Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Vigneta de bucuresti
Reno.ro - Forum Renault Romania > Alte discutii > Cafenea
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19
hepea
Pai platim... rovigneta biggrin.gif

Cred ca asta e razbunarea psd-ului pe bucuresteni (vezi rezultatele la europarlamentare) biggrin.gif

Apropos, tare va mai bucurati la o taxa in plus wink.gif
bogdan2
Bad post
b76bgaarh
daca avem euro 5 si 6, vrei sa plangem?
wolfin
QUOTE(hepea @ 21 Oct 2019, 13:05)

Apropos, tare va mai bucurati la o taxa in plus wink.gif
*




nu ti se pare normal ca cei cu e5 si 6 sa se bucure tongue.gif
pcs
Nu e vorba de administratorul drumului. Drumul trece prin localitate, mașinile emit noxe în atmosfera localității, locuitorii sunt afectați exact ca bucureștenii.

PS În municipii gen Adjud, Fălticeni, etc. traseul lui E85 este administrat de primării.
hepea
QUOTE(wolfin @ 21 Oct 2019, 13:07)
nu ti se pare normal ca cei cu e5 si 6 sa se bucure  tongue.gif
*



Chiaburilor! tongue.gif
wolfin
@PCS

au facut o in italia..si au dat in altele.

dar da moral ai dreptate....acolo unde nu exista ocolitoare.


QUOTE(hepea @ 21 Oct 2019, 13:09)
Chiaburilor! tongue.gif
*




ne bucuram ca nu o platim ..nu sa moara capra vecinului sleep.gif
b76bgaarh
un drum national nu poate sa fie administrat de o autoritate locala.

bafta

Diac
Taxa asta nu rezolva nici poluarea, nici aglomeratia. Acuma contributia e marginala. Unii o sa plateasca, altii o sa-si schimbe masina. O sa creasca inmatricularile de masini sh sau noi ca tot romanu o sa faca rate la alta masina, ca in anii 2005 - 2007, cand facea lumea credit pe un deceniu pt un Logan. Masini sub Euro 3 oricum nu prea mai sunt.

Taxa trebuie pentru toata lumea. Ba mai mult, in zilele cu poluare multa, trebuie limitat traficul (nr par/impar) pentru toata lumea. Ca fiecare din noi se simte indreptatit sa mearga cu masina e altceva.
pcs
Serios? Ia verifică situația în orașe ca Adjud, Fălticeni, ș.a. unde drumul național trece prin oraș.
b76bgaarh
Și în Comarnic trece prin oraș da tot nu e la ei.

Ai ceva scris de la primăriile respective.

21 Oct 2019, 13:34:
In legea drumurilor se specifica categoria și cine îl administrează.

Baftă.
wolfin
Nu sunt masini e 3 in B
Pai numai cele in tranzit zilnic sunt zeci de mii..daca nu sute.
Diac
Pai si pe unde sa ocoleasca? Pe centura? blink.gif wacko.gif unsure.gif
b76bgaarh
Pe dn, județean, local.
Relu11
@Diac
Oare?

261.000 autoturisme Non Euro
7.000 - Euro 1
113.000 - Euro 2
---
213.000 - Euro 3
440.000 - Euro 4
---
253.000 - Euro 5
331.000 - Euro 6

Realitatea este ca aici este doar numarul celor inamtriculate in B-IF, nu avem situatia autoturismelor celoc care au domiciliul in ACTE in judetele adiacente care au resedinta in B-IF, care folosesc masina in B-IF...

Deci NON-EURO + E1 +E2 sunt mai multe decat E6, frumos nu?
wolfin
Pe la unirii @Diac tongue.gif.

In fiecare dimineata pe dn1 80k masini intra in B.

Cate intrari sunt in B?


@relu mai aduna o data.
madhorsefuzzy
80k x 5 lei ...
wolfin
80k + 80k+..+..+...+...+pana se fac 800k Ś5

Scadem e5 si 6 sau platesc si ale.parca da..daca nu sunt de b sau if


Schimba bordurile pana la constanta si retur

Stia madan primar de ce vroia centura in patrimoniul pmb.
Diac
261.000 autoturisme Non Euro
7.000 - Euro 1
113.000 - Euro 2


Cred ca jumate din ele nu mai exista fizic. Din alea care mai sunt, putine mai merg. Pe mine ma intereseaza alea care circula ca alea polueaza. Si iar intreb, cine polueaza mai mult : agentul de vanzari care face 100 km pe zi cu diesel E6 sau pensionarul cu Logan benzina E3 care face 100 km pe saptamana? Alea care stau in parcari, nu circula si deci nu polueaza. Singurele Dacii 1310 pe care le-am vazut mergand in B sunt alea de retromobil, care si acu sunt exceptate de taxe. Ne luam dupa nr de masini inmatriculate degeaba.
wolfin
Ne luam dupa nr de masini in trafic in b si metropolitan

1.6 milioane.

