Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Vigneta de bucuresti
Reno.ro - Forum Renault Romania > Alte discutii > Cafenea
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19
b06fcn
QUOTE(wolfin @ 21 Aug 2019, 15:34)
Centru civic..nu km zero...

Fantani si casa poporului.


Restul strazilor
..hmmm....daca nu s ar parca pe stanga si/sau dreapta...ai ramane uimit se fluid ar fi....tot....
*



Cu asta sunt de acord. Ca m-am saturat sa ma duc la mama acasa si sa nu ma pot parca din cauza celor care vin si lasa masina pe strada la noi, ca sa plece mai departe cu metroul...Si daca nu gasesc loc pe strada, isi lasa rablele pe trotuar... 022.gif gun3.gif
wolfin
pai...tu nu esti in acceasi situatie...in vizita? intrebare.gif

eu am ajuns sa ma rog sa nu ne calificam in grupe... tongue.gif si sa nu fie ocupat stadionul.
MuciX
Faci sa para ca era diferit pentru tine daca isi lasa vreunul Lamborghini-ul.
VladSoare
QUOTE(MuciX @ 21 Aug 2019, 15:45)
Sa zicem ca tu viteaz cum esti tot nu o sa te dai jos din masina pentru mersul la munca, dar poate pe langa tine renunta alti 5, pe langa vallix inca 5 si tot asa o sa aveti in sfarsit orasul numai pentru voi.

Păi dacă se închide pentru toată lumea, inclusiv pentru noi, ca pe vremea lui Ceaușescu, nu ne ajută cu nimic.

QUOTE(MuciX @ 21 Aug 2019, 15:45)
Imi doresc sincer ca problemele curente de trafic sa fie rezolvate in totalitate, sunt curios care va fi urmatoarea problema care te va impiedica sa fii fericit.
*

Io-s fericit și acum. cool.gif
Mi-e teamă doar cînd politicienii își pun în cap să mă facă mai fericit decît sînt, pentru că de obicei efectul este contrar. biggrin.gif

QUOTE(aqua @ 21 Aug 2019, 15:45)

N-o să poată, pentru că localitățile de buzunar, ca a lui, nu au jurisdicție asupra drumurilor naționale care trec prin ele.
Cînd o fi Comarnicul municipiu, o să mai vorbim, dar pînă atunci nu poate decît să viseze.
b76bgaarh
nici atunci nu poate.
MuciX
Exercitiu tipic de "ba p-a ma-tii". Nu ca ideea Firii ar fi fost prea stralucita de la bun inceput.

Taxa ar trebui sa plateasca toti, daca "studiile" arata ca o taxa ar putea rezolva ceva.
Avani
Pe de alta parte, mi se pare stupid ca o zona turistica, vezi BV sau CT, sa ceara taxe de genul. Adica, tu trebuie sa incurajezi turismul, nu sa-i pui bete in roate. Nu mai vorbesc de statiunile de pe V Prahovei care traiesc aproape exclusiv din turism.

Din pacate insa, taxa asta va amplifica si mai mult conflictul (se vede si pe forum) mitici vs provinciali.
mircea_aq
N-o sa fie nicio taxa, fii pe pace, eventual se vor achizitiona sutele alea de camere de luat vederi care zac azi prin stocul unei firme de casa a PSD. Atat tot.

Vad mai sus fantezii cu centrul civic, cum ar fi fara masini... Ar da faliment si putinele bodegi care mai sunt pe unirii, asta s-ar intampla. La parter doar spatii comerciale dezafectate, asta ai vedea. O placere sa te plimbi vara la 40 grade pe-acolo.

Poluarea, ma repet, e in capul poluatorului.
Cu toate astea n-am vazut pe nimeni care sa renunte la masina si sa se umileasca cu transportul in comun.

Transport in comun civilizat ? Civilizat sa fie, dar pe ce bani, ca eu unul m-am saturat sa va tot subventionez.

