Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

16 Pages « < 9 10 11 12 13 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Chiptuning Laguna II, pro si contra

garc3a2000
post 3 Jun 2014, 10:07
Post #301


Membru autentic


Group: Members
Posts: 659
Joined: 1 November 09
From: Slatina




Bad..x, la mine, cand a avut simptomele acestea, a ,, cazut" turbo.
Nu vreau sa te sperii, dar vezi de unde vine intreruperea de care vb(poate agata turbo in momentul acela).

This post has been edited by garc3a2000: 3 Jun 2014, 10:23


--------------------
renault laguna ll 2.2/110KW - es/4197-BVS 2002 privilege
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Doc
post 3 Jun 2014, 19:46
Post #302


Specialist Chiptuning


Group: Members
Posts: 2.072
Joined: 4 September 04
From: Bucuresti




QUOTE(rezident07 @ 14 Mar 2014, 09:54)
In momentu remaparii stagiu Eco masina avea 84000 mii km acum  182000 mii km rulatii si in stil de forja nici o problema la motor ori cutie fara problema la turbina si injectoare acum am vanduto unei cunostinte
Remapare facuta dimsport
*



Iti multumim pentru feedback-ul pozitiv.

QUOTE(audiofilu' @ 27 Feb 2014, 12:37)
Florin de la Master Tuner-Bucuresti. Un tip bine pregatit profesional (e si inginer auto) doar ca nu e deloc punctual si pierzi o gramada de timp aiurea (nu e prea organizat).
*



Remaparile facute de Florin Mastertuner poarta semnatura Dimsport. Lucreaza cu noi de foarte mult timp.

In general pentru cresteri de putere normale, nu se cere testare pe bancul dyno. Insa daca cineva vrea sa faca o modificare custom care sa depaseasca un pic limita a 20-25CP pe motorul 1.9dCi sau 2.0dCi, atunci un test dyno inainte si dupa ar fi recomandat. Un tuner cu experienta cam stie ce trebuie sa modifice la o masina ca sa aiba un rezultat optim, chiar si fara sa aiba un grafic dyno. Cat credeti ca va ajuta un dyno daca petreceti ore pe banc, consumati un rezervor de carburant si incingeti motorul pe teste si valorile nu sunt cele dorite, iar un tuner cu vechime va seteaza in 30 minute optimizarile pe motor si obtine un rezultat mai bun decat primul. E de ajuns sa faca cateva log-uri si sa-si dea seama unde trebuie sa ajusteze mapele ca sa obtina valorile dorite.


--------------------
Honda Civic TypeR FK2 2.0 TURBO 340CP+ 2016
Ofer servicii de chiptuning (resoftare) pentru orice model Renault. Preturi in PM. ROTAC 2018 Tuned class Champion Audi TT powered by OBDTUNING.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
audiofilu'
post 3 Jun 2014, 20:20
Post #303


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.910
Joined: 4 February 09




QUOTE(Doc @ 3 Jun 2014, 20:46)
Remaparile facute de Florin Mastertuner poarta semnatura Dimsport. Lucreaza cu noi de foarte mult timp.
*


Mda, nu stiu cat e adevarat sau nu, cert e ca masina a fost imobilizata pe dyno si el a facut setarile timp de vreo 2-3 ore. Nu a copiat vreo harta in ECU asa cum fac altii cu chiptuningul. Nu mai folosesc decat ocazional harta optimizata (1-2 ori pe an). Interesant e faptul ca pot sa schimb hartile instant, nu trebuie sa ma duc sa rescriu harta originala, cea optimizata e pusa intr-un calculator separat.


--------------------
Renault Laguna 2.0T 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DB77AAA
post 3 Jun 2014, 20:33
Post #304


DB77AAA


Group: Members
Posts: 175
Joined: 4 August 05
From: targoviste




Am senzatia, intemeiata, ca amandoi nu stiti despre ce vorbiti... sau nu va concentrati.
Doc, pentru modificari hard pentru performante foarte bune este perfecta modificarea softului pe stand dinamometric si consultarea logurilor in timpul functionarii. Gandeste-te ca masina poate avea pierderi de putere in anumite zone ce tin de starea tehnica a motorului, cutiei si alti factori. Altfel ies niste "curbe" ale puterii si cuplului foarte interesante, specifice tunerilor din Bucuresti...
Audiofilu, ori ai fost mintit, ori ne minti. Cum 2 calculatoare? Poate pui tu hartile cu vreo scula cand ai nevoie.... altfel doua flash-uri, comutatoare bla bla. E ca treaba aia cu buton sport si cresterea de putere strict pe el... care e cam imposibila.

