Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

98 Pages « < 55 56 57 58 59 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Probleme ambreiaj Megane 2, Indiferent de motorizare

solidconvert
post 30 Dec 2010, 15:09
Post #1681


Donator


Group: Members
Posts: 3.247
Joined: 3 May 06
From: Bucuresti




@clr: Normal ca are megane 2 ca a spus ca este 1.5 dci motoru'...
@Kosmeg: sigur este hidraulic... dupa ce verifici de ti-a recomandat colegul mai sus si tot nu functioneaza te duci frumusel in service... ca nu poate sa-ti spuna nimeni daca este pompa sau cilindru receptor sau altceva...


--------------------
. . .
Audi A4 B9 S-tronic TFSI...
Gîndirea corectă vine din experiență. Experiența, la rîndul ei, provine din gîndirea greșită.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
snack
post 2 Jan 2011, 01:01
Post #1682


Membru incepator


Group: Members
Posts: 12
Joined: 24 June 09




nu stiu daca a mai fost scris in topicu asta ca nu am avut timp sa citesc toate paginile, dar am intampinat si eu o problema destul de grava cu ambreiajul tocmai joi 30 dec si anume : nu mai merge ambreiajul , adica apas degeaba pedala ca nu face presiune deloc si automat nu debraiaza . am completat lichidul de frana desi nu mi se aprinsese senzorul si degeaba . am venit cu ea acasa in bucuresti la modu fara ambreiaj smile.gif) (asculta motoru cand bagi in viteza ) ceea ce nu recomand sa faceti in caz ca patiti la fel pt ca poate sa se duca dracu si discu de ambreiaj si cutia care suporta socurile in mod direct. in fine la service mi-au spus ca e rulmentul de presiune sau posibil aer in sistem si automat conducte sparte sau neetanse . la faza cu conducte sparte i-am zis ca nu am vazut niciodata vreo pata sub masina si "nea" mecanicu mi-a zis ca nu o sa vad niciodata pata cand masina sta .....cica pierderea o are in timpul mersului cand e folosit sistemul . masina este megane 2, 1.5 dci la 55 000 km si are 3 ani . concluzia e ca daca aveti problema asta :(varianta grea) rulmentul de presiune de la Valeo costa 150 lei iar cel de la renault costa 400 lei iar schimbarea lui dureaza aprox 5-6 ore iar varianta usoara consta in aerisirea sistemului si dureaza maxim 1 ora . pretul pe manopera difera de la un service la altul


--------------------
Renault Megane II dci 1.5 2007 Sedane Privilege
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
clr
post 2 Jan 2011, 19:43
Post #1683


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.729
Joined: 24 February 03
From: Bucuresti




QUOTE(snack @ 2 Jan 2011, 01:01)
..... am completat lichidul de frana desi nu mi se aprinsese senzorul si degeaba . am venit cu ea acasa in bucuresti la modu fara ambreiaj ...
*



Degeaba ai completat, trebuie si aerisit dupa aia.

QUOTE(snack @ 2 Jan 2011, 01:01)
.... la faza cu conducte sparte i-am zis ca nu am vazut niciodata vreo pata sub masina si "nea" mecanicu mi-a zis ca nu o sa vad niciodata pata cand masina sta .....cica pierderea o are in timpul mersului cand e folosit sistemul  ...
*



Depinde cat de mare e problema. Au fost cazuri cand s-au vazut pete destul de "vizibile" sub masina atunci cand fisura de la rulemntul de presiune era destul de serioasa.


--------------------
Ex Renault Megane 2003
Cand ai încercat totul si nimic nu a mers, citeste instructiunile de folosire

User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
snack
post 2 Jan 2011, 21:07
Post #1684


Membru incepator


Group: Members
Posts: 12
Joined: 24 June 09




stiam ca trebuie aerisit ....dar nu stiam cum sad.gif sper sa fie doar asta problema si sa nu fie rulmentul ca sa nu pierd ziua prin service smile.gif) maine seara o sa postez diagnosticul final + costul operatiilor


--------------------
Renault Megane II dci 1.5 2007 Sedane Privilege
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ms_ervin
post 2 Jan 2011, 21:10
Post #1685


