Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Intrebari, Defectiuni, Probleme, Sfaturi,
Reno.ro - Forum Renault Romania > Renault - Probleme frecvente, utilizare si reparatii > Megane > Megane IV
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 53, 54, 55, 56, 57, 58, 59, 60, 61, 62, 63, 64, 65, 66, 67, 68, 69, 70, 71, 72, 73, 74, 75, 76, 77, 78, 79, 80, 81, 82, 83, 84, 85, 86, 87, 88, 89, 90, 91, 92, 93, 94, 95, 96, 97, 98, 99, 100, 101, 102, 103, 104, 105, 106, 107, 108, 109, 110, 111, 112, 113, 114, 115, 116, 117, 118, 119, 120, 121, 122, 123, 124, 125, 126, 127, 128, 129, 130, 131, 132, 133, 134, 135, 136, 137, 138, 139, 140, 141
speedman
eu cu 18 ce sa mai spun? la liniile de tramvai se aude ceva, dar nu la toate....la cele de la timpuri noi spre pasajul muncii...si la cele de tren
Poty
M-am lamurit azi, tot suspensia se aude si la mine, cam rigida dar nu-mi pare rau, sta bine in curbe.. cateodata mai aud cate un greiere prin masina.. depinde de drum sau un mic zornait prin usi la melodii cu bass
BANDOI
QUOTE(adrianovici_2006 @ 11 Aug 2017, 17:41)
Da, asa este!...dar ma astept sa mi se zica ca totul este ok si cu far neinscriptionat!...in acest caz habar n-am ce-i de facut!
*


daca reusesti sa schimbi farul,poate mi-l faci mie "cadou" contra cost.
adrianovici_2006
QUOTE(BANDOI @ 29 Aug 2017, 11:20)
daca reusesti sa schimbi farul,poate mi-l faci mie "cadou"  contra cost.
*


De ce nu l-as pastra pt mine!? smile.gif ....dar, mi-l da service-ul? Nu stiu cum este legislatia!....la reparatii pe CASCO, service-ul iti opreste piesele lovite pt a se justifica lucrarile efectuate?
BANDOI
da, ti-l da daca te intelegi cu reparatorul,eu am luat piesele. Oricum daca ti-l da si te incurca, eu sunt amator.
m3st_tce
Piesele inlocuite pe Casco raman la service, pt. a fi distruse. Cel putin teoretic. "Intelegerea" sa le primesti inapoi este ilegala (se poate considera frauda asigurari).
BANDOI
ei acu...ilegal e,dar se poate face o intelegere
jbn
Doresc sa impartasesc cu voi 2 probleme pe care le-am intampinat la distanta de 30 minute una de alta, dar fara sa aiba vreo legatura.

1. Am oprit pe marginea unui drum de tara, pe pietris, am oprit motorul, am deschis usa si a aparut alarma in bord "VEHICUL NEIMOBILIZAT" (sau ceva de genul...). In acelasi timp led-ul de pe butonul franei de parcare lumina intermitent si de asemenea se simtea ca nu este activata frana de parcare. Pornesc din nou motorul, misc masina 1-2 metri si opresc din nou motorul. Rezultatul, frana de parcare tot nu se activeaza automat iar in bord apare eroarea "PROBLEMA LA SISTEMUL HSA" + Cheia de service. Pornesc iar motorul, misc masina inca 1-2 metri, opresc, scot la punctul mort, tin frana de picior apasata si trag de butonul franei de parcare si totul revine la normal, nu tu eroare, nu tu cheie de service, iar frana de parcare a cuplat (am auzit-o). Apoi am oprit motorul, l-am pornit iar, am mai miscat masina 1-2 metri, am oprit motorul si totul a fost in regula. De atunci toate bune si frumoase in legatura cu acest aspect smile.gif Pana la aspectul 2....

2. Ulterior, eram in curte si admiram masinuta (era proaspat spalata wub.gif ) si se uita si matusa mea la ea si zice "aici in spate e lovita"? WTF? Chiar era lovita, bara spate sparta. Acum trebuie sa o schimb (pe barba mea sau pe casco; depinde cat costa; sa vedem daca merita sa apelez la casco-ul cu fransiza de 100 euro la eveniment). Chiar nu stiu cum au reusit sa o sparga fara sa o zgarie, ce fel de lovitura a primit... (in acea crapatura am gasit cateva scame de material textil alb, asemanator cu matasea...)
aba81
parca ar fi fost reparata bara aia...asa a crapat doar vopseaua....ciudat.de obicei se deformeaza la soc dar se deformeaza cu tot cu vopsea. aici la tine a crapat cum crapa vopseaua data peste chit gros. alte pareri?
jbn
Ceea ce ma macina pe mine este ce fel de lovitura, de fapt ce eveniment ar fi putut duce la o lovitura asa puternica incat sa crape bara, dar sa nu zgarie vopseaua deloc? unsure.gif Culmea e ca 90% din timp masina se afla in Bucuresti, iar crapatura s-a produs in Pitesti biggrin.gif

Upodate: am primit raspuns de la service, bara costa 701 ron (tva inclus). La care se adauga manopera si vopsirea (nu au specificat costul).
vladof
Uf, imi pare rau sa vad asa ceva.

