Chiptuning Laguna II, pro si contra
![]() ![]() ![]() |
Chiptuning Laguna II, pro si contra
garc3a2000 |
![]()
Post
#301
|
||
Membru autentic Group: Members Posts: 659 Joined: 1 November 09 From: Slatina ![]() |
|
||
--------------------
renault laguna ll
2.2/110KW
- es/4197-BVS
2002 privilege
|
|||
Doc |
![]()
Post
#302
|
![]() Specialist Chiptuning Group: Members Posts: 2.072 Joined: 4 September 04 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(rezident07 @ 14 Mar 2014, 09:54) In momentu remaparii stagiu Eco masina avea 84000 mii km acum 182000 mii km rulatii si in stil de forja nici o problema la motor ori cutie fara problema la turbina si injectoare acum am vanduto unei cunostinte Remapare facuta dimsport Iti multumim pentru feedback-ul pozitiv. QUOTE(audiofilu' @ 27 Feb 2014, 12:37) Florin de la Master Tuner-Bucuresti. Un tip bine pregatit profesional (e si inginer auto) doar ca nu e deloc punctual si pierzi o gramada de timp aiurea (nu e prea organizat). Remaparile facute de Florin Mastertuner poarta semnatura Dimsport. Lucreaza cu noi de foarte mult timp. In general pentru cresteri de putere normale, nu se cere testare pe bancul dyno. Insa daca cineva vrea sa faca o modificare custom care sa depaseasca un pic limita a 20-25CP pe motorul 1.9dCi sau 2.0dCi, atunci un test dyno inainte si dupa ar fi recomandat. Un tuner cu experienta cam stie ce trebuie sa modifice la o masina ca sa aiba un rezultat optim, chiar si fara sa aiba un grafic dyno. Cat credeti ca va ajuta un dyno daca petreceti ore pe banc, consumati un rezervor de carburant si incingeti motorul pe teste si valorile nu sunt cele dorite, iar un tuner cu vechime va seteaza in 30 minute optimizarile pe motor si obtine un rezultat mai bun decat primul. E de ajuns sa faca cateva log-uri si sa-si dea seama unde trebuie sa ajusteze mapele ca sa obtina valorile dorite. |
--------------------
Honda
Civic TypeR FK2 2.0 TURBO 340CP+
2016 Ofer servicii de chiptuning (resoftare) pentru orice model Renault. Preturi in PM. ROTAC 2018 Tuned class Champion Audi TT powered by OBDTUNING.
|
|
audiofilu' |
![]()
Post
#303
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.910 Joined: 4 February 09 ![]() |
QUOTE(Doc @ 3 Jun 2014, 20:46) Remaparile facute de Florin Mastertuner poarta semnatura Dimsport. Lucreaza cu noi de foarte mult timp. Mda, nu stiu cat e adevarat sau nu, cert e ca masina a fost imobilizata pe dyno si el a facut setarile timp de vreo 2-3 ore. Nu a copiat vreo harta in ECU asa cum fac altii cu chiptuningul. Nu mai folosesc decat ocazional harta optimizata (1-2 ori pe an). Interesant e faptul ca pot sa schimb hartile instant, nu trebuie sa ma duc sa rescriu harta originala, cea optimizata e pusa intr-un calculator separat. |
--------------------
Renault
Laguna 2.0T
2005
|
|
DB77AAA |
![]()
Post
#304
|
![]() DB77AAA Group: Members Posts: 175 Joined: 4 August 05 From: targoviste ![]() |
Am senzatia, intemeiata, ca amandoi nu stiti despre ce vorbiti... sau nu va concentrati.
