ulei in intercooler, probleme de turbo , intercooler, egr
![]() ![]() ![]() |
ulei in intercooler, probleme de turbo , intercooler, egr
4L3X |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 6 Joined: 21 December 08 ![]() |
|
||
--------------------
renault
laguna 2
2002
|
|||
cobretti3x |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru Group: Members Posts: 121 Joined: 21 August 08 From: Baia Mare ![]() |
Si eu am patit aceeasi treaba. Cand am fost dupa ea in Franta pe drum mi s-a spart intercooler-ul. Am ajuns acasa lam dat jos am eliminat fagurele care era spart si am pus 3 chingi din platbanda de inox ca sa nu se mai umfle. Treaba rezolvata, insa am vazut si eu ulei peste tot miam facut griji normal, am schimbat uleiul si celalalte consumabile filtre etc. si deatunci tot umblu cu ea ma uit la nivelul uleiului pe joja si pe comp de bord dar nu scade nici o liniuta totul e ok si am parcurs deja ceva Km cu ea, parerea mea e sa te uiti daca consuma ulei. Ulei am si eu si acum pe conducte. Asa ca urmareste nivelul iar daca in catva zeci de Km ramai fara 1 liniuta pe joja e bai.
Numai bine si Km cat mai multi |
--------------------
Renault
Laguna 2 Expresion
140Hp 2002
- MM-07-FCL Laguna 2
1.9 dCi 140Hp 2002 |
|
4L3X |
![]()
Post
#3
|
Membru incepator Group: Members Posts: 6 Joined: 21 December 08 ![]() |
pai la fel am patit si eu. am luat-o din germania, dar era licitata de pe franta. Nu stiu daca s-a spart cand am adus-o sau aici in tara. in ce priveste uleiul, am socotit ca imi papa cam 1,5 litri la 15k km, dar sunt convins ca acel ulei se scurge pe la supapa aia si nu intra ca si consum in amestec.
|
--------------------
renault
laguna 2
2002
|
|
RADU__ |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.255 Joined: 18 October 07 From: Brasov ![]() |
In sistemul de admisie al motoruli turbo, inerent apare o "ceata" de ulei, dar nu trebuie sa fie abundent. Cu alte cuvinte, daca peretii tubulaturii sunt unsurosi este ok dar nu trebui sa pot sa scurg nici macar picaturi de ulei.
La fel si in EGR Un test simplu de pierdere de ulei pe la turbo, este sa debransati racordul de la iesirea din turbo si in timp ce motorul functioneaza la relanti, sau putin accelerat sa tineti o bucata de panza alba sau tifon intinsa peste iesirea din turbo. Daca dupa cateva accelerari succesive ( nu este nevoie sa fie la maxim) suprafata se umezeste cu ulei sau tinde sa aiba o culoare cenusie, va puteti gandi la o reparatie la turbo sau la schimbarea turbinei. Este bine ca testul sa se faca cu motorul cald. Posibil dupa acest test sa va apara martoul de injectie aprins. Nu va faceti probleme, se va stinge dupa ce puneti totul la loc si reporniti motorul. Bafta si minuni! |
--------------------
Renault
Megane IV
Sedan TCE140 2022
- BV 22 ROC tel.0742044570
Invata repede si aplica... tot repede! |
|
4L3X |
![]()
Post
#5
|
Membru incepator Group: Members Posts: 6 Joined: 21 December 08 ![]() |
multumesc!
RESPECTE! |
--------------------
renault
laguna 2
2002
|
|
patrickro |
![]()
Post
#6
|
Membru incepator Group: Members Posts: 35 Joined: 23 April 07 ![]() |
Salu,
Daca scoate fum negru cand nu o acceplerezi foarte tare, trebuie neaaparat sa iti repari turbina. Acum 2 saptamani am reparat-o si eu dupa ce imi papa ulei si am ignorat aspectul asta. Dupa care pe autostrada la 130 km/h turbina a tras tot uleiul, a infundat intercooler-ul si abia am mai oprit masina. Reparatia turbinei costa intre 900 si 1400 lei noi (manopera inclusa) in functie de cat de grav este avariata. Acum merge perfetc. Eu iti recomand sa repari turbina Seara buna! |
--------------------
Renault
Laguna
2003
- b 55 gsz
|
|
rmg |
![]()
Post
#7
|
Membru autentic Group: Members Posts: 512 Joined: 5 April 04 From: Bucuresti ![]() |
patrickro, induci lumea in eroare! Daca scoate fum negru cum spui tu inseamna de fapt ca nu stii sa mergi cu masina. Mergi subturat cu ea si cand o accelerezi arunca funinginea afara. Cand se duce turbina, scoate fum alb/albastrui, de la uleiul care intra in admisie, scapat de la turbina. In afara de momentele in care turbina se face tandari (pale sparte, ax rupt) masina te anunta cand are turbina pe duca: papa ulei, scoate fum albastrui pe avacuare. Pe langa testul pe care-l zicea radu, poti sa dai si furtunul dintre intercooler si turbina si verifici jocul axului. Cat timp nu papa ulei vizibil si stiti ca motorul e in mintile lui stati linistiti cu turbina. Mai bine mergeti cum trebuie cu masina si nu o sa aveti probleme cu turbina niciodata.
