ulei in intercooler, probleme de turbo , intercooler, egr
![]() ![]() ![]() |
ulei in intercooler, probleme de turbo , intercooler, egr
ccv81 |
![]()
Post
#241
|
||
![]() intr-o lume plina de gropi ma feresc si eu cum pot!!! Group: Members Posts: 396 Joined: 4 November 07 From: Botosani ![]() |
|
||
--------------------
renault
laguna2
2003 EXPRESSION 79kw 107cp
- BT 01 XUA Ciuclea Cristian.(cristianciuclea@yahoo.com) 0740780113-pt cei care vor sa ma contacteze,oricand cu placere
|
|||
dariopankota |
![]()
Post
#242
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 40 Joined: 5 November 10 From: Arad ![]() |
Salutare dragilor, am o problema destul de grava, zic eu.
Saptamana trecuta am schimbat uleiul si ma mancat in c.. sa bag 5W40 de la AZ Meister, am avut 10W40 ELF Turbo Diesel (cand i-am dat drumul din baie parca ieri l-am bagat). Bun, problema este ca de cand am schimbat uleiul am observat ca dimineata imi scoate mult fum la pornire. Conducta de la filtru epurator era sparta (am reparat-o si pe aia luni 26.05.2014, acum 3 zile) si am zis sa ii dau putin turatie cand dintr-o data s-a turat motorul la maxim si a revenit la 900 rot\min cu semnul serv pornit. Am oprit masina de la buton, am repornit-o, functiona normal doar ca iesea fum, am mai turat-o putin dar iar cand am ajuns la 3000-3500 din pedala a inceput din nou sa se tureze singura la maxim si apoi sa revina...exact ca prima data.\ Am mers cu ea acasa de la servici, vreo 3km (asta a fost ieri) scotea fum dar nu foarte mult, dar azi dimineata cand am venit dupa aprox 2-3min de la plecare, eram intr-a doua la 2000 ture\min s-a accentuat fumul timp de 10-20sec dupa care iar sa rarit. AAA si inca ceva, azi dimi a inceput sa mearga in hopuri, iar cand am ajuns la lucru imi oscila turatia la relanti cam 100ture\min. Anul trecut aveam aceasi problema cu oscilatia la relanti dar a fost de la rampa si pompa de injectie. Va pun si filmare, din cate am mai vazut nu cred ca e neaparat turbina, sau sper sa nu fie turbina. Am cumparat iar ulei ELF 10W40 Turbo Diesel si azi il schimb sa vad daca macar scap de fum. https://www.youtube.com/watch?v=ZFamUkojMRY&feature=youtu.be |
--------------------
Renault
Laguna II Dynamique
2002
- AR-88-YDR
|
|
espacern |
![]()
Post
#243
|
![]() ART-ist Group: Moderatori Posts: 17.610 Joined: 14 August 09 From: Mihalaya ![]() |
QUOTE(dariopankota @ 29 May 2014, 13:55) Va pun si filmare, din cate am mai vazut nu cred ca e neaparat turbina, sau sper sa nu fie turbina. Verifica joc ax turbina....dureaza cam cat filmul! @+ |
--------------------
.
.
.
- . RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
|
|
AdR!@N |
![]()
Post
#244
|
![]() Adrian Group: Members Posts: 1.170 Joined: 13 December 10 From: Timisoara ![]() |
Uleiul l-ai schimbat tu (in spatele blocului) sau la un service/mecanic?
