Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

20 Pages « < 7 8 9 10 11 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

s-a dus turbina?

byby
post 8 May 2009, 09:20
Post #241


Membru autentic


Group: Members
Posts: 489
Joined: 29 July 07
From: IASI




Deobicei daca sunetul dispare dupa ce se incalzeste de vina este etanseitatea intre turbina si evacuare. Pe masura ce se incalzeste galeria si flansa de la turbina , se etanseaza. Plus ca la rece uleiul asigura o presiune mai mare iar pe masura ce se incalzeste scade presiunea uleiului. Flueratul se datoreaza trecerii gazelor de evacuare printre voletii geometriei variabile intr-un anumit unghi. Cand unghiul se modifica, zgomotul dispare.


--------------------
Renault Laguna 2003 1,9 dci Privilege
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
$$ilvviu
post 8 May 2009, 16:03
Post #242


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.882
Joined: 6 January 07
From: Roman/NT




Nu prea are legatura cu ungerea, am marit presiunea uleiului si face cam la fel.


--------------------
Renault Laguna Initiale 2002 - NT-97-SLR
Suzuki Samurai 1983 NT-99-SZK
VW Golf 1.9TDI 2001 NT-99-FIX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gabriel/rr
post 8 May 2009, 19:34
Post #243


Membru incepator


Group: Members
Posts: 34
Joined: 26 April 09




cind aveti asemenea manifestari,vedeti ca exista gaura in circuitul admisie aer!!!mai ales daca auziti un suierat anormal!!!(un motor supraalimentat functioneaza cu presiune si depresiune aer,respectiv daca turbina genereaza presiune in sistem,daca aceasta nu este etans nu aveti performante) wink.gif wink.gif byby siinterceptor radmasa.gif


--------------------
renault laguna 2004/2L/privilege - b90kdb
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
byby
post 8 May 2009, 22:48
Post #244


Membru autentic


Group: Members
Posts: 489
Joined: 29 July 07
From: IASI




Trebuie sa ma crezi ca stiu sa fac deosebire intre un furtun sau intercooler spart si zgomotul facut de o turbina. Ce experienta ai in motoarele diesel cu turbina cu geometrie variabila? Nu de alta, dar ai face bine sa asculti cateva motoare de acest tip de la VW, Volvo, Opel, etc si sa imi spui daca toate au gauri in circuitul de admisie. Orice gaura de care spui tu trebuie sa fie musai insotita de urmatoarele lucruri: pata de vapori de ulei, fluierat ascutit, fum negru si mult, pierdere de putere (aproape ca un motor normal aspirat). S-a cam umplut forumul de ingineri de motoare.

This post has been edited by byby: 8 May 2009, 23:10


--------------------
Renault Laguna 2003 1,9 dci Privilege
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
andu911
post 9 May 2009, 00:47
Post #245


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.164
Joined: 18 February 05
From: Bucuresti - Berceni




Facem un pariu ca sunetul ala care il auziti cand e motorul rece, vine de la pompa de servo ? biggrin.gif


--------------------
- - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
$$ilvviu
post 9 May 2009, 12:44
Post #246


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.882
Joined: 6 January 07
From: Roman/NT




Daca am umblat la TRS si nu se mai aude.... de la turbina e.


--------------------
Renault Laguna Initiale 2002 - NT-97-SLR
Suzuki Samurai 1983 NT-99-SZK
VW Golf 1.9TDI 2001 NT-99-FIX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gabriel/rr
post 9 May 2009, 16:49
Post #247


Membru incepator


Group: Members
Posts: 34
Joined: 26 April 09




DOMNILOR cred ca pe parcursul datului cu parerea s-a pierdut inceputul/problema pentru care a fost deschis acest topic!!! rolleyes.gif cititi ce scrie.poate altii au "deschis "ochii cu aceste tipuri de motoare,cutii,etc,cind in romania intrau jeguri antice bune de dat la casare,iar romanul cind auzea de ABS,AIRBAG,INJECTIE ELECTRONICA,SUSPENSIE PILOTATA,SINTEZA VOCALA,ETC,facea ochii mari si te injura,avind impresia ca i-l injuri si tu(nu toti,90%)dar acum toti ne pricepem,parca am reparat si condus asemenea masini din totdeauna excl.gif


