Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Volkswagen prins cu fofarlica mare de EPA
Reno.ro - Forum Renault Romania > Alte discutii > Stiri
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35
tony-s
QUOTE(Bwwlan @ 28 Jun 2016, 20:49)
Poi si judecatorii is platiti din bani publici si daca partile ajung la settlement, nu se cheltuie banu contribuabilului.
Oricum, daca ii zici americanului ca-i dai reducere la masina electrica, una doua se inmoaie.

Si oricum, oricine prefera azi un 3-4.000 de dolari decat un potential milion (dar cel mai probabil nimic) peste trei-patru ani de taraganare.
*



Poate face guvernul orice înțelegere vrea cu volkswagen atata timp cat proprietarul nu e de acord e liber sa meargă in instanță.

In usa toate reducerile pe care le da statul cumulat pt. Achizita unei masini electrice depasesc 10 000 usd,sunt convins ca proprietarii vor fi impresionati de mărunțișul de 3-4 000 usd de la volkswagen.

N-a spus nimeni ca vor primi un milion in instanță....insa e posibil ca unii sa poată depmonstra in instanta ca au dezvoltat diverse boli direct legate de emisiile diesel si acolo vom vorbi de bani serioși...recent au fost in state 2 cazuri in care Johnson - cel mai mare producator de cosmetice - a fost dat in judecata si obligat sa plătească sume imense din cauza cremelor care folosite pe termen lung au dus la aparitia cancerului la 2 persoane.

Le - era vorba de pudra de talc -
http://lbhn-1602388572.eu-west-1.elb.amazo.../stire/20820977
Bwwlan
Da, o sa zica, "onorata instanta, mi-am luat VW diesel si acuma am bronsita."
La care judecatorul: "aaaaaaa, tu mergi cu aerul conditionat pornit, nu?"
"Da."
......."Case dismissed. Next!"
marksman
QUOTE(tony-s @ 28 Jun 2016, 22:12)
[...]

In usa toate reducerile pe care le da statul cumulat pt. Achizita unei masini electrice depasesc 10 000 usd,sunt convins ca proprietarii vor fi impresionati de mărunțișul de 3-4 000 usd de la volkswagen.

[...]

Cat? 10.000? LOL! Prin 2010 vroia project managerul de pe proiectul la care lucram un Prius. Costa vreo 20.000, din care avea ceva "green car bonus" de vreo 2-3000 si "tax free".
tony-s
Of course, de aia o mașină electrica in state ajunge sa coste cu vreo 18 000 euro mai puțin decât acelasi model in romania:

http://www.motorstory.ro/2011/04/cat-costa...osta-in-europa/
marksman
Asa pot face si eu stiri, sa spun orice fara probe. Cand e sa documentam, hopa:

[attachmentid=1628036866]

Dupa cum ziceam: reduceri de pret se fac, statul iti da un bonus, dar nu cat zici tu. Inca o data: tu nu ai fost acolo, iar realitatea e un pic diferita fata de reclame.

tony-s
Pai 23 000 de usd acum 4-5 ani de când e știrea era vreo14-15 000 de euro adică cam cat zice in articol....pe atunci 1 euro era 1,4 sau chiar 1,5 usd.

Si chiar si acum 23 mii de usd sunt sub 21 000 de euro...adică cu peste 11 000 euro sau peste 12 000 usd mai puțin ca-n romania.
marksman
Tonele, si eu pot sa scriu c-am primit reducere de 80% la programu' rabla, dar fara sa documentez treaba, mai greu.

Cam prin 2011 au inceput americanii sa sustina masiv masinile electrice, dar totusi...

Cauta de vezi ce zic prietenii de la IRS:
QUOTE(IRS via Wikipedia)
The tax credit for new plug-in electric vehicles is worth $2,500 plus $417 for each kilowatt-hour of battery capacity over 4 kwh, and the portion of the credit determined by battery capacity cannot exceed $5,000. Therefore, the maximum amount of the credit allowed for a new PEV is $7,500.


