Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

16 Pages « < 11 12 13 14 15 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Chiptuning Laguna II, pro si contra

Lupu_Cadmiel
post 10 Dec 2015, 22:05
Post #361


Membru autentic


Group: Members
Posts: 749
Joined: 9 October 14
From: Dumbrava Timis




Va salut. Imi cer scuze ca dezgrop un topic vechi. Am facut si eu astazi remapare la laguna din semnatura. Mai exact renault laguna 1.9dci 88kw 120cp. Am cumparat o interfata mpps v13 si programul ecm titanium. Toata operatiunea a constat in: am descarcat de pe masina mapa originala, am copiato in zeci de locuri sa fiu sigur ca nu o pierd:)), apoi cu programul ecm titanium si zeci de pagini citite prin carti si pe net,plus cateva tutoriale, am reusit sa remapez masina. Astazi a fost ziua cea mare. Plin de emotii,am urcat noul soft pe masina. Speriat ca poate nu o sa porneasca,apas cu grija butonul start, si surpriza, a pornit. Fericit la maxim ca nu am stricat masina. Am lasato putin la relanti dupa care am iesit la plimbare foarte incet pana a ajuns apa la temperatura normala. Apoi a inceput un mic test sa zic asa. Nam turat mai mult de 3000rpm ca nu am avut ddt cu mine ca sa verific presiunea in turbo si alti parametri. Deaceea imi era frica sa o turez mai mult. Printre primele impresii: wooow . trage mult mai bine. Treapta 2,3 si 4 sunt de o placere. Treapta 5 la fel. Accelereaza foarte bine si destul de liniar dar cu o putere mai mare. Nustiu ce putere scoate sau ce cuplu, ca nu am pus masina pe dyno(va urma sa o pun si pe dyno) . din ce am observat nu scoate fum. Ramane de vazut maine pe ziua. In prezent sunt foarte mandru de mine:)) precizez ca toata puterea nu o folosesc permanent. Am un stil de condus sa zic asa ca si de batran. Rar depasesc 100. Si peste 100 doar pe autostrazi sau o depasire ceva. Si nu merg subturat cu ea dar nici supra turat. Schimb undeva la 2300-2800rpm. Nu imi place sa calc pedala la podea, accelerez fin si liniar. Sper sa nu apara probleme de fiabilitate. Aaa am uitat sa precizez km masini: 291.760km.
Maine o sa revin cu ceva poze din timpul operatiuni.


--------------------
Renault Laguna - M 3185 BK 2 2002 1.9dci 88kw 120cp 290.000km
Renault Talisman 2021, 2.0 blue dCi 160cp Intens 75.000km
Renault Trafic 2006 1.9dCi 100cp 268000k,
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
MariusRZR
post 10 Dec 2015, 23:43
Post #362


Membru autentic


Group: Members
Posts: 716
Joined: 22 May 10




Si eu as vrea sa-mi fac o remapare. Eu am motorul de 107 CP. Cam 130 ar fi ok.
Dar am peste 350k KM. Nici starea turbo n-o stiu...e buna, e rea...vad ca merge. Fum nu prea da. Eu as vrea cuplu mai bun in primele trepte.


--------------------
Renault Laguna 1.9 dCI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Doc
post 11 Dec 2015, 01:19
Post #363


Specialist Chiptuning


Group: Members
Posts: 2.072
Joined: 4 September 04
From: Bucuresti




Ai grija cu mpps-ul clonat ca nu mereu face scrierile pana la capat.


--------------------
Honda Civic TypeR FK2 2.0 TURBO 340CP+ 2016
Ofer servicii de chiptuning (resoftare) pentru orice model Renault. Preturi in PM. ROTAC 2018 Tuned class Champion Audi TT powered by OBDTUNING.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Lupu_Cadmiel
post 11 Dec 2015, 07:55
Post #364


Membru autentic


Group: Members
Posts: 749
Joined: 9 October 14
From: Dumbrava Timis




Acuma ca am scris softul acesta, nu o sa mai umblu la masina:)). Ma bucur doar ca nu sa stricat ceva. Adica sa nu scrie corect mpps-ul sau sa nu fie buna mapa cum am facut-o. Am vazut ca tu Doc te ocupi cu remapari. Hartile le faci tu personal?


