ulei in intercooler, probleme de turbo , intercooler, egr
![]() ![]() ![]() |
ulei in intercooler, probleme de turbo , intercooler, egr
postasu |
![]()
Post
#271
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.195 Joined: 23 August 11 From: Timisoara ![]() |
|
||
--------------------
Renault
Laguna III
2008
- TM ...... Renault Laguna 3 Sport Tourer
2.0dci, 2008, 110kw, Cand Dumnezeu a impartit mintea a zis " Editie Limitata" |
|||
SorinCT |
![]()
Post
#272
|
![]() Honor et Patria Group: Members Posts: 3.441 Joined: 22 July 07 From: Constanta ![]() |
Mai citeste odata ce am scris eu. Am recomandat sa nu faceti improvizatii cu sarme, tifoane si alte prostii prin epuratorul original. Asa cum am spus OCC-ul nu e pus degeaba drept pentru care anularea lui nu aduce nici un beneficiu motorului sau turbinei. Cine vrea sa isi puna aftermarket ceva mai sofisticat sa isi puna.
|
--------------------
Renault
Megane Sport Tourer
2012 Privilege 1.5 dCI
- CT-XX-LEA Citroen C4 1.6 HDi 2006
Clio III 1.5 dCi Expression 2007 EX: Megane Sedan II.1 1.5 dCi Expression 2005 |
|
mircea-daniel |
![]()
Post
#273
|
![]() Membru cu tubina Group: Members Posts: 1.023 Joined: 16 May 05 From: Banda I ![]() |
Nu suntem singurii care gandim asa, uite pe forumul VAG (renumite pentru placerea de a galgai ulei):
http://vwforum.promotor.ro/topic/106501-pa...separator-ulei/ Problema mea nu e neaparat "performanta". Masina trage foarte bine si asa, insa ma zgarie pe ochi sa vad pete de ulei pe langa furtune. Incepand cu primavara asta am luat totul la mana si vreau sa am 0 pete de ulei (mai am returul de la turbina si uleiul de pe voletul de inabusire). Cele de pe volet vor disparea cand va dispare si tot uleiul din admisie, deci peste 200-300 de km cand va trage totul din intercooler. This post has been edited by mircea-daniel: 6 Jun 2014, 14:26 |
--------------------
Renault
Lagunaaaa
2003
- B 666 GGG Cand aveam Clio mi se parea ca merg toti ca nebunii (consum 6%). Acum am leguma si mi se pare ca toti merg ca melcii (consum 10%).
|
|
mircea-daniel |
![]()
Post
#274
|
![]() Membru cu tubina Group: Members Posts: 1.023 Joined: 16 May 05 From: Banda I ![]() |
Revin cu niste observatii:
1.Am mers si merg cu gazele din carter scoase din admisie... Se pare ca orice filtru ai pune, tot trece ceva "uleios" in admisie. Aparent, uleiul incepe sa se "usuce" in zonele unde pana acum era umed. Zic aparent, ca poate ma insel, desi nu mai luceste ca inainte. 2.Am mers cam 100 de km... Poate 200... Masina trage acum mai bine, nu as putea spune "Am +30 de cai", insa se simte si se infige mai bine. 3.Inca caut o metoda de a face ceva cu acele gaze. As vrea sa evit scoaterea furtunului prin scut, ca la Daciile vechi, insa masina merge asa bine acum... 4.Nu am nici EGR, ceea ce inseamna ca acum intra numai oxigen pur in amestec. Deci, pe termen lung turbina poate avea probleme (o chestie semnalata pe forumurile franceze/britanice, chiar daca se pune ulei 5W40) si daca un injector incepe sa aiba probleme, e pericol cu pistonul corespunzator. Orice observatii sunt bine venite. This post has been edited by mircea-daniel: 11 Jun 2014, 11:09 |
--------------------
Renault
Lagunaaaa
2003
- B 666 GGG Cand aveam Clio mi se parea ca merg toti ca nebunii (consum 6%). Acum am leguma si mi se pare ca toti merg ca melcii (consum 10%).
|
|
mircea-daniel |
![]()
Post
#275
|
![]() Membru cu tubina Group: Members Posts: 1.023 Joined: 16 May 05 From: Banda I ![]() |
Am revenit.
