Probleme ambreiaj Megane 2, Indiferent de motorizare
![]() ![]() ![]() |
Probleme ambreiaj Megane 2, Indiferent de motorizare
ritter |
![]()
Post
#1711
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.169 Joined: 17 February 10 ![]() |
|
||
--------------------
Fost Renault
Megane 2.2 Bicorp 1.6 16V
2007 Sport Dynamique
|
|||
SorinCT |
![]()
Post
#1712
|
![]() Honor et Patria Group: Members Posts: 3.441 Joined: 22 July 07 From: Constanta ![]() |
Altul nu mai e in cutie...
This post has been edited by SorinCT: 6 Jan 2011, 12:42 |
--------------------
Renault
Megane Sport Tourer
- CT-XX-LEA
2012 Privilege 1.5 dCI Citroen C4 1.6 HDi 2006
Clio III 1.5 dCi Expression 2007 EX: Megane Sedan II.1 1.5 dCi Expression 2005 |
|
solidconvert |
![]()
Post
#1713
|
![]() Donator Group: Members Posts: 3.247 Joined: 3 May 06 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(SorinCT @ 4 Jan 2011, 17:04) Mi-a facut si mie o figura zilele astea cat am fost la munte, in aglimeratie dintre Azuga-Predeal imi cam tremura la fiecare pornire de pe loc chiar si cu cateva turatii. Este un semn ca e pe duca sau doar a fost super solicitat atunci? Asa face cand pleci de multe ori de pe loc... n-are nimic ambreiaju'... bine defapt are dar asta este n-avem ce sa-i facem... ![]() |
--------------------
.
.
. Audi A4 B9 S-tronic TFSI...
Gîndirea corectă vine din experiență. Experiența, la rîndul ei, provine din gîndirea greșită. |
|
SorinCT |
![]()
Post
#1714
|
![]() Honor et Patria Group: Members Posts: 3.441 Joined: 22 July 07 From: Constanta ![]() |
Eu pana acum la 93000 nu am schimbat ambreiajul, ma gandeam ca i-a venit vremea...
|
--------------------
Renault
Megane Sport Tourer
- CT-XX-LEA
2012 Privilege 1.5 dCI Citroen C4 1.6 HDi 2006
Clio III 1.5 dCi Expression 2007 EX: Megane Sedan II.1 1.5 dCi Expression 2005 |
|
solidconvert |
![]()
Post
#1715
|
![]() Donator Group: Members Posts: 3.247 Joined: 3 May 06 From: Bucuresti ![]() |
Partea cu tremuratul nu cred ca are legatura cu uzura...
|
--------------------
.
.
. Audi A4 B9 S-tronic TFSI...
Gîndirea corectă vine din experiență. Experiența, la rîndul ei, provine din gîndirea greșită. |
|
nicu45 |
![]()
Post
#1716
|
Membru Group: Members Posts: 150 Joined: 2 January 11 ![]() |
azi am testat noul ambreiaj la un drum ceva mai lung :otopeni-ploiesti si retur,si apoi otopeni-serus de unde am luat o oferta de pret pentru reparatie identica cu ceea ce mi-au facut cei de la mach1,ieri ; pret antecalculat ptr. kit ambreiaj+rulment+manopera= 1777,79 ron ; conform facturii 6,5 ore cu 70 ron /h fara tva (la mach ora de manopera a fost 58 ron fara tva) ; in plus serus a trecut pe factura 0,5 litri de ulei ca si cind l-ar completa pe cel din cutie...cei de la mach au trecut clar 3 litri ;tot pe factura de la serus au mai trecut semering planetara dreapta pret 90,54 ron cu tva=125 ron;lichid frina 1 litru -=31 ron cu tva+sprai decapant 1 buc=22 ron cu tva....+test rutier 0,3 h=70 ron+tva ;+curatat comp ambreiaj=65 ron+tva....deci asta e la serus...per total spun ca sunt multumit de toata treaba asta si de service-ul mach au fost ft. ca lumea si cred ca au facut treaba buna...mi-au dat garantie 3 luni la manopera si 12 luni la piesele de schimb...daca mai merg 3 ani fara probleme in ce priveste ambreiajul sau inca 30000 km cred ca ma declar multumit...