This post has been edited by DB77AAA: 3 Jun 2014, 20:34


--------------------
ex: oltcit, dacia 12 TRS, 1325 - DB77AAA, DB05PHZ 1996, 1995
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Doc
post 3 Jun 2014, 20:58
Post #305


Specialist Chiptuning


Group: Members
Posts: 2.072
Joined: 4 September 04
From: Bucuresti




QUOTE(audiofilu' @ 3 Jun 2014, 20:20)
Mda, nu stiu cat e adevarat sau nu, cert e ca masina a fost imobilizata pe dyno si el a facut setarile timp de vreo 2-3 ore. Nu a copiat vreo harta in ECU asa cum fac altii cu chiptuningul. Nu mai folosesc decat ocazional harta optimizata (1-2 ori pe an). Interesant e faptul ca pot sa schimb hartile instant, nu trebuie sa ma duc sa rescriu harta originala, cea optimizata e pusa intr-un calculator separat.
*



Am facut referire la remapari, iar Florin lucreaza cu piggyback Unichip si cu resoftare. De asta ai 1-2 mape.

QUOTE(DB77AAA @ 3 Jun 2014, 20:33)
Am senzatia, intemeiata, ca amandoi nu stiti despre ce vorbiti... sau nu va concentrati.
Doc, pentru modificari hard pentru performante foarte bune este perfecta modificarea softului pe stand dinamometric si consultarea logurilor in timpul functionarii. Gandeste-te ca masina poate avea pierderi de putere in anumite zone ce tin de starea tehnica a motorului, cutiei si alti factori. Altfel ies niste "curbe" ale puterii si cuplului foarte interesante, specifice tunerilor din Bucuresti...
Audiofilu, ori ai fost mintit, ori ne minti. Cum 2 calculatoare? Poate pui tu hartile cu vreo scula cand ai nevoie.... altfel doua flash-uri, comutatoare bla bla. E ca treaba aia cu buton sport si cresterea de putere strict pe el... care e cam imposibila.
*



Asa este. Nu stim ce vorbim pentru ca suntem din Bucuresti. Dar totusi cred ca singurul care nu stie ce vorbeste esti chiar tu pentru ca nu citesti cu atentie ceea ce scriu alti.

This post has been edited by Doc: 4 Jun 2014, 08:46


--------------------
Honda Civic TypeR FK2 2.0 TURBO 340CP+ 2016
Ofer servicii de chiptuning (resoftare) pentru orice model Renault. Preturi in PM. ROTAC 2018 Tuned class Champion Audi TT powered by OBDTUNING.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
audiofilu'
post 3 Jun 2014, 22:22
Post #306


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.910
Joined: 4 February 09




Io nu-s din Bucuresti tongue.gif . Pe langa ECU original cu harta originala mai exista Unichip care contine harta optimizata, trecerea se faca dintr-un mic buton (aia e scula).
DB77AAA: si chiar spui ca te ocupi cu tuningul motoarelor? ohmy.gif


--------------------
Renault Laguna 2.0T 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DB77AAA
post 4 Jun 2014, 07:40
Post #307


DB77AAA


Group: Members
Posts: 175
Joined: 4 August 05
From: targoviste




Ma ocup cu ce ma ocup, un fel de bugetar, ca job regular.
Partea cu masinile vine strict din pasiune, inca. De aceea si prezenta mea pe unele forumuri. Mi-am exprimat parerea cu putinele argumente pe care le am. Doar am analizat situatia...
Voi cu ce? "Eu is cel mai tare ca port numele unei firme mari"(care apropo, face scule foarte bune si cam atat)
@audiofilu', as pune ramasag, caii bucuresteni masurati, in realitate, la voi in Moldova daca ii masori sunt mai putini. Cat despre Unicip, ti-as recomanda sa faci o documentare seriosa cat costa si ce cuprinde pentru rezultate foarte bune.

Mai departe o sa ma abtin sa postez aici pentru ca se pare ca nu ma pot ridica la nivelul vostru de cunostinte in domeniu.


--------------------
ex: oltcit, dacia 12 TRS, 1325 - DB77AAA, DB05PHZ 1996, 1995
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
audiofilu'
post 4 Jun 2014, 09:24
Post #308


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.910
Joined: 4 February 09




Dar de unde stii cat m-a costat? Oricum, acum 6 ani cu mult peste 1000 lei.


