Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Volkswagen prins cu fofarlica mare de EPA
Reno.ro - Forum Renault Romania > Alte discutii > Stiri
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35
Diac
"CE ar putea schimba sistemul de omologare al noilor modele."

Deci ideea e ca fara investitii serioase in R&D pe viitor masinile noi vor fi mai puturoase si mai gurmande ca sa indeplineasca "noile" norme de poluare.

Cu Meganu' în batatura imbatrânesc. O fi el Euro 3, dar macar trage bine.
mircea_aq
E autobild, acolo citesti doar pareri si comunicate de presa neoficiale ale grupului vw.
Uneori se bate cap in cap cu ams-ul. Citeam in vara asta un test cu 420d in care in ams il cam desfiintau iar motorul diesel era zgomotos si nerafinat pe cand in autobild era fix invers extrem de rafinat de aproape ca nu-l auzi.
george_scala_2004
QUOTE
"Cele 11 milioane masini VW ale caror teste de poluare au fost falsificate au lasat in urma cate un milion de tone de noxe in fiecare an, echivalentul unui adevarat dezastru de mediu.

O analiza The Guardian estimeaza ca nivelul poluarii ascunse de VW este comparabil cu acela al tuturor centralelor electrice, vehiculelor si fabricilor din Marea Britanie la un loc.
482.000 de masini diesel de pe piata americana au fost rechemate in service de producator dupa ce inspectorii pe mediu au descoperit pe motoarele tip EA 189 un dispozitiv menit sa reduca nivelul emisiilor doar in timpul testelor.

Expertii consultati au estimat ca masinile VW din SUA au poluat anual aerul cu o cantitate cuprinsa intre 10.392 si 41.571 t. de gaz toxic, daca s-au incadrat in media de kilometri parcursi de o masina din aceasta tara.

In cazul in care modelele diesel produse de VW ar fi respectat normele de mediu din SUA, emisiile anuale ar fi trebuit sa se limiteze la o cantitate de numai 1.039 tone.
VW a admis faptul ca dispozitivul care regla nivelul de noxe emanate in timpul testelor oficiale se gaseste pe nu mai putin de 11 milioane de masini, ridicand nivelul poluarii ascunse la cote halucinante.

Masinile VW ar putea fi responsabile pentru eliminarea unei cantitati cuprinse intre 237.161 si 948.691 t in fiecare an, reprezentand de 10 pana la de 40 de ori mai mult cota de poluare admisa la modelele noi de automobile de pe piata americana."


http://www.business24.ro/volkswagen/stiri-...-de-tone-de-nox

QUOTE
Un purtător de cuvânt al Daimler a declarat azi că producătorul Mercedes-Benz nu a folosit dispozitive similare celor utilizate de Volkswagen.


...or fi mai ingenioase biggrin.gif

QUOTE
Seat, filială a grupului Volkswagen, a echipat peste 500.000 de mașini produse în Spania cu motoare ce au programul de trișare la testele de emisii, scrie cotidianul El Pais, citat de AFP.

"Există vehicule Seat care sunt echipate cu acest motor", a recunoscut un purtător de cuvânt, contactat de AFP, fără o avansa însă vreo cifra.
blink.gif wacko.gif

...bolovanul a luat-o la vale...

http://m.bursa.ro/s=companii_afaceri&articol=279140.html
Bwwlan
Ce nu inteleg eu, si n-a reusit nimeni sa ma lamureasca pana azi, e de ce se comercializeaza pe piata autovehicole cu norma de poluare Euro 6, insa combustibilii disponibili corespund doar normelor Euro 5?
OVIDIUS
Cea mai recenta : Primarul din Copsa Mica a oferit titlul de cetatean de onoare CEO-ului de la Volkswagen
St
QUOTE(tony-s @ 24 Sep 2015, 13:50)
Daca se confirma zvonurile ca si BMW si Mercedes fura nici macar merkel nu le poate salva pe toate 3 si se duce in cap toată industria auto jermana si cu ea toată economia....in tara lui Hitler industria auto face 20-25% pib.

*



Sursa? Industria auto reprezinta ~20% din industrie, in timp ce toata industria este <30% din total PIB. Calculele le faci tu mai departe smile.gif

Sa nu uiti de cazul din US, te rog.
marksman
Care US? Statul lui Ted Bundy, sau al genocidului amerindian.
Laurentziu83
QUOTE(tony-s @ 24 Sep 2015, 12:54)
Normal ar fi ca-n 2-3 ani tot grupul sa dea faliment insa va interveni merkel cu ajutoare de la stat....da stiu așa ceva nu e permis in uniunea ioropeana  radmasa.gif
*


De ce? Eu as fi multumit sa stiu ca am o astfel de masina in batatura, as cere in plus la revanzare. biggrin.gif

Sa vezi acu rechemari de service la VW si utilizatori care refuza sa le dea curs.

Basca e o idee buna pentru cei ce fac chip-tunning, sa conceapa mape de injectii in care masina e euro 6 cand nu se intampina rezistenta la vant (pe bancul de test, cand se sesizeaza in consum instantaneu mai mic decat in realitate) si noneuro in conditii reale.
St
QUOTE(marksman @ 24 Sep 2015, 15:36)
Care US? Statul lui Ted Bundy, sau al genocidului amerindian.
*



Ask tony-s
C a t a l i n
Don't!
marksman
QUOTE(Laurentziu83 @ 24 Sep 2015, 15:59)
[...]

Basca e o idee buna pentru cei ce fac chip-tunning, sa conceapa mape de injectii in care masina e euro 6 cand nu se intampina rezistenta la vant (pe bancul de test, cand se sesizeaza in consum instantaneu mai mic decat in realitate) si noneuro in conditii reale.
*


Aia care fac cip-cirip tuning doar modifica niste harti. Partea de detectie a volanului care nu se misca si a rotilor spate care nu se invart e in alta parte in software. Succes la dezasamblare!
DannyY
Da' e foarte greu de vazut ca la teste masina nu se misca, indiferent ce faci cu rotile, volanul, pedalele.
Mare branza sa activezi toate protectiile la viteza 0 si sa le dezactivezi la 15-20-30 km/h.
C a t a l i n
Nu-i nevoie de informatia despre viteza. Momentan noxele sunt masurate cu motorul turat in gol, fara sarcina.
corbex
A intrat si peemfe in colimator. Nu mai poti sa ai incredere in nimeni. Poate decit in honda.
DannyY
Cine stie, cunoaste biggrin.gif
C a t a l i n
Chiar asa, vreo sechela ramasa de la noxe, dupa tractarea furiei galbene de catre civic?
espacern
QUOTE(C a t a l i n @ 24 Sep 2015, 17:43)
Momentan noxele sunt masurate cu motorul turat in gol, fara sarcina.

La A6 din 2010 cu 3.0 TDI nu se tureaza in gol mai mult de 1500.....e de bine/rau?
argon
Tot circul asta ieftin e tentativă de a revitaliza industria auto americană, care e pe butuci. Atata tot.
Îi doare pe americani în dos de poluare, sunt conștienți ca orice efort de a reduce poluarea e degeaba fără nici un efect , atata timp cât chinezii cu a lor noxe distrug planeta în continuare .
marksman
QUOTE(espacern @ 24 Sep 2015, 19:01)
La A6 din 2010 cu 3.0 TDI nu se tureaza in gol mai mult de 1500.....e de bine/rau?
*


Decupleaza ESP-ul si apoi poti s-o turezi pana-n limitare.
gabize
VW nu acoperă o plajă foarte mare din vânzările auto din SUA, nu cred că ăsta ar fi motivul. Probabil e doar ghinion.
ss_remus
Toti cei care cred ca dieselgate e o conspiratie trebuie sa inteleaga ca a venit momentul sa renuntam la tractorase. Putea sa triseze oricare alt mare producator, adevarul e ca motoarele care functioneaza cu zeama de dinozaur sunt depasite, si cel mai important, poluante. In cativa ani probabil ca nimeni nu o sa mai cumpere masini noi diesel, nu vor putea sa faca fata noilor norme de poluare fara costuri suplimentare foarte mari. O sa vina si randul benzinarelor si aceiasi destepti care s-au gandit cum sa triseze la testele de noxe poate o sa-si canalizeze eforturile pe dezvoltarea automobilelor electrice sau hibride. Americanii cu tesla in frunte si japonezii au cam inteles care e drumul de urmat, nemtii si europenii in general vor fi obligati.
RazvanF
QUOTE(argon @ 24 Sep 2015, 19:02)
Tot circul asta ieftin e tentativă de a revitaliza industria auto americană, care e pe butuci. Atata tot.
Îi doare pe americani în dos de poluare, sunt conștienți ca orice efort de a reduce poluarea e degeaba fără nici un efect , atata  timp cât chinezii cu a lor noxe distrug planeta în continuare .
*