6 Jan 2011, 20:24: ca o constatare si gindire la rece postreparatie...teoretic piesa care trebuia inlocuita in primul si primul rind era discul...garnitura de ferodou de pe partea placii de presiune era inexistenta adica era mincata toata,era tabla goala si niturile tocite...partea dinspre volanta mai avea ceva garnitura pe ia..placa de presiune era zgiriata de acele nituri de pe disc..si rulmentul mai mergea ceva timp si km...daca inlocuiam numai discul poate mai mergeam citeva mii bune de km...si tot ma lasa una sau alta..toti mecanicii recomanda schimbarea tuturor celor 3 piese odata..am auzit ca in afara de asta mai pot aparea probleme si la volanta,dar mai rar adica la mai multe zeci de mii de km sau sute de mii...in ultimele 2-3 saptamini si nevastamea aconstatat ca masina era mai zgumotoasa ca de obicei,iar eu am simtit ca motorul se tureaza mai mult ca de obicei la o viteza relatv mica...acum e mai silentioasa si cum am mai spus mai sus,pedala e mult mai moale,iar cursa mult mai mica decit chiar si atunci cind am cumparat-o de noua..!! This post has been edited by nicu45: 6 Jan 2011, 20:24 |
--------------------
Renault
Megane 2.2 1.6 16v
2007
|
|
ritter |
![]()
Post
#1717
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.169 Joined: 17 February 10 ![]() |
Pai si de ce ti-au schimbat uleiul din cutie la schimbarea ambreiajului ? Ai cerut tu in mod special ?
Nu te mai gandi ca esti multumit sa te tina inca 30 k, mi se pare jenant... Io' am 85k cu cel vechi si merge. Mai tremura din cand in cand la aglomeratie, dar si atunci, cand are el chef, nu mereu. Aici ma leg de afirmatia lui solidconvert, ca uzura nu are legatura cu tremuratul. Dar cu ce are ? merci This post has been edited by ritter: 7 Jan 2011, 08:29 |
--------------------
Fost Renault
Megane 2.2 Bicorp 1.6 16V
2007 Sport Dynamique
|
|
igl1 |
![]()
Post
#1718
|
posesor multumit de megane Group: Members Posts: 228 Joined: 20 February 10 From: bucuresti ![]() |
salutare tuturor
probleme cu ambreajul am avut si eu bine masina are 190000 km si nu cred ca mai fusese schimbat eu am luat-o la 138000 legat de ciudatenia de rulment de presiune nimeni nu poate sa va spuna daca e modelul de 12 sau modelul de 13 mm pana nu desface cutia ca inginerii de la renault nau nici o treaba cu piesele auto cred ca isi doresc ca ficare masina sa fie unica nu stiu daca mai sunt masini care sa aiba asa multe repere pentru o singura piesa cum sunt renaulturile asta e masina relativ ieftina piese ff scumpe |
--------------------
renault
megane 2
- b55wks
2003 bicorp
|
|
nicu45 |
![]()
Post
#1719
|
Membru Group: Members Posts: 150 Joined: 2 January 11 ![]() |
e jenant intradevar dar ce sa mai zic...am citit pe forum pe la paginile 40-55 ca altii au schimbat2-3 ambreiaje in km astia...marea majoritate avind 1.6 , 16v fabricate in Turcia; Ritter-tu parca ai zis ca ai bicorp..e facut in Spania dupa cate stiu; am un prieten care are tot bicorp din 2005 spaniol, are 65000 km si nu are nici o problema...altul are megan 1 1.9 , are 160000 si nu l-a schimbat nici o data..!!! normal ca tremuratul vine de la ambreiaj (parerea mea)..!! al meu insa nu a dat nici un semn, pina ma lasat; o singura data acum vreo 2 ani am mers bara la bara intre Sinaia si Busteni in panta, l-am folosit excesiv si a inceput sa scoata fum..!!!.,am parca la Busteni, am deschis capota si nirosea puternic a plasticuri si ferodouri incinse...dupa aia nu am avut nici o problema...
|
--------------------
Renault
Megane 2.2 1.6 16v
2007
|
|
dumitrucristian2005 |
![]()
Post
#1720
|
Membru incepator Group: Members Posts: 23 Joined: 2 April 10 From: Bucuresti ![]() |
Am incercat sa caut in simptom asemenator in cele 58 de pagini pentru legate de ambrieaj dar m-am pierdut in ele.
