Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

98 Pages « < 56 57 58 59 60 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Probleme ambreiaj Megane 2, Indiferent de motorizare

ritter
post 6 Jan 2011, 12:36
Post #1711


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.169
Joined: 17 February 10




Ulei de transmisie, adica ulei de cutie viteze te referi ?


--------------------
Fost Renault Megane 2.2 Bicorp 1.6 16V 2007 Sport Dynamique
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
SorinCT
post 6 Jan 2011, 12:42
Post #1712


Honor et Patria


Group: Members
Posts: 3.441
Joined: 22 July 07
From: Constanta




Altul nu mai e in cutie...

This post has been edited by SorinCT: 6 Jan 2011, 12:42


--------------------
Renault Megane Sport Tourer - CT-XX-LEA 2012 Privilege 1.5 dCI
Citroen C4 1.6 HDi 2006
Clio III 1.5 dCi Expression 2007
EX: Megane Sedan II.1 1.5 dCi Expression 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
solidconvert
post 6 Jan 2011, 14:26
Post #1713


Donator


Group: Members
Posts: 3.247
Joined: 3 May 06
From: Bucuresti




QUOTE(SorinCT @ 4 Jan 2011, 17:04)
Mi-a facut si mie o figura zilele astea cat am fost la munte, in aglimeratie dintre Azuga-Predeal imi cam tremura la fiecare pornire de pe loc chiar si cu cateva turatii. Este un semn ca e pe duca sau doar a fost super solicitat atunci?
*


Asa face cand pleci de multe ori de pe loc... n-are nimic ambreiaju'... bine defapt are dar asta este n-avem ce sa-i facem... wink.gif inca nu sunt edificat ca ala nou este 100% bun si nu stiu daca l-au schimbat si la diesel...


--------------------
. . .
Audi A4 B9 S-tronic TFSI...
Gîndirea corectă vine din experiență. Experiența, la rîndul ei, provine din gîndirea greșită.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
SorinCT
post 6 Jan 2011, 14:29
Post #1714


Honor et Patria


Group: Members
Posts: 3.441
Joined: 22 July 07
From: Constanta




Eu pana acum la 93000 nu am schimbat ambreiajul, ma gandeam ca i-a venit vremea...


--------------------
Renault Megane Sport Tourer - CT-XX-LEA 2012 Privilege 1.5 dCI
Citroen C4 1.6 HDi 2006
Clio III 1.5 dCi Expression 2007
EX: Megane Sedan II.1 1.5 dCi Expression 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
solidconvert
post 6 Jan 2011, 14:34
Post #1715


Donator


Group: Members
Posts: 3.247
Joined: 3 May 06
From: Bucuresti




Partea cu tremuratul nu cred ca are legatura cu uzura...


--------------------
. . .
Audi A4 B9 S-tronic TFSI...
Gîndirea corectă vine din experiență. Experiența, la rîndul ei, provine din gîndirea greșită.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nicu45
post 6 Jan 2011, 19:42
Post #1716


Membru


Group: Members
Posts: 150
Joined: 2 January 11




azi am testat noul ambreiaj la un drum ceva mai lung :otopeni-ploiesti si retur,si apoi otopeni-serus de unde am luat o oferta de pret pentru reparatie identica cu ceea ce mi-au facut cei de la mach1,ieri ; pret antecalculat ptr. kit ambreiaj+rulment+manopera= 1777,79 ron ; conform facturii 6,5 ore cu 70 ron /h fara tva (la mach ora de manopera a fost 58 ron fara tva) ; in plus serus a trecut pe factura 0,5 litri de ulei ca si cind l-ar completa pe cel din cutie...cei de la mach au trecut clar 3 litri ;tot pe factura de la serus au mai trecut semering planetara dreapta pret 90,54 ron cu tva=125 ron;lichid frina 1 litru -=31 ron cu tva+sprai decapant 1 buc=22 ron cu tva....+test rutier 0,3 h=70 ron+tva ;+curatat comp ambreiaj=65 ron+tva....deci asta e la serus...per total spun ca sunt multumit de toata treaba asta si de service-ul mach au fost ft. ca lumea si cred ca au facut treaba buna...mi-au dat garantie 3 luni la manopera si 12 luni la piesele de schimb...daca mai merg 3 ani fara probleme in ce priveste ambreiajul sau inca 30000 km cred ca ma declar multumit...

