Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Volkswagen prins cu fofarlica mare de EPA
Reno.ro - Forum Renault Romania > Alte discutii > Stiri
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35
danciusergiu84
Poate-s eu mai batut in cap... dar daca piata nu era orientata spre putere in detrimentul economiei, si absolut deloc interes pentru reducerea poluarii, nu se ajungea aici.

Binenteles ca interesele economice invart pamantul nu ideea de conservare a planetei.

Mi-ar place sa se faca ordine peste tot in industria auto dar binenteles asta nu se va intampla decat intr-o lume utopica care nu exista.
cdadan
QUOTE(iDoctor @ 29 Sep 2015, 13:38)
mici de CO2 => taxe mai mici pentru propitari.
crezi ca fabricantii se gandesc cati bani incaseaza bugetul  nostru si d-aia au bagat softul mincinos .
*


Mai zic inca o data si ma opresc: fraudarea consumurilor si implicit gramelor de CO2 cu 20-30, hai 50% e una.
Fraudarea emisiilor de NOx (care-s de 15-40 de ori mai mari ca norma!) este cu totul alta.
madhorsefuzzy
Cu alte cuvinte: frauda != frauda.
akileon
hehehe
cdadan
QUOTE(madhorsefuzzy @ 29 Sep 2015, 15:49)
Cu alte cuvinte: frauda != frauda.
*


Da si nu.
Daca fraudau NOx-ul cu 20-30 sau 50% era altceva. Se alegeau si ei cu o mustrare, lumea mai inchidea ochii. Un E5 ar fi respectat cel putin norma E4, sa zicem. Da' ei au spart normele, s-au dus direct la noneuro.
C a t a l i n
Abia astept sa vizitez standul VAG la SAB.
b76bgaarh
mai participa?
cdadan
A mai fost?

Volkswagen va rechema până la 11 milioane de vehicule diesel implicate în scandalul emisiilor, pentru a se asigura că motoarele acestora respectă standardele referitoare la nivelul noxelor, a declarat marți noul director general al grupului german, Matthias Mueller

Asta e cifra oficiala a motoarelor "cu imbunatatiri": 11 milioane. Dar am o banuiala, cifra nu include 1.6 sau 1.2 tdi.
b76bgaarh
1.2 tdi?
VladSoare
QUOTE(b76bgaarh @ 29 Sep 2015, 15:38)
mai participa?
*

De ce nu? Românul iubește fauvé-ul dizăl necondiționat. Cu sau fără scandal, la noi tot ca pîinea caldă se va vinde. biggrin.gif
cdadan
QUOTE(b76bgaarh @ 29 Sep 2015, 16:42)
1.2 tdi?
*


Te bagi? rolleyes.gif
ursul_bipolar
QUOTE(C a t a l i n @ 29 Sep 2015, 16:37)
Abia astept sa vizitez standul VAG la SAB.
*



Care stand? Taieri de costuri acum... nu mai au bani de stand, tre sa repare alea 11 mil de fumacioase.
MuciX
Pareau sa o duca bine la IAA.
Asta era coada de la standul Audi.
[attachmentid=1628008737]

In alt corp erau la comun VW, Skoda, Seat, Porsche, Bentley si Bugatti.
4x4
QUOTE(Laurentziu83 @ 29 Sep 2015, 14:15)
Eu ma intreb ce solutie tehnica au gasit pentru a remedia problemele.
*



Le vand ca echipamente agricole, standardele sunt mai usor de atins.
Proprietarii pot specifica priza de putere ca optiune.
centurion
Sper ca asta sa fie inceputul sfarsitului pentru motorizarile Diesel. Si, sa nu se duca singure, sa ia si 'benzinarele' cu ele.
Macar in Europa, in 5 ani, sa scada vanzarile cu cel putin 50%.