Aseara am patinat putin in rampa dar nu am fortat. Dupa 10km, la parcare, cand sa iau piciorul de pe pedala de ambreiaj s-a auzit un trosnet. Apoi azi diminieta la plecare la fel si am constat ca se fenomenul se repeta la cand iau piciorul de pe pedala de ambreiaj dupa ce am cuplat in prima treapta. S-a lovit careva de asa ceva? |
--------------------
Renault
Megane
2005 Break
|
|
ssilviu |
![]()
Post
#1721
|
![]() F1 Man Group: Members Posts: 8.043 Joined: 11 June 04 From: Nicaieri ![]() |
Mie îmi mai face așa uneori, când iau rapid piciorul de pe pedala de ambreiaj, se aude ca și cum pedala ar fi prinsă de podea cu niște gumă de mestecat și se dezlipește.
This post has been edited by ssilviu: 7 Jan 2011, 13:09 |
--------------------
Renault
Megane 2 GPL
2006 Renault Master 2
Renault Clio 4.1 1.2 EDC Renault Clio 4.2 1.2 EDC Dacia Dokker 1.6 SCE GPL Dacia Logan 1.4 GPL |
|
ritter |
![]()
Post
#1722
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.169 Joined: 17 February 10 ![]() |
QUOTE(nicu45 @ 7 Jan 2011, 12:42) e jenant intradevar dar ce sa mai zic...am citit pe forum pe la paginile 40-55 ca altii au schimbat2-3 ambreiaje in km astia...marea majoritate avind 1.6 , 16v fabricate in Turcia; Ritter-tu parca ai zis ca ai bicorp..e facut in Spania dupa cate stiu; am un prieten care are tot bicorp din 2005 spaniol, are 65000 km si nu are nici o problema...altul are megan 1 1.9 , are 160000 si nu l-a schimbat nici o data..!!! normal ca tremuratul vine de la ambreiaj (parerea mea)..!! al meu insa nu a dat nici un semn, pina ma lasat; o singura data acum vreo 2 ani am mers bara la bara intre Sinaia si Busteni in panta, l-am folosit excesiv si a inceput sa scoata fum..!!!.,am parca la Busteni, am deschis capota si nirosea puternic a plasticuri si ferodouri incinse...dupa aia nu am avut nici o problema... Bicorpul este facut in Franta, break-urile erau mai mult in Spania. Tot nu mi-ai raspuns de ce ai schimbat uleiul din cutie... |
--------------------
Fost Renault
Megane 2.2 Bicorp 1.6 16V
2007 Sport Dynamique
|
|
solidconvert |
![]()
Post
#1723
|
![]() Donator Group: Members Posts: 3.247 Joined: 3 May 06 From: Bucuresti ![]() |
@ritter: mie mi-a tremurat prima oara din cauza plecarilor repetate de pe loc acum vreo doi ani cand am stat vreo doua ore in coloana pe la Agigea... aveam aprox. 20000 km pe atunci(deci uzura era minima)... acum am 62000 si inca n-am schimbat ambreiajul si tot la fel patesc, daca o frec asa cu plecari de pe loc repetate dupa vreo ora si ceva incepe sa tremure doar la plecarea de pe loc (oricum foarte slab... de aceea nici nu l-am schimbat cand am umblat acolo)... asta imi intareste convingerea ca nu tine neaparat de uzura treaba cu trepidatul...
P.S.: pe la 40000 km am schimbat cilindrul receptor din cauza unei interpretari gresite a unui zgomot... atunci am demontat si ambreiajul de pe masina si la masuratori s-a constatat ca atat volanta cat si placa de presiune aveau o mica abatere care a necesitat corectie pe o masina speciala... atat reparatiile cat si corectiile s-au realizat la una din reprezentantele Reno'... |
--------------------
.
.
. Audi A4 B9 S-tronic TFSI...