Diac
Nu numara nimeni masinile, peste tot se zice de nr de masini inmatriculate. Ati mai vazut vreun Oltcit in trafic in Bucuresti?
St
QUOTE(Relu11 @ 21 Oct 2019, 11:21)
@Bwwlan

Taxa in forma actuala se poate plati atat pe zi (5lei pentru E3-E4) cat si pe luna, 6luni sau un an, deci de unde e gandit ca un c...???
*



Am explicat eu mai sus de ce, duce doar la cresterea veniturilor la primarie, alte efecte sunt marginale.

QUOTE(wolfin @ 21 Oct 2019, 12:46)
Sa nu uitam de cei in tranzit...pam pam.
In centru n au voie aia vechi....
*



Cei care sunt in tranzit si vor sa economiseasca cativa lei, se vor inghesui (si mai rau) pe centura., alt fiasco.
wolfin
Cum zice prim secretarul ....ghinion.

Poate va ajunge la primarie si o termina.
Diac
Adica n-a facut-o ministerul Transporturilor si o face .... mellow.gif mellow.gif primaria? ras hohote.gif
b76bgaarh
ca tot va plangeti de tranzit, noaptea sau in weekend, ciare?
wolfin
QUOTE(Diac @ 21 Oct 2019, 14:11)
Adica n-a facut-o ministerul Transporturilor si o face ....  mellow.gif  mellow.gif primaria?  ras hohote.gif
*



De ce razi.

Daca unu sa cacaie 30 ani sa faca un drum...mi se pare normal sa incerce altul.

Ok...nu sunt copil...dar ...plm...30 ani...
papa_mulo
Ia uitati-va voi la toate liceele, sa vedeti de jur imprejur cate golf 4 si alte tinichele de prin 2000 cu lamaie in geam sunt! De studentime nu mai zic...cu 1000-2000 euro toata lumea are masina in ziua de azi. Las sa se mai chiverniseasca si ei sa vina doar 1 zi pe saptamana la scoala cu masina ca sa le ramana de tigari.
b76bgaarh
acum esti decat gelos ca noi nu aveam.
wolfin
Cata benzina i am sustras lu tata in studentie.

Eram ca traficantii...cu bidoane si furtune in portbagaj.
dandobre
Eu vad că se discută doar o parte a problemei. Adică văd că majoritatea sunteți de acord cu necesitatea unei astfel de taxe, dar la fel de important e și ce se va alege de acești bani. Adică dacă de banii ăștia copiem și noi ce au făcut alții în materie de diminuare a poluării e ok. Dar eu cred că se vor duce la bugetul general unde vor fi distribuiți la grămadă la plata datoriilor Radet și alte chestii de-astea......
papa_mulo
QUOTE(wolfin @ 21 Oct 2019, 15:21)
De ce razi.

Daca unu sa cacaie 30 ani sa faca un drum...mi se pare normal sa incerce altul.

Ok...nu sunt copil...dar ...plm...30 ani...
*



Centura e facuta cam jumate, jumatea de inel nordica. Ca putea sa fie toata facuta azi si inca una mai mare prin exteriorul ei e f adevarat, dar multora le place sa exagereze ca nu s-a facut nimic 30 de ani. Multi din cei care spun chestiile astea nici nu au 30-35 de ani, nu au de unde sa stie cum arata iesirea din buc pe dn1 sau centura pe atunci.
Nu ma refer la tine neaparat, bat catre altii care se dau de ceasul mortii ca se pune o noua taxa in bucuresti, unii dintre ei nefiind macar de aici. O ard aiurea cu pareri nefiind nevoiti sa stea zilnic prin trafic sa piarda ore intregi aiurea...
b76bgaarh
dane poate se duce in rabla 2020. cum a fost kktul ala de taxa de prima inmatriculare.

oricum ma gandesc serios sa prind si rabla asta, sa ma laud ca am luat 3 masini cu ajutor de la stat.
dandobre
Slabă consolare, e prea puțin....
LE. Mă refer la soseaua de centura...
papa_mulo
QUOTE(b76bgaarh @ 21 Oct 2019, 15:22)
acum esti decat gelos ca noi nu aveam.
*



Am fost mai bazat la vremea mea, acum e banal sa ai masina in fata liceului cat timp nu e vreo racheta. Io la 14-15 ani o ardeam pe scuter, unul din primele 5 aduse in romania...si ozn-uri vedeai mai des smile.gif
vallixx
QUOTE(Diac @ 21 Oct 2019, 12:25)
Plus ca toti cei pe care-i cunosc ca au start-stop, fac in asa fel incat sa nu se opreasca motorul.
*


Io acu' caut metode sa nu mai trebuiasca sa opresc de fiecare data din buton rahatul ala de sistemul pwlii......si sa plece default pe off.
wolfin
Vezi sa nu il strici

Baga o scobitoare vezi daca il tine sa nu mai sara.

Papa..centura aia trebuia sa fie gata in 3 ani.

Acu 30 ani a bloc la ai mei erau 4 masini....4.

