ITP - Inspectia Tehnica Periodica
![]() ![]() ![]() |
ITP - Inspectia Tehnica Periodica
xcss |
![]()
Post
#601
|
||
![]() Born to Be Epic Group: Members Posts: 1.669 Joined: 24 August 07 ![]() |
|
||
--------------------
-
-
- Mit der Dummheit kämpfen Götter selbst vergebens.
|
|||
marian-j |
![]()
Post
#602
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.580 Joined: 10 January 08 From: Timișoara ![]() |
Moderabilitatea se refera la posibilitatea de a actiona progresiv sistemul de franare adica franarea sa decurga lin(fara blocari sau smucituri) pe intregul parcurs al cursei pedalei de frana(adica de la inceperea franarii si pana la atingerea pragului de alunecare) sau sa nu trebuiasca sa calc 3/4 din cursa si la final frana sa "prinda" brusc.Aceste fenomene apar destul de rar la autoturisme si sunt intalnite mai des la vehiculele mai grele.
Marcajele de contur sunt acele benzi reflectorizante ce le vedeti pe vehiculele cu masa totala mai mare de 7,5t.Acestea sunt plasate pe partile laterale si pe spatele acestor vehicule si au culoarea alba,galbena si pe spate pot sa fie si rosii.Sunt foarte utile noaptea si in momementul in care vezi sau vrei sa depasesti un astfel de vehicul iti poti da mult mai bine seama de dimensiunile(mai bine zis de lungimea) acestuia.Tot aici(la vizibilitate) concura si acele placute reflectorizante plasate pe spatele vehiculelor ce depasesc 3,5t si in acelasi timp stim daca respectivele vehicule sunt lente,solo sau sunt remorci sau semiremorci. This post has been edited by marian-j: 17 Jan 2009, 19:11 |
--------------------
---
---
--- Cupeu cu dop
|
|
xcss |
![]()
Post
#603
|
![]() Born to Be Epic Group: Members Posts: 1.669 Joined: 24 August 07 ![]() |
Multumesc!
|
--------------------
-
-
- Mit der Dummheit kämpfen Götter selbst vergebens.
|
|
marian-j |
![]()
Post
#604
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.580 Joined: 10 January 08 From: Timișoara ![]() |
Cu cea mai mare placere,colega!Oricand!
Vezi ca si matale ai promis ca vei trage o raita prin Tm si daca doresti iti pot arata "pe viu" toti pasii descrisi mai sus!Inclusiv ala care se refera la aparatul ce face "spagatul" cu masinile! ![]() |
--------------------
---
---
--- Cupeu cu dop
|
|
xcss |
![]()
Post
#605
|
![]() Born to Be Epic Group: Members Posts: 1.669 Joined: 24 August 07 ![]() |
N-am uitat
![]() ![]() ![]() |
--------------------
-
-
- Mit der Dummheit kämpfen Götter selbst vergebens.
|
|
antifizic2 |
![]()
Post
#606
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.434 Joined: 16 June 07 From: Bucuresti- Romania ![]() |
Cum nici un rau nu vine singur saptamana asta, pe langa faptul ca pisica din dotare a intrat in calduri am mai reusit sa las si actele de la masina pe mana organului, motiv lipsa itp.
in culmea fericirii fiind cum am ajuns acasa am sunat la rar si am reusit sa fac programare penru ziua de luni, 10:30, pana aici situatia este roz dar prezinta pustule ![]() vre-un sfat pentru ziua de luni? |
--------------------
renault
LAGUNA II / 1.9 DCi
2004
- B-57-LXF 17" silverstone custom colour/ 2DIN DVD/ K&N/ EBC - greenstuff/ HID 5000k
|
|
marian-j |
![]()
Post
#607
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.580 Joined: 10 January 08 From: Timișoara ![]() |
Fu...u-i mama ma-siiiiii!Pai nu v-am spus,mai oameni buni,sa va puneti remindere pe telefoane sau pe PC-uri ori laptopuri sa va anunte cu ceva timp inainte de expirarea itp sau RCA??
