ITP - Inspectia Tehnica Periodica
![]() ![]() ![]() |
ITP - Inspectia Tehnica Periodica
marian-j |
![]()
Post
#751
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.580 Joined: 10 January 08 From: Timișoara ![]() |
|
||
--------------------
---
---
--- Cupeu cu dop
|
|||
sorin_ |
![]()
Post
#752
|
![]() Membru Group: Members Posts: 131 Joined: 7 July 06 From: Constanta ![]() |
Am facut si eu ITP-ul la un service in Constanta. Cost ITP 75 lei. Plus 30 lei pentru folosirea camerei video pentru identificarea seriei motorului (m-a deranjat faptul ca mi-a spus dupa ce am urcat masina in stand). De ceea ce imi era teama am trecut cu brio (test la gazele de ardere, benzina nearsa 12 ppm, CO2 15%, CO 0, sonda lamda parca 0.998 -nu stiu ce inseamna acest numar-).
M-a surprins doua chestii care mi le-a spus "nea Gigi": 1. Frana pe spate dreapta nu tine eficient, trebuie reglata, a trebuit sa faca vreo 5 teste pana sa iasa macar cu "galben"...in rest dadea dezechilibru de 29%, 28%, 34%... Pana la urma a iesit pe galben....nu inteleg de ce 2. Placutele de frana nu calca uniform pe toata suprafata lor, exista un spatiu de 1 cm pe care sunt mai mult "scrilejuturi" - tot nea Gigi mi-a spus ca posibil din cauza unor conditii de mers "in afara soselelor" Mi se par ciudate aceste probleme la o masina relativ noua cu doar 20k km. E posibil ca prima problema sa fie din cauza ca sotia mea a mers cu masina cu frana de mana trasa (nu la maxim) cam 15 min in oras ? S-a intamplat o sg data, dupa aceea si-a dat seama ca are "beculete in bord" ![]() Oricum, cu prima problema vreau sa ma duc la service Renault deoarece masina este inca in garantie extinsa. V-as ruga sa ma ajutati cu sfaturi sau explicatii (nu lucrez in mecanica, dar inteleg ingineria) pentru cele doua probleme. Multam |
--------------------
Renault
Clio Symbol
2007 Dynamique 1.4 16v + clima
- CT
|
|
marian-j |
![]()
Post
#753
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.580 Joined: 10 January 08 From: Timișoara ![]() |
Buna,Sorine!
Incerc sa iti ofer cateva deslusiri. Fiecare statie itp isi poate stabili (neingradit!) propria politica de preturi practicate.Cu toate acestea mi se pare aiurea sa oblige clientii la niste cheltuieli suplimentare in vederea identificarii masinii!"Identificarea" este prima in planul de operatii,nu vad cum s-ar putea disocia de acesta si de ce sa platesti in plus daca deja au un tarif stabilit.In plus,exact cum bine remarcai,trebuia sa iti fii comunicat tariful/tarifele inainte de inceperea itp si mai sunt obligati sa le si aiba afisate la avizierul statiei!Ma rog,treaba lor cum procedeaza. La gaze stai foarte bine! Lambda este un raport(adimensional) intre cantitatea de aer teoretic necesara arderii unui litru de combustibil si cea real consumata;valorile lui lambda pot varia in intervalul 0,970-1,030 si are ca valoare ideala 1,000.In consecinta masina ta se afla la doua miimi de perfectiune! ![]() Cele 12ppm(parti per milion) eu le-as denumi mai degraba hidrocarburi decat benzina nearsa. ![]() Din spusele tale deduc faptul ca ai efectuat inspectia inainte datei de 01.04.'09.De ce spun asta?Incepand cu aceasta data dezechilibrul maxim admis la frana de serviciu pe rotile aceleiasi punti a crescut de la 20% la 30%!Multe dintre standurile de franare au sisteme ce semnalizeaza daca dezechilibrul este adimisibil sau nu si cred ca la acest lucru se referea inspectorul cand spunea ca trebuie sa ajunga cu valoarea "pe galben". La standul meu valorile admisibile sunt "pe verde"! ![]() Vreau sa-ti spun