Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

98 Pages « < 57 58 59 60 61 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Probleme ambreiaj Megane 2, Indiferent de motorizare

Renaultouille
post 11 Jan 2011, 17:23
Post #1741


Membru de partid


Group: Members
Posts: 384
Joined: 8 October 07
From: Bucuresti / Rm. Valcea




apropo de timonerie...mie mi se misca schimbatorul in loc, a prins un joc foarte nasol, ca sa nu mai vorbesc cand eliberez acceleratia in mers bruscheaza destuld e tare si maneta se misca inainte si inapoi mai mult decat de obicei. toate tampoanele sunt ok inclusiv bieleta anticuplu ca sa eliminam o posibilitate. exista vreo bucsa sub schimbator sau ceva de genul asta care trebuie schimbat?

in legatura cu ambreiajul l-am schimbat la mach1 si parca e alta masina. rulmentul de presiune era pur si simplu rupt daca va imaginati asa ceva daca il schimbati la mach 1 aveti mare grija ca spala motorul din proprie initiativa (cat faceam devizul de intrare ma trezesc ca masina era cu capota deschisa la spalatorie si cu jetul pe motor....am innebunit cand am vazut si cica e directiva de la conducere, se face la toata lumea)

piese 878 ron (kit ambreiaj valeo fabricatie 11.2010 + rulment sachs) + 80 ron (3 litri ulei cutie tranself nfj 75w80)
manopera mach1: 630 ron (au bagat un spray si manopera 83 ron pe ora ca am venit cu piesele mele, altfel era vreo 60)
rulmentul este cel de 12,2 mm racordul conductei de presiune (cica la motorizarea mea ar fi acest rulment cu 2 sigurante si cu prinderile largi)

This post has been edited by Renaultouille: 11 Jan 2011, 17:29


--------------------
Renault Megane 2.1 / 1.6 16v 2004
Pt cei ce merg cu ceata aprinsa doar ca sa fie un bec aprins in bord...imbratisati un pom!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nicu45
post 11 Jan 2011, 19:55
Post #1742


Membru


Group: Members
Posts: 150
Joined: 2 January 11




ptr renaultouille : si eu tot la mach1 am reparat ambreiajul; si mie mi-au spalat motorul (nu il mai spalasem niciodata);toata treaba m-a costat exact ca si pe tine,cu mentiunea ca ora de manopera (6,5 ore in total)a fost 58 ron fara tva-am luat piesele de la ei(kit+rulment)mecanicul era un tip marin parca;sunt foarte multumit de treava care au facut-o;spune-mi te rog,pedala ta de ambr este mai moale ca inainte..?? ca a mea este mult mai moale,adica mai usor de debreiat;in plus tine mult mai jos decit inainte..!!

11 Jan 2011, 20:12:
PS:eu am facut reparatia pe data de 5 ian ,saptamina trecuta si de atunci am facut 300 km...;garantia la manopera este de 3 luni,iar la piese de 12 luni..asa au spus cei de acolo..;daca poti sa imi spui si mie ce inseamna carte de reparatii sau cum ii zice...eu nu am mai fost on service pentru vreo alta reparatie(masina e di dec 2007-30000km..

11 Jan 2011, 20:16:
PPS: rectific 58 ron ora de manopera....ce m-a bucurat a fost ca mi-au montat piesele pe care le stiam eu(codurile recente) pe care le luasem de pe forum cu bunavointa forumistilor...!!!

This post has been edited by nicu45: 11 Jan 2011, 20:16


--------------------
Renault Megane 2.2 1.6 16v 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ritter
post 11 Jan 2011, 22:00
Post #1743


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.169
Joined: 17 February 10




1. In continuare am o neclaritate sad.gif de ce v-au schimbat automat la amandoi uleiul din cutia de viteze ??!! huh.gif

2. De ce spala masina cu jetul la 1.6 benzina ? Sunt nebuni ? Cine plateste bobinele dupa aia ? Sau vor sa reveniti in curand ??!! radmasa.gif

This post has been edited by ritter: 11 Jan 2011, 22:02


--------------------
Fost Renault Megane 2.2 Bicorp 1.6 16V 2007 Sport Dynamique
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nicu45
post 11 Jan 2011, 22:57
Post #1744


