ODO: 82.611 KmQUOTE(madhorsefuzzy @ 21 Apr 2019, 22:48)
Am fost azi la vopsitor pentru un deviz: reparat si vopsit - prag sofer (refacut sudura si bagat solutie in el), bara spate, aripile spate st/dr cu tot cu praguri si arce pana la parbiz, usa dreapta spate, plafon.
Ce ramane: usile stanga, usa dreapta fata, capota si bara fata cu oglinzile - polish.
Grand total: 2200 lei - o duc pe 03.05 dupa Paste.
Am luat masina dusa pe 03.05 ieri de la vopsitor:
- vopseaua nu e identica cu cea de fabrica (pigment si "sclipici" in ea), dar nu se observa decat noaptea cand bagi lanterna din telefon intre 2 elemente sa le compari. Ziua nu se vede/observa.
- mai are 2 infundaturi pe usi dreapta fata si stanga spate care au fost doar polishate si cu infundaturile nu a avut ce face;
- capota la polish a scos la iveala carpeala neamtului inainte de vanzare: zeci de puncte albe de filler mascate cu negru care la polish s-au curatat. Asta dupa ce a vopsise masina si ii dadea polish final pe elementele nevopsite. De aproape se vede. Mai de departe nu prea. De foarte departe deloc. Poate ii astup eu dinou punctele ...
- repatatiile la praguri si refixarea usii soferului (era reglata prost dupa reparatia din DE) facute excelent. Cel putin de afara. Inauntru vedem peste ani, desi baiatul mi-a zis ca a bagat substante inauntru peste tot.
Per total sunt foarte multumit. As fi vopsit si capota daca stiam de belele, dar altfel masina nu mai are rugina si arata foarte bine. Poze cand o sa fie soare.
QUOTE(madhorsefuzzy @ 21 Apr 2019, 22:48)
- reparat/schimbat stopul stang - a fost spart la o atingere si intra umezeala in el - am vazut la service
L-a rezolvat vopsitorul si pe asta: i-a pus silicon transparent pe toata buza de jos inspre bara dupa ce in prealabil l-a uscat bine in soare. Acum nu se mai abureste. Cu folie deasupra o sa fie sigur.
QUOTE(madhorsefuzzy @ 21 Apr 2019, 22:48)
- revizie ulei si filtre (mai putin ala de la cutie)
- burduf cap bara dreapta
Am fost azi la Asko Chiajna pentru schimb de ulei si filtru de ulei si burduf cap bara dreapta.
Total 665,45 lei din care:
- manopera ulei+filtru - 117 lei
- ulei Hybrid - Honda Green Oil - banuiesc ca 0W20 - 4l - 406 lei
- garnitura buson - 3 lei
- taxa ulei - 1,5 lei
Restul pana la 665,45 lei a fost inlocuirea burdufului capului de bara.
E cel mai scump ulei/schimb ulei platit de mine. Parca la Leguma am mai dat 348 lei pe ulei, dar pe 8l nu pe 4l.
Uleiul scos parea destul de negru pentru o benzinara aspirata fara injectie directa (din cate stiu). Trebuie sa verific neaparat distantele bujiilor. 8 la numar in motor. Trebuie sa aiba intre 1.0 si 1.1 mm. O sa vad cand vine vremea mai frumoasa.
Pun poze cu bidonul de 4l in care mai am vreo 300-400ml. Cica "Country of Origin: Japan". Venit din Belgia de la "Honda Motor Europe Logistics". Plecat de pe 19.04 cand cred ca am sunat la Asko sa fac programare pentru schimb de ulei cu ulei Honda. Sau e doar o coincidenta?
Pe jos prin service erau doar bidoane de 5W30 Castrol si Honda 5W30.
Ce am aflat in service e ca nu pot merge la nea Gigel sa fac reumplere cu freon pentru ca Hondele Hybrid (nu si Hondele normale) folosesc un ulei special pentru instalatia de AC. Si daca bag ulei normal bulesc instalatia de AC. Taxa e de 200 lei +/- in functie de cat freon e inauntru, comparativ cu 80 lei la Frigoservice.
Tot azi, acasa, am schimbat si filtrul de aer in fata blocului.
Patru cleme rapide intr-un minut ca incepea ploaia.
QUOTE(madhorsefuzzy @ 21 Apr 2019, 22:48)
- covorase si tavita portbagaj
Am rezolvat cu ajutorul celor de la Rimi Timisoara.
Am luat:
- tavita de Honda Insight
- covorase de Honda CRV 2013 - Nu exista aftermarket covorase pentru Honda Insight. Astea de CRV trebuie ajustate putin unde intra sub scaunele din fata. O sa ma ocup sau o sa le folosesc asa, pentru ca fiind covorase Rigum din cauciuc calitativ se aseaza pe forma data in timp.
Oricum m-au rezolvat baietii de la Rimi. Le-am trimis o schita cu dimensiunile masurate de mine puse pe o poza cu covorasele originale de Honda Insight si ei au masurat in depozit vreo 3 modele de la diverse Honde care pareau din poze ca se potrivesc. Apoi la telefon am vorbit care si cum sa mi le trimita.
QUOTE(madhorsefuzzy @ 21 Apr 2019, 22:48)
Mai urmeaza:
- faruri - polish sau schimbate cu unele noi
- pus folie pe faruri + stopuri
- cauciucuri - GY Allseason Vector 4
Cu folia si polish o sa merg sa vorbesc la Detail PROTEKT.
Cu cauciucurile vad mai incolo.