--------------------
renault laguna 2004/2L/privilege - b90kdb
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Dan73
post 9 May 2009, 22:36
Post #248


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.427
Joined: 4 July 07




QUOTE(gabriel/rr @ 8 May 2009, 19:34)
cind aveti asemenea manifestari,vedeti ca exista gaura in circuitul admisie aer!!!mai ales daca auziti un suierat anormal!!!(un motor supraalimentat functioneaza cu presiune si depresiune aer,respectiv daca turbina genereaza presiune in sistem,daca aceasta nu este etans nu aveti performante) wink.gif  wink.gif byby siinterceptor radmasa.gif
*


Si daca ar fi o gaura nu am lasa in urma si ceva fum negru? Vorbeste cineva aici de miorlaitul ala + fum + lipsa performanta? Nu prea. Zgomotul produs de o eventuala neetanseitate a circuitului de aer e altul...un suierat... si eu il cunosc prea bine. In ultimele postari era vorba de altceva... era vorba de un fluierat al turbinei ce apare la turatii mai joase. Poti sa imi explici si mie de ce la mine fluieratul (miorlaitul) apare numai cand e frig afara si pana se incalzeste motorul?

In legatura cu ultima postare. Titlul topicului este "s-a dus turbina?" asa ca nu vad nici o abatere de la el.
Eu inteleg ca ai fost coborat cu harzobul din cer in mijlocul nostru, al celor care ne dam cu parerea si nu am auzit de ciudateniile pe care le scrii cu majuscule...DAR, e forum public si oricine poate emite o parere, nu numai ilustrii savanti. Asa ca, sfatul meu este, pentru a evita sa iti atragi si alte antipatii de-aci inainte, sa lasi la o parte aerele astea si sa fii mai intelegator cu plebea.
Ok domn' iginer?

This post has been edited by Dan73: 9 May 2009, 22:41


--------------------
Citroen C5 III 2.0 HDI, Exclusive, 140 cp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vio68
post 10 May 2009, 06:05
Post #249


Membru incepator


Group: Members
Posts: 21
Joined: 20 March 09




Daca vreti sa aflati daca turbina incepe sa cada, lasati motorul in functiune cinci minute in relanti dupa care accelerati ceva mai tare la plecare, daca va da cu fum albastrui spre alb nu este semn prea bun.


--------------------
renault laguna privilege 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Hadrianvs
post 10 May 2009, 11:41
Post #250


Fericit FOST proprietar de reno


Group: Members
Posts: 234
Joined: 8 February 08




Deci...
Care va sa zica am descoperit ca "cutia" in care sta filtrul de aer nu mai este etansa, cretinii de la reno au strans suruburile alea patru pana au rupt urechile de prindere, si acum sta "cascata".
Practic mai mult aer intra PE LANGA filtru decat PRIN filtru, va dati seama plin de toate alea...
Sa aibe vreo legatura cu "miorlaitul" turbinei mele?

This post has been edited by Hadrianvs: 10 May 2009, 11:55


--------------------
EX Renault Laguna II GrandTour Privilége 1,9dCi / 120HP/2002 - BY 228 CS
Hyundai i20 Classic Pack2
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cezarium
post 14 May 2009, 15:32
Post #251


Membru autentic


Group: Members
Posts: 274
Joined: 27 November 07
From: ploiesti




am si eu o problema legata de turbo. dupa ce am schimbat intercooler, egr, trs si am lipit un fir la egr masina merge mai aiurea decat inainte in sensul ca o turez si la peste 2000 de ture merge si nu merge daica nu sta constat nici motorul si suieratul de la turbina creste si coboara in intensitate.
de la ce sa fie????? m-a disperat rau de tot. a picat turbina, s-a blocat ceva la ea?????