Membru


Group: Members
Posts: 150
Joined: 2 January 11




ptr ritter:scuza-ma dar cred ca aveti un fix cu uleiul din cutie...chiar tu ai recunoscut ca e benefic ptr cutie sa iui schimbe uleiul..iar cu spalatul motorului la fel...crezi ca e prima data cind fac ei acest lucru...hai sa ne dam mai specialisti decit suntem..!! si am uitat ceva:tot ei si tot fara sa ma intrebe mi-au schimbat si suportul placutelor de inmatriculare ;acum am suport mach1 nou noute..si arata foarte bine...sunt foarte multumit (si de obicei nu sunt circotas)..!!!


--------------------
Renault Megane 2.2 1.6 16v 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ritter
post 11 Jan 2011, 23:36
Post #1745


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.169
Joined: 17 February 10




1. Da, am un fix. Pentru ca schimbarea ambreiajului nu necesita si schimbarea uleiului din cutie. Ce treaba are una cu alta ??!! Repet: macar sa intrebe "Domnu', vreti si uleiul din cutie ca are masina 100 de ani ?!", dar nu asa sa adauge 200-250 ron la factura si tu sa dai din coada ce bine a fost la Mach1.... V-au bagat pe gat si voi taceti din gura fericiti, nu-mi vine sa cred !!!!!!

2. Esti nou pe aici. Sunt foarte bine cunoscute problemele la 1.6 benzina atunci cand speli motorul, mai ales cu jet. Spala-l in continuare, ne mai auzim in curand la topicul de "ce are masina de merge in suturi".... radmasa.gif

PS La orice service RENAULT ai intreba, iti recomanda ferm sa NU speli motorul cu apa. Daca vrei toaletare, atunci tre' sa-ti dea ocolind discret zona sensibila a bobinelor, cu o spuma speciala care se lasa la "dospit" apoi se sufla cu jet de AER. Iese bec. Am facut si eu.

Nu ma dau cunoscator, dar totusi....mai citeste pe aici...
Nu va mai luati dupa Renault mereu, ca o sa ajungeti la faliment (acelasi set de ambreiaj te costa 850 ron la un magazin ok si schimbarea lui, negociata la alt service Renault, maxim 300 ron; dar tu ai vrut neaparat sa arunci banii pe fereastra la Mach1....asta-i alta treaba...)

This post has been edited by ritter: 11 Jan 2011, 23:42


--------------------
Fost Renault Megane 2.2 Bicorp 1.6 16V 2007 Sport Dynamique
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
VyRuZ
post 12 Jan 2011, 00:03
Post #1746


Chauffeur du Renault


Group: Members
Posts: 1.099
Joined: 3 December 09
From: București




Sunt de acord cu ritter. Orice operațiune în plus sau în minus decât ai cerut tu se face DOAR CU PERMISIUNE! Ce făceai dacă nu aveai 250 de Lei ci aveai banii ficși? Le cereai să scoată uleiul din cutie și să-l pună pe cel vechi, că tu nu ai bani? NU! Te împrumutai de la vecini ca să rezolvi problema, altfel nu te lăsau să iei mașina din service. smile.gif
Despre spălarea motorului idem, cum să speli motorul cu JET când ai acolo contacte sensibile și alte asemenea chestiuni? Sunt inconștienți, te rog să mă scuzi. Că merge o dată, de două ori? Poate! Dar sunt destui norocoși pe aici pe forum cu contacte oxidate la ECU etc., și nu toți l-au spălat vreodată. Așa că dă-ți seama dacă oxidează mufe fără să speli motorul, ce fain se fac atunci când îl speli!
În privința suportului, ei își fac reclamă moka pe mașina ta și tu te bucuri că ți-au dat două nenorocite de plastice care costă 4 Lei AMBELE la orice benzinărie...