Foarte bine spus aici, in unele state americane nici nu se mai face testul de noxe la masinii, sunt toti constienti ca l-ar pica. Americanii vor sa stoarca niste bani de la germani.
Culmea este ca dupa al 2 lea razboi mondial un american a pus VW in miscare ... rolleyes.gif
AndreiMR
Saracii nemti de la VW, au vrut sa faca si ei un smen de samsar ordinar si nenorocitii de americani nu i-au lasat...come on, sa pui teoria conspiratiei la inaintare cand aia au recunoscut clar ca au inselat clientii e cam aiurea
DannyY
QUOTE(ss_remus @ 24 Sep 2015, 21:10)
Toti cei care cred ca dieselgate e o conspiratie trebuie sa inteleaga ca a venit momentul sa renuntam la tractorase. Putea sa triseze oricare alt mare producator, adevarul e ca motoarele care functioneaza cu zeama de dinozaur sunt depasite, si cel mai important, poluante. In cativa ani probabil ca  nimeni nu o sa mai cumpere masini noi diesel, nu vor putea sa faca fata noilor norme de poluare fara costuri suplimentare foarte mari. O sa vina si randul benzinarelor si aceiasi destepti care s-au gandit cum sa triseze la testele de noxe poate o sa-si canalizeze eforturile pe dezvoltarea automobilelor electrice sau hibride. Americanii cu tesla in frunte si japonezii au cam inteles care e drumul de urmat, nemtii si europenii in general vor fi obligati.
*


Io mi-am luat deja bicicleta biggrin.gif
paul_p
QUOTE(RazvanF @ 24 Sep 2015, 21:41)
Foarte bine spus aici, in unele state americane nici nu se mai face testul de noxe la masinii, sunt toti constienti ca l-ar pica.
*

Link?
ss_remus
Dupa vw urmeaza bmw. Bulgarele se rostogoleste si vedem in sfarsit in ce consta superioritatea tehnica a nemtilor in materie de automobile. Daca ne gandim ca vw broscuta a fost copiata dupa tatra cehilor ajungem la concluzia ca oricum au furat startul cei de la vw, s-au bucurat atata timp de o imagine foarte buna si totul s-a bazat pe hotie.
tony-s
QUOTE(St @ 24 Sep 2015, 15:30)
Sursa? Industria auto reprezinta ~20% din industrie, in timp ce toata industria este <30% din total PIB. Calculele le faci tu mai departe smile.gif

Sa nu uiti de cazul din US, te rog.
*




Cele 3 impreuna au o cifra de afaceri de vreo 500 miliarde de euro (peste 200 masina poporului si cate vreo 150 bmw si mercedes) si pe langa asta industria pe orizontala (companii care produc piese,componente....pt. cele 3) cu siguranta mai contabilizeaza vreo 200-300 miliarde, deci in total vreo 700-800 miliarde - tot PIB-ul tarii lui hitler e vreo 2500 de miliarde de euro ......e drept ca o parte din cifra de afaceri vine din restul lumii insa cea mai mare parte se contabilizeaza la headquater-urile din stuttgart,munchen si wolfsburg si intra in PIB-ul tarii lui hitler....

Asa cum dacia de ex. a ajuns la vreo 4.5 miliarde de euro cifra de afaceri care intra in PIB-ul romanicii desi in romanika nu cred ca se vinde nici macar 20 % din productie.....
paul_p
QUOTE(tony-s @ 24 Sep 2015, 23:37)
Cele 3 impreuna au o cifra de afaceri de vreo 500 miliarde de euro ...  deci in total vreo 700-800 miliarde - tot PIB-ul tarii lui hitler e vreo 2500 de miliarde de euro 
*



QUOTE(tony-s @ 24 Sep 2015, 23:37)
Asa cum dacia de ex. a ajuns la vreo 4.5 miliarde de euro cifra de afaceri care intra in PIB-ul romanicii
*


Ametesti rau notiunile. Nu cifra de afaceri intra in PIB.

PIB = Consum + Investiții + Exporturi – Importuri

Avand in vedere moul in care Renault / Dacia isi externalizeaza profiturile, contributia Dacia la PIB este mare, dar semnificativ mai mica decat cifra de afaceri realizata in Romania.
tony-s
Tot ce se produce intr-o tara = PIB ...adica daca dacia produce vreo 300 000 de masini/an - aia e cifra de afaceri si intra in PIB nu conteaza ca majoritatea masinilor se vand in alta parte - in tara lui hitler,franta sau altundeva.

Profiturile sunt altceva...evident ca profiturilor (minus investitiile)se duc la renault in franta iar in romanika salariile de la dacia sunt de mizerie fata de salariile din franta ....insa aici nu mai exista comparatie cu cele 3...profiturile vks,bmw si mercedes (minus investitiile) din toata lumea - se intorc inapoi in tara lui hitler.
neumann
QUOTE(C a t a l i n @ 24 Sep 2015, 19:02)
Chiar asa, vreo sechela ramasa de la noxe, dupa tractarea furiei galbene de catre civic?
*



Nu întreba, ca scrie asta 10 pagini de simptome și rețete.
andreist
Ce se va intampla: in 6 luni se va uita tot, dubluveurile o sa se vanda bine in continuare... nu se gandeste nici dreq la emisii cand isi cumpara masina. ( nu luam in considerare sh'urile cumparate de noi la care treb sa platim taxa de inmatriculare corelata cu nivelul emisiilor )
paul_p
QUOTE(tony-s @ 25 Sep 2015, 00:25)
Tot ce se produce intr-o tara = PIB ...adica daca dacia produce vreo 300 000 de masini/an - aia e cifra de afaceri si intra in PIB
*


Aberezi. Cifra de afaceri NU intra in PIB.
akileon
pe proprietar nu il intereseaza cat polueaza masina, dar daca va fi taxat in functie de asta posibil sa nu mai fie asa roz treaba, in Finlanda cel putin impozitul este in functie de Co2 si de combustibilul folosit, la diesel se plateste de 3 ori mai mult decat la benzina la aceeasi cantitate de noxe, daca te trezesti ca o benzinara va plati 200 euro pe an si la diesel 1000 euro pe an, poate cativa vor renunta la diesel
tony-s
Pe proprietarul din romanika nu-l intereseaza cat polueaza masina...prin alte parti,mai ales in nordul ioropei, ii intereseaza ...
corbex
QUOTE(C a t a l i n @ 24 Sep 2015, 19:02)
Chiar asa, vreo sechela ramasa de la noxe, dupa tractarea furiei galbene de catre civic?
*


Nici vorba! Remarca a fost sincera si admirativa. Impreuna posedam singurele doua marci fara noxe.

25 Sep 2015, 07:53:
QUOTE(DannyY @ 24 Sep 2015, 21:55)
Io mi-am luat deja bicicleta biggrin.gif
*


Nu e suficient. Cu bicicleta normala, la efort, iti mai scapa cite un pîrț. Deci poluezi. Trebuie musai electrica.
RazvanF
QUOTE(paul_p @ 24 Sep 2015, 21:33)
Link?
*


Poti cauta pe yt mecanici din state care vorbesc despre asta. Sa nu mai zic ca ei au voie sa construiasca prototipuri in garajul casei, hotrods, ratrods etc si pot iesi cu ele pe strada, neinmatriculate si fara itp.
Acum au cautat nod in papura si l-au gasit...pai in stilul asta ii vor lua la puricat pe toti, Mercedes(foloseste injectie Bosch), Bmw, la fel Bosch, Volvo si toti ceilalti care exporta la ei.
Iar ei cand construiesc cate o namila de truck, de la Ford sau Dodge cu un motor de vro 8 litri diesel...sa fim seriosi, cum respecta ala normele de poluare, mai ales cand pui acel motor in sarcina.
Partea cea mai nasoala pentru VW este ca si-au inselat clientii. Platesti pentru o motorizare de 120 de cai dar poti folosi numai 90. Posibil ca la masinile afectate sa fie instalat softul eco si atat, proprietarul va trebui sa prezinte dovada instalarii noului soft la statia de itp, asta la ei, la americani...ca's cu mot.
*corectat.
C a t a l i n
Tu esti un fel de tony-s 2.

Habar n-ai despre ce vorbesti.

Tot ce se construieste in garaje, este omologat inainte de a intra in circulatie. Ca nu iti arata tie, la emisiuni gen pimp my ride, asta e altceva.

Cum trece un 8 litri diesel de testele de noxe? Simplu: scoate 300 CP.

PS: e Bosch, nu Bosh.
RazvanF
La test, dar in sarcina? Sa testeze acele motoare asa cu au testat si motoarele germanilor.
C a t a l i n
La americani, testul de noxe se face in sarcina.
meganus_bicorpus
Scandalul acesta sigur nu a plecat de la cei care au aparut la tv, cei care au constatat ca una din masini nu iese la noxe si imediat au tras concluzia softului piratat...cand toti folosesc aceeasi furnizori, e normal ca aceste mici "secrete" sa nu mai fie chiar asa secrete si nu stii la cine pot ajunge.
In alta ordine de idei, un coleg cu Golf 4 vrea daune de la VW, nici masina lui nu iese la EURO 5 tongue.gif
RazvanF
Adica asa? https://www.youtube.com/watch?v=F7eo308p_dQ
Putem numi acel test test in sarcina?
dizzy
QUOTE(akileon @ 25 Sep 2015, 00:53)
pe proprietar nu il intereseaza cat polueaza masina, dar daca va fi taxat in functie de asta posibil sa nu mai fie asa roz treaba, in Finlanda cel putin impozitul este in functie de Co2  si de combustibilul folosit, la diesel se plateste de 3 ori mai mult decat la benzina la aceeasi cantitate de noxe, daca te trezesti ca o benzinara va plati 200 euro pe an si la diesel 1000 euro pe an, poate cativa vor renunta la diesel
*



De ce ar trebui sa renunte la diesel? Ca vrea dl. akileon?
Diesel se foloseste cam pe orice utilaj de munca: tractor, vapor, camion, camioneta, duba, escavator, generator electric, motopompa, tren, autogreder, ATV, Aixam, etc
Atata timp cat vehiculul respecta norma dupa care a fost omologat, fie ea non-EURO, EURO1,2,3,4,5,6, sa le scoti din utilizare asa de chichi, mi se pare o exagerare.
La ora actuala taxele de poluare sunt pur si simplu TAXE, nimic altceva.
Arata-mi si mie ca de banii de taxa de poluare s-au plantat paduri intregi si te cred ca merita platita.
Pana la proba contrarie eu o vad pur si simplu ca pe o metoda de a ciordi niste bani avand ca scuza, vai protectia mediului.
Cat timp pi2da de Rovana Plumb- ex-ministreasa mediului isi tine Haudi-ul Q7 inmatriculat pe BG, de ce sa platesc o taxa in plus ca-i diesel?
corbex
Inmatriculeaza-l si tu in Moldova.
dizzy
Acolo doar se ciordeste, nu se inmatriculeaza
DannyY
Se inmatriculeaza alea ciordite.
dizzy
Asa e maxcuzatz

25 Sep 2015, 09:48:
Si mai uita si faptul ca dieselul poate functiona foarte bine cu biodiesel, sursa de energie regenerabila, deci cu un minim de efort poate fi ecologizat.
b76bgaarh
si benzina cu metanol
tony-s
Iar toata africa moare de foame insa mancarea o transformam in biodiesel sau etanol ca sa emita eco-friendly motoarele din ioropa si America de nord.

motorina e un fel de mizerie ramasa in urma procesului de obtinere a benzinei si altor produse...iar mizeria evident ca pnu poate produce decat alte mizerii....benzina e cea mai buna solutie - polueaza in limite acceptabile si nu se produce din mancare care oricum nici acum nu ajunge la toata lumea.Bateriile electrice sau altele sunt sf-uri deocamdata nici macar in tarile dezvoltate nu-s accesibile majoritatii.

Anumite niveluri de poluare trebuie sa acceptam daca nu vrem sa traim in pesteri, sa mancam ce vanam si sa ne deplasam doar pe cele 2 picioare....nici macar bicicletele nu-s 100% green...in procesul de producere a bicicletelor se polueaza atmosfera.
andreist
QUOTE
Pana la proba contrarie eu o vad pur si simplu ca pe o metoda de a ciordi niste bani avand ca scuza, vai protectia mediului.


LIKE! ( una dintre multe alte scuze - altele mai aberante = taxarea produselor de "lux", taxarea pe gaze, combustibili, alcool, tigari, etc., mai e si aia smechera, pe apa de ploaie, taxa pe stabilirea orarului de functionare a firmelor, taxa de pom )
DannyY
Tonele, io le-as trimite africanilor mancarea care-mi ramane, dar sigur se altereaza si ii imbolnavesc pe saracii oameni. Daca au ghinionul ca mancarea mea sa plece cu CFR-ul, se transforma in biodiesel pana la granita.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.