Ma rog,acu' s-a intamplat,s-a intamplat!Dracu' nu-i asa negru pe cat pare insa procedura se complica si implica un consum sporit de timp! ![]() ![]() P.S. Strict de curios:unde ai programarea pe Grivitei sau in Voluntari? |
--------------------
---
---
--- Cupeu cu dop
|
|
antifizic2 |
![]()
Post
#608
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.434 Joined: 16 June 07 From: Bucuresti- Romania ![]() |
grivita
![]() cati bani sa am la mine? This post has been edited by antifizic2: 17 Jan 2009, 22:09 |
--------------------
renault
LAGUNA II / 1.9 DCi
2004
- B-57-LXF 17" silverstone custom colour/ 2DIN DVD/ K&N/ EBC - greenstuff/ HID 5000k
|
|
marian-j |
![]()
Post
#609
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.580 Joined: 10 January 08 From: Timișoara ![]() |
Imi pare rau colega!
Habar n-am ce tarife practica RAR-ul. Vezi daca n-au tarifele pe saitul lor.(www rarom.ro) P.S. M-am uitat la semnatura ta si vad ca ai motor diesel.Nu uita de recomandarile privitoare la incalzitul zdravan al motorului inainte de testul de opacitate si daca s-ar putea si cateva "talpi" zdravene in trepte inferioare de viteza si la turatii foarte ridicate inainte de a ajunge la RAR ar fi tare bine atat pentru motoras cat si pentru sistemul tau nervos.Inca o data,multa bafta. This post has been edited by marian-j: 17 Jan 2009, 22:59 |
--------------------
---
---
--- Cupeu cu dop
|
|
antifizic2 |
![]()
Post
#610
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.434 Joined: 16 June 07 From: Bucuresti- Romania ![]() |
Dupa cum am promis, am revenit cu amanunte
RAR-ul din grivita este deosebit de usor de gasit, vorbesti doua secunde cu paznicul si aflii ca trebuie sa parchezi masina in curte si sa intrebi la informatii. Bun, 'la informatii' este defapt un mic acvariu de termopan imediat dupa bariera de la intrare, iar persoana dinnauntru iti va da o hartie pe care ei o numesc 'programare' si un formular. Cu aceste hartii te duci matale in hala principala, unde te asezi linistit in sala de asteptare si complectezi formularul abia primit. La definitivarea procesului este recomandat sa parasesti sala de asteptare si sa abordezi domnisoara ce te priveste galant din interiorul primului ghiseu, inscriptionat parca la deruta cu cifra 3 ![]() ajuns la automobil nici nu am apucat sa incep a ma plange domnului parcat in stanga de cat dureaza intreaga procedura ca se si infiinta un tanar in salopeta albastra, cerand politicos cheile. Cu durere in suflet si dinti stransi dau omului cheile si plec pe directia caseriei unde trebuie sa achit suma de 90 ron. Nici la casierie nu am gasit coada de care ma temeam , asa ca platesc repede si ma grabesc sa ajung in hala unde tinerelul imi testeaza mult indragita masinuta. Pacientul era chiar la intrare si dupa cum pareau lucrurile suferea o interventie de tip clisma deoarece avea un furtun infipt in partea din spate si urla ca toti dracii ![]() dupa ce trece de faza asta, tinerelul o infige la modul propriu pe standul de testare a franelor si mai tarziu pe cel de testare a suspensiei. au fost verificate de asemenea toate placutele de la motor si sasiu si semnalele luminoase. la final pe sistemul analizele sunt bune, pacientul este mort, am primit actele necesare pentru a ridica talonul de la politie insa am fost avertizat ca ar trebui sa schimb un pivot, sa inlocuiesc becul de frana ars si sa nu mai circul cu cauciucuri de vara pe timp de iarna ![]() ps, pentru cei cu jenti schimate si cu frica de itp, fiti linistiti innaintea mea a fost un H2 rosu cu niste jenti IMENSE,( nu am mai vazut asemenea roti pana acum ) si a trecut fara nici un fel de problema, ba l-au si admirat ![]() This post has been edited by antifizic2: 19 Jan 2009, 16:01 |
--------------------
renault
LAGUNA II / 1.9 DCi
2004
- B-57-LXF 17" silverstone custom colour/ 2DIN DVD/ K&N/ EBC - greenstuff/ HID 5000k
|
|
marian-j |
![]()
Post
#611
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.580 Joined: 10 January 08 From: Timișoara ![]() |
Muahahahaahaaa!!!!