Doc, pentru modificari hard pentru performante foarte bune este perfecta modificarea softului pe stand dinamometric si consultarea logurilor in timpul functionarii. Gandeste-te ca masina poate avea pierderi de putere in anumite zone ce tin de starea tehnica a motorului, cutiei si alti factori. Altfel ies niste "curbe" ale puterii si cuplului foarte interesante, specifice tunerilor din Bucuresti... Audiofilu, ori ai fost mintit, ori ne minti. Cum 2 calculatoare? Poate pui tu hartile cu vreo scula cand ai nevoie.... altfel doua flash-uri, comutatoare bla bla. E ca treaba aia cu buton sport si cresterea de putere strict pe el... care e cam imposibila. This post has been edited by DB77AAA: 3 Jun 2014, 20:34 |
--------------------
ex: oltcit, dacia
12 TRS, 1325
- DB77AAA, DB05PHZ
1996, 1995
|
|
Doc |
![]()
Post
#305
|
![]() Specialist Chiptuning Group: Members Posts: 2.072 Joined: 4 September 04 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(audiofilu' @ 3 Jun 2014, 20:20) Mda, nu stiu cat e adevarat sau nu, cert e ca masina a fost imobilizata pe dyno si el a facut setarile timp de vreo 2-3 ore. Nu a copiat vreo harta in ECU asa cum fac altii cu chiptuningul. Nu mai folosesc decat ocazional harta optimizata (1-2 ori pe an). Interesant e faptul ca pot sa schimb hartile instant, nu trebuie sa ma duc sa rescriu harta originala, cea optimizata e pusa intr-un calculator separat. Am facut referire la remapari, iar Florin lucreaza cu piggyback Unichip si cu resoftare. De asta ai 1-2 mape. QUOTE(DB77AAA @ 3 Jun 2014, 20:33) Am senzatia, intemeiata, ca amandoi nu stiti despre ce vorbiti... sau nu va concentrati. Doc, pentru modificari hard pentru performante foarte bune este perfecta modificarea softului pe stand dinamometric si consultarea logurilor in timpul functionarii. Gandeste-te ca masina poate avea pierderi de putere in anumite zone ce tin de starea tehnica a motorului, cutiei si alti factori. Altfel ies niste "curbe" ale puterii si cuplului foarte interesante, specifice tunerilor din Bucuresti... Audiofilu, ori ai fost mintit, ori ne minti. Cum 2 calculatoare? Poate pui tu hartile cu vreo scula cand ai nevoie.... altfel doua flash-uri, comutatoare bla bla. E ca treaba aia cu buton sport si cresterea de putere strict pe el... care e cam imposibila. Asa este. Nu stim ce vorbim pentru ca suntem din Bucuresti. Dar totusi cred ca singurul care nu stie ce vorbeste esti chiar tu pentru ca nu citesti cu atentie ceea ce scriu alti. This post has been edited by Doc: 4 Jun 2014, 08:46 |
--------------------
Honda
Civic TypeR FK2 2.0 TURBO 340CP+
2016 Ofer servicii de chiptuning (resoftare) pentru orice model Renault. Preturi in PM. ROTAC 2018 Tuned class Champion Audi TT powered by OBDTUNING.
|
|
audiofilu' |
![]()
Post
#306
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.910 Joined: 4 February 09 ![]() |
Io nu-s din Bucuresti
![]() DB77AAA: si chiar spui ca te ocupi cu tuningul motoarelor? ![]() |
--------------------
Renault
Laguna 2.0T
2005
|
|
DB77AAA |
![]()
Post
#307
|
![]() DB77AAA Group: Members Posts: 175 Joined: 4 August 05 From: targoviste ![]() |
Ma ocup cu ce ma ocup, un fel de bugetar, ca job regular.
Partea cu masinile vine strict din pasiune, inca. De aceea si prezenta mea pe unele forumuri. Mi-am exprimat parerea cu putinele argumente pe care le am. Doar am analizat situatia... Voi cu ce? "Eu is cel mai tare ca port numele unei firme mari"(care apropo, face scule foarte bune si cam atat) @audiofilu', as pune ramasag, caii bucuresteni masurati, in realitate, la voi in Moldova daca ii masori sunt mai putini. Cat despre Unicip, ti-as recomanda sa faci o documentare seriosa cat costa si ce cuprinde pentru rezultate foarte bune. Mai departe o sa ma abtin sa postez aici pentru ca se pare ca nu ma pot ridica la nivelul vostru de cunostinte in domeniu. |
--------------------
ex: oltcit, dacia
12 TRS, 1325
- DB77AAA, DB05PHZ
1996, 1995
|
|
audiofilu' |
![]()
Post
#308
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.910 Joined: 4 February 09 ![]() |
Dar de unde stii cat m-a costat? Oricum, acum 6 ani cu mult peste 1000 lei.
|
--------------------
Renault
Laguna 2.0T
2005
|
|
audiofilu' |
![]()
Post
#309
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.910 Joined: 4 February 09 ![]() |
Intrebare: din care cauza exista la un motor intreruperi la accelerarile mai sanatoase doar intre 3500-3700rpm apoi totul ok? Sa fie softul, benzina, bujiile, bobinele, turbina?
