Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Talisman 1.6 TCe 200 EDC7
Reno.ro - Forum Renault Romania > Renault - Probleme frecvente, utilizare si reparatii > Talisman
Pages: 1, 2, 3, 4, 5
dantes
E cel mai chel ever... nu are 4control, implicit fara multisense, scaune de tapiterie, fara ventilatie/incalzire, fara ACC, implicit fara franare activa si nici camera, dupa butoane lipseste parcare automata, deci nici camera de mers inapoi.
Ptr cat ramane, 18k e ok...are doar cutie automata fata de un veritabil chel line.
speedman
multisense sa nu aiba? pare ca are, in rest asa e...lipsesc multe.
icsfails
Are multisense dar fara amortizoare variabile, alea vin la pachet cu 4Control
speedman
ok, multumesc pentru informatie.
henrywallace
Pe bune? Ati ajuns sa apreciati masinile aduse de samsari??
Varianta respectiva este un Intens ce se vinde in Vest (cel din RO e un mix intre Intens si Initiale). Nu e chiar chel ... Dar sa iei Talisman fara 4Control nu are sens.
speedman
chiar dacă topicul este pt talisman tce, ma bate un gând să iau un diesel...ce părere aveți de asta https://www.olx.ro/oferta/renault-talisman-...on-IDbMcrN.html
mersi
dantes
Nu stiu unde am vazut-o...dar am vazut-o undeva...meridian sud sau cobalcescu...ca masina de test. Chiar nu mai stiu exact, dar imi suna f. cunoscut si nr de inmatriculare impreuna cu culoarea masinii si locatia unde sunt facute pozele...
Oricum, pare cam oferta si eu nu am incredere in asa ceva.
Banuiala... cumparata de careva direct de la dealer care a folosit-o ca masina de teste, sau direct dealerul printr-un angajat.
Doar o banuiala. In rest, daca nu ar fi masina de teste si iese bine pe la o testare amanuntita (aka sa nu fi fost facuta din bucati), merita.
speedman
ok, mersi...tind sa cred ca ai dreptate, daca a fost de test drive nu ar mai prezenta interes pentru mine...
RobyBoy
Renault Talisman 1.6 TCe, 8 luni de cat am masina si am avut urmatoarele probleme:
- R-link s-a prins decat dupa ce in masina a fost mai racoare. (am dat fina pe faptul ca a stat direct in soare timp de 9 ore cat am fost la munca)
- Oglinda stanga mi-a ramas blocata pe inchis si-a revenit de la sine dupa 30 de minute
- Puneam masina in R sau D si nu cupla nici o viteza (eroare in bord de Low Battery), am incercat sa o repornesc de mai multe ori, pornea foarte usor da nu cupla nici d nici R (iar in bord clipea D sau R depinde in ce era pusa), dupa 5 minute cu motorul pornit, a repornit masina si s-a rezolvat.

Maine am programare la service sa verifice care a fost problema.
jay333
QUOTE(dantes @ 6 Dec 2018, 14:40)
cobalcescu...
*


Aia e parcarea lu' cobalcescu unde tin o parte din masinile de ocazie (plus niste vechituri gen mini, citronel d-ala fain si vechi, ceva rino, ceva jag, ceva cadillac etc).
mars
Am si eu o intrebare: la TCe 200 evacuarile sunt pe bune? Adica iese fum pe acolo? Ca am vazut niste poze pe net si toba finala pare sa fie pe stanga, sub masina, fara legatura fizica cu acele ornamente laterale blink.gif. La Megane GT m-am lamurit, scoate fum pe stanga, in dreapta are un capac.
Francais
In bara spate sunt doua insertii de plastic doar cu rol estetic, dupa noua moda.
Toba finala e intr-adevar in stanga sub masina.
mars
OK, multumesc. Asta pare sa fie moda acum, nu numai la Renault, dar si la VW, Skoda sau chiar Mercedes...
Cristilica
Se pare ca am ceva probleme cu cutiuta de viteze 7DCT300. De vreo doua luni a inceput sa smuceasca usor aleatoriu la schimbarile de viteze, nu mai era lina trecerea. Deja ma gandisem aunci ca e ceva mizerie in cutie, dar de unde ar fi!!!! Acum, de vreo doua saptamani a inceput sa se auda niste suntete ciudate, un fel de vajiit care disparare dupa cateva secunde si doar in accelerare. Asa ca ieri la un drum lung m-am pus pe testat. Nu era de la vant. Apare doar in vitezele 3, 5 si 7 cand turatia este intre 1700 si 2300, cu aproximatie. Cand apare acest vajiit, ce se simte ca vine din partea centrala motor, turometrul variaza in sus si jos vreo 2-3 mm concomitent cu vajiitul. Sigur s-a uzat un ambreiaj. Sa fi nimerit unul turcesc!!!! Masina are 34000 Km produsa in martie 2017 .
Gasesc in Bucuresti un service renault bun pe cutii de viteza?
Si da, ar c-am trebui sa-mi schimb avatarul.
b76bgaarh
La tine era dubios daca nu se strica ambreiajul, la ce istoric au cu ele.
Poty
Pai e ceva normal, de ce te miri?smile.gif)
RenaultR27
@Cristilica Ai ajuns cu masina la dealer?

