Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

11 Pages « < 8 9 10 11 > 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

ulei in intercooler, probleme de turbo , intercooler, egr

postasu
post 6 Jun 2014, 09:17
Post #271


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.195
Joined: 23 August 11
From: Timisoara




SorinCT poate ai rabdare sa te uiti la tot filmuletul de mai jos si chiar sa il asculti pe baiatul (chiar pare ca stie ce zice)

https://www.youtube.com/watch?v=sXz4ODvjczs

+ ca am vazut oil catch can-uri montate chiar si pe masini de competitie (drift spre exemplu)... Daca era o "improvizatie" atat de proasta nu cred ca o montau baieti aia pe masini de competitie.
+ ca la firma la care lucrez sunt vreo 3, megane-uri 3 (40 000 km) la care din cauza epuratorului a aparut ulei in zona turbinei si pe tubulatura (parerea mea).

Oricum fiecare face ce vrea cu masina lui... eu am optat sa incerc acest oil catch can si pot sa spun ca sunt foarte multumit. Am aproape 1000 km de la montaj si zona dumper/galerie admisie este curat. Nu mai am ulei acolo.


--------------------
Renault Laguna III 2008 - TM ......
Renault Laguna 3 Sport Tourer
2.0dci, 2008, 110kw,

Cand Dumnezeu a impartit mintea a zis " Editie Limitata"
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
SorinCT
post 6 Jun 2014, 09:27
Post #272


Honor et Patria


Group: Members
Posts: 3.441
Joined: 22 July 07
From: Constanta




Mai citeste odata ce am scris eu. Am recomandat sa nu faceti improvizatii cu sarme, tifoane si alte prostii prin epuratorul original. Asa cum am spus OCC-ul nu e pus degeaba drept pentru care anularea lui nu aduce nici un beneficiu motorului sau turbinei. Cine vrea sa isi puna aftermarket ceva mai sofisticat sa isi puna.


--------------------
Renault Megane Sport Tourer 2012 Privilege 1.5 dCI - CT-XX-LEA
Citroen C4 1.6 HDi 2006
Clio III 1.5 dCi Expression 2007
EX: Megane Sedan II.1 1.5 dCi Expression 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mircea-daniel
post 6 Jun 2014, 14:24
Post #273


Membru cu tubina


Group: Members
Posts: 1.023
Joined: 16 May 05
From: Banda I




Nu suntem singurii care gandim asa, uite pe forumul VAG (renumite pentru placerea de a galgai ulei):
http://vwforum.promotor.ro/topic/106501-pa...separator-ulei/


Problema mea nu e neaparat "performanta". Masina trage foarte bine si asa, insa ma zgarie pe ochi sa vad pete de ulei pe langa furtune. Incepand cu primavara asta am luat totul la mana si vreau sa am 0 pete de ulei (mai am returul de la turbina si uleiul de pe voletul de inabusire). Cele de pe volet vor disparea cand va dispare si tot uleiul din admisie, deci peste 200-300 de km cand va trage totul din intercooler.

This post has been edited by mircea-daniel: 6 Jun 2014, 14:26


--------------------
Renault Lagunaaaa 2003 - B 666 GGG
Cand aveam Clio mi se parea ca merg toti ca nebunii (consum 6%). Acum am leguma si mi se pare ca toti merg ca melcii (consum 10%).
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mircea-daniel
post 11 Jun 2014, 11:06
Post #274


Membru cu tubina


Group: Members
Posts: 1.023
Joined: 16 May 05
From: Banda I




Revin cu niste observatii:
1.Am mers si merg cu gazele din carter scoase din admisie... Se pare ca orice filtru ai pune, tot trece ceva "uleios" in admisie. Aparent, uleiul incepe sa se "usuce" in zonele unde pana acum era umed. Zic aparent, ca poate ma insel, desi nu mai luceste ca inainte.
2.Am mers cam 100 de km... Poate 200... Masina trage acum mai bine, nu as putea spune "Am +30 de cai", insa se simte si se infige mai bine.
3.Inca caut o metoda de a face ceva cu acele gaze. As vrea sa evit scoaterea furtunului prin scut, ca la Daciile vechi, insa masina merge asa bine acum...
4.Nu am nici EGR, ceea ce inseamna ca acum intra numai oxigen pur in amestec. Deci, pe termen lung turbina poate avea probleme (o chestie semnalata pe forumurile franceze/britanice, chiar daca se pune ulei 5W40) si daca un injector incepe sa aiba probleme, e pericol cu pistonul corespunzator.