Ce se poate intampla daca nu mai recirculez gazele din carter in admisie? Ori s-a curatat de tot intercoolerul, ori am eu placebo, ideea e ca in configuratia actuala (gazele din carter ies printr-un filtru de aer de scooter in compartimentul motor, uleiul e prins in catchcan) masina merge foarte ok. Foooooooarte ok, nu ma refer la putere sau cai sau whatever ci cum se aude si cum accelereaza (mult mai "smooth"). Singura problema: se scurge mult ulei pe sub epuratorul masinii, pobabil ca acum o cantitate mai mare de ulei se intoarce in bloc si nu fac fata garniturile. This post has been edited by mircea-daniel: 24 Jun 2014, 11:47 |
--------------------
Renault
Lagunaaaa
2003
- B 666 GGG Cand aveam Clio mi se parea ca merg toti ca nebunii (consum 6%). Acum am leguma si mi se pare ca toti merg ca melcii (consum 10%).
|
|
postasu |
![]()
Post
#276
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.195 Joined: 23 August 11 From: Timisoara ![]() |
Sunt de parere ca nu are ce sa pateasca motorul.
Verifica sa nu ai din greseala ceva furtune gatuite si sa faca presiune prea mare (din cauza aia sa iti arunce pe la garnituri). Eu deja circul cu masina asa de aproximativ 1000 km si sunt foarte multumit... curat in zona dumperului.... Mai nou am inceput sa bag ulei 2T in motorina 50 ml de ulei la 10 L de motorina. Mi se pare ca motorul e mult mai silentios. |
--------------------
Renault
Laguna III
2008
- TM ...... Renault Laguna 3 Sport Tourer
2.0dci, 2008, 110kw, Cand Dumnezeu a impartit mintea a zis " Editie Limitata" |
|
mircea-daniel |
![]()
Post
#277
|
![]() Membru cu tubina Group: Members Posts: 1.023 Joined: 16 May 05 From: Banda I ![]() |
La tine mai intra ceva in admisie. La mine nu mai intra nimic, am obturat aceea gaura si gazele inainte sa iasa in compartimentul motor sunt filtrate suplimentar intr-un filtru de aer de scuter.
Eu asta intreb, mie imi intra numai oxigen in amestec, nu am EGR cuplat, acum si gazele sunt scoase, ma gandesc sa nu apara vreo problema neprevazuta. |
--------------------
Renault
Lagunaaaa
2003
- B 666 GGG Cand aveam Clio mi se parea ca merg toti ca nebunii (consum 6%). Acum am leguma si mi se pare ca toti merg ca melcii (consum 10%).
|
|
postasu |
![]()
Post
#278
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.195 Joined: 23 August 11 From: Timisoara ![]() |
nu vad ce ar putea sa apara.
|
--------------------
Renault
Laguna III
2008
- TM ...... Renault Laguna 3 Sport Tourer
2.0dci, 2008, 110kw, Cand Dumnezeu a impartit mintea a zis " Editie Limitata" |
|
ccv81 |
![]()
Post
#279
|
![]() intr-o lume plina de gropi ma feresc si eu cum pot!!! Group: Members Posts: 396 Joined: 4 November 07 From: Botosani ![]() |
QUOTE(mircea-daniel @ 11 Jun 2014, 11:06) Revin cu niste observatii: 1.Am mers si merg cu gazele din carter scoase din admisie... Se pare ca orice filtru ai pune, tot trece ceva "uleios" in admisie. Aparent, uleiul incepe sa se "usuce" in zonele unde pana acum era umed. Zic aparent, ca poate ma insel, desi nu mai luceste ca inainte. 2.Am mers cam 100 de km... Poate 200... Masina trage acum mai bine, nu as putea spune "Am +30 de cai", insa se simte si se infige mai bine. 3.Inca caut o metoda de a face ceva cu acele gaze. As vrea sa evit scoaterea furtunului prin scut, ca la Daciile vechi, insa masina merge asa bine acum... 4.Nu am nici EGR, ceea ce inseamna ca acum intra numai oxigen pur in amestec. Deci, pe termen lung turbina poate avea probleme (o chestie semnalata pe forumurile franceze/britanice, chiar daca se pune ulei 5W40) si daca un injector incepe sa aiba probleme, e pericol cu pistonul corespunzator. Orice observatii sunt bine venite. ai reusit sa faci ceva pana la urma?daca da,pune niste fotografii |
--------------------
renault
laguna2
2003 EXPRESSION 79kw 107cp
- BT 01 XUA Ciuclea Cristian.(cristianciuclea@yahoo.com) 0740780113-pt cei care vor sa ma contacteze,oricand cu placere
|
|
postasu |
![]()
Post
#280
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.195 Joined: 23 August 11 From: Timisoara ![]() |
Dupa aproximativ 2000 km (poate 3000) nu mai stiu exact, am desfacut oil catch can-ul sa vedem ce gasesc in el.