Pare ca ai atins masina in ceva totusi, daca te uiti atent la partea de jos, este o linie cum ca te-ai impins in ceva. Poate ceva ce nu ai simtit, sau poate chiar te-a lovit cineva in parcare si nici nu erai la masina sa vezi.

O asemenea lovitura ai fi simtit-o sigur in masina. Eu am avut ceva mai usor la fosta masina (am dat cu spatele intr-un stalp) si a fost o pocnitura destul de urata, imposibil de ignorat, dar care a rezultat insa doar in putina vopsea crapata.
mars
Mama, cum arata gaura aia, zici ca e gips carton spart. O fi chit? Referitor la eroarea aia, sigur aveai usa inchisa cand ai oprit motorul?
Dri
Nu a fost lovita in dreptul sparturii, ci sub nervura aceea orizontala, unde se vede o indoitura.
Spartura a fost provocata de compresia din partea de jos.
Practic a plesnit plasticul, si asta dinspre interior spre in afara.
jbn
Sigur nu am atins-o eu. Am si senzori...totusi biggrin.gif
Chiar arata dubios materialul din care e facuta bara, intr-adevar.
Mars, da aveam usa inchisa smile.gif
aba81
poate a fost asa o compresie datorata mersului cu spatele usor la manevre de iesire din parcare de asta poate nu pare lovita puternic...a impins...pana a crapat.
nu e scumpa bara...ma asteptam la mai multi bani.
vladof
Cand mai mergi la Hypermarketul tau preferat, verifica daca nu cumva roata unui carucior intra perfect pe langa gaura aia.

Caruciorul are o protectie metalica deasupra articulatiei rotii, poate vre-un Dorel nu a manevrat bine un carucior mai greu si l-a izbit in bara ta. Sunt tot felul de idioti de genul asta, vazuti si de ochii mei.

2 Sep 2017, 13:58:
QUOTE(old_jhon @ 2 Sep 2017, 07:45)
Aranjează-ți oglinzile in așa fel in cât sa nu vezi fundul mașinii când ești in poziția de condus și te asigur ca nu ai unghi mort, vezi tot. Sunt destul de mari oglinzile.

Frumoase agregate  wub.gif
*



Si la parcare ce fac? smile.gif Nu pot parca doar cu senzorii si camera, sunt mai old school. biggrin.gif

Am mutat intrebarea aici ca sa nu fiu offtopic in partea cealalta.
papa_mulo
De parca pe old school se parca cu senzori si camera radmasa.gif
Vrei sa zici prea new school...asistatule(de sisteme) radmasa.gif
old_jhon
QUOTE(vladof @ 2 Sep 2017, 07:43)
Cand mai mergi la Hypermarketul tau preferat, verifica daca nu cumva roata unui carucior intra perfect pe langa gaura aia.

Caruciorul are o protectie metalica deasupra articulatiei rotii, poate vre-un Dorel nu a manevrat bine un carucior mai greu si l-a izbit in bara ta. Sunt tot felul de idioti de genul asta, vazuti si de ochii mei.

<span class='edit'>2 Sep 2017, 13:58:</span>
Si la parcare ce fac? smile.gif Nu pot parca doar cu senzorii si camera, sunt mai old school. biggrin.gif

Am mutat intrebarea aici ca sa nu fiu offtopic in partea cealalta.
*



La parcare, te apleci puțin stânga dreapta, cât sa vezi fundul mașinii, imposibil de ratat e mare biggrin.gif

Cum se ajustează oglinzile. Nu trebuie neaparat sa sari prin mașina ca nenea asta, dar ca idee. Apropo, nu știu dacă ați observat dar toate mașinile mai noi au oglinzi mari. In UE e obligatoriu ca mașinile sa aibă acest tip de oglinzi, mai mari, trebuie sa respecte anumite proporții, nu știu exact cum. Nenea din clip e in SUA și are oglinzile mai mici, acolo nu este reglementată treaba asta.
vladof
Mersi mult. Nenea ala are dreptate, eu fix asa reglam oglinzile.