In zona intercooler, admisie va fi mereu ulei. Ca e de la vapori, ca e de la micile scapari pe langa axul turbinei, tot va fi ulei acolo. Ideea e sa nu-l scuipe in admisie, pt ca asta inseamna uzura mare. Iar sus la EGR, acele urme de ulei sunt "normale" la Laguna, asa "face" toate. E de fapt acolo o garnitura din cupru parca care se duce si scapa ceva ulei la masinile cu ceva km la bord. Erau niste poze cu zona si cu piesa respectiva pe aici. Piesa in sine costa derizoriu dar murdareste cu ulei toata zona de acolo si e inestetica. |
--------------------
Renault
Laguna II 1.9dCI break
2002 Initiale Ex: Renault Laguna 2002, 1.9dci Dynamique
Este mai bine sa taci si sa dai impresia ca esti prost decat sa vorbesti si sa inlaturi orice dubiu! |
|
cobretti3x |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru Group: Members Posts: 121 Joined: 21 August 08 From: Baia Mare ![]() |
Asa este ------ rmg----------- are foarte mare dreptate fum albastru = ulei ars, fum negru = amestec carburant/aer mai bogat sau mai sarac (adica combustibil mult aer putin)
Cat mai multi Km fara reparatii!!!! Cu stima si respect Alex This post has been edited by cobretti3x: 24 Dec 2008, 17:51 |
--------------------
Renault
Laguna 2 Expresion
140Hp 2002
- MM-07-FCL Laguna 2
1.9 dCi 140Hp 2002 |
|
4L3X |
![]()
Post
#9
|
Membru incepator Group: Members Posts: 6 Joined: 21 December 08 ![]() |
multumesc tuturor celor care mi-au raspuns. Sarbatori fericite si La Multi Ani tuturor. 2009 mai bun cu sanatate si bucurii!!! |
--------------------
renault
laguna 2
2002
|
|
lucinebunu |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru Group: Banned Posts: 147 Joined: 5 November 08 From: Timisoara ![]() |
|
--------------------
Renault
Laguna II
dci 2001 Expresion
- TM XX HCM XXL
|
|
kamikaze69 |
![]()
Post
#11
|
![]() Membru Group: Members Posts: 121 Joined: 5 October 08 From: Targu Mures ![]() |
salut!!! am si eu o laguna 2 din 2001 si am si eu ulei la eger dimineata scoate fum albastrui pana se incalzeste motorul dar dupa accea nu si motorul trage foarte bine, am testat turbo in urmatorul mod am turat masina si am verificat daca se umfla tubulatura de la turbo si se unfla,problema e ca pierd ulei dar fca si multi km
la ce sa ma astept??? |
--------------------
Laguna 2
DINAMYQUE
2001
- MS10GLI Megane 2 - 1.5 dci 80cp
|
|
Dan73 |
![]()
Post
#12
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.427 Joined: 4 July 07 ![]() |
Poate supapele sa fie cu problema.
|
--------------------
Citroen
C5 III
2.0 HDI, Exclusive, 140 cp
|
|
kamikaze69 |
![]()
Post
#13
|
![]() Membru Group: Members Posts: 121 Joined: 5 October 08 From: Targu Mures ![]() |
trebuie sa vad te-ai confrutat si tu cu aceasta problema??
iti multumesc de ajutor!!! |
--------------------
Laguna 2
DINAMYQUE
2001
- MS10GLI Megane 2 - 1.5 dci 80cp
|
|
rmg |
![]()
Post
#14
|
Membru autentic Group: Members Posts: 512 Joined: 5 April 04 From: Bucuresti ![]() |
Mai exact ghidurile de la supape. Cand se incalzeste se dilata usor materialul si de aia nu mai scapa ulei. Dar asta se vede in consumul de ulei. Daca nu ai consum de ulei exagerat eu zic sa stai linistit. Ca si masura de precautie, poti face un test de compresie, inclusiv cu o completare de ulei in capul pistonului, sa vezi daca se modifica valoarea compresiei. Asta ca sa vezi de unde e uzura, de la ghiduri sau de la cilindrii. Poate saraca masina are ceva km si-si arata uzura la motor. Spor!