PS: Hai sa continuam pe https://www.reno.ro/Anomalii-probleme-si-re...11029-s210.html
Cristilica
Nu am ajuns in service, sunt in concediu, poate pe la sfarsitul lui septembrie. Doar am vorbit cu cineva de la un service reno din cartier, si am inteles ca ei nu prea au avut astfel de masini in service.
RenaultR27
Concediu placut. Raspunsuri tipice dealerilor Renault Romania. "Sunteti primul cu problema asta", "E normal", etc. Sa ne tii la curent cum decurge rezolvarea problemei.
Multumesc!
Cristilica
Nu a fost un raspuns oficial, am intrebat pe cineva care lucreaza la ei, daca au habar de astfel de probleme la cutiea de viteza. Din ce stiu, singurul cu probleme la talisman din acest service a fost cu unul cu o turbina. Raspunsul a fost dat din perpectiva ca nu au avut astfel de masini in service, nici megane GT. De accea intreb, as merge la un service din Buc unde au mai avut interventii la cutia de viteze. Pe vremuri, m-as fi dus la Tudor Ghiuta de la Serus, dar de ceva timp nu mai este printre noi.
Acum am alta belea, a intrat un alcolic in roata spate stanga, masina e in drum spre service, adio 4control. Eu eram parcat. Ce concediu o sa am, mai trebuie sa fac vreo 2500 km, bine ca o sa fac rost de alta masina, un kia sportage, binenteles de la un prieten. Service-ul imi da doar 5 zile cat va fi reparatia si nu cat stam dupa piese. Data trecuta am stat vreo 2 luni dupa bara spate si inca cateva maruntisuri. Din ce vad, bara nu trebuie schimbata
Daca poate un admin sa mute aceste conversatii la Anomalii-probleme.
Si tot scriu ca desteptul si nu se posteaza, e vorba de Microsoft Edge!!!!
dantes
Ti-a cam tras-o...sorry!

Si o mica poveste ptr tine...
Primele serii de GT-uri TCE care au in teorie aceeasi combinatie motor-cutie ca ale noastre au avut ceva bube, dar erau in principal din cauza softului. Lucrul a fost ulterior rezolvat.
La talisman nu s-au inregistrat astfel de probleme. Desi codurile sunt aceleasi, au alte setari, alt soft...etc etc. Ca si probleme, in afara de bielete nu prea s-a auzit de altceva...deci daca nu sunt probleme, de ce nu ar fi normal sa fi primul cu problema ptr un anume service?

Am avut placerea sa conduc un talisman tce cu 200k+ km initiale si mergea impecabil...ca si a mea. Schimba perfect, zero zgomote...ce sa zic...stas!
Ai fi primul cu ambreiaje duse...cutia pariu ca nu are nimic dar...ai tu noroc de ambreiaje si la automate tongue.gif

Daca cumva serviceul ala de cartier e meridian...FUGI ! Sunt praf si pulbere! Meridian nord...alta poveste... dar acolo am facut un schimb de ulei de cutie AJ0...tot automata dar clasica si au stiut ce fac. Poate sunt ok si la edc-uri, oricum sunt ok.
Foarte multumit, si relativ aproape de casa, autocobalcescu, iar de serus sa nici nu aud la cum am fost tratat.
La ce ai tu acolo, sigur e ceva pe al 4C si adiacente...tot un milion de ani vei sta! La autocobalcescu, cand am avut si eu faza cu dubaru' am avut masina de schimb 2 sapt si ceva fara greturi...si cam orice interventie am avut, am facut schimb de masini si mi-am vazut de treaba. Deci...ce sa zic...
Daca se vrea, se poate! Bine ca eu daca am putut sa ma misc cu masina, nu am lasat-o 2 luni acolo... In cazul asta poate fi mai dificil, dar nu imposibil.