Transportul public trebuie restrans la suprafata si mutat in subteran.
Autobuzele si mai ales tramvaiele incurca traficul, de multe ori cu buna stiinta, se taraie, fac statie pe banda 1 sau 2, chiar daca alveola e libera, blocheaza intersectii pentru ca asa vor muschii lor, nu e nimic civilizat si nici eficient in activitatea lor, cu-atat mai putin ecologic.


b76bgaarh
sper sa o bage sa vedem cum voteaza bucurestiul, ca astia de scapatat voteaza la ei la tara.
dandobre
Asta zic și eu, Firea a câștigat sigur cel puțin 10 procente la vot cu propunerea asta.....
wolfin
10?

50-60.

Dar na ..unii prea fuduli sa recunoasca.

Dan , barfi..nu ma ref la voi.

Dar daca citesti pe acest forum...numa epitete la adresa "doiboi" sau duBai.....ag ...tr etc.
miki
QUOTE(VladSoare @ 21 Aug 2019, 16:29)
.....
Dacă închizi complet Piața Universității, unde descarci cele patru bulevarde care intră acum în ea? Sau Piața Unirii - fără ea ar paraliza tot.
*


Pai nu descarci nimic....
Se foloseste metrou, stb, bicla sau mers pe jos


QUOTE(Avani @ 21 Aug 2019, 17:36)
Pe de alta parte, mi se pare stupid ca o zona turistica, vezi BV sau CT, sa ceara taxe de genul. Adica, tu trebuie sa incurajezi turismul, nu sa-i pui bete in roate.
*


Dar ce, turism numai cu nasina se poate?
Bicicleta galbena
Da' chear, nu putem noi sa urcam in trenurile imputite si fara aer conditionat, si care intarzie cate trei-patru ore, sa ne aburcam bagajele in cuseta ca sa le dam jos iar, si eventual sa ne batem cu alti clienti pentru un taxi cu maimuta pregatita?!??? mad.gif

Avani
QUOTE(miki @ 21 Aug 2019, 20:00)
Dar ce, turism numai cu nasina se poate?
*


În Ro, e de departe cea mai bună opțiune pentru un concediu mai liniștit. Înțeleg că daca ești de prin Sighetu Marmației și vrei să ajungi pe litoralul românesc, hai la Mangalia, în "doar" 30 de ore, reușești asta, pe varianta cea mai rapidă. Ăsta e programul, fără vreo întârziere.
Mult succes!

[attachmentid=1628108372]
kato
ehh, cand e vorba sa mearga bucurestenii fara masina, timpul lor e pretios si trenul pute. daca e sa vina provincialii la bucuresti, sa plateasca taxe, sa foloseasca trenul, transportul in comun (care deja este vai de capul lui) si de fapt e treaba lui cum sa se descurce.....
p.s. ador argumentul ca e interesul provincialilor sa nu aiba taxe, ca sa vina sa cheltuiasca lumea la ei rolleyes.gif .... reciproca nu e valabila, ca bucurestenii nu au nevoie de banii provincialilor sad.gif
wolfin
Linia dintre glume..ironii patate...adevar(al fiecaruia)...intepaturi e subtire intre noi.

@kato..citeste printre randuri.

Acu..sincer....nu am prea auzit bucuresteni sa se mute la tecuci pt un job....pt o femeie poate.
VladSoare
QUOTE(miki @ 21 Aug 2019, 19:00)
Pai nu descarci nimic....
Se foloseste metrou, stb, bicla sau mers pe jos
*

Deci propui să se închidă și bulevardele respective?
kato
mai bag si io batu prin gard ca ma plictisesc icon_mrgreen.gif cam ce a fost de scris pe subiect a fost scris... oricum avem experienta in taxa de poluare la nivel national .....taxele, deloc mici nu au facut sa fie redusa poluarea. banii obtinuti din taxe au fost utilizati in alte scopuri. taxa de 7 eurocenti din benzina nu a adus autostrazi......si totusi se gasesc multi care aplauda introducerea de noi taxe, de parca asta ar rezolva cu adevarat ceva......
wolfin
Odata tot o rezolva ceva.