--------------------
Nissan Patrol GR Y60 2.8TD 116cp TractoRila 1993
Renault Laguna 1.9dci
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
renodood
post 16 May 2009, 22:51
Post #252


Sofer dement


Group: Members
Posts: 1.988
Joined: 23 November 08
From: Bucuresti




Am o nelamurire. Am fost cu un prieten cu un Opel Zafira la service, ca avea ceva probleme si la intoarcere am venit in paralel. Si zicea ca se auzea un suierat destul de tare (era cu geamul dat jos pe dreapta,si eu eram in dreapta lui).
Am mers putin printre garaje pe ambele parti ca sa am ecou la suieratul ala.
Cat de tare trebuie sa se auda suieratul turbinei? Sau poate fi altceva? Citeam undeva de intercooler spart. Ar fi vreo simptoma la care sa fiu atent? Ca de suierat la fel suiera de cand am luat`o, incepand pe 1800 de rpm ,iar dupa 2000 si ceva nici nu se mai aude de zgomotul motorului ...

Atasez si o poza cu fata masinii, ca e acolo o pata care n`a iesit la nici o spalare, deci inclin sa cred ca e de ulei.


This post has been edited by renodood: 16 May 2009, 23:39

Attached thumbnail(s)
111.jpg ( Size: 145.87k ) Number of downloads: 1374


--------------------
Renault Laguna 2 Grandtour 2002 1.9 DCi 107Cp Autentique
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BuNeL_u
post 16 May 2009, 23:57
Post #253


Membru autentic


Group: Members
Posts: 223
Joined: 22 April 09




daca ai intercooleru spart trebuie sa iasa fum negru dupa tine la accelerare si sa traga mai greu motorul


--------------------
Renault Laguna 2 2001 Expression
Check Length
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
renodood
post 17 May 2009, 14:23
Post #254


Sofer dement


Group: Members
Posts: 1.988
Joined: 23 November 08
From: Bucuresti




Fum mai scoate, nu totdeauna si nu mult, dar motorul trage, la fel ca si la inceput. Bine, singurul termen de comparatie e un Zafira 2.0 Dti dupa care m`am tinut lejer, deci as zice ca nu are probleme.
Se poate verifica manual daca e spart,adica vizual vreun indiciu?
Suieratul ala poate fi de la intercooler spart?
Si care ar fi problema daca sa zicem e spart intr`adevar, si nu remediez situatia? ca am inteles ca e destul de scump...

18 May 2009, 08:54:
Nimeni nimic? sad.gif

This post has been edited by renodood: 18 May 2009, 08:54


--------------------
Renault Laguna 2 Grandtour 2002 1.9 DCi 107Cp Autentique
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
matrix67b
post 18 May 2009, 16:57
Post #255


Membru autentic


Group: Members
Posts: 428
Joined: 26 August 06
From: Targu-Jiu




Fara nici-o indoiala ,ai intercoolerul spart. Nu are intariturile care s-au pus dupa 2004. Uleiul provine din turbocompresor. Ti se pare ca trage bine. Schimba-l si sa vezi atunci!


--------------------
Renault Laguna 2 / Privilege 2003 1,9dci /120cp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
renodood
post 18 May 2009, 19:42
Post #256


Sofer dement


Group: Members
Posts: 1.988
Joined: 23 November 08
From: Bucuresti




Doar asta`mi lipsea :|
Adevarul e ca totusi trage bine, si vorbesc comparativ cu un Zafira 2.0 DTI, 74Kw. Adica nu m`a putut depasi in linie dreapta.

Repet, intrebarea mea e...care sunt consecintele daca circul cu el asa, cat pot sa mai aman, si cat m`ar costa operatiunea ?