ca "nea Gigi" a procedat corect atunci cand a refacut de cateva ori testul de franare.In timp,componentele sistemului de se mai intepenesc ,se murdaresc,se uzeaza si este posibil ca la un test-doua sa apara dezechilibre insa dat fiind faptul ca in standul de franare se ajunge cu sistemul testat aproape de limitele acestuia este posibil ca organele intepenite sau mai uzate sa inceapa sa lucreze normal si sa nu mai fii nevoit sa ajungi cu masina in service!Am patit de nenumarate ori acest lucru.E suficient ca un pistonas sau un cablu sa "prinda" ceva mizerie si gata pocinogul!Ori daca calci zdravan de cateva ori pedala sau tragi sanatos de maneta(atentie,nu in trafic!!) s-ar putea ca defectiunea sa dispara de la sine!Deasemenea si mersul cu frana de mana trasa poate contribui la o degradarea si la o functionare ulterioara mai proasta a elementelor afectate(supraincalzite). De aici incolo sunt confuz. ![]() Nu reusesc sa-mi dau seama cum de a vazut "nea Gigi" suprafetele de lucru ale placutelor de frana intrucat in cadrul itp este interzis sa se demonteze ceva,indiferent ce, de pe masina in vederea verificarii(acest lucru este mentionat clar si pe raportul itp) iar acele "scrijelituri" imi sunt insuficiente ca simptome.In consecinta nu ma hazardez sa emit vre-o parere.Cel mai bine ar fi sa te adresezi celor de la service.Cu masina in fata si cu piesele incriminate in mana este mai usor sa-ti faci o parere. Multa bafta iti doresc! Numa' bine!M ![]() This post has been edited by marian-j: 5 Apr 2009, 17:21 |
--------------------
---
---
--- Cupeu cu dop
|
|
sorin_ |
![]()
Post
#754
|
![]() Membru Group: Members Posts: 131 Joined: 7 July 06 From: Constanta ![]() |
Multam pentru clarificari.
ITP-ul l-am facut dupa 1 aprilie (mai concret pe 4 aprilie). In concluzie ar fi trebuit sa fie dupa noile reglementari. Cat despre placute, mi-a aratat acele "cercuri" concentrice pe sub masina, cand i-a facut si jocul la roti. Oricum, ma voi duce pentru o verificare a franei pe spate dreapta la reprezentanta Renault. Sper totusi sa nu fie ceva grav. Pana la urma, daca era ceva grav nu-mi dadea ITP-ul....zic eu... Numai bine ! |
--------------------
Renault
Clio Symbol
2007 Dynamique 1.4 16v + clima
- CT
|
|
marian-j |
![]()
Post
#755
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.580 Joined: 10 January 08 From: Timișoara ![]() |
Pai daca ai facut itp-ul dupa 01.04,ce nu i-a convenit inspectorului cand dezechilibrele au fost de 28 respectiv 29%?!
![]() Dupa cum am mai spus acum se accepta valori pana la 30% inclusiv! Ori n-o fii citit noul RNTR ori nu isi resetase inca standul cu noile valori prevazute pentru dezechilibre. Ideea cu vizita in service nu-i rea deloc!Daca exista ceva defectiuni este bine sa fie eliminate in faza incipienta nu atunci cand se agraveaza!Costa mai putin iar timpul de remediere e mai scurt.Daca tot ajungi la sevice crezi ca ar costa prea mult ca mecanicii de acolo sa examineze si ei la randul lor placutele si discurile de frana de pe fata?Nu mi se pare normal ca la 20.000 de km sa ai discurile "sapate"!Suprafetele alea trebuiau sa fie ca niste cd-uri! Bafta!M. ![]() This post has been edited by marian-j: 7 Apr 2009, 19:34 |
--------------------
---
---
--- Cupeu cu dop
|
|
bebecool |
![]()
Post
#756
|
![]() Doctor de oase Group: Members Posts: 549 Joined: 26 October 06 From: Pa scaun ![]() |
Prin sectorul 3 ce statie ITP recomandati?Am vazut ca de curand s-a deschis showroom Auto Cobalcescu pe Cheiul Dambovitei(sa fie oare ok?). Dar statia de langa Auto Filaret?