Ieri am iesit cu prietena mea prin diverse locuri si am ajustat oglinzile putin mai inafara, intr-adevar au facut o mare diferenta. Tot e fain sa ai si detectia aia tampita totusi, dar intr-adevar, le reglasem aiurea. De-o viata. biggrin.gif

La fosta masina aveam oglinzi mai mici dar vedeam mai multe grade in spate, mai wide angle - incapea mai multa informatie in oglinda. Acolo m-am obisnuit sa reglez corect si nu aveam probleme.

Apreciez sfatul.
mars
La parcare cu spatele nu aveti posibilitatea, din panoul de comenzi, sa setati oglinzile sa isi schimbe pozitia (separat stanga/dreapta)?
aba81
Foarte bun tutorialul....maine dimineata ma uit si eu cum le am reglate. Se invata oare asta la scoala de soferi? A trecut ceva vreme si nu mai imi aduc aminte...personal cred ca eu nu am avut parte de acest instructaj.
gerula2006
Salut!
Locuiesc in afara orasului si ieri dupa ce am parcat in curte, cand am coborat am simtit miros de ars(initial am crezut ca este din atmosfera).Cand a coborat sotia din spate mi-a zis ca miroase a ars. Era un miros ca de placute incinse. Am crezut ca a ramas frana blocata. Am pus mana pe jante, etrieri si discuri.Reci!!!
Mirosul venea din spatele masinii. Am mirosit teava de esapament si mai mult ca sigur de acolo venea.
EU CRED ca filtrul de particule intrase in regenarare.Este posibil?
Daca da, mai mult ca sigur am oprit masina in timpul regenerarii. NU mi-a aratat nimic in bord..... O avea ceva??? In carte nu am gasit nimic despre regenerare!!!
Am mers cam 20 km din care 12 km la drum intins cu viteza de 70 - 100 kmh. Masina are 1300 km.
Daca tot am deschis subiectul filtrului de particule - cum se face "intretinerea" acestuia, cum stim cind intra in regenerare etc...
vladof
Cand ai masina noua miros tot felul de chestii pe la ea.

Mie imi miroasea a ars de la motor - mai interesant. Nu neaparat ars, plastic incins.

Nu-ti bate capul, mergi inainte.
gerula2006
Era un miros evident, ca si cum ceva ar fi ars....
Dri
Referito la oglinzi, eu le am reglate in modul "incorect" dar nu am avut niciodata probleme la schimbarea benzilor.
Asta pentru ca m-am obisnuit, la indemnul instructorului de la scoala de soferi, sa privesc in oglinzi cam odata la 5 secunde (uneori chiar mai des) tot timpul, pentru a avea o imagine dinamica a traficului din spate. Daca te uiti doar cand vrei sa depasesti, iti este greu sa apreciezi cu ce viteza vine cel din spate pe banda din stanga. Nu mi s-a intamplat niciodata sa se apropie o masina din spatele meu pe o banda alaturata fara sa o fi vazut dinainte, decat poate daca s-ar teleporta direct in unghiul mort.

Cele mai nasoale situatii de acest gen se intampla de exemplu atunci cand tu vrei sa treci din banda 3 in 2, si in acelasi timp cineva care merge in paralel trece din banda 1 in 2. Atunci nu te salveaza decat o privire peste umar, pe care nu o poate inlocui niciun reglaj de oglinzi.
vladof
Da, de acord. Si eu ma uit des in oglinzi, trebuie sa fiu mai atent, ce-i drept, insa clar aveam un unghi mort in oglinda. Mi se pare greu sa ma uit peste umar si sa fiu atent la traficul din fata.

Mai sunt oameni care conduc agresiv in Bucuresti si ii vezi iesind de nicaieri parca, cu o viteza mult mai mare decat coloana, pe banda 1 sau 2.

Ai dreptate in schimb, toate problemele pe care le-am avut au fost de la schimbat banda 3 pe 2. Daca nu l-am vazut in oglinda nici nu am putut sa vad de unde vine, am presupus ca a fost invizibil tot timpul asta. Batman. smile.gif
old_jhon
QUOTE(vladof @ 3 Sep 2017, 14:15)
Da, de acord. Si eu ma uit des in oglinzi, trebuie sa fiu mai atent, ce-i drept, insa clar aveam un unghi mort in oglinda. Mi se pare greu sa ma uit peste umar si sa fiu atent la traficul din fata.

Mai sunt oameni care conduc agresiv in Bucuresti si ii vezi iesind de nicaieri parca, cu o viteza mult mai mare decat coloana, pe banda 1 sau 2.

