Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

98 Pages « < 54 55 56 57 58 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Probleme ambreiaj Megane 2, Indiferent de motorizare

ritter
post 9 Dec 2010, 09:48
Post #1651


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.169
Joined: 17 February 10




Salut,

Poate oferi cineva, grupate la un loc, codurile pentru ambreiajul nou si rulment de presiune la motorul K4M 760 (benzina 1.6 16V), inclusiv preturile aproximative, pentru:

1. VALEO
2. SACHS
3. LUK

Multumesc.


--------------------
Fost Renault Megane 2.2 Bicorp 1.6 16V 2007 Sport Dynamique
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
VyRuZ
post 9 Dec 2010, 15:50
Post #1652


Chauffeur du Renault


Group: Members
Posts: 1.099
Joined: 3 December 09
From: București




Confirm tremuratul la rece. Mie îmi face cam... de 2-3 ori, dacă mă înfig în ea, până se încălzește un pic motorul (1-2 minute). După aia merge perfect, nu tremură nici la scârț etc. M-am oișnuit, așa face toate.


--------------------
Renault Megane 2.2 Coupe, 1.5 dCI, 63 KW, - B-***-**F 09/2007
If it ain't broke, don't fix it.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
clr
post 9 Dec 2010, 19:22
Post #1653


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.729
Joined: 24 February 03
From: Bucuresti




QUOTE(alexbicapopii @ 7 Dec 2010, 22:57)
.... bucsa preluare cuplu, element elastic cutie de viteze ....
*



Care-i una si care-i alta? Ca aveam impresia ca e aceeasi piesa cu denumiri diferite.


--------------------
Ex Renault Megane 2003
Cand ai încercat totul si nimic nu a mers, citeste instructiunile de folosire

User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Catalinmodena
post 9 Dec 2010, 21:14
Post #1654


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.547
Joined: 7 April 08
From: Aproape de Craiova




E acelasi lucru! wink.gif


--------------------
Renault megane sedan manager 1.4 16v 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
joplino
post 14 Dec 2010, 20:22
Post #1655


Membru incepator


Group: Members
Posts: 6
Joined: 14 December 10




Salut!
Tocmai am intrat pe acest forum pt ca va rog sa ma ajutati cu un sfat. Pentru inceput precizez ca sunt posesoare (femeie) de renault megan 2, in iasi. Consider aceasta precizare f importanta, pt a va ruga sa fiti cat mai expliciti in raspunsuri si sa fiti intelegatori cu mine sleep.gif .
problema cu care ma confrunt la masina: acum vreo 2 luni de zile, fiind in trafic a facut cateva zgomote ciudate. mi-am dat seama ca e vorba de ambreaj dar am zis...cat mai merge asa il las. din ce in ce mai des smuncea la plecarea de pe loc. pana acum 2 zile cand nu am mai putut schimba nici o viteza, abia am ajuns cu ea in service. aici mi-au schimbat tot chitul de ambreaj cu disc, placa si rulment. totul perfect. cand sa plec din service, pedala la ambreaj f moale. precizez ca pana sa o duc in service, ambreajul era f tare. cum e normal sa fie pedala? si ce ma deranjeaza cel mai tare e ca se schimba groaznic vitezele!! sad.gif parca as conduce dacie sad.gif( am sunat la service si mi-au zis ca nu au ce face ca e vorba de cablurile de la cutia de viteza (cablurile de timonerie), ca ar fi uzate. ok! uzate uzate ...dar pana sa o duc in service schimbat vitezele cu un deget si acum e jale... va rog sa-mi spuneti care e problema? va multumesc mult!


--------------------
renault megan megan 2 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Catalinmodena
post 14 Dec 2010, 20:32
Post #1656


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.547
Joined: 7 April 08
From: Aproape de Craiova




Bine ai venit!

Acum ar trebui sa precizezi cate ceva despre masina:ce motorizare are,din ce an este si cati km are!

This post has been edited by Catalinmodena: 14 Dec 2010, 21:27


--------------------
Renault megane sedan manager 1.4 16v 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
joplino
post 14 Dec 2010, 20:44
Post #1657


Membru incepator


Group: Members
Posts: 6
Joined: 14 December 10




an: 2004, aprox 78.000 km, motor 1.6 16 valve, benzina.
ma intreb: sa fie asa cum zic ei, sa fie cablurile de timonerie? dar de ce pana sa schimb kitul nu am avut nici o problema cu schimbatul vitezelor si acum, dupa ce am schimbat kit-ul se schimba f greu vitezele.
oare is ei asa incompetenti ca nu au stiut sa monteze corect cutia de viteze?