This post has been edited by VyRuZ: 12 Jan 2011, 00:03


--------------------
Renault Megane 2.2 Coupe, 1.5 dCI, 63 KW, - B-***-**F 09/2007
If it ain't broke, don't fix it.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ritter
post 12 Jan 2011, 08:40
Post #1747


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.169
Joined: 17 February 10




ITI JUR ca am vrut sa-i spun si faza cu reclama pe suportii de numere dar m-am abtinut ca sa nu creada ca sunt rautacios cu el.... radmasa.gif
(oricum, mi-ai luat vorbele din gura biggrin.gif )


--------------------
Fost Renault Megane 2.2 Bicorp 1.6 16V 2007 Sport Dynamique
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mihaicip03
post 12 Jan 2011, 08:59
Post #1748


MEMBRU


Group: Members
Posts: 209
Joined: 20 October 09
From: BRASOV




Si pana la urma....lasand la o parte discutiile neconstructive.... poate cineva sa imi spuna de ce ramane totusi cateodata blocat schimbatorul in viteza a-ntaia?


--------------------
renault megane sedan meneger 2007 1.5 dci 101 hp ....... BLACK...
SI IN BRASOV SUNT MEGANURI...:P...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
clr
post 12 Jan 2011, 09:29
Post #1749


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.729
Joined: 24 February 03
From: Bucuresti




Deci 2 lucruri:
1. Cand mi-am schimbat ambreiajul la Mach1 si mie mi-au schimbat uleiul din cutie, insa baiatul m-a intrebat daca vreau sa mi-l recupereze. Nu era ceva obligatoriu sa ti-l schimbe (e drept ca eu am stat lipit de el pe durata intregii operatii si m-a putut intreba, altfel nu stiu ce se alege default). Deci daca vrei neaparat uleiul vechi nu e o problema, eventual se face doar completare daca e cazul, nu ti-l schimba obligatoriu.

2. Cand mi-am facut distributia (tot Mach1) si mie mi-au spalat motorul, am specificat si pe topicul dedicat la vremea respectiva. I-am intrebat cum e cu spalatul mototrului si mi-au zis ca ei asa au facut intotdeauna si n-au avut nici cea mai mica problema. Singura smecherie au zis ei atunci este sa scoti bobinele si sa sufli foarte bine cu aer in locasurile respective pentru a nu ramane nici o urma de umezeala (de altfel mecanicul mi-a spus ca din punctul lor de vedere aceasta e si cauza pentru care pica atatea bobine).


--------------------
Ex Renault Megane 2003
Cand ai încercat totul si nimic nu a mers, citeste instructiunile de folosire

User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
solidconvert
post 12 Jan 2011, 12:30
Post #1750


Donator


Group: Members
Posts: 3.247
Joined: 3 May 06
From: Bucuresti




QUOTE(nicu45 @ 11 Jan 2011, 22:57)
tot ei si tot fara sa ma intrebe mi-au schimbat si suportul placutelor de inmatriculare
*


Astia au invatat si ei de la DAB... laugh.gif


--------------------
. . .
Audi A4 B9 S-tronic TFSI...
Gîndirea corectă vine din experiență. Experiența, la rîndul ei, provine din gîndirea greșită.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Renaultouille
post 13 Jan 2011, 15:43
Post #1751


Membru de partid


Group: Members
Posts: 384
Joined: 8 October 07
From: Bucuresti / Rm. Valcea




1. pt nicu45: da, pedala este mult mai moale si tine exact unde ar trebui sa tina. sunt multumit deocamdata. parca tot la un nea marin sau marian l-am schimbat si eu. carte de reparatii n-am mai auzit pana acum, poate cartea de service in care se trec reparatiile...
2. uleiul din cutie l-am schimbat pt ca asa am vrut eu, nu mi l-a bagat nimeni pe gat, am venit eu cu 3 litri de ulei. nu inteleg ce atat discutie pe tema asta. mi se pare de bun simt sa schimbi uleiul din cutie in momentul in care schimbi ambreiajul. cei care ati schimbat banuiesc ca ati vazut ce mizerie era in cutie.
3. spalatul motorului e o porcarie. dupa ce au terminat la mach1 cu masina au dat s-o porneasca si ca sa vezi electronic fault din cauza apei. intrase la cutia de sigurante a masinii. au desfacut-o, au suflat cu aer sub presiune si s-a rezolvat. i-am pus apoi sa sufle toata masina cu aer si sa scrie pe factura ca au spalat motorul din proprie initiativa. asta e, daca pica vreo bobina ma duc si le dau in cap cu factura