Atasat aveti poze... Eu zic ca isi face treaba, motorul e mult mai curat. Attached thumbnail(s) DSC_0359.JPG ( Size: 4.15mb ) Number of downloads: 972 DSC_0360.JPG ( Size: 3.39mb ) Number of downloads: 996 |
--------------------
Renault
Laguna III
2008
- TM ...... Renault Laguna 3 Sport Tourer
2.0dci, 2008, 110kw, Cand Dumnezeu a impartit mintea a zis " Editie Limitata" |
|
mihnis |
![]()
Post
#281
|
![]() MeMbRu normal Group: Members Posts: 502 Joined: 2 September 07 From: Tirgu Mures ![]() |
Salut Postasu
de unde ai cumparat oil catch can-ul? imi poti da detalii+detalii de montaj?multumesc mult |
--------------------
Renault
Laguna II Dinamique
2003/1,9 Dci, 88 KW,Carminat Nav
- MS xx yyy
|
|
postasu |
![]()
Post
#282
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.195 Joined: 23 August 11 From: Timisoara ![]() |
La pagina 8 de la acest topic gasesti tot. Postul 213, 214 si 220
Daca nu vrei sa te complici cu China, se vinde si in Romania.. De exemplu : http://horguemtuning.ro/articol-nou/7758/r...mmro.html#focus Dar sunt si modele cum am eu dar ajung la 200 RON in Romania Bafta This post has been edited by postasu: 24 Aug 2014, 09:00 |
--------------------
Renault
Laguna III
2008
- TM ...... Renault Laguna 3 Sport Tourer
2.0dci, 2008, 110kw, Cand Dumnezeu a impartit mintea a zis " Editie Limitata" |
|
tonu_adrian |
![]()
Post
#283
|
Membru incepator Group: Members Posts: 21 Joined: 14 January 08 ![]() |
Am luat o laguna din 2001, 1.9 120 cai, fostul proprietar a schimbat motorul dar masina nu mai tragea...a shimbat senzorul dupa tubulatura de admisie cu unul marca facet.
Acum masina e in posesia mea... Schimbat senzor TRS cu unul nou, pierburg. Dupa loc daca apas acceleratia pana la fund abia pleaca si abia ajunge la maxim 2000 rpm, daca accelerez scurt de 1-2 ori masina isi revine si trage binisor pana la 3000 rpm (dar oricum nu trage de 120 cai..sa zicem 80-90 cel mult), chestia asta cu apasatul scurt al acceleratiei de 2-3 ori trebuie s-o fac aproape la fiecare semafor. Daca scot mufa senzorului de presiune dupa tubulatura de admisie,se aprinde rezistenta in bord iar de faza cu acceleratul nu mai e nevoie, masina merge , se tureaza pana la maxim,,,dar fara vlaga. (parca ar avea 60-70 cai maxim) Pe tester iesea egr-ul, partea mecanica nu am reusit s-o scot decat 1 cm, nu mai aveam timp..am montat la loc..si supriza fugea de rupea(dar faza cu acceleratul de 2 ori a ramas valabila). A doua zi am reusit sa scot egr-ul, l-am curatat, l-am ilocuit cu altul din dezmembrari...dar masina tot nu are vlaga cum trebuie. Pe tester nu imi mai apare nici o eroare la motor.....ce ar putea sa aiba? This post has been edited by tonu_adrian: 24 Oct 2014, 18:43 |
--------------------
renault
laguna 2
grandtour 1.9 dci 120
- gl21ton
|
|
postasu |
![]()
Post
#284
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.195 Joined: 23 August 11 From: Timisoara ![]() |
Eroare pe motor inseamna cam multe !