6 Jan 2011, 20:24:
ca o constatare si gindire la rece postreparatie...teoretic piesa care trebuia inlocuita in primul si primul rind era discul...garnitura de ferodou de pe partea placii de presiune era inexistenta adica era mincata toata,era tabla goala si niturile tocite...partea dinspre volanta mai avea ceva garnitura pe ia..placa de presiune era zgiriata de acele nituri de pe disc..si rulmentul mai mergea ceva timp si km...daca inlocuiam numai discul poate mai mergeam citeva mii bune de km...si tot ma lasa una sau alta..toti mecanicii recomanda schimbarea tuturor celor 3 piese odata..am auzit ca in afara de asta mai pot aparea probleme si la volanta,dar mai rar adica la mai multe zeci de mii de km sau sute de mii...in ultimele 2-3 saptamini si nevastamea aconstatat ca masina era mai zgumotoasa ca de obicei,iar eu am simtit ca motorul se tureaza mai mult ca de obicei la o viteza relatv mica...acum e mai silentioasa si cum am mai spus mai sus,pedala e mult mai moale,iar cursa mult mai mica decit chiar si atunci cind am cumparat-o de noua..!!

This post has been edited by nicu45: 6 Jan 2011, 20:24


--------------------
Renault Megane 2.2 1.6 16v 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ritter
post 7 Jan 2011, 08:29
Post #1717


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.169
Joined: 17 February 10




Pai si de ce ti-au schimbat uleiul din cutie la schimbarea ambreiajului ? Ai cerut tu in mod special ?

Nu te mai gandi ca esti multumit sa te tina inca 30 k, mi se pare jenant...
Io' am 85k cu cel vechi si merge. Mai tremura din cand in cand la aglomeratie, dar si atunci, cand are el chef, nu mereu.
Aici ma leg de afirmatia lui solidconvert, ca uzura nu are legatura cu tremuratul. Dar cu ce are ? merci

This post has been edited by ritter: 7 Jan 2011, 08:29


--------------------
Fost Renault Megane 2.2 Bicorp 1.6 16V 2007 Sport Dynamique
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
igl1
post 7 Jan 2011, 10:50
Post #1718


posesor multumit de megane


Group: Members
Posts: 228
Joined: 20 February 10
From: bucuresti




salutare tuturor

probleme cu ambreajul am avut si eu bine masina are 190000 km si nu cred ca mai fusese schimbat eu am luat-o la 138000 legat de ciudatenia de rulment de presiune nimeni nu poate sa va spuna daca e modelul de 12 sau modelul de 13 mm pana nu desface cutia ca inginerii de la renault nau nici o treaba cu piesele auto
cred ca isi doresc ca ficare masina sa fie unica
nu stiu daca mai sunt masini care sa aiba asa multe repere pentru o singura piesa cum sunt renaulturile

asta e masina relativ ieftina piese ff scumpe


--------------------
renault megane 2 - b55wks 2003 bicorp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nicu45
post 7 Jan 2011, 12:42
Post #1719