Gudlac!
sigmax
radmasa.gif Si Talisman are aceleasi probleme la cutie, doar ca la 10 bucati vandute ce feedback sa ai. Dar nu te panica, si a ta o sa bubuie curand. Peste tot in Europa.masina e in cap, si pana si in Franta sau Germania abia se vinde dupa 2 ani cu 15 mii EUR. Toata piata stie ce bomba e, doar pe reno.ro se mint unii singuri cu softuri sau ca doar modele din anumiti ani au probleme.
Bibanu
QUOTE(sigmax @ 5 Aug 2019, 18:27)
radmasa.gif Si Talisman are aceleasi probleme la cutie, doar ca la 10 bucati vandute ce feedback sa ai. Dar nu te panica, si a ta o sa bubuie curand. Peste tot in Europa.masina e in cap, si pana si in Franta sau Germania abia se vinde dupa 2 ani cu 15 mii EUR. Toata piata stie ce bomba e, doar pe reno.ro se mint unii singuri cu softuri sau ca doar modele din anumiti ani au probleme.
*


Ce bine ca apar si pe reno.ro oameni cu picioarele pe pamant si care nu se imbata cu apa rece!De ce sa plece oamenii linistiti in concediu?Lasa-i sa stea cu frica-n san, sa-i roada gandul ca daca....daca se strica ceva!Pentru unii povestea cu drobu' de sare este mereu actual.Bine ca mai sunt si cu che sara, sara!
dantes
Nu stau sa imi bat capul cu unii care povestesc din stele. Eu cand deschid gura cam ma bazez pe experiente personale si altele. Ai vazut cumva cifre de masini cu defecte de fabrica prin europa sau prin tarile care le ridici in slavi? Ai concret ceva pe date pe care te bazezi? Sau brusc ti-a soptit o pasarica?
Daca bubuie si petarda mea, n-are decat! E un fier care acum e in garantie. Cand nu va mai fi, nu o voi mai detine.Ma doare la bascheti cat poate valora un RENO dupa 2,3,4,5 ani de la pretul de noua... oricum mai putin decat pisaturile si altele similare. Pot sa zic altceva daca rabla mea se incapataneaza sa se strice?

Si chiar stiu cam cate masini se vand si cam cate se intorc in service wink.gif asa ca de poante si pontosi d-astia sunt satul.... canta te rog la alta masa aka lasa aria talisman si discuta in alte parti gen..cafenea cool.gif
Drum bun...

5 Aug 2019, 20:17:
PieS ca sa nu uitam... suntem pe un forum, implicit pe un topic in care un coleg are o problema si normal e sa ajuti fie cu o consolare fie cu un sfat sau ..orice. Orice masina e un fier si de ceva vreme piata de consumerism a afectat si industria auto, iar o masina nu mai e facuta decat ptr un maaaaxim 300k km si maaaxim 2 proprietari...aka 6-7 ani.
Ca romanasii nostri....mai bine lasa....

