Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: CONSUM 1.6 16v
Reno.ro - Forum Renault Romania > Renault - Probleme frecvente, utilizare si reparatii > Megane > Megane II
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 53, 54, 55, 56, 57, 58, 59, 60, 61, 62, 63, 64, 65, 66, 67, 68, 69, 70, 71, 72, 73, 74, 75, 76, 77
pheephee_11
am scos eu 5 % in cap de la Campulung la Pitesti, cum am scris in cealalta pagina. deci 4.9 mi se pare posibil. tineti cont ca motoarele sunt un pic diferite!!
jenka.e
QUOTE(Silk @ 19 Oct 2012, 15:53)
@jenka.e : eu inteleg foarte bine ceea ce spui tu, dar cifrele care se vehiculeaza pe aici sunt "anormal" de mici in anumite cazuri . Eu nu voi crede niciodata consum de 4.9l la 100km afara . A NU SE INTELEGE ca nu am vazut niciodata consumul acesta pe bordul meu, dar nu mi se pare verosimil un consum ca asta pe o distanta din punctul A in punctul B , cu tot ceea ce implica drumul,pentru acest motor. Deja intram in consum de 1.5dCi.
Parerea mea : mai bine o lasai la 5,x l% si era mai OK, acuma ai coborat la 4,xl% si mi se pare si mai exagerat.
Intrebarea mea catre tine :
Daca pun niste benzina de 98 in Liquid Moly oare imi consuma 3% ???
In alta ordine de idei, daca pui benzina cu cifra octanica mai mare, creste consumul si ai putere mai mare , "colega" .
*


polemici inutile. Crezutul e la biserică și e o chestiune foarte personală. Poze am afișat nu o dată. Consum de 4,9 am scos în 2009 (circulam mai des că stăteam mai bine cu "biștarii") între Tim și Lugoj, prin Buziaș. Nici eu n-am crezut inițial consumul acela dar ... asta e.
Legat de benzina de 95-98 fac precizarea că în principiu deosebirea e în cantitatea și calitatea "antidetonatorilor" adăugați în benzină. Pe vremuri era ceva ce suna cam a "tetraetil de plumb", dacă-mi aduc bine aminte. Acum se folosesc alte substanțe că cele vechi erau toxice ...

Antidetonatorul are rol de întîrziere a momentului în care se produce explozia din cilindru. E întreagă teorie, căutați pe "net".
N-am scris niciunde că "amestec benzina cu uleiul LM" (că oricum iau contact una cu alta ... dar în cantități fff mici). Gluma era... hai săi zicem "nesărată".
Iar despre plăcerile unora de a accelera la 150 pe 1 km și apoi să frîneze brusc... iertare, am mai scris, pt senzații tari luați-vă avioane sau auto de la 30 000 "ieuroi"în sus. În Ro, dacă vrei să respecți prevederile codului rutier și implicit pe participanții la trafic, circuli aproape "bătrînește. Ca să scoți medie orară de 70 km/h pe DN-uri, ziua în amiaza mare și pe orice rută, asta-i mai mare "gogonata" decît dacă aș scrie că atunci cînd introduc cartele și pornesc motorul, în loc să consum benzina în rezervor eu am legată o remorcă și motorul meu produce benzină de avion și lucru mecanic util transportîndu-mă cu viteze luminii de la București la Honolulu...
Glumeam
Mai dăunăzi citeam despre propunerea de a schimba normativul european de evaluare-măsurare a consumului de combustibil. Se făcea precizarea că măsurarea se face pe stand (deci nu în mișcare) și accelerările sînt "moi" și "din softul calculatorului". Consumurile mari în regimul real se fac atunci cînd se calcă brutal accelerația (printre altele).
Eu, personal, nu neg nimănui nici o plăcere pînă nu are plăcerea de a mă schilodi pe mine sau alți participanți la trafic. Cine vrea să dea în șanț, e problema lui dar..., de regulă, aventurierii au mari probleme de comportament social, conduc agresiv mai tot timpul, nu suportă mersul în coloană (recunosc, mai "scap" și eu cîteodată călcînd pedala de A... dar rar), fac slalom printre mașinile de pe ambele sensuri de circulație. Și n-au constrîngeri bugetare pentru plata benzinei, ei avînd meseria și funcția de "fiul cuiva ... important".
Alegerea stilului de conducere este obțiunea fiecăruia, genul "nevricos" nu e încurajat de producătorul acestui model de auto, după cum scrie în "cărțulia" atașată la achiziția mașinii și pe care nu toți au putut sau nu au dorit s-o studieze "din scoarță-n scoarță".
ritter
Va dau eu lovitura de gratie acum la toti. Sac !
Conduc de cateva zile VW Polo (Octombrie 2012) cu motor diesel de 1.2 si 75 CP / 185 NM.
Soc: 3.7 l/100 km la drum lung, 5.5 l/100 km in oras !!!! (masina are 143 km in bord, dupa 10.000 km se mai lasa cu siguranta).
OFF Topic dar nu m-am putut abtine, am ramas socat... blush.gif
espacern
Pe miza consumului redus au mers si mari producatori pentru noua gama de masini...Renault inclusiv.
Vezi poza cu noul Clio.....unde consumul de 3.2L/100Km sare in ochi din anunt.
Viitorul este al motoarelor cu capacitate mica/consumuri mici si a celor electrice/hibride.