Membru autentic


Group: Members
Posts: 215
Joined: 13 October 08
From: Constanta




deci am si eu o problema cu tija pompei emitator de la pedala de ambreiaj.
initial sistemul care prindea tija de pedala s-a rupt, iar eu l-am prins cu niste coliere. am mers ce am mers cu ea fara probleme, dar in ultimul timp a inceput sa scartaie la apasare, si am observat ca la apasare tija se descentreaza si are o directie gresita. se poate schimba doar pompa emitator? sau trebuie schimbat tot circuitul?
sper ca am postat unde trebuia


--------------------
renault megane sedan 2.2 1.6 16v 2oo7
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
clr
post 2 Jan 2011, 21:15
Post #1686


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.729
Joined: 24 February 03
From: Bucuresti




Nu inteleg ce vrei sa spui prin tot circuitul. Poti schimba doar pompa, evident.


--------------------
Ex Renault Megane 2003
Cand ai încercat totul si nimic nu a mers, citeste instructiunile de folosire

User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ms_ervin
post 2 Jan 2011, 21:17
Post #1687


Membru autentic


Group: Members
Posts: 215
Joined: 13 October 08
From: Constanta




daca tot mi-ai raspuns asa imediat, poate ai idee cat costa piesa si cat de elaborat este procedeul ?biggrin.gif
si bineinteles daca o schimb iarasi voi avea problema de desprindere a tijei de pedala deoarece am observat ca este din plastic...

mersi pentru raspuns

This post has been edited by ms_ervin: 2 Jan 2011, 21:18


--------------------
renault megane sedan 2.2 1.6 16v 2oo7
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
clr
post 2 Jan 2011, 21:23
Post #1688


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.729
Joined: 24 February 03
From: Bucuresti




Intamplator eu chiar am schimbat-o vara asta smile.gif
Am dat 350 lei pe ea la reprezentanta (Mival Mach1) si cred ca in jur de 150 ron pe manopera (am schimbat-o la un mecanic particular dupa ce mi-am stricat parerea despre Mach1, iar la Cobalcescu nu mai am cunostinte). Alte service-uri nu am mai incercat.
Ca si schimbat, e destul de complicat din pacate sad.gif
Este undeva pe sub pompa de frana cred, se demonteaza o gramada de chestii pentru a se ajunge la ea: baterie, "tulumba" de admisie a aerului, suportul filtrului de aer samd. La final, dupa ce se inlocuieste trebuie purjat din nou circuitul de ambreiaj.


--------------------
Ex Renault Megane 2003
Cand ai încercat totul si nimic nu a mers, citeste instructiunile de folosire

User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nicu45
post 3 Jan 2011, 23:22
Post #1689


Membru


Group: Members
Posts: 150
Joined: 2 January 11




buna seara..!! sunt nou pe forum si am o mare problema!! meganu meu 1.6 16v din 2007(benzina deci)m-a lasat pe 31 dec.,acnum 3 zile,de revelion.am mers 1km si nu s-a mai miscat din loc.cu o zi inainte am mers 4-5 km si parca se tura cam mult 4000 ture la 30-40 km/h dar nu mi-am dat seama am crezut ca mi se pare!! lichid in "pahar" este,pedala este normala,dar nu se mai misca din loc,intra usor in toate vitezele si in marsarier.cred si sunt mai mult ca sigur ca sa dus discul

am uitat sa spun am 31000km si e prima figura pe care mi-o face,da ce figura!!
toata ziua am cautat piesele kit-ul de ambreiaj si rulmentul!!! pina in final am ajuns la Macs1 unde am facut garantiile la ea si am comandat piesele,miercuri ma duc cu masina remorcata si daca am noroc o iau seara,daca nu joi!!

4 Jan 2011, 00:13:
apropos...toata povestea asta ma va duce la vreo 16-17 milioane cel putin!!

This post has been edited by nicu45: 4 Jan 2011, 00:13


--------------------
Renault Megane 2.2 1.6 16v 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Catalinmodena
post 4 Jan 2011, 01:02
Post #1690


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.547
Joined: 7 April 08
From: Aproape de Craiova




Cam putini km a rezistat.La cei de pe aici nu cadea discul,ci doar apareau unele trepidatii la plecarea de pe loc dupa ce mergeau vara in coloana prin aglomeratie.

Dar na,mai tine si de expoatare,totusi,cam repede!


