Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Intrebari, Defectiuni, Probleme, Sfaturi,
Reno.ro - Forum Renault Romania > Renault - Probleme frecvente, utilizare si reparatii > Megane > Megane IV
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 53, 54, 55, 56, 57, 58, 59, 60, 61, 62, 63, 64, 65, 66, 67, 68, 69, 70, 71, 72, 73, 74, 75, 76, 77, 78, 79, 80, 81, 82, 83, 84, 85, 86, 87, 88, 89, 90, 91, 92, 93, 94, 95, 96, 97, 98, 99, 100, 101, 102, 103, 104, 105, 106, 107, 108, 109, 110, 111, 112, 113, 114, 115, 116, 117, 118, 119, 120, 121, 122, 123, 124, 125, 126, 127, 128, 129, 130, 131, 132, 133, 134, 135, 136, 137, 138, 139, 140, 141
ncristi
QUOTE(TBonevdo @ 2 Aug 2017, 12:46)
Si exemplarul meu are mici hibe ... si are 30.000 km, dar parca imi pare din ce in ce mai rau ca nu am facut un efort sa raman la Honda ... nu e normal ca in asa putini km sa apara diverse probleme marunte si marea majoritate din simplul motiv ca nu se face un control al calitatii riguros.
*



Ai perfecta dreptate si este penibil ca inca nu au invatat nimic din vechile greseli. Toata viata mea am cochetat cu honda...chiar si acum si de ficere data ceva m-a impiedicat ... o sa enumar mai jos:

- vechiul civic - suspensia era o catastrofa, extrem de rigida
- kiturile ambreiaj care picau aiurea in cateva zeci de km
- macaralele de geam (vechiul crv)
- la ultimul cr-v (cu care am cochetat forte foarte mult - am avut oferte aproape incredibile - 22000E 1.6-ictd-i 4x2 - adica putin mai mult decat am dat de kagjar) cutia de viteze automata.

http://www.autolatest.ro/stiri-masini/cuti...t-si-land-rover

Ma rog, cam astea ar fi in mare...multe le stiu de la prieteni cu honda (unii fosti colegi pe reno.ro) iar altele de pe hondafan.ro.
jbn
De ceva vreme, la meganelul meu, care a ajuns la 19000 km, a inceput sa se auda o vibratie de frecventa joasa (maxim 2-3 repetari pe secunda) destul de deranjanta in zona spate, zona portbagajului, atunci cand treceam peste denivelari bruste, cum ar fi liniile de tramvai din minunatul Bucuresti si nu numai. Nu am avut timp sa studiez prea atent problema pana acum. Ieri am incercat sa intuiesc sursa vibratiei si cred ca am descoperit-o. Este vorba de tablia de deasupra portbagajului, care si-a facut joc se pare. Pe deasupra, nici nu are cea mai fericita compozitie, fiind destul de elastica (poate alti posesori de hatchback au observat ca atunci cand coboara usa portbagajului mai cu viteza, cand tablia ajunge la limita de jos vibreaza de 2-3 ori pana se aseaza; "zdranc-zdranc-zdranc"). Ca sa ma conving ca de acolo vine sursa zgomotului am dat tablia jos si am pus-o in portbagaj si azi dimineata de acasa pana la serviciu nu s-a mai auzit zgomotul respectiv la nicio denivelare. Sa vedem la drumul de intoarcere. Acum trebuie sa gasesc solutie de neutralizare a zgomotului smile.gif
adrianovici_2006
radmasa.gif radmasa.gif de cateva zile am aceeasi problema...am identificat-o trecand peste o trecere de nivel cu calea ferata!....DA, la polita am identificat-o si eu!...17000km!
P.S. Cateva zile sigur n-o s-o mai aud smile.gif smile.gif smile.gif !....am dus masina in service pt reparatia de dupa accident!...au sosit piesele!
mars
Duct Tape negru n-ai gasit?
adrianovici_2006
...acum chiar nu mai conteaza!
Dri
QUOTE(jbn @ 9 Aug 2017, 08:43)
De ceva vreme, la meganelul meu, care a ajuns la 19000 km, a inceput sa se auda o vibratie de frecventa joasa (maxim 2-3 repetari pe secunda) destul de deranjanta in zona spate, zona portbagajului, atunci cand treceam peste denivelari bruste, cum ar fi liniile de tramvai din minunatul Bucuresti si nu numai. Nu am avut timp sa studiez prea atent problema pana acum. Ieri am incercat sa intuiesc sursa vibratiei si cred ca am descoperit-o. Este vorba de tablia de deasupra portbagajului, care si-a facut joc se pare. Pe deasupra, nici nu are cea mai fericita compozitie, fiind destul de elastica (poate alti posesori de hatchback au observat ca atunci cand coboara usa portbagajului mai cu viteza, cand tablia ajunge la limita de jos vibreaza de 2-3 ori pana se aseaza; "zdranc-zdranc-zdranc"). Ca sa ma conving ca de acolo vine sursa zgomotului am dat tablia jos si am pus-o in portbagaj si azi dimineata de acasa pana la serviciu nu s-a mai auzit zgomotul respectiv la nicio denivelare. Sa vedem la drumul de intoarcere. Acum trebuie sa gasesc solutie de neutralizare a zgomotului smile.gif
*