This post has been edited by joplino: 14 Dec 2010, 20:46


--------------------
renault megan megan 2 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
VyRuZ
post 14 Dec 2010, 21:06
Post #1658


Chauffeur du Renault


Group: Members
Posts: 1.099
Joined: 3 December 09
From: București




Hello și bun venit! smile.gif

Pedala de ambreiaj trebuie să opună un pic de rezistență la apăsare, nu să fie moale ca o cârpă. Nici tare nu trebuie să fie, că totuși nu e ambreiaj pe cablu ci hidraulic.

Cum se schimbă vitezele dacă apeși până la capăt, înainte de schimbare, pedala de ambreiaj? Unde ține ambreiajul, adică, mai bine zis, cât de sus?


--------------------
Renault Megane 2.2 Coupe, 1.5 dCI, 63 KW, - B-***-**F 09/2007
If it ain't broke, don't fix it.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
joplino
post 14 Dec 2010, 21:10
Post #1659


Membru incepator


Group: Members
Posts: 6
Joined: 14 December 10




inainte de schimbarea kitului era tare, opunea rezistenta undeva pe la mijlocul cursei si puteam schimba viteza.
acum pedala de ambreaj este foarte moale si nu opune rezistenta aproape deloc. bine, asta nu ma deranjeaza, ca pedala e moale ...ma deranjeaza ca se schimba f greu vitezele si parca paraie la fiecare mutare:((


--------------------
renault megan megan 2 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
VyRuZ
post 15 Dec 2010, 02:03
Post #1660


Chauffeur du Renault


Group: Members
Posts: 1.099
Joined: 3 December 09
From: București




Bun, atunci ceva nu e OK pe acolo, dacă pedala este FOARTE moale. Pedalele mașinii trebuie să ofere un oarecare "feedback", nu trebuie să fie "moarte".

Dacă zici că mergea totul perfect până să crape ambreiajul, iar acum, cu noul kit, ai probleme, sunt șanse mari să fie vina mecanicului care ți-a schimbat kit-ul de ambreiaj. Nu sunt foarte versat în ceea ce privește ambreiajul Megane-ului 2, deci nu te pot lămuri perfect la obiect, dar fie ți-au zăpăcit ceva pe la timonerie, fie ți-au montat prost kit-ul de ambreiaj, fie ți-au montat un jeg de kit, fie nu ți-au aerisit bine circuitul hidraulic al ambreiajului. Sigur, există oricând varianta să-ți fi schimbat cutia/timoneria cu una cu probleme, cum se mai practică-n service-urile de la noi, de te duci să-ți schimbe amortizoarele și constați apoi când pleci că ai o planetară ruginită în locul ăleia noi de o aveai pe mașină...

Recomandarea mea este să explici cât mai precis ce înseamnă "merge schimbătorul ca la Dacie" a.î. un coleg mai versat să te poată ajuta. Și zi-ne și cum se schimbă vitezele cu motorul oprit & ambreiajul apăsat la capăt de cursă.

This post has been edited by VyRuZ: 15 Dec 2010, 02:04


--------------------
Renault Megane 2.2 Coupe, 1.5 dCI, 63 KW, - B-***-**F 09/2007
If it ain't broke, don't fix it.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
rombul
post 15 Dec 2010, 08:19
Post #1661


Membru autentic


Group: Members
Posts: 568
Joined: 28 November 07
From: bucuresti




Instalatia hidraulica ce intra in componenta mecanismului ambreiaj are aer in ea.
Recomand aerisirea ei.
Dupa aerisiredebreierea se va face cu mai multa eficient.

15 Dec 2010, 08:21:
nu are nici o legatura timoneria cutiei de viteza cu mecanismul ambreiajului

This post has been edited by rombul: 15 Dec 2010, 08:21


--------------------
renault captur - B-21- .... 0,9 tce 90 cp
Vcker's Supermarine Spitfire IX B Motor Rolls ROYCE MERLIN
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
joplino
post 15 Dec 2010, 09:04
Post #1662


Membru incepator


Group: Members
Posts: 6
Joined: 14 December 10




multumesc pt raspunsuri. azi revin cu detalii. merg cu masina in service.
cu privire la ce mi-a zis "rombul", ideea e ca atunci cand a montat kitul de ambreaj a umblat si la cutia de viteze.


--------------------
renault megan megan 2 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
clr
post 15 Dec 2010, 09:08
Post #1663


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.729
Joined: 24 February 03
From: Bucuresti




QUOTE(joplino @ 14 Dec 2010, 21:10)
inainte de schimbarea kitului era tare, opunea rezistenta undeva pe la mijlocul cursei si puteam schimba viteza.
acum pedala de ambreaj este foarte moale si nu opune rezistenta aproape deloc....
*



Eu i-am schimbat ambreiajul in vara tocmai pentru ca ma enerva cat de tare era (ma rog, era un semn de uzura clar). Dupa schimbare, pedala se actioneaza foarte usor, nici nu mi-a venit sa cred. De la ce era inainte si la ce e acum diferenta e uriasa, ai intr-adevar senzatia ca e ceva in neregula. Insa la mine se schimba ok vitezele.

Pe de alta parte, toti cei care au schimbat ambreiajul au spus ca pedala era foarte moale dupa schimbare (gasesti informatia in topicul asta daca ai rabdare sa-l citesti tot), dar dupa un timp s-a intarit din nou. Deci daca mai astepti o vreme, s-ar putea sa ai o surpriza smile.gif Poti face si ce ti s-a recomandat mai sus, sa mergi la un mecanic sa verifice ca s-a facut corect purjarea.

Cat despre

QUOTE
.... ideea e ca atunci cand a montat kitul de ambreaj a umblat si la cutia de viteze ...


Cred ca ti-a demontat cutia cu totul, nu ca a umblat la ea smile.gif

This post has been edited by clr: 15 Dec 2010, 09:09


--------------------
Ex Renault Megane 2003
Cand ai încercat totul si nimic nu a mers, citeste instructiunile de folosire

User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
solidconvert
post 15 Dec 2010, 09:11
Post #1664


Donator


Group: Members
Posts: 3.247
Joined: 3 May 06
From: Bucuresti




Pai este normal sa umble si la cutia de viteze... cum poate sa monteze altfel ambreiajul... mergi in service sa-ti faca aerisirea si dupa aceea o sa functioneze normal... poate n-ai suficient lichid de frana in vas... sau n-a fost in stare mecanicul cand a mufat conducta sa prinda cele doau sigurante si ai pierdut lichid pe acolo...
Referitor la pedala: Megane este unu dintre masinile cu o pedala de ambreiaj destul de tare(care opune destula rezistenta la apasare)... wink.gif


--------------------
. . .
Audi A4 B9 S-tronic TFSI...
Gîndirea corectă vine din experiență. Experiența, la rîndul ei, provine din gîndirea greșită.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
VyRuZ
post 15 Dec 2010, 09:23
Post #1665


Chauffeur du Renault


Group: Members
Posts: 1.099
Joined: 3 December 09
From: București




QUOTE(rombul @ 15 Dec 2010, 08:19)
nu are nici o legatura timoneria cutiei de viteza cu mecanismul ambreiajului
*


Nu am susținut că are, mă gândeam doar că poate, separat de problema cu ambreiajul foarte moale, i-au umblat băieții și pe la timonerie cumva și asta este o posibilă cauză pt. schimbatul greoi al vitezelor.


--------------------
Renault Megane 2.2 Coupe, 1.5 dCI, 63 KW, - B-***-**F 09/2007
If it ain't broke, don't fix it.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
solidconvert
post 15 Dec 2010, 10:05
Post #1666


Donator


Group: Members
Posts: 3.247
Joined: 3 May 06
From: Bucuresti




Timoneria aia(sunt de fapt niste cabluri) este prinsa pe niste articulatii gen bile... se declipseaza si se clipseaza la loc... nu pre are ce sa-i strice acolo... decat daca a umblat pe acolo vreun neanderthal scapat din beci...


--------------------
. . .
Audi A4 B9 S-tronic TFSI...
Gîndirea corectă vine din experiență. Experiența, la rîndul ei, provine din gîndirea greșită.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
rombul
post 15 Dec 2010, 11:25
Post #1667


Membru autentic


Group: Members
Posts: 568
Joined: 28 November 07
From: bucuresti




Forta de actionare a pedalei de ambreiaj se mareste dupa o anumita perioada de timp ca urmare a pasuirii corecte a pieselor conjugate(disc. placa de presiune)
Intervine fenomenul de autoreglare a mecanismului de ambreiaj.


--------------------
renault captur - B-21- .... 0,9 tce 90 cp
Vcker's Supermarine Spitfire IX B Motor Rolls ROYCE MERLIN
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
joplino
post 15 Dec 2010, 18:44
Post #1668


Membru incepator


Group: Members
Posts: 6
Joined: 14 December 10




Revin cu informatii dupa ultima vizita la service.

Dupa ce au aerisit cutia de viteze, ambreiajul se simte mai tare si masina intra in viteze mult mai usor, usor tinand cont ca dimineata la plecare ramasese blocata in viteza I. Acum mai sunt probleme la viteza I si III restul functioneza normal. In cele 2 viteze nu agata dar trebuie sa fortezi putin.

Dupa ce au decuplat cablurile de la timonerie au concluzionat ca cel responsabil de miscarea inainte inapoi este defect , uzat, si ca trebuie schimbat, singura problema pentru mine este ca ajunge in 8 zile si mai si costa 400 RON si nu e decat un cablu, ma gandesc ca o fi complicat din punct de vedere tehnic daca costa la fel ca un kit de ambreiaj excl.gif .

Nu am decis daca sa comand unul nou sau caut la dezmembrari tinand cont ca foarte putine masini au avut probleme de genul acesta.

Multumesc celor care mi-au oferit informatii.


--------------------
renault megan megan 2 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
VyRuZ
post 16 Dec 2010, 00:18
Post #1669


Chauffeur du Renault


Group: Members
Posts: 1.099
Joined: 3 December 09
From: București




Caută un cablu la dezmembrări, unul în stare bună, și pune-l pe acela. smile.gif Este aberant să dai 400 de Lei pe un cablu.

Mă bucur că ai rezolvat, chiar și parțail, problema.


--------------------
Renault Megane 2.2 Coupe, 1.5 dCI, 63 KW, - B-***-**F 09/2007
If it ain't broke, don't fix it.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
joplino
post 16 Dec 2010, 19:06
Post #1670


Membru incepator


Group: Members
Posts: 6
Joined: 14 December 10




da da, azi cutia de viteze a mers un pic mai bine (usor). un pic de putere trebuie la vitezele 1 si 3. a 2a, a 4a si marsarierul merg perfect.
am sa rog niste prieteni sa-mi caute un cablu de timonerie pe la dezmembrari, ca nu ma pricep. multumesc mult pt sprijin!


--------------------
renault megan megan 2 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
clr
post 18 Dec 2010, 15:22
Post #1671


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.729
Joined: 24 February 03
From: Bucuresti




QUOTE(joplino @ 15 Dec 2010, 18:44)
...
Dupa ce au decuplat cablurile de la timonerie au concluzionat ca cel responsabil de miscarea inainte inapoi este defect , uzat, si ca trebuie schimbat, singura problema pentru mine este ca ajunge in 8 zile si mai si costa 400 RON si nu e decat un cablu, ma gandesc ca o fi complicat din punct de vedere tehnic daca costa la fel ca un kit de ambreiaj  excl.gif .
....
*



Se gasesc cablurile separat? Intreb pentru ca eu am un mic joc stanga dreapta in schimbator (probabil bucsa de la baza are joc), iar in service mi-au spus ca nu se gaseste decat timoneria completa, cu tot cu cabluri 053.gif
Le-am zis sa si-o bage undeva, nu dau un sac de bani sa cumpar ansamblul complet, atata timp cat cablurile sunt bune, masina intra ok in viteza samd.


--------------------
Ex Renault Megane 2003
Cand ai încercat totul si nimic nu a mers, citeste instructiunile de folosire

User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ritter
post 18 Dec 2010, 15:29
Post #1672


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.169
Joined: 17 February 10




radmasa.gif

This post has been edited by ritter: 18 Dec 2010, 15:32


--------------------
Fost Renault Megane 2.2 Bicorp 1.6 16V 2007 Sport Dynamique
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
kosmeg
post 29 Dec 2010, 21:51
Post #1673


Membru incepator


Group: Members
Posts: 4
Joined: 29 December 10




salutare la toata lumea am un renault megane 2 hatchback 1.5 dci 82 cai anul 2003 5 trepte 220 000 km si azi in trafic s a muiat deodata pedala de ambreiaj si nu mai intra in viteze dar nu a ramas jos pedala sta sus da e f moale nu prea ma pricep eu asa da pana o duc la un service am si eu o intrebare ce fel de ambreiaj are modelul asta pe cablu sau hidraulic si daca e hidraulic ce s ar fi putut strica la el??multumesc anticipat


--------------------
renault megane - tl08eta 2003
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
SorinCT
post 29 Dec 2010, 22:06
Post #1674


Honor et Patria


Group: Members
Posts: 3.441
Joined: 22 July 07
From: Constanta




Ambreiajul este hidraulic.
Nu ti-a patinat in ultimul timp, sa dea ambreiajul vreun semn ca e pe moarte?