![]() ![]() M-ai spart!!!"Interventie tip clisma"!! ![]() ![]() Bun,gata,m-am calmat si cu rasu' si cu emoticoanele! Tocmai din cauza "clismei"(iara ma umfla rasu'!) iti recomandam incalzirea zdravana a motorului si "talpile" premergatoare testului. Despre "circuitul" informatii/casierie/ghiseul 3 n-am ce comenta.E fluxul lor,adica bucataria lor interna si au dreptul sa si-l organizeze cum vor.Completarea formularului respectiv este obligatorie indiferent ce prestatie soliciti RAR-ului. Pot sa-ti mai spun ca si eu as m-as fi facut ca nu observ becu' ala ars,ti-as fi facut aceiasi recomandare referitoare la anvelope(atentie,recomandare/sfat nu ca ar fi obligatoriu!) daca aveai becu' la tine si nu era prea complicat incercam sa-l schimbam impreuna dar cu pivotuuuu...Canci!Te "tranteam" coane'!No offence! Zi bodaproste ca baietii au fost amabili si las-o asa!Schimba-ti urgent becul la stop frana si pivotul ar trebui schimbat si ala.Ma rog,nu stiu cat de mare e jocul dar recomand inlocuirea lui pana nu incepe sa faca si alte uraciuni(uzuri de anvelope,instabilitate directie,batai,modificari ale geometriei directiei,etc) Totu-i bine cand se termina cu bine! Esti matale sigur ca H2-ul ala nu avea anvelopele alea trecute in lista de anvelope optionale?Io zic sa nu ne hazardam si sa oferim colegilor niste sfaturi care s-ar putea sa le dauneze mai tarziu.Am tot spus,in repetate randuri,ca anvelopele "neconforme",adica neprecizate in CIV,sunt tratate ca neconformitati!Daca eu nu observ ca anvelopele sunt neconforme dar inspectorul ce vine in caz de reinspectie le observa am cam rupt-o in fericire! ![]() Bafta si la recuperarea talonului de la Politie.Se pare ca ai "mana buna"! ![]() Ti-as fi profund recunoscator daca (functie de timp si chef,evident!)ne-ai putea descrie cum au decurs "ostilatile" la Politie.Cred ca ne-ar fi tare utile sfaturile daca ,Doamne-feri,patim si noi la fel ca matale! ![]() Ciao!M. ![]() This post has been edited by marian-j: 19 Jan 2009, 22:09 |
--------------------
---
---
--- Cupeu cu dop
|
|
antifizic2 |
![]()
Post
#612
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.434 Joined: 16 June 07 From: Bucuresti- Romania ![]() |
Pei la politie am rezolvat in aceeasi zi, imediat dupa ce am trecut ITP-ul, am oprit la reprezentanta reno sa imi comand pivot-ul buclucas si porma ata la politie. Organu' avea insa alte preocupari astazi, respectiv statea la tratative cu o imensa coada de potentiali soferi care incercau sa isi recupereze permisele confiscate, lasand primul ghiseu, de aceasta data fara numerotare liber.
