Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Test drive
Reno.ro - Forum Renault Romania > Alte discutii > Cafenea
Pages: 1, 2, 3, 4, 5
MuciX
Postare scrisa haotic, deci scuze. Daca mi-a scapat ceva, chiar si vreun porumbel, sa fie cu iertare. smile.gif
Mdeci Rental 2017 Ford Mustang Convertible Powershit + Ecoboost 2.3
Stiu ca scrisese Vlad acum ceva timp despre motorizarea asta, dar nu mai tin minte ce cutie avea.
Am apucat sa il pedalez binisor prin state (blush.gif) si ca parere generala mi-a placut maxim.
Am ales masina asta dupa ce am inceput cautarile. Sotia mea a avut doar 3 doleante in privinta masinii: sa fie Mustang, sa fie decapotabil si sa cumparam toate asigurarile sa stam fara griji. Ne-am intalnit undeva la mijloc - l-am luat negru si nu am luat roadside assistance. Deh, mascul feroce, pot sa schimb si eu o roata. smile.gif
L-am ridicat cand avea vreo 39k kmp, deci nu era asa vechi.

Statistici generale:
11 zile
4 State
4702 kmp
63h de condus
Consum mediu 7.9 l/100kmp.
7 viraje laugh.gif

Scaune din piele, bord, volan, schimbator, etc in piele. Scaunele erau incalzite si racite.
Amblele functii mi se pare ca erau totusi din ventilatie, pentru ca dura foarte mult sa se incalzeasca dimineata. Per total mi-au placut.
Cutie Powershit, adica CVT. Parerea mea este ca in teorie, CVT este cutia perfecta. Din pacate inginerii s-au lasat influentati de parerea soferilor, carora nu le suna bine cand accelereaza si nu pierd cuplu intre trepte, asa ca varianta asta de CVT simula trepte de viteza. Creezi un lucru perfect si il faci imperfect de dragul a nimic. Era misto la full throttle totusi, nu te baga deloc in scaun, dar viteza crestea ametitor.
Mie mi-a placut, mi-as cumpara asa ceva pentru masina care NU e de hobby, daca nu ar fi problemele de fiabilitate. Asta parea in mintile ei. Singura senzatie naspa pe care ti-o dadea, daca accelerai din scurt ii lua ceva timp pana se dumirea ce raport vrea sa isi aleaga, deci iti dadea o senzatie tampita de ambreiaj patinat si ca nu trage. Dar de fapt viteza crestea. smile.gif
Decapotare electrica, nu stiu daca era si manuala pe modelul asta. Ideea e ca nici nu se uita la tine daca era masina in mers, indiferent de viteza. Musai pe loc. Not cool.
Jante pe 18, care pareau mici, din unele unghiuri. smile.gif
Motorul desi nu aveam mai sperante de la el, chiar duce bine hardughia. Se aude ca un polizor, chiar si in mod sport. Dar macar trage bine, cum ziceam mai sus, highway merging fara nicio problema.
CC normal, l-am folosit in permanenta. Creca la cat am mers pe drum drept innebuneam fara el.
Portbagajul. Lung si scund. Gura de acces destul de mica, dar suficient pentru nevoile noastre, adica 2 troller-e si 2 rucsacuri.
Am pus-o la incercare si pe viraje. M-am dat pe niste drumuri recomandate de Matt Farah, prin zona Santa Monica, Malibu, dar nu pe cat de tare as fi vrut, din motive familiale. smile.gif Se tine foarte bine, mi-a luat ceva sa scartai anvelopele - sunt si destul de late, cei drept, parca erau 235 pe spate. Am reusit si un derapaj controlat in ciuda protestelor din dreapta. blush.gif
Consumul a fost neasteptat de mic, dar daca stau sa ma gandesc nici nu aveam unde sa consum. Cea mai mare limita de viteza a fost 120 kmph (70 mph), deci de unde sa consume? I l-am crescut eu putin cand m-am dat pe serpentine, dar cam atat.
Mi-au atras cumva atentia steratoarele. Mi-au placut foarte mult cu merg. Nu intrebati de ce am simtit nevoia sa spun asta, dar m-au surprins in mod placut. Acopera bine, desi lamemele sunt micute, nu lasa urme, nu fac zgmomot, etc.
Dezaburirea "lunetei" ca inexistenta, nu stiu care era problema, o fi ceva specific cabrio...
Greieri. Peste tot greieri.
Geamurile mici din spate nu se inchideau bine. De fapt pe partea pasagerului bagai degetul intre el si cel de pe pe portiera. Ramanea puti mai jos decat trebuia din cauza chederului plafonului. Trebuia ajutat cu mana.
Am vazut aceeasi problema, dar pe partea soferului la o alta masina.