Ai dreptate in schimb, toate problemele pe care le-am avut au fost de la schimbat banda 3 pe 2. Daca nu l-am vazut in oglinda nici nu am putut sa vad de unde vine, am presupus ca a fost invizibil tot timpul asta. Batman. smile.gif
*



Dacă reglezi oglinda din dreapta sa nu mai vezi mașina ta, când te asiguri in dreapta, dacă e in unghiul mort, o sa vezi botul mașinii cu coada ochiului. La parcări nu trebuie sa te uiți peste umăr, doar te apleci puțin spre dreapta și o sa vezi fundul mașinii in oglinda. Eu așa procedez și merge foarte bine manevra. Oglinda din stânga are un unghi atât de mare încât văd și mașina mea și pe celelalte fără probleme, ajuta și colțul acela concav.

In rest dai pana face poc și te dai jos sa vezi ce ai făcut laugh.gif
Cezar H
QUOTE(gerula2006 @ 3 Sep 2017, 10:56)
Era un miros evident, ca si cum ceva ar fi ars....
*


Sfatul meu e sa te duci in service cat mai urgent, deorece un filtru de particule nu are cum sa se infunde in asa putini km, este imposibil, daca te duci mai tarziu o sa te acuze ca ai mers prea mult prin oras cu motorul subturat...bla, bla, ca sa isi spele camasa si sa nu aiba ei costuri. Eu am 7000 de km si nu m-am lovit de aceasta problema.
gerula2006
QUOTE(Cezar H @ 8 Sep 2017, 08:16)
Sfatul meu e sa te duci in service cat mai urgent, deorece un filtru de particule nu are cum sa se infunde in asa putini km, este imposibil, daca te duci mai tarziu o sa te acuze ca ai mers prea mult prin oras cu motorul subturat...bla, bla, ca sa isi spele camasa si sa nu aiba ei costuri. Eu am 7000 de km si nu m-am lovit de aceasta problema.
*


Daca nu opream nu cred ca simteam. Banuiesc ca ar fi filtru, deoarece mirosul venea de la esapament.....De aceea sunt curios cum se comporta cind intra in regenerare.
In alta ordine de idei.... aseara veneam pe centura, ploaie, singur pe sosea si ledurile din oglinda pentru unghi mort de aprindeau cind vroiau.Prima oara chiar cautam masina din partea dreapta, intrigat ca nu am vazut nimic. Dar dupa aceea am vazut ca se aprindeau cind vroiau ei. E prima ora, asa ca leg acet lucru de ploaie..sau de apa care se ridica de la roti... Cum a mai stat ploaia nu au mai facut.
speedman
filtrul de particule cand intra in regenerare, normal ca are un miros specific, nu stiu dc a ars sau altceva...dar dc venea de la esapament nu cred sa fie o problema...eu am avut la octavia 2 asa ceva, insa simteai cand vroiai sa faca regenerare...se tura la 1000 rpm si nu mergea regulat, balbaia putin...stiu ca la evacuare era o temperatura foarte ridicata..aproape ca frigeau gazele evacuate
gerula2006
Nu am observat nici un simptom.
RM4SI
QUOTE(Cezar H @ 8 Sep 2017, 08:16)
Sfatul meu e sa te duci in service cat mai urgent, deorece un filtru de particule nu are cum sa se infunde in asa putini km, este imposibil, daca te duci mai tarziu o sa te acuze ca ai mers prea mult prin oras cu motorul subturat...bla, bla, ca sa isi spele camasa si sa nu aiba ei costuri. Eu am 7000 de km si nu m-am lovit de aceasta problema.
*


Nu stie nimeni sigur cum este setata regenerarea la M4 vândut in Romania. Sunt 2 variante : la un număr prestabilit de kilometri parcursi, sau atunci când da semne de infundare (reducerea presunii de iesire). Pe forumurile din Germania spun ca regenerarea se face la încărcarea filtrului (poate din cauza ca au mai multe autostrăzi si se mentine curat). La Fiatul din semnatura setarea de regenerare este făcută pentru un anumit număr de kilometri. Sigur stiu doar cei din service.
gerula2006
Trebuie să aflăm!!!
NovaS
Se poate afla cu o interfata. Setarea poate fi vazuta cu un CLIP sau alte interfete.
old_jhon
Găsisem la un moment dat o brosura a motorului 1.6 dCi, și scria acolo ca regenerarea se face la 1500 km, post injecție(un injector in fap).
gerula2006
QUOTE(old_jhon @ 10 Sep 2017, 20:04)
Găsisem la un moment dat o brosura a motorului 1.6 dCi, și scria acolo ca regenerarea se face la 1500 km, post injecție(un injector in fap).
*


Atit aveam eu la momentul ala. Deci cred ca asa este. Sa fiu atent pe la 3000 km. Usor usor aflam si de filtru DPF smile.gif)
old_jhon
QUOTE(old_jhon @ 20 Aug 2017, 18:33)
Și eu ma gândeam ca dacă era ceva de la rulment făcea zgomot mereu, la fiecare acționare a ambreajului. O sa revin mâine seara cu actualizări după ce o duc la service, ce se constata și ce se repara.