Gîndirea corectă vine din experiență. Experiența, la rîndul ei, provine din gîndirea greșită. |
|
nicu45 |
![]()
Post
#1724
|
Membru Group: Members Posts: 150 Joined: 2 January 11 ![]() |
pentu Ritter : uleiul din cutie mi l-au schimbat ei,nici nu m-au intrebat ...si eu cred ca au facut bine ; la vechia dacie,dupa 1000 km, deci dupa rodaj,se schimba obligatoriu..!! de aceea eu cred ca, cutiile de pe megan au rodajul facut..stiu ca,dupa rodaj ramane pilitura ceva de la frecarile care se produc intre rotile dintate (pinioane planetare,coroana.s.a.m.d..) megan-ul prietenului meu e hatch-bac sau bicorp (nu e acelas lucru !!??) fabricat in spania in 2005,asta stiu sigur...e tot benzinar de 1.6 16v...
|
--------------------
Renault
Megane 2.2 1.6 16v
2007
|
|
ritter |
![]()
Post
#1725
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.169 Joined: 17 February 10 ![]() |
ptr solid convert: Ok, probabil asa e si la mine. Pentru ca sunt momente cand tremura de dimineata, alteori dupa ce o incing, deci aleatoriu, cum prinde discul pe acolo...
ptr nicu45: uleiul din cutie nu se schimba automat la schimbarea ambreiajului, asta am vrut sa spun. faptul ca ti l-au schimbat nu poate sa fie decat benefic masinii, cu mentiunea ca ar fi fost de bun simt sa te intrebe inainte... This post has been edited by ritter: 7 Jan 2011, 16:38 |
--------------------
Fost Renault
Megane 2.2 Bicorp 1.6 16V
2007 Sport Dynamique
|
|
dumitrucristian2005 |
![]()
Post
#1726
|
Membru incepator Group: Members Posts: 23 Joined: 2 April 10 From: Bucuresti ![]() |
Am observat de unde provine sunetul ca de ruptura / trosnet . Pe pedala de ambreiaj e e cuplat un piston ( nu stiu de la ce e ) printr-un sistem destul de simplu si din cate am observat capul pistonului a inceput sa aiba joc si are tentinda de a iesi din sistemul de prindere de pe pedala. Nu stiu daca a fost prins cu o siguranta si a iesit sau pur si simplu s-a largit "ochiul" de prindere al pistonului. Are cineva idee cum s-ar putea remedia? Stiu ca nu m-am exprimat tehnic cum trebuie insa cred ca am descris cum trebuie ce si cum. Vreau sa incerc o fixare si m-ar interesa sa stiu daca s-a mai lovit careva si cum a procedat. Multumesc!
|
--------------------
Renault
Megane
2005 Break
|
|
QWEDSA |
![]()
Post
#1727
|
Membru incepator Group: Members Posts: 3 Joined: 7 January 11 ![]() |
Megane 2 DCI 140CP 15.000 km 300Nm
efect tuning/defect dupa tuning?? Eu am oproblema diferita. Dupa remaparea motorului 1.5DCi de la 105CP la 140CP, ambreiajul patineaza usor incepand cu treapta a 3-a pana la a6-a, acest lucru se intampla daca apas pedala de acceleratie la maxim undeva pe la 2000 de ture. Practic motorul nu se mai tureaza liniar si turometrul "sare" la 2500 de ture unde sta putin si apoi isi contiuna cursa. Daca accelrez la maxim incepand cu 2500 de ture efectul nu mai este sesizabil sau nu mai patineaza. Daca termin cursa undeva la 3500 de ture si cuplez treapta a 4-a nu simt o patinare. Practic simt ca nu face fata ambreiajul la puterea masinii in treptele superioare. In treptele 1,2 efectul de patinare nu exista sau nu se percepe asa cum se intampla in restul treptelor. Ca exemplu o acceleratie puternica ar trebui sa o incep in treapta a 5-a fara sa patineze ambreiajul de la 2800 de ture pana undeva la 3500-3700 cand trebuie sa schimb in treapta a 6-a. In rest masina se comporta foarte bine, doar ca stilul de condus sportiv trebuie modificat in functie de treapta crescand turatiile la care se fac acceleratiile puternice. Efectul se datoreaza in mare parte din cauza puterii mari pe care ambreiajul nu era pregatit sa il gestioneze si probabil o mica uzura a ambreiajului care va creste daa voi accelera masina la turatii mai scazute. Daca are cineva alte idei sau interpretari despre ceea ce se intampla ,astept opiniile voastre. Multumesc. |
--------------------
renault
megane 2
2009
|
|
solidconvert |
![]()
Post
#1728
|
![]() Donator Group: Members Posts: 3.247 Joined: 3 May 06 From: Bucuresti ![]() |
Daca are 15000 km reali nu are voie deloc sa patineze ambreiaju'... chiar si daca ai chio chips din ala de 'nspe mii de cai...