Te intreb, deoarece cunosc pe cineva care a dat jos uleiul din CUTIE (tare seamana busoanele de golire) si a completat cu ulei in motor...deci a avut cam 9 litri de ulei in motor, a facut suprapresiune pe circuitul de ulei si au cedat etansarile turbinei: dupa 10 min de functionat la ralanti a luat-o pe ulei, parcarea alba de fum, noroc cu un prieten cada a oprit-o rapid cu dumperul. Spui ca uleiul scos arata ca nou...doar cel din cutie ramane galben auriu, cel din motor (in special la diesel) nici o zi nu trece si e negru... Dupa spusele tale cam seamana simptomele... la tine pare a fi doar inceputul. Verifica ce am spus mai sus... si sper sa nu am dreptate... |
--------------------
Renault
Latitude
Luxury 2.0dCi CVA Renault Laguna 2 - 1.9dCi 120CP, 333 333km+
|
|
boeru_laurentiu |
![]()
Post
#245
|
![]() Membru Group: Members Posts: 1.244 Joined: 25 November 09 From: Focsani ![]() |
![]() ![]() Ai dreptate , uleiul la diesel se innegreste dupa cativa km , daca colegul a facut schimbul la minim 10 mii de km si era "ca nou" , tare mi-e sa nu facut si el isprava de care povesteai ! ![]() |
--------------------
renault
latitude
2011, 173 cp , automată
|
|
dariopankota |
![]()
Post
#246
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 40 Joined: 5 November 10 From: Arad ![]() |
Bah fratilor aveti dreptate, asta s-a intamplat.culmea a fost ca mi-a schimbat un prieten uleiul care l-a mai schimbat si anul trecut..noroc ca a luat-o turbo pe ulei si sa si oprit motorul pe urma ca de nu, praf era. Am dat uleiul afara astazi si am pus altul, am pus si in cutie ulei ELF 75W80 3litri si cred ca mai trebuie sa bag. Apropo stiti cumva cat ulei trebuie sa bag? Am desfacut si supapa EGR si ce credeti...plina de ulei. Ce am mai constatat acum e ca la galeria de evacuare spre motor la garnitura metalica, imi sufla acum uleiul care l-a scos din motor. Acum mai imi iese fum si cred ca va mai iesii o perioada pana ce se curata tot traseul. Oare sa suflu si intercooler-ul?
Ce mai imi recomandati sa fac? Ms de ajutor |
--------------------
Renault
Laguna II Dynamique
2002
- AR-88-YDR
|
|
postasu |
![]()
Post
#247
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.195 Joined: 23 August 11 From: Timisoara ![]() |
=)))))
e funny frate ! apropo vezi ca in cutie ai pus cam mult ! trebuie maxim 2.4 litri pentru ca ai cutie PK6 ![]() ![]() ![]() |
--------------------
Renault
Laguna III
2008
- TM ...... Renault Laguna 3 Sport Tourer
2.0dci, 2008, 110kw, Cand Dumnezeu a impartit mintea a zis " Editie Limitata" |
|
gsalexandru |
![]()
Post
#248
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.417 Joined: 8 November 09 From: Romania-Suceava ![]() |
si totusi lichidul ala de racire de ce arata in halul ala? parca e o crema, pe cand el ar trebui sa fie lichid ca apa
|
--------------------
renault
laguna 2
2001 1.9 dci expression
- sv-07-xjr Reparatii chei/carduri auto - 0742978558
|
|
AdR!@N |
![]()
Post
#249
|
![]() Adrian Group: Members Posts: 1.170 Joined: 13 December 10 From: Timisoara ![]() |
![]() ![]() Scuza-mi sarcasmul...nu m-am putut abtine. Sincer imi pare rau pentru intamplarea ta. Daca tii la masina, inainte de a o mai porni, ar trebuii sa faci urmatoarele operatiuni: 1. Curatat traseu admisie (furtune, intercooler, egr), merge bine cu benzina si lasate bine la uscat, sa nu mai ramana nici urma de vapori de benzina. 2. Verificat turbina de cineva priceput, cineva care se ocupa cu reconditonat turbine, mai mult ca sigur trebuie schimbate etansarile - cost aproximativ 1000-1500 de lei 3. Uleiuri noi: in cutie 2.4 litri (nu 3) si in motor 4.5 litri Cred ca ai avut turbina destul de tapana de nu a luat-o complet pe ulei, dar din pacate nu mai poti spune acelasi lucru de ea dupa incident. PS. Parca vad fata aluia de a scos uleiul din cutie intrebandu-se: Bai da cum mai mergea motoru asta cu doar 2 litrii de ulei! ![]() LE: uitasem de agentul de racire, la cum arata.... trebuie neaparat schimbat... macar cu apa distilata chioara pana in toamna. Adrian This post has been edited by AdR!@N: 29 May 2014, 21:34 |
--------------------
Renault
Latitude
Luxury 2.0dCi CVA Renault Laguna 2 - 1.9dCi 120CP, 333 333km+
|
|
boeru_laurentiu |
![]()
Post
#250
|
![]() Membru Group: Members Posts: 1.244 Joined: 25 November 09 From: Focsani ![]() |
Nu toti care sunt murdari de ulei sau vaselina sunt si mecanici !!! Si uite asa cand ai crezut ca faci o economie , te-ai ales cu altele pe cap , vorba aia : " te-ai carpit pana te-ai rupt " !