Membru


Group: Members
Posts: 150
Joined: 2 January 11




e jenant intradevar dar ce sa mai zic...am citit pe forum pe la paginile 40-55 ca altii au schimbat2-3 ambreiaje in km astia...marea majoritate avind 1.6 , 16v fabricate in Turcia; Ritter-tu parca ai zis ca ai bicorp..e facut in Spania dupa cate stiu; am un prieten care are tot bicorp din 2005 spaniol, are 65000 km si nu are nici o problema...altul are megan 1 1.9 , are 160000 si nu l-a schimbat nici o data..!!! normal ca tremuratul vine de la ambreiaj (parerea mea)..!! al meu insa nu a dat nici un semn, pina ma lasat; o singura data acum vreo 2 ani am mers bara la bara intre Sinaia si Busteni in panta, l-am folosit excesiv si a inceput sa scoata fum..!!!.,am parca la Busteni, am deschis capota si nirosea puternic a plasticuri si ferodouri incinse...dupa aia nu am avut nici o problema...


--------------------
Renault Megane 2.2 1.6 16v 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dumitrucristian2005
post 7 Jan 2011, 13:06
Post #1720


Membru incepator


Group: Members
Posts: 23
Joined: 2 April 10
From: Bucuresti




Am incercat sa caut in simptom asemenator in cele 58 de pagini pentru legate de ambrieaj dar m-am pierdut in ele.

Aseara am patinat putin in rampa dar nu am fortat. Dupa 10km, la parcare, cand sa iau piciorul de pe pedala de ambreiaj s-a auzit un trosnet. Apoi azi diminieta la plecare la fel si am constat ca se fenomenul se repeta la cand iau piciorul de pe pedala de ambreiaj dupa ce am cuplat in prima treapta.

S-a lovit careva de asa ceva?


--------------------
Renault Megane 2005 Break
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ssilviu
post 7 Jan 2011, 13:08
Post #1721


F1 Man


Group: Members
Posts: 8.043
Joined: 11 June 04
From: Nicaieri




Mie îmi mai face așa uneori, când iau rapid piciorul de pe pedala de ambreiaj, se aude ca și cum pedala ar fi prinsă de podea cu niște gumă de mestecat și se dezlipește.

This post has been edited by ssilviu: 7 Jan 2011, 13:09


--------------------
Renault Megane 2 GPL 2006
Renault Master 2
Renault Clio 4.1 1.2 EDC
Renault Clio 4.2 1.2 EDC
Dacia Dokker 1.6 SCE GPL
Dacia Logan 1.4 GPL
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ritter
post 7 Jan 2011, 13:11
Post #1722


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.169
Joined: 17 February 10




QUOTE(nicu45 @ 7 Jan 2011, 12:42)
e jenant intradevar dar ce sa mai zic...am citit pe forum pe la paginile 40-55 ca altii au schimbat2-3 ambreiaje in km astia...marea majoritate avind 1.6 , 16v fabricate in Turcia; Ritter-tu parca ai zis ca ai bicorp..e facut in Spania dupa cate stiu; am un prieten care are tot bicorp din 2005 spaniol, are 65000 km si nu are nici o problema...altul are megan 1 1.9 , are 160000 si nu l-a schimbat nici o data..!!! normal ca tremuratul vine de la ambreiaj (parerea mea)..!! al meu insa nu a dat nici un semn, pina ma lasat; o singura data acum vreo 2 ani am mers bara la bara intre Sinaia si Busteni in panta, l-am folosit excesiv si a inceput sa scoata fum..!!!.,am parca la Busteni, am deschis capota si nirosea puternic a plasticuri si ferodouri incinse...dupa aia nu am avut nici o problema...
*



Bicorpul este facut in Franta, break-urile erau mai mult in Spania.
Tot nu mi-ai raspuns de ce ai schimbat uleiul din cutie...