Si on topic..sa iti termin raspunsul

De banii "Vostii" avem nevoie...de masini NU. 168.gif avem
dandobre
QUOTE(kato @ 21 Aug 2019, 20:20)
ehh, cand e vorba sa mearga bucurestenii fara masina, timpul lor e pretios si trenul pute. daca e sa vina provincialii la bucuresti, sa plateasca taxe, sa foloseasca trenul, transportul in comun (care deja este vai de capul lui) si de fapt e treaba lui cum sa se descurce.....
p.s. ador argumentul ca e interesul provincialilor sa nu aiba taxe, ca sa vina sa cheltuiasca lumea la ei  rolleyes.gif  .... reciproca nu e valabila, ca bucurestenii nu au nevoie de banii provincialilor  sad.gif
*



Bucureștenii nu prea au nevoie de banii provincialilor, e ca și cum ai spune că ăia din vest au nevoie de banii românilor veniți la muncă. Dar nu despre asta este vorba..... Există totuși o cerere mare de forță de muncă în București, iar pe angajator nu-l interesează de unde vine aplicantul ci dacă este pregătit pt ce are el nevoie, și aici cererea întâlnește oferta......
VladSoare
Daaaa, fix în banii giurgiuvenilor, teleormănenilor sau dîmbovițenilor stă bunăstarea Bucureștilor. Muream de foame dacă nu veneau ei să ne scoată din rahat. radmasa.gif
kato
scuze, dar comparatia e total deplasata.... ar fi foarte interesant sa vedem cati din clientii firmelor sunt cu adevart bucuresteni, ca asa vorbim discutii,,,,,
p.s. studentii se pun la provinciali? rolleyes.gif
b76bgaarh
Decât aia născuți în provincie.
wolfin
laugh.gif
b06fcn
QUOTE(wolfin @ 21 Aug 2019, 15:54)
pai...tu nu esti in acceasi situatie...in vizita? intrebare.gif
*



Deloc, pentru ca eu am domiciliul la mama. Ca mai stau si prin alte parti, in virtutea dreptului de proprietate, este alta mancare de peste...
wolfin
Detalii.... tongue.gif
Bibanu
QUOTE(kato @ 21 Aug 2019, 20:31)
mai bag si io batu prin gard ca ma plictisesc  icon_mrgreen.gif  cam ce a fost de scris pe subiect a fost scris... oricum  avem experienta in taxa de poluare la nivel national .....taxele, deloc mici nu au facut sa fie redusa poluarea. banii obtinuti din taxe au fost utilizati in alte scopuri. taxa de 7 eurocenti din benzina nu a adus autostrazi......si totusi se gasesc multi care aplauda introducerea de noi taxe, de parca asta ar rezolva cu adevarat ceva......
*


Pe idioata de Firea o doare-n cot de poluare, vrea niste banii pt. companiile pe care le-a "mosit", ca altfel nu putea sa-si angajeze toate pilele!Cand se aproba ceva PUZ-uri, PUD-uri care fac sa dispara parculete, zone verzi dintre blocuri ca sa apara alte betoane si masini, nu conteaza poluarea!Se plateste impozit pe masini, in pretul combustibililor sunt taxe care intra tot in buzunarul statului, da' avem "oameni de bine" care saluta aparitia a unor taxe suplimentare, si mai spun ca asta o sa-i aduca voturi in plus lui Firea.Daca un primar chiar mai slab decat Oprescu mai ia un mandat pt. ca mai baga niste taxe inseammna ca bucurestenii ori sunt masochisti, ori n-au minte.Poate chiar masochisti fara minte!Ceausescu baga restrictii fara sa-ti ia si banii.Astia s-au modernizat, baga restrictii ca sa-ti ia banii.
wolfin
Are un sens ce zici..numai ca omiti un lucru esential.

Nu mie imi baga taxa...ci la ceilalti. Si poate asa nu mai intra sau nu mai circula cu masina. Pt mine ca bucurestean masochist suna bine.
Si daca primarul de la Tecuci face la fel...foarte bine...o platesc cand ma duc la moldovence sau ocolesc orasul.