Ajuta-ma te rog sa inteleg pt ca am o problema similara pe care o puneam initial pe seama suspensiei, sau a jocului rotii de rezerva.

Te referi la "podeaua" portbagajului (cea pe care o ridici ca sa ajungi la roata de rezerva), sau la tablia din spatele tetierelor, cea care se ridica atunci cand deschizi portbagajul?
jbn
Cea de sus, care se ridica odata cu usa portbagajului. Am banuit si podeaua portbagajului, dar am exclus-o repede pentru ca vibreaza si cand e portbagajul plin de bagaje.
Dri
Merci pt pont, verific si eu maine, si revin cu feedback.

In mod normal e simplu de rezolvat, o mica saiba de polistiren sau de burete interpusa pe cablu, sau niste banda izolatoare, si gata.
BANDOI
mai are cineva probleme cu coloana de directie? ca la mine a inceput sa bata mai tare, dweja este enervant.
silvanu96
La M3 acea polita este tensionata la inchidere de 2 tampoane de cauciuc lipite pe haion.
Dri
QUOTE(jbn @ 9 Aug 2017, 19:41)
Cea de sus, care se ridica odata cu usa portbagajului. Am banuit si podeaua portbagajului, dar am exclus-o repede pentru ca vibreaza si cand e portbagajul plin de bagaje.
*


Am revenit cu feedback.
Mi-as fi dorit ca zgomotul sa fi fost si la mine de la tablie, dar nu era.
Ma voi duce in service pana la urma, la un moment dat.
jbn
@silvanu si la m4 este tensionata la fel, insa materialul tabliei este destul de elastic si probabil nici tensionarea nu este suficient de puternica...

@dri imi pare rau sa aud ca nu e de acolo. Daca descoperi sa scrii te rog si aici ca poate va aparea si la altii 😊 bafta!
Buf Dragos
[FONT=Arial][SIZE=1][COLOR=blue]
Salut, am observat astazi pe grila din fata acea pata de culoare neagra si compozitie vascoasa - identic cu ce a mentionat @spy_oh_joy1389 in postul #339 - vasilina?!. Am citit toate posturile din acest topic, dar nu am gasit vreo informatie in legatura cu aceasta scurgere. Este normal? De unde vine acea substanta? Poate fi ignorata sau trebuie mers in service?

Masina este un M4 varianta de dotare ZEN + cateva optiuni extra. Motor 1.5 dCi, 90 CP, ~ 5000 Km parcursi.


Si legat de partea de climatizare, a mai identificat cineva o pata, ca si cum ar face condens, pe consola centrala, in dreptul butoanelor de control a climatizarii? Clima este automata cu control de temperatura dual - stanga dreapta. Mentionez ca apare acea "pata" doar atunci cand functioneaza AC - ca si cum ar "transpira" inauntru bordului si ar iesi pe langa butoanele de control ale climatizarii.

Apreciez orice sfaturi, informatii in legatura cu cele mentionate mai sus.
vvede
Incearca sa pui o poza 2 cu "transpiratia" bordului. M-ai facut foarte curios
spy_oh_joy1389
QUOTE(Buf Dragos @ 10 Aug 2017, 20:10)
[FONT=Arial][SIZE=1][COLOR=blue]
Salut, am observat astazi pe grila din fata acea pata de culoare neagra si compozitie vascoasa - identic cu ce a mentionat @spy_oh_joy1389 in postul #339 - vasilina?!. Am citit toate posturile din acest topic, dar nu am gasit vreo informatie in legatura cu aceasta scurgere. Este normal? De unde vine acea substanta? Poate fi ignorata sau trebuie mers in service?