Acu ....plm...nu ai pe unde sa mai treci...ori masina ori rahat.
Relu11
vallixx mad.gif
Care e logica?
Sincer eu sper ca urmatoarea obligativitate de la UE sa fie FARA buton de SS.
wolfin
Si eu il apas blush.gif

Vara pt ac..chiar daca e pe confort tot se mai opreste.

Iarna nu...ca e frig si se inhiba singur.
lapcat
La cati sustinatori are imbecilitatea asta, va mai si mirati ca iese Firea la alegeri?
vallixx
Care e logica care? Aia de a opri SS?

Pentru ca este o porcarie. Pornirile dese cauzeaza motorului uzuri mai mari decat sa stea mergand. Turbinei la fel, bateriei la fel, electromotorului la fel....chiar daca mananca ei rahatul ca sunt special create.....

Si pentru ca castigul e infim spre deloc, motorul consuma la pornire destul cat sa anuleze suficient din economia facuta oprind motorul.

Industria auto e plina de rahat mancat pe tema consum/poluare, vezi "motor mic consum mic", vezi EGR, vezi consumurile oficiale care niciodata nu sunt cele reale...etc etc
b76bgaarh
firea iesea fluierand daca o lasa decat pentru vinituri. asa e cudus intors.
wolfin
Pana acu in coispe pagini..nimeni nu a atacat..chiar si indirect...

Rusinica.

Le. Nu la tine ma refer barfi
vallixx
QUOTE(b76bgaarh @ 21 Oct 2019, 14:54)
firea iesea fluierand daca o lasa decat pentru vinituri.
*


Lejereanu chiar.
dandobre
Crezi că ea n-ar fi vrut... Dar i-au zis consilierii că e discriminatorie &shit
Relu11
vallixx
Cred ca sistemul SS e diferit de la producator la producator, poate la Renault e mai agresiv..., la altii am sesizat ca nu se opreste motorul chiar la fiecare frana.

Eu vad taxa ca pe un lucru bun, dispar din rablele poluatoare atat inmatriculate in B-IF cat si din cele inmatriculate in tara care domiciliaza in Bucuresti.

Maine o sa incerc sa numar cate masini, vizual, vechi vad incepand cu intrarea din nordul B pana la iesirea din vestul B.
vallixx
QUOTE(Relu11 @ 21 Oct 2019, 15:07)
vallixx
Cred ca sistemul SS e diferit de la producator la producator, poate la Renault e mai agresiv..., la altii am sesizat ca nu se opreste motorul chiar la fiecare frana.
*


La Renault e pur si simplu idiot, nici nu se opreste masina pe loc complet si taie motorul. ultimii 1-2 m ii fac cu motorul oprit. In parcare opresc cat ca bag in marsarier sa parchez....deci...1 secunda, 2....cat poate sa-mi ia...si mi-l opreste.

Plus ca imi opreste si cu motorul rece...ceea ce iar nu mi se pare deloc in regula.

In alte conditii poate nu era atat de deranjant.....dar asta de la Megane 4 e tampit rau.
meganus_bicorpus
E pe Fifth Gear, parca , un test cu un M3 diesel si se vede ca folosind SS creste economia de carburant semnificativ, automa scade si poluarea...eu zic ca e de luat in seama acest sistem.

Gata ...am gasit filmuletul



QUOTE(vallixx @ 21 Oct 2019, 15:52)
Care e logica care? Aia de a opri SS?

Pentru ca este o porcarie. Pornirile dese cauzeaza motorului uzuri mai mari decat sa stea mergand. Turbinei la fel, bateriei la fel, electromotorului la fel....chiar daca mananca ei rahatul ca sunt special create.....

Si pentru ca castigul e infim spre deloc, motorul consuma la pornire destul cat sa anuleze suficient din economia facuta oprind motorul.

Industria auto e plina de rahat mancat pe tema consum/poluare, vezi "motor mic consum mic", vezi EGR, vezi consumurile oficiale care niciodata nu sunt cele reale...etc etc
*

Diac
QUOTE(wolfin @ 21 Oct 2019, 14:45)
Vezi sa nu il strici

Baga o scobitoare vezi daca il tine sa nu mai sara.

Papa..centura aia trebuia sa fie gata in 3 ani.

Acu 30 ani a bloc la ai mei erau 4 masini....4.

Acu ....plm...nu ai pe unde sa mai treci...ori masina ori rahat.
*



Gradul de motorizare al României rămâne în continuare cel mai mic din Europa, cu aproximativ 246 autoturisme la 1000 de locuitori (la o populație de 22,2 milioane de locuitori, potrivit INS la 1 ianuarie 2016), în condițiile în care media UE este de 569 autoturisme la 1000 locuitori.

Citește mai mult la: https://www.profit.ro/stiri/social/tabel-pa...de-ani-16627651


Si toptusi inca suntem submotorizati, deci treaba ca pe vremuri erau 4 masini in cartier e irelevanta.
b76bgaarh
22.2 nu am mai avut din 1990 incoace.
mircea_aq
Diac se alatura grupului Relu-Lupulet. Stati lin baieti, de la voi nu cere nimeni mai mult.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.