--------------------
Fost Renault Megane 2.2 Bicorp 1.6 16V 2007 Sport Dynamique
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
solidconvert
post 7 Jan 2011, 14:03
Post #1723


Donator


Group: Members
Posts: 3.247
Joined: 3 May 06
From: Bucuresti




@ritter: mie mi-a tremurat prima oara din cauza plecarilor repetate de pe loc acum vreo doi ani cand am stat vreo doua ore in coloana pe la Agigea... aveam aprox. 20000 km pe atunci(deci uzura era minima)... acum am 62000 si inca n-am schimbat ambreiajul si tot la fel patesc, daca o frec asa cu plecari de pe loc repetate dupa vreo ora si ceva incepe sa tremure doar la plecarea de pe loc (oricum foarte slab... de aceea nici nu l-am schimbat cand am umblat acolo)... asta imi intareste convingerea ca nu tine neaparat de uzura treaba cu trepidatul...
P.S.: pe la 40000 km am schimbat cilindrul receptor din cauza unei interpretari gresite a unui zgomot... atunci am demontat si ambreiajul de pe masina si la masuratori s-a constatat ca atat volanta cat si placa de presiune aveau o mica abatere care a necesitat corectie pe o masina speciala... atat reparatiile cat si corectiile s-au realizat la una din reprezentantele Reno'...


--------------------
. . .
Audi A4 B9 S-tronic TFSI...
Gîndirea corectă vine din experiență. Experiența, la rîndul ei, provine din gîndirea greșită.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nicu45
post 7 Jan 2011, 15:34
Post #1724


Membru


Group: Members
Posts: 150
Joined: 2 January 11




pentu Ritter : uleiul din cutie mi l-au schimbat ei,nici nu m-au intrebat ...si eu cred ca au facut bine ; la vechia dacie,dupa 1000 km, deci dupa rodaj,se schimba obligatoriu..!! de aceea eu cred ca, cutiile de pe megan au rodajul facut..stiu ca,dupa rodaj ramane pilitura ceva de la frecarile care se produc intre rotile dintate (pinioane planetare,coroana.s.a.m.d..) megan-ul prietenului meu e hatch-bac sau bicorp (nu e acelas lucru !!??) fabricat in spania in 2005,asta stiu sigur...e tot benzinar de 1.6 16v...


--------------------
Renault Megane 2.2 1.6 16v 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ritter
post 7 Jan 2011, 16:36
Post #1725


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.169
Joined: 17 February 10




ptr solid convert: Ok, probabil asa e si la mine. Pentru ca sunt momente cand tremura de dimineata, alteori dupa ce o incing, deci aleatoriu, cum prinde discul pe acolo...

ptr nicu45: uleiul din cutie nu se schimba automat la schimbarea ambreiajului, asta am vrut sa spun. faptul ca ti l-au schimbat nu poate sa fie decat benefic masinii, cu mentiunea ca ar fi fost de bun simt sa te intrebe inainte...

This post has been edited by ritter: 7 Jan 2011, 16:38


--------------------
Fost Renault Megane 2.2 Bicorp 1.6 16V 2007 Sport Dynamique
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dumitrucristian2005
post 7 Jan 2011, 20:10
Post #1726


Membru incepator


Group: Members
Posts: 23
Joined: 2 April 10
From: Bucuresti




Am observat de unde provine sunetul ca de ruptura / trosnet . Pe pedala de ambreiaj e e cuplat un piston ( nu stiu de la ce e ) printr-un sistem destul de simplu si din cate am observat capul pistonului a inceput sa aiba joc si are tentinda de a iesi din sistemul de prindere de pe pedala. Nu stiu daca a fost prins cu o siguranta si a iesit sau pur si simplu s-a largit "ochiul" de prindere al pistonului. Are cineva idee cum s-ar putea remedia? Stiu ca nu m-am exprimat tehnic cum trebuie insa cred ca am descris cum trebuie ce si cum. Vreau sa incerc o fixare si m-ar interesa sa stiu daca s-a mai lovit careva si cum a procedat. Multumesc!


--------------------
Renault Megane 2005 Break
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
QWEDSA
post 7 Jan 2011, 22:24
Post #1727


Membru incepator


Group: Members
Posts: 3
Joined: 7 January 11




Megane 2 DCI 140CP 15.000 km 300Nm

efect tuning/defect dupa tuning??