*


Am văzut ceva postări pe la italieni. Cică ar fi o ceară care acoperă pâsla. Probabil că eventual se va termina.
speedman
si eu am observat vaselina pe grila neagra, initial credeam ca a varsat cineva cafea pe ea si s a intarit...insa, fiind pe transfagarasan, aglomeratie...mergeam 20 m si stationam 5 minute, am ridicat capota sa vad pe unde arunca...am vazut ca era o substanta gen vaselina ulei...in capota fata pe interior sunt 2 gauri in care a fost injectata acea substanta...de la caldura a inceput sa curga...deci nu e panica. Am sters cu un servetel si ulterior, nu s a mai scurs...
Dri
QUOTE(speedman @ 11 Aug 2017, 09:41)
si eu am observat vaselina pe grila neagra, initial credeam ca a varsat cineva cafea pe ea si s a intarit...insa, fiind pe transfagarasan, aglomeratie...mergeam 20 m si stationam 5 minute, am ridicat capota sa vad pe unde arunca...am vazut ca era o substanta gen vaselina ulei...in capota fata pe interior sunt 2 gauri in care a fost injectata acea substanta...de la caldura a inceput sa curga...deci nu e panica. Am sters cu un servetel si ulterior, nu s a mai scurs...
*


Si eu am patit acelasi lucru, este o vaselina anticoroziva care, din cauza caldurii, devine lichida si se scurge prin doua gauri din capota fata, aflate la stanga si la dreapta siglei Renault.
Nu e motiv de ingrijorare.
aba81
Probabil nu s-au zgarcit la vaselina biggrin.gif
adrianovici_2006
Am luat masinuta din service ca urmare a accidentului de acum cateva saptamani....s-au inlocuit toate cele la vedere si nevedere ansamblu 'Bara Fata", cu exceptia farului lovit(dreapta fata), acesta s-a polisat!...de ce?...pt ca farul comandat de reprezentanta arata la fel dar nu are inscriptia interioara LED Pure Vision...ca atare l-am refuzat!...nu speculez nimic...reprezentanta va cere lamuriri!...ca atare nu am semnat nimic!...in plus lucrarea nu este chiar foarte buna pt ca sunt 2 chestii care nu se aliniaza perfect!...au promis ca se vor rezolva atunci cand se va lamuri problema farului!....
jbn
Deci polisarea farului a fost doar o chestie provizorie pana vine un far inscriptionat corespunzator?
adrianovici_2006
Da, asa este!...dar ma astept sa mi se zica ca totul este ok si cu far neinscriptionat!...in acest caz habar n-am ce-i de facut!
bogdan_11
Buna ziua!
Cam de 3 luni sunt posesorul unui M4 (vechi posesor de Logan) si ... cam de cateva minute am (re)descoperit forumul dacia-renault laugh.gif
Dupa vreo 3500 km a aparut o mica problema si as dori sa stiu dacao pot remedia "aici" sau la reprezentanta : un scartait aparut la franare pe roata dreapta spate! Am fost la reprezentanta in urma cu o luna (cand a aparut prima data), au dat roata jos, au curata discul cu spray si ... a disparut problema. Acum, dupa cam 1000 km a reaparut.
Ok, inteleg ca ar fi discul nou, ca pana se uzeaza uniform ca ... ca... etc , dar DE CE DOAR DREAPTA SPATE? Trebuie sa-mi iau un spray de curatat si la fiecare 1000 km sa ma apuc sa curat?
Sau asa e normal sa fie?....chiar nu stiu... wacko.gif
Poate ma lumineaza cineva.
gerula2006
adrianovici_2006 - farul sa nu fie de origine????
hammer
in primele fotografii de prezentare nu aparea inscriptia respectiva la farurile led, deci posibil sa fie o versiune putin mai veche
Dri
QUOTE(hammer @ 11 Aug 2017, 18:33)
in primele fotografii de prezentare nu aparea inscriptia respectiva la farurile led, deci posibil sa fie o versiune putin mai veche
*


Da, si eu stiu un caz (protejez anonimatul) in care pe un Megane GT farurile full LED nu au aceasta inscriptionare. Asa a fost livrata masina.

Dar e stupid ca pe o parte farul sa fie inscriptionat, iar pe cealalta nu.
adrianovici_2006
[quote=gerula2006,11 Aug 2017, 18:01]
adrianovici_2006 - farul sa nu fie de origine????