Ca o povestioara scurta....sunt in cautari de o noua masina, dar ce am vazut la un anume tip de masina cu muuuulte pretentii...m-am crucit si cred ca mai astept...
...si mai am una...xc90...nou noutz, 70k km, fix cat a mea de veche.... vaaai..nici nu vreau sa povestesc...dar o sa zic decat atat...2 cutii complet schimbate si peste 3 luni de stat prin service pe garantie.
Asa ca ...alte petarde...
Cristilica
Stie cineva care este ambreiajul care cupleaza pt mersul cu spatele? E tot cel impar? Am făcut un test cu alta masina care are aceiasi cutie de viteze 7dct300 si am cateva observatii fata de a mea.. Adica a mea patineaza mai mult la plecarea de pe loc. Daca la bordura am putina panta o ia 10 cm in fata cad plec cu spatele si nu accelerez. La cealata masina pleaca instant la relantiu si in fata si in spate. Ceva are din fabrica cutia. Inca am masina in service cu roata, momentan se schimba fuzeta spate si o bieleta, dupa care se reia geometria. Astept piesele de 5 zile. Daca nu iese geometria se schimba puntea spate.
RenaultR27
Din cate stiu, cel pentru vitezele pare e folosit pentru marsarier. Masina testata, era tot Renault? Daca apesi frana mai tare, ambreiajul este decuplat de unde rezulta un mic delay pana cupleaza. Ai luat in considerare acest aspect cand ai testat? Mie mi se intampla urmatorul lucru: Las frana(apasata tare -> ambreiaj deculpat) si accelerez foarte usor, gen 1000-1200 rpm, se simte o patinare excesiva a ambreiajului. Nu se intampla tot timpul. In curand ma duc cu masina la revizie. Am sa-i pun sa masoare ambreiajele.
Cristilica
Masina e kia sportage cu aceiasi cutie 7dct300 de generatie 3, are 265Nm, si functioneaza frana la fel ca la talisman, daca apas tare intre SS.
Cum ridic frana masina pleaca instant. Mai mult, daca este panta mai mare si ridic piciorul de pe frana sta 2 secunde pe loc dupa care se cupleaza ambreiajul si in functie de panta pleaca chiar la relantiu, incet dar pleaca.
Cica si talisman are Hill Start Assist dar eu nu am vazut asa ceva, adica sa stea doua secunde pe loc. Avem asa ceva, HSA? Eu am crezut ca e numai la cele cu cutie manuala dar pe site-ul renault vad acum ca exista si la automata.
Sa inteleg ca mai am o problema!!!!

Legat de marsalier, asa cum am zis, cand i-au piciorul de pe frana, intai se duce in fata vrei 10 cm, cu sanse reale de a intra in bordura. Nu am vazut asa ceva la kia, e instant plecarea.
De multe ori accelerez putin mai apasat de zmuceste rau masina. As crede ca pleaca tot cu ambreiajul impar.
Trebuie neaaparat sa vad cum pleaca de pe loc un alt talisman benzina!!!!!
Francais
Am observat asta si la a mea, parcat in panta usoara si ridicand piciorul de pe frana avand cutia in R, masina tinde sa inainteze lent cativa centimetri in fata. Prima impresie este ca am cuplat din greseala in drive, dar in momentul in care apas pe acceleratie masina pleaca usor cu spatele, fara smucituri ori vibratii deosebite. Am observat prima oara pe la 5000km, asa face si in continuare. Si eu tind sa cred ca ambreiajul nu este cuplat pana in momentul in care se apasa acceleratia.

Nu am urcat cu spatele inclinatii mari, insa pot sa confirma ca intr-o rampa de peste 3-5 grade se activeaza HSA. Daca apesi mai tare pe frana la oprire se simte ca pedala "se intareste" putin, astfel incat mentine frana pusa inca 2s dupa ce ridici piciorul. Am testat de mai multe ori in aceleasi rampe (intersectie Vasile Milea cu Iuliu Maniu, iesirea din pasaje, etc) si mereu s-a activat.

Mi s-a parut si mie ca patineaza ambreiajul la plecare, se tureaza mai mult pana pleaca de pe loc, in special cu motorul rece si in modul neutru. Eu tind sa cred ca e normal, in felul asta protejand transmisia. Dupa ce se incalzeste uleiul e totul ok, iar in sport e ireprosabil.
In schimb, apar din cand in cand niste smucituri la trecerea din treaptele 1-2 si mai usoare in 3-4. Apar destul de rar si sunt abia sesizabile, o sa resetez R-Link si daca persista cer o reprogramare a cutiei.
RenaultR27
Nu vad cum patinajul excesiv al ambreiajului, ar proteja transmisia, mai ales ca nu se intampla intotdeauna. Si-ar cam da cu stangu-n dreptu protejand ambreiajul la stationare(frana apasata tare -> decuplat) dar il uzeaza excesiv la demaraj...
In rest, acelasi comportament(smucituri) al cutiei este prezent si pe GT 1.6 TCe.
Softul cutiei e cam praf, parerea mea.
Cristilica
Inca stau cu masina in service pentru port fuzeta stanga deja se fac 3 saptamani din cele 5 zile promise. In schimb am gasit un sef de atelier la renault, altul decat unde am acum masina, si dupa ce i-am zis de problemele cu cutia, a zis ca pentru inceput se va face o calibrare a ambreiajelor. Parca a mai zis cineva de asta pe forum chestia asta. Tot atunci rezolvam si HSA, trebuie sa stea nemiscata masina in panta.
Se pare ca cei din servise au rezolvat problema la oglinda retrovizoare dreapta care atunci cand avea apa, o lua razna rau (ca si la Dantes a fost odata schimbata pe garantie si nimic). Cum initial discutia cu cel de la garantie a fost ca nu se mai schimba si ca va trebui s-o dasfaca, le-am zis ca acum are tot timpul necesar.
M-a sunat electricianul la telefon, m-a intrebat ce are, el nu stia (bine, ne si cunoastem) si dupa 15 de minute zice ca nu mai face. L-am intrebat ce avea? A zis ca doar a rescris toate softurile calculatorelor luat de la Renault dupa VIN-ul masini. Sa fi fost erori de soft si sa le remediat intre timp. Abia astept s-o verific. Acum ma gandesc ca poate si HSA-ul tot de asta nu merge!!! Si mi-am adus aminte ca nicodata nu am putut initia procedura de parcare automata, ori nu am inteles eu cum se face ori nu merge. Locul de parcare il gasea, dar la urma…..
Partea buna e ca de saptamana trecut, dupa o sesizare la Renault, vad ca se misca cu piesa, sunt toti in tema, Renault si Service-ul. Daca nu iese geometria se trece la schimbare puntii spate stanga, dar in cate luni vine? Belea.
speedman
Punte spate...nu cred ca are punti separate...asta dc nu cumva are suspensie independenta...si parca n are
Cristilica
Posibil sa nu fi inteles eu la telefon. Vedem. Renault Romania mi-a comunicat azi ca saptamana asta sigur ajunge fuzeta in service.
Cristilica
A ajuns fuzeta iar geometria tot nu-i buna, s-a dat comanda luni de punte spate. Vine sigur saptamana viitoare, nu o au la Pitesti, sunt cu ochii pe comanda!!!!!. Pt 4control codul este 555013408R 2570 lei pe AutoKarma.
Cristilica
Ieri am luat masina din service, URA. Deoarece am stat cu "ochii" pe ei, adica pe transport, si multumesc pe aceasta cale celor de la Pitesti. Puntea spate a ajuns in service, fix in 7 zile adusa de afara. Doua zile a fost montajul (exista un singua tura), testul de frane si testul in traffic. Pret total 9600 lei, pt punte, o bieleta si o fuzeta spate, plateste Euroins la cererea lui Tiriac.

Saptamana viitoare ma duc la alt service pt problema cutiei.
Vad ca acum smuceste destul de sesizabil in a doua si a treia!!!!
Azi am facut un test in panta de HSA si se pare ca functioneaza. Asa cum am zis, nu am simtit pana acum HSA-ul in panta. sau poate ca s-a rezolva dupa ce au rescris toate calculatoarele, pt problema cu oglinda dreapta. Astept o ploaie sau o spalare sa vad daca s-a rezolvat.

Mai am ceva probleme cu masajul in scaune, trosneste si scartie, ambele, mai intrebam despre stropitoare, etc.

20 Sep 2019, 13:33:
Am raspuns de mai multe ori cu Microsoft Edge si vad ca nu se salveaza mesajul, asa ca revin cu putin off topic, legat de schimbare avatarului.
Cu toate ca problema la megane 2 era tremuratul ambreiajului la cald, si l-am schimbat de cateva ori, nu ambreiajul era problema. Mi-am dat seama prin 2013-2014 dupa ce incepuse sa nu mai intre in a doua, vara la caldura mare. Problema era de la cutia de viteze care producea mizerie multa, uleiul era fff murdar. Cum mai aveam o masina care facea la fel, tot cu cutia in 5 viteze, dupa schimbarea uleiului masina nu a mai tremurat. Nu mai stiu cine mi-a zis, posibin ssilviu, ca aceasta masina ar avea probleme cu degajarea de caldura. Avea dreptate dar problema e la cutie, e ceva acolo care se toceste rau.