--------------------
Renault Laguna - M 3185 BK 2 2002 1.9dci 88kw 120cp 290.000km
Renault Talisman 2021, 2.0 blue dCi 160cp Intens 75.000km
Renault Trafic 2006 1.9dCi 100cp 268000k,
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DB77AAA
post 11 Dec 2015, 09:09
Post #365


DB77AAA


Group: Members
Posts: 175
Joined: 4 August 05
From: targoviste




@Lupu_Cadmiel, Felicitari!
Ca idee, de aici sunt doua variante - te prinde "drogul" si continui sa experimentezi si sa te perfectionezi sau daca mai posteza colegi aroganti ca MPPS blabla cu gandul ca "am mai pierdut un client", o sa abandonezi, totusi eroic - ai realizat ceva cu manuta ta.

Stai relax despre MPPS, daca citeste, mai ales la Kline si EDC 15 scrie fara probleme indiferent cat de clona e el. Practic blocarea sau ce spunea marele tiuner de mai sus o faci tu prin o serie de greseli la scriere. Concret, ai nevoie de tensiune peste 12V, important e ca ea sa nu scada in timpul scrierii, baterie la laptop, sa nu intre in hibernare, sa nu intrerupi / ai probleme cu conecatarea sculei la laptop si masina.
Pe de alta parte, din aducere aminte, la masina si ECU-ul tau daca intrerupi scrierea la jumatate o pti relua relaxat, mai ales cu MPPS care are si recovery. Totusi nu incerca asta.

Mult succes!


--------------------
ex: oltcit, dacia 12 TRS, 1325 - DB77AAA, DB05PHZ 1996, 1995
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Lupu_Cadmiel
post 11 Dec 2015, 10:15
Post #366


Membru autentic


Group: Members
Posts: 749
Joined: 9 October 14
From: Dumbrava Timis




Nu ii nici o problema. Sunt la inceput si iau in considerare orice sfat, de la oricine care stie despre remapare. Ai dreptate cu "drogul" chiae incerc alta varianta ca sa obtin rezultate mai eficiente. Nu o sa fortez masina dar incerc sa perrectionez softu acesta. Azi am observat fiind ziua ca are momente cand da cate un damf serios de fum. Si vreau sa elimin problema asta din soft daca reusesc.

11 Dec 2015, 12:11:
am o intrebare. stiu ca poate suna ciudat ca deja am facut remaparea la masina dar vreau sa va intreb daca pentru turbo de pe 1.9dci 120cp suporta o presiune maxima de 2450?softu original ii da 2230 maxim. daca ii in 2450 sa ma astept sa crape turbo?ca daca da atunci mai micsorez putin presiunea in turbo

This post has been edited by Lupu_Cadmiel: 11 Dec 2015, 12:11


--------------------
Renault Laguna - M 3185 BK 2 2002 1.9dci 88kw 120cp 290.000km
Renault Talisman 2021, 2.0 blue dCi 160cp Intens 75.000km
Renault Trafic 2006 1.9dCi 100cp 268000k,
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
pishky
post 11 Dec 2015, 13:07
Post #367


rca Naspa


Group: Members
Posts: 3.522
Joined: 26 January 11
From: Constanta




QUOTE(pishky @ 3 Aug 2015, 18:22)
Presiunea in turbo a crescut de 2,84 (adica 1,84 absolut) la 2,86 (adica 1,86 aboslut) - sau ceva de genul - practic nesemnificativ.
DIferenta de cuplu este sesizabila.
Ambreiajul daca pica - este considerat consumabil.
Turbina face presiunea ceruta, si inainte si dupa soft.
Mi-a zis ca o sa am o surpriza cu consumul - m-a mintit - am avut socul vietii mele (am vazut si 10+, la o masina care n-a sarit de 7 mixt). Ce e drept era dupa "teste".
*



de la jurnal, poate te ajuta sa iti faci o parere.
trecerea a fost de la 173 cp de fabrica la ~ 200 (netestati nicaieri, si nefugariti excesiv, practic nu cred ca i-am dat blana inca)
Asta ca sa poti raporta cumva diferenta de presiune in diferenta de cp.


--------------------
Reno, dizel, ca nu-mi permit o benzina
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Lupu_Cadmiel
post 11 Dec 2015, 13:38
Post #368


Membru autentic


Group: Members
Posts: 749
Joined: 9 October 14
From: Dumbrava Timis




de aici inteleg ca sa marit puterea umbland mai mult pe la injectie decat la presiunea din turbo. Am facut cam 100km si nu am fortato la maxim. Pana in prezent se prezinta bine. Trage bine, nu sunt zgomote suspecte. Deci multumit. Acuma sa vad ce ii cu presiunea la turbo si poate o las asa un timp.