18 May 2009, 19:44:
Mda, am vazut , undeva la 1000 RON toata afacerea ...dracie...
A reconditionat careva ? ca am citit pe aici ca unii au improvizat una alta...

This post has been edited by renodood: 18 May 2009, 19:44


--------------------
Renault Laguna 2 Grandtour 2002 1.9 DCi 107Cp Autentique
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cezarium
post 18 May 2009, 20:02
Post #257


Membru autentic


Group: Members
Posts: 274
Joined: 27 November 07
From: ploiesti




la mine pot sa spun ca mai intai m-a lasat egr apoi intercooler si aveam o fasaiala ce dubla turbina si am mers asa ca am zis ca e normal. mai scotea ea fum si am zis ca si asa o fi normal. apoi constat ca e spart intercooler-ul dupa care vine si turbina. asta mi-a lipsit tocmai acum cand ma gandeam la concediu.
bafta multa si sa fie vorba doar de impresii si sa nu fie nimic defect!!!!


--------------------
Nissan Patrol GR Y60 2.8TD 116cp TractoRila 1993
Renault Laguna 1.9dci
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
renodood
post 18 May 2009, 20:20
Post #258


Sofer dement


Group: Members
Posts: 1.988
Joined: 23 November 08
From: Bucuresti




Tu ai luat intercooler nou sau ai facut ceva cu cel vechi ?
Pentru ca daca urmeaza sa crape turbina, mai bine o rezolv cat mai repede ...

This post has been edited by renodood: 18 May 2009, 20:20


--------------------
Renault Laguna 2 Grandtour 2002 1.9 DCi 107Cp Autentique
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cezarium
post 18 May 2009, 20:43
Post #259


Membru autentic


Group: Members
Posts: 274
Joined: 27 November 07
From: ploiesti




egr si intercooler noi, turbina reconditionata dar care inca nu a venit. intercooler-ul este foarte important si poate face mult rau


--------------------
Nissan Patrol GR Y60 2.8TD 116cp TractoRila 1993
Renault Laguna 1.9dci
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
relu_24
post 19 May 2009, 13:52
Post #260


Membru incepator


Group: Members
Posts: 68
Joined: 7 March 08




M-am pricopsit si eu cu turbina sad.gif (1.9DCI 120CP)
A scos fum albastru de ziceai ca sunt discovery si se tura motorul pe gol ca nebunul.
Am fost la service si constatarea - turbina dusa.

Am cautat pe net solutii si am trei variante:
1) Noua din magazin de piese auto (nu de la Renault) 4500 RON
2) Noua la cei specializati pe turbine, gen turbocenter, turbosuflante etc ~ 500€ + TVA
3) reconditionare ~1300 RON

Sunt nedumerit de differenta imensa intre 4500RON si 500€ la turbinele noi. Cum se poate sa existe diferente asa mari?
Cea la 500 € poate fi reconditionata de fapt si sa o vanda ca noua?
Care se pricepe poate m-a lamureste si pe mine smile.gif.

This post has been edited by relu_24: 19 May 2009, 13:52


--------------------
Renault Laguna II 2003 Expresion
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
audiofilu'
post 19 May 2009, 15:26
Post #261


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.886
Joined: 4 February 09




Cum se sparge intercoolerul?


--------------------
Renault Laguna 2.0T 2005
User is online!Galerie FotoPM
Go to the top of the page
+
renodood
post 19 May 2009, 15:57
Post #262


Sofer dement


Group: Members
Posts: 1.988
Joined: 23 November 08
From: Bucuresti




Asta as vrea sa stiu si eu. Daca l`am spart, sau am cumparat`o cu el spart...


--------------------
Renault Laguna 2 Grandtour 2002 1.9 DCi 107Cp Autentique
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
R19/16v
post 19 May 2009, 16:08
Post #263


Oldschool Member


Group: Moderatori
Posts: 13.793
Joined: 2 December 04
From: Ploiesti




Presiunea din admisie probabil, combinata cu obosirea metalului.