|
--------------------
Renault
Laguna III
2008
- TM ...... Renault Laguna 3 Sport Tourer
2.0dci, 2008, 110kw, Cand Dumnezeu a impartit mintea a zis " Editie Limitata" |
|
rmg |
![]()
Post
#285
|
Membru autentic Group: Members Posts: 512 Joined: 5 April 04 From: Bucuresti ![]() |
Nu e cam mare la 400ml capacitate? Am vazut ca tu l-ai pus imediat dupa bara si mie personal nu-mi place cum se vede.
Intentionez sa montez si eu asa ceva si vad ca la vanzare sunt numai asa ceva, de 400-500ml capacitate. Or acolo sunt cantitati mici de ulei care se condenseaza si se aduna in pahar. Mi-ar placea sa mearga montat lipit de tubul de la joja prins cu niste bride. @postasu: cand ai dat bara jos sa cureti tubulatura de admisie si intercoolerul, nu era mai usor sa dai intercoolerul prin partea de jos? Ca s-ar putea sa trebuiasca sa dau si eu jos intercoolerul si am acces la rampa sa fac asta fara sa dau farurile jos. |
--------------------
Renault
Laguna II 1.9dCI break
2002 Initiale Ex: Renault Laguna 2002, 1.9dci Dynamique
Este mai bine sa taci si sa dai impresia ca esti prost decat sa vorbesti si sa inlaturi orice dubiu! |
|
postasu |
![]()
Post
#286
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.195 Joined: 23 August 11 From: Timisoara ![]() |
Salut,
Acum l-am mutat catch can-ul in compartimentul motor.. am gasit o locatie buna (singurul dezavantaj este ca nu pot sa mai pun capacul de plastic pe motor -> dar nu imi pasa). Poti sa scoti intercoolerul si pe jos, daca ai groapa. Eu cum nu am garaj si operatiunea a fost facuta in fata blocului l-am scos pe sus. bafta |
--------------------
Renault
Laguna III
2008
- TM ...... Renault Laguna 3 Sport Tourer
2.0dci, 2008, 110kw, Cand Dumnezeu a impartit mintea a zis " Editie Limitata" |
|
rmg |
![]()
Post
#287
|
Membru autentic Group: Members Posts: 512 Joined: 5 April 04 From: Bucuresti ![]() |
Multam, n-a mai fost nevoie. E intreg intercoolerul, furtunul care pleaca din el in sus spre admisie era ciupit.
Daca nu gasesc ceva mai mic nu mai pun deloc. 17 Mar 2015, 01:01: Ce spuneti de asa ceva? In poza este un filtru folosit la compresoarele de aer sa condenseze apa din aer. Are IN/OUT si in partea de jos un surub de scurgere a apei. In loc de filtrul din interior se poate pune pasla metalica. Se prind 2 stutzuri pt IN/OUT care sa intepe furtunul ala care intra in epurator in partea de jos si se prinde in furtunul ala din plastic sus spre admisie. Eu l-am gasit pe afara pe la 8$ dar cred ca exista si la noi in magazinele de specialitate asa ceva. This post has been edited by rmg: 16 Mar 2015, 23:01 Attached thumbnail(s) filtru.JPG ( Size: 49.94k ) Number of downloads: 762 |
--------------------
Renault
Laguna II 1.9dCI break
2002 Initiale Ex: Renault Laguna 2002, 1.9dci Dynamique
Este mai bine sa taci si sa dai impresia ca esti prost decat sa vorbesti si sa inlaturi orice dubiu! |
|
ionica.ardelean |
![]()
Post
#288
|
![]() Membru Group: Members Posts: 110 Joined: 25 May 10 From: Baia Mare ![]() |
Salut. Am schimbat de curând epuratorul de ulei(124 ron) ,am demontat intercoolerul si furtunele lui, le-am spălat și de atunci e curat dumperul(de vreo 2 săptămâni și 600 km).Precizez că nu am găsit ulei în intercooler, doar ceva urme, dar nu să curgă din el).Sper să vă fie de folos.