Cristilica
Am fost azi la service pt problema la cutia de viteze, gajie, vajie intr-a 3-a. a 5-a si a 7-a plus micile smucituri la scimbarea de viteze. Au costatat si ei acest lucru, nu stiu de la ce poate fi, asa ca m-au rugat sa las masina la ei pt investigatii amanuntite. Acest lucru se va intampla saptamana viitoare dupa ce imi dau o masina la schimb.
Puntea spate merge ok, nu am observat diferente..
RenaultR27
@Cristilica, ceva noutati?
Cristilica
Am lasat-o luni dimineata in service, se ocupa un CoTech Renault, inteleg ca are nevoie de timp pt a identifica problema. Am masina la schimb.
In plus, fata de cutie le-am mai lasat de verificat, trosnitul de la masajul scaunului sofer, parcarea automata care nu functioneaza, trosnitul centurilor din spate la curbe, si de facut un update de R-Link de la vers 3 la vers 7, am vazut pe topicul de R-link si m-am sesizat.
Intrebare, la cei cu benzina, cand se pune frana pt a oprii la un semafor, sa zicem un pic mai tare, de la 50 Km spre 10 km, simtiti cum cutia retrogradeaza, din 4 in 3 din 3 in 2, adica cum trag actuatoarele sau cum s-or numii ele. La alte masini nu vezi decat ca retrogradeaza turometru.
Daca doriti sa verificati exitenta problemei mele, ati putea trece cutia in modul manual intr-a 5 sau a 7-a si sa incepeti acceleratia undeva la 1500 de rotatii si pana la 2300. In aceasta crestere constanta de turatie la mine se aude un gajiit, vajiit, care mie imi zice ca patineaza ambreiajul. nu se aude tare, dar e sesizabil. Va puteti uita si in turometru daca exista si mici oscilatii ale acului.



Cristilica
Am scos masina din service de vreo doua saptamani si tot o testez. Deja am dat in altele!!!!
La cutie s-a rescris softul si au zis ca s-a rezolvat. Eu nu prea sunt de accord. Cica mai era o masina talisman dar pe diesel cu aceiasi problema, dar nu isi dau seama de ce face asa. Cica ar pierde setarile, sper sa fi inteles eu bine Am testat din nou masina si acum intr-a 3a nu mai face, iar intra-a 5 si a 7a face mai rar si se aude putin mai incet. Am remarcat plecarea mai lenta de pe loc si o frana de motor mai accentuata.
Dar au ramas micile smucituri la schimbarea vitezelor cu toate ca le-am zis ca datorita acestei erori de cutie, este posibil sa existe probleme cu calitatea uleuilui. Au zis ca nu am cum sa demostrez, eventual sa platesc eu schimbarea.
Deoarece am alte probleme, sute de mii de erori in bord, cred ca am avut in bord toate mesaje de check, power train, hill assist, park assist, Esp, nu cupla ambreiajul, etc, mi-am dat seama ca e ceva de la baterie. Ma chinui de 5 zile sa gasesc un service sa ma primeasca si sunt elegant refuzat, doar cu programare. Acest lucru se va intampla undeva saptamana viitoare. Atasat aveti tensiunea data de baterie!!!! Sa se piarda setarile la cutie din cauza baterie. Odata cand am pornit masina si imediat am dat cu spatele mi s-a resetat tablet.
Mai s-a constat ca fiind defecte si se schimba pe garantie cele doua motorase de la scaunul cu masaj sofer.
Cand ajung in service mai discut cu ei legat de cutie.

31 Oct 2019, 17:09:
Bateria e Fiamm.
RenaultR27
Legat de pierdut setari/ce a invatat, am mai citit despre aceasta problema, si, din pacate, n-a fost bateria de vina ci calculatorul cutiei.
mircea_aq
Si eu am schimbat bateria, dar nu am observat nicio schimbare in comportamentul masinii. De simtit cum se schimba treptele in jos, le simt in momentul in care iau piciorul din gaz si las masina sa mearga din inertie.
De smucit sumceste cam la toate schimbarile de treapta in sus, mai putin a saptea, daca tin acceleratia la podea. In mers normal la schimbari in sus nu smuceste.

Nu inteleg unde anume se aude gajait. O sa merg si eu cu muzica si ac-ul inchise sa ascult cu atentie. Se aude si cu geamurile inchise, sau trebuie sa tin geamul deschis ca sa percep gajaiala?
RobyBoy
QUOTE(Cristilica @ 31 Oct 2019, 16:05)
Am scos masina din service de vreo doua saptamani si tot o testez. Deja am dat in altele!!!!
La cutie s-a rescris softul si au zis ca s-a rezolvat. Eu nu prea sunt de accord. Cica mai era o masina talisman dar pe diesel cu aceiasi problema, dar nu isi dau seama de ce face asa. Cica ar pierde setarile, sper sa fi inteles eu bine Am testat din nou masina si acum intr-a 3a nu mai face, iar intra-a 5 si a 7a face mai rar si se aude putin mai incet. Am remarcat plecarea mai lenta de pe loc si o frana de motor mai accentuata.
Dar au ramas micile smucituri la schimbarea vitezelor cu toate ca le-am zis ca datorita acestei erori de cutie, este posibil sa existe probleme cu calitatea uleuilui. Au zis ca nu am cum sa demostrez, eventual sa platesc eu schimbarea.
Deoarece am alte probleme, sute de mii de erori in bord, cred ca am avut in bord toate mesaje de check, power train, hill assist, park assist, Esp, nu cupla ambreiajul, etc, mi-am dat seama ca e ceva de la baterie. Ma chinui de 5 zile sa gasesc un service sa ma primeasca si sunt elegant refuzat, doar cu programare. Acest lucru se va intampla undeva saptamana viitoare. Atasat aveti tensiunea data de baterie!!!! Sa se piarda setarile la cutie din cauza baterie. Odata cand am pornit masina si imediat am dat cu spatele mi s-a resetat tablet.
Mai s-a constat ca fiind defecte si se schimba pe garantie cele doua motorase de la scaunul cu masaj sofer.
Cand ajung in service mai discut cu ei legat de cutie.

<span class='edit'>31 Oct 2019, 17:09:</span>
Bateria e Fiamm.
*


Din cauza bateriei prima oara am patit sa nu imi cupleze D sau R. Am plecat impins din spalatorie in conditiile in care masina nu avea 10k de KM. Dupa ce am tinut-o pornita vreo 5 minute mi-a schimbat si am putut pleca cu ea de pe loc. La service nici o eroare. Tot in acea perioada mi se aprindeau tot felul de martori in bord. Dupa schimbarea bateriei n-am mai patit.

Tensiunea este foarte mica pe baterie, trebuie sa fie peste 13V iar cand ai motorul pornit si incarca alternatorul trebuie sa ai undeva la 14.5V.
dantes
QUOTE(Cristilica @ 31 Oct 2019, 17:05)
Atasat aveti tensiunea data de baterie!!!! Sa se piarda setarile la cutie din cauza baterie. Odata cand am pornit masina si imediat am dat cu spatele mi s-a resetat tablet.
*



Te-am luat tongue.gif Eu am avut 8.85v

Pana nu te duci cu bacteria la garantie, e inutil sa cauti alte explicatii la erorile aparute in bord. Mie cu o sapt inainte de moartea bateriei, incepuse cu pomul de craciun care se stingea dupa un timp, insa masina mergea ciudat. Asta pana intr-o dimineata cand nu a vrut sa ma invarta nimic...doar a deschis usile si cam atat biggrin.gif

Am pus mana pe telefon, platforma, ia-o si fa-o! A doua zi, bacterie noua care inca se tine bine. 2 elementi erau morti..cel putin asa a fost rezolutia. Apropos...vezi ca la baterie garantia e de 2 ani...daca vrei sa o schimbi fara scandal. Altfel te tiganesti si ajungi sa o schimbi pe banii tai.

Sfat...nu o amana deloc.
Cristilica
Am reusit sa schimb bateria vineri pe 1 noi pe garantie. Problema era ca nu gaseam service sa ma primeasca urgent, chiar si cu relatii!!! Am gasit totusi un service care fiind pe centura, zic eu, am avut norocul sa ma primeasca. In doua ore am scapat. Bateria e Renault, ca la Dantes, am scapat de FIAMM made in Italy.
Am scapat de toate erorile, au fost sterse in jur de 50, toate cu eroare de tensiune mica, nu era un calculator al masinii sa nu fi fost afectat.
Ceva a mai ramas, credeam ca am sa scap, dar nu, e vorba de trapa, daca e jumate deschisa si incerc s-o inchid, pleaca 1 cm dupa care se retrage in spate o tura. Parca ar tine ceva. Dar nu face tot timpul, doar prima oara. In plus, baiatul care mi-a schimbat bateria mi-a aratat ca am o problema cu un cheder de la capota, e sub stergatoare in compartimentul motor. Zicea ca la alte masini l-a gasit pe jos. La mine are burta, se vede in pozele atasate.
Cand ma duc sa-mi schimbe motorasele de la masaj le zic si de trapa si cheder.