--------------------
DS 5H VRSCA Screamin' eagle
Scratch any cynic and you will find a disappointed idealist.
Take what you can - Give nothing back!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gabriel/rr
post 19 May 2009, 17:47
Post #264


Membru incepator


Group: Members
Posts: 34
Joined: 26 April 09




relu,exista kit-uri de reparatie turbine,dar trebuie si un utilaj de echilibrat si verificat!deoarece acestea lucreaza in sarcina undeva pe la 150-160000tr/min,si orice dezechilibru ax conduce invariabil la rupere ax,implicit la distrugere motor.acum diferenta de pret poate sa vina de la garantia acordata(piesa conforma)alegerea fiind doar a ta,fi foarte atent! o turbina defecta conduce iremediabil la distrugere motor prin topire piston/ane prin antrenare ulei in admisie,si supraturare motor (poate si biele indoite)eu personal daca ar fi sa cumpar turbina as fi foarte scrupulos cu conditiile de garantie acordate piesei excl.gif


--------------------
renault laguna 2004/2L/privilege - b90kdb
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
byby
post 20 May 2009, 20:13
Post #265


Membru autentic


Group: Members
Posts: 489
Joined: 29 July 07
From: IASI




La cate turbine au picat la modelul asta , ar trebui sa avem o mare de epave de laguna II cu motorele de 120 CP distruse, dar pana acum nu am auzit de nici un caz pe forum in care sa se fi intamplat ceea ce spui tu. Asta findca lumea a oprit motorul la timp si nu l-a calat. Totodata sunt f multi pe acest forum care au reconditionat turbina defecta( printre care ma numar si eu) si merg si in ziua de astazi dupa cateva zeci de mii de km fara nici o problema. Toti cei care reconditioneaza turbine ofera garantie de 6 luni sau un an fara limita de km, si trebuie sa fii nebun sa dai o asa garantie daca nu esti sigur ca piesa e buna.
@relu_24- mergi si reconditoneaza turbina si ai sa fii multumit de ea. Important e sa cureti toata tubulatura si intercoolerul de ulei odata cu schimbarea turbinei, si apoi nu mai ai probleme. Citeste pe forum cum se conduce o masina dotata cu turbina cu geometrie variabila (multi nu stiu cum), foloseste un ulei bun si schimbat pana in 10000km, si o sa te tina mult si bine turbina.


--------------------
Renault Laguna 2003 1,9 dci Privilege
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cezarium
post 24 May 2009, 20:40
Post #266


Membru autentic


Group: Members
Posts: 274
Joined: 27 November 07
From: ploiesti




daca am joc in axul cu paleti si se vede cum acestia rad din perete mai are mult pana sa pice? cu alta (ca am doua) si aia cu joc in ax a mancat 120 grame ulei la 8000 km.


--------------------
Nissan Patrol GR Y60 2.8TD 116cp TractoRila 1993
Renault Laguna 1.9dci
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Dan73
post 24 May 2009, 21:04
Post #267


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.427
Joined: 4 July 07




Eu zic ca singurul drum pe care il mai faci cu masina sa fie in service ca sa dai jos turbina sa o trimiti la reconditionat. Daca au inceput deja sa atinga palele in carcasa e grav. Sper sa mai mearga reconditionata.