--------------------
Renault megane sedan manager 1.4 16v 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ritter
post 4 Jan 2011, 09:31
Post #1691


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.169
Joined: 17 February 10




Nu, te duce in jur de 1.200 ron.
nicu45, verifica PM-ul.

This post has been edited by ritter: 4 Jan 2011, 09:33


--------------------
Fost Renault Megane 2.2 Bicorp 1.6 16V 2007 Sport Dynamique
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
solidconvert
post 4 Jan 2011, 10:44
Post #1692


Donator


Group: Members
Posts: 3.247
Joined: 3 May 06
From: Bucuresti




QUOTE(nicu45 @ 3 Jan 2011, 23:22)
apropos...toata povestea asta ma va duce la vreo 16-17 milioane cel putin!!
*


Vezi ca exista variante muuult mai ieftine de reparatie... chiar si la reprezentanta(desi nu recomand)... trebuie doar sa cauti... wink.gif


--------------------
. . .
Audi A4 B9 S-tronic TFSI...
Gîndirea corectă vine din experiență. Experiența, la rîndul ei, provine din gîndirea greșită.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
snack
post 4 Jan 2011, 10:51
Post #1693


Membru incepator


Group: Members
Posts: 12
Joined: 24 June 09




sa ma tin si eu de promisiune: diagnostic final : rulmentul de presiune si au mai gasit o scrgere pe la sonda contact de masalier (sper ca am retinut bine) . costuri : rulment de presiune valeo 144 lei , sonda de la renault 93 lei si manopera 350 lei . acum astept sa rezolve alta problema si anume nu mai porneste (injection fault) au pus testeru si senzoru care citeste rpm de pe volata nu raspunde....l-au scos , l-au curatat, l-au testat si senzoru merge dar nu merge pe masina...... mi-au zis ca poate au ciupit vre-un fir in timpul operatiei anterioare si daca asa e nu voi plati reparatia ca cica isi asuma greseala (cam rar sa intalnesti asa service smile.gif) )deci cost total pana acu 144+93+350=587 lei Service-ul este Norauto Berceni daca va interesa.


--------------------
Renault Megane II dci 1.5 2007 Sedane Privilege
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nicu45
post 4 Jan 2011, 11:29
Post #1694


Membru


Group: Members
Posts: 150
Joined: 2 January 11




deci sa va spun precis:kit-ul ambreiaj(disc+placa) nu l-am gasit nicaieri sub 7 milioane si jumatate,altii mi-au cerut mai mult,iar rulmentul care e cu tot cu cil. receptor-320 ron am verificat codurile noi dupa pozele lui Meghitanu de la pagina 51 sau 52 parca. sunt Valeo de tip nou...cica sunt mai bune decat cele de pina acum. unul de la un magazin din colentina mi-a cerut 9 milioane ptr Valeo de tip vechi...altul de pe Ferdinand I mi-a cerut 12 milioane ptf LUK...ma cam zapacisem.....as dori sa aflu si porerea lui Meghitanu,a promis ca ne spune cum ii merge masina cu noul ambreiaj

4 Jan 2011, 12:22:
sa va mai povestesc:pe1 si 2 ian am luat topicul de la un cap la altul si am aflat cam tot ce ma interesa.de ex. nenea Meghintanu a spus prin iunie trecut ca setul valeo de tip vechi era atunci 750 ron iar cu tot cu manopera 14 milioane..toate la serus..."mtode" in octombrie 1500 ron tot la serus..."xavyi"-citez:in tg mures 3300 ron minus participatia reno=2500 ron..tot dinsul-braila :1700 ron ...deci nu stiu ce sa cred..!! eu am comantat in plus si rulmentul de presiune care nu stiu exact daca va fi nevoie de el..!!daca ala vechi este bun il iau acasa si il pastrez sau il vand la pret redus...mai vad eu cum fac

4 Jan 2011, 12:31:
ca sa concluzionez:si pe mine m-ar costa 13-14 milioane ca la serus(adica750ron disc+placa plus manopera 600 ron)..!!

This post has been edited by nicu45: 4 Jan 2011, 12:31


--------------------
Renault Megane 2.2 1.6 16v 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
SorinCT
post 4 Jan 2011, 17:04
Post #1695


Honor et Patria


Group: Members
Posts: 3.441
Joined: 22 July 07
From: Constanta




Mi-a facut si mie o figura zilele astea cat am fost la munte, in aglimeratie dintre Azuga-Predeal imi cam tremura la fiecare pornire de pe loc chiar si cu cateva turatii. La intoarcere nu am avut nici o problema.
Este un semn ca e pe duca sau doar a fost super solicitat atunci?