Ne-am dat seama ca ne place foarte mult masina asta, chiar si sotia mea contempla la a ne lua una aici. Dar coupe. Ne-am gandit ca meritam un rasfat, dar: in timp ce este o masina foarte draguta, s-ar putea dovedi practica la nevoile noastre modeste de spatiu de depozitare, ea arata foarte bine acolo. Ne-am gandit ca in Bucuresti ar arata dizgratios si oricum, nu ai unde sa te bucuri de ea, ca nu prea te misti. Deci mai bine sa ramana un vis umed si sa credem ce ne-am permite-o. Never meet your heroes. smile.gif

Poze:
(deja mi s-a spus ca Xiaomi face poze naspa, deci nu e nevoie sa imi reprosati si voi tongue.gif)
Consumurile
[attachmentid=1628076794] [attachmentid=1628076795]

Fratele de defect + sotia care a refuzat sa conduca tot drumul blush.gif :
[attachmentid=1628076798]

Pe Latigo Canyon Road:
[attachmentid=1628076799]

In drum spre Monument Valley:
[attachmentid=1628076800] [attachmentid=1628076801]

Ford Offroader (tot spre Monument Valley):
[attachmentid=1628076802]

Alt Ford Offroader, in Monterey Bay.
[attachmentid=1628076803]
wolfin
presupun ca fordu ala rosu se lasa din perne cand te urci tongue.gif

poza cu muntii (sau ce sunt ) in fata si drumul drept e de pus in tablou

felicitari
MuciX
Drumul ala drept e un drum statal, parca, prin Arizona. E aproape de locul in s-a oprit Forrest Gump din alergat in film.
Nu am putut opri exact in locul ala pentru ca era ceva trafic si nu am vrut sa incurc.
O sa incerc sa fac un topic la sectiunea de calatorii, aici e doar despre masina. tongue.gif
Avani
QUOTE(MuciX @ 4 Dec 2017, 12:01)
[...]Sotia mea a avut doar 3 doleante in privinta masinii: sa fie Mustang, sa fie decapotabil [...]
*


La mine soata si-o doreste si rosie smile.gif
Ce le-or fi apucat?
wolfin
au si ele crizele lor.....
MuciX
Pe mine sincer m-a bucurat ca a interesat-o ceva legat de masina.
Inca ceva legat de masina, noi chiar eram incantati de idee, un mustang decapotabil prin america, vis. Aparent au majoritatea au avut aceeasi idee, erau pline drumurile de mustangi si camaro inchiriate. smile.gif

Arata super interesant si rosu. Cele de culoare non-neagra au infatisarea putin diferita in sensul ca panoul spate e negru la toate si creeaza un contrast interesant.
dandobre
Iar în Mexic se închiriază el camino dry.gif
pavilion8373
Pe scurt :