@+
CrissGabriel
QUOTE(espacern @ 21 Oct 2012, 20:31)
Pe miza consumului redus au mers si mari producatori pentru noua gama de masini...Renault inclusiv.
Vezi poza cu noul Clio.....unde consumul de 3.2L/100Km sare in ochi din anunt.
Viitorul este al motoarelor cu capacitate mica/consumuri mici si a celor electrice/hibride.

@+
*



super consumul!
Mai multa zeama bagi la stergatoare decat carburant smile.gif
ssilviu
Mi se pare stupid că fac atâta mare tam tam pe noile motoare mega extra economice, când adevărata economie de combustibil vine de fapt din greutate și aerodinamică.
jenka.e
QUOTE(ssilviu @ 21 Oct 2012, 21:11)
Mi se pare stupid că fac atâta mare tam tam pe noile motoare mega extra economice, când adevărata economie de combustibil vine de fapt din greutate și aerodinamică.
*


Ca de obicei, ai punctat la obiect!
mih_mlv
Salut,consumul de mai sus il fac si eu cu clio la 1.5dci!
Damian_bv
Mie imi ia cam 8,6 in oras fara ac.am reusit si o medie de 8 dar am innebunit mergand domolit.
Vara cam 9,5 cam asa cu ac pornit tot timpul.
Am un megan 2 break 1,6 16v cu vreo 220000 km la bord.
argon
QUOTE(mih_mlv @ 22 Oct 2012, 11:49)
Salut,consumul de mai sus il fac si eu cu clio la 1.5dci!
*




Data viitoare fa consumul de la plin la plin, lasa ce zice CB-ul ala zapacit de ciptiuningu de 2 lei.
mih_mlv
Salut,
Argon de la plin la plin vorbesc,dar cred ca am exagerat un pic cu consumul ala,de fapt m-am referit, ca si dci-ul consuma destul de putin.Oricum consumul acela se poate obtine numai etraurban.
Salut,
argon
Ai axagerat nu doar putin, 3,2 abia scoti cu Lupo 1.2 tdi, care e la jumatate din greutatea Meganului.
mih_mlv
ehh si cu tine smile.gif
nlu
In ultimii 3360 km am un consum mediu de 7,8 mediu si viteza medie de 36.9km/h, spune calculatorul de bord, calculator verificat la plin pe plin si diferenta a fost de vreo 200 ml dintre pompa si ce afisa dinsul.... in concluzie sunt inca multumit wub.gif
mih_mlv
Colegu..stai sa vina frigul cu adevarat! smile.gif
nlu
Mers in Alexandria numai urban pe frigurile de anul trecut am ajuns si la 11,5% blush.gif, Cred ca in Bucuresti .....
268cca
salutare!