--------------------
Renault Laguna - M 3185 BK 2 2002 1.9dci 88kw 120cp 290.000km
Renault Talisman 2021, 2.0 blue dCi 160cp Intens 75.000km
Renault Trafic 2006 1.9dCi 100cp 268000k,
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
andri1940
post 11 Dec 2015, 14:31
Post #369


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.741
Joined: 23 March 08
From: Pitesti




QUOTE(DB77AAA @ 11 Dec 2015, 09:09)
@Lupu_Cadmiel, Felicitari!
Ca idee, de aici sunt doua variante - te prinde "drogul" si continui sa experimentezi si sa te perfectionezi sau daca mai posteza colegi aroganti ca MPPS blabla cu gandul ca "am mai pierdut un client", o sa abandonezi, totusi eroic - ai realizat ceva cu manuta ta.


*



rolleyes.gif

Lupu_Cadmiel, foarte buna initiativa ta, mai invata si membrii forumului ceva PE GRATIS. Bravo!


--------------------
Renault Laguna 2 1.8 16v Dynamique 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Lupu_Cadmiel
post 11 Dec 2015, 14:41
Post #370


Membru autentic


Group: Members
Posts: 749
Joined: 9 October 14
From: Dumbrava Timis




de mult timp am vrut sa fac remaparea da nuprea am avut curaj pana acum cateva zile smile.gif)o sa fac si niste poze cum am facut operatiunea. asa in mare.

11 Dec 2015, 16:41:
Deci am reusit sa fac ddt2000 pe windows 7 si sa testez preiunea in turbo. Am verificato si a avut un maxim de 2300. Se pare ca am dat mai putin de cat mam gandit ca o sa ii dau din soft. Deci presiunea am urcato de la 2230maxim la 2300 maxim. Sper sa nu fie probleme de fiabilitate.

This post has been edited by Lupu_Cadmiel: 11 Dec 2015, 16:41


--------------------
Renault Laguna - M 3185 BK 2 2002 1.9dci 88kw 120cp 290.000km
Renault Talisman 2021, 2.0 blue dCi 160cp Intens 75.000km
Renault Trafic 2006 1.9dCi 100cp 268000k,
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BannedHost
post 12 Dec 2015, 01:25
Post #371


Membru prin trecere periodica temporara nedefinitiva


Group: Members
Posts: 2.702
Joined: 14 September 10
From: Cluj-Napoca




O intrebare asa ca fapt divers, o evacuare cap - coada teava de 50 cu finala de 54, creste ceva in plus ? Fara tobe, doar catalizator


--------------------
Renault Laguna 2007 / 2.0 DCi / ~ 180 de hamsteri dopați
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
pishky
post 12 Dec 2015, 10:03
Post #372


rca Naspa


Group: Members
Posts: 3.522
Joined: 26 January 11
From: Constanta




ma indoiesc, la mine e teava de ø60.3mm - relativ subtirica in carne (cred ca vre-un milimetru avea), deci practic la diametrul ala cred ca mai tare o gatuiesti.
verifica inainte.

+ sunetul unui diesel, fara tobe, nu cred ca e tocmai "simfonie".


--------------------
Reno, dizel, ca nu-mi permit o benzina
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Aco
post 12 Dec 2015, 13:23
Post #373


Membru autentic


Group: Members
Posts: 742
Joined: 19 April 13
From: Ploiesti




Sunetul unui diesel fara tobe e un fel de "ragaiala". In functie de....varsta sa zic, unora le poate placea biggrin.gif


--------------------
Renault Laguna II 2.0dci 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
todhiere
post 12 Dec 2015, 13:24
Post #374


Membru autentic


Group: Members
Posts: 625
Joined: 8 June 09




pishky sa inteleg ca ti-a crescut consumul dupa remapare?


--------------------
Renault Laguna 2004 dynamique 6 speed 1.9 dci 120 caluti
Renault... Jean Renault
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
audiofilu'
post 12 Dec 2015, 18:59
Post #375


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.910
Joined: 4 February 09




Creste ca doar puterea aia nu vine din surplusul de aer.