Orice observatii sunt bine venite.

This post has been edited by mircea-daniel: 11 Jun 2014, 11:09


--------------------
Renault Lagunaaaa 2003 - B 666 GGG
Cand aveam Clio mi se parea ca merg toti ca nebunii (consum 6%). Acum am leguma si mi se pare ca toti merg ca melcii (consum 10%).
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mircea-daniel
post 24 Jun 2014, 11:42
Post #275


Membru cu tubina


Group: Members
Posts: 1.023
Joined: 16 May 05
From: Banda I




Am revenit.
Ce se poate intampla daca nu mai recirculez gazele din carter in admisie?
Ori s-a curatat de tot intercoolerul, ori am eu placebo, ideea e ca in configuratia actuala (gazele din carter ies printr-un filtru de aer de scooter in compartimentul motor, uleiul e prins in catchcan) masina merge foarte ok. Foooooooarte ok, nu ma refer la putere sau cai sau whatever ci cum se aude si cum accelereaza (mult mai "smooth").

Singura problema: se scurge mult ulei pe sub epuratorul masinii, pobabil ca acum o cantitate mai mare de ulei se intoarce in bloc si nu fac fata garniturile.

This post has been edited by mircea-daniel: 24 Jun 2014, 11:47


--------------------
Renault Lagunaaaa 2003 - B 666 GGG
Cand aveam Clio mi se parea ca merg toti ca nebunii (consum 6%). Acum am leguma si mi se pare ca toti merg ca melcii (consum 10%).
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
postasu
post 24 Jun 2014, 12:09
Post #276


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.195
Joined: 23 August 11
From: Timisoara




Sunt de parere ca nu are ce sa pateasca motorul.
Verifica sa nu ai din greseala ceva furtune gatuite si sa faca presiune prea mare (din cauza aia sa iti arunce pe la garnituri).
Eu deja circul cu masina asa de aproximativ 1000 km si sunt foarte multumit... curat in zona dumperului....
Mai nou am inceput sa bag ulei 2T in motorina 50 ml de ulei la 10 L de motorina.
Mi se pare ca motorul e mult mai silentios.


--------------------
Renault Laguna III 2008 - TM ......
Renault Laguna 3 Sport Tourer
2.0dci, 2008, 110kw,

Cand Dumnezeu a impartit mintea a zis " Editie Limitata"
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mircea-daniel
post 24 Jun 2014, 12:12
Post #277


Membru cu tubina


Group: Members
Posts: 1.023
Joined: 16 May 05
From: Banda I




La tine mai intra ceva in admisie. La mine nu mai intra nimic, am obturat aceea gaura si gazele inainte sa iasa in compartimentul motor sunt filtrate suplimentar intr-un filtru de aer de scuter.

Eu asta intreb, mie imi intra numai oxigen in amestec, nu am EGR cuplat, acum si gazele sunt scoase, ma gandesc sa nu apara vreo problema neprevazuta.


--------------------
Renault Lagunaaaa 2003 - B 666 GGG
Cand aveam Clio mi se parea ca merg toti ca nebunii (consum 6%). Acum am leguma si mi se pare ca toti merg ca melcii (consum 10%).
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
postasu
post 24 Jun 2014, 12:18
Post #278


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.195
Joined: 23 August 11
From: Timisoara




nu vad ce ar putea sa apara.


--------------------
Renault Laguna III 2008 - TM ......
Renault Laguna 3 Sport Tourer
2.0dci, 2008, 110kw,

Cand Dumnezeu a impartit mintea a zis " Editie Limitata"
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ccv81
post 25 Jun 2014, 17:06
Post #279


intr-o lume plina de gropi ma feresc si eu cum pot!!!