--------------------
Renault Megane Sport Tourer - CT-XX-LEA 2012 Privilege 1.5 dCI
Citroen C4 1.6 HDi 2006
Clio III 1.5 dCi Expression 2007
EX: Megane Sedan II.1 1.5 dCi Expression 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
kosmeg
post 29 Dec 2010, 22:14
Post #1675


Membru incepator


Group: Members
Posts: 4
Joined: 29 December 10




sigur e hidraulic ? am inteles de la cineva ca e posibil sa fie pe cablu....la modelul asta din 2003 ...in rest niciun semn nu a patinat deloc numai cand apasam si lasam pedala facea ca un harjait....asa f f putin ma gandesc ca daca era rulmentul de presiune mai tinea nu se strica asa deodata adica urla mai tare prima data apo ceda ...


--------------------
renault megane - tl08eta 2003
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
SorinCT
post 29 Dec 2010, 22:19
Post #1676


Honor et Patria


Group: Members
Posts: 3.441
Joined: 22 July 07
From: Constanta




Nu sunt sigur dar eu asa stiam ca ambreiajul functioneaza tot cu DOT4. Fiind hidraulic ar trebui sa opuna putina rezistenta, nu sa fie moale ca o carpa.
Cel mai bine viziteaza un service, acolo vei afla ce trebuie sa schimbi.


--------------------
Renault Megane Sport Tourer - CT-XX-LEA 2012 Privilege 1.5 dCI
Citroen C4 1.6 HDi 2006
Clio III 1.5 dCi Expression 2007
EX: Megane Sedan II.1 1.5 dCi Expression 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
kosmeg
post 29 Dec 2010, 22:30
Post #1677


Membru incepator


Group: Members
Posts: 4
Joined: 29 December 10




pai asta nu stiu sigur daca e pe cablu sau e hidraulic si acum e f moale dar sta ridicat poate ma ajuta si pe mine vreun coleg de pe forum care stie exact cum e la modelul asta din 2003 1.5 dci 82 cai daca a mai patit cineva asa ceva as vrea sa stiu un ras sigur daca e hidraulic sau cablu smile.gif m s


--------------------
renault megane - tl08eta 2003
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Catalinmodena
post 29 Dec 2010, 22:37
Post #1678


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.547
Joined: 7 April 08
From: Aproape de Craiova




Hidraulic


--------------------
Renault megane sedan manager 1.4 16v 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
kosmeg
post 29 Dec 2010, 22:39
Post #1679


Membru incepator


Group: Members
Posts: 4
Joined: 29 December 10




esti sigur ? si daca e hidraulic nu stii ce ar fi putut cadea la el ??
pompa sau rulmentul de presiune ambreiajul nu mi a dat semne de oboseala nu a patinat deloc

29 Dec 2010, 23:10:
chiar nu stie nimeni daca e hidraulic si daca ehidraulic ce ar fi putut sa se strice rulment sau pompa ambreaj sau alte chestii....ms


This post has been edited by kosmeg: 29 Dec 2010, 23:10


--------------------
renault megane - tl08eta 2003
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
clr
post 29 Dec 2010, 23:32
Post #1680


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.729
Joined: 24 February 03
From: Bucuresti




Daca vrei sa stii sigur parerea noastra, da mai multe detalii despre masina. Intrucat ai scris aici, noi ne asumam ca ai Megane II (din ce vad la profilul tau esti undeva la limita dintre generatii).
Daca ai Megane II, sigur este hidraulic.
Dupa ce te convigi ca e asa, verifica 2 chestii:
1. Vezi daca ai vreo balta sub masina, posibil lichid de frana scurs
2. Verifica nivelul lichidului de frana din rezervorul de deasupra pompei de frana. Daca a scazut sub conducta care duce pompa de ambreiaj, atunci foarte probabil ai o problema de etanseitate.


--------------------
Ex Renault Megane 2003
Cand ai încercat totul si nimic nu a mers, citeste instructiunile de folosire

User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
98 Pages « < 54 55 56 57 58 > » 
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 2nd August 2025 - 09:13
Dacia