Pe scurt, poti sa-ti iei si Tesla (nu de-aia-n oua), maxim primesti de la unchiu Sam 7500 de dolari, plus ceva scutiri de taxe, depinde de la stat la stat. Ramane cum am stabilit.
bucatzel
QUOTE(marksman @ 28 Jun 2016, 23:59)
poti sa-ti iei si Tesla (nu de-aia-n oua)
*



De-aia o sa-si dea singur cand va ajunge in sfarsit in hamerica.
tony-s
@marksman

Pai 7500 de usd + alte câteva mii din reduceri de taxe parca e mai aproape de 10 000 usd cat am zis eu fata de 2-3 000 usd
paul_p
QUOTE(marksman @ 28 Jun 2016, 23:59)
Pe scurt, poti sa-ti iei si Tesla
*


Pai nu are Daewoo? La ce-i mai trebuie Tesla?
miki
cu nu stii ce face o tesla buna?
paul_p
Stiu, dar el nu are smile.gif El e viteaz doar pe forum, in rest...
marksman
QUOTE(tony-s @ 29 Jun 2016, 00:13)
@marksman

Pai 7500 de usd + alte câteva mii din reduceri de taxe parca e mai aproape de 10 000 usd cat am zis eu fata de 2-3 000 usd
*


De unde "cateva mii"? O sa primesti eventual scutire de taxele de talon, de inmatriculare si/sau ceva impozit. Atat, adica maxim 2-300 de dolari, total maxim 8000. Deci nici vorba de "cel putin 10000", las-o-n spanac de treaba!

LE: ca sa nu cumva sa iti vina ideea sa editezi mesajul anterior:

QUOTE(tony-s @ 28 Jun 2016, 22:12)
[...]
In usa toate reducerile pe care le da statul cumulat pt. Achizita unei masini electrice depasesc 10 000 usd[...]
tony-s
In romania taxele-s mai mult (doar taxa de poluare e cateva sute de euro in funcție de motorizare iar la americani nu vorbim in nici un caz de leșinături de 1.2-1.8) ..ma îndoiesc ca-n america taxele-s mai mici ca-n romania....ca sa nu mai zic ca-n america majoritatea primariilor oferă parcare gratuita, impozit 0.....pt. Mașinile electrice deci pe termen lung beneficiile sunt mult peste 10 000 usd.
marksman
Arata-mi mie unde scrie ca ai parcare gratuita asigurata de primarii. Ai cam asa: drept de acces in zone in care masinile cu motor conventional nu au dreptul, ai locuri in care poti incarca (aproape) gratuit, si probabil parcarea preferentiala sau cu reducere in anumite zone.

Impozit zero, fara sa verific, cred ca e si la noi pentru masinile electrice (nu hibride).

LE: ca sa iti raspund la edit, beneficiile (economiile) pe termen lung, difera de facilitatile la achizitie. Si merele si perele tot fructe sunt, dar difera intre ele.
tony-s
De ex. Portland si sanfrancisco pe lângă parcare oferă si alimentare gratuita pt. Mașini electrice si ma îndoiesc ca-s singurele orașe din america care oferă așa ceva:

http://www.stopco2.ro/2013/03/25/cele-mai-...opole-din-lume/
marksman
Portland da, SF nu. LE: cu o floare nu se face primavara.

Ia auzi, chiar si la Bucale: http://www.stopco2.ro/2016/05/27/parcare-g...e-in-bucuresti/

LLE: fi-ti-ar al dracu' site-ul, e plin de troieni, noroc cu antivirusul.
b76bgaarh
https://www.adac.de/infotestrat/adac-im-ein...urcePageId=6729

2.0 tdi cu softul modificat, in test.
george_scala_2004
QUOTE
Săptămâna aceasta, VW a anunțat că va plăti 15,3 miliarde de dolari după ce a recunoscut că ani de zile a folosit un soft care falsifică rezultatele testelor antipoluare ale motoarelor diesel în SUA, acceptând să răscumpere vehiculele de la consumatori și să furnizeze fonduri pentru a stimula producerea autoturismelor ecologice.

