Chiptuning Laguna II, pro si contra
![]() ![]() ![]() |
Chiptuning Laguna II, pro si contra
ady_vasiloiu |
![]()
Post
#331
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 946 Joined: 12 March 12 From: Ploiesti ![]() |
|
||
--------------------
RENAULT
CLIO 3 1.5dci
dynamique
|
|||
lagunadciblue |
![]()
Post
#332
|
Membru Group: Members Posts: 116 Joined: 27 November 13 From: Brasov ![]() |
Sigur ca se merita!Important este ca harta sa fie modificata cu cap
![]() |
--------------------
Renault
cu motor
- BV
1.9 Dci Auto2: Volvo v40 1.9D 102 cp.
|
|
ady_vasiloiu |
![]()
Post
#333
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 946 Joined: 12 March 12 From: Ploiesti ![]() |
Tu ai?si daca ai, la cine ai facut?cam ce putere ai acum?ai avut probleme ulterior?
|
--------------------
RENAULT
CLIO 3 1.5dci
dynamique
|
|
lagunadciblue |
![]()
Post
#334
|
Membru Group: Members Posts: 116 Joined: 27 November 13 From: Brasov ![]() |
Eu momentan nu mai am Laguna!DAr la momentul respectiv am avut aprox 145-150 cp.
In ceea ce priveste problemele,la mine au fost nule!! Inainte de laguna 2 1.9 dci de 120 cp,am avut un volvo cu motor de Renault 95 cp(98 cp are la Reno) la baza,care a fost si el resoftat pe cand avea 310 000.Pot sa spun ca in 160 000 km cat am mers cu el nu au fost probleme de nici un fel!!Doar ambreiajul care a picat pe la 340 000 km.L am inteles perfect,era original saracu!!Dupa soft a ajuns la 123 cp si 250 nm! Eu recomand Kisslorand din Cluj sau CompleteChip din IAsi.Ar mai fi Bazare de la Constanta.In rest,nu ma pot pronunta! Spor la Chipuit ![]() |
--------------------
Renault
cu motor
- BV
1.9 Dci Auto2: Volvo v40 1.9D 102 cp.
|
|
ady_vasiloiu |
![]()
Post
#335
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 946 Joined: 12 March 12 From: Ploiesti ![]() |
Si diferenta era atat de evidenta?
|
--------------------
RENAULT
CLIO 3 1.5dci
dynamique
|
|
lagunadciblue |
![]()
Post
#336
|
Membru Group: Members Posts: 116 Joined: 27 November 13 From: Brasov ![]() |
Este destul de evidenta.Plus ca nu mai trebuie sa tragi de masina la o depasire,merge mult mai lejera!
Daca imi aduc bine aminte,era o diferenta de 2 secunde fata de original. |
--------------------
Renault
cu motor
- BV
1.9 Dci Auto2: Volvo v40 1.9D 102 cp.
|
|
sylenzyostampa |
![]()
Post
#337
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 95 Joined: 24 March 11 ![]() |
ady_vasiloiu @ ady, ti-am explicat si eu care este situatia after remapare : cp si cuplu ambele real sesizabile, consumul nu creste deloc, pot spune ca si fumul la acceleratie brusca este mai putin. Alte probleme nu apar decat (ca si in cazul stoc) in care faci abuzuri evidente in exploatare.
Eu am facut remaparea cu increderea pe care am capatat-o citind forumurile de specialitate , am gasit o persoana (respectiv- DB77AAA) care are experienta in remapari multimarca si a iesit foarte bine. Singurul sfat pe care vreau sa ti-l dau este sa incerci remaparea , nu ai de ce sa te temi , daca ai impresia ca nu iti merge cum trebuie ,poti sterge mapa noua si treci la cea originala fara probleme. Din vorbe este greu sa te convingi de plusurile remaparii, e nevoie sa simti la ''talpa'' diferenta |
--------------------
renault
laguna
2003/expression EX-Laguna Expression 2003 1.9 dCI-120 -270 nm Hp-Stock
Remap 155 Hp - 350 nm Renault Grand Scenic 2010 1.9 Dci 130 hp |
|
pishky |
![]()
Post
#338
|
![]() rca Naspa Group: Members Posts: 3.522 Joined: 26 January 11 From: Constanta ![]() |
mie spre exemplu imi este frica de remap pentru ca:
1 - 230.000 km deja 2 - presiune mai mare in injectoare? 3 - presiune mai mare din turbo? 4 - solicitari mai mari pe ambreiaj - asta sigur 5 - cuplu mai mare pe pinioanele cutiei => risc crescut de failure, da, orice inginer supradimensioneaza ce face, dar nu cu mult, probabil de acolo si este spatiul ramas pt remap. 6 - planetarele sunt solicitate ceva mai tare (cred) 7 - cel mai probabil si stilul de mers se adapteaza noilor cifre ale motorului |
--------------------
Reno,
dizel,
ca nu-mi permit o benzina
|
|
lagunadciblue |
![]()
Post
#339
|
Membru Group: Members Posts: 116 Joined: 27 November 13 From: Brasov ![]() |
QUOTE(pishky @ 24 Dec 2014, 05:44) mie spre exemplu imi este frica de remap pentru ca: 1 - 230.000 km deja 2 - presiune mai mare in injectoare? 3 - presiune mai mare din turbo? 4 - solicitari mai mari pe ambreiaj - asta sigur 5 - cuplu mai mare pe pinioanele cutiei => risc crescut de failure, da, orice inginer supradimensioneaza ce face, dar nu cu mult, probabil de acolo si este spatiul ramas pt remap. 6 - planetarele sunt solicitate ceva mai tare (cred) 7 - cel mai probabil si stilul de mers se adapteaza noilor cifre ale motorului 1 - 230 000 km nu sunt multi.Sunt altii care au facut chiptuning abia la 300 000 si nu a crapat nimic!Deci,se poate. 2 - clar,altfel nu ar fi motorina. 3 - eu aveam marita presiunea doar cu 0,200 mbr!IAr stock are,din ce tin minte 2.2 mbri!Iara nu vad o gravitate.Aici depinde foarte mult de tuner.Sunt unii care dau mai mult,altii mai putin. 4 - daca vei mergi mult mai tare ca inainte de chip cu siguranta.Altfel spus,te mentii,ai. 5 - dupa cum spuneam,depinde de fiecare Tuner in parte! 6 - mi se pare logic.Tu avand o pana,nu poti merge cu aceeasi viteza ca atunci cand nu ai avea-o! 7 - stilul de mers poate ramane acelasi sau poate deveni unul mai agresiv.Am prieteni,care desi au chiptuning,stilul de mers a ramas acelasi. |
--------------------
Renault
cu motor
- BV
1.9 Dci Auto2: Volvo v40 1.9D 102 cp.
|
|
madhorsefuzzy |
![]()
Post
#340
|
![]() Membru Group: Members Posts: 4.247 Joined: 9 May 05 From: Bucuresti ![]() |
Adica la mine 2.0 dci de 150CP si 340Nm se poate face fara probleme chip la 180CP si 400Nm avand acceasi cutie si acelasi ambreiaj cu modelul de fabrica cu caracteristicile alea?
Exceptand turbina care e mai mica la mine si clar va fi mai solicitata si de asemenea injectoarele diferite. Intreb si eu ... ca momentan imi ajung cei 150CP si cuplul. This post has been edited by madhorsefuzzy: 24 Dec 2014, 12:12 |
--------------------
Laguna Grandtour
2011 4Control 2.0dci
200cp+ / Honda Insight Hybrid 2010 stock "Vei invata sa conduci cand vei sti sa te feresti de prosti, nu cand vei sti legea!"
|
|
audiofilu' |
![]()
Post
#341
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.910 Joined: 4 February 09 ![]() |
Consumul creste putin dar nu cu mult. Se simte diferenta de putere. Poate merita, poate nu, depinde si de ce faci cu masina.
|
--------------------
Renault
Laguna 2.0T
2005
|
|
lagunadciblue |
![]()
Post
#342
|
Membru Group: Members Posts: 116 Joined: 27 November 13 From: Brasov ![]() |
@madhorsefuzzy dupa resoftare vei ajunge la 184 cp si 420 nm.
Daca mergi zi de zi cu masina merita,altfel nu vad rostul.Trebuie tinut cont si de faptul ca o resoftare Profi costa intre 200 si 499 de euro. |
--------------------
Renault
cu motor
- BV
1.9 Dci Auto2: Volvo v40 1.9D 102 cp.
|
|
pishky |
![]()
Post
#343
|
![]() rca Naspa Group: Members Posts: 3.522 Joined: 26 January 11 From: Constanta ![]() |
@ fuzzy
intre 2 dci de 110 kw si cel de 127 kw este de vre-o 1.000 di ioro la turbo, la injectoare nu stiu, si ceva "Engine balancing" la arborele cotit. |
--------------------
Reno,
dizel,
ca nu-mi permit o benzina
|
|
madhorsefuzzy |
![]()
Post
#344
|
![]() Membru Group: Members Posts: 4.247 Joined: 9 May 05 From: Bucuresti ![]() |
Pe mine m-a impresionat litrul++ in plus in orice regim declarat de producator intre cele 2. Initial pornisem sa caut un 1.5dci.