--------------------
Renault Megane Sport Tourer - CT-XX-LEA 2012 Privilege 1.5 dCI
Citroen C4 1.6 HDi 2006
Clio III 1.5 dCi Expression 2007
EX: Megane Sedan II.1 1.5 dCi Expression 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Renaultouille
post 4 Jan 2011, 18:54
Post #1696


Membru de partid


Group: Members
Posts: 384
Joined: 8 October 07
From: Bucuresti / Rm. Valcea




fratilor lamuriti-ma si pe mine va rog intr-o mare dilema...
desigur ambreiajul. am cumparat kitul de ambreiaj valeo original (data fabricatie 07.11.2010 deci banuiesc ca e cel nou) care include placa si disc. totul ok pana aici.
am cumparat si rulmentul de presiune si din obisnuinta am intrat pe autokarma de unde imi cumpar de obicei piesele sa vad daca era mai mic pretul din pura curiozitate. la ei pe site au 2 tipuri de rulment pentru acelasi motor. unul cu racordul conductei de presiune de 12,2mm iar altul de 13,3 mm. unul e 3 mil, celalalt e 5 milioane (sachs amandoua). acum eu de care am nevoie la megane 1.6 16v din 2004? am impresia ca l-am luat pe cel de 12,2 adica cel cu fluturasul galben. am atasat si 2 poze unul e de 12,2 iar celalalt de 13,3. de asemenea am gasit si unul valeo care e identic cu cel de 13,3. am luat teapa cu rulmentul sau nu?
ca fapt divers kitul de ambreiaj 500 lei si ceva, rulmentul 300 lei si ceva. cu totul 878 lei.
va multumesc anticipat, sper sa rezolv problema asta ca ma irita la maxim !!!
P.S. ii rog pe moderatori sa aiba un pic de intelegere in legatura cu pozele dar nu aveam de unde sa iau altele si chiar am nevoie de un pic de ajutor

This post has been edited by Renaultouille: 4 Jan 2011, 19:51

Attached thumbnail(s)
rulment_12_2.jpg ( Size: 19.19k ) Number of downloads: 1342
rulment_13_3.jpg ( Size: 25.98k ) Number of downloads: 1291


--------------------
Renault Megane 2.1 / 1.6 16v 2004
Pt cei ce merg cu ceata aprinsa doar ca sa fie un bec aprins in bord...imbratisati un pom!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
geniusforte
post 4 Jan 2011, 19:28
Post #1697


Membru incepator


Group: Members
Posts: 60
Joined: 12 July 09




Conform celor discutate(pentru ca sa mai discutat) pe acest topic la masina din semnatura ta ai luat rulmentul care trebuia
cel cu conducta cu diametrul 12,2. Poate colegul Meghitzanul sa ne mai spuna cum se manifesta noul ambreiaj,el fiind primul de pe forum care l-a montat.

This post has been edited by geniusforte: 4 Jan 2011, 21:28


--------------------
renault megane 2 - *y*y*y 2005- 1,6 16v
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Renaultouille
post 4 Jan 2011, 19:55
Post #1698


Membru de partid


Group: Members
Posts: 384
Joined: 8 October 07
From: Bucuresti / Rm. Valcea




deci conform pozei in care cel cu chestia aia galbena infipta in conducta care este de 12,2 nu mi-am luat teapa zici tu....hmmm nu stiu de ce traiam cu impresia ca celalalt rulment e cel bun...


--------------------
Renault Megane 2.1 / 1.6 16v 2004
Pt cei ce merg cu ceata aprinsa doar ca sa fie un bec aprins in bord...imbratisati un pom!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nicu45
post 4 Jan 2011, 19:57
Post #1699


Membru


Group: Members
Posts: 150
Joined: 2 January 11




renaultauille..daca stii cumva ce cod scrie pe disc si pe placa de presiune, sunt Valeo sau altceva..???


--------------------
Renault Megane 2.2 1.6 16v 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
clr
post 4 Jan 2011, 20:00
Post #1700


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.729
Joined: 24 February 03
From: Bucuresti




Eu am modelul cu diametrul de 12,2 , iar a mea e de la sfarsitul lui 2003. Nu stiu daca asta e o referinta. Poti lua o oferta de la Renault, ei dupa VIN iti vor da codul piesei, iar dupa ala vei identifica modelul.