I30 - multa masina in banii oferiti, calitate f ok, motor/cutie ok - daca vrei ceva pana in 20k euro pare alegerea ideala(sau oricum f buna)
Polo -1.0 DSG - f ok iar, se simte calitatea pt clasa mica, insa una echipata complet sare de 23-24k euro - aberant(!)
Tiguan 2.0 TDI DSG(nu voiam diesel dar numai asta aveau) - mi-a placut, f misto masina, putin submotorizata pt gustul meu in varianta aia, plina de gadget-uri - dar pret de lista +45k euro intr-o varianta echipa bine => pas
Mazda CX-5 - f ok masina ca echipare chiar si in varianta attraction(2/5). Motorizarea in schimb - pt mine - a lasat de dorit. 2.0 benzina automat(10.6 ->100km/h) - silentioasa, confortabila - dar se misca greu. Cred ca e alta masina daca mergi cu 2.5 benzina. Diesel nu mi-as lua pe nici o masina - dar asta tine de fiecare.
Daca aveau si ei niste motoare/transmisii din secolul asta cu siguranta era optiunea nr.1 - btw avem una in familie si imi place mereu cand pun ochii pe ea smile.gif
Insignia GS - Good value for money - primesti multa masina in banii aia - la 30-31k cu discount (intre 13-18% din pret de lista) poti avea 260cp, awd, automata 8 viteze si echipata cu tot ce trebuie. Testat varianta 2.0 diesel manual(doar aia era disponibila) - chiar mi-a placut. Materiale decente, mult spatiu, f bine insonorizata, motorul tragea bine(8.7->100km/h). M-a surprins lipsa vibratiilor si a sunetului ( la tiguan de exemplu am stiut tot timpul ce am sub capota).
T-ROC - TBC - am facut programare in weekend desi am decis deja(si platit) viitoarea masina.

Nu m-a interesat o clasa/marca anume - pt mine cel mai importante criterii la o masina sunt in ordinea de mai jos:

1. Siguranta
2. Value for money - trebuie sa fie de la buna in sus
3. Automata - mai nou
4. Sa se miste decent
5. Imi place tehnologia -> daca se poate sa fie cat mai up to date.

Masina curenta - Megane 1.4 TCE Privilege -~ 6 ani - concluzia long term -> wub.gif
Fata de M2.2 a fost un maraton inainte (calitate, fiabilitate) drept dovada ca si azi masina merge ca in prima zi.

Bafta!
rue
Nu am mai facut teste cu masini noi de ceva timp pt ca nu am considerat necesar sa schimb masina conform planurilor.
Ultima testata a fost un C Elysee acum aproape un an (ianuarie sau decembrie anul trecut) cu motor de 1.2 benzina. Se dadea multa masina la rabla cu 7400 eur la promotia de acum un an si avea inclus tempomat si faruri ceata.
Masina era zgomotoasa de la motor dar motorul de 1.2 si 82 cp era mai vioi ca loganul de 1.4 mpi si de ex acceleratia pe tempomat pana la 130 era satisfacatoare. Nu am avut o concluzie sa pot face un consum scazut in testul destul de scurt (Timisoara - Sag) dar nici f mare nu era.
Spatiul interior si designul bordului erau acceptabile. Portbagajul imens. Masina placuta la aspect.

Am mai mers putin cu un logan 1.5 dci nou si nu am putut sa mi fac o opinie in 3+3 km facuti. Parea ca accelereaza greu dci ul pe treptele mici. Aspectul si interiorul mai nou sunt imbunatatite dar nu m-ar convinge sa renunt la loganul de 11 ani ca sa iau una noua atata timp cat cea veche merge ca in prima zi cu exceptia lampii de mers cu spatele. Chiar am dubii daca sa pun gaz pe ea la 110 000 km si tinand cont ca acum fac maxim 8000 km pe an cu ea la mersul zilnic si la iesiri merg cu Outlanderul.
VladSoare
MuciX, ești sigur că era CVT? N-am auzit să se fi pus vreodată CVT pe Mustang. Nici nu cred că există un CVT care să suporte cuplul și puterea unui Mustang. unsure.gif
Eu știam că pe Mustang este cutie automată clasică - cel puțin la noi așa se vinde. Ce-am testat eu era manuală.
UXE
Eu am testat KIA Stinger 2.3. Doar vreau sa ma laud. Astept la vara sa il testez pe cel de 3.3 .