![]() Si pe site-ul de unde am luat-o era una albastra dar non facelift 2010. Ceva mai putini km, 180CP si automata. Dar nonfacelift. In fine: automatele crapa motoare. ![]() |
--------------------
Laguna Grandtour
2011 4Control 2.0dci
200cp+ / Honda Insight Hybrid 2010 stock "Vei invata sa conduci cand vei sti sa te feresti de prosti, nu cand vei sti legea!"
|
|
AndyBAndrei |
![]()
Post
#345
|
Membru Group: Members Posts: 126 Joined: 20 January 12 ![]() |
Si-a facut cineva resoftare la Exelixis pe Laguna 2 1.9 dci 120 cp ?
As dori pareri fiindca eu personal am auzit numai lucruri bune despre ei. Un coleg are dar pe un Golf 5 1.9 de 105 cp , dar el are ai multe alte modificari facute la motor .. Turbo .. Intercooler. De asemeni colegul zicea ca softul protejaza masina si nu ii da toata puterea la motor decat dupa ce ajunge la temperatura optima apa. Deci nu doar fac ceva ca sa poti apasa pedala sinsa mergi ce fac si ceva sa iti protejeze masina de uzura prematuta. De aceea ma intereseaz daca cineva cu Laguna 2 a facutstrict resoftare la aceasta firma. As dori sa stiu pret, putere, consum. Multumesc anticipat. |
--------------------
Renault
Laguna 2
09/2002 Initiale Paris
|
|
AndyBAndrei |
![]()
Post
#346
|
Membru Group: Members Posts: 126 Joined: 20 January 12 ![]() |
Legat de intrebarea mea de dinainte legata de resoftare as dori sa aud eventual pareri si despre firma Revo, daca cineva a facut resoftare la ei si pot sa imparta pareri.
Multumesc. |
--------------------
Renault
Laguna 2
09/2002 Initiale Paris
|
|
audiofilu' |
![]()
Post
#347
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.910 Joined: 4 February 09 ![]() |
Dar de ce nu intri intai pe siteurile lor si vezi daca au in portofoliu Renault?
Stiu ca electronica e destul de pacatoasa la Renault, putini sunt cei care au reusit fara sa fie ulterior probleme... |
--------------------
Renault
Laguna 2.0T
2005
|
|
AndyBAndrei |
![]()
Post
#348
|
Membru Group: Members Posts: 126 Joined: 20 January 12 ![]() |
Din cauza ca nu am gasit in portofoliul lor si intreb. In Oradea am vazut o Laguna 2 cu sticker de Revo lipit pe ea. La Exelixis am intrebat detalii. Pret 200 e plus 50 pt test dyno 25-30 cp in plus a spus ca poate sa ofere. Ideea e ca as vrea pareri de la cineva care are facut si poate da feedback.
|
--------------------
Renault
Laguna 2
09/2002 Initiale Paris
|
|
audiofilu' |
![]()
Post
#349
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.910 Joined: 4 February 09 ![]() |
Daca nu au in portofoliu cum ar putea sa fie vreo masina facuta de ei? (ma refer strict la Renault Laguna 2).
|
--------------------
Renault
Laguna 2.0T
2005
|
|
AndyBAndrei |
![]()
Post
#350
|
Membru Group: Members Posts: 126 Joined: 20 January 12 ![]() |
Dupa cum ziceam. Am vazut eu emplema Revo o masina in Oradea .. Laguna 2 .. De aici trag concluIa ca este cineva la care a facut. Poate sunt prea putini posesori de Laguna 2 care sa faca resoftari la ei ca sa le adauge in portofoliu. Nu zic ca asa e .. Mi-am dat doar cu paterea
![]() |
--------------------
Renault
Laguna 2
09/2002 Initiale Paris
|
|
spectator |
![]()
Post
#351
|
Membru incepator Group: Members Posts: 80 Joined: 11 May 12 ![]() |
QUOTE(AndyBAndrei @ 22 Apr 2015, 18:27) Din cauza ca nu am gasit in portofoliul lor si intreb. In Oradea am vazut o Laguna 2 cu sticker de Revo lipit pe ea. La Exelixis am intrebat detalii. Pret 200 e plus 50 pt test dyno 25-30 cp in plus a spus ca poate sa ofere. Ideea e ca as vrea pareri de la cineva care are facut si poate da feedback. Daca ai diesel cu mai putin de 120CP cred ca merita sa faci chiptuning. Pt diesel cu 120CP cred ca merita doar daca doresti un comportament sportiv si nu-ti permiti o alta masina pe masura. Daca ai benzinar nu merita. |
--------------------
Renault
Laguna/1.9dci
2007/II
|
|
audiofilu' |
![]()
Post
#352
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.910 Joined: 4 February 09 ![]() |
E clar ca pe aceeasi masina (oricare ar fi ea) un spor de 30CP si ceva Nm se vor simti. Din pacate si asupra buzunarului.
|
--------------------
Renault
Laguna 2.0T
2005
|
|
AndyBAndrei |
![]()
Post
#353
|
Membru Group: Members Posts: 126 Joined: 20 January 12 ![]() |
Exact din cauza buzunarului si intreb
![]() ![]() |
--------------------
Renault
Laguna 2
09/2002 Initiale Paris
|
|
audiofilu' |
![]()
Post
#354
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.910 Joined: 4 February 09 ![]() |
Poate doar in regim de pilot automat, fara accelerari. Dar oare avem noi drumuri sa permita asta?