Uneori dimineata porneste "balbait" dar totusi la prima apasare a butonului Start. In conditile in care singurul lucru schimbat este softul... -soft optimizat, inlocuit cel original -benzina cam veche dar in rest merge ok -bujii folosite 80000km dar Iridium (garantate 100000km) -bobinele (spun ca a aparut o eroare la cilindrul 2 dar cand am schimbat la cilindrul 4 bobina nu a mai aparut eroare desi intreruperile persista) -turbina-cica nu ar face presiune exact intre 3000-4000 dar motorul trage frumos si liniar, foarte bine dupa 4000 chiar. Pareri? |
--------------------
Renault
Laguna 2.0T
2005
|
|
DB77AAA |
![]()
Post
#310
|
![]() DB77AAA Group: Members Posts: 175 Joined: 4 August 05 From: targoviste ![]() |
Daca in momentul in care ai pus softul nu avea simptomele descrise si ele au aparut in timp, ai o problema ce trebuie identificata si nu se leaga de resoftare.
Daca a aparut dupa resoftare sau in timp relativ scurt, pune originalul si probabil ai rezolvat problema. Apoi schimbi tunerul. In orice situatie, tunerul ar avea posibilitatea / amabilitatea sa te ajute in identificarea problemei. |
--------------------
ex: oltcit, dacia
12 TRS, 1325
- DB77AAA, DB05PHZ
1996, 1995
|
|
postasu |
![]()
Post
#311
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.195 Joined: 23 August 11 From: Timisoara ![]() |
Imi dau si eu cu parerea.... la fel ca la diesel probabil ai o electrovalva care actioneaza geometria variabila sau wastegate-ul turbina (TRS-ul in cazul benzinarelor).
Probleme cu intreruperi avea si taicamio la a lui laguna diesel si problema era de la TRS. O parere This post has been edited by postasu: 13 Sep 2014, 20:32 |
--------------------
Renault
Laguna III
- TM ......
2008 Renault Laguna 3 Sport Tourer
2.0dci, 2008, 110kw, Cand Dumnezeu a impartit mintea a zis " Editie Limitata" |
|
audiofilu' |
![]()
Post
#312
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.910 Joined: 4 February 09 ![]() |
Disponibilitate din partea tunerului exista in rezolvare numai ca la test prima data mi-a iesit eroare la cilindrul 2 si ca sa elimin bobina am permutat-o cu aia de la cilindrul 4 si nu a mai aparut eroare desi intreruperi sunt. Acum ce sa zic, or fi si bujiile...
La accelerare lenta pana intra in limitare nu intrerupe deloc dar la accelerare brusca pe tester arata presiunea creata, de la 1000mbar arata si nu prea crestere dar motorul trage foarte bine. Daca ar fi turbina s-ar gatui cumva de la o turatie in sus. E posibil sa fie totusi din soft desi nu apare eroare la injectie? Ma rog, poate niste parametri modificati sa dea aceasta intrerupere... ECU mi-a venit parca intr-o joi iar sambata am facut un drum, in tr6 la 3500 am simtit intreruperea, intr-o depasire cand aveam nevoie de putere. |
--------------------
Renault
Laguna 2.0T
2005
|
|
l_ewin |
![]()
Post
#313
|
Membru Group: Members Posts: 161 Joined: 15 June 10 ![]() |
Bai spuneti mi si mie cum se aleg chip-urile astea tuning?
De ex am unul de la o laguna dat de un amic. Laguna 1.9 DCI. Pot sa l pun la Laguna mea 1.9 DCI sau difera in functie de puterea fiecarei masini. se potrivesc mufele dar nu am siguranta Se intampla ceva rau? Cred ca este Power Box nu mai are eticheta Multumesc! This post has been edited by l_ewin: 14 Sep 2014, 18:46 |
--------------------
Renault
Laguna
2002
|
|
ady_vasiloiu |
![]()
Post
#314
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 946 Joined: 12 March 12 From: Ploiesti ![]() |
|
--------------------
RENAULT
CLIO 3 1.5dci
dynamique
|
|
audiofilu' |
![]()
Post
#315
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.910 Joined: 4 February 09 ![]() |
Daca softul motorului (facut de un chiptuner) are erori pot sa apara intreruperi la 3500-3700rpm si in rest motorul sa functioneze normal sau sunt alte probleme hardware (turbina care nu face presiune exact la acea turatie sau bujii sau bobine de inductie)?