Eu am oproblema diferita. Dupa remaparea motorului 1.5DCi de la 105CP la 140CP, ambreiajul patineaza usor incepand cu treapta a 3-a pana la a6-a, acest lucru se intampla daca apas pedala de acceleratie la maxim undeva pe la 2000 de ture. Practic motorul nu se mai tureaza liniar si turometrul "sare" la 2500 de ture unde sta putin si apoi isi contiuna cursa. Daca accelrez la maxim incepand cu 2500 de ture efectul nu mai este sesizabil sau nu mai patineaza. Daca termin cursa undeva la 3500 de ture si cuplez treapta a 4-a nu simt o patinare.
Practic simt ca nu face fata ambreiajul la puterea masinii in treptele superioare.
In treptele 1,2 efectul de patinare nu exista sau nu se percepe asa cum se intampla in restul treptelor.
Ca exemplu o acceleratie puternica ar trebui sa o incep in treapta a 5-a fara sa patineze ambreiajul de la 2800 de ture pana undeva la 3500-3700 cand trebuie sa schimb in treapta a 6-a.
In rest masina se comporta foarte bine, doar ca stilul de condus sportiv trebuie modificat in functie de treapta crescand turatiile la care se fac acceleratiile puternice.

Efectul se datoreaza in mare parte din cauza puterii mari pe care ambreiajul nu era pregatit sa il gestioneze si probabil o mica uzura a ambreiajului care va creste daa voi accelera masina la turatii mai scazute.

Daca are cineva alte idei sau interpretari despre ceea ce se intampla ,astept opiniile voastre.
Multumesc.


--------------------
renault megane 2 2009
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
solidconvert
post 7 Jan 2011, 22:30
Post #1728


Donator


Group: Members
Posts: 3.247
Joined: 3 May 06
From: Bucuresti




Daca are 15000 km reali nu are voie deloc sa patineze ambreiaju'... chiar si daca ai chio chips din ala de 'nspe mii de cai... biggrin.gif daca din 105cp faceai 240cp mai ziceam... wink.gif oricum in curand motorul de 1.5 o sa ajunga la 200cp... pe hartie evident... icon_mrgreen.gif

This post has been edited by solidconvert: 7 Jan 2011, 22:32


--------------------
. . .
Audi A4 B9 S-tronic TFSI...
Gîndirea corectă vine din experiență. Experiența, la rîndul ei, provine din gîndirea greșită.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
maximus78
post 8 Jan 2011, 07:31
Post #1729


Membru


Group: Members
Posts: 117
Joined: 17 September 06




Ambreiajul ori patineaza de la treapta 1 pana la treapta 6 ori nu.

Sa te convingi trage frana de mana la maxim si baga a III-a , da drumu la ambreiaj si accelereaza daca da in nas si se opreste brusc inseamna ca nu are nimic daca se tureaza e dus.

Un sfat , schimba ambreiajul cu unul sport , ca degeaba ai putere la motor daca nu ai cu ce sa o pui jos la roata(ex. ambreiaj , placa de presiune usurata) sa nu mai zic de frane , planetare(astea au de suferit mult cand cresti puterea motorului) si bucsi poliuretan , dar asta e alta mancare de peste.

Vrei sa modifici modifica altfel nu se face asa ceva , iar daca softul nu este bine facut o sa ramai cu turbina in brate.

This post has been edited by maximus78: 8 Jan 2011, 07:34


--------------------
Renault Megane Dci 82 Cp Fab 2006 BUCURESTI
Vand Furnici
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ritter
post 8 Jan 2011, 14:19
Post #1730


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.169
Joined: 17 February 10




QUOTE(QWEDSA @ 7 Jan 2011, 22:24)
Megane 2 DCI 140CP 15.000 km 300Nm

efect tuning/defect dupa tuning??

Eu am oproblema diferita. Dupa remaparea motorului 1.5DCi de la 105CP la 140CP, ambreiajul patineaza usor incepand cu treapta a 3-a pana la a6-a, acest lucru se intampla daca apas pedala de acceleratie la maxim undeva pe la 2000 de ture. Practic motorul nu se mai tureaza liniar si turometrul "sare" la 2500 de ture unde sta putin si apoi isi contiuna cursa. Daca accelrez la maxim incepand cu 2500 de ture efectul nu mai este sesizabil sau nu mai patineaza. Daca termin cursa undeva la 3500 de ture si cuplez treapta a 4-a nu simt o patinare.
Practic simt ca nu face fata ambreiajul la puterea masinii in treptele superioare.
In treptele 1,2 efectul de patinare nu exista sau nu se percepe asa cum se intampla in restul treptelor.
Ca exemplu o acceleratie puternica ar trebui sa o incep in treapta a 5-a fara sa patineze ambreiajul de la 2800 de ture pana undeva la 3500-3700 cand trebuie sa schimb in treapta a 6-a.
In rest masina se comporta foarte bine, doar ca stilul de condus sportiv trebuie modificat in functie de treapta crescand turatiile la care se fac acceleratiile puternice.

Efectul se datoreaza in mare parte din cauza puterii mari pe care ambreiajul nu era pregatit sa il gestioneze si probabil o mica uzura a ambreiajului care va creste daa voi accelera masina la turatii mai scazute.

Daca are cineva alte idei sau interpretari despre ceea ce se intampla ,astept opiniile voastre.
Multumesc.
*



Este perfect normal ce spui si am sa-ti zic si parerea mea.

1. Daca ti-ai mapat-o este clar ca si inainte ai fugarit masina si la un moment dat nu ti-a mai ajuns puterea, de aceea ai trecut la "next level". De aici si explicatia pentru primele semne de uzura prematura a ambreiajului, la doar 15k.
2. Este absolut normal ca se manifesta la turatii joase pentru ca atunci fortezi masina sa o pui in miscare iar ambreiajul este solicitat la maxim. Dupa 2.500 ture, masina deja si-a luat avant si forta transmisa la ambreiaj este usor atenuata.
3. Ambreiajul este calculat pentru puterea din fabrica a masinii, plus o mica rezerva. Daca tu pui chip si dai talpa, se duce drak si ala. Probleme nu apar dupa montarea chip-ului la demaraje line pe sosea (cum ar fi o depasire) ci mai mult la plecarea dupa loc, in primele trepte (gen liniutza la semafor).

Ca si parere generala, faza asta cu chip-ul mi se pare o prostie, care in final iti va scoate o groaza de bani din buzunar pentru reparat consecintele. In plus, vei fi tentat mereu sa apesi pedala la maxim, ceea ce te poate duce la gesturi riscante si doamne fereste....

PS Megane nu este masina pentru "reising" blink.gif

This post has been edited by ritter: 8 Jan 2011, 14:48


--------------------
Fost Renault Megane 2.2 Bicorp 1.6 16V 2007 Sport Dynamique
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
QWEDSA
post 8 Jan 2011, 18:26
Post #1731


Membru incepator


Group: Members
Posts: 3
Joined: 7 January 11




multumesc pentru sfaturi,

In principiu sunt de acord cu ceea ce ati spus mai sus, cred ca trebuie modificat si stilul de condus pentru a putea pune puterea jos si a pastra piesele care sunt direct afectate de tuning prin marirea puterii motorului.
Mersul meu este unul normal 90% si pentru cei 10%care raman imi place sa accelerez masina mai puternic.
Ramane de vazut daca in timp efectul se amplifica si va trebui sa schimb ambreiajul si ma voi gandi daca pun unul sport care sa fie mai potrivit in conditiile actuale, pentru ca diferenta de acceleratie intre masina actuala si cea cu puterea initiala este foarte mare si nu as dori sa ma intorc la performantele stock.