Cum spunea si gsalexandru , cam dubioasa consistenta antigelului ... de cand nu a mai fost schimbat ? |
--------------------
renault
latitude
2011, 173 cp , automată
|
|
dariopankota |
![]()
Post
#251
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 40 Joined: 5 November 10 From: Arad ![]() |
Antigelul e cam vechi. Il dau afara maine si pun altul. Voi merge cu ea la service pentru o curatire capitala. Mulțumesc domnilor pentru sfaturile acordate.
|
--------------------
Renault
Laguna II Dynamique
2002
- AR-88-YDR
|
|
mircea-daniel |
![]()
Post
#252
|
![]() Membru cu tubina Group: Members Posts: 1.023 Joined: 16 May 05 From: Banda I ![]() |
So, problema cu ulei in admisie o am si eu.
Ce vreau eu sa fac? 1. Home made catch can, ca in topicul americanului: http://mazda3revolution.com/forums/2010-13...under-50-a.html 2.As pune-o cum e in poza de mai jos, prinsa in urechea de metal care se vede. Apoi, din ea, s-ar duce o conducta in jos, intr-un U, in locul incercuit. Va tin la curent. This post has been edited by mircea-daniel: 30 May 2014, 20:46 Attached thumbnail(s) photo1e.jpg ( Size: 181.34k ) Number of downloads: 840 |
--------------------
Renault
Lagunaaaa
2003
- B 666 GGG Cand aveam Clio mi se parea ca merg toti ca nebunii (consum 6%). Acum am leguma si mi se pare ca toti merg ca melcii (consum 10%).
|
|
postasu |
![]()
Post
#253
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.195 Joined: 23 August 11 From: Timisoara ![]() |
Buna idee mircea...
Al meu nu a incaput acolo ca e maricel... asteptam poze ![]() |
--------------------
Renault
Laguna III
2008
- TM ...... Renault Laguna 3 Sport Tourer
2.0dci, 2008, 110kw, Cand Dumnezeu a impartit mintea a zis " Editie Limitata" |
|
przamfiri |
![]()
Post
#254
|
![]() Membru in crestere :} Group: Members Posts: 1.607 Joined: 2 May 07 From: Moreni ![]() |
curatati iepuratoarele si o sa vedeti ca nu mai o sa aveti ulei la damper si in intercooler...
|
--------------------
renault
laguna II expression 2001 19dci 120 cp DB-06-FPO
si renault twingo 1998 1124cm PH-21-JOK rabdator,iertator,iubitor....
nu este sluga mai mare decat stapanul sau...:} |
|
ccv81 |
![]()
Post
#255
|
![]() intr-o lume plina de gropi ma feresc si eu cum pot!!! Group: Members Posts: 396 Joined: 4 November 07 From: Botosani ![]() |
se da jos si se curata usor epuratorul?intreb pentru ca nu am fost interesat pana acum de aceasta operatie
|
--------------------
renault
laguna2
2003 EXPRESSION 79kw 107cp
- BT 01 XUA Ciuclea Cristian.(cristianciuclea@yahoo.com) 0740780113-pt cei care vor sa ma contacteze,oricand cu placere
|
|
postasu |
![]()
Post
#256
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.195 Joined: 23 August 11 From: Timisoara ![]() |
przamfiri l-am curatat de nenumarate ori si tot degeaba.