Group: Members
Posts: 396
Joined: 4 November 07
From: Botosani




QUOTE(mircea-daniel @ 11 Jun 2014, 11:06)
Revin cu niste observatii:
1.Am mers si merg cu gazele din carter scoase din admisie... Se pare ca orice filtru ai pune, tot trece ceva "uleios" in admisie. Aparent, uleiul incepe sa se "usuce" in zonele unde pana acum era umed. Zic aparent, ca poate ma insel, desi nu mai luceste ca inainte.
2.Am mers cam 100 de km... Poate 200... Masina trage acum mai bine, nu as putea spune "Am +30 de cai", insa se simte si se infige mai bine.
3.Inca caut o metoda de a face ceva cu acele gaze. As vrea sa evit scoaterea furtunului prin scut, ca la Daciile vechi, insa masina merge asa bine acum...
4.Nu am nici EGR, ceea ce inseamna ca acum intra numai oxigen pur in amestec. Deci, pe termen lung turbina poate avea probleme (o chestie semnalata pe forumurile franceze/britanice, chiar daca se pune ulei 5W40) si daca un injector incepe sa aiba probleme, e pericol cu pistonul corespunzator.

Orice observatii sunt bine venite.
*


ai reusit sa faci ceva pana la urma?daca da,pune niste fotografii


--------------------
renault laguna2 2003 EXPRESSION 79kw 107cp - BT 01 XUA
Ciuclea Cristian.(cristianciuclea@yahoo.com) 0740780113-pt cei care vor sa ma contacteze,oricand cu placere
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
postasu
post 23 Aug 2014, 16:46
Post #280


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.195
Joined: 23 August 11
From: Timisoara




Dupa aproximativ 2000 km (poate 3000) nu mai stiu exact, am desfacut oil catch can-ul sa vedem ce gasesc in el.
Atasat aveti poze...
Eu zic ca isi face treaba, motorul e mult mai curat.

Attached thumbnail(s)
DSC_0359.JPG ( Size: 4.15mb ) Number of downloads: 972
DSC_0360.JPG ( Size: 3.39mb ) Number of downloads: 996


--------------------
Renault Laguna III 2008 - TM ......
Renault Laguna 3 Sport Tourer
2.0dci, 2008, 110kw,

Cand Dumnezeu a impartit mintea a zis " Editie Limitata"
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mihnis
post 24 Aug 2014, 06:51
Post #281


MeMbRu normal


Group: Members
Posts: 502
Joined: 2 September 07
From: Tirgu Mures




Salut Postasu
de unde ai cumparat oil catch can-ul?
imi poti da detalii+detalii de montaj?multumesc mult


--------------------
Renault Laguna II Dinamique 2003/1,9 Dci, 88 KW,Carminat Nav - MS xx yyy
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
postasu
post 24 Aug 2014, 08:54
Post #282


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.195
Joined: 23 August 11
From: Timisoara




La pagina 8 de la acest topic gasesti tot. Postul 213, 214 si 220
Daca nu vrei sa te complici cu China, se vinde si in Romania..
De exemplu :
http://horguemtuning.ro/articol-nou/7758/r...mmro.html#focus

Dar sunt si modele cum am eu dar ajung la 200 RON in Romania

Bafta

This post has been edited by postasu: 24 Aug 2014, 09:00


--------------------
Renault Laguna III 2008 - TM ......
Renault Laguna 3 Sport Tourer
2.0dci, 2008, 110kw,

Cand Dumnezeu a impartit mintea a zis " Editie Limitata"
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tonu_adrian
post 24 Oct 2014, 18:37
Post #283


Membru incepator


Group: Members
Posts: 21
Joined: 14 January 08




Am luat o laguna din 2001, 1.9 120 cai, fostul proprietar a schimbat motorul dar masina nu mai tragea...a shimbat senzorul dupa tubulatura de admisie cu unul marca facet.
Acum masina e in posesia mea...
Schimbat senzor TRS cu unul nou, pierburg.

Dupa loc daca apas acceleratia pana la fund abia pleaca si abia ajunge la maxim 2000 rpm, daca accelerez scurt de 1-2 ori masina isi revine si trage binisor pana la 3000 rpm (dar oricum nu trage de 120 cai..sa zicem 80-90 cel mult), chestia asta cu apasatul scurt al acceleratiei de 2-3 ori trebuie s-o fac aproape la fiecare semafor.
Daca scot mufa senzorului de presiune dupa tubulatura de admisie,se aprinde rezistenta in bord iar de faza cu acceleratul nu mai e nevoie, masina merge , se tureaza pana la maxim,,,dar fara vlaga. (parca ar avea 60-70 cai maxim)

Pe tester iesea egr-ul, partea mecanica nu am reusit s-o scot decat 1 cm, nu mai aveam timp..am montat la loc..si supriza fugea de rupea(dar faza cu acceleratul de 2 ori a ramas valabila). A doua zi am reusit sa scot egr-ul, l-am curatat, l-am ilocuit cu altul din dezmembrari...dar masina tot nu are vlaga cum trebuie.