de curand imi cam da de gandit consumul meganului meu. pana acum consuma 9 - 9.5l in oras (fie vara cu a/c pornit si aglomeratie, fie iarna si viscol). mai nou consumul nu scade sub 11l.
singurele lucruri la care ma pot gandi si care s-au modificat intre timp sunt: ambreiajul (schimbat de o saptamana) si trecerea cu ~3luni peste anul de cand am facut revizia.
inainte de a schimba ambreiajul consumul crescuse cu ~0.5l, dar am pus asta pe seama reviziei intarziate. dar de cand cu ambreiajul nu scade oricum as conduce. de cand am resetat consumul am parcurs 145 km in conditii de trafic mixt (reprize de aglomeratie cu reprize de condus noaptea). alta data, pana acum scadea sub 10l si se stabiliza la consumul obisnuit.
care sa fie cauza acestui consum ridicat? diferenta nu poate fi neglijata.

va multumesc pentru ajutor.
vaali
va salut!
Parerea mea este ca trebuie tinut cont de influentele consumului incepand de la urban si extraurban apoi de aglomeratia orasului (la urban) sau greutatea, clima, modul de conducere. Astea zic eu ca sunt principalele influente. Dovada parerii mele este ca am facut odata un drum de 600 km timisoara - buzau si a mancat exact 36 litri benzina, adica 6%. Nu am avut masina incarcata full (eu si inca o persoana si protbagaj plinut), am mers calm (90-120), timpul a fost ok. Asta e consumul masinii mele extraurban si sunt extraordinar de multumit.
Cand vine vorba de urban......e nasol blink.gif dar e iarasi in functie de oras. eu stau in brasov si pana acum mi-a iesit 8% fara AC, 9% cu AC. in alte orase unde mai umblu adica buzau si timisoara 10% e cel mai fericit caz dar il scot cam rar wacko.gif
mih_mlv
Salut ,
Sa nu fie cu suparare dar prin sate cu cat ai mers?Tot cu 90?
Sa fim seriosi,consumul acestui motor este intre 7,5-8,cel putin la mine in conditii normale de drum,fara "sugrumari"(cu treapta 5 la 50)etc.
Salut,
ritter
QUOTE(268cca @ 4 Nov 2012, 21:18)
salutare!

de curand imi cam da de gandit consumul meganului meu. pana acum consuma 9 - 9.5l in oras (fie vara cu a/c pornit si aglomeratie, fie iarna si viscol). mai nou consumul nu scade sub 11l.
singurele lucruri la care ma pot gandi si care s-au modificat intre timp sunt: ambreiajul (schimbat de o saptamana) si trecerea cu ~3luni peste anul de cand am facut revizia.
inainte de a schimba ambreiajul consumul crescuse cu ~0.5l, dar am pus asta pe seama reviziei intarziate. dar de cand cu ambreiajul nu scade oricum as conduce. de cand am resetat consumul am parcurs 145 km in conditii de trafic mixt (reprize de aglomeratie cu reprize de condus noaptea). alta data, pana acum scadea sub 10l si se stabiliza la consumul obisnuit.
care sa fie cauza acestui consum ridicat? diferenta nu poate fi neglijata.

va multumesc pentru ajutor.
*



Stai calm, este un consum normal.
argon
QUOTE(mih_mlv @ 10 Nov 2012, 15:36)
Salut ,
Sa nu fie cu suparare dar prin sate cu cat ai mers?Tot cu 90?
Sa fim seriosi,consumul acestui motor este intre 7,5-8,cel putin la mine in conditii normale de drum,fara "sugrumari"(cu treapta 5 la 50)etc.
Salut,
*



Sugerezi ca minte ca i-a luat 6% extraurban? De ce ar fi imposibil, nu cam atat da si producatorul? Ca mie la 1.4 si aceasi masina, la mers linistit imi ia 5.8, si daca o forjez si scot o viteza medie de 80 km/h pe drumuri nationate nu sare de 6.5... asa ca 6 nu e imposibil la 1.6.
cj98czh
Argoane eu stiu ca masinile tale chiar produc benzina nu o consuma ... dar rogu-te scrie aberatiile pe topicul tau de la jurnal ... lasa loc aici pentru cine chiar are ceva de spus ..
mih_mlv
Salut din nou smile.gif

Deci:

-Vaali a spus ca a facut 600km de la...pana la..corect?Acum eu l-am intrebat daca prin sate a mers cu aceiasi viteza?Daca mergi cu 50/60 prin sate este normal sa-i consume asa.
Asa-mi consuma si mie Calarasi-Arad si pe urma pana-n Sicilia mergand numai pe autostrada 130 nu mai putin(am facut o medie a vitezei).. am 7.2-7.5.