--------------------
Renault Laguna 2.0T 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BannedHost
post 12 Dec 2015, 21:34
Post #376


Membru prin trecere periodica temporara nedefinitiva


Group: Members
Posts: 2.702
Joined: 14 September 10
From: Cluj-Napoca




Bun, am dat jos toba care are cam 30 de kg smile.gif)

Teava stock pe 2.0 dci e de 50 mm, am inlocuit finala de la colier cu teava de 54 mm, de sunat nu suna deloc, putin mai gros si atat nu suna ragusit nu face galagie deloc... Desi e remapata parca fuge cu o idee mai rapid in ture si se aude un sunet frumos de turbina pe evacuare. In rest am facut un drum azi de 250 km cu un consum de 5.5 mers si frumos si mai sportiv.


--------------------
Renault Laguna 2007 / 2.0 DCi / ~ 180 de hamsteri dopați
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Aco
post 12 Dec 2015, 21:46
Post #377


Membru autentic


Group: Members
Posts: 742
Joined: 19 April 13
From: Ploiesti




5,5 mers si frumos si mai sportiv zici?
Tre sa-mi arunc masina.


--------------------
Renault Laguna II 2.0dci 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
pishky
post 12 Dec 2015, 21:48
Post #378


rca Naspa


Group: Members
Posts: 3.522
Joined: 26 January 11
From: Constanta




@ todihere - da a crescut, acum e in jurul lui 7,5%.
Ca sa o zic pe aia dreapta a crescut foarte tare si ponderea de mers urban, unde consumul sub 8% nu a fost niciodata (pre / post soft - niciodata).
Caii aia vin din motorina mai multa, negresit.
A crescut si talpa, care s-a ajustat imediat dupa noua harta icon_mrgreen.gif . Nu stau sa ma inchin la pedala. Cat e rece subturez, pana se plimba uleiu prin motor, pana ajunge apa la jumate etc, dar dupa nu stau sa merg "la consum".

@banned host, la mine este teava ø60.3mm, pe masuratelea, daca te ajuta in vre-un fel informatia.

This post has been edited by pishky: 12 Dec 2015, 21:49


--------------------
Reno, dizel, ca nu-mi permit o benzina
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BannedHost
post 13 Dec 2015, 11:28
Post #379


Membru prin trecere periodica temporara nedefinitiva


Group: Members
Posts: 2.702
Joined: 14 September 10
From: Cluj-Napoca




QUOTE(Aco @ 12 Dec 2015, 21:46)
5,5 mers si frumos si mai sportiv zici?
Tre sa-mi arunc masina.
*



Fac niste poze cand ajung pe la masina.

Sincer inainte nu scoteam sub 6.5 in afara :| si eu am ramas putin masca. De la resoftare a scazut cam cu jumatate de litru pe cb consumul si dupa cea de-a doua operatiune se pare cu inca jumatate smile.gif)

p.s poate daca scoatem de tot teava o sa consume 1 % =))


QUOTE(pishky @ 12 Dec 2015, 21:48)
@ todihere - da a crescut, acum e in jurul lui 7,5%.
Ca sa o zic pe aia dreapta a crescut foarte tare si ponderea de mers urban, unde consumul sub 8% nu a fost niciodata (pre / post soft - niciodata).
Caii aia vin din motorina mai multa, negresit.
A crescut si talpa, care s-a ajustat imediat dupa noua harta icon_mrgreen.gif . Nu stau sa ma inchin la pedala. Cat e rece subturez, pana se plimba uleiu prin motor, pana ajunge apa la jumate etc, dar dupa nu stau sa merg "la consum".

@banned host, la mine este teava ø60.3mm, pe masuratelea, daca te ajuta in vre-un fel informatia.
*




Hmm, trebuie sa iau si eu sublerul sa o masor, la atelierul unde am facut operatiunea, mi-a spus ca teava e de 50 si cu ce teava sa prelungeasca, 54 sau 60 ....


--------------------
Renault Laguna 2007 / 2.0 DCi / ~ 180 de hamsteri dopați
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
todhiere
post 13 Dec 2015, 11:37
Post #380


Membru autentic


Group: Members
Posts: 625
Joined: 8 June 09




Eu nu visez la liniute si drifturi, dar pe mine ma enerveaza laguna ca e catzea lesinata sub 2000 de ture si mi-ar place sa am cuplu un pic mai jos.

Adica sa intre turbo mai repede si sa am urnirea de pe loc mai usoara. Este singurul motiv pentru care as apela la o remapare. Nu as vrea sa creasca consumul in mers normal; binenteles ca daca ii dai ( si te tenteaza cand vezi ca merge ) o sa creasca consumul.