ccv81 se desfac cele 2 suruburi care il tin si da jos de pe masina si se curata cu benzina. Bafta |
--------------------
Renault
Laguna III
2008
- TM ...... Renault Laguna 3 Sport Tourer
2.0dci, 2008, 110kw, Cand Dumnezeu a impartit mintea a zis " Editie Limitata" |
|
SorinCT |
![]()
Post
#257
|
![]() Honor et Patria Group: Members Posts: 3.441 Joined: 22 July 07 From: Constanta ![]() |
QUOTE(dariopankota @ 29 May 2014, 20:39) Bah fratilor aveti dreptate, asta s-a intamplat.culmea a fost ca mi-a schimbat un prieten uleiul care l-a mai schimbat si anul trecut..noroc ca a luat-o turbo pe ulei si sa si oprit motorul pe urma ca de nu, praf era. Am dat uleiul afara astazi si am pus altul, am pus si in cutie ulei ELF 75W80 3litri si cred ca mai trebuie sa bag. Apropo stiti cumva cat ulei trebuie sa bag? Am desfacut si supapa EGR si ce credeti...plina de ulei. Ce am mai constatat acum e ca la galeria de evacuare spre motor la garnitura metalica, imi sufla acum uleiul care l-a scos din motor. Acum mai imi iese fum si cred ca va mai iesii o perioada pana ce se curata tot traseul. Oare sa suflu si intercooler-ul? Ce mai imi recomandati sa fac? Ms de ajutor Aviz amatorilor care se baga pe sub masina fara sa stie cum functioneaza un motor. Sa va feriti de astfel de mecanici ca e plina lumea si dau la buleli care ustura tare la buzunar. Sa zici mersi ca ai scapat asa usor... |
--------------------
Renault
Megane Sport Tourer
2012 Privilege 1.5 dCI
- CT-XX-LEA Citroen C4 1.6 HDi 2006
Clio III 1.5 dCi Expression 2007 EX: Megane Sedan II.1 1.5 dCi Expression 2005 |
|
mircea-daniel |
![]()
Post
#258
|
![]() Membru cu tubina Group: Members Posts: 1.023 Joined: 16 May 05 From: Banda I ![]() |
Epuratorul meu a fost curatat de cel putin 3 ori. Din ce am inteles eu (logica de inginer) e cam gandit pentru uzura motorului pana in 100.000de km, ulei si motorina ideale+ alergat mai mult in afara.
Aparent, in realitate se scurge mai mult ulei pe admisie decat ar trebui. Cred ca de vina sunt materialele proaste + lipsa unor abateri mai mari in proiectare. |
--------------------
Renault
Lagunaaaa
2003
- B 666 GGG Cand aveam Clio mi se parea ca merg toti ca nebunii (consum 6%). Acum am leguma si mi se pare ca toti merg ca melcii (consum 10%).
|
|
postasu |
![]()
Post
#259
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.195 Joined: 23 August 11 From: Timisoara ![]() |
Corect mircea !
Am vorbit inclusiv la reprezentanta reno si ei mi-au spus ca epuratorul este un consumabil si ca se schimba periodic... dar nu mi-au putut spune la ce numar de km. |
--------------------
Renault
Laguna III
2008
- TM ...... Renault Laguna 3 Sport Tourer
2.0dci, 2008, 110kw, Cand Dumnezeu a impartit mintea a zis " Editie Limitata" |
|
Grapo |
![]()
Post
#260
|
Membru incepator Group: Members Posts: 13 Joined: 10 April 14 ![]() |
Intamplarea face ca si eu si colegul de mai sus sa avem aceleasi motorizari si sa fim vecini de servici.
Epuratorul acela nu este decat o palnie inversata, nu vad de ce s-ar schimba. Eu voi incerca sa bag acolo niste plasa metalica, parca nu as vrea sa complic mai mult decat e suficient un motor deja nepermis de prost proiectat. Pacat de piese, majoritatea sunt Made in Germany sau Made in France. |
--------------------
Renault... Laguna...