|
--------------------
renault
Laguna 3 hatchback
2011, 1.5 diesel, 110 cp
|
|
Gelula |
![]()
Post
#289
|
Membru incepator Group: Members Posts: 29 Joined: 18 July 08 ![]() |
QUOTE(mircea-daniel @ 24 Jun 2014, 12:12) La tine mai intra ceva in admisie. La mine nu mai intra nimic, am obturat aceea gaura si gazele inainte sa iasa in compartimentul motor sunt filtrate suplimentar intr-un filtru de aer de scuter. Eu asta intreb, mie imi intra numai oxigen in amestec, nu am EGR cuplat, acum si gazele sunt scoase, ma gandesc sa nu apara vreo problema neprevazuta. Au aparut ceva probleme ca si eu am de gand sa obturez gaura aia si nu stiu daca e bine sau nu...in mod normal lagarele turbinei sunt alimentate cu ulei pe circuitul de ulei al turbinei deci vaporii de ulei de la epurator nu cred ca au vreun rol de lubrifiere. |
--------------------
renault
laguna 2
2003-privilege 1,9dci 88kw
|
|
DYNYcosti |
![]()
Post
#290
|
Membru incepator Group: Members Posts: 6 Joined: 24 May 10 ![]() |
salut ,a trecut ceva timp de cand nu am mai postat nimic pe forum,dara acuma am achizitionat o laguna 2 1.9 dci din 2003 120 cp,idea e ca mia cazut turbo,scotea un fum alb de am umplut toata strada si se auzea un zdranganit la turbo,dupa multe cautari pe forumuri si alte siteuri am ajuns la concluzia ca este turbo cazut,zis si facut astazi de dimineata mam apucat de desfacut turbo singur ,operatia reusita dupa multe injuraturi si zgarieturi ,turbo l-am scos este varza ,am comandat unul SH de la o laguna din 2004 cu 120000 la bord,din pacate abea dupa ce lam comadat am vazut pe net ca sunt de doua tipuri cu geometrie variabila si fixa ,cel de pe masina mea era cred variabila ,din cate am inteles daca are supapa aia de vacuum cu tevusca in sus este variabila daca o are cu tevusca in laterala este fixa ,daca stie careva e vreo diferenta daca pun fixa , a sa nu va mai spun ca curge ulei intre capacul de la baia de ulei si cutie ,maine o sa ma apuc si de aia sa vad poate scap ieftin sa fie doar garnitura de la capac fisurata ,daca nu am inteles ca poate fi simeringul de la palier si atunci e cam nasol,o seara buna tuturor
|
--------------------
renault
Laguna
2002
|
|
Lupu_Cadmiel |
![]()
Post
#291
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 749 Joined: 9 October 14 From: Dumbrava Timis ![]() |
Nu se potriveste turbo cu geometrie fixa in loc de geometrie variabila. Nu se potriveste nici la montare nici la soft.
|
--------------------
Renault
Laguna
2 2002 1.9dci 88kw 120cp 290.000km
- M 3185 BK Renault Talisman 2021, 2.0 blue dCi 160cp Intens 75.000km
Renault Trafic 2006 1.9dCi 100cp 268000k, |
|
bigigi |
![]()
Post
#292
|
Membru autentic Group: Members Posts: 907 Joined: 29 September 06 From: Brasov ![]() |
UP
|
--------------------
Renault
Laguna 1.9 dci , Laguna 2.0 dci
2006
- BV 07 UDL
|
|
mih_ll |
![]()
Post
#293
|
Membru Group: Members Posts: 137 Joined: 25 July 15 ![]() |
Am mers cu furtunasul ala din epurator într-o sticluță și în vreo 60 km mia băgat vreo 100ml de ulei în sticluță.sa fie epuratorul de vina sau cv mai grav?
|
--------------------
renault
Laguna II
2002
- vn06zlh
|
|
bigigi |
![]()
Post
#294
|
Membru autentic Group: Members Posts: 907 Joined: 29 September 06 From: Brasov ![]() |
Este un avertisment , este necesar sa faci o verificare a compresiei in cilindri.