|
--------------------
Renault
Laguna II 1.9dCI break
2002 Initiale Ex: Renault Laguna 2002, 1.9dci Dynamique
Este mai bine sa taci si sa dai impresia ca esti prost decat sa vorbesti si sa inlaturi orice dubiu! |
|
kamikaze69 |
![]()
Post
#15
|
![]() Membru Group: Members Posts: 121 Joined: 5 October 08 From: Targu Mures ![]() |
Multumesc "rmg" de ajutor o sa incerc in zilele urmatoare sa vad care e problema am consum de ulei dar si motorul are destui km asa ca e de asteptat sa consume ulei sper sa nu fie mare lucru
|
--------------------
Laguna 2
DINAMYQUE
2001
- MS10GLI Megane 2 - 1.5 dci 80cp
|
|
dulovet25 |
![]()
Post
#16
|
Membru incepator Group: Members Posts: 56 Joined: 19 May 08 ![]() |
am si eu o problema vreu sa ami cumpar un turbo nou si nu stiu codu de pe el.
cum al aflu??? 1.9 dci 79kw 107 cai va rog!!!! |
--------------------
Renault
Laguna 2/3
2002/2014
- tm83scd
|
|
andu911 |
![]()
Post
#17
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.164 Joined: 18 February 05 From: Bucuresti - Berceni ![]() |
QUOTE(RADU__ @ 21 Dec 2008, 19:50) In sistemul de admisie al motoruli turbo, inerent apare o "ceata" de ulei, dar nu trebuie sa fie abundent. Cu alte cuvinte, daca peretii tubulaturii sunt unsurosi este ok dar nu trebui sa pot sa scurg nici macar picaturi de ulei. La fel si in EGR Un test simplu de pierdere de ulei pe la turbo, este sa debransati racordul de la iesirea din turbo si in timp ce motorul functioneaza la relanti, sau putin accelerat sa tineti o bucata de panza alba sau tifon intinsa peste iesirea din turbo. Daca dupa cateva accelerari succesive ( nu este nevoie sa fie la maxim) suprafata se umezeste cu ulei sau tinde sa aiba o culoare cenusie, va puteti gandi la o reparatie la turbo sau la schimbarea turbinei. Este bine ca testul sa se faca cu motorul cald. Posibil dupa acest test sa va apara martoul de injectie aprins. Nu va faceti probleme, se va stinge dupa ce puneti totul la loc si reporniti motorul. Bafta si minuni! Pe recirculare se gasesc vapori de ulei, care vin din epurator. Mie mi se pare logic ca in momentul in care vaporii de ulei trec din stare gazoasa in stare lichida sa devina picaturi de ulei. Evident ca daca faci testul cu motorul cald o sa ai si mai mult ulei pe tifon, deoarece motorul fiind cald, automat se incalzeste si uleiul si trece in stare gazoasa, formandu-se vaporii de ulei. La fel ca aburii, se formeaza cand incepe sa se incalzeasca apa... Eu cu mana mea am scos furtunul de la epurator, de la masini aproape noi si ieseau destui vapori de ulei. Deci, ca testul descris de tine sa fie corect facut, ar trebui scos si furtunul de la epurator, pentru ca aerul care intra in turbina sa fie aer pur 100%, nu aer+ulei cum intra el defapt. In cazul asta si o molecula de ulei daca apare pe tifon, esti sigur ca este de la turbina. 22 Jan 2009, 01:52: QUOTE(dulovet25 @ 21 Jan 2009, 20:25) am si eu o problema vreu sa ami cumpar un turbo nou si nu stiu codu de pe el. cum al aflu??? 1.9 dci 79kw 107 cai va rog!!!! Cati km ai omule de vrei sa schimbi turbina aia ? Cine ti-a zis ca trebuie schimbata ? A ta e cu geometrie fixa si pica greu de tot. This post has been edited by andu911: 22 Jan 2009, 01:52 |
--------------------
-
-
-
|
|
cristi_m72 |
![]()
Post
#18
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 27 Joined: 22 September 08 From: Iasi ![]() |
Salut! Am si eu o problema care a aparut de ceva timp, legata de lipsa de putere la o laguna 2 1.9 dCI de 88 kW, am primit tot felul de sfaturi, la service m-au luat cu EGR infundat, mers subturat si altele ca sa descopar zilele trecute furtunul de intrare in intercooler crapat pe lungime. Intrebarea este ca unde pot gasi un asemenea furtun, bineinteles fara reprezentanta Renault unde pretul este de 360 lei, la Ausburg 415 lei si la magazin de cartier 470 lei. Daca e cineva care poate sa-mi dea un raspuns acesta este codul 7701049956. Multumesc!