Cutia e inca in observatie.
Tare as vrea sa testez o masina identica, nu-mi trebuie decat 30 de minute. Daca sunt amatori dau masina identica la schimb!!!!

pe 27 noiembrie fac 2 ani!!!
Cristilica
Am reusit vineri sa fac un test cu o masina identica, chiar si la km-etri, asta datorita lui Dantes, si am constat ca masina lui nu face nimic din ce face cutia mea. Dantes zice (ca si mine) ca patineaza ambreiajele intra 5-a a 6-a si a 7-a, si ca se comporta foarte ciudat cutia la schimbarile de viteza.
In plus, pe autostrada, in modul automat si confort, am dat o talpa de la 80 la 130km/h, cutia a retrogradat din a 7-a in a 5-a, iar pe la 4500 de rotatii a inceput iar zgomotul cu patinare si acceleratie oscilanta. Am constatat ca aceasta "patinare" apare cand masina e mai incarcata. Cu 5 persoane face mai pregnant.
Ce am constatat la talismanul lui Dantes e ca si lui ii trosnesc centurile pe spate in curbe iar chederul de la capota, vezi poza de mai sus, sta sa cada la el. Eu le trec acum pe garantie plus problema cu trapa si masajul, si ce-oi mai gasi = masina noua la schimb!!!!. Dar nu Renault!!! sper
dantes
Ma...aia cu centurile spate sa mor de nu ziceam ca e de la trapa...oricum face rar si la cat conduc eu masina ... nici nu conteaza tongue.gif
Mai rau e ca eu am auzit si bieleta dreapta...ca aia stanga e rezolvata...deci probabil ma alatur si eu la o garantie ca sa fie bine sa nu fie rau biggrin.gif

Mai nasol e ca nu am timp sad.gif
Cristilica
QUOTE(dantes @ 19 Nov 2019, 20:55)
Ma...aia cu centurile spate sa mor de nu ziceam ca e de la trapa...oricum face rar si la cat conduc eu masina  ... nici nu conteaza tongue.gif
Mai rau e ca eu am auzit si bieleta dreapta...ca aia stanga e rezolvata...deci probabil ma alatur si eu la o garantie ca sa fie bine sa nu fie rau  biggrin.gif

Mai nasol e ca nu am timp  sad.gif
*



Eu sunt programat pe 26 noi, poate ne intalnim, sau pe 13 la revizia mea, sa faca si ei diferenta la cutie.
ncristi
Legat de cutiile automate, pentru ca am tot studiat problema, eu unul am observat ca producatorii europeni (magna- getrag, zf) cam dau cu ele prin gard - scuzati exprimarea , cele mai fiabile parand a fii japonezele de la aisin (felicitari psa ca a renuntat la porcariile europene).

Fara sa iau apararea renault insa cutia de pe talismam ( 7 dct 300) are fix aceleasi probleme pe toate celeleatle masini pe care este pusa. Imi aminteste de problemele cutiilor zf puse pe cr-v ul anterior.

Sper sa nu ma insel insa este cam aceeasi cutie ca cea de pe talisman:

https://www.enginetechnologyinternational.c.../magna-bmw.html

Toata lumea spune ca fiabilitatea subtire a cutiilor automate este un mit....se pare ca nu este chiar asa.

http://www.autolatest.ro/stiri-masini/cuti...t-si-land-rover
b76bgaarh
Compari mere cu pere, că sunt fructe, si te plângi că nu sunt la fel de dulci.
ncristi
Alte cateva exemple :

https://www.colvoss.com.au/blog/2017/6/20/a...se-gear-problem

https://www.youtube.com/watch?v=gz2EgtMbbv0

Asta ce am gasit in graba smile.gif.

Acum nu vreau sa spun ca toate cutiile automate au probleme....problema intervine cu adevarat dupa garantie (mai ales ca masina acumuleza ceva km) si atunci costurile de reparatii sunt foarte mari.
AndreiMR
Probleme au fost la multe cutii cu ambreiaj dublu uscat...nu numai la EDCul Renault. Automatele cu convertizor sunt in general mai fiabile, dar si aici e discutia cu schimbul sau nu al uleiului din cutie. Unii producatori auto spun ca uleiul e pe viata in timp ce fabricantul cutiei da totusi un interval de service.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.