This post has been edited by Dan73: 24 May 2009, 21:10


--------------------
Citroen C5 III 2.0 HDI, Exclusive, 140 cp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Hadrianvs
post 7 Jun 2009, 09:34
Post #268


Fericit FOST proprietar de reno


Group: Members
Posts: 234
Joined: 8 February 08




QUOTE(Hadrianvs @ 10 May 2009, 10:41)
Ce sunet trebuie sa faca turbina?
La majoritatea masinilor diesel care le-am condus, ori nu se distingea, ori se auzea ca un "fluierat" subtire de tot.
La mine se aude mai degraba ca un "miorlait" de pisica, variabil ca frecventa, parca aduce a "matza in calduri"...
Semn bun sau semn rau?
Am descoperit ca "cutia" in care sta filtrul de aer nu mai este etansa, cretinii de la reno au strans suruburile alea patru pana au rupt urechile de prindere, si acum sta "cascata".
Practic mai mult aer intra PE LANGA filtru decat PRIN filtru, va dati seama plin de toate alea...
Sa aibe vreo legatura cu "miorlaitul" turbinei mele?
*


MMM, ciudat, am schimbat cutia filtrului si filtrul de aer si, belea, acum turbina nu se mai aude deloc!
Dupa parerea mea acel miorlait era de fapt zgomotul fluxului de aer prin deschizatura lasata de cei de la reno. Zic asta pentru ca se auzea numai in sarcina, si numai cand pornea turbina.
Uleiul, in circa 16 000 km mi-a consumat 2-3 liniute pe joja. E mult? E putin?

This post has been edited by Hadrianvs: 7 Jun 2009, 10:13


--------------------
EX Renault Laguna II GrandTour Privilége 1,9dCi / 120HP/2002 - BY 228 CS
Hyundai i20 Classic Pack2
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
daniele
post 9 Jun 2009, 23:34
Post #269


Membru incepator


Group: Members
Posts: 30
Joined: 2 March 09




buna ziua la toti. Dupa luni de rasfoit acest forum m-am decis sa devin membru.
de putin timp sint si eu un rindul celor cu turbina dusa. mentionez ca am o laguna 2 din 2001, 120 cp, modelul dynamic. M-a lasat turbina originala la 160000 km. avind neaparat nevoie de masina zilnic (locuiesc in italia ) m-am grabit si am pus repede o turbina dezmembrata de pe alta masina (200 euro). totul bine si frumos pentru cam 1500 km apoi a aparut un suierat ascutit tip sirena de politie. se aude mai puternic dimineata cu motorul rece si deja se aude incepind dela 1200 de ture deci cind apas foarte usor acceleratia deci fara sa fortez si apoi acest suierat continua pina peste 2500 de ture apoi este acoperit de zgomotul motorului. mentionez ca turbina originala a picat tot in urma unui sunet complet divers adica era un uuuuu apoi am mai facut 2000 km si a picat fara sa se tureze. intrebarile mele sint:
ce poate fi sunetul asta?
va pica si turbina asta?
poate fi din cauza ca mecanicul mi-a curatat intercooler-ul fara sa-l ddemonteze si au ramas resturi din prima turbina?
poate cineva sa-mi dea adresa de la Brasov pentru reconditionarea turbinei?
mentionez ca masina trage la fel, scoate fum negru numai cind o fortez,turbina actuala nu are joc deloc, am schimbat recent valva egr si trs-ul (amindoua noi)
mecanicii italieni au pareri impartite cu privire la sunetul asta. Va multumesc mult.


--------------------
renault laguna 2 2001 1,9 dci berlina dynamic
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Hadrianvs
post 10 Jun 2009, 12:33
Post #270


Fericit FOST proprietar de reno


Group: Members
Posts: 234
Joined: 8 February 08




Daniele, doar de curiozitate...
Ridica capota si controleaza cutia filtrului de aer! Si la mine scotea un sunet ciudat (vezi postarile mele de mai sus) si nu cred ca era de la turbina, odata inlocuita cutia( care nu era etansa) "urlatul" a disparut ca prin minune, acum imi fac griji ca nu se mai aude turbina! mellow.gif


--------------------
EX Renault Laguna II GrandTour Privilége 1,9dCi / 120HP/2002 - BY 228 CS
Hyundai i20 Classic Pack2
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
20 Pages « < 7 8 9 10 11 > » 
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

2 User(s) are reading this topic (2 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 28th April 2025 - 10:08
Dacia