--------------------
Renault Megane 2.1 / 1.6 16v 2004
Pt cei ce merg cu ceata aprinsa doar ca sa fie un bec aprins in bord...imbratisati un pom!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
segcm
post 14 Jan 2011, 00:08
Post #1752


... Entertainer


Group: Members
Posts: 642
Joined: 7 December 04
From: UE




Am schimbat vechiul diesel cu actualul benzinar si l-am lasat din august in parcare. Cand m-am intors in tara de Craciun nu mai pornea, am schimbat bateria ca aia veche era varza tare. Mergand un pic cu ea am vazut ca smuncea tare la plecarea de pe loc, la schimbarea treptelor si in frana de motor, apoi facea niste zgomote metalice la mici denivelari de nu mai se putea merge. In urma unei diagnosticari la „reno” mi s-a spus ca acum „doare tare” bieleta anticuplu, bucse bara stabilizatoare placutele fata. Le-am schimbat in alt service. Dupa schimbare: zgomotele metalice au disparut (bucse SWAG), franeaza la fel (TRW), bieleta anticuplu originala Aia veche era varza, de juca motorul cum vroia. Pentru smuncituri s-a mai ameliorat dar problema nu e rezolvata definitiv (doar partial).
Intre timp am plecat din tara cu masina si dupa 3000km am o problema pe care nu reusesc s-o „diagnostichez”. Cam „scutura” la plecare, la schimbare, la frana de motor – ca si cum da sa se inece (nu asa tare ca inainte de schimbarea bieletei anticuplu cand s-a ameliorat destul). Nu pot merge cu o viteza minima ( de ex prima treapta sau a2a tr.) la turatie joasa caci face un fel de balans ( nu da sa moara motorul ci nu poate mentine viteza constanta). Pe autostrazi daca setez CC de ex 120km/h, ajunge lin la acea turatie apoi da in nas s-o mentina si simt o senzatie ca imi „joaca” tot ansamblul motor/CV.
Acum nici nu stiu ce are. Aici afara cred ca „doare” tare un schimb de ambreiaj (daca o fi ala). Ma gandesc si la un suport motor sau CV. Cel de sus, vizual nu ar arata obosit.
A mai avut careva astfel de simptome? Cum le-ati rezolvat?


--------------------
Renault Grand ESPACE - 2.0 dci Automat - ** *1 *** 2012 Initiale Paris
Fara semnatura
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CataT
post 14 Jan 2011, 14:48
Post #1753


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.089
Joined: 19 April 07
From: C o n s t a n t a




Incearca si o curatare clapeta acceleratie.
http://www.reno.ro/Curatare-clapeta-aer-1-...6V-t115370.html


--------------------
Renault Megane 2 2007 / 1.6 16V
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
segcm
post 14 Jan 2011, 19:43
Post #1754


... Entertainer


Group: Members
Posts: 642
Joined: 7 December 04
From: UE




Am curatat clapeta, senzorii de ax came si de la volanta, schimbat bujiile. La reno pe tester nu a dat nici o eroare.
Inclin sa cred ca e strict o problema mecanica.

This post has been edited by segcm: 14 Jan 2011, 20:38


--------------------
Renault Grand ESPACE - 2.0 dci Automat - ** *1 *** 2012 Initiale Paris
Fara semnatura
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nicu45
post 16 Jan 2011, 03:20
Post #1755


Membru


Group: Members
Posts: 150
Joined: 2 January 11




ptr renaultouile:mie chiar mi-a parut bine ca l-au schimbat,mi s-a parut normal s-o faca;im ce priv. spalatul motorului nu a fost nici o problema...a aparut insa o alta mica problema (circotasii or sa se bucure..!!):mi-a sarit "papucul" de la senzorul abs...ieri..!!imi-a aparut pe bord service+abs+asr...toate rosii...cind am ajuns acasa am pus masina pe rampa si l-am bagat la loc..in rest toate bune..mi-ar placea sa ne int.. daca ai drum spre otopeni ne-am putea vedea..mai am un prieten care are tot megan dar bicorp...spaniola..