Continuati happy.gif
MuciX
QUOTE(wiki)
either a Getrag six-speed manual or six-speed automatic transmission with paddle shifters

Se pare ca ai dreptate, dar eu puteam sa jur ca e cvt. Ce-i drept eu nu am pedalat asa multe automate, deci nu ma pricep. Ba chiar imi amintesc atunci cand am luat-o, era scaunul reglat super sus, de stateam cu capul in plafon si ala oprise in mijlocul parcarii de nu mai putea nimeni sa iasa, asa ca am plecat in graba, fara sa imi reglez nimic, in ideea sa eliberez. Sa-ti spun cum a fost cand am calcat ambreiajul primele 2 dati? laugh.gif

Oricum avea momente in care statea turatia bat si crestea viteza, mai ales la talpa + kickdown; pesemne avea un convertizor cu patinare foarte mare. Credeam ca in rest simuleaza treptele doar. Si mie mi s-a parut tare interesant ca e CVT pe atatia cai.
Mersi de corectie.

6 Dec 2017, 09:33:
Mi-am mai amintit un aspect care nu mi-a placut - trip computer-ul si in general meniul bordului.
Eu in general ma "intretin" uitandu-ma la consumul instant, sa stiu unde ma aflu. La asta nu era afisata o valoare efectiva, doar un soi de "bar meter" comparat cu media de consum de pana atunci.
Meniu mi s-a parut greoi, butoanele de pe volan erau fix unde nu te asteptai, sau cel putin contra a ce eram eu obisnuit.
Bwwlan
Voiam numa' sa ma "laud" ca-s trei zile in delegatie in Italia.
In drumul spre aeroportul din München am avut gigantica placere sa testez 400 km. un Ficat Tipo combi. Un jeg de masina pe care m-am razbunat mergand intr-a cincea la 170 la ora, desi avea 6 viteze. Am reusit s-o fac sa consume 38 de litri de benzina in 300 km. smile.gif Masina e o porcarie ordinara care zemuie low cost din toti rarunchii. Pe langa ea, Loganu' ii Mercedes. Ce trebuie insa sa recunosc, e ca are un design exterior destul de reusit. Filmul de groaza incepe insa dupa ce inchizi usa dupa tine.

Cred ca universul a continuat sa ma pedepseasca fiindca in Italia am primit un Ficat 500L. O gogoasa de masina la care, trebuie sa recunosc ca suspensia lucreaza binisor, in sensul ca am luat speed bumps cu 50-70 km/h (in conditiile in care pe indicatoare era recomandat 20) si a facut ca batca pe valuri, insa destul de lin, fara sa ma dea cu capul de plafon. Se vede ca asta era facut pentru a fi vandut in vest, ca parea olecuta mai responsabil lucrat decat parlitura aia de Tipo. Ce-i fain, ii ca-i ca si cum ai conduce un acvariu stand pe un scaun de bar: vezi bine de jur imprejur si stai cocotat sus. Asta, spre deosebire de jaful ala de Tipo, ii dizel, lucru care e bun, ca macar consuma mai putin. Ciudat e ca are doar 5 viteze; cand m-am urcat, am incercat sa-i dau a sasea si am inceput sa rad cand am vazut ca in loc de 6 scria R. Molto bello.

Is curios ce ma-sa primesc maine cand revin la München. Oare imi dau astia un Ferrari sau macar o Alfa? smile.gif
meganus_bicorpus
Meniul de la Mustang e ceva Ford clasic, sa resetezi niste senzori de presiune sau alte dracii e un tur de forta!
Oricum, frumoasa masina si cred ca frumoasa a fost si calatoria...la cat mai multe!
Catalinmodena
Tipo e ok.Mai ok decat C5-ul tau anterior.Mai lasa talentele astea cu cine-s eu ca doar te faci de ras. wink.gif
wolfin
coffee_spitsk.gif