Ma gandesc ca un dealer nu "joaca murdar"! biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif
vladof
Fara sa par penibil, voua va trage volanul usor dreapta? Am dat peste o groapa in Bucuresti acu ceva timp, janta si cauciucul sunt ok, nu a fost ceva foarte violent, iar acum la drum intins parca trage usor dreapta. Ies de pe banda dupa aproximativ 10 secunde. Am incercat sa merg pe contrasens dar era prea aglomerat ca sa pot sa testez cat sa-mi dau seama.

Nu am vibratii in volan sau alte simptome. Ori a patit ceva ori sunt eu paranoia dupa groapa si caut defecte.
gerula2006
Daca drumul nu este perfect drept orice masina trage.... Sau presiunea in pneuri ....
mars
Orice drum, mai ales in afara localitatilor, ar trebui sa aiba o usoara inclinatie spre dreapta, pe sensul de mers. Are treaba cu scurgerea apei wink.gif. Dar, daca simti la mana ca trage sau daca, lasat liber, chiar si la viteza mica prin oras, isi schimba pozitia spre dreapta, poate s-a dus ceva pe la directie sau suspensie. Eu as face o verificare a unghiurilor. O treaba d'asta poate duce la uzura anormala a anvelopelor.
vladof
Multumesc mult. Nu simt la mana ca trage, efectiv pleaca masina spre dreapta usor usor, volanul pare fix. Stiu ca asa facea si masina veche (tragea dreapta cu drumul) dar Megane-ul parca era OK. Este drept ca asta e al doilea drum lung pe care il fac de cand am masina. In rest am mers doar in București si împrejurimi. Sincer GT-ul trage mai putun decat masina veche, si aia a avut N verificari la direcție.

O sa-i fac o verificare cand ajung inapoi acasa. Trebuie sa merg la Renault ca altfel pierd garantia sau pot sa merg oriunde? Am un service ok la birou, mi-e ușor acolo. As zice ca e ok si in alta parte daca e doar reglaj. Daca e ceva damage sub, deja e de garantie/casco.
adrianovici_2006
Vladof......

Eu zic ca nu trebuie sa-ti faci probleme....daca se duce usor spre dreapta(10 sec, zici tu!), tuturor ne face la fel...situatia este data de inclinatia benzii de mers, 1%...lucru absolut normal!..daca nu se simte oponenta in volan si este ff lin, eu zic ca este normal...in plus, daca si cauciucul este mai putin umflat pe dreapta, devine aproape certitudine ca totul este ok!
vladof
Multumesc mult. smile.gif

Intre timp, cand am venit in sens invers, mi-am dat seama ca masina merge perfect. Cred ca era si de la vant.

Presiunea e perfecta la mine non stop. Cand e cald, am 2.9 pe fata si 2.6 pe spate. Ma bucur ca am tinut-o sus, ca daca era mai mica, poate faceam janta praf.

Intr-adevar inclinatia drumul joaca un rol imens, am mers pe sens unic pe banda 6 si intr-adevar masina tragea stanga in loc de dreapta.

Asa e cand iti iei masina noua. Te ia spaima la fiecare problema. biggrin.gif

EDIT: am avut unde sa merg si eu relativ repede cu GT-ul, accelereaza destul de repede pana pe la 220, dupa care e destul de plafonata. Am dat de un deal si incepea sa scada viteza sub 210. Asta ca fun fact, nu ca ar merge cineva vre-odata cu viteza asta multi km in Romania. Se simte destul de stabila la viteze mari. Ca sa prinzi 250 cu ea iti trebuie clar un autobahn si minim 3 km sa prinzi viteza aia.
Buf Dragos
[FONT=Arial]

Salut,

Revin cu poze pentru "transpiratia" de pe consola centrala, in dreptul comenzilor de AC.

@ vvede - post #464.

Zilele trecute, fiind mai racoare, nu am mai folosit atat de des AC. Astazi, revenind caldura, s-a manifestat iar. Ma gandesc sa curat | sterg cu ceva acolo - ceva sugestii?

Orice parere | sfat e binevenit.

Cu respect,

D

[attachmentid=1628068608] [attachmentid=1628068609][attachmentid=1628068610]
vladof
[attachmentid=1628068618]

+

[attachmentid=1628068619]

In bucuresti se gasesc la DM niste pamatufuri ieftine (10 lei 7 bucati parca), care intra intr-un suport de plastic. Eu tin unul de ala intr-o punga sigilabila in masina, fara suport, ca sa nu se "contamineze". Dupa ce sterg praful gros, dau cu un servetel de ochelari pe rama si display.