--------------------
Renault Laguna 2.0T 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
audiofilu'
post 13 Sep 2014, 19:26
Post #309


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.910
Joined: 4 February 09




Intrebare: din care cauza exista la un motor intreruperi la accelerarile mai sanatoase doar intre 3500-3700rpm apoi totul ok? Sa fie softul, benzina, bujiile, bobinele, turbina?
Uneori dimineata porneste "balbait" dar totusi la prima apasare a butonului Start.
In conditile in care singurul lucru schimbat este softul...
-soft optimizat, inlocuit cel original
-benzina cam veche dar in rest merge ok
-bujii folosite 80000km dar Iridium (garantate 100000km)
-bobinele (spun ca a aparut o eroare la cilindrul 2 dar cand am schimbat la cilindrul 4 bobina nu a mai aparut eroare desi intreruperile persista)
-turbina-cica nu ar face presiune exact intre 3000-4000 dar motorul trage frumos si liniar, foarte bine dupa 4000 chiar.
Pareri?


--------------------
Renault Laguna 2.0T 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DB77AAA
post 13 Sep 2014, 20:18
Post #310


DB77AAA


Group: Members
Posts: 175
Joined: 4 August 05
From: targoviste




Daca in momentul in care ai pus softul nu avea simptomele descrise si ele au aparut in timp, ai o problema ce trebuie identificata si nu se leaga de resoftare.
Daca a aparut dupa resoftare sau in timp relativ scurt, pune originalul si probabil ai rezolvat problema. Apoi schimbi tunerul.
In orice situatie, tunerul ar avea posibilitatea / amabilitatea sa te ajute in identificarea problemei.


--------------------
ex: oltcit, dacia 12 TRS, 1325 - DB77AAA, DB05PHZ 1996, 1995
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
postasu
post 13 Sep 2014, 20:32
Post #311


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.195
Joined: 23 August 11
From: Timisoara




Imi dau si eu cu parerea.... la fel ca la diesel probabil ai o electrovalva care actioneaza geometria variabila sau wastegate-ul turbina (TRS-ul in cazul benzinarelor).
Probleme cu intreruperi avea si taicamio la a lui laguna diesel si problema era de la TRS.

O parere

This post has been edited by postasu: 13 Sep 2014, 20:32


--------------------
Renault Laguna III - TM ...... 2008
Renault Laguna 3 Sport Tourer
2.0dci, 2008, 110kw,

Cand Dumnezeu a impartit mintea a zis " Editie Limitata"
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
audiofilu'
post 14 Sep 2014, 09:50
Post #312


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.910
Joined: 4 February 09




Disponibilitate din partea tunerului exista in rezolvare numai ca la test prima data mi-a iesit eroare la cilindrul 2 si ca sa elimin bobina am permutat-o cu aia de la cilindrul 4 si nu a mai aparut eroare desi intreruperi sunt. Acum ce sa zic, or fi si bujiile...
La accelerare lenta pana intra in limitare nu intrerupe deloc dar la accelerare brusca pe tester arata presiunea creata, de la 1000mbar arata si nu prea crestere dar motorul trage foarte bine. Daca ar fi turbina s-ar gatui cumva de la o turatie in sus.
E posibil sa fie totusi din soft desi nu apare eroare la injectie? Ma rog, poate niste parametri modificati sa dea aceasta intrerupere...
ECU mi-a venit parca intr-o joi iar sambata am facut un drum, in tr6 la 3500 am simtit intreruperea, intr-o depasire cand aveam nevoie de putere.


--------------------
Renault Laguna 2.0T 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
l_ewin
post 14 Sep 2014, 17:05
Post #313


Membru


Group: Members
Posts: 161
Joined: 15 June 10




Bai spuneti mi si mie cum se aleg chip-urile astea tuning?
De ex am unul de la o laguna dat de un amic. Laguna 1.9 DCI.
Pot sa l pun la Laguna mea 1.9 DCI
sau difera in functie de puterea fiecarei masini. se potrivesc mufele dar nu am siguranta
Se intampla ceva rau?
Cred ca este Power Box nu mai are eticheta

Multumesc!

This post has been edited by l_ewin: 14 Sep 2014, 18:46


--------------------
Renault Laguna 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ady_vasiloiu
post 10 Oct 2014, 13:16
Post #314


Membru autentic


Group: Members
Posts: 946
Joined: 12 March 12
From: Ploiesti




Ce-am gasit recent in materie de remapari:
http://auto.howstuffworks.com/fuel-injection5.htm


--------------------
RENAULT CLIO 3 1.5dci dynamique
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
audiofilu'
post 18 Oct 2014, 15:52
Post #315


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.910
Joined: 4 February 09




Daca softul motorului (facut de un chiptuner) are erori pot sa apara intreruperi la 3500-3700rpm si in rest motorul sa functioneze normal sau sunt alte probleme hardware (turbina care nu face presiune exact la acea turatie sau bujii sau bobine de inductie)?