--------------------
Ex Renault Megane 2003
Cand ai încercat totul si nimic nu a mers, citeste instructiunile de folosire

User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
geniusforte
post 4 Jan 2011, 21:26
Post #1701


Membru incepator


Group: Members
Posts: 60
Joined: 12 July 09




Renaultouille citeste si parera colegilor care au rezolvat problema incepand cu postare#644 pe la fila 23.!?

This post has been edited by geniusforte: 4 Jan 2011, 21:27


--------------------
renault megane 2 - *y*y*y 2005- 1,6 16v
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Mookie
post 5 Jan 2011, 15:42
Post #1702


Membru incepator


Group: Members
Posts: 14
Joined: 20 November 09




Buna ziua si La Multi Ani!!!

De vreo saptamana imi "fluiera" ceva (cred ca de la ambreiaj), la rece, in momentul in care cupleaza (in special in trepta 1 si 2). Dupa ce se incalzeste nu mai am nici o problema. Aveti idee care ar putea fi cauza? Masina este megane 2, 2007, 1.5 dci, 85 cp, aprox. 72 mii km.


--------------------
Renault Megane 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nicu45
post 5 Jan 2011, 18:10
Post #1703


Membru


Group: Members
Posts: 150
Joined: 2 January 11




rezolvat ambreiajuj astazi acum 2 ore...!!!! la Mach1...


--------------------
Renault Megane 2.2 1.6 16v 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ritter
post 5 Jan 2011, 18:12
Post #1704


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.169
Joined: 17 February 10




QUOTE(Mookie @ 5 Jan 2011, 15:42)
Buna ziua si La Multi Ani!!!

De vreo saptamana imi "fluiera" ceva (cred ca de la ambreiaj), la rece, in momentul in care cupleaza (in special in trepta 1 si 2). Dupa ce se incalzeste nu mai am nici o problema. Aveti idee care ar putea fi cauza? Masina este megane 2, 2007, 1.5 dci, 85 cp, aprox. 72 mii km.
*


S-a zis de 1.000 de ori: rulmentul de presiune. Nu are nimic, mergi cu el asa.

QUOTE(nicu45 @ 5 Jan 2011, 18:10)
rezolvat ambreiajuj astazi acum 2 ore...!!!! la Mach1...
*



La cati bani ?


--------------------
Fost Renault Megane 2.2 Bicorp 1.6 16V 2007 Sport Dynamique
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Renaultouille
post 5 Jan 2011, 19:59
Post #1705


Membru de partid


Group: Members
Posts: 384
Joined: 8 October 07
From: Bucuresti / Rm. Valcea




nicu45 sunt valeo piesele, in ambalaj valeo, made in france, si codul incepe cu ceva de genul 29..... nu le am acum in fata sunt in porbagaj. nu au cod dala cu 8200 ca la renault, au codul lung ca in pozele postate de colegul nostru la pag 51/52. cei de la reprezentanta (nu mai dau nume ca sunt satul si oricum toti sunt niste penali) habar n-au daca rulmentul e cel de 12,2 sau de13,3. si asta dupa ce s-au uitat in dialogys...
geniusforte multumesc mult, foarte folositor, trebuie sa recunosc ca am citit pe sarite din lipsa de timp si acolo nu vazusem la pag 22-23. confirm si eu faptul ca valeo/sachs/luk isi schimba piesele intre ei sau oricum e un fenomen ciudat: eu am kitul valeo, iar rulmentul este sachs pe care este stantat sachs si codul aferent si inca un cod care surpriza este cod de luk. tongue.gif

This post has been edited by Renaultouille: 5 Jan 2011, 20:10


--------------------
Renault Megane 2.1 / 1.6 16v 2004
Pt cei ce merg cu ceata aprinsa doar ca sa fie un bec aprins in bord...imbratisati un pom!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
R19/16v
post 5 Jan 2011, 20:08
Post #1706


Oldschool Member


Group: Moderatori
Posts: 13.793
Joined: 2 December 04
From: Ploiesti




Pai daca dialogys n-o zice, tu de unde vrei sa stie?