Dupa toata operatiunea asta, totul este curat perfect fara nicio urma, ca nou.
jbn
Mda...se pare ca nu am scapat de cel mai negru cosmar pe care il aveam la m2. De curand a aparut un zbarnait metalic in boxa dreapta fata. Se manifesta la denivelari multe si marunte, la bass puternic, la lovirea capacului boxei cu pumnul si uneori cand e subturata. sad.gif
old_jhon
QUOTE(old_jhon @ 14 Jul 2017, 12:06)
Salut. La mine de ceva timp, se aude un huruit cand merg cu spatele, nu mereu, am observat ca dupa ce merg mai mult cu masina. Prima daca l-am auzit cand faceam o parcare laterala. E ceva care intra in rezonanta si huruie. Cutia, ambreajul merg ok, ca in prima zi, nu am observat schimbari in comportament.

A mai patit cineva asta?
*




Revin cu actualizari, am fost ieri la service si mecanicul sef a facut un test cu frana de mana trasa, huruitul apare doar in marsalier la o anumita pozitie a pedalei de ambreaj, banuiala lui, rulmentul de presiune. E ciudat ca nu face si in treapta 1, 2 sau 3. Trebuie sa revin luni la service pentru ca sambata Vocea Clientului nu are program si trebuie cerut acordul pentru interventie.

Daca ma trezesc cu motive de genul utilizare impropie si trebuie sa o repar pe banii mei, ori o pun in fata dealerului cu un mesaj dragut ori pe Autovit....
adrianovici_2006
QUOTE(old_jhon @ 20 Aug 2017, 08:00)
Revin cu actualizari, am fost ieri la service si mecanicul sef a facut un test cu frana de mana trasa, huruitul apare doar in marsalier la o anumita pozitie a pedalei de ambreaj, banuiala lui, rulmentul de presiune. E ciudat ca nu face si in treapta 1, 2 sau 3. Trebuie sa revin luni la service pentru ca sambata Vocea Clientului nu are program si trebuie cerut acordul pentru interventie.

Daca ma trezesc cu motive de genul utilizare impropie si trebuie sa o repar pe banii mei, ori o pun in fata dealerului cu un mesaj dragut ori pe Autovit....
*



Nu trebuie sa-ti faci probleme!...chiar daca este rulmentul, nu ti se poate imputa pt utilizare improprie...era de comentat daca se ducea discul de ambreiaj, acolo pot aparea uzuri premature datorate unei exploatari defectuoase!
old_jhon
QUOTE(adrianovici_2006 @ 20 Aug 2017, 10:40)
Nu trebuie sa-ti faci probleme!...chiar daca este rulmentul, nu ti se poate imputa pt utilizare improprie...era de comentat daca se ducea discul de ambreiaj, acolo pot aparea uzuri premature datorate unei exploatari defectuoase!
*



Sper sa se rezolve mâine. Altceva ce ar putea sa huruie la debreiere doar in marșarier?

O întrebare, rulmentul de presiune se învârte mereu sau doar când este acționat ambreiajul?
stefandinescu70
Nu poate sa fie rulmentul de presiune de vina , daca zgomotul auzit exista numai in mersul inapoi . Rulmentul de presiune este actionat /se invarte ( numai la apasare pedala de ambreiaj) pentru orice treapta a cutiei de viteze. Zgomot de huruit numai in mersul inapoi poate sa fie de la cutia de viteza sau de la un tampon de motor/cutie care atinge metal /metal ( la forta inversa pentru deplasarea masinii in spate) . Garantia trebuie sa acopere 100% aceasta interventie/remediere .
old_jhon
QUOTE(stefandinescu70 @ 20 Aug 2017, 14:22)
Nu poate sa fie rulmentul de presiune de vina , daca zgomotul auzit exista numai in mersul inapoi . Rulmentul de presiune este actionat /se invarte ( numai la apasare pedala de ambreiaj)  pentru orice treapta a cutiei de viteze. Zgomot de huruit numai in mersul inapoi poate sa fie de la cutia de viteza sau de la un tampon de motor/cutie care atinge metal /metal ( la forta inversa pentru deplasarea masinii in spate) . Garantia trebuie sa acopere 100% aceasta interventie/remediere .
*



Și eu ma gândeam ca dacă era ceva de la rulment făcea zgomot mereu, la fiecare acționare a ambreajului. O sa revin mâine seara cu actualizări după ce o duc la service, ce se constata și ce se repara.

21 Aug 2017, 16:17:
Gata s-a constatat problema. Scutul metalic de caldura din spatele turbinei. S-au coamndat niste distatiere si un burduf. Cand vin nu se stie dar e bine ca e doar o chestie minora.
Cezar H
Dri...

Ai mai descoperit cauza zgomotului din portbagaj? Te intreb deorece eu am sedan si la fel, am impresia ca e de la roata, dar ma gandesc ca e din cauza suportului de la roata de rezerva care e dintr-un material palstic si ca la denivelari face un zgomot de ecou. In concediu am umplut portbagajul si sa mai atenuat, dar chiar si asa tot sa auzit. Cred ca masina e prea rigida deorece pe drumuri mai putin bune se comporta de imi aduce aminte ce am mancat acum trei zile desi presiune e facuta ok, 2,6 fata, 2,3 spate, cf. insemnelor de pe usa.
LAURR
Presiunile respective sunt pentru mers economic si se preteaza pentru autostrazi sau drumuri ,,ca in palma''. In ritmul asta nu stiu cum supota articulatiile drumurile de rahat.
Poty
A reusit cineva sa activeze, sa faca sa ii apara in bord acea ramurica cu mai multe frunze?(vorbesc de cei care nu au ceasuri digitale, au ecranul ala mic si inutil) pornesc indicator stil de conducere din rlink2 dar sta pentru cateva secunde pornit, in bord nu apare nimic si se opreste se muta inapoi pe OFF dupa cateva secunde
Dri
QUOTE(Cezar H @ 22 Aug 2017, 14:24)
Dri...

Ai mai descoperit cauza zgomotului din portbagaj? Te intreb deorece eu am sedan si la fel, am impresia ca e de la roata, dar ma gandesc ca e din cauza suportului de la roata de rezerva care e dintr-un material palstic si ca la denivelari face un zgomot de ecou. In concediu am umplut portbagajul si sa mai atenuat, dar chiar si asa tot sa auzit. Cred ca masina e prea rigida deorece pe drumuri mai putin bune se comporta de imi aduce aminte  ce am mancat acum trei zile desi presiune e facuta ok, 2,6 fata, 2,3 spate, cf. insemnelor de pe usa.
*


Inca nu.
Eu am testat eliminand absolut totul din portbagaj, roata de rezerva, toate accesoriile si suportii, capitonajul portbagajului, tablia de la hayon. Am rabatat si spatarele banchetei spate, pentru ca nu cumva sa fi avut joc in prinderi. Intr-un cuvant, am eliminat tot ce am putut accesa, si ar fi putut sa cauzeze zgomotul.
Dar acesta persista.
Voi mai duce o data masina in service, desi acum am aproape 10.000km, am raportat-o si la 3500km dar au spus in prima faza ca nu s-a reprodus. Deci am precedent inregistrat, nu pot sa spuna ca e din cauza exploatarii intre timp.
ncristi
Revin și eu cu o întrebare...poate mă bagă cineva in seama de data asta smile.gif ....mașina are acel "zgomot tehnologic" la coloana de direcție la trecerea peste denivelări gen sine de tramvai?

Asta pentru că mă interesează mașina și știu că această problema chiar a existat la anumite modele .

Vă mulțumesc.
RM4SI
In 6000 km nu. Liniste totala din toate punctele de vedere.Asa s-a comportat si M2 pana la 100000. Sper ca M4 sa depaseasca cu mult. Tine si de stilul de condus.
Poty
@ncristi da are acel zgomot tehnologic care este destul de enervant zici ca ti se rup fiare pe sub masina si cateodata daca e liniste totala in masina pe un drum usor deformat sau paitra cubica mai ok se aud greieri in masina cel putin la mine in special la geamuri care ating sus pe chederul de la geam care e fixat... ca restul chestiilor din masina
adrianovici_2006
Nu stiu despre ce zgomote tehnologice vorbiti voi!...la mine nu se aude absolut nimic (cu exceptia suspensiei la denivelari mai mari, ..mi se pare destul de dura comparativ cu M2, care plutea)..!
vladof
Eu nu am niciun zgomot suspect nicaieri. Suspensia face urat in functie de ce denivelari are la roata, in general urat lasine de tramvai ridicate mult, dar nimic ce alte masini cu pretentii mult mai mari nu fac.

Din cauza jantelor pe 18, poate e putin mai rigida a mea, dar suspensia lucreaza onorabil de bine.
aba81
Si la mine cu jante de 17 face urat la liniile se tramvai...dar si mai urat la drumul din beton cariat tare de tot.eu presiune la rece am 2.2 peste tot.la cald se duce in 2.5
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.