Pe tester nu imi mai apare nici o eroare la motor.....ce ar putea sa aiba?

This post has been edited by tonu_adrian: 24 Oct 2014, 18:43


--------------------
renault laguna 2 grandtour 1.9 dci 120 - gl21ton
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
postasu
post 24 Oct 2014, 19:18
Post #284


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.195
Joined: 23 August 11
From: Timisoara




Eroare pe motor inseamna cam multe !


--------------------
Renault Laguna III 2008 - TM ......
Renault Laguna 3 Sport Tourer
2.0dci, 2008, 110kw,

Cand Dumnezeu a impartit mintea a zis " Editie Limitata"
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
rmg
post 9 Mar 2015, 16:45
Post #285


Membru autentic


Group: Members
Posts: 512
Joined: 5 April 04
From: Bucuresti




Nu e cam mare la 400ml capacitate? Am vazut ca tu l-ai pus imediat dupa bara si mie personal nu-mi place cum se vede.
Intentionez sa montez si eu asa ceva si vad ca la vanzare sunt numai asa ceva, de 400-500ml capacitate. Or acolo sunt cantitati mici de ulei care se condenseaza si se aduna in pahar.
Mi-ar placea sa mearga montat lipit de tubul de la joja prins cu niste bride.
@postasu: cand ai dat bara jos sa cureti tubulatura de admisie si intercoolerul, nu era mai usor sa dai intercoolerul prin partea de jos? Ca s-ar putea sa trebuiasca sa dau si eu jos intercoolerul si am acces la rampa sa fac asta fara sa dau farurile jos.


--------------------
Renault Laguna II 1.9dCI break 2002 Initiale
Ex: Renault Laguna 2002, 1.9dci Dynamique
Este mai bine sa taci si sa dai impresia ca esti prost decat sa vorbesti si sa inlaturi orice dubiu!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
postasu
post 14 Mar 2015, 18:44
Post #286


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.195
Joined: 23 August 11
From: Timisoara




Salut,

Acum l-am mutat catch can-ul in compartimentul motor.. am gasit o locatie buna (singurul dezavantaj este ca nu pot sa mai pun capacul de plastic pe motor -> dar nu imi pasa). Poti sa scoti intercoolerul si pe jos, daca ai groapa. Eu cum nu am garaj si operatiunea a fost facuta in fata blocului l-am scos pe sus.

bafta


--------------------
Renault Laguna III 2008 - TM ......
Renault Laguna 3 Sport Tourer
2.0dci, 2008, 110kw,

Cand Dumnezeu a impartit mintea a zis " Editie Limitata"
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
rmg
post 16 Mar 2015, 22:09
Post #287


Membru autentic


Group: Members
Posts: 512
Joined: 5 April 04
From: Bucuresti




Multam, n-a mai fost nevoie. E intreg intercoolerul, furtunul care pleaca din el in sus spre admisie era ciupit.
Daca nu gasesc ceva mai mic nu mai pun deloc.

17 Mar 2015, 01:01:
Ce spuneti de asa ceva?
In poza este un filtru folosit la compresoarele de aer sa condenseze apa din aer.
Are IN/OUT si in partea de jos un surub de scurgere a apei. In loc de filtrul din interior se poate pune pasla metalica. Se prind 2 stutzuri pt IN/OUT care sa intepe furtunul ala care intra in epurator in partea de jos si se prinde in furtunul ala din plastic sus spre admisie.
Eu l-am gasit pe afara pe la 8$ dar cred ca exista si la noi in magazinele de specialitate asa ceva.

This post has been edited by rmg: 16 Mar 2015, 23:01

Attached thumbnail(s)
filtru.JPG ( Size: 49.94k ) Number of downloads: 762


--------------------
Renault Laguna II 1.9dCI break 2002 Initiale
Ex: Renault Laguna 2002, 1.9dci Dynamique
Este mai bine sa taci si sa dai impresia ca esti prost decat sa vorbesti si sa inlaturi orice dubiu!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ionica.ardelean
post 3 May 2015, 19:39
Post #288


Membru


Group: Members
Posts: 110
Joined: 25 May 10
From: Baia Mare




Salut. Am schimbat de curând epuratorul de ulei(124 ron) ,am demontat intercoolerul si furtunele lui, le-am spălat și de atunci e curat dumperul(de vreo 2 săptămâni și 600 km).Precizez că nu am găsit ulei în intercooler, doar ceva urme, dar nu să curgă din el).Sper să vă fie de folos.