ITP-ul expira in mai. Il pot face inainte? Nu de alta, dar daca as avea ceva probleme de ce sa nu le fac cat mai e masina in garantie nu? |
--------------------
Renault/Opel
Megane 2 1.5dci 80cp/ Focus 2 1.6Tdci 2009
2007
- B-08-BBM Banii fac fericirea celor care nu merita alta fericire. (G. Gesbron)
|
|
crisolro |
![]()
Post
#757
|
![]() Posts: 1.435.866 Group: Members Posts: 1.884 Joined: 9 November 07 From: Bucuresti ![]() |
se poate face mai repede ... pe acelasi principiu il voi face si eu mai repede (inainte de a expira garantia masinii), chiar daca va fi cu mai bine de o luna inainte de data expirarii ITP VECHI
|
--------------------
Renault
Clio IV Life 2015, 1.2 16V/75 cp
Ford Ecosport 2018, 1.0 125cp
- cu nr absolut normal Daca vreodata ai impresia ca nu mai exista nimeni caruia sa-i pese daca mai traiesti, incearca sa nu platesti cateva rate la banca.
|
|
pcs |
![]()
Post
#758
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 422 Joined: 8 November 08 From: Bethoncourt, FR ![]() |
Multumesc, coleg marian! Am postat la coltul nedumeritilor, desi clar e o problema tehnica, fiindca chiar nu mai intalnisem problema ( ca fapt divers, mi-au trebuit vreo doua luni pana sa ma prind ce e cu luminile de zi, observand ca am becuri pe care nu le puteam aprinde din maneta de lumini - se activeaza din meniul calculatorului de bord ). Daca apar / au aparut reglementari noi, poate ne dai un semnal. Cred ca problema va aparea la toate autovehiculele noi - sistemul exista deja pe Megane 3 si, la o analiza rapida - pe Golf VI si Avensis - daca modelele pe care le-am vazut expuse au bixenon.
|
--------------------
Dacia/Renault/MB
Logan1.6/L3 2.0dci/Clio4 0.9/Megane4 1,33/MB C 40e
05 Amb/08 Priv/15 Intense/19 I GTline/24AMG line
- HA308VT
|
|
R19/16v |
![]()
Post
#759
|
![]() Oldschool Member Group: Moderatori Posts: 13.793 Joined: 2 December 04 From: Ploiesti ![]() |
Marian, ti s-a intamplat sa testezi un Reno cu frana de mana automata?
Daca da, cum ai procedat? |
--------------------
DS
5H
VRSCA Screamin' eagle Scratch any cynic and you will find a disappointed idealist.
Take what you can - Give nothing back! |
|
marian-j |
![]()
Post
#760
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.580 Joined: 10 January 08 From: Timișoara ![]() |
Colega pcs,am rasfoit noul regulament si nu am gasit nici o referire speciala pt. luminile de circulatie pe timp de zi!Momentan sunt tratate la "Alte lumini".Fii sigur ca daca aflu noutati sau specificatii referitoare la aceste lumini le voi "trambitza" pe aici!
Mai intrebai despre felul in care se regleaza;sa-ti spun cinstit momentan vorbesc doar dupa presupuneri!Daca spui ca luminile respective se afla in blocurile optice ale farurilor cred ca se regleaza deodata cu luminile de drum si de intalnire dar nu sunt sigur si se verifica felul in care bat tot cu aparatul de verificare a farurilor pozitionandu-l pe acesta pe axa becului si tinand cont de procentul de corectie specificat pe far.Repet inca o data ca fac doar niste presupuneri deoarece nu am facut pana acum inspectia la masini atat de noi.Masinile noi nu au nevoie de itp in primii doi ani de la prima inmatriculare si in marea majoritate a cazurilor primul itp il fac in statiile aferente reprezentantelor asa ca la mine ajung mult mai tarziu(dupa aprox. 