Consumul va fi mai mare, asta arata si producatorii care au motor de sa spunem 1,9 td cu puteri intre 90 si 150cp, nu are cum sa fie acelasi consum si daca aerul e la liber puterea aia de unde vine daca nu din carburantul suplimentar. Dar daca e cineva care vrea asta nu se mai uita la 1 litru in plus la suta de km. |
--------------------
Renault
Laguna 2.0T
2005
|
|
AndyBAndrei |
![]()
Post
#355
|
Membru Group: Members Posts: 126 Joined: 20 January 12 ![]() |
Cautand sa reduc consumul .. Misterul a foat elucidat. Masina merge Perfect asa cum e acum
![]() Multumesc pentru raspunsuri. |
--------------------
Renault
Laguna 2
09/2002 Initiale Paris
|
|
alybv |
![]()
Post
#356
|
Membru incepator Group: Members Posts: 77 Joined: 20 January 11 ![]() |
Lagunica mea are 300.000 km si deja motoru haleste ceva ulei.Oare are rost sa incerc o remapare?
Cunoaste cineva vreun profesionist in Brasov pt aceasta operatiune? |
--------------------
Renault
Laguna ll
2004 dinamique
|
|
BannedHost |
![]()
Post
#357
|
![]() Membru prin trecere periodica temporara nedefinitiva Group: Members Posts: 2.702 Joined: 14 September 10 From: Cluj-Napoca ![]() |
AM facut eu astazi la ceky tuning (dimsport) de la 150 la 180 caluti pe hartie. Acum trage super in toate treptele, mult mai bine. Fum nu scoate deloc, niciun gram din cate am vazut eu. Masina are 185.000, pentru mine s-a meritat. Se simt acei caluti in plus...
|
--------------------
Renault
Laguna
2007 / 2.0 DCi / ~ 180 de hamsteri dopați
|
|
audiofilu' |
![]()
Post
#358
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.910 Joined: 4 February 09 ![]() |
Du-te si fa-i un test dyno si pune poza aici sa vedem si noi ce e in realitate.
|
--------------------
Renault
Laguna 2.0T
2005
|
|
pishky |
![]()
Post
#359
|
![]() rca Naspa Group: Members Posts: 3.522 Joined: 26 January 11 From: Constanta ![]() |
QUOTE(pishky @ 24 Dec 2014, 05:44) mie spre exemplu imi este frica de remap pentru ca: 1 - 230.000 km deja 2 - presiune mai mare in injectoare? 3 - presiune mai mare din turbo? 4 - solicitari mai mari pe ambreiaj - asta sigur 5 - cuplu mai mare pe pinioanele cutiei => risc crescut de failure, da, orice inginer supradimensioneaza ce face, dar nu cu mult, probabil de acolo si este spatiul ramas pt remap. 6 - planetarele sunt solicitate ceva mai tare (cred) 7 - cel mai probabil si stilul de mers se adapteaza noilor cifre ale motorului ![]() 1- l-am facut la approx 245.000 2 - nu stiu sa zic 3 - da, dar minuscula diferenta 4 - probabil 5 - inca nu s-a rupt nimic 6 - nu ma pot pronunta 7 - da, cu siguranta ![]() |
--------------------
Reno,
dizel,
ca nu-mi permit o benzina
|
|
BannedHost |
![]()
Post
#360
|
![]() Membru prin trecere periodica temporara nedefinitiva Group: Members Posts: 2.702 Joined: 14 September 10 From: Cluj-Napoca ![]() |
QUOTE(audiofilu' @ 27 Oct 2015, 08:13) Ma duc cand vine Mos Craciun, ca pana atunci nu am de aruncat 100 de euro cat costa la Cluj un test dyno ..... La Bucuresti am inteles ca e 100 de lei ... Ma, diferenta e enorma, trage din 1 pana in 5 fara nici o problema, fara sa ezite... Nu m-am dat la ea mai tare ca sunt cu gumele de iarna si nu are rost ... |
--------------------
Renault
Laguna
2007 / 2.0 DCi / ~ 180 de hamsteri dopați
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
|
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 30th July 2025 - 04:07 |