--------------------
renault Laguna 3 hatchback 2011, 1.5 diesel, 110 cp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Gelula
post 12 May 2015, 18:19
Post #289


Membru incepator


Group: Members
Posts: 29
Joined: 18 July 08




QUOTE(mircea-daniel @ 24 Jun 2014, 12:12)
La tine mai intra ceva in admisie. La mine nu mai intra nimic, am obturat aceea gaura si gazele inainte sa iasa in compartimentul motor sunt filtrate suplimentar intr-un filtru de aer de scuter.

Eu asta intreb, mie imi intra numai oxigen in amestec, nu am EGR cuplat, acum si gazele sunt scoase, ma gandesc sa nu apara vreo problema neprevazuta.
*



Au aparut ceva probleme ca si eu am de gand sa obturez gaura aia si nu stiu daca e bine sau nu...in mod normal lagarele turbinei sunt alimentate cu ulei pe circuitul de ulei al turbinei deci vaporii de ulei de la epurator nu cred ca au vreun rol de lubrifiere.


--------------------
renault laguna 2 2003-privilege 1,9dci 88kw
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DYNYcosti
post 16 Oct 2015, 20:00
Post #290


Membru incepator


Group: Members
Posts: 6
Joined: 24 May 10




salut ,a trecut ceva timp de cand nu am mai postat nimic pe forum,dara acuma am achizitionat o laguna 2 1.9 dci din 2003 120 cp,idea e ca mia cazut turbo,scotea un fum alb de am umplut toata strada si se auzea un zdranganit la turbo,dupa multe cautari pe forumuri si alte siteuri am ajuns la concluzia ca este turbo cazut,zis si facut astazi de dimineata mam apucat de desfacut turbo singur ,operatia reusita dupa multe injuraturi si zgarieturi ,turbo l-am scos este varza ,am comandat unul SH de la o laguna din 2004 cu 120000 la bord,din pacate abea dupa ce lam comadat am vazut pe net ca sunt de doua tipuri cu geometrie variabila si fixa ,cel de pe masina mea era cred variabila ,din cate am inteles daca are supapa aia de vacuum cu tevusca in sus este variabila daca o are cu tevusca in laterala este fixa ,daca stie careva e vreo diferenta daca pun fixa , a sa nu va mai spun ca curge ulei intre capacul de la baia de ulei si cutie ,maine o sa ma apuc si de aia sa vad poate scap ieftin sa fie doar garnitura de la capac fisurata ,daca nu am inteles ca poate fi simeringul de la palier si atunci e cam nasol,o seara buna tuturor


--------------------
renault Laguna 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Lupu_Cadmiel
post 16 Oct 2015, 20:50
Post #291


Membru autentic


Group: Members
Posts: 749
Joined: 9 October 14
From: Dumbrava Timis




Nu se potriveste turbo cu geometrie fixa in loc de geometrie variabila. Nu se potriveste nici la montare nici la soft.


--------------------
Renault Laguna 2 2002 1.9dci 88kw 120cp 290.000km - M 3185 BK
Renault Talisman 2021, 2.0 blue dCi 160cp Intens 75.000km
Renault Trafic 2006 1.9dCi 100cp 268000k,
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bigigi
post 5 Nov 2015, 19:10
Post #292


Membru autentic


Group: Members
Posts: 907
Joined: 29 September 06
From: Brasov




UP


--------------------
Renault Laguna 1.9 dci , Laguna 2.0 dci 2006 - BV 07 UDL
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mih_ll
post 30 Nov 2015, 14:15
Post #293


Membru


Group: Members
Posts: 137
Joined: 25 July 15




Am mers cu furtunasul ala din epurator într-o sticluță și în vreo 60 km mia băgat vreo 100ml de ulei în sticluță.sa fie epuratorul de vina sau cv mai grav?


--------------------
renault Laguna II 2002 - vn06zlh
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bigigi
post 30 Nov 2015, 18:59
Post #294


Membru autentic


Group: Members
Posts: 907
Joined: 29 September 06
From: Brasov




Este un avertisment , este necesar sa faci o verificare a compresiei in cilindri.