--------------------
Renault Megane 2.2 1.6 16v 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Renaultouille
post 16 Jan 2011, 12:12
Post #1756


Membru de partid


Group: Members
Posts: 384
Joined: 8 October 07
From: Bucuresti / Rm. Valcea




cu mare placere...daca ai un drum spre bucuresti smile.gif ca eu nu prea ajung in otopeni, cam duc lipsa de timp. n-ar fi rau daca ai sufla un pic motorul... ca sa nu mai vorbesc de pasla din spatele motorului care se impute ca ramane umeda...bafta si toate cele bune


--------------------
Renault Megane 2.1 / 1.6 16v 2004
Pt cei ce merg cu ceata aprinsa doar ca sa fie un bec aprins in bord...imbratisati un pom!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
snack
post 16 Jan 2011, 19:49
Post #1757


Membru incepator


Group: Members
Posts: 12
Joined: 24 June 09




salut tuturor. am avut o problema cu ambreiajul si anume : cilindrul de la rulmentul de presiune a ramas blocat .... deci cucu pedala .... dupa schimbare rulmentului de presiune a aparut alta problema la circa 100 km parcursi....si anume trepidat toata masina in treapta 1 rau si 2 f putin iar acum dupa 600 km trepideaza mai putin si aceste simptome nu apar mereu(mai mult cand e rece motoru) , uneori merge ca noua si uneori imi vine sa o vand smile.gif) . ciudat este ca tremuratul nu mi-a aparut deloc inainte de schimbarea rulmentului , in fine parerea voastra care ar fii?(ca sa ma duc relativ informat in service) schimbare disc +placa ori vre-un tampon montat prost la cutia de viteze? ori altceva (mecanicul mi-a zis despre disc ca daca la 55 000 km arata asa ...sigur tine inca 100 000 km acuma na.....) mentionez ca pedala acum tine mult mai sus fata de inainte

This post has been edited by snack: 16 Jan 2011, 20:56


--------------------
Renault Megane II dci 1.5 2007 Sedane Privilege
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
solidconvert
post 16 Jan 2011, 21:22
Post #1758


Donator


Group: Members
Posts: 3.247
Joined: 3 May 06
From: Bucuresti




Deci pedala trebuie sa mearga mult mai usor decat inainte... nu inteleg de ce n-ai schimbat tot daca tot ai umblat acolo... oricum trepidatiile sunt de la placa de presiune si discul de ambreiaj ovalizate, uzate neuniform... daca te hotarasti sa schimbi kitul de ambreiaj sa pui modelul nou ala care teoretic ar trebui sa fie fara problemele actuale... wink.gif


--------------------
. . .
Audi A4 B9 S-tronic TFSI...
Gîndirea corectă vine din experiență. Experiența, la rîndul ei, provine din gîndirea greșită.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
snack
post 16 Jan 2011, 23:40
Post #1759


Membru incepator


Group: Members
Posts: 12
Joined: 24 June 09




initial asa am vrut dar .....dupa spusele mecanicului ca nu era nevoie .... in fine modelul ala nou de ambreiaj cine i-l produce cumva Valeo (cel prezentat de "mibuletz" la pag 55? ma intereseaza f mult cum descriu faptu ca e model nou de ambreiaj la cei din service (service-ul nu e reprezentanta si nu cred ca stiu diferenta dintre modelul cel nou si cel vechi) p.s. re-reparatia o fac pe garantia de manopera ca ei mi-au zis ca nu e nevoie de schimbarea discului smile.gif deci bani pe alta interventie nu cheltui....doar timp pierdut . astept sfat. multumesc anticipat .

This post has been edited by snack: 17 Jan 2011, 00:50


--------------------
Renault Megane II dci 1.5 2007 Sedane Privilege
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mibuletz
post 17 Jan 2011, 08:58
Post #1760


MIB


Group: Members
Posts: 184
Joined: 22 September 08




Cred sa referea la cel nou de pe 1.6 dar din cate vad la tine in semnatura ai 1.5dci, vezi ca am specificat de unde a fost achizitionat ambreiajul si la ce pret si pot sa zic ca am facut cam 3000 de km cu el si merge perfect, daca ai alte nelamuriri intreaba.