|
--------------------
Renault
Laguna II 1,9dCI 88kW
2002
- IS06BSN
|
|
dulovet25 |
![]()
Post
#19
|
Membru incepator Group: Members Posts: 56 Joined: 19 May 08 ![]() |
eu am 170000 si o am de al 140000 dar problema este ca am si eu ulei la egr si am zis ca antreb prima data pe forum si dupaia ma duc la renault sa verifice turbina
eu n-am curatat niciodata egr dar o sa ma uit se poate sa fie de la egr!! nu stiu daca e cu geometrie sau dinacea fara] am seria de motor F9Q T 754 sau dupa cum zic cei de pe forum F9Q 754 |
--------------------
Renault
Laguna 2/3
2002/2014
- tm83scd
|
|
andu911 |
![]()
Post
#20
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.164 Joined: 18 February 05 From: Bucuresti - Berceni ![]() |
e fara geometrie si n-are nimic sigur
toate au ulei la egr This post has been edited by andu911: 23 Jan 2009, 01:04 |
--------------------
-
-
-
|
|
john_doe |
![]()
Post
#21
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 325 Joined: 21 May 07 ![]() |
Ce inseamna mananca mult ulei ? Va intreb pentru ca pana acum masina manca aprox 200 ml la 10k km ( insesizabil ) , si de la ultimul schimb pana acum am facut 8k km si pe joja a scazut 2 liniute.
|
--------------------
Renault
Laguna II
2002 Privilege -----------------------------------
Laguna II 2002, 1.9 dCi, 120CP |
|
Dan73 |
![]()
Post
#22
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.427 Joined: 4 July 07 ![]() |
Daca 8k inseamna 8000 km atunci nu e mare un consum de 400-500 de ml de ulei pentru rulajul asta. Nu trebuie sa te alarmezi. Cel putin asta e parerea mea. La mine consumul (pierderea) era si este mai mare iar turbina e in stare buna. Tot parerea mea e ca cine foloseste expresia "la mine nu papa gram de ulei" o foloseste ca pe o figura de stil.
This post has been edited by Dan73: 23 Jan 2009, 20:22 |
--------------------
Citroen
C5 III
2.0 HDI, Exclusive, 140 cp
|
|
lucinebunu |
![]()
Post
#23
|
![]() Membru Group: Banned Posts: 147 Joined: 5 November 08 From: Timisoara ![]() |
asa'i dane
![]() ![]() ![]() |
--------------------
Renault
Laguna II
dci 2001 Expresion
- TM XX HCM XXL
|
|
dulovet25 |
![]()
Post
#24
|
Membru incepator Group: Members Posts: 56 Joined: 19 May 08 ![]() |
azi am dat interculeru jos si am constatat ca este spart
ma puteti ajuta cu niste preturi mai rezonabile multumesc frumos |
--------------------
Renault
Laguna 2/3
2002/2014
- tm83scd
|
|
lucinebunu |
![]()
Post
#25
|
![]() Membru Group: Banned Posts: 147 Joined: 5 November 08 From: Timisoara ![]() |
frate eu l'am luat de la AutoOvarom cu 720 RON acum 8 luni cand l'am pus nou dar e de loc si mai bine
![]() |
--------------------
Renault
Laguna II
dci 2001 Expresion
- TM XX HCM XXL
|
|
ionutz_vly |
![]()
Post
#26
|
Membru autentic Group: Members Posts: 443 Joined: 4 June 08 ![]() |
se mai poate repara un intercooler ??? ce credeti?
|
--------------------
renault
laguna 2
2003
- bz_80_vly
|
|
Dan73 |
![]()
Post
#27
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.427 Joined: 4 July 07 ![]() |
Doar carpit. Daca e fisurat pe laterale se sudeaza in argon. Daca e fisurat pe elementi se taie respectivul element si se astupa gaurile rezultate prin acelasi procedeu. Poate exista si oameni care se incumeta la sudura pe element dar eu nu stiu si nu am auzit. Sper sa ai norocul sa fie gaura pe lateral si nu la unul din elementi.
|
--------------------
Citroen
C5 III
2.0 HDI, Exclusive, 140 cp
|
|
ionutz_vly |
![]()
Post
#28
|
Membru autentic Group: Members Posts: 443 Joined: 4 June 08 ![]() |
cum se demonteaza un intercooler? a incercat cineva?dar pretul unuia nou care e?
|
--------------------
renault
laguna 2
2003
- bz_80_vly
|
|
Dan73 |
![]()
Post
#29
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.427 Joined: 4 July 07 ![]() |
Se dau farurile jos si spoilerul. Nu e chiar simplu. Unul nou e cam 700 lei.
|
--------------------
Citroen
C5 III
2.0 HDI, Exclusive, 140 cp
|
|
andu911 |
![]()
Post
#30
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.164 Joined: 18 February 05 From: Bucuresti - Berceni ![]() |
deci trebuie si reglate farurile dupa aia, nu ?
|
--------------------
-
-
-
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
|
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 28th April 2025 - 09:20 |