Stiu ca tot ce am scris este greu realizabil, dar minunea asta poate s-o intampla. Am vazut deja Zoe pe strada, i3 de asemenea, Tesla a deschis fabrica si in Europa .... vedem prin (pana in) 2020 cum va fi.

b76bgaarh
dap sa vedem unde o sa aruncam toate bateriile cand le trece durata de utilizare de 3-5 ani.
djcristi
QUOTE(b76bgaarh @ 29 Sep 2015, 17:52)
dap sa vedem unde o sa aruncam toate bateriile cand le trece durata de utilizare de 3-5 ani.
*



de unde le scoti

link

in caz ca nu stii, ele functioneaza doar in sweet spot, adica in intervalul de incarcare 20-80%, deci viata lor este f lunga. De asta sunt si asa fiabile hibridele.
centurion
@b76bgaarh:
Chiar si acum bateriile se pot recicla. Nu in totalitate, dar se poate recicla metalul si plasticul. Se pot recupera, in functie de continut, Ni, Co, Ag etc. Deci nu se arunca in totalitate. Cu cresterea consumului de baterii se vor cauta solutii si pentru ceea ce nu poate fi (inca) reciclat.
Nu se mai poate continua in felul asta.
Chiar si azi, mergand pe o strada printre blocuri, au trecut pe langa mine un C220 CDI cu numere de Bulgaria si un Passat TDi vechi. Nu-ti spun ce lasau in urma lor si cum se respira.

<span class='edit'>29 Sep 2015, 18:02:</span>
La Leaf parca, bateria este garantata 100.000 cicluri de incarcare. Deci nu au o durata de viata de doar 3 - 5 ani.
VladSoare
Întîi trebuie să apară mașini electrice decente, la prețuri comparabile cu ale mașinilor normale. Momentan nu există. Singura acceptabilă e Tesla, iar aia costă cît o casă. Deci nu se pune. Momentan vorbim degeaba.
centurion
Asa cum am vazut deja Zoe, cum am vazut cateva i3, exista un inceput. Si sunt masini decente, cu rol de 'a doua' masina. Doar pentru oras, doar pentru casa - gradinita/scoala - munca - casa.
Problema nu este ca nu exista masina decenta, problema este ori ca nu ne permitem ori ca nu avem mintea deschisa.
djcristi
tesla are si dezavantajele folosirii unor baterii de capacitate asa mare , greutatea si costul bateriilor.

singura solutie actuala fiabila si care consuma putin este hibridul, de ex Prius-ul, te alegi si cu consum mic (mai ales daca o pui pe GPL) si o cutie automata lifetime. La mine e pe lista unul deja wink.gif

Pt complet electrice nu este momentul, datorita pretului mare al bateriilor (± 300-400$/kWh). Doar ca a doua masina pt deplasare la cumparaturi, exemplu Twizy.
VladSoare
Prin mașină decentă nu înțeleg o buburuză în care să stau cu genunchii în gură, iar în spate să-mi încapă doar o poșetă și o pungă de Carrefour. Și pe care să n-o pot folosi decît în oraș. Aia e doar un compromis jalnic, ca să mă laud că sînt eco.

Și te cam contrazici. Pe de o parte vrei să dispară mașinile pe benzină sau motorină, dar pe de altă parte recunoști că electricele de azi sînt bune doar ca a doua mașină. Păi și-atunci prima cum ar trebui să fie?
ursul_bipolar
Electrizante?! blink.gif
centurion
QUOTE(VladSoare @ 29 Sep 2015, 18:13)
Prin mașină decentă nu înțeleg o buburuză în care să stau cu genunchii în gură, iar în spate să-mi încapă doar o poșetă și o pungă de Carrefour. Și pe care să n-o pot folosi decît în oraș. Aia e doar un compromis jalnic, ca să mă laud că sînt eco.
*



Am condus Zoe. Nu stiu cum este i3. In fata nu ai nicio problema. Nu stiu cum este in spate. Asa cum sunt oameni care se descurca cu Clio, Corsa etc, la fel de bine te poti descurca cu Zoe. Probabil si cu i3. Folosind-o pentru a duce copiii la gradinita/scoala, pentru a merge la munca si pentru a face cumparaturi saptamanale este foarte OK.


QUOTE(VladSoare @ 29 Sep 2015, 18:13)
Prin mașină decentă nu înțeleg o buburuză în care să stau cu genunchii în gură, iar în spate să-mi încapă doar o poșetă și o pungă de Carrefour. Și pe care să n-o pot folosi decît în oraș. Aia e doar un compromis jalnic, ca să mă laud că sînt eco.