|
--------------------
Renault
Laguna 2.0T
2005
|
|
lagunadciblue |
![]()
Post
#316
|
Membru Group: Members Posts: 116 Joined: 27 November 13 From: Brasov ![]() |
Pune softul original si vezi daca mai ai probleme! Daca nu ai aceasta posibilitate, masoara macar presiunea care o face turbina si debitmetrul.
|
--------------------
Renault
cu motor
- BV
1.9 Dci Auto2: Volvo v40 1.9D 102 cp.
|
|
audiofilu' |
![]()
Post
#317
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.910 Joined: 4 February 09 ![]() |
Asta e problema, incerc sa stabilesc o intalnire dar nu reusesc din lipsa timpului.
Cu interfata de la Renault cica nu ar face turbina presiune exact la acea turatie, ajunge rareori la peste 1600mbar, la 3500 ar fi la 1100mbar. Nu stiu ce sa zic si care sa fie cauza. Bujiile sunt nou-noute, a aparut la un moment dat eroare la cilindrul 2 apoi dupa ce am permutat la cilindrul 4 nu a mai aparut eroare dar aveam intreruperi. Acestea apar la acceleratiile puternice iar cand ajung la 3500rpm intrerupe dupa care trece si se duce spre capat. Daca ar fi turbina, de ce nu face decat la 3500rpm? Nu scoate fum, trage foarte bine in rest. |
--------------------
Renault
Laguna 2.0T
2005
|
|
lagunadciblue |
![]()
Post
#318
|
Membru Group: Members Posts: 116 Joined: 27 November 13 From: Brasov ![]() |
Nu stiu sa ti spun la benzina cum functioneaza,insa poate fi o lipsa de presiune la 3500 rpm sau poate fi presiunea prea mare si ii taie din elan.
Vezi poate gasesti pe cineva cu aautocom in zona ta ![]() |
--------------------
Renault
cu motor
- BV
1.9 Dci Auto2: Volvo v40 1.9D 102 cp.
|
|
audiofilu' |
![]()
Post
#319
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.910 Joined: 4 February 09 ![]() |
Hm, aceasta lipsa sau acest exces de presiune nu sunt dependente de soft?
|
--------------------
Renault
Laguna 2.0T
2005
|
|
lagunadciblue |
![]()
Post
#320
|
Membru Group: Members Posts: 116 Joined: 27 November 13 From: Brasov ![]() |
Aceste probleme pot aparea din cauza softului prost facut sau din cauza turbinei.
|
--------------------
Renault
cu motor
- BV
1.9 Dci Auto2: Volvo v40 1.9D 102 cp.
|
|
audiofilu' |
![]()
Post
#321
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.910 Joined: 4 February 09 ![]() |
Hm, imediat cum am primit ECU (pe care era scris softul) am facut o cursa si in tr6 la 150 in accelerare am simtit prima smucitura, m-am speriat ca depasisem cu vreo 6000km intervalul de schimbare a distributiei. Comportament absolut normal cu exceptia 3500rpm, ce sa aiba turbina tocmai atunci? La ultimele plimbari cu ECU original nu a intrerupt si de aceea ma gandesc sa n u fie din soft si ma intreb daca e posibil sa fi gresit ceva care sa genereze acest comportament.
Macar sa stiu. PS: am 140000km si nu am fortat masina, am avut grija la ulei... This post has been edited by audiofilu': 18 Oct 2014, 19:57 |
--------------------
Renault
Laguna 2.0T
2005
|
|
mars |
![]()
Post
#322
|
![]() meow or never Group: Moderatori Posts: 7.306 Joined: 22 January 04 ![]() |
|
--------------------
Mercedes-AMG
A 35
(2023)
|
|
audiofilu' |
![]()
Post
#323
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.910 Joined: 4 February 09 ![]() |
Am spus de foarte multe ori ca nu am folosit mai mult de 10 ori in 5-6 ani harta optimizata. Am mers cu harta originala.