Volkswagen va trebui să ofere consumatorilor europeni compensații similare cu cele acordate americanilor, a declarat duminica trecută comisarul european pentru piață internă, industrie, antreprenoriat și IMM, Elzbieta Bienkowska. Potrivit oficialului european, ar fi incorect ca VW să îi trateze diferit pe consumatorii europeni din cauza unui sistem juridic diferit. "Tratarea în mod diferit a consumatorilor europeni față de cei americani nu este o modalitate de a recâștiga încrederea", a spus Bienkowska.

"Avem o situație diferită aici (în Europa)", a declarat Matthias Mueller pentru publicația germană Welt am Sonntag. Acesta a adăugat că deși situația financiară a VW este solidă, grupul german ar face față cu dificultate la o repetare a acordului din SUA în Europa.

"Nu trebuie să fii matematician pentru a realiza că o compensație la un nivel ridicat arbitrar ar distruge Volkswagen", a avertizat Matthias Mueller.

Acesta a explicat că a discutat săptămâna acesta cu Bienkowska la Bruxelles în legătură cu compensațiile.

"În SUA, limitele privind emisiile poluante sunt ai stricte, ceea ce face mai complicată repararea autovehiculelor. Iar participarea la programul de răscumpărare este voluntară (pentru clienți), ceea ce nu este cazul în Germania, de exemplu", a afirmat directorul general al VW.

Deoarece autoritățile americane vor ca un număr cât mai mare de vehicule să fie răscumpărate, VW oferă clienților și subvenții, ceea ce înseamnă că situația din Statele Unite nu este comparabilă cu cea din Europa, a precizat Matthias Mueller.


http://www.agerpres.ro/economie/2016/07/03...eller--10-33-36 slap.gif doh.gif
Modus
si face mizerii cu Mercedes si BMW la stabilirea pretului otelului http://europe.autonews.com/article/2016070...man-steel-probe



5 Jul 2016, 20:53:
si face mizerii cu Mercedes si BMW la stabilirea pretului otelului http://europe.autonews.com/article/2016070...man-steel-probe
b76bgaarh
italienii nu se lasa

http://www.autocar.co.uk/car-news/industry...fix-ineffective

m3st_tce
http://www.motortrend.com/news/vw-will-pay...sions-cheating/

La noi (si probabil si la altii) cea mai potrivita solutie ar fi sa fie de-gradate motoarele la un nivel Euro corespunzator, statul sa-si ceara banii din diferenta de taxe (aici e o problema, pt. ca taxa se returneaza!). Cei pacaliti (avand in vedere ca se schimba grila de impozitare in functie de Euro) sa primeasca diferenta estimata de taxa pe un numar generic de ani, in urma unei actiuni inceputa de Avocatul poporului (stiu, Ciorbea e invizibilul perfect, deci slabe sperante). Asta in teorie...
b76bgaarh
http://www.autocar.co.uk/car-news/industry...ecute-car-maker

vocile incep sa apara, pt pedepsirea fuave, dupa brexit.
ursul_bipolar
Doar 3
Squirrel
Și Bosch pare a fi implicat.
b76bgaarh
Reno iese cel mai prost la testele de noxe.

Mda am uitat reno rulz.
MoneyTalks
Aia e cam frectie la picior de lemn. Abia astept sa fie taxate motoarele diesel de pe autoturisme cu minim 1 euro/cmc, ca m-am saturat de cit de toxice sint.
Modus
Australia declanseaza urmarirea penala impotriva VW http://www.drive.com.au/motor-news/accc-la...20160901-gr62yn

Bwwlan
Moduse, inteleg ca esti hater VW si sa muara Bibi daca am ceva cu asta, da' daca nu ai proprietatea termenilor, nu-i folosi, coane, ca ie da cacao, parol.
De unde pana unde "Australia declanseaza urmarirea penala"?