<span class='edit'>21 Aug 2017, 16:17:</span>
Gata s-a constatat problema. Scutul metalic de caldura din spatele turbinei. S-au coamndat niste distatiere si un burduf. Cand vin nu se stie dar e bine ca e doar o chestie minora.
*




Am fost aseara sa rezolv problema. S-a pus o solutie verde, un fel de lipici blocant(avea alta denumire nu am retinut-o) pe capatul planetarei care intra in fuzeta si s-a schimbat piulita planetarei cu una noua. Am asteptat 30 min sa isi faca efectul acea solutie si gata, nu mai huruie la mersul cu spatele rolleyes.gif

Nu stiu ce burduf si piulite distantiere au visat la inceput ... s-a pierdut ceva informatie pe traseul mecanici - receptie - eu
Mr_X
Loctite se numește soluția pentru blocarea șuruburilor. Dar nu înțeleg de ce au pus-o în capul planetarei...
LAURR
Pentru a nu se slabi piulita care fixeaza planetara pe caneluri.
gerula2006
QUOTE(jbn @ 30 Jun 2017, 16:47)
Eu inteleg perfect ce spune Boss1, pentru ca si la mine face la fel.
Modul auto activat (led-ul "Auto" si led-ul "AC" aprinse, restul led-urilor stinse) -> apas pe butonul "AC" => toate led-urile se sting, insa aeroterma continua sa bage cu aceeasi viteza cu care baga si inainte, insa aerul devine cald din cauza ca AC-ul este oprit. Se intra intr-un fel de "pseudo mod auto". O "struto-camila"...nici auto, nici manual.
Eu nu o iau ca pe o problema, ci ca pe o functionalitate pe care nu o inteleg in totalitate. Ar trebui sa cerem lamuriri la vocea clientului.
*


Cum ai rezolvat problema? Nici eu nu reusesc sa inchid total ventilatia. Mi se pare aiurea. Eu mai merg cu geamul deschis si e ciudat ca in acelasi timp sa mai bage si masina aer... Am tableta de 7.
LAURR
Se poate reduce turatia la zero.
LAURR
Chiar te doare mana sa opresti ventilatorul. Clar : opresti ac-ul nu ventilatia. Ce parere ai daca dupa ce faci iarna dezghetare-dezaburire rapida, opresti ac-ul si se opreste si ventilatia.
RM4SI
Ce probleme inutile. Opeste ventilatorul din buton.
gerula2006
Care buton???? La ventilator nu este nici un led aprins si tot baga....AC off
Zi tu alt buton!!!
RM4SI
Deoarece anterior a fost pe automat, ventilatorul nu arata nici un led aprins. Ledurile indica turatia ventilatorului doar când se intervine asupra ei, adica pe manual.Apasa repetat sau tine apăsat pe insemnul din staga pentru micsorarea turatiei si atunci se va opri. Eventual poti sa plimbi si degetul deasupra ledurilor si cresti sau micsorezi turatia.
gerula2006
QUOTE(RM4SI @ 16 Sep 2017, 20:26)
Deoarece anterior a fost pe automat, ventilatorul nu arata nici un led aprins.  Ledurile indica turatia ventilatorului doar când se intervine asupra ei, adica pe manual.Apasa repetat sau tine apăsat pe insemnul din staga pentru micsorarea turatiei si atunci se va opri.
*


Daca apas repetat nu merge.... Inseamna ca trebuie apasat lung butonul....Incerc maine! Mersi!
TBonevdo
Pentru a inchide ventilatia pur si simplu trebuie sa "mângâi" cu degetul unde ar fi primul led si apoi indrepți degetul spre imaginea cu ventilatorul din stanga ( spre OFF )
gerula2006
Multumesc!
gerula2006
Salut! Am reusit sa opresc ventilatorul.
Dar nu am gasit ce reprezinta acest indicator (din foto incercuit). Cineva mi-a zis ca este busola, dar nu prea indica nordul...
jbn
Da, busola este. La mine indica destul de ok smile.gif
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.