--------------------
DS 5H VRSCA Screamin' eagle
Scratch any cynic and you will find a disappointed idealist.
Take what you can - Give nothing back!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Renaultouille
post 5 Jan 2011, 20:11
Post #1707


Membru de partid


Group: Members
Posts: 384
Joined: 8 October 07
From: Bucuresti / Rm. Valcea




pai daca nu un mecanic renault...atunci cine?


--------------------
Renault Megane 2.1 / 1.6 16v 2004
Pt cei ce merg cu ceata aprinsa doar ca sa fie un bec aprins in bord...imbratisati un pom!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nicu45
post 5 Jan 2011, 20:38
Post #1708


Membru


Group: Members
Posts: 150
Joined: 2 January 11




deci tongue.gife disc 8201067155 . pe placa 8200187171 . astea sunt codurile de valeo pe care mi le-au montat mie azi . mi-au pus si un cilindru-rulmeut pe care nu scria parca,sau nu am vazut eu insa am cutiile in care an fost trimese. pe etichete scria renault original-made in france

5 Jan 2011, 20:59:
le-a trebuit 2 ore si ceva sa demonteze ambreiajul, sunt multe de desfacut pina ajungi la disc...cind au scos cutia erau 3 mecanici 2 au tras de ea 1 a tinut si elde ceva pe acolo...a facut o jumatate de ora pauza si dupa aceea 3-4 insi aupus cutia la loc...a fost mai greu pina a intrat la locul ei...a strins suruburile de jos si de sus...dupa 2 ore si ceva a terminat..a facut o proba intii mecanicul apoi inginerul,am achitat reparatia si am plecat...ma costat cam cit ma asteptam (am spus pretul ceva mai sus) ca noutate pedala de ambreiaj este mult mai moale fata de cum era....si tine mult mai jos,trebuie sa ma obisnuiesc cu ea...

5 Jan 2011, 21:16:
totul a decurs asa cum a scris dn-ul Tranca pe la pag 45-46 parca...cu specificatia ca nu a fost nevoie sa schimbe nici o garnitura sau semering si nici suruburi sau piulite...nu a fost nevoie sa ii refaca nici geometria directiei, nici reglaj faruri..am facut vreo 40 de poze cu tel mobil,nu sunt prea clare...daca vrea cineva amanunte ii pot da cu placere..

This post has been edited by nicu45: 5 Jan 2011, 21:16


--------------------
Renault Megane 2.2 1.6 16v 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
R19/16v
post 5 Jan 2011, 21:31
Post #1709


Oldschool Member


Group: Moderatori
Posts: 13.793
Joined: 2 December 04
From: Ploiesti




@Renaultouille pai de ce crezi ca l-ar interesa? Jobul e foarte simplu - tu, client, vii si plangi ca vrei piesa. El s-agita sa-ti gaseasca piesa dupa ce ii dai informatii despre masina ta, o comanda, vine, ti-o monteaza.

Cand te duci sa-ti iei o shaworma, il intrebi pe vanzator ce culoare aveau penele gainii?


--------------------
DS 5H VRSCA Screamin' eagle
Scratch any cynic and you will find a disappointed idealist.
Take what you can - Give nothing back!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nicu45
post 5 Jan 2011, 23:33
Post #1710


Membru


Group: Members
Posts: 150
Joined: 2 January 11




preturile sunt aceleas de anul trecut :7 milioane si ceva kit-ul, 6,5oremanopera,3 mil rulmentul,deci adunati si faceti totalul...a plus 3 litri de ulei de transmisie...ora de manopera e 58,87 ron fara tva....asta e dai un ban da...stiu ca m-am linistit..!!

6 Jan 2011, 00:26:
la inceput am crezut ca e mai simplu,credeam ca pot sa il schimb cu un prieten,am un garaj cu rampa,am mai facut asa ceva dar la o dacie berlina acum citiva ani,atunci am scos motorul nu cutia,nu mi sa parut prea complicat...ori acum daca nu ai scule adica: presa de scos planetara stinga, suport hidraulic ptr. motor...si mai ales ceva experienta adica sa fi vazut macar cum se face...e practic imposibil..

This post has been edited by nicu45: 6 Jan 2011, 00:26


--------------------
Renault Megane 2.2 1.6 16v 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
98 Pages « < 55 56 57 58 59 > » 
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 1st August 2025 - 04:06
Dacia