Poate nu este cea mai potrivita masina pentru tuning dar avand in vedere greutatea mica a masinii acceleratia este destul de buna raportat la caii putere.


--------------------
renault megane 2 2009
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
snack
post 8 Jan 2011, 22:54
Post #1732


Membru incepator


Group: Members
Posts: 12
Joined: 24 June 09




QUOTE(dumitrucristian2005 @ 7 Jan 2011, 20:10)
Am observat de unde provine sunetul ca de ruptura / trosnet . Pe pedala de ambreiaj e e cuplat un piston ( nu stiu de la ce e ) printr-un sistem destul de simplu si din cate am observat capul pistonului a inceput sa aiba joc si are tentinda de a iesi din sistemul de prindere de pe pedala. Nu stiu daca a fost prins cu o siguranta si a iesit sau pur si simplu s-a largit "ochiul" de prindere al pistonului. Are cineva idee cum s-ar putea remedia? Stiu ca nu m-am exprimat tehnic cum trebuie insa cred ca am descris cum trebuie ce si cum. Vreau sa incerc o fixare si m-ar interesa sa stiu daca s-a mai lovit careva si cum a procedat. Multumesc!
*



pistonu ala care l-ai gasit tu acolo e defapt pompa hidraulica a ambreiajului . ea impinge lichidul de frana spre pistonul rulmentului de presiune de la ambreiaj . si da ... are o siguranta de sarma otelita acolo .... daca nu o mai ai(probabil sa rupt inauntru si daia iti trozneste cand apesi pedala) dute la reprezentanta ca au si cerele una .....nu stiu cat e dar cat dracu poate sa coste o sarma smile.gif) montarea iti ia cam 5 secunde tongue.gif


--------------------
Renault Megane II dci 1.5 2007 Sedane Privilege
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
QWEDSA
post 9 Jan 2011, 16:02
Post #1733


Membru incepator


Group: Members
Posts: 3
Joined: 7 January 11




AM FACUT CUM M-ATI SFATUIT, AM PUS IN TREAPTA A 3-A CU FRANA DE MANA TRASA INSA MOTORUL S-A OPRIT. pOATE FI ALTCEVA IN AFARA DE AMBREIAJ?? (ACCELERATIA ELECTRONICA, SAU CEVA SOFT?)


--------------------
renault megane 2 2009
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dumitrucristian2005
post 10 Jan 2011, 10:50
Post #1734


Membru incepator


Group: Members
Posts: 23
Joined: 2 April 10
From: Bucuresti




Sistemul de fixare a pistonului pompei de ambreiaj de pedala nu e cu prindere prin siguranta clasica sau ceva de genul acesta; fixarea se realizeaza prin 3 cleme din plastic aflate in inelul de prindere al pistonului. Daca aceste cleme se detensioneaza (cel mai fericit caz) sau se rup (cel mai nefericit caz) atunci poate aparea un simptom celui asemenator cu al meu.

Am sunat la mai multe reprezentate si toate mi-au spus ca se remediaza printr-un colier cuplimentar. Solutia consta in crosetarea unui soricel printre clemele inelului a.i. la strangerea acestuia sa le stranga si pe ele nepermitand sa mai iasa de pe suport. Nu stiu cat o sa tina dar asa fac toti.

Se poate face si fara a trece prin service dar e destul de greu de lucrat si ca sa ai cat de cat succes e bine sa prinzi toate cele 3 cleme in strangere.

This post has been edited by dumitrucristian2005: 10 Jan 2011, 12:17


--------------------
Renault Megane 2005 Break
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mihaicip03
post 10 Jan 2011, 14:53
Post #1735


MEMBRU


Group: Members
Posts: 209
Joined: 20 October 09
From: BRASOV




am si eu o mica problema ...sau poate mare.... Am patit in ultimul timp o chestie interesanta... cand vreau sa schimb din a intaia in a doua ramane maneta blocata parca o tine ceva, parca nu debraiaza, si doar daca apas ambreajul inca o data o pot scoate din a intaia,cu toate ca masina se opreste.Poate sa fie de la rulment sau ce poate sa aiba...nu face tot timpul ... asa din cand in cand..