|
--------------------
Renault
Laguna 2.0T
2005
|
|
mars |
![]()
Post
#324
|
![]() meow or never Group: Moderatori Posts: 7.306 Joined: 22 January 04 ![]() |
Yeah, right! Ca d'aia ai bagat bani in chip, numai ca sa verifici din cand in cand ca functioneaza
![]() Acum ai dat chip-ul jos si ai pus fix harta originala cu ECU ala nou? |
--------------------
Mercedes-AMG
A 35
(2023)
|
|
lagunadciblue |
![]()
Post
#325
|
Membru Group: Members Posts: 116 Joined: 27 November 13 From: Brasov ![]() |
"La ultimele plimbari cu ECU original nu a intrerupt si de aceea ma gandesc sa n u fie din soft"
E clar! Schimba tunerul si ai sa fii foarte fericit!! |
--------------------
Renault
cu motor
- BV
1.9 Dci Auto2: Volvo v40 1.9D 102 cp.
|
|
audiofilu' |
![]()
Post
#326
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.910 Joined: 4 February 09 ![]() |
Chiar nu am folosit optimizarea decât de câteva ori și asta nu ca să fac pe zmeul. Nu știu de ce trebuie sa fiu etichetat vitezoman/racer doar pentru că motorul e ceva mai potent. De câte ori nu am zis ca schimb treptele pâna in 3000rpm și merg cuminte...
Apoi dacă schimb de 10 ori la 6000rpm dă-o naibii de mașină că nu are nici pe naiba, dacă se strică din atât... Acum am alt ECU de la un alt 2.0t pe care e scris direct un alt soft, am spus de două ori. Vreau să știu dacă softul ar fi problema sau turbina deși se comportă ok. 19 Oct 2014, 20:55: Sau benzina care ar fi mai veche în rezervor. Nu vad legătura atâta timp cât întrerupe și pe gaz. Azi i-am pus 20 litri de benzina proaspătă și am făcut un drum de București. De două ori am trecut de 4000rpm și nu a mai întrerupt însă eram în tr3 și tr2. În tr6 nu am încercat, încă, poate între Buzău și Focșani. 19 Oct 2014, 23:18: Intrerupe in continuare. Voi retrimite ECU pentru scrierea softului de fabrica si cu asta am terminat cu tunerii lui peste prajit. This post has been edited by audiofilu': 19 Oct 2014, 22:18 |
--------------------
Renault
Laguna 2.0T
2005
|
|
mars |
![]()
Post
#327
|
![]() meow or never Group: Moderatori Posts: 7.306 Joined: 22 January 04 ![]() |
Stai asa, softul asta de acum nu e ala original?
|
--------------------
Mercedes-AMG
A 35
(2023)
|
|
audiofilu' |
![]()
Post
#328
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.910 Joined: 4 February 09 ![]() |
Nu, e unul făcut de cineva care lucreaza la Renault.
Mai am câteva zile nevoie de Laguna apoi pun softul de fabrică. |
--------------------
Renault
Laguna 2.0T
2005
|
|
mars |
![]()
Post
#329
|
![]() meow or never Group: Moderatori Posts: 7.306 Joined: 22 January 04 ![]() |
Minunat! Si dupa aia s-o lasi in pace, cu toti caii aia din fabrica. Nu de alta, da's destui, plus ca se supara pe tine si face figuri
![]() |
--------------------
Mercedes-AMG
A 35
(2023)
|
|
DB77AAA |
![]()
Post
#330
|
![]() DB77AAA Group: Members Posts: 175 Joined: 4 August 05 From: targoviste ![]() |
Probabil meserias similar cu cel ce a facut Loganul atasat
![]() Poza nu-mi apartine, dar a se observa ca masina cu softul custom facut probabil de "meseriasul de la uzina" trage mai prost decat cu ala original. Important e ca trage si omul chiar a muncit, pentru ca am vazut cazuri in care nu s-a aplicat nici o modificare , asa zisul tuning fiind bit cu bit ca originalul ![]() Attached thumbnail(s) Logan.jpg ( Size: 110.49k ) Number of downloads: 218 |
--------------------
ex: oltcit, dacia
12 TRS, 1325
- DB77AAA, DB05PHZ
1996, 1995
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 29th July 2025 - 14:43 |