![]() ![]() ![]() This post has been edited by solidconvert: 7 Jan 2011, 22:32 |
--------------------
.
.
. Audi A4 B9 S-tronic TFSI...
Gîndirea corectă vine din experiență. Experiența, la rîndul ei, provine din gîndirea greșită. |
|
maximus78 |
![]()
Post
#1729
|
![]() Membru Group: Members Posts: 117 Joined: 17 September 06 ![]() |
Ambreiajul ori patineaza de la treapta 1 pana la treapta 6 ori nu.
Sa te convingi trage frana de mana la maxim si baga a III-a , da drumu la ambreiaj si accelereaza daca da in nas si se opreste brusc inseamna ca nu are nimic daca se tureaza e dus. Un sfat , schimba ambreiajul cu unul sport , ca degeaba ai putere la motor daca nu ai cu ce sa o pui jos la roata(ex. ambreiaj , placa de presiune usurata) sa nu mai zic de frane , planetare(astea au de suferit mult cand cresti puterea motorului) si bucsi poliuretan , dar asta e alta mancare de peste. Vrei sa modifici modifica altfel nu se face asa ceva , iar daca softul nu este bine facut o sa ramai cu turbina in brate. This post has been edited by maximus78: 8 Jan 2011, 07:34 |
--------------------
Renault
Megane Dci 82 Cp
Fab 2006 BUCURESTI Vand Furnici
|
|
ritter |
![]()
Post
#1730
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.169 Joined: 17 February 10 ![]() |
QUOTE(QWEDSA @ 7 Jan 2011, 22:24) Megane 2 DCI 140CP 15.000 km 300Nm efect tuning/defect dupa tuning?? Eu am oproblema diferita. Dupa remaparea motorului 1.5DCi de la 105CP la 140CP, ambreiajul patineaza usor incepand cu treapta a 3-a pana la a6-a, acest lucru se intampla daca apas pedala de acceleratie la maxim undeva pe la 2000 de ture. Practic motorul nu se mai tureaza liniar si turometrul "sare" la 2500 de ture unde sta putin si apoi isi contiuna cursa. Daca accelrez la maxim incepand cu 2500 de ture efectul nu mai este sesizabil sau nu mai patineaza. Daca termin cursa undeva la 3500 de ture si cuplez treapta a 4-a nu simt o patinare. Practic simt ca nu face fata ambreiajul la puterea masinii in treptele superioare. In treptele 1,2 efectul de patinare nu exista sau nu se percepe asa cum se intampla in restul treptelor. Ca exemplu o acceleratie puternica ar trebui sa o incep in treapta a 5-a fara sa patineze ambreiajul de la 2800 de ture pana undeva la 3500-3700 cand trebuie sa schimb in treapta a 6-a. In rest masina se comporta foarte bine, doar ca stilul de condus sportiv trebuie modificat in functie de treapta crescand turatiile la care se fac acceleratiile puternice. Efectul se datoreaza in mare parte din cauza puterii mari pe care ambreiajul nu era pregatit sa il gestioneze si probabil o mica uzura a ambreiajului care va creste daa voi accelera masina la turatii mai scazute. Daca are cineva alte idei sau interpretari despre ceea ce se intampla ,astept opiniile voastre. Multumesc. Este perfect normal ce spui si am sa-ti zic si parerea mea. 1. Daca ti-ai mapat-o este clar ca si inainte ai fugarit masina si la un moment dat nu ti-a mai ajuns puterea, de aceea ai trecut la "next level". De aici si explicatia pentru primele semne de uzura prematura a ambreiajului, la doar 15k. 2. Este absolut normal ca se manifesta la turatii joase pentru ca atunci fortezi masina sa o pui in miscare iar ambreiajul este solicitat la maxim. Dupa 2.500 ture, masina deja si-a luat avant si forta transmisa la ambreiaj este usor atenuata. 3. Ambreiajul este calculat pentru puterea din fabrica a masinii, plus o mica rezerva. Daca tu pui chip si dai talpa, se duce drak si ala. Probleme nu apar dupa montarea chip-ului la demaraje line pe sosea (cum ar fi o depasire) ci mai mult la plecarea dupa loc, in primele trepte (gen liniutza la semafor). Ca si parere generala, faza asta cu chip-ul mi se pare o prostie, care in final iti va scoate o groaza de bani din buzunar pentru reparat consecintele. In plus, vei fi tentat mereu sa apesi pedala la maxim, ceea ce te poate duce la gesturi riscante si doamne fereste.... PS Megane nu este masina pentru "reising" ![]() This post has been edited by ritter: 8 Jan 2011, 14:48 |