Și te cam contrazici. Pe de o parte vrei să dispară mașinile pe benzină sau motorină, dar pe de altă parte recunoști că electricele de azi sînt bune doar ca a doua mașină. Păi și-atunci prima cum ar trebui să fie?
*


In afara de exemplul dat de tine, Tesla, celelalte electrice nu pot fi folosite cu incredere in afara orasului. Asa ca, astazi, pentru nevoile 'normale' de a merge in oras dar si de a iesi, solutia pentru reducerea poluarii ar fi o a doua masina pentru oras, cea electrica. Reducem macar ceea ce iese pe teava si care ne imbolnaveste. NOx despre care vorbim pe acest topic ne termina. Particulele de asemenea. Cea mai mare parte din viata o traim in oras. Macar prin electrice sa eliminam proluarea.
Cumparandu-se electricele, devin mai ieftine in timp, vor creste si programele R&D, vom ajunge sa avem autonomie mai mare la pret mai mic.
Diac
Ati uitat de ""minunatia" numita Fluence ZE. Fiara salbatica.
meganus_bicorpus
Eu am mers cu Fluence electric si nu m-ar deranja deloc sa am unul acasa, e suficient de puternic pt mine si se conduce minunat, pacat ca in 100 si ceva de km se descarca complet.Daca se rezolva problema bateriilor si costurile ajung aproape de realitate, practic o electrica ar trebui sa coste sub una "termica", eu mi-as lua una fara nicio parere de rau
paul_p
Tesla e o super masina. BMW i8 e SF. Insa restul masinilor electrice sunt niste chestii urate, cu autonomie mica si extrem de scumpe.
Han Solo
pe moment cel putin, masinile electrice muta doar o parte din poluare in alta parte, zice nenea asta: http://www.wsj.com/articles/SB100014241278...346913994914472

QUOTE
If a typical electric car is driven 50,000 miles over its lifetime, the huge initial emissions from its manufacture means the car will actually have put more carbon-dioxide in the atmosphere than a similar-size gasoline-powered car driven the same number of miles. Similarly, if the energy used to recharge the electric car comes mostly from coal-fired power plants, it will be responsible for the emission of almost 15 ounces of carbon-dioxide for every one of the 50,000 miles it is driven—three ounces more than a similar gas-powered car.

Even if the electric car is driven for 90,000 miles and the owner stays away from coal-powered electricity, the car will cause just 24% less carbon-dioxide emission than its gas-powered cousin. This is a far cry from "zero emissions.
" Over its entire lifetime, the electric car will be responsible for 8.7 tons of carbon dioxide less than the average conventional car.
paul_p
Daca energia electrica provine din centrale nucleare, hidrocentrale, eoliene sau fotovoltaice, poluarea echivalenta este semnificativ mai mica decat la o masina cu combustibili fosili.
Han Solo
QUOTE
But remember, the production of the electric car has already resulted in sizeable emissions—the equivalent of 80,000 miles of travel in the vehicle.


si, dupa umila mea parere, infrastructura actuala nu ar duce daca maine 50% din masini ar deveni ca prin farmec electrice. in plus, inca producem majoritar cu combustibili fosili.

oricum, continua, ador spechalishtii de forum wub.gif
paul_p
QUOTE(Han Solo @ 29 Sep 2015, 19:26)
oricum, continua, ador spechalishtii de forum  wub.gif
*


Multumesc pentru amabilitate. Dar stai linistit, nu-ti fac concurenta.
Insa daca vrei sa vorbesti singur mai bine-ti trimiti PM-uri. Nu mai risti sa te contrazica cineva.
Han Solo
Mah nene, ăla spune, chiar în citatul bolduit ca și dacă nu folosește energie din surse fosile, după 90000 de mile, bilanțul de emisii e doar cu 24% sub o mașină cu motor termic.

Iar tu vii, fără argumente, si-l contrazici. Așa merită, habarnamistul.

Pai spune și tu, nu ești un adevărat shpechalizt? wub.gif
gabize
Io zic că vă bateți capul cu cea mai puțin importantă (încă) problemă: de unde încărcăm, respectiv cum reciclăm ACUMULATORII.
În prima fază trebuie găsite soluții viabile de stocare a energiei electrice. "Jucăriile" (adică bateriile) existente acum sunt total insuficiente și ineficiente. Când un automobil electric de clasă medie va reuși să ducă o famile cu tot cu bagaje pe distanțe mari (vacanță) cu autonomie de minim 5-600 Km și pauze pentru "refil" de maxim 30 minute, putem vorbi despre revoluție în domeniu. Până atunci, mașina electrică e un moft pentru fâțâială urbană.
Părerea mea!
mircea_aq
Pana sa ajungem la amaratele de masini ar trebui sa ne indreptam privirea catre adevaratii poluatori, aia care sunt responsabil de grosul poluarii: termocentrale, fabrici, avioane din ce in ce mai multe care polueaza de rup, iar la 11000m nu gasest copaci sa-ti mai absoarba macar ceva C02.
Sa fim sanatosi, e evident ca UE a pus piciorul pe pedala diesel puternic in ultimii 15 ani, acum brusc au o epifanie... ca diesel e cah, niste nenorociti.
ursul_bipolar
QUOTE(paul_p @ 29 Sep 2015, 19:17)
Tesla e o super masina. BMW i8 e SF. Insa restul masinilor electrice sunt niste chestii urate, cu autonomie mica si extrem de scumpe.
*



Pe bune? Mai sa fie!
paul_p
QUOTE(Han Solo @ 29 Sep 2015, 19:34)
Mah nene, ăla spune, chiar în citatul bolduit ca și dacă nu folosește energie din surse fosile, după 90000 de mile, bilanțul de emisii e doar cu 24% sub o mașină cu motor termic.
*

Aceste cifre nu sunt obiective. Sunt destule alte studii care arata rezultate diferite de supozitiile facute de Bjorn Lomborg, autorul citatelor tale.
Si care studii spun ca pe durata estimata de viata, o masina electrica este cam cu 40-50% mai putin poluanta decat una cu combustibili fosili. Estimarile au fost facute luand in calcul si emisiile de CO2 implicate in productia masinii si presupunand ca energia electrica cu care este alimentata provine in proportie de 45% din combustibili fosili.

QUOTE(Han Solo @ 29 Sep 2015, 19:34)
Iar tu vii, fără argumente, si-l contrazici. Așa merită, habarnamistul.
*


Nu vin fara argumente. Iar individul pe care l-ai citat este, daca nu habarnist, macar un individ recunoscut ca jongleaza cu cifrele dupa cum vrea el sa-i iasa rezultatele.

Exista chiar si un site dedicat erorilor mai mult sau mai putin intentionate facute de shpechaliztul tau.

http://www.lomborg-errors.dk/

Bjorn Lomborg is a well-known personality in the environmental debate. He is the author of several books which, due to their copious lists of notes and references, appear very technical and scientific and therefore trustworthy. Unfortunately, those reading his books or listening to his lectures or seeing his film are rarely aware that the facts and statements presented by Lomborg are often not reliable.
When experts in the fields covered by Lomborg check his texts, they most often find that the evidence has been distorted. Danish biologist Kare Fog has systematically over many years checked LomborgŽs texts against his sources and references and against other scientific literature. His conclusion is that LomborgŽs texts are systematically manipulated to fit a certain agenda.


Iar aici sunt analizate exact erorile facute in articolul citat de tine, articol cu care te mandresti atat:
http://cleantechnica.com/2013/03/17/bjorn-...ittle-mistakes/

Poluarea initiala la producerea unei masini electrice este de 3 ori mai mica decat valorile avansate de acest Lamborg.
Turning to the question of “huge initial emissions” from manufacturing, most researchers agree that building electric cars today requires more energy than building gasoline vehicles, but estimates for production emissions from Argonne National Laboratory are roughly three times less than those used by Lomborg.
titicostel
Sunt deja cinci tari, din vestul Europei, care nu mai permit vanzarea modelelor incriminate. Si asta-i doar inceputul, cu sigranta urmeaza si altele. "Bulgarele" creste. Se mai opeste oare ? Statele Unite au intervenit si au salvat cativa constructori americani in criza incheiata, nici Germania nu cred ca-i departe de interventie, altfel falimentul e inevitabil. In aprilie o actiune VW era 250 de euro, acum valoareazae doar 95 de euro si tot scade.
corbex
Ce tot contestati tesla? E buna sa-ti dai in cooaie.
Modus
7.2 miliarde de dolari va plati VW pentru procese, recalluri, etc. plus cele 18 miliarde amenda pentru statul american. Nu da faliment?
gabize
Nene Corbex, nu te-ntreb cum ai aflat... icon_mrgreen.gif
paul_p
Deja a pus deoparte 6,5 miliarde. Restul sumei o strange pana la finalizarea anchetelor. Probabil ca suma va fi mult mai mica, ca va incerca sa ajunga la o intelegere.
VladSoare
QUOTE(centurion @ 29 Sep 2015, 17:43)
Asa cum sunt oameni care se descurca cu Clio, Corsa etc, la fel de bine te poti descurca cu Zoe.
*

Dac-o iei așa, sînt și oameni care se descurcă fără mașină. Sînt și oameni care se "descurcă" doar cu salariul minim pe economie, mîncînd doar pîine cu iaurt.
Eu n-am zis că nu mă pot "descurca" cu Zoe. Probabil că m-aș putea "descurca" dacă n-aș avea de ales. Dar ar fi un regres uluitor față de situația de acum, regres pe care nu l-aș accepta niciodată de bunăvoie, ci doar dacă printr-un ghinion formidabil aș fi forțat s-o fac.
Ca să accept o mașină electrică, trebuie ca aceasta să-mi asigure cel puțin ceea ce am acum. Dacă mă forțează să accept niște constrîngeri pe care nu mi le doresc, atunci să nu conteze pe mine.
R19/16v
Ramaneti la subiect!!!
C a t a l i n
Ontopic, de la IAA, direct la SAB, va fi expusa Cutia Milei VAG.
centurion
On-topic:
QUOTE(paul_p @ 29 Sep 2015, 20:43)
Deja a pus deoparte 6,5 miliarde. Restul sumei o strange pana la finalizarea anchetelor. Probabil ca suma va fi mult mai mica, ca va incerca sa ajunga la o intelegere.
*


Credibilitatea si imaginea pierdute cat costa?

Off-topic:
QUOTE(VladSoare @ 29 Sep 2015, 20:50)
Dac-o iei așa, sînt și oameni care se descurcă fără mașină. Sînt și oameni care se "descurcă" doar cu salariul minim pe economie, mîncînd doar pîine cu iaurt.
Eu n-am zis că nu mă pot "descurca" cu Zoe. Probabil că m-aș putea "descurca" dacă n-aș avea de ales. Dar ar fi un regres uluitor față de situația de acum, regres pe care nu l-aș accepta niciodată de bunăvoie, ci doar dacă printr-un ghinion formidabil aș fi forțat s-o fac.
Ca să accept o mașină electrică, trebuie ca aceasta să-mi asigure cel puțin ceea ce am acum. Dacă mă forțează să accept niște constrîngeri pe care nu mi le doresc, atunci să nu conteze pe mine.
*


Schimbarea este un proces foarte dificil.

george_scala_2004
nu si pentru americani care vad in scandalul dublu v o sansa pentru relansarea industriei lor auto - http://money.usnews.com/money/personal-fin...-diesel-scandal
2012
O groaza de discutii tehnice, cu masini electrice, si alte lucruri interesante, dar fara legatura cu subiectul.
Cand, de fapt, problema e politica.
USA si D au politici (interese) diferite, de ceva vreme.
S-au putut tine sub pres, pana cand situatia din Orient a ramas in aer.
Restul decurge din asta.
meganus_bicorpus
Oricum ar fi, pretul la nemtoaice a inceput sa scada binisor, eu cred ca toti nehotaratii care doreau sa isi cumpere un VW vor da acum buzna sa isi ia, ei stiu ca nu au nimic de pierdut ca si utilizator, treaba cu noxele e un pic mai abstracta
cdadan
QUOTE(djcristi @ 29 Sep 2015, 18:10)
singura solutie actuala fiabila si care consuma putin este hibridul, de ex Prius-ul, te alegi si cu consum mic (mai ales daca o pui pe GPL) si o cutie automata lifetime.
*


Eu văd două erori în ce zici tu acolo. În teste reale priusul o ia pe coajă la consum de la dieselurile echivalente. Iar în cazul cv-urilor automate, treaba e și mai complicată.


QUOTE(2012 @ 29 Sep 2015, 21:26)
de fapt, problema este politica
*


Nope, e vorba doar de o furaciune ordinară.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.