4 ani!)Asa ca mai am de asteptat pana ma voi intalni cu modelele mentionate de matale.Imi pare rau dar mai multe nu-ti pot spune! ![]() <span class='edit'>13 Apr 2009, 21:41:</span> Colega R19/16v,nu cred ca inteleg exact ce doresti sa spui cand te referi la frana de mana automata!Incerc totusi sa iti dau in raspuns. Cred ca te referi la frana de stationare ce nu se actioneaza prin intermediul unei manete ca in marea majoritate a cazurilor sau prin intermediul unei pedale(ex. Mercedes,Chrysler,etc) ci este comandata prin intermediul unui buton ce pune in miscare un sistem electromecanic ce actioneaza elementele de lucru ale franei de stationare.Am facut inspectia la un singur VW Passat ce avea asa ceva in dotare.Cum am procedat?Pai dupa ce am terminat de facut testul franei de serviciu am ramas cu puntea spate in stand.Am selectat(din telecomanda) optiunea "Frana de stationare" am pornit rolele standului si apoi am apasat butonul ce comanda sistemul respectiv.Masina a inceput sa franeze si dupa scurt timp(1-2 secunde) rotile au atins valoarea de patinare si standul s-a oprit automat.Deci frana de stationare nu se actioneaza brusc ci progresiv asigurand astfel si moderabilitatea necesara.Faina treaba! ![]() Apoi m-am bagat sub masina,mort de curiozitate,sa vad cam cum arata sistemul respectiv dar din pacate nu am vazut mai nimic!Peste tot numai scuturi de plastic! ![]() Am observat doar doua cabluri ce pareau a fi ale franei de stationare dar cine le actioneaza si cum n-am putut sa vad! P.S.1 Iti dai seama ce fastacit am fost cand cautam ca disperatul prin masina dupa maneta sau pedala de actionare iar clientul mi-a indicat(zambind cu gura pana la urechi!) un butonas plasat in stanga bordului! ![]() P.S.2 Nu stiam ca si cei de la reno ofera acesta optiune pe masinele lor.Eleganta treaba! This post has been edited by marian-j: 13 Apr 2009, 21:43 |
--------------------
---
---
--- Cupeu cu dop
|
|
R19/16v |
![]()
Post
#761
|
![]() Oldschool Member Group: Moderatori Posts: 13.793 Joined: 2 December 04 From: Ploiesti ![]() |
Merci Marian, nu stiam ca rolele au o limita la care se opresc automat - aici era dilema mea.
La Scenicul meu, daca il pun sa stranga frana de stationare si sistemul simte ca rotile se mai invart continua sa stranga pana le opreste. Multumesc pentru un raspuns foarte complet si pe deplin satisfacator ![]() |
--------------------
DS
5H
VRSCA Screamin' eagle Scratch any cynic and you will find a disappointed idealist.
Take what you can - Give nothing back! |
|
marian-j |
![]()
Post
#762
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.580 Joined: 10 January 08 From: Timișoara ![]() |
N-ai de ce,colega!Cu mare placere!
Te mai plictisesc cu un amanunt!Toate standurile de testarea a franelor utilizate in statiile itp trebuie sa indeplineasca(printre multe altele) o conditie foarte importanta si anume sa fie dotate cu un dispozitiv de sesizare a alunecarii relative ce va opri in mod automat alimentarea motoarelor electrice ale standului respectiv in momentul in care alunecarea atinge pragul maxim de 24%!Sper ca am retinut corect procentul.Oricum acest procent este selectat prin subrutinele de calibrare(parolate de catre toti producatorii) iar inspectorii nu au posibilitatea sa-l modifice. Scuze pt "cicaleala"! ![]() O seara faina iti doresc!M ![]() |
--------------------
---
---
--- Cupeu cu dop
|
|
R19/16v |
![]()
Post
#763
|
![]() Oldschool Member Group: Moderatori Posts: 13.793 Joined: 2 December 04 From: Ploiesti ![]() |
Cum spuneam - excelent raspuns!!
![]() Sunt mai mult decat binevenite detaliile tehnice! Merci ![]() |
--------------------
DS
5H
VRSCA Screamin' eagle Scratch any cynic and you will find a disappointed idealist.
Take what you can - Give nothing back! |
|
Hack |
![]()
Post
#764
|
![]() Megan' ti-ai luat?! Group: Members Posts: 5.147 Joined: 12 April 07 From: The Moon ![]() |
Am facut ITP-ul ieri, l-am trecut cu brio
![]() ![]() |
--------------------
Reno
Megan' Sedan 2.2
2007 Expression 1.6l/16V/110CP
|
|
Solon |
![]()
Post
#765
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 7.034 Joined: 16 December 04 From: Bucuresti ![]() |
Uite o parere: teoretic, civ este certificatul de nastere al masinii! Talonul este doar o oglinda a civ-ului! Orice modificare ar trebui trecuta si in civ, dupa parerea mea!