Cuminte si educat cum sunt ![]() ![]() cateva precizari la politie trebuie lasata copie dupa buletin si cartonasul obtinut la rar , daca aveti asta la voi intreaga preocedura va fi si mai rapida cat despre H2, nu pot sa spun cu exactitate ce s-a petrecut, insa la plecare nenea era cu toate actele inregula si chiar l-am auzit spunand ca a trecut de inspectie ![]() This post has been edited by antifizic2: 19 Jan 2009, 23:17 |
--------------------
renault
LAGUNA II / 1.9 DCi
2004
- B-57-LXF 17" silverstone custom colour/ 2DIN DVD/ K&N/ EBC - greenstuff/ HID 5000k
|
|
caktuss |
![]()
Post
#613
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.433 Joined: 7 May 05 From: Iasi ![]() |
amenda pt itp expirat cat a fost...
|
--------------------
Renault
Megane Sedan II
1.6 16v 05-2005
- numar cu gaura m2 sedan expression 1.6 16v 06/2005
20 000 km (1/09/2006) 33 600 km (26/09/2007) 45 000 km (o3/01/2009) 50 000 km (03/06/2009) |
|
antifizic2 |
![]()
Post
#614
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.434 Joined: 16 June 07 From: Bucuresti- Romania ![]() |
undeva intre 2 si 2.5 mil
nu am platit-o inca ![]() |
--------------------
renault
LAGUNA II / 1.9 DCi
2004
- B-57-LXF 17" silverstone custom colour/ 2DIN DVD/ K&N/ EBC - greenstuff/ HID 5000k
|
|
caktuss |
![]()
Post
#615
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.433 Joined: 7 May 05 From: Iasi ![]() |
si cat te-a costat inspectia ?
eu maine (de fapt azi) la 8 am programare... 120 cred itp-ul + "costuri suplimentare" ajung la 3 mil... ma f... macar sa-mi spuna ce dracu bate in fata dupa ce am schimbat flanse+bielete+capete de bara... daca-i da pe stand in limitare, cred ca-l bat pe ala cu sonda in gura... si spaga si omorat masina... mai povestesc eu maine cum a fost |
--------------------
Renault
Megane Sedan II
1.6 16v 05-2005
- numar cu gaura m2 sedan expression 1.6 16v 06/2005
20 000 km (1/09/2006) 33 600 km (26/09/2007) 45 000 km (o3/01/2009) 50 000 km (03/06/2009) |
|
Batrânul |
![]()
Post
#616
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.463 Joined: 22 March 05 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE daca-i da pe stand in limitare Daca ai masina din semnatura, nu trebuie sa-ti faci probleme. Testul de opacitate se face numai la MAC, nu si la MAS. La acestea din urma se face testul Cocorr(monoxid de carbon "corectat") +lambda.This post has been edited by Batrânul: 20 Jan 2009, 08:20 |
--------------------
Renault
Clio IV
2015 / Life 1.2 16V Ex Dacia 1300 (1975), Oltcit (1984), Dacia 1310 (1996), SuperNova (2001), R. Symbol (2007)
Cine nu are batrani sa-si cumpere... Astept oferte... |
|
marian-j |
![]()
Post
#617
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.580 Joined: 10 January 08 From: Timișoara ![]() |
Foarte corecta observatia de mai sus a colegului Batrânul!
Coane caktuss,daca mergi cu o "benzinara" catalizata la itp i se va face un test de noxe emise la turatia de mers in gol incet(sau mai uzual "in relantiu") si inca unul la o turatie de mers in gol accelerat (undeva intre 2000-3000rpm) nicidecum la turatia maxima de mers in gol!Ori la 2-3000 de ture masinuta ta va "toarce" ca o pisicuta!In consecinta n-ai de ce sa-ti faci griji sau sa te superi pe crestinu' ce se va ocupa de masina ta si cu atat mai putin sa-i spargi botu' sau sa incerci sa-i introduci sonda aia de prelevare in te miri ce orificii! ![]() Ce nu inteleg eu!De ce trebuie sa dai,neaparat,spaga aproape 200 ron la o masina de trei ani jumate cu nici 50k la bord?Ca ce chestie? ![]() This post has been edited by marian-j: 20 Jan 2009, 10:25 |
--------------------
---
---
--- Cupeu cu dop
|
|
M i h a i |
![]()
Post
#618
|
![]() _______________________ Group: Members Posts: 5.669 Joined: 12 September 06 ![]() |
marian-j> la diesel pana la ce turatie este normal sa se ajunga la testul ala? 4800 rpm cumva?