Asta nu inseamna ca sunt bou si nu inteleg ca nu se poate.
UXE
Si cu masinile de peste 5 tone? Nimic?
miki
QUOTE(VladSoare @ 21 Aug 2019, 21:28)
Deci propui să se închidă și bulevardele respective?
*



Din partea mea da
Iar pe benzile rezervate sa nu aibe acces nici un autoturism, inclusiv taxi
Doar STB, urgente si bicle

Interesul meu este sa scoata masinile de pe drum nu sa ia bani.
Nu de alta dar nu mi se pare corect sa se faca catedrala pe banii proprietarior de masini

MuciX
@bibanu: vezi vreo altă soluție decât să crezi in niste promisiuni? Sau poate tu vrei ca București să rămână exact așa cum e, pe aceeași pantă. E și asta o părere.

E nevoie de interes din partea autorităților, că soluții ar fi, numai sa le și pese și să fie în stare. Dar nu le și nu sunt.
VladSoare
QUOTE(miki @ 22 Aug 2019, 07:20)
Din partea mea da
*


Păi dacă le închizi și pe ele, atunci trebuie să închizi și toate străzile și bulevardele care dau în ele, că altfel te blochezi acolo.
Le închizi și pe alea?
wolfin

din pacate e complicat.....si poate cu impact mic infim asupra poluarii.

topicul asta s ar transforma frumos daca ne am expune ideiile chiar si crete...de solutionare a traficului din B

MuciX
Ideea e ca nu se poate peste noapte si nu se poate pastrand toate "comoditatile" de acum.

Trebuie un plan amplu, pe mai multe fronturi si cineva cu "vedere de ansamblu" care sa poata tina fraiele tuturor acelor fronturi.
dandobre
Parcă în The Grand Tour văzusem că în Beijing, din 1000 de cereri pt înmatriculare auto noi, se aprobă 4. Eu unul as cere la înmatricularea unui auto noi, dovada deținerii unui loc de parcare....
MuciX
In satul in care locuiesc se tot inchide o strada de-a lungul garlii cu ocazia unor sarbatori locale. Mai un fest, mai o alergare, etc.

Ei, de data asta au zis ca daca tot nu se da atat de tare peste cap traficul, iar zona este una "de interes turistic", vor incerca un experiment, chiar dupa terminarea fest-ului, strada ramane inchisa circulatiei auto pentru urmatorii 2 ani. Ceva imi spune ca peste 2 ani vor spune ca daca tot nu i-a dus nimeni lipsa, ia sa ramana permanent. smile.gif

Ce-i drept, zona e draguta, iti cam vine sa casti ochii pe strada, pieton fiind.
vallixx
QUOTE(wolfin @ 22 Aug 2019, 08:59)
din pacate e complicat.....si poate cu impact mic infim asupra poluarii.

topicul asta s ar transforma frumos daca ne am expune ideiile chiar si crete...de solutionare a traficului din B
*


Uite o părere.

Sa se înființeze o instituție cu atribuții rutiere, că acum n-avem 😝 , care sa redea banda 1 inapoi traficului. Acum banda 1 e o imensa parcare, uneori cu semne de oprirea interzisa dar complet ignorate pentru ce mai important sa n-ai 62 km/h.

Iar dupa ce golesti banda 1 si o redai traficului, o faci banda de STB. STB fara taxi, ca daca lasi taxi tre sa lasi si uber, yango, bolt. Deci fara. Doar STB si bicle.

Ia sa vedem cu brusc s-ar misca si STB-ul mai bine...si il si iei de pe banda 2....sau 3 acolo unde e cazul....

Pe bd Unirii funcționează sistemul, de ce n-ar funcționa pe Stefan cel Mare, Mihai Bravu..... Floreasca....etc etc.....ce zici de ideea asta creață.
dandobre
up.gif
MuciX
QUOTE(vallixx @ 22 Aug 2019, 10:38)
Sa se înființeze o instituție cu atribuții rutiere, că acum n-avem 😝 , care sa redea banda 1 inapoi traficului. Acum banda 1 e o imensa parcare, uneori cu semne de oprirea interzisa dar complet ignorate pentru ce mai important sa n-ai 62 km/h.
*


Mie mi-ar placea sa vad asta, desi cred ca taxi, uber si bicle ar trebui sa poata umbla pe acolo. Besides the point.

O idee de ce se poate face cu masinile ramase in aer dupa ce eliberezi banda in discutie?

Poate 10% iau calea rematului, desi cred ca e mult mai mica proportia, dar restul?
b76bgaarh
doar taxi, ca il declari transport comun. aia sunt ride sharing, daca se declara transport devin taxi, nu le convine.

Avani
Mai precis, cica vreo 500k de masini vor avea interzis prin centru si doar o parte dintre acestea vor mai avea acces platind desigur, taxa de rigoare. Aici nu le luam in calcul pe cele inmatriculate in alte judete. La cele 500k se mai adauga si masinile inmatriculate in alte judete.
QUOTE
peste 500.000 de mașini din București și Ilfov, nu vor mai avea acces deloc în centrul Capitalei, iar o parte dintre acestea vor intra doar pe baza unei taxe.
vallixx
QUOTE(MuciX @ 22 Aug 2019, 10:42)
O idee de ce se poate face cu masinile ramase in aer dupa ce eliberezi banda in discutie?
*


Pai multe nu ar fi trebuit sa fie acolo, deci în primul rând faci ce trebuia făcut încă de la început, aplici amenzi si le ridici, le duci pe camp de unde proprietarii le iau si se descurca cu ele. Le lasa la loc....iar ridicate...pana la urma va fi financiar o problema.

Nu e problema municipalitatii ca tu ti-ai luat masina fara sa ai unde sa o lași....nu mai vorbesc ca parcarile cu plată sunt goale.

Rablele le iei si multe vor ramane pe camp pentru ca costa mai mult ridicarea + amenda decat masina.
Bogeyman
De cand e capitala sufocata de masini? De ieri, de saptamana trecuta, de acu' un an? Adica chiar n-a vazut nici un factor de decizie incotro se indreapta situatia? Ba da, dar n-au facut nimic. Crede cineva ca, in cazul in care se baga taxa asta, se va face ceva pentru a imbunatati traficul si a reduce poluarea din Bucuresti? Crede cineva ca orasul asta va arata candva ca un oras normal, civilizat? Cand primaria urla ca n-are bani, dar cumpara autobuze diesel, iepurasi cu lumini, da bani la biserica cea mare si la festivaluri cu artisti recunoscuti pe plan international? Keep dreamin'. Cum zicea cineva mai sus, taxa aia din combustibili a dus la drumuri mai bune si autostrazi? Voi tot mai sperati ca tara asta isi poate reveni? E fiecare pe cont propriu. Ganditi-va la taxa de poluare pe care au continuat s-o incaseze, desi UE le-a zis ca nu e legala. Au luat banii, i-au papat si acum ii dau inapoi. Ce s-a facut cu miliardele alea, incasate atunci? Cu ce s-a imbunatatit viata soferilor? Cu nimic. Asa si acum. Dar e bine ca mai discutam si noi subiecte aici, pe forum happy.gif
b76bgaarh
s-au dat tichete rabla, multe. eu am luat doo masini.

orasul a devenit sufocat de cand nu au mai ridicat majini. cand le ridicau se circula mai bine.

bafta.
miki
Nu-i nevoie
O sa -invete lumea fie sa lase masina acasa, fie sa stea in blocaj
Or sa REinvete copii cum este
Mersul cu masina este o alegere, nu o obligatie

<span class='edit'>22 Aug 2019, 12:00:</span>
QUOTE(VladSoare @ 22 Aug 2019, 09:47)
Păi dacă le închizi și pe ele, atunci trebuie să închizi și toate străzile și bulevardele care dau în ele, că altfel te blochezi acolo.
Le închizi și pe alea?
*




<span class='edit'>22 Aug 2019, 12:07:</span>
QUOTE(MuciX @ 22 Aug 2019, 11:42)
Mie mi-ar placea sa vad asta, desi cred ca taxi, uber si bicle ar trebui sa poata umbla pe acolo. Besides the point.

O idee de ce se poate face cu masinile ramase in aer dupa ce eliberezi banda in discutie?

*



fara taxi si ubersi asociati
Mai exact fara nici un fel de autoturism pe banda aia....
Ca doar scopul nu este doar sa-mi las eu masina acas aci sa scoti cit mai multe din traficul zilnic
Si sa promovezi transport alternativ

Iar cu masinile parcare pe banda aia....
Pai marea majoritate sint ale celor care lucreaza in zona, asa ca astia si le pot lasa acasa
wolfin
QUOTE(wolfin @ 21 Aug 2019, 15:34)
..hmmm....daca nu s ar parca pe stanga si/sau dreapta...ai ramane uimit se fluid ar fi....tot....
*



QUOTE(vallixx @ 22 Aug 2019, 10:38)
Uite o părere.

Iar dupa ce golesti banda 1 si o redai traficului, o faci banda de STB. STB fara taxi, ca daca lasi taxi tre sa lasi si uber, yango, bolt. Deci fara. Doar STB si bicle.


*




asta e clar
b06fcn
QUOTE(miki @ 22 Aug 2019, 07:20)
Din partea mea da
Iar pe benzile rezervate sa nu aibe acces nici un autoturism, inclusiv taxi
Doar STB, urgente si bicle

Interesul meu este sa scoata masinile de pe drum nu  sa ia bani.
Nu de alta dar nu mi se pare corect sa se faca catedrala pe banii proprietarior de masini
*



In cazul asta, propun sa se nationalizeze masinile, sa mergem doar cu bicicleta, chiar si pensionarii care au artroza, sa ne imbracam cu totii la fel, ca in Coreea de Nord. Si taxiurile sa fie ale STB, ca sa poata avea acces si cei care sunt nedeplasabili...
Eu sunt proprietar de masini, dar nu am dat bani la catedrala. Daca da primaria, nu mai e problema mea...eu platesc taxele ca e obligatia mea. As plati mai mult, daca asta ar insemna cresterea calitatii vietii si un trafic mai fluent...cine nu-si poate permite sa aiba masina in capitala, pe care o foloseste in capitala, sa nu aiba masina. Ia sa ii oblige pe toti care vor sa stea in Bucuresti, sa plateasca impozite in Bucuresti. Stai cu chirie si vrei acte de Bucuresti, inregistrezi frumos contractul la Administratia Financiara si iti faci buletin, sau macar viza de flotant. In baza CI sau viza de flotant, iti inscrii masina in Bucuresti. Ca trebuie sa ai ITP si RCA valabile pentru asta, e alta mancare de peste.
miki
Nu zice nu=imeni de nici o nationalizare
Doar ca ce-i prea mult strica
Autoturisme included
b06fcn
Si asta cum o explici - ”Interesul meu este sa scoata masinile de pe drum”. Ca mie imi suna al naibii de socialist...
Bibanu
QUOTE(MuciX @ 22 Aug 2019, 07:33)
@bibanu: vezi vreo altă soluție decât să crezi in niste promisiuni? Sau poate tu vrei ca București să rămână exact așa cum e, pe aceeași pantă. E și asta o părere.

E nevoie de interes din partea autorităților, că soluții ar fi, numai sa le și pese și să fie în stare. Dar nu le și nu sunt.
*


Se iau in calcul promisiunile la cineva care apare prima data in alegeri.La Firea deja s-a vazut ce-i in stare.Sa cheltuie banii aiurea, pentru promovare personala.Pai daca e vorba de reducerea poluarii, interzici, ca degeaba iei banii, poluarea nu scade.Si nu incepi cu amarastenii care au aceeasi masina din antichitate, ca daca aveau bani aveau si ei masini cel putin Euro 4.Incepi cu institutiile , adica primaria, M.A.I., Salvarea, STB, ca astia-s marii poluatori.Si nu incepi cu exceptiile, de parca ai da Indulgente, ca Biserica e scutita!La nemti, cand au hotarat in ceva oras, au spus clar: de la data de... masinile... sunt iinterzise sa circule in perimetrul... !Ca insasi Firea a cumparat jafurile alea de autobuze turcesti care desi noi pleaca diin statii in nori de fum, asa ca ar trebui sa plateasca din propriul buzunar taxele.Nu dai in pulime si scutesti STATU' si Biserica, adica exact pe cei cu bani.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.