--------------------
Renault Laguna 2004 dynamique 6 speed 1.9 dci 120 caluti
Renault... Jean Renault
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Lupu_Cadmiel
post 13 Dec 2015, 12:28
Post #381


Membru autentic


Group: Members
Posts: 749
Joined: 9 October 14
From: Dumbrava Timis




Astazi fac un drum mai lung si o sa revin cu pareri despre cum se comporta masina si ce consum scot.


--------------------
Renault Laguna - M 3185 BK 2 2002 1.9dci 88kw 120cp 290.000km
Renault Talisman 2021, 2.0 blue dCi 160cp Intens 75.000km
Renault Trafic 2006 1.9dCi 100cp 268000k,
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BannedHost
post 13 Dec 2015, 15:08
Post #382


Membru prin trecere periodica temporara nedefinitiva


Group: Members
Posts: 2.702
Joined: 14 September 10
From: Cluj-Napoca




Dupa remapare am simtit ca intra turbo mai repede, dupa 1600 incepe sa traga.


--------------------
Renault Laguna 2007 / 2.0 DCi / ~ 180 de hamsteri dopați
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Lupu_Cadmiel
post 13 Dec 2015, 17:15
Post #383


Membru autentic


Group: Members
Posts: 749
Joined: 9 October 14
From: Dumbrava Timis




Deci am facut un drum cu 3 persoane la bord,de 241km cu viteza medie de 69.4km/h si un consum dat de cb de 5.1%. Cativa km a fost orasul timisoara(plimbareala) la intoarcere dupa niste socoteli am ajuns la concluzia ca a luat aproximativ 4.8% si inspre timisoara 4.9. Consum care il mai aveam doar cat am avut cauciucurile de vara. Practic a scazut cam cu 0.3% la un mers destul de normal si nu peste 100. doar cateva reprize de depasiri... Ma declar super multumit. Am aproximativ 400 km de cand am facut remaparea.

13 Dec 2015, 17:16:
Si tot azi a implinit masina 292.000km

This post has been edited by Lupu_Cadmiel: 13 Dec 2015, 17:16


--------------------
Renault Laguna - M 3185 BK 2 2002 1.9dci 88kw 120cp 290.000km
Renault Talisman 2021, 2.0 blue dCi 160cp Intens 75.000km
Renault Trafic 2006 1.9dCi 100cp 268000k,
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Aco
post 13 Dec 2015, 17:45
Post #384


Membru autentic


Group: Members
Posts: 742
Joined: 19 April 13
From: Ploiesti




@bannedhost n-am zis ca nu te cred, mi se pare doar ciudat, a mea sub 6,5% afara nu coboara decat daca merg cu 90km/h in tr a 6a.

Am mers 5 ani de zile cu masina remapata si stiu ce inseamna, consumul creste, nici vorba sa scada. Astea-s povesti de tunneri. Explicatia pentru care un consum mai mic e plauzibil este ca masina ajunge mai repede la viteza de croaziera si acolo consumul instant e mai mic datorita cuplului marit, insa in Romania viteza de croaziera nu e constanta, asadar sunt multe accelerari care maresc media de consum.

This post has been edited by Aco: 13 Dec 2015, 17:46


--------------------
Renault Laguna II 2.0dci 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
MariusRZR
post 13 Dec 2015, 18:24
Post #385


Membru autentic


Group: Members
Posts: 716
Joined: 22 May 10




QUOTE(Aco @ 13 Dec 2015, 17:45)
@bannedhost n-am zis ca nu te cred, mi se pare doar ciudat, a mea sub 6,5% afara nu coboara decat daca merg cu 90km/h in tr a 6a.

Am mers 5 ani de zile cu masina remapata si stiu ce inseamna, consumul creste, nici vorba sa scada. Astea-s povesti de tunneri. Explicatia pentru care un consum mai mic e plauzibil este ca masina ajunge mai repede la viteza de croaziera si acolo consumul instant e mai mic datorita cuplului marit, insa in Romania viteza de croaziera nu e constanta, asadar sunt multe accelerari care maresc media de consum.
*




Am venit astazi din Rosiori de Vede in bucuresti. Mers lejer. 90-110 si mai rar un 120 in catva depasiri.
Media cu tot cu localitati si coada din Mihailesti+ trafic din buc, 68 km/h parca
5.1%

Cei drept, n-am remap. Si motorul de 107 cp. Dar eram cu inca 2 persoane + Bagaje