--------------------
Renault Laguna 1.9 dci , Laguna 2.0 dci 2006 - BV 07 UDL
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mih_ll
post 1 Dec 2015, 21:19
Post #295


Membru


Group: Members
Posts: 137
Joined: 25 July 15




Am spălat epuratorul cu spray de plăcute și parca nu mai scapă asa mult ulei.am golit sticluță și aștept sa vad cât scăpa după ce merg vreo 50 km...


--------------------
renault Laguna II 2002 - vn06zlh
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Smash10
post 19 Mar 2016, 15:20
Post #296


Membru incepator


Group: Members
Posts: 40
Joined: 25 February 16




Salutare. Am o laguna 2 din 2001 / 1.9 de 120 cai. Am rectificat turbina si schimbat un furtun de lanturbo care era crepat. Am scos'o din service si o vreme mergea bine tragea cum ar trebui simteam turbo'ul cum intra dar acuma iar e lenesa si nu arenputere deloc nu simt turbo ca lucreaza...poate lucreaza dar nu cum ar trebui. Mi'a dat o eroare in bord cea cu spirala portocalie ( preincalzire diesel ) si pe tester a.dat ceva cu presiune in galeria de admisie sau ceva de genu nu mai retin si eroarea a fost stearsa si acum astept poate apare iar sa ma duc la tester sa vad mai exact.o sa ma duc sa imi curete egr pt inceput sa vad daca.e vreo schimbare.astept ceva pareri. Va multumesc !


--------------------
Renault Laguna 2 2001 - CJ 91 PDC
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Lupu_Cadmiel
post 19 Mar 2016, 19:05
Post #297


Membru autentic


Group: Members
Posts: 749
Joined: 9 October 14
From: Dumbrava Timis




ai ori presiune scazuta ori suprapresiune. si se aprinde ori din cauza la trs ori sa bulit turbina.(la a mea reconditionata sau rupt paletele ).

This post has been edited by Lupu_Cadmiel: 19 Mar 2016, 19:05


--------------------
Renault Laguna 2 2002 1.9dci 88kw 120cp 290.000km - M 3185 BK
Renault Talisman 2021, 2.0 blue dCi 160cp Intens 75.000km
Renault Trafic 2006 1.9dCi 100cp 268000k,
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Smash10
post 19 Mar 2016, 20:57
Post #298


Membru incepator


Group: Members
Posts: 40
Joined: 25 February 16




Pai abia daca.am facut 1000 de km de cand am reconditionat turbina si doar primele zile a tras masina cum trebuie ...in a 2 cand o calcam trebuia sa ma tin de volan ...acuma abia trage ...cum se poate verifica trs'ul daca lucreaza in parametri normali? Mai exact e senzorul acela de langa filtrul de.aer?


--------------------
Renault Laguna 2 2001 - CJ 91 PDC
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Lupu_Cadmiel
post 19 Mar 2016, 21:20
Post #299


Membru autentic


Group: Members
Posts: 749
Joined: 9 October 14
From: Dumbrava Timis




Trs-ul ii cel din partea stanga ce intra 2 furtunase cu vacum in el. Daca ai un ddt2000 sa citesti eroarea ar fi bine...ca pe tester multimarca nuprea da ce trebuie si nici nu explica cauza. Daca cumva ai drum inspre TM ma anunti si rezolvam problema oricare ar fi ea(dau piese de pe a mea ca ii lovita)


--------------------
Renault Laguna 2 2002 1.9dci 88kw 120cp 290.000km - M 3185 BK
Renault Talisman 2021, 2.0 blue dCi 160cp Intens 75.000km
Renault Trafic 2006 1.9dCi 100cp 268000k,
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Smash10
post 19 Mar 2016, 21:33
Post #300


Membru incepator


Group: Members
Posts: 40
Joined: 25 February 16




Nu stiu cand o sa ajung eu pe acolo...sunt din dej dar mersi oricum apreciez ! Eroarea a fost stearsa si nu a mai aparut...degeaba pun testerul pe ea ca nu arata nimic nu? Si supra alimentarea dn ce cauza poate fi?


--------------------
Renault Laguna 2 2001 - CJ 91 PDC
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
11 Pages « < 8 9 10 11 >
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 10th May 2025 - 08:18
Dacia