--------------------
Renault Megane Sport Tourer 2013/1.5 DCI 110 / Bose Edition
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ritter
post 17 Jan 2011, 09:03
Post #1761


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.169
Joined: 17 February 10




Ieri am fost la drum lung si mi-a aparut un fel de "pacanit" cand apas pedala de ambreiaj in prima parte a cursei. Pacaneala se simte in pedala. Apare de asemenea si cand eliberez ambreiajul, tot in acelasi punct (e senzatia aia ca ar agata ceva, dar m-am uitat si nu este cazul). Ce poate fi ? Multumesc.
Face indiferent de treapta de viteza, pur si simplu de cate ori apas si las pedala de ambreiaj.

This post has been edited by ritter: 17 Jan 2011, 09:08


--------------------
Fost Renault Megane 2.2 Bicorp 1.6 16V 2007 Sport Dynamique
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
snack
post 17 Jan 2011, 09:58
Post #1762


Membru incepator


Group: Members
Posts: 12
Joined: 24 June 09




QUOTE(mibuletz @ 17 Jan 2011, 08:58)
Cred sa referea la cel nou de pe 1.6  dar din cate vad la tine in semnatura ai 1.5dci, vezi ca am specificat de unde a fost achizitionat ambreiajul si la ce pret si pot sa zic ca am facut cam 3000 de km cu el si merge perfect, daca ai alte nelamuriri intreaba.
*



m-am uitat la ei pe site dar au alt cod fata de ce ai postat(codul postat e de la kitul de ambreiaj sau de la rulmentul de presiune?) . vad ca au 2 modele . cat de masina cred ca le avem cam identice smile.gif : 1.5 dci an 2007 82CP sedan priv lux . pana si culoare e la fel:)) deci logic si normal nu ar fii sa cumpar exact ce ai cumparat si tu? astept sa-mi spui codul .... daca ala e sau nu. ms anticipat


--------------------
Renault Megane II dci 1.5 2007 Sedane Privilege
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mibuletz
post 17 Jan 2011, 16:13
Post #1763


MIB


Group: Members
Posts: 184
Joined: 22 September 08




Da avem acelasi motor, cand ajung acasa diseara ma uit pe factura si iti zic exact ce scrie pe ea.


--------------------
Renault Megane Sport Tourer 2013/1.5 DCI 110 / Bose Edition
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
terorel
post 17 Jan 2011, 17:48
Post #1764


vax albina


Group: Members
Posts: 114
Joined: 23 November 10
From: home




QUOTE(ritter @ 11 Jan 2011, 23:36)
2. Esti nou pe aici. Sunt foarte bine cunoscute problemele la 1.6 benzina atunci cand speli motorul, mai ales cu jet. Spala-l in continuare, ne mai auzim in curand la topicul de "ce are masina de merge in suturi"....


De obicei, la nicio masina nu se spala motorul cu jet sub presiune. Exista alte metode de a curata motorul. Am spalatorie auto si stiu ce vorbesc. Daca la motoarele diesel se poate(cu toate ca nu se recomanda), la motorul pe benzina, sa-l speli cu jet de apa la o presiune de cca.160-200 bari e ca si cum i-ai declara moarte motorului, indiferent ca este Reno sau orice alta marca de masina. Bujiile, fisele, bobinele, le faci zob. Ca sa nu mai vorbim de efectele pe care le are in timp solutia de degresare a motorului asupra mufelor circuituiui electric, senzori, sonde,etc. Am avut prea multe masini pe benzina care au venit sa spele motorele si au plecat cu ele impinse, asa ca de ceva timp am ales sa nu mai spal motoarele masinilor pe benzina, chiar si la cererea clientului, refuz !