This post has been edited by MariusRZR: 13 Dec 2015, 18:30


--------------------
Renault Laguna 1.9 dCI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Lupu_Cadmiel
post 13 Dec 2015, 19:11
Post #386


Membru autentic


Group: Members
Posts: 749
Joined: 9 October 14
From: Dumbrava Timis




foarte bun consumul. Si eu am prins ceva coloana enervanta, plus ca in toate localitatile am mers cu 50-60:)))ca asa mergeau restu si nu am avut chef sa depasesc coloane interminabile:)) tear coafa o remapare de la 107 la cel putin 120-130cp. 137 deja ii spre maxim(safe).un 130 ar fi perfect pentru tine. si nici nu forteaza prea mult. Eu deabea astept sa merg sa fac un dyno test ca sa vad ce putere si ce cuplu scot.


--------------------
Renault Laguna - M 3185 BK 2 2002 1.9dci 88kw 120cp 290.000km
Renault Talisman 2021, 2.0 blue dCi 160cp Intens 75.000km
Renault Trafic 2006 1.9dCi 100cp 268000k,
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
MariusRZR
post 13 Dec 2015, 19:21
Post #387


Membru autentic


Group: Members
Posts: 716
Joined: 22 May 10




Cam sa zic si eu, 130. Dar asta cand o sa am bani. Din cate vad, sub 200e nu scap smile.gif
Plus ca nu stiu starea turbinei:)

This post has been edited by MariusRZR: 13 Dec 2015, 19:21


--------------------
Renault Laguna 1.9 dCI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Lupu_Cadmiel
post 13 Dec 2015, 19:33
Post #388


Membru autentic


Group: Members
Posts: 749
Joined: 9 October 14
From: Dumbrava Timis




Daca vrei lucru serios eu as opta sa verifici turbo inainte de operatiune, si daca nu ii in stare foarte buna ca sa suporte puterea marita, sa o schimbi cu una cu geometrie variabila si asa stii ca nu ii fortata turbina, dar te va tenta sa ii dai mai multi cai si sa treci de cei 130. Si pe mine ma bate gandu ca daca am spre 150cp sa ii pun o turbina de 2.2dci( asta in cazul in care ar ceda ce am pe masina acuma, dar dupa ce am verificato nu are probleme.) Daca erai aproape si aveai incredere:))te puteam ajuta eu cu un mic soft. Ca tot am prins boala asta de modicicari(tin sa precizez ca deja am inceput sa modific dinou un soft dar de data aceasta pentru masina lui tata(ford galaxy/1.9tdi 110hp) sa vedem ce reusesc.biggrin.gif

13 Dec 2015, 19:34:
Eu am facut un mic filmulet cu 0-120 si ma incadrez in baremul de putere 130-140cp dupa cifre. (Bmw, audi, renault,ford) dar tot is curios cat scoate pe dyno. Revenind la dyno, stie cineva daca gasesc dyno in deva,hunedoara sau timisoara?

This post has been edited by Lupu_Cadmiel: 13 Dec 2015, 19:34


--------------------
Renault Laguna - M 3185 BK 2 2002 1.9dci 88kw 120cp 290.000km
Renault Talisman 2021, 2.0 blue dCi 160cp Intens 75.000km
Renault Trafic 2006 1.9dCi 100cp 268000k,
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
MariusRZR
post 13 Dec 2015, 20:19
Post #389


Membru autentic


Group: Members
Posts: 716
Joined: 22 May 10




Din cate am inteles motoarele de 107 cp si 120 sunt la fel.Diferenta fiind data de turbo, injectoare,pompa motorina si ECU. Mi-a dat cineva PM ca si-a facut 107 cp in 120 schimband toate astea.Mi se pare cam mare investitia.
Mai bine un remap la ~130 cp

This post has been edited by MariusRZR: 13 Dec 2015, 20:20


--------------------
Renault Laguna 1.9 dCI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
boeru_laurentiu
post 13 Dec 2015, 20:22
Post #390


Membru


Group: Members
Posts: 1.244
Joined: 25 November 09
From: Focsani




Nu stiu daca-i chiar asa de simplu sa-i schimbi turbina , la 107 cp este cu geometrie fixa , cealalta de 120 cp este cu geometrie variabila ... difera putin principul de functionare !


--------------------
renault latitude 2011, 173 cp , automată
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
16 Pages « < 11 12 13 14 15 > » 
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 30th July 2025 - 04:00
Dacia