La fel, ce scrie in talon, referitor la dimensiunile jantelor, ar trebui sa scrie si in civ, nu? |
--------------------
3 japoneze
2 nemtoaice
si cam atat
|
|
Hack |
![]()
Post
#766
|
![]() Megan' ti-ai luat?! Group: Members Posts: 5.147 Joined: 12 April 07 From: The Moon ![]() |
Mda, probabil, eu am doar o copie dupa CIV pentru ca originalul e la firma de leasing
![]() ![]() This post has been edited by Hackmikey: 16 Apr 2009, 09:18 |
--------------------
Reno
Megan' Sedan 2.2
2007 Expression 1.6l/16V/110CP
|
|
Solon |
![]()
Post
#767
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 7.034 Joined: 16 December 04 From: Bucuresti ![]() |
Poate o fi vreo greseala si nu au tiparit?
|
--------------------
3 japoneze
2 nemtoaice
si cam atat
|
|
marian-j |
![]()
Post
#768
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.580 Joined: 10 January 08 From: Timișoara ![]() |
Foarte ciudat!!
Exact cum spunea colega Solon,talonul se alcatuieste pe baza datelor din CIV si nu invers!Am mai vazut taloane la care sa se fii omis sa se treaca anumite specificatii sau mentiuni din CIV dar situatia inversa(ca cea a colegului Hackmikey) nu am intalnit-o pana in clipa de fata! Hack,cand ai timp si chef solicita-le celor de la banca sa-ti mai expedieze inca o copie dupa CIV.Daca pe acea copie apar si dimensiunile cu pricina: case closed! Daca nu,mai vorbim. P.S. Foarte inspirata mi s-a parut comparatia intre CIV si certificatul de nastere! ![]() |
--------------------
---
---
--- Cupeu cu dop
|
|
Hack |
![]()
Post
#769
|
![]() Megan' ti-ai luat?! Group: Members Posts: 5.147 Joined: 12 April 07 From: The Moon ![]() |
Mersi Marian, o sa incerc si asta.
![]() |
--------------------
Reno
Megan' Sedan 2.2
2007 Expression 1.6l/16V/110CP
|
|
Solon |
![]()
Post
#770
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 7.034 Joined: 16 December 04 From: Bucuresti ![]() |
|
--------------------
3 japoneze
2 nemtoaice
si cam atat
|
|
Adrian00 |
![]()
Post
#771
|
![]() .................... Group: Members Posts: 1.463 Joined: 2 April 08 From: Alba ![]() |
marian-j,vreau sa merg la itp martea viitoare.Are ceva daca nu am partea aia de plastic de la o lampa de inmatriculare?Se i-a de treaba asta?
This post has been edited by Adrian00: 27 Apr 2009, 17:50 Attached thumbnail(s) P1020284.JPG ( Size: 857.8k ) Number of downloads: 340 |
--------------------
Audi
A4 B6
2001 1.9 TDI
|
|
adi_ar |
![]()
Post
#772
|
![]() Membru autentic si conservator Group: Moderatori Posts: 4.437 Joined: 23 February 07 From: Arad ![]() |
Eu nu sunt convins ca va sti cineva ca trebuia sa fie acolo un capac de plastic, inca n-am auzit macar, de vazut nici atat, sa se verifice daca ard becurile respective!
Pentru binele becului si al instalatiei electrice ar fi bine daca ai gasi un capac cu care sa izolezi de apa, praf si mizerie. |
--------------------
Renault
Megane 2.1 Sedan
1.5 dCI 2005 iGO 9.6.29.357899
|
|
marian-j |
![]()
Post
#773
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.580 Joined: 10 January 08 From: Timișoara ![]() |
Eu ma uit sa vad daca ard(si) becurile alea!
![]() Colega Adrian00,colegul adi-ar are mare dreptate!N-ar fi rau sa pui dispersorul acela la loc deoarece e pacat sa se distruga toata lampa respectiva sau sa patesti vre-un scurt circuit datorat apei patrunse in lampa. Acuma io ce sa spun? La carte zice:dispersor lipsa= defect major(cod 4.6.1.a)=>respingere. Omeneste vorbind insa,nu cred sa fie colegii mei atat de drastici si sa te respinga numa' pentru atata lucru! Multa bafta!M ![]() |
--------------------
---
---
--- Cupeu cu dop
|
|
Adrian00 |
![]()
Post
#774
|
![]() .................... Group: Members Posts: 1.463 Joined: 2 April 08 From: Alba ![]() |
Multumesc mult de sfaturi colega marian.