![]() |
--------------------
------
------
------
|
|
marian-j |
![]()
Post
#619
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.580 Joined: 10 January 08 From: Timișoara ![]() |
Colega MHY,turatia la care se face testul de opacite este asa numita turatie de regulator adica turatia pe care o atinge motorul pana cand regulatorul pompei de injectie sau mai nou blocurile electronice ce supravegheaza funtionarea motorului o limiteaza .Insa datorita multitudinii de tipuri de motoare existente turatiile maxim atinse difera( de multe ori semnificativ!) de la caz la caz.Ca punct de orientare se poate lua turatia de cuplu maxim precizata in CIV si trebuie sa se tina cont de faptul ca turatia atinsa in momentul testarii sa fie cel putin egala daca nu mai mare(uneori cu mult mai mare)decat aceasta.Ca element ajutator avem o baza de date(furnizata de RAR) ce ne precizeaza la foarte multe motoare limitele de turatii pe care acestea trebuie sa le atinga.Daca motorul pe care dorim sa-l testam nu apare in aceasta baza de de date ne orientam ca turatia atinsa sa fie cel putin cea din CIV si cu asta basta,nu mai "omoram" motorul in zadar.
Intradevar turatia maxima atinsa este mentinuta pentru un timp foarte scurt(2 secunde sunt arhisuficiente daca nu si prea mult!) ca doar nimeni nu-i nebun sau sadic sa tina motoarele "la blana" pana le sar pistoanele prin chiuloase doar asa de amorul artei!Sau cel putin asa imi place mie sa cred! P.S. De exemplu am facut ieri dupa masa testul de opacitate la un VW si turatia maxima atinsa a fost putin peste 4400rpm pe cand la masina mea motorul depaseste 5400 pana se hotaraste coana pompa sa-i "taie macaroana"!Mai pot sa-ti spun ca turatiile atinse de motoarele ce echipeaza masinile mari sunt mai scazute in medie cu cel putin 2000rpm fate de motoarele de pe autoturisme.De aceea spuneam ca sunt cazuri si cazuri si nu pot sa fac generalizari.Fiecare tip de motor cu "dichisu" lui! ![]() This post has been edited by marian-j: 20 Jan 2009, 11:14 |
--------------------
---
---
--- Cupeu cu dop
|
|
caktuss |
![]()
Post
#620
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.433 Joined: 7 May 05 From: Iasi ![]() |
stiam cum se face testul, dar cum berbeci sunt peste tot... (am vazut la un logan 1.4 la testul de opacitate i-a dat in gura de la zapacit; dupa vreo 2 luni serviceul ala nu mai facea itp... )
am profitat ca aveam "cotizatie" ![]() masina a iesit foarte bine la inspectie, nici revenire nu i-a dat. l-am rugat pe nea inspectorul sa-mi spuna ce draccu bate in fata... n-a gasit nimic pe stand. maine ma duc sa-mi sudez crapatura din parbriz si sa-mi schimb o placuta si gata... cu spaga... cred ca de bou ce sunt ![]() masina nu e chiar perfecta de itp... are xenon after market si farurile nu-s reglate chiar bine (le-am aranjat eu ochiometric), filtru sport, o placuta de numar sfaramata si cu o gaura in ea si o mica crapatura in parbriz, in zona stergatoarelor... si cam atat. in rest, articulatii, directie, frane e ok. This post has been edited by caktuss: 20 Jan 2009, 13:07 |
--------------------
Renault
Megane Sedan II
1.6 16v 05-2005
- numar cu gaura m2 sedan expression 1.6 16v 06/2005
20 000 km (1/09/2006) 33 600 km (26/09/2007) 45 000 km (o3/01/2009) 50 000 km (03/06/2009) |
|
b76bgaarh |
![]()
Post
#621
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 9.966 Joined: 5 October 06 From: Bucuresti ![]() |
antifizic2 sa inteleg ca te-au trecut chiar cu pivotul ala "obosit"...sau trebuie sa te mai duci odata???? oricum colega...felicitari....
