Postare scrisa haotic, deci scuze. Daca mi-a scapat ceva, chiar si vreun porumbel, sa fie cu iertare.
Mdeci Rental 2017 Ford Mustang Convertible Powershit + Ecoboost 2.3
Stiu ca scrisese Vlad acum ceva timp despre motorizarea asta, dar nu mai tin minte ce cutie avea.
Am apucat sa il pedalez binisor prin state () si ca parere generala mi-a placut maxim.
Am ales masina asta dupa ce am inceput cautarile. Sotia mea a avut doar 3 doleante in privinta masinii: sa fie Mustang, sa fie decapotabil si sa cumparam toate asigurarile sa stam fara griji. Ne-am intalnit undeva la mijloc - l-am luat negru si nu am luat roadside assistance. Deh, mascul feroce, pot sa schimb si eu o roata.
L-am ridicat cand avea vreo 39k kmp, deci nu era asa vechi.
Statistici generale:
11 zile
4 State
4702 kmp
63h de condus
Consum mediu 7.9 l/100kmp.
7 viraje
Scaune din piele, bord, volan, schimbator, etc in piele. Scaunele erau incalzite si racite.
Amblele functii mi se pare ca erau totusi din ventilatie, pentru ca dura foarte mult sa se incalzeasca dimineata. Per total mi-au placut.
Cutie Powershit, adica CVT. Parerea mea este ca in teorie, CVT este cutia perfecta. Din pacate inginerii s-au lasat influentati de parerea soferilor, carora nu le suna bine cand accelereaza si nu pierd cuplu intre trepte, asa ca varianta asta de CVT simula trepte de viteza. Creezi un lucru perfect si il faci imperfect de dragul a nimic. Era misto la full throttle totusi, nu te baga deloc in scaun, dar viteza crestea ametitor.
Mie mi-a placut, mi-as cumpara asa ceva pentru masina care NU e de hobby, daca nu ar fi problemele de fiabilitate. Asta parea in mintile ei. Singura senzatie naspa pe care ti-o dadea, daca accelerai din scurt ii lua ceva timp pana se dumirea ce raport vrea sa isi aleaga, deci iti dadea o senzatie tampita de ambreiaj patinat si ca nu trage. Dar de fapt viteza crestea.
Decapotare electrica, nu stiu daca era si manuala pe modelul asta. Ideea e ca nici nu se uita la tine daca era masina in mers, indiferent de viteza. Musai pe loc. Not cool.
Jante pe 18, care pareau mici, din unele unghiuri.
Motorul desi nu aveam mai sperante de la el, chiar duce bine hardughia. Se aude ca un polizor, chiar si in mod sport. Dar macar trage bine, cum ziceam mai sus, highway merging fara nicio problema.
CC normal, l-am folosit in permanenta. Creca la cat am mers pe drum drept innebuneam fara el.
Portbagajul. Lung si scund. Gura de acces destul de mica, dar suficient pentru nevoile noastre, adica 2 troller-e si 2 rucsacuri.
Am pus-o la incercare si pe viraje. M-am dat pe niste drumuri recomandate de Matt Farah, prin zona Santa Monica, Malibu, dar nu pe cat de tare as fi vrut, din motive familiale. Se tine foarte bine, mi-a luat ceva sa scartai anvelopele - sunt si destul de late, cei drept, parca erau 235 pe spate. Am reusit si un derapaj controlat in ciuda protestelor din dreapta.
Consumul a fost neasteptat de mic, dar daca stau sa ma gandesc nici nu aveam unde sa consum. Cea mai mare limita de viteza a fost 120 kmph (70 mph), deci de unde sa consume? I l-am crescut eu putin cand m-am dat pe serpentine, dar cam atat.
Mi-au atras cumva atentia steratoarele. Mi-au placut foarte mult cu merg. Nu intrebati de ce am simtit nevoia sa spun asta, dar m-au surprins in mod placut. Acopera bine, desi lamemele sunt micute, nu lasa urme, nu fac zgmomot, etc.
Dezaburirea "lunetei" ca inexistenta, nu stiu care era problema, o fi ceva specific cabrio...
Greieri. Peste tot greieri.
Geamurile mici din spate nu se inchideau bine. De fapt pe partea pasagerului bagai degetul intre el si cel de pe pe portiera. Ramanea puti mai jos decat trebuia din cauza chederului plafonului. Trebuia ajutat cu mana.
Am vazut aceeasi problema, dar pe partea soferului la o alta masina.
Ne-am dat seama ca ne place foarte mult masina asta, chiar si sotia mea contempla la a ne lua una aici. Dar coupe. Ne-am gandit ca meritam un rasfat, dar: in timp ce este o masina foarte draguta, s-ar putea dovedi practica la nevoile noastre modeste de spatiu de depozitare, ea arata foarte bine acolo. Ne-am gandit ca in Bucuresti ar arata dizgratios si oricum, nu ai unde sa te bucuri de ea, ca nu prea te misti. Deci mai bine sa ramana un vis umed si sa credem ce ne-am permite-o. Never meet your heroes.
Poze:
(deja mi s-a spus ca Xiaomi face poze naspa, deci nu e nevoie sa imi reprosati si voi )
Consumurile
[attachmentid=1628076794] [attachmentid=1628076795]
Fratele de defect + sotia care a refuzat sa conduca tot drumul :
[attachmentid=1628076798]
Pe Latigo Canyon Road:
[attachmentid=1628076799]
In drum spre Monument Valley:
[attachmentid=1628076800] [attachmentid=1628076801]
Ford Offroader (tot spre Monument Valley):
[attachmentid=1628076802]
Alt Ford Offroader, in Monterey Bay.
[attachmentid=1628076803]