Leguma
2003
- ddd
|
|
boeru_laurentiu |
![]()
Post
#261
|
![]() Membru Group: Members Posts: 1.244 Joined: 25 November 09 From: Focsani ![]() |
Nu e cam riscant sa pui plasa metalica ? Daca se desface vreo bucata din ea si-ti intra in turbina sau in admisie ?
|
--------------------
renault
latitude
2011, 173 cp , automată
|
|
ccv81 |
![]()
Post
#262
|
![]() intr-o lume plina de gropi ma feresc si eu cum pot!!! Group: Members Posts: 396 Joined: 4 November 07 From: Botosani ![]() |
|
--------------------
renault
laguna2
2003 EXPRESSION 79kw 107cp
- BT 01 XUA Ciuclea Cristian.(cristianciuclea@yahoo.com) 0740780113-pt cei care vor sa ma contacteze,oricand cu placere
|
|
mircea-daniel |
![]()
Post
#263
|
![]() Membru cu tubina Group: Members Posts: 1.023 Joined: 16 May 05 From: Banda I ![]() |
Am mers si eu in weekend cu furtunul de la epurator bagat intr-o sticluta.
Concluzia: 1.Scuipa ceva ulei care ajunge in admisie (cu tot cu epuratorul vietii) 2.Masina pare a merge ceva mai bine fara aceea recirculare (am astupat stutul care intra in furtunul de la filtru de aer). Exista vreo problema daca se astupa aceea recirculare a gazelor din carter? Ma gandesc ca in locul lor ar intra mai mult oxigen in amestec --> un mers mai eificent al motorului. Plus ca nu ar mai intra ulei pe admisie. Am gasit o solutie mai estetica: http://www.ebay.com/itm/MINI-AIR-INTAKE-VE...5ec2620&vxp=mtr La iesirea din epurator, deasupra se poate monta dracovenia de mai sus, fara a duce gazele in admisie. Ce efect ar avea? |
--------------------
Renault
Lagunaaaa
2003
- B 666 GGG Cand aveam Clio mi se parea ca merg toti ca nebunii (consum 6%). Acum am leguma si mi se pare ca toti merg ca melcii (consum 10%).
|
|
postasu |
![]()
Post
#264
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.195 Joined: 23 August 11 From: Timisoara ![]() |
Salut Mircea.
Poti astupa linistit intrarea in furtunul de la filtrul de aer. Eu asa am circulat cu masina timp de 3 luni si nu a avut nimic. Legat de mini filtrul ala sunt oil catch can-uri cu un asa filtru.. Ca si efect... te poti gandi (daca iti amintesti ) daciile alea 1310 care aveau un furtun scos sub ele si ieseau gaze pe acolo... Efect negativ nu are, ceea ce pot sa iti garantez este ca o sa fie mult mai putin ulei sus la admisie + ca daca o sa cureti si intercoolerul si tubulatura o sa fie fericire. Bafta |
--------------------
Renault
Laguna III
2008
- TM ...... Renault Laguna 3 Sport Tourer
2.0dci, 2008, 110kw, Cand Dumnezeu a impartit mintea a zis " Editie Limitata" |
|
mircea-daniel |
![]()
Post
#265
|
![]() Membru cu tubina Group: Members Posts: 1.023 Joined: 16 May 05 From: Banda I ![]() |
De acord, insa sistemul acela este gandit sa traga sub presiune gazele din carter. Eu asa ma gandesc, ca legat fiind la admisie, se face un vacuum care trage gazele. Cred ca e o chestie mai degraba de poluare, decat de eficienta, oricum racirea se face pe lichid. Insa, banuiesc ca exista si un factor care poate influenta negativ durata de viata/performanta daca scoti de tot aceea recirculare.
Ce ma mananca pe mine este: 1.Acest ulei in admisie poatefi cauza mortii unei portiuni din cele 120 de iepe originale ale masinii? 2.Aceasta recirculare a gazelor, cumva mareste aceasta moarte? 3.Cei doi factori contribuie la mersul prost al motorului? Majoritatea vor spune da, insa dupa cate am facut pe motorul asta, cate am schimbat/curatat as vrea sa fiu sigur. Apropo, cum iti merge motorul dupa instalarea catchcanului? Eu nu o sa dau jos intercooler, o sa merg numai cu catchcan si astept sa se curete singur sistemul. |
--------------------
Renault
Lagunaaaa
2003
- B 666 GGG Cand aveam Clio mi se parea ca merg toti ca nebunii (consum 6%). Acum am leguma si mi se pare ca toti merg ca melcii (consum 10%).
|
|
dariopankota |
![]()
Post
#266
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 40 Joined: 5 November 10 From: Arad ![]() |
Buna. Cine ma ajuta sa dau galeria de admisie jos. Am desfacut toate suruburile se misca dar cea de evacuare nu vrea. Trebuie sa dsu jos si turbo? De un laguna 2 1.9 dci e vb. Ms ast ajutorul vostru
|
--------------------
Renault
Laguna II Dynamique
2002
- AR-88-YDR
|
|
postasu |
![]()
Post
#267
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.195 Joined: 23 August 11 From: Timisoara ![]() |
pai cam geva de genu!
La noi admisia si evacuarea sunt cam impreuna din ce am vazut eu... si cum evacuarea se prinde pe turbo! Oricum ai grija sa nu faci vreo nefacuta ca si cu uleiul ala . |
--------------------
Renault
Laguna III
2008
- TM ...... Renault Laguna 3 Sport Tourer
2.0dci, 2008, 110kw, Cand Dumnezeu a impartit mintea a zis " Editie Limitata" |
|
mircea-daniel |
![]()
Post
#268
|
![]() Membru cu tubina Group: Members Posts: 1.023 Joined: 16 May 05 From: Banda I ![]() |
Cam cat de mult gaz trebuie sa iasa pe aceea conducta? Uneori iese insesizabil, alteori scoate un fum alb destul de consistent.
|
--------------------
Renault
Lagunaaaa
2003
- B 666 GGG Cand aveam Clio mi se parea ca merg toti ca nebunii (consum 6%). Acum am leguma si mi se pare ca toti merg ca melcii (consum 10%).
|
|
SorinCT |
![]()
Post
#269
|
![]() Honor et Patria Group: Members Posts: 3.441 Joined: 22 July 07 From: Constanta ![]() |
Epuratorul are rolul de a prelua amestecul de aer/vapori/ulei sub presiune din carter separand lichidul de aer. Uleiul separat este reintors in carter in timp ce amestecul aer-vapori se duce in galeria de admisie.
Este pus acolo pentru a stopa patrunderea de ulei in turbina, racitor de aer, etc. deoarece astfel isi pot deteriora starea si eficienta. Nu mai faceti improvizatii artizanale cu sarme bagate in epurator, tifoane sau mai stiu eu ce pentru ca riscati distrugerea unor componente foarte costisitoare. Daca vrei sa faci o treaba buna, da jos epuratorul si curata-l bine de ulei si mizerie, de preferat si cu tot cu tubulaturile aferente. This post has been edited by SorinCT: 6 Jun 2014, 09:00 |
--------------------
Renault
Megane Sport Tourer
2012 Privilege 1.5 dCI
- CT-XX-LEA Citroen C4 1.6 HDi 2006
Clio III 1.5 dCi Expression 2007 EX: Megane Sedan II.1 1.5 dCi Expression 2005 |
|
mircea-daniel |
![]()
Post
#270
|
![]() Membru cu tubina Group: Members Posts: 1.023 Joined: 16 May 05 From: Banda I ![]() |
Bun, asta stim cu totii, problema e ca detine renouri.
Adica, in cazul de fata, epuratorul nu mai face fata, la o uzura mai mare a motorului. Oil catch can este solutia. |
--------------------
Renault
Lagunaaaa
2003
- B 666 GGG Cand aveam Clio mi se parea ca merg toti ca nebunii (consum 6%). Acum am leguma si mi se pare ca toti merg ca melcii (consum 10%).
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 10th May 2025 - 04:47 |