In primul rand, nu Australia, ci o asociatie de protectie a drepturilor consumatorilor DIN Australia. Intr-un tribunal DIN Australia. Ca daca era Australia, trebuia sa se constituie statul parte in proces si sa se judece intr-un tribunal international sau la o curte de arbitraj.

Apoi, de unde "urmarire penala", ca-i in civil toata ziua. Nu scrie nicaieri de "criminal charges", capisci? Dacat aia ie penal. Nu mai citi cu Gugal transleit, ca da cu virgula la modu grav. Nu stii, intreaba-ti colegii de forum, daca putem, ajutam cu drag.

Intelegi talica cum vine treaba? smile.gif
klaus
In primul rand nu e o "asociatie", ci e vorba de OPC-ul din Australia, institutie publica, in subordinea ministerului de finante. Deci cum ar veni, chiar statul australian ii da in judecata.
E adevarat ca pe civil.
Referitor la partea cu daca statul se constituie parte in proces se judeca intr-un tribunal international sau o curte de arbitraj, as mentiona, informativ, ca in toate proceele de coruptie depe la noi, in care au fost bagati la puscarie niste tovarasi, sau in cercetarea cu Hexipharma (care e o firma) parte in proces/cercetare (prin ministerul public) este ... statul. Si se judeca bine mersi la instantele interne, nu trebuie instante internationale.
Pe partea cu curtea de arbitraj, aia se aplica daca exista un contract in care e stipulat ca eventualele divergente se judeca la o curte de arbitraj. Deci trebuie sa existe un contract cu o astfel de precizare expresa.
Bwwlan
Da, my bad, ACCC nu e o asociatie, ci o autoritate statutara independenta in cadrul guvernului.
yoncv
Bosch a ajutat VW să manipuleze testele de emisii poluante
Se mira cineva? Nici nu credeam ca VW a facut singur toata tarasenia, era doar o chestiune de timp sa apara dovezi suplimentare.
klaus
Intrebarea e cu cati mai lucreza bosch si cu care din ei a mai facut acelasi lucru.
Ca nu prea as crede ca e VW sigurul cu bube in cap.
MoneyTalks
Klaus >> Toate dieselurile de pe autoturisme sint cu probleme, doar ca nu au fost descoperite inca. Iar incet, incet vor fi interzise total.
Squirrel
Urmează benzinarele turbo?
VladSoare
Turbina n-are nimic, doar injecția directă cică ar fi cu bube.
Dacă le fac turbo cu injecție normală, indirectă, s-a rezolvat.
AndreiMR
Se rezolva, partial, cu injectie directa si indirecta pe acelasi motor. De fapt, o parte deja au implementata o astfel de solutie, in functie de turatie si sarcina motorul merge fie cu injectie directa, fie clasicul MPI. Dar, per total, un motor cu injectie directa arunca pe teava particule cancerigene in cantitati semnificative. Si asta conteaza pana la urma in toata ecuatia poluarii, nu nivelul de CO2. Rezolvarea nu va fi trecerea la injectia "clasica", ci adoptarea DPF_urilor si pe benzinare. VW si Mercedes vor fi primii care vor pune asa ceva pe motoare, se pare
klaus
QUOTE(AndreiMR @ 12 Sep 2016, 13:08)
arunca pe teava particule cancerigene in cantitati semnificative. Si asta conteaza pana la urma in toata ecuatia poluarii, nu nivelul de CO2.
*

Ce bine ar fi daca ar intelege cat mai multa lume ca nu CO2-ul a problema de baza.
b76bgaarh
voi ce nu ati inteles din faptul ca dpful devine obligatoriu pt benzinar, cel putin conform EPA.
AndreiMR
Tocmai asta incearca cu injectia de ambele tipuri sa evite...stiu si ei ca un DPF e o pacoste pentru un anumit gen de utilizare a masinii. Probabil ca pana la un punct functioneaza, dar probabil ca e costisitor sa faci asta. In plus, motoarele GDI mai au si prostul obicei sa se infunde cu particulele alea nearse, de-aia primele generatii de astfel de motoare erau catastrofale la fiabilitate (FSI de la VW, JTS-uri la Alfa, IDE la Reno)