caktuse...si tu trebuie sa te mai duci odata??sau de ce te streseaza geamul crapat? |
--------------------
Renault
Megane sedan
04/2007 1,5 dci 85 cp ZEFI Realme GT2 Neo cu here, maps, viamichelin, waze.
|
|
caktuss |
![]()
Post
#622
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.433 Joined: 7 May 05 From: Iasi ![]() |
am trecut din prima...
am luat o piatra in mijlocul parbrizului exact in locul in care parcheaza stergatorul din stanga. punctul de impact e un partea neagra a parbrizului dar a facut 3 raze de vreo 3-4 cm. m-am chinuit azi juma de ora sa le fac poze da nu mi-au iesit... nu ieseau nici la itp... |
--------------------
Renault
Megane Sedan II
1.6 16v 05-2005
- numar cu gaura m2 sedan expression 1.6 16v 06/2005
20 000 km (1/09/2006) 33 600 km (26/09/2007) 45 000 km (o3/01/2009) 50 000 km (03/06/2009) |
|
marian-j |
![]()
Post
#623
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.580 Joined: 10 January 08 From: Timișoara ![]() |
Iertare ca ma bag in vorba neintrebat.
![]() Colegul antifizic2 a a precizat mai sus ca si-a redobandit deja certificatul de inmatriculare si nu putea sa faca acest lucru(sub nici o forma!) fara sa aiba anexa la talon completata/parafata/infoliata de cei de la RAR. ![]() |
--------------------
---
---
--- Cupeu cu dop
|
|
caktuss |
![]()
Post
#624
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.433 Joined: 7 May 05 From: Iasi ![]() |
eu am o stampila pe certificat... mai trebuia ceva ?
![]() |
--------------------
Renault
Megane Sedan II
1.6 16v 05-2005
- numar cu gaura m2 sedan expression 1.6 16v 06/2005
20 000 km (1/09/2006) 33 600 km (26/09/2007) 45 000 km (o3/01/2009) 50 000 km (03/06/2009) |
|
marian-j |
![]()
Post
#625
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.580 Joined: 10 January 08 From: Timișoara ![]() |
Pe langa parafa si semnatura inspectorului ce ti-a facut inspectia in prima casuta din partea stg a anexei ai data in care-ti expira inspectia,in casuta din mijloc ai un cod compus din 10 caractere si in a treia casuta ai semnatura si parafa de care am vorbit.Toate acestea trebuie sa fie acoperite de o folie ce poarta pe ea o holograma cu sigla RAR-ului si o serie compusa din doua litere si 6 cifre.
Presupun ca literele sunt A si N. ![]() Aaaa si inca ceva!Mai tre' sa ai si o bulina portocalie pe nr.din fata al masinii! |
--------------------
---
---
--- Cupeu cu dop
|
|
Bliss |
![]()
Post
#626
|
![]() - Group: Members Posts: 937 Joined: 10 July 06 ![]() |
Ce rol au bulinele? Si de ce se mai pun pe numere cand oricum pot fi dezlipite de oricine?
|
--------------------
-
-
-
|
|
marian-j |
![]()
Post
#627
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.580 Joined: 10 January 08 From: Timișoara ![]() |
Pai bulinele indica anul si luna in care expira itp-ul.Anul se afla inscris in centrul bulinei sub forma 09 sa zicem (adica 2009) iar cifra aflata pe verticala indica luna expirarii.E o chestie orientativa destinata usurarii controlului in trafic.In plus culoarea bulinei semnifica si anul expirarii dar data fiind paleta destul de redusa de culori ce pot fi folosite culorile se reiau ciclic.
Colega Bliss imi permit sa te contrazic un pic.Daca bulina este aplicata corect adica pe un numar curat si uscat te asigur ca se va dezlipi foarte-foarte greu si este destul de dificil s-o dezlipesti in totalitate deoarece este tiparita pe o folie foarte subtire care tinde sa se fragmenteze cand incerci sa o dezlipesti.Oricum,daca bulina va dispare de pe nr sau din varii motive devine ilizibila va recomand calduros sa va prezentati la statia la care ati facut ultimul itp pentreu reaplicarea unei alte buline.Nu costa nimic deoarece RAR-ul are grija sa avem un mic surplus de buline pentru cazuri de forta majora.Daca doriti sa calatoriti in afara tarii va recomand sa fiti si mai atenti la data cand va expira itp-ul precum si la starea bulinei.Vorbesc foarte serios!Mai bine faceti un drum in plus la statie decat sa aveti necazuri cu politistii altor state. P.S. Am uitat sa precizez ca bulinele de pe numar trebuie sa se vada,neaparat, si in pozele ce se arhiveaza in baza de autovehicule admise la itp in respectiva statie si monitorii sunt atenti si la acest aspect! This post has been edited by marian-j: 20 Jan 2009, 22:52 |
--------------------
---
---
--- Cupeu cu dop
|
|
antifizic2 |
![]()
Post
#628
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.434 Joined: 16 June 07 From: Bucuresti- Romania ![]() |
aparent facui toata europa in toamna anului trecut cu itp-ul expirat si nu a zis nimeni nimic, in plus nici bulinuta nu am montat vreodata pe numar,
![]() sanatate colegul marian ce mi-a mai deschis nitel ochii in legatura la aceste probleme, la care nu am stat niciodata sa ma gandesc |
--------------------
renault
LAGUNA II / 1.9 DCi
2004
- B-57-LXF 17" silverstone custom colour/ 2DIN DVD/ K&N/ EBC - greenstuff/ HID 5000k
|
|
Bliss |
![]()
Post
#629
|
![]() - Group: Members Posts: 937 Joined: 10 July 06 ![]() |
Nedumerirea mea vine din faptul ca data expirarii e oricum trecuta si "sigilata" de inspector in talonul masinii. Cine vrea sa vada ultima verificare tehnica se uita oricum in talon si nu la numar, ma gandesc. In acest caz nu mai vreau bulina aia colorata pe numar, personal mi se pare urata - o "pleasca" de culoare pe un fond alb cu scris negru.
![]() |
--------------------
-
-
-
|
|
marian-j |
![]()
Post
#630
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.580 Joined: 10 January 08 From: Timișoara ![]() |
Dupa cum am mai spus,bulinele de pe numarul fata sunt un indiciu pentru cei ce fac controale in trafic.Colega Bliss,indemnat de cele discutate mai deunazi azi mi-am lustruit bine numarul din fata al masinii si am lipit pe el o bulina iar apoi am dat-o jos.A fost destul de usor sa o dezlipesc insa daca trece ceva vreme ea se va da jos mult mai greu.
Daca pe matale te deranjeaza cum arata bulina pe nr n-am eu ce comenta!Poti s-o dezlipesti imediat ce pleci din statie si sanatate buna!Dar,repet,nu recomand acest lucru! Daca ai timp citeste te rog postul #456 de pe acest topic si iti vei da seama de ce insist sa aveti numerele din fata imbulinate. ![]() |
--------------------
---
---
--- Cupeu cu dop
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
|
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 26th April 2025 - 02:54 |