--------------------
renault megane sedan meneger 2007 1.5 dci 101 hp ....... BLACK...
SI IN BRASOV SUNT MEGANURI...:P...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
solidconvert
post 10 Jan 2011, 15:03
Post #1736


Donator


Group: Members
Posts: 3.247
Joined: 3 May 06
From: Bucuresti




Nu cred ca este de la rulment... ar fi trebuit sa-ti faca in toate treptele asa sau aproape in toate nu doar in treapta a-1-a... cred ca are ceva pe la cutie sau poate pe la placa de presiune... in service cred ca vei afla cel mai bun raspuns... wink.gif


--------------------
. . .
Audi A4 B9 S-tronic TFSI...
Gîndirea corectă vine din experiență. Experiența, la rîndul ei, provine din gîndirea greșită.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
19vik
post 10 Jan 2011, 15:13
Post #1737


Membru


Group: Members
Posts: 2.948
Joined: 23 October 07
From: Bucuresti






--------------------
Renault Megane 2.1 Sedan 2005/1.6 16v Expression
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
valikris2002
post 10 Jan 2011, 16:08
Post #1738


Membru autentic


Group: Members
Posts: 946
Joined: 11 November 05
From: roman,neamt




faza cu agatat in treapta 1 am patit-o si eu de vre-o 3 ori, mai pe la inceputul iernii, pur si simplu ramai blocat de amorteala schimbatorului cand te trezesti ca ai nevoie de treapta 2 si ea refuza sa vina. Concluzia mea a fost ori nu am calcat cat trebuie ambreajul, ori cablurile timoneriei jucau fotbal si le am incurcat eu. A fost un eveniment fara repetitie suparatoare, la care mai poate interveni si ceva rozatoare care lasa pe acolo oase si deverse lucrurii cum spunea un coleg


--------------------
megan sedan manager 1.5 dci, 85 cp - - 26-10-2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Marianssg
post 10 Jan 2011, 16:27
Post #1739


Membru autentic


Group: Members
Posts: 294
Joined: 25 February 08
From: Piatra Neamt




subscriu si eu la cele mentionate mai sus. foarte rar o patesc si eu sa accelerez normal in treapta 1 si sa nu o mai pot scoate sa bag treapta a2a. precizez ca asta s-a intamplat dupa ce in februarie anul trecut am lasat masina in viteza 1 pe un mic deal avand spatele masinii ridicat fata de botul masinii.rezultat=peste noapte masina mea avea o singura viteza( treapta 1) din care nu mai iesea.asa m-am dus cu ea la service unde mi s-a relatat ca vinovat a fost selectorul cutiei de viteze...cum eram cam afon cu partea mecanica nu am inteles.acum sa inteleg ca era cablul 1 din poza atasata de 19vik?


--------------------
Renault Megane II 2006 privilege
1.5 dci 74kw
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mihaicip03
post 11 Jan 2011, 10:00
Post #1740


MEMBRU


Group: Members
Posts: 209
Joined: 20 October 09
From: BRASOV




Deci pana la urma e de la timonerie , ca de calcat ambreajul asa ziceam si eu la inceput, dar nu are legatura.Daca da, oare se poate intampla ceva rau de genul nu mai o pot scoate din a intaia sau sa nu mai intre?


--------------------
renault megane sedan meneger 2007 1.5 dci 101 hp ....... BLACK...
SI IN BRASOV SUNT MEGANURI...:P...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
98 Pages « < 56 57 58 59 60 > » 
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 1st August 2025 - 23:19
Dacia