Argon,vezi ca in privinta meganului am spus mereu consumul real.Am vrut "economie"mi-am luat 1.5dci.
In stilul meu de condus niciodata nu am scos 6,dar nu spun ca nu se poate.

Cu respect,
ssilviu
Dacă mergi cu 110 pe afară și 60-90 prin localități, scoți lejer sub 7. Chiar spre 6.
99AIM
Argoane Clio 3 cu motor ca al tau de ce nu scoate sub 9 in oras?si asta la un trafic normal...afara duce intre 7 si 8% la mers normal,cum o scoate la tine 6 nu stiu.
268cca
QUOTE(ritter @ 10 Nov 2012, 16:29)
Stai calm, este un consum normal.
*



daca asta este consumul normal, cum se face ca mai bine de un an consumul a fost de ~9l si brusc arata altceva? si o alta chestie ciudata: am parcurs 200km si imi arata ca a consumat 18l la un consum de 11.3l. care indice este gresit?
argon
QUOTE(99AIM @ 11 Nov 2012, 09:03)
Argoane Clio 3 cu motor ca al tau de ce nu scoate sub 9 in oras?si asta la un trafic normal...afara duce intre 7 si 8% la mers normal,cum o scoate la tine 6 nu stiu.
*



Pe ultimii 900 de km facuti saptamana trecuta extraurban, cu o medie pe la 70-75 km/h consumul a fost 6,2%. Cam birjalita, mers calm scade sub 6. Creca i-as da foc daca ar lua cat ziceti voi, si as lua o masina cu un consum normal. Nu pot sa cred ca un rht de clio de 1.4 ia 8 % extraurban la un mers normal, asta sunt povesti de poapa beat. Am fost cu destule masini, inclusiv 1.8 turbo benzina si ia 6,5 extraurban la mers normal, da' o fi clio 3 de 1.4 mai jmecher...
espacern
Comparatiile intre masini cu cutii de viteza diferite (rapoarte/indice de viteza) sunt irelevante.
Etajarea pinioanelor din cutie face ca performantele si implicit consumul sa fie diferit....functie de masina.
Asta daca motoarele sunt identice....ca putere si cilindree.
Apoi intra in calcul greutatea/stilul de condus/tipul traseului/etc.

@+
99AIM
QUOTE(argon @ 11 Nov 2012, 20:18)
Pe ultimii 900 de km facuti saptamana trecuta extraurban, cu o medie pe la 70-75 km/h consumul a fost 6,2%. Cam birjalita, mers calm scade sub 6. Creca i-as da foc daca ar lua cat ziceti voi, si as lua o masina cu un consum normal. Nu pot sa cred ca un rht de clio de 1.4  ia 8 % extraurban la un mers normal, asta sunt povesti de poapa beat. Am fost cu destule masini, inclusiv 1.8 turbo benzina si ia 6,5 extraurban la mers normal, da' o fi clio 3 de 1.4 mai jmecher...
*


Argoane,argoane iar o iei pe aratura....uitasem ca la tine masina produce benzina. radmasa.gif radmasa.gif radmasa.gif
Mah daca tot esti tu asa bazat cum draq scoti mai putin decat da producatorul?
retine ca Clio 3 e ceva mai usoara decat pet-ul tau sa numai zic de aerodinamica...
mircea_aq
Baieti, stiu ca de obicei argon spune lucruri traznite, dar in privinta motorului de 1.4 16v are dreptate, ia 6.2-6.3% cu ac on fara probleme. Bagati un ochi pe sectiunea clio la consum si vedeti acolo cu poze, traseu, viteza medie.
ritter
Deja m-am plicitisit de topicul asta si cred ca sunt in asentimentul multora.
Fratilor, masinile consuma exact cat consuma. Daca nu va convine, schimbati-le.
Gata. Propun sa se inchida, pentru ca mai multe decat s-au spus pana acum nu cred sa mai existe. Vorbim vorbe in momentul asta. excl.gif
Brotacel
Salut. Eu am scos Bucuresti-Tg. Mures si retur 5.8%. Am mers in afara cu 110-120 si in localitati in medie cu vreo 70. In schimb in Bucuresti e cam 10.5%. Mentionez ca e vorba de un Megane 2 1.6 16V din 2007
shoggy
Pe drumurile pe care le bat eu facand naveta la scoala (in marea majoritate pietruite, cu urcusuri si coborasuri) am scos consum de aproape 9%. Pe asfalt la o viteza intre 90 si 120, tot cam cum spune si brotacel. E un consum bunicel daca pastrezi masina in turatia si treapta optima.
268cca
salut!