De la emisiile de CO2 a plecat toata nebunia. Daca birocratii intelegeau ca aia nu e atat de grava ca emisiile de particule nu s-ar fi ajuns aici. Dupa ce ai investit miliarde in a dezvolta motoare pe benzina cu injectie directa, care promit emisii mici de CO2, e greu sa mai revii la MPI. Schemele de taxare in multe locuri sunt facute pe baza emisiilor de CO2, deci si aici e o problema. Fanaticii inca urla ca dieselul e moartea si benzina e salvarea planetei...dar realitatea e ca nu e chiar asa.
m3st_tce
QUOTE(AndreiMR @ 12 Sep 2016, 12:30)
Fanaticii inca urla ca dieselul e moartea si benzina e salvarea planetei...dar realitatea e ca nu e chiar asa.

Realitatea e aia cand esti in spatele unui diesel, cand accelereaza. Avand in vedere ca n-am vazut un benziar sa scoata fum ca alea diesel, merg pe varianta ca diesel e mai naspa decat un benzinar, fara exceptie.
mircea_aq
Este, dar vezi tu, venim dupa 15 ani in care UE a tot cultivat ideea ca diesel-ul scoate panselute pe teava, iar acum a intors-o brusc ca la Ploiesti.
Daca cleptocratii bruxellezi hotarasc sa puna cruce la diesel odata cu trecerea la euro7, vw nu va fi cel mai afectat. Reno mi se pare ca sta mai prost ca ei.
Pe departe cei mai loviti vor fi producatorii premium germani, in special bmw.
AndreiMR
Dieselul va muri singur pe masinile mici, din cauza costurilor mari cu reducerea poluarii, va ramane doar pe SUV-uri mari si limuzine care permit o amortizare a costurilor. In timp, la fel vor muri si motoarele pe benzina...dar nu in urmatorii 10-15 ani, in orice caz. Se vor combina tot mai mult cu sisteme hibrid si plug-in.

Realitatea e ca fumul de la diesel (care la masinile noi, cu DPF, nu prea mai apare) e la fel, sau mai putin nociv ca noxele scoase de masinile cu injectie directa pe benzina. Ca nu vezi cu ochiul liber puf-ul la fel ca la diesel nu inseamna ca pe teava iese parfum de levantica. Mai nou, la dieseluri ai teava de esapament perfect curata iar la benzinare e afumata, neagra smile.gif
klaus
Procent diesel din total vanzari
Culoarea mai inchisa e 2014, aia mai deschisa 2013
miki
uops... cica reno si dacia e mai tari ca VW tongue.gif
aphophis
site-ul ala parca e blog vw smile.gif)
klaus
Una e sa fii mai poluant in regim de strada si alta e sa ai, cu buna stiinta, un soft care smenozeaza verificarile legale.
miki
Eh... stii cum e cu minciuna prin omisiune
mai ales cind ne laudam ca ale naostre-s mai lungi smile.gif
pe mine, personal nu ma mira.
intotdeauna am considerat diesel-ul murdar si mult mai peiculos dpdv poluare
MoneyTalks
QUOTE(klaus @ 19 Sep 2016, 17:16)
Una e sa fii mai poluant in regim de strada si alta e sa ai, cu buna stiinta, un soft care smenozeaza verificarile legale.
*


E exact acelasi drac, doar invelit altfel.
klaus
Pe strada e normal sa fie altele (si consum si poluare) pentru ca sunt ALTELE conditiile fata de masuratoarea pe stand (standardul de masuratoare pe stand a ramas in urma fata de realitatea din teren).
Problema e cand tu, producator, cu buna stiinta, bagi un soft care sa modifice si mai mult masuratoarea de pe stand in favoarea ta.

Pana cand ceilalti producatori vor fi prinsi cu acelasi tip de soft in UCE injectie (daca au), sunt negustori cinstiti.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.