--------------------
Renault Laguna 2.0T 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
lagunadciblue
post 18 Oct 2014, 17:52
Post #316


Membru


Group: Members
Posts: 116
Joined: 27 November 13
From: Brasov




Pune softul original si vezi daca mai ai probleme! Daca nu ai aceasta posibilitate, masoara macar presiunea care o face turbina si debitmetrul.


--------------------
Renault cu motor - BV 1.9 Dci
Auto2: Volvo v40 1.9D 102 cp.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
audiofilu'
post 18 Oct 2014, 18:20
Post #317


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.910
Joined: 4 February 09




Asta e problema, incerc sa stabilesc o intalnire dar nu reusesc din lipsa timpului.
Cu interfata de la Renault cica nu ar face turbina presiune exact la acea turatie, ajunge rareori la peste 1600mbar, la 3500 ar fi la 1100mbar.
Nu stiu ce sa zic si care sa fie cauza.
Bujiile sunt nou-noute, a aparut la un moment dat eroare la cilindrul 2 apoi dupa ce am permutat la cilindrul 4 nu a mai aparut eroare dar aveam intreruperi.
Acestea apar la acceleratiile puternice iar cand ajung la 3500rpm intrerupe dupa care trece si se duce spre capat.
Daca ar fi turbina, de ce nu face decat la 3500rpm? Nu scoate fum, trage foarte bine in rest.


--------------------
Renault Laguna 2.0T 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
lagunadciblue
post 18 Oct 2014, 18:29
Post #318


Membru


Group: Members
Posts: 116
Joined: 27 November 13
From: Brasov




Nu stiu sa ti spun la benzina cum functioneaza,insa poate fi o lipsa de presiune la 3500 rpm sau poate fi presiunea prea mare si ii taie din elan.
Vezi poate gasesti pe cineva cu aautocom in zona ta smile.gif.


--------------------
Renault cu motor - BV 1.9 Dci
Auto2: Volvo v40 1.9D 102 cp.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
audiofilu'
post 18 Oct 2014, 19:14
Post #319


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.910
Joined: 4 February 09




Hm, aceasta lipsa sau acest exces de presiune nu sunt dependente de soft?


--------------------
Renault Laguna 2.0T 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
lagunadciblue
post 18 Oct 2014, 19:30
Post #320


Membru


Group: Members
Posts: 116
Joined: 27 November 13
From: Brasov




Aceste probleme pot aparea din cauza softului prost facut sau din cauza turbinei.


--------------------
Renault cu motor - BV 1.9 Dci
Auto2: Volvo v40 1.9D 102 cp.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
audiofilu'
post 18 Oct 2014, 19:56
Post #321


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.910
Joined: 4 February 09




Hm, imediat cum am primit ECU (pe care era scris softul) am facut o cursa si in tr6 la 150 in accelerare am simtit prima smucitura, m-am speriat ca depasisem cu vreo 6000km intervalul de schimbare a distributiei. Comportament absolut normal cu exceptia 3500rpm, ce sa aiba turbina tocmai atunci? La ultimele plimbari cu ECU original nu a intrerupt si de aceea ma gandesc sa n u fie din soft si ma intreb daca e posibil sa fi gresit ceva care sa genereze acest comportament.
Macar sa stiu.
PS: am 140000km si nu am fortat masina, am avut grija la ulei...

This post has been edited by audiofilu': 18 Oct 2014, 19:57


--------------------
Renault Laguna 2.0T 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mars
post 18 Oct 2014, 20:06
Post #322


meow or never


Group: Moderatori
Posts: 7.306
Joined: 22 January 04




QUOTE(audiofilu' @ 18 Oct 2014, 21:56)
PS: am 140000km si nu am fortat masina, am avut grija la ulei...
*



Dar cu aia 30 de cai si Nm in plus ce i-ai facut? Masaj la anvelope?


--------------------
Mercedes-AMG A 35 (2023)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
audiofilu'
post 18 Oct 2014, 20:21
Post #323


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.910
Joined: 4 February 09




Am spus de foarte multe ori ca nu am folosit mai mult de 10 ori in 5-6 ani harta optimizata. Am mers cu harta originala.