--------------------
Fost Renault
Megane 2.2 Bicorp 1.6 16V
2007 Sport Dynamique
|
|
QWEDSA |
![]()
Post
#1731
|
Membru incepator Group: Members Posts: 3 Joined: 7 January 11 ![]() |
multumesc pentru sfaturi,
In principiu sunt de acord cu ceea ce ati spus mai sus, cred ca trebuie modificat si stilul de condus pentru a putea pune puterea jos si a pastra piesele care sunt direct afectate de tuning prin marirea puterii motorului. Mersul meu este unul normal 90% si pentru cei 10%care raman imi place sa accelerez masina mai puternic. Ramane de vazut daca in timp efectul se amplifica si va trebui sa schimb ambreiajul si ma voi gandi daca pun unul sport care sa fie mai potrivit in conditiile actuale, pentru ca diferenta de acceleratie intre masina actuala si cea cu puterea initiala este foarte mare si nu as dori sa ma intorc la performantele stock. Poate nu este cea mai potrivita masina pentru tuning dar avand in vedere greutatea mica a masinii acceleratia este destul de buna raportat la caii putere. |
--------------------
renault
megane 2
2009
|
|
snack |
![]()
Post
#1732
|
Membru incepator Group: Members Posts: 12 Joined: 24 June 09 ![]() |
QUOTE(dumitrucristian2005 @ 7 Jan 2011, 20:10) Am observat de unde provine sunetul ca de ruptura / trosnet . Pe pedala de ambreiaj e e cuplat un piston ( nu stiu de la ce e ) printr-un sistem destul de simplu si din cate am observat capul pistonului a inceput sa aiba joc si are tentinda de a iesi din sistemul de prindere de pe pedala. Nu stiu daca a fost prins cu o siguranta si a iesit sau pur si simplu s-a largit "ochiul" de prindere al pistonului. Are cineva idee cum s-ar putea remedia? Stiu ca nu m-am exprimat tehnic cum trebuie insa cred ca am descris cum trebuie ce si cum. Vreau sa incerc o fixare si m-ar interesa sa stiu daca s-a mai lovit careva si cum a procedat. Multumesc! pistonu ala care l-ai gasit tu acolo e defapt pompa hidraulica a ambreiajului . ea impinge lichidul de frana spre pistonul rulmentului de presiune de la ambreiaj . si da ... are o siguranta de sarma otelita acolo .... daca nu o mai ai(probabil sa rupt inauntru si daia iti trozneste cand apesi pedala) dute la reprezentanta ca au si cerele una .....nu stiu cat e dar cat dracu poate sa coste o sarma ![]() ![]() |
--------------------
Renault
Megane II dci 1.5
2007 Sedane Privilege
|
|
QWEDSA |
![]()
Post
#1733
|
Membru incepator Group: Members Posts: 3 Joined: 7 January 11 ![]() |
AM FACUT CUM M-ATI SFATUIT, AM PUS IN TREAPTA A 3-A CU FRANA DE MANA TRASA INSA MOTORUL S-A OPRIT. pOATE FI ALTCEVA IN AFARA DE AMBREIAJ?? (ACCELERATIA ELECTRONICA, SAU CEVA SOFT?)
|
--------------------
renault
megane 2
2009
|
|
dumitrucristian2005 |
![]()
Post
#1734
|
Membru incepator Group: Members Posts: 23 Joined: 2 April 10 From: Bucuresti ![]() |
Sistemul de fixare a pistonului pompei de ambreiaj de pedala nu e cu prindere prin siguranta clasica sau ceva de genul acesta; fixarea se realizeaza prin 3 cleme din plastic aflate in inelul de prindere al pistonului. Daca aceste cleme se detensioneaza (cel mai fericit caz) sau se rup (cel mai nefericit caz) atunci poate aparea un simptom celui asemenator cu al meu.