![]() ![]() |
--------------------
Audi
A4 B6
2001 1.9 TDI
|
|
aqua |
![]()
Post
#775
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.250 Joined: 24 February 05 From: Bucuresti ![]() |
cat de devreme pot sa ajung sa fac itp? adica la cate zile,luni inainte pot sa ajung la itp pana sa expire termenul?
|
--------------------
ex. megane dci,
ex. Sportage GDI
2017 Sportage 2020 AWD T-GDI
|
|
Solon |
![]()
Post
#776
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 7.034 Joined: 16 December 04 From: Bucuresti ![]() |
Cand vrei, ai timp si chef!
|
--------------------
3 japoneze
2 nemtoaice
si cam atat
|
|
aqua |
![]()
Post
#777
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.250 Joined: 24 February 05 From: Bucuresti ![]() |
|
--------------------
ex. megane dci,
ex. Sportage GDI
2017 Sportage 2020 AWD T-GDI
|
|
Solon |
![]()
Post
#778
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 7.034 Joined: 16 December 04 From: Bucuresti ![]() |
Poti sa mergi si acum dar asta in conditiile in care esti constient te duci cu aproximativ o luna si jumatate inainte de termen.
La fel, poti sa te duci si dupa expirarea termenului. Eu am fost dupa 2 luni de la expirare! Mai bine o faci acum decat in perioada de vara ca incep concedii si s-ar putea sa fie mai aglomerat! |
--------------------
3 japoneze
2 nemtoaice
si cam atat
|
|
marian-j |
![]()
Post
#779
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.580 Joined: 10 January 08 From: Timișoara ![]() |
Eu nu as recomanda sa circulati cu itp-ul expirat.
![]() Daca aveti ghinionul sa fiti opriti de Politie (sau echipaj mixt Rar-Politie) e destul de nasol.Amenda,puncte,talon ridicat,itp facut la reprezentata RAR,mers la Politie pentru redobandirea talonului,etc.Acuma nu ca itp-ul facut la RAR ar diferi fata de cel facut intr-o statie oarecare dar presupune programare prealabila,cozi,etc.In plus,amenda cred ca e mai costisitoare decat un itp. Sa nu mai spun de eventualitatea unui accident si sa aveti itp-ul expirat!Brr,asta nici de gluma nu-i buna!De evitat! Daca va intereseaza parerea mea eu v-as recomanda sa mergeti sa va faceti itp-ul cu cateva zile inainte ca acesta sa expire.Daca cumva aveti ghinionul sa se descopere vre-o hiba la masina sa apucati sa va remediati defectiunea/defectiunile inaite de expirararea itp.E mai "sanatos" asa,zic eu!Raportul itp nu va "acopera" in fata Politiei.E o tampenie,recunosc, dar Politia considera ca circulati cu defectiuni si ati fost si avertizati!Si-apoi e neplacut sa incepeti cu explicatii. ![]() Mai bine pierdeti cateva zile din valabilitatea itp dar va menajati nervii. Colega aqua,si eu sunt de parere ca e cam devreme sa te prezinti la itp.Asta daca nu cumva pleci din tara si nu esti sigur ca te intorci inainte de expirarea itp.Am intalnit cateva cazuri de acest gen.Daca totusi nu pleci,eu cred ca prezentarea cu vre-o saptamana inainte de expirare la inspectie e mai mult decat suficienta.Cu toate acestea sfatul colegului nostru Solon este tare bun!Intradevar,in zilele ce premerg perioadei concediilor de vara statiile se aglomereaza vizibil!Daca doresti sa eviti statul la cozi poti sa-ti faci itp-ul acum si ti-ai luat o grija de pe cap!Decizia iti apartine!Bafta!M ![]() Imi cer scuze pentru lungimea postului. This post has been edited by marian-j: 28 Apr 2009, 21:19 |
--------------------
---
---
--- Cupeu cu dop
|
|
Solon |
![]()
Post
#780
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 7.034 Joined: 16 December 04 From: Bucuresti ![]() |
Sa ma lamuresc ca am ramas tampit: Deci aia de la itp iti dau hartie ca ai un stop spart sau ca ai o bieleta dusa sau ca nu ai frane!
Ok, te resping si te lasa sa mai circuli! Daca il pocnesti pe unul Politia nu se uita la hartia aia provizorie? Deci Politia are autoritate mai mare in privinta mecanicii unei masini decat un service autorizat RAR? Mi se pare ridicol! Dar daca asa e, multumim de informare domnului marian-j, e bine de stiut! |
--------------------
3 japoneze
2 nemtoaice
si cam atat
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 10th May 2025 - 04:48 |