--------------------
Renault Laguna 2.0T 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mars
post 18 Oct 2014, 20:37
Post #324


meow or never


Group: Moderatori
Posts: 7.306
Joined: 22 January 04




Yeah, right! Ca d'aia ai bagat bani in chip, numai ca sa verifici din cand in cand ca functioneaza smile.gif. E ca si cum as zice eu ca n-am tras niciodata de masina, am schimbat numai la 2.000 rpm.

Acum ai dat chip-ul jos si ai pus fix harta originala cu ECU ala nou?


--------------------
Mercedes-AMG A 35 (2023)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
lagunadciblue
post 18 Oct 2014, 20:51
Post #325


Membru


Group: Members
Posts: 116
Joined: 27 November 13
From: Brasov




"La ultimele plimbari cu ECU original nu a intrerupt si de aceea ma gandesc sa n u fie din soft"
E clar! Schimba tunerul si ai sa fii foarte fericit!!


--------------------
Renault cu motor - BV 1.9 Dci
Auto2: Volvo v40 1.9D 102 cp.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
audiofilu'
post 18 Oct 2014, 20:55
Post #326


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.910
Joined: 4 February 09




Chiar nu am folosit optimizarea decât de câteva ori și asta nu ca să fac pe zmeul. Nu știu de ce trebuie sa fiu etichetat vitezoman/racer doar pentru că motorul e ceva mai potent. De câte ori nu am zis ca schimb treptele pâna in 3000rpm și merg cuminte...
Apoi dacă schimb de 10 ori la 6000rpm dă-o naibii de mașină că nu are nici pe naiba, dacă se strică din atât...

Acum am alt ECU de la un alt 2.0t pe care e scris direct un alt soft, am spus de două ori. Vreau să știu dacă softul ar fi problema sau turbina deși se comportă ok.

19 Oct 2014, 20:55:
Sau benzina care ar fi mai veche în rezervor. Nu vad legătura atâta timp cât întrerupe și pe gaz.
Azi i-am pus 20 litri de benzina proaspătă și am făcut un drum de București. De două ori am trecut de 4000rpm și nu a mai întrerupt însă eram în tr3 și tr2. În tr6 nu am încercat, încă, poate între Buzău și Focșani.

19 Oct 2014, 23:18:
Intrerupe in continuare.
Voi retrimite ECU pentru scrierea softului de fabrica si cu asta am terminat cu tunerii lui peste prajit.

This post has been edited by audiofilu': 19 Oct 2014, 22:18


--------------------
Renault Laguna 2.0T 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mars
post 20 Oct 2014, 19:44
Post #327


meow or never


Group: Moderatori
Posts: 7.306
Joined: 22 January 04




Stai asa, softul asta de acum nu e ala original?


--------------------
Mercedes-AMG A 35 (2023)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
audiofilu'
post 20 Oct 2014, 20:15
Post #328


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.910
Joined: 4 February 09




Nu, e unul făcut de cineva care lucreaza la Renault.
Mai am câteva zile nevoie de Laguna apoi pun softul de fabrică.


--------------------
Renault Laguna 2.0T 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mars
post 20 Oct 2014, 20:19
Post #329


meow or never


Group: Moderatori
Posts: 7.306
Joined: 22 January 04




Minunat! Si dupa aia s-o lasi in pace, cu toti caii aia din fabrica. Nu de alta, da's destui, plus ca se supara pe tine si face figuri smile.gif.


--------------------
Mercedes-AMG A 35 (2023)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DB77AAA
post 21 Oct 2014, 07:16
Post #330


DB77AAA


Group: Members
Posts: 175
Joined: 4 August 05
From: targoviste




Probabil meserias similar cu cel ce a facut Loganul atasat biggrin.gif
Poza nu-mi apartine, dar a se observa ca masina cu softul custom facut probabil de "meseriasul de la uzina" trage mai prost decat cu ala original. Important e ca trage si omul chiar a muncit, pentru ca am vazut cazuri in care nu s-a aplicat nici o modificare , asa zisul tuning fiind bit cu bit ca originalul radmasa.gif ci doar s-a insuflat ideea ca dupa ce pune mufa pe masina - va trage mai bine

Attached thumbnail(s)
Logan.jpg ( Size: 110.49k ) Number of downloads: 218


--------------------
ex: oltcit, dacia 12 TRS, 1325 - DB77AAA, DB05PHZ 1996, 1995
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
16 Pages « < 9 10 11 12 13 > » 
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 29th July 2025 - 14:43
Dacia