revin cu rugamintea de a ma lumina careva cu privire la cresterea consumului inregistrat. exista sau nu o legatura intre crestere si schimbarea ambreiajului? este posibil sa fi facut cei de la service ceva, si daca da, ce anume?
Mai nou imi indica si 13l.

multumesc pentru ajutor.
ssilviu
Teoretic nu ar trebui să existe legătură. Practic, poate au bușit vreun senzor, vreun cablaj atunci când l-au montat.
268cca
multumesc pentru raspuns.
altcineva imi spunea ca din cauza ambreiajului ar fi masina mai "nervoasa" si de aici si consumul, dar eu nu o simt deloc "nervoasa" (nici inainte, nici dupa schimbare), deci nu mi se pare asta ca fiind cauza.
o sa merg la service zilele acestea si voi incerca sa aflu mai multe de la ei, cu toate ca ma indoiesc ca vor recunoaste vreo greseala. imi vor spune ca altele sunt cauzele. normal, pentru a caror reparatie voi fi nevoit sa platesc tot eu.
mumus
cu loganul de 1.4 8v 75cp(+remapare) scoteam 8, cu corsa 1.2 16v 75 cp scoteam tot in jur de 8, asta zilnic 6 km din sacele pana in brasov si retur (mers la munca) + in weekenduri fata fata in oras... azi a fost prima mea zi cu masina din semnatura...am scos o medie de 10... mi se pare enorm...mai ales ca am mers economic...si ca melcul...apsolut toate consumabilele+ distributie schimbate ieri..deci filtre curate si ulei bun... mi se pare un consum enorm...sper sa mai scada... masina e un 1.6 16v 113 cp
mircea_aq
Pai e alta clasa, alt confort, alta putere, alta masa, si nu intotdeauna mersul ca melcul e si economic, mergi normal cu ea si vezi cat iti ia. Sunt totusi de parere ca diferenta de consum de 2l e cam mare.
EmiSeven
Hai sa ma faca si pe mine lumea mincinos:)) Constanta-lumina mers 65km/h (Cruise control on ,pe calculator aveam medie 59) am avut fabulosu consum de 4.8 ... mentionez ca o parte din drum am facut`o in oras si de asemenea o bucata in lumina (total nu mai mult de 7 8 km urban)
P.S eram aproape de rosu si banii ii dadusem pe niscaiva piese pe la directie.Ca idee Braila-Constanta 6.1 @ 100km/h si media pe CB 75km/h sau ..pe acolo
mumus
nu cred ca minti...si la mine cand era motorul cald, si am resetat cb, consumul era sub 8 ca la celalalte...doar ca aici fiind motorul mai mare, si mai mult ulei in motor, e oarecum logic ca se va incalzi mai greu...sunt ferm convins ca la drum lung va fi sub 6 consumul...sau in oras sub 8...dar doar cu motorul cald...iar eu din pacaate am acelas regim de mers ca inainte...

Acum cu siguranta mai trebe sa ma invat cu ea...poate accelerez prea tare uneori, poate nu simt inca masina... sunt multe lucruri...

O sa ma mai bag si eu pe aici cu o parere peste vreo luna... sa vedem atunci...mentionez ca iarna pe frig anul trecut aveam consum maxim 8.5...anul asta inca nu a fost asa frig... e chiar cald inca...dar mai vedem..e drept ca am si 200 kg in plus, si motorul e mai mare...si masina a stat pe dreapta mult pana acum...poate si ea trebuie sa se dezmorteasca un pic smile.gif

29 Nov 2012, 08:49:
stie cineva 1.6 16v break ce consumuri are date oficial de fabricant ? Ca in carte nu scrie.
Multumesc anticipat
jenka.e
QUOTE(mumus @ 28 Nov 2012, 21:14)
Acum cu siguranta mai trebe sa ma invat cu ea...poate accelerez prea tare uneori, poate nu simt inca masina... sunt multe lucruri...