This post has been edited by terorel: 17 Jan 2011, 17:52


--------------------
Renault Megane III Hatchback 2010 Dynamique 1.5dCi
cuget...deci exist !
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
SorinCT
post 17 Jan 2011, 17:55
Post #1765


Honor et Patria


Group: Members
Posts: 3.441
Joined: 22 July 07
From: Constanta




QUOTE(ritter @ 17 Jan 2011, 10:03)
Ieri am fost la drum lung si mi-a aparut un fel de "pacanit" cand apas pedala de ambreiaj in prima parte a cursei. Pacaneala se simte in pedala. Apare de asemenea si cand eliberez ambreiajul, tot in acelasi punct (e senzatia aia ca ar agata ceva, dar m-am uitat si nu este cazul). Ce poate fi ? Multumesc.
Face indiferent de treapta de viteza, pur si simplu de cate ori apas si las pedala de ambreiaj.
*


Am citit despre o problema similara la aria Clio. Acolo spunea ca trebuie unsa o articulatie ca sa nu mai clickaie la fiecare apasare. Oare o fi aceasi treaba si aici? http://www.reno.ro/Ambreiaj-Clio-t43294.html


--------------------
Renault Megane Sport Tourer - CT-XX-LEA 2012 Privilege 1.5 dCI
Citroen C4 1.6 HDi 2006
Clio III 1.5 dCi Expression 2007
EX: Megane Sedan II.1 1.5 dCi Expression 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mibuletz
post 17 Jan 2011, 19:25
Post #1766


MIB


Group: Members
Posts: 184
Joined: 22 September 08




Dupa cum am promis am revenit cu codurile, Set ambreiaj valeo COD VL826553 , Rulment presiune hidraulic valeo COD VL804527 si au costat 660 ron, sunt date luate de pe factura.


--------------------
Renault Megane Sport Tourer 2013/1.5 DCI 110 / Bose Edition
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
spy_oh_joy1389
post 17 Jan 2011, 20:22
Post #1767


Megane zen și un mare plimbăreț


Group: Members
Posts: 3.879
Joined: 28 August 08
From: Sibiu




QUOTE(ritter @ 17 Jan 2011, 09:03)
Ieri am fost la drum lung si mi-a aparut un fel de "pacanit" cand apas pedala de ambreiaj in prima parte a cursei. Pacaneala se simte in pedala. Apare de asemenea si cand eliberez ambreiajul, tot in acelasi punct (e senzatia aia ca ar agata ceva, dar m-am uitat si nu este cazul). Ce poate fi ? Multumesc.
Face indiferent de treapta de viteza, pur si simplu de cate ori apas si las pedala de ambreiaj.
*


Cred ca abia acum ai observat. La mine face asa la amandoua. La symbol imi scartaia pedala. M-am obisnuit si nici nu mai realizez.


--------------------
Renault 2 x Megane 4 GT&Zen ||2017||2016
Hanlon's razor: "Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity."
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
LeoCata
post 17 Jan 2011, 20:48
Post #1768


Membru


Group: Members
Posts: 156
Joined: 3 December 07




nu poate fi vorba de aceeasi problema pentru ca la Megane este hidraulic ambreajul


--------------------
Renault Megane Sedan II - ceva cu BN 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
spy_oh_joy1389
post 17 Jan 2011, 20:50
Post #1769


Megane zen și un mare plimbăreț


Group: Members
Posts: 3.879
Joined: 28 August 08
From: Sibiu




Nici nu am zis ca e. Doar am subliniat faptul ca la toate mi-a facut ceva pedala. La symbol era deranjat ca se simtea pe toata cursa cum scartaie. Acolo s-a rezolvat cu niste vaselina pe camasa cablului.


--------------------
Renault 2 x Megane 4 GT&Zen ||2017||2016
Hanlon's razor: "Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity."
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ritter
post 17 Jan 2011, 21:21
Post #1770


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.169
Joined: 17 February 10




Nu scartaie, pacane doar. A aparut sigur de zilele trecute, pentru ca se simte la picior, in pedala.


--------------------
Fost Renault Megane 2.2 Bicorp 1.6 16V 2007 Sport Dynamique
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
98 Pages « < 57 58 59 60 61 > » 
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

2 User(s) are reading this topic (2 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 1st August 2025 - 23:21
Dacia