|
--------------------
Renault
Laguna 1.9 dci , Laguna 2.0 dci
2006
- BV 07 UDL
|
|
mih_ll |
![]()
Post
#295
|
Membru Group: Members Posts: 137 Joined: 25 July 15 ![]() |
Am spălat epuratorul cu spray de plăcute și parca nu mai scapă asa mult ulei.am golit sticluță și aștept sa vad cât scăpa după ce merg vreo 50 km...
|
--------------------
renault
Laguna II
2002
- vn06zlh
|
|
Smash10 |
![]()
Post
#296
|
Membru incepator Group: Members Posts: 40 Joined: 25 February 16 ![]() |
Salutare. Am o laguna 2 din 2001 / 1.9 de 120 cai. Am rectificat turbina si schimbat un furtun de lanturbo care era crepat. Am scos'o din service si o vreme mergea bine tragea cum ar trebui simteam turbo'ul cum intra dar acuma iar e lenesa si nu arenputere deloc nu simt turbo ca lucreaza...poate lucreaza dar nu cum ar trebui. Mi'a dat o eroare in bord cea cu spirala portocalie ( preincalzire diesel ) si pe tester a.dat ceva cu presiune in galeria de admisie sau ceva de genu nu mai retin si eroarea a fost stearsa si acum astept poate apare iar sa ma duc la tester sa vad mai exact.o sa ma duc sa imi curete egr pt inceput sa vad daca.e vreo schimbare.astept ceva pareri. Va multumesc !
|
--------------------
Renault
Laguna 2
2001
- CJ 91 PDC
|
|
Lupu_Cadmiel |
![]()
Post
#297
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 749 Joined: 9 October 14 From: Dumbrava Timis ![]() |
ai ori presiune scazuta ori suprapresiune. si se aprinde ori din cauza la trs ori sa bulit turbina.(la a mea reconditionata sau rupt paletele ).
This post has been edited by Lupu_Cadmiel: 19 Mar 2016, 19:05 |
--------------------
Renault
Laguna
2 2002 1.9dci 88kw 120cp 290.000km
- M 3185 BK Renault Talisman 2021, 2.0 blue dCi 160cp Intens 75.000km
Renault Trafic 2006 1.9dCi 100cp 268000k, |
|
Smash10 |
![]()
Post
#298
|
Membru incepator Group: Members Posts: 40 Joined: 25 February 16 ![]() |
Pai abia daca.am facut 1000 de km de cand am reconditionat turbina si doar primele zile a tras masina cum trebuie ...in a 2 cand o calcam trebuia sa ma tin de volan ...acuma abia trage ...cum se poate verifica trs'ul daca lucreaza in parametri normali? Mai exact e senzorul acela de langa filtrul de.aer?
|
--------------------
Renault
Laguna 2
2001
- CJ 91 PDC
|
|
Lupu_Cadmiel |
![]()
Post
#299
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 749 Joined: 9 October 14 From: Dumbrava Timis ![]() |
Trs-ul ii cel din partea stanga ce intra 2 furtunase cu vacum in el. Daca ai un ddt2000 sa citesti eroarea ar fi bine...ca pe tester multimarca nuprea da ce trebuie si nici nu explica cauza. Daca cumva ai drum inspre TM ma anunti si rezolvam problema oricare ar fi ea(dau piese de pe a mea ca ii lovita)
|
--------------------
Renault
Laguna
2 2002 1.9dci 88kw 120cp 290.000km
- M 3185 BK Renault Talisman 2021, 2.0 blue dCi 160cp Intens 75.000km
Renault Trafic 2006 1.9dCi 100cp 268000k, |
|
Smash10 |
![]()
Post
#300
|
Membru incepator Group: Members Posts: 40 Joined: 25 February 16 ![]() |
Nu stiu cand o sa ajung eu pe acolo...sunt din dej dar mersi oricum apreciez ! Eroarea a fost stearsa si nu a mai aparut...degeaba pun testerul pe ea ca nu arata nimic nu? Si supra alimentarea dn ce cauza poate fi?
|
--------------------
Renault
Laguna 2
2001
- CJ 91 PDC
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 10th May 2025 - 08:18 |