O sa ma mai bag si eu pe aici cu o parere peste vreo luna... sa vedem atunci...mentionez ca iarna pe frig anul trecut aveam consum maxim 8.5...anul asta inca nu a fost asa frig... e chiar cald inca...dar mai vedem..e drept ca am si 200 kg in plus, si motorul e mai mare...si masina a stat pe dreapta mult pana acum...poate si ea trebuie sa se dezmorteasca un pic smile.gif

<span class='edit'>29 Nov 2012, 08:49:</span>
stie cineva 1.6 16v break ce consumuri are date oficial de fabricant ? Ca in carte nu scrie.
Multumesc anticipat
*


Este evident că "break-ul" consumă mai mult ca sedan-ul, fiind mai lung și mai greu, mai sensibil la vînt lateral și ... aerodinamic are o frînă aerodinamică în dreptul/spatele hayon-ului prin acel gol de aer format. Dar diferența nu poate fi mai mare de 0,5l/100. O să te obișnuiești cu ea, nu trebuie să o "calci" brusc, nu e "cu turbo" și de aceea e mai "leneșă" în regim normal. Dacă vrei mai mult... atunci trebuie să plătești mai mult! Asta e. Altfel, îți urez numai de bine. Am văzut asemenea mașini cu peste 330K km la bord, fără probleme.
mumus
nu e lenesa deloc... are totusi 113 cp... eu fiind obisnuit cu 75...

chiar nu simt nevoia sa o turez peste 3000 , ca merge suficient de tare ptr mine.

30 Nov 2012, 17:26:
stie cineva 1.6 16v break ce consumuri are date oficial de fabricant ? Ca in carte nu scrie.
Multumesc anticipat
mumus
a mai scazut consumul, acum e undeva la 8,3 la %, la o medie de 29 km/h
nicu_45
mumus...am facut si eu un test cu cc., intre Ploesti si Otopeni cu 59 km / h , fix 4,9 l , altfel in Bucuresti intre 9 si 10 l/h ,in afara depinde de viteza...

10 Dec 2012, 18:41:
PS. ptr. EmiSeven...si nu numai!!!
mumus
dupa jumate de rezervor consumat in oras, cu o medie de vreo 30 km/h, am consum 8.8 la %, mers normal, cum e ? as compara tot cu consumul unui brasovean
spy_oh_joy1389
Strict in Bucuresti, consumul oscileaza intre 9.5 si 10.5. Cel mai mult a stat pe 10 cu o viteza medie de 17-18km/h.
EmiSeven
Dupa inca cateva sute de km facuti cu masina, pot sa fiu in totalitate de acord ca mersul "batranesc" nu e solutia.Am alimentat de 100 de lei si am resetat cb`ul.Am zis sa conduc masina intrun ritm mai alert,nici sami bat joc cu acelerari pe 100 de metri si pe urma frana
da nici sa o mai las pe liber la vale biggrin.gif.Asadar va spun sincer ca sunt mari sanse ca masina sa aiba un consum mult mai bun daca este tinuta undeva la 2000 de turatii,exact unde intra rezerva aceea de putere si pedala nu mai are lag , cu alte cuvinte stateam exact unde este nevoie sa stai cand te pregatesti sa acelerezi puternic.
Nu stiu cat de mult tine de consum dar as vrea sa fac o remarca si anume,Cb`ul nu e chiar asa destept ,daca il resetezi si stai pe loc ajunge sati arate si 20l/100 ..smile.gif)) spre exemplu nu face diferenta intre stop si mers cu 1km/h astfel daca stationezi jumatate de ora media vitezei scade drastic smile.gif).Sa nu mai spun ca nu are consum pe ora cand masina sta pe loc
NB-Daca primii km se fac intr`un ritm lent ,cb va arata mereu un cosum decent.Reciproca este valabila,si nu e recomandata celor care scutura pompa cand pun benzina!!:))
espacern
QUOTE(EmiSeven @ 12 Dec 2012, 22:47)
Sa nu mai spun ca nu are consum pe ora cand masina sta pe loc..

Are si functia asta dar trebuie cautata.....in mode test!

@+
RBV
Bine ai spus"RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!"
mumus
la logan modul test era simplu... Dar la megane 2 cum se face?? Am si buton la ceasuri.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.