Am sunat la mai multe reprezentate si toate mi-au spus ca se remediaza printr-un colier cuplimentar. Solutia consta in crosetarea unui soricel printre clemele inelului a.i. la strangerea acestuia sa le stranga si pe ele nepermitand sa mai iasa de pe suport. Nu stiu cat o sa tina dar asa fac toti. Se poate face si fara a trece prin service dar e destul de greu de lucrat si ca sa ai cat de cat succes e bine sa prinzi toate cele 3 cleme in strangere. This post has been edited by dumitrucristian2005: 10 Jan 2011, 12:17 |
--------------------
Renault
Megane
2005 Break
|
|
mihaicip03 |
![]()
Post
#1735
|
![]() MEMBRU Group: Members Posts: 209 Joined: 20 October 09 From: BRASOV ![]() |
am si eu o mica problema ...sau poate mare.... Am patit in ultimul timp o chestie interesanta... cand vreau sa schimb din a intaia in a doua ramane maneta blocata parca o tine ceva, parca nu debraiaza, si doar daca apas ambreajul inca o data o pot scoate din a intaia,cu toate ca masina se opreste.Poate sa fie de la rulment sau ce poate sa aiba...nu face tot timpul ... asa din cand in cand..
|
--------------------
renault
megane sedan meneger
2007 1.5 dci 101 hp ....... BLACK... SI IN BRASOV SUNT MEGANURI...:P...
|
|
solidconvert |
![]()
Post
#1736
|
![]() Donator Group: Members Posts: 3.247 Joined: 3 May 06 From: Bucuresti ![]() |
Nu cred ca este de la rulment... ar fi trebuit sa-ti faca in toate treptele asa sau aproape in toate nu doar in treapta a-1-a... cred ca are ceva pe la cutie sau poate pe la placa de presiune... in service cred ca vei afla cel mai bun raspuns...
![]() |
--------------------
.
.
. Audi A4 B9 S-tronic TFSI...
Gîndirea corectă vine din experiență. Experiența, la rîndul ei, provine din gîndirea greșită. |
|
19vik |
![]()
Post
#1737
|
![]() Membru Group: Members Posts: 2.948 Joined: 23 October 07 From: Bucuresti ![]() |
|
--------------------
Renault
Megane 2.1 Sedan
2005/1.6 16v Expression
|
|
valikris2002 |
![]()
Post
#1738
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 946 Joined: 11 November 05 From: roman,neamt ![]() |
faza cu agatat in treapta 1 am patit-o si eu de vre-o 3 ori, mai pe la inceputul iernii, pur si simplu ramai blocat de amorteala schimbatorului cand te trezesti ca ai nevoie de treapta 2 si ea refuza sa vina. Concluzia mea a fost ori nu am calcat cat trebuie ambreajul, ori cablurile timoneriei jucau fotbal si le am incurcat eu. A fost un eveniment fara repetitie suparatoare, la care mai poate interveni si ceva rozatoare care lasa pe acolo oase si deverse lucrurii cum spunea un coleg
|
--------------------
megan sedan
manager 1.5 dci, 85 cp
- -
26-10-2007
|
|
Marianssg |
![]()
Post
#1739
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 294 Joined: 25 February 08 From: Piatra Neamt ![]() |
subscriu si eu la cele mentionate mai sus. foarte rar o patesc si eu sa accelerez normal in treapta 1 si sa nu o mai pot scoate sa bag treapta a2a. precizez ca asta s-a intamplat dupa ce in februarie anul trecut am lasat masina in viteza 1 pe un mic deal avand spatele masinii ridicat fata de botul masinii.rezultat=peste noapte masina mea avea o singura viteza( treapta 1) din care nu mai iesea.asa m-am dus cu ea la service unde mi s-a relatat ca vinovat a fost selectorul cutiei de viteze...cum eram cam afon cu partea mecanica nu am inteles.acum sa inteleg ca era cablul 1 din poza atasata de 19vik?
|
--------------------
Renault
Megane II
2006 privilege 1.5 dci 74kw
|
|
mihaicip03 |
![]()
Post
#1740
|
![]() MEMBRU Group: Members Posts: 209 Joined: 20 October 09 From: BRASOV ![]() |
Deci pana la urma e de la timonerie , ca de calcat ambreajul asa ziceam si eu la inceput, dar nu are legatura.Daca da, oare se poate intampla ceva rau de genul nu mai o pot scoate din a intaia sau sa nu mai intre?
|
--------------------
renault
megane sedan meneger
2007 1.5 dci 101 hp ....... BLACK... SI IN BRASOV SUNT MEGANURI...:P...
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
|
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 1st August 2025 - 23:19 |