Buwlane...bine ca no fost duster (eventual asta nou) ca jupuit erai...ca in bancu cu amazoanele.
Bwwlan
Cataline, bine coane, data viitoare cand o sa vreau sa postez ceva, o sa ti-l trimit tie spre aprobare intai wink.gif ...iar daca esti de parere ca ma atingi la punctul sensibil cu texte de gen "Tipo e mai mijto decat ce ai tu", ai cam dat-o pe langa.
aLecsunder
Asta cu Tipo e ok e la fel cu aia ca Albea e masina. Cel putin la design, prima bate Loganu' ca e in rest amandoua sunt cadavre. Si le-am condus pe amandoua.
vallixx
Cătălin, nu ca as vrea să te contrazic dar se întâmplă să fii călătorit destul de frecvent in Italia in ultimul timp.In vacanță, în vizită la niste prieteni români, in vizită la niste prieteni italieni, am și un fost angajat plecat in 2006 acolo.....deci stiu unele lucruri.

Ce am observat și mi-a fost și confirmat este că italienii tind sa fie destul de naționaliști. Vorbesc numai italiana și ii doare in cot de restul, daca mai știu alte limbi nu prea se înghesuie să le vorbească decât în caz de maxima necesitate.

Bucătăria italiană e cea mai buna, muzica italiana e ce mai tare, sportivii italieni sunt cei mai cei. Au cerut mai bune drumuri și sunt foarte mândri de istoria lor. Cam asta e mentalitatea

Admira Ferrari si Alfa, insa de cumpărat mentalitatea naționalistă pălește brusc și își iau mai toți "machina tedesca ca doar nu sunt prosti sa-si ia Fiat", citat din cetatean italian altfel foarte nationalist. Si nici pe departe singurul.

Asta spune multe....
VladSoare
Mie de la Fiat numai una singură îmi place și nu m-aș da în lături s-o cumpăr. Fiat 500 (ăla normal, nu hidoșenia umflată cu pompa). wub.gif
MuciX
Eu nu am vizitat mult din Italia, dar aia pe care am apucat-o era plină de mașini italiene și mai ales fiat. De toate neamurile și noi și vechi.
b06fcn
Aseara am testat un R21 Turbo...l-am scos din garaj si l-am bagat la loc...azi repet experienta si, daca am timp, fac un dirve test similar cu Lada 1200...decat ma laud, nu bagati de seama... smile.gif
VladSoare
O Ladă 1200 mi-ar plăcea și mie să încerc. Îmi plăcea tare mult mașina la vremea ei - eram copil, nu se punea problema s-o conduc, și nici n-am avut în familie așa ceva, însă am mers o dată cu un coleg de serviciu de-al mamei și mi s-a părut superbă mașina, față de Daciile pe care le știam. Și întorceam mereu capul după ele pe stradă.
Catalinmodena
Si eu am cateva iesiri in Italia,si cum cineva spunea mai sus foarte multe Fiaturi am vazut.
Iar Tipo,sincer,varianta hatch imi place.Dar sa vi sa spui ca-i un jeh...
hepea
Parerea lui, care e problema?
SandelBS
Skoda Superb (stiu e veche pt test drive) 2.0 automata de la munca, pana la o fabrica de langa Ploiesti deci vreo 160 km; e ok ca spatiu, motor (ma refer la demaraj nu ca fiabilitate ca nu ma pronunt), schimbarea treptelor, dar ma asteptam mai mult pe parte de antifonare (la 130 km/h cam greu cu vorbitul cu cei din spate), destul de rigida pentru scopul ei (abia asteptam sa ajung inapoi), n-am putut sa merg chiar cum am vrut eu ca nu eram singur, insa nu mi-a facut placere condusul probabil ca aveam asteptari ceva mai mari.

Stiu exact cat costa masina pe luna si decizia de achizitie a fost bazata pe o oarecare imagine, ca altfel puteau lua masini mai ieftine.

Nu stiu daca modelul respectiv nu are prevazut sau nu exista optiunea dar n-ar fi fost rau ca in spate sa fