce) si le-au pus pe bancul de proba. Toate deschid normal de la 80 bar, stau bine si pe retur pana la 1600 bar unde doar unul face fata pe retur(nr. 4) iar 1,2, si 3 nu. Au verificat si jocul turbinei si mi-au spus ca este mare.De schimbat turbina oricum aveam de gand sa o schimb,dar ei spun ca si injectoarele trebuie reparate (ca alea ar fi problema).Astazi osa-i faca testul de compresie sa vada nu are motorul defect(postoane sparte).De mentionat ca sambata dupa ce am ajuns la ei am oprit masina iar de pornit a pornit normal fara nicio problema.Singura problema este ca nu trage deloc si fumega ca o locomotiva.
|
--------------------
Renault
Laguna 3, Megane 2.1
2008 2.0 dci 110kw,2004 1.5 dci 60kw
- DB 14 VLO, DB 14 COL
|
|
pustyou |
![]()
Post
#192
|
Membru incepator Group: Members Posts: 20 Joined: 4 January 13 From: Dorohoi/Botosani ![]() |
dezamagire maxima... aastazi mi s-a aprins iar check inj+service.... ramane sa verific injectoarele
|
--------------------
renault
megane 1.5 DCI 101CP
11/2004
- BT 05 DCV
|
|
bele_mihai |
![]()
Post
#193
|
Membru incepator Group: Members Posts: 6 Joined: 19 December 12 From: Constanta ![]() |
salutare !
prima oara pe aici cu o problema la masina parintilor. megane 1.5 dci de prin 2004 daca nu ma insel. problema este de iarna trecuta. check injection. consum cu 1.5-2 L mai mult decat normal. la temperaturi mici afara apasa butonu chiar si de 10-15 ori pentru pornire. cand porneste masina cartierul intra in ceata. daca sta parcata 3-4 ore porneste ok. daca depaseste 4-5 ore deja butonu e apasat de mai multe ori. am ajuns la cineva la service iarna trecuta. a zis ca din soft sa fi fost problema. ajungea prea mult combustibil la injectoare sau ceva de genul. a mers 3 zile, dar problema a revenit. eu am plecat in voiaj iar ai mei cu rabdare au trecut iarna. ![]() acuma a venit frigul si masina bineinteles ca face la fel. din ce am citit in tot topicul ar putea fi: supapele acelea, injectoarele. o pompa de amorsare ar fi fost schimbata se pare asta iarna. supapele au 2-3 ani de cand au fost schimbate. chiar asa nu rezista sau mecanicii sa fi dat buleala ?! cat despre injectoare se pare ca injectorul 2 si 4 arata 1 cm nivel, iar 1 si 3 arata 5 respectiv 7 cm de nivel. (nu stiu ce nivel ca nu ma pricep). ce am aflat si eu de la taicamiu va detaliez aici. sunt in Constanta. service-ul unde mergeam frecvent si-a cam pus mainile in cap. aveti o recomandare ? si ultima chestie, in caz de schimb un injector-doua supapele vin la pachet ? multumesc in avans ! |
--------------------
renault
megane
2004
|
|
darem |
![]()
Post
#194
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 617 Joined: 19 January 06 From: Constanta ![]() |
Am trecut de curand prin ceva asemanator si it voi spune ce am decis eu sa fac, pe scurt:
Masina s-a oprit din mers si a fost tractata pana acasa, a doua zi a pornit la prima cheie. Initial am crezut/sperat ca este senzorul de presiune de pe pompa. la service nu a fost chiar asa. tester si un inj avea returul mare si al doilea era la limita. Service-ul Iulius Service Auto (sper sa nu se considere reclama) mi-a propus doua varinate: 1. Scoatem inj., le ducem la Tehno Diesel (iti pot datele de contact de la ei) si cel/cele care sunt in afara limitelor le inlocuim supapele de retur si pleci linistit ...o perioada. 2. verificam toate inj, distribuitorul si pompa, inlocuim toate supapele de retur, desfacem pompa si o verificam -daca prezinta uzura inlocuim toata partea de joasa cu kit-ul de reconditionare (contine aproape toate elementele partii de joasa din pompa de inj. Am ales varianta a doua si am scos tot de la pct.2 de pe masina si am fost dus de cineva de la service la cei de la Tehno Diesel. Am reconditionat toate inj, au fost verificate apoi, pompa desfacuta si reconditionata cu acel kit si le-am montat la loc la service. Pompa pe masina si cu testerul pe ea, in mers nu scotea mai mult de 1200 bar din 1600 cat era cerut. Apoi am verificat si curatat rezervorul, inlocuit filtrul diesel si suflat toate conductele sistemului de alimentare. Mi s-a propus sa inlocuiesc si acea para de amorsare pe motiv ca ar strange pilitura sau mizerie in ea...am ales s-o desfac, s-o curat si s-o montez la loc. Cam asta am facut eu la momentul in care m-am lovit de asa ceva. Inj noi au in componenta lor si supape noi, dar poti alege sa cumperi doar supapele (din surse bune) si sa cureti/verifici inj dupa ce le-ai inlocuit. Succes. This post has been edited by darem: 21 Oct 2014, 14:41 |
--------------------
renault megane
SEDAN
2005 PRIVILEGE
|
|
bele_mihai |
![]()
Post
#195
|
Membru incepator Group: Members Posts: 6 Joined: 19 December 12 From: Constanta ![]() |
multumesc de raspuns prompt. ca idee, cat te-a costat tot punctul 2 ? ca sa stiu de la ce suma plec
![]() |
--------------------
renault
megane
2004
|
|
darem |
![]()
Post
#196
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 617 Joined: 19 January 06 From: Constanta ![]() |
Ai PM.
|
--------------------
renault megane
SEDAN
2005 PRIVILEGE
|
|
bele_mihai |
![]()
Post
#197
|
Membru incepator Group: Members Posts: 6 Joined: 19 December 12 From: Constanta ![]() |
ms de pm
![]() ![]() luni sunt programat si eu acolo. sper sa iasa bine. revin cu feedback |
--------------------
renault
megane
2004
|
|
petro_ionut |
![]()
Post
#198
|
Membru Group: Members Posts: 183 Joined: 2 January 09 ![]() |
Salut, poate ma ajutati si pe mine cu o idee pentru ca nu stiu ce sa ii mai fac, am un megane 1.5 dci 60kw, ideea e ca mi-a aprarut aceasta eroare, am fost la un service injectoare, puse pe banc acestea sunt in stare perfecta, ideea e ca cei de acolo au gasit ulei in capatul injectorului 3, a carui eroare o gasim si la diagnoza, dar care nu poate fi stearsa, masina porneste mai greu! Masina nu consuma ulei, dar la pornirea la rece, porneste cu fum negru!
This post has been edited by petro_ionut: 30 Oct 2014, 10:38 |
--------------------
Renault
Megane 2.1 1.5 82CP dCI
2005
|
|
pustyou |
![]()
Post
#199
|
Membru incepator Group: Members Posts: 20 Joined: 4 January 13 From: Dorohoi/Botosani ![]() |
petro din cate shtiu eu daca tester-ul iti gaseste injectorul atunci e partea electrica dusa la injector... incearca sa il inlocuiesti sa vezi daca iti mai face probleme... eu am patit la fel... cu inj. 4 il dadea eroare l-am schimbat si de atunci gata problemele...
This post has been edited by pustyou: 2 Nov 2014, 13:59 |
--------------------
renault
megane 1.5 DCI 101CP
11/2004
- BT 05 DCV
|
|
petro_ionut |
![]()
Post
#200
|
Membru Group: Members Posts: 183 Joined: 2 January 09 ![]() |
Mersi, e posibil sa schimb doar partea electrica a injectorului, poate găsesc varianta asta mai ieftina!
|
--------------------
Renault
Megane 2.1 1.5 82CP dCI
2005
|
|
pustyou |
![]()
Post
#201
|
Membru incepator Group: Members Posts: 20 Joined: 4 January 13 From: Dorohoi/Botosani ![]() |
Cred ca se poate.... un injector second e undeva 250 ron la dezmembrari (euro 4) dar tre sa il rescrii pe masina....
|
--------------------
renault
megane 1.5 DCI 101CP
11/2004
- BT 05 DCV
|
|
ARAMIS |
![]()
Post
#202
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 278 Joined: 7 March 07 ![]() |
salutare,
dupa o reconditionare injectoare 2 si 3... in 3 zile check injection in bord. dus la tester si acolo ceva eroare pe circuit injector 1, dat cu spray de contacte pe mufe inj si calculator, sters eroare si gata ... pentru o saptamana. dupa un balans de la o bordura check injection din nou. dus la un tester pe fuga, aceeasi eroare... pe 1. sfatul primit verificare cablaj injector 1. cum as putea sa exclud calc de injectie din toata treaba asta? (ca si km in bord 270K +) <span class='edit'>25 Feb 2015, 13:39:</span> update: ca si prima incercare, pana la verificare cablaj, mi s-a schimbat partea electronica la injector 1..nu l-a vrut pe primu(pe banc de test injectorul parea in regula), dar al doilea a mers. sa vedem cat si cum tine. pe mufe si partea de cablaj care e la vedere...nimic anormal. This post has been edited by ARAMIS: 25 Feb 2015, 13:39 |
--------------------
Renault
Megane 2.1
2003 hatch 1.5dCi 82>100 HP (Ph1) Authentique
- BR - - NKD
|
|
djcosmines |
![]()
Post
#203
|
![]() djcosmines Group: Members Posts: 316 Joined: 20 January 10 From: Spain ![]() |
Am si eu eroare check injection + service care apare si dispare cand masina trage si trece de 3000 rpm, ma lasa fara putere ... iar trage cand dispare...daca continui sa accelerez ... merge tot asa cand trage......cand nu trage....in momentul cand nu trage..apare si eroare check injection + service. Imi poate recomanda cineva un service in CLUJ sau Bistrita. In aprilie vin acasa si as vrea sa rezolv problema in Romania. Multumesc !
|
--------------------
Renault
Megane 2 Hatchback
2004 1.5 dCI 100 cp
- 3794 CTK
|
|
meggeo81 |
![]()
Post
#204
|
Membru autentic Group: Members Posts: 328 Joined: 29 April 11 ![]() |
sterge codurile injectoarelor din calculator si rescriele din nou. tot pe aceleasi si la fel fiecare le locul lor. nu o sa-ti mai apara eroarea. poti folosi ddt2000 sau clip-ul sau ce ai la indemina.
bafta! |
--------------------
reno
megane s
2008
- DB-67-GEO
|
|
djcosmines |
![]()
Post
#205
|
![]() djcosmines Group: Members Posts: 316 Joined: 20 January 10 From: Spain ![]() |
QUOTE(meggeo81 @ 28 Feb 2015, 23:10) sterge codurile injectoarelor din calculator si rescriele din nou. tot pe aceleasi si la fel fiecare le locul lor. nu o sa-ti mai apara eroarea. poti folosi ddt2000 sau clip-ul sau ce ai la indemina. bafta! nu ma pricep, pot merge la reprezentanta Renault sa faca asta? la un service de al lor? sau au si alti mecanici programul... |
--------------------
Renault
Megane 2 Hatchback
2004 1.5 dCI 100 cp
- 3794 CTK
|
|
ady24 |
![]()
Post
#206
|
Membru autentic Group: Members Posts: 906 Joined: 23 December 09 ![]() |
La reprezentanta banuiesc ca te-ar costa mult mai mult. Cineva care detine si stie sa foloseasca o sonda CLIP te-ar putea ajuta la un pret convenabil.
This post has been edited by ady24: 1 Mar 2015, 23:24 |
--------------------
Logan
Laureate
2005
|
|
alex16dani |
![]()
Post
#207
|
Membru incepator Group: Members Posts: 10 Joined: 11 June 14 ![]() |
Salut,
O problema similara am avut si eu. Imi aparea uneori Check Injection + martor Service aprins, dar se stingea in cateva secunde. Toate bune pana cand nu s-a mai stins si motorul incepea sa clantane si sa se tureze singur pana la 1500 rpm(am inteles ca sunetul provenea de la injectoare, primeau aer in loc de motorina). Alte simptome: nu avea putere uneori, fara a fi vreun martor aprins, nu cupla compresorul de AC, GMV pornea cu motorul rece, sau nu pornea cand era nevoie (m-am trezit cu apa la 120 de grade). Am observat ca la miscarea cablurilor care intra in ECU, compresorul de AC pornea, GMV se oprea daca motorul era rece. Dupa demontare ECU, am gasit mai multe contacte care prezentau fisuri. Au fost lipite din nou, si totul a revenit la normal. A fost foarte aproape de REMAT. Am schimbat degeaba dar pe bani: - supape injectoare - regulator presiune - rampa de retur - pompa injectie - filtru motorina Sper ca v-am fost de folos, Numai bine. |
--------------------
Renault
Megane Estate
2015, 1.5 dCi
- B44ZVG
|
|
petro_ionut |
![]()
Post
#208
|
Membru Group: Members Posts: 183 Joined: 2 January 09 ![]() |
@alex16dani unde ai fost pentru reparatie la ECU? Ai PM.
|
--------------------
Renault
Megane 2.1 1.5 82CP dCI
2005
|
|
alex16dani |
![]()
Post
#209
|
Membru incepator Group: Members Posts: 10 Joined: 11 June 14 ![]() |
Salut,
NU am acces la PM, iti raspund aici. Nu a fost o reparatie propriu zisa, l-am dat singur jos de pe masina l-am desfacut si apoi l-am dat unui prieten care dispunea de scule. A gasit 6 contacte cu cositorul crapat, le-a lipit din nou si am scapat de belea. La mine era evident ca e un contact imperfect pe undeva pentru ca atunci cand miscam ECU motorul isi schimba mersul si imi aparea in bord Injection Fault. Contacteaza-ma pe mail te rog pentru un raspuns mai rapid. Alex |
--------------------
Renault
Megane Estate
2015, 1.5 dCi
- B44ZVG
|
|
mannick |
![]()
Post
#210
|
Membru Group: Members Posts: 270 Joined: 30 April 07 ![]() |
Am avut si eu mesajul Check injection si cheia service aprinsa, din fericire era doar o bujie incandescenta defecta, chiar daca stergeam defectul si afara era cald, o, vedea la pornire si afisa eroarea din nou. Daca aveti eroarea, fara alte manifestari, masurati bujiile incandescente, poate aveti noroc, se schimba usor si sunt ieftine, cca 30 lei.
This post has been edited by mannick: 27 May 2015, 12:21 |
--------------------
Renault
Megane Sedan 2.2, Clio E-Tech
/ 2007 Privilege, 2021 Intens 1.9 Dci / 130 CP + ESP, 8 airbag-uri, MP3, scaune incalzite
1.6 Hibrid / 140 CP + Pak Iarna, Pak NAV, Pak Confort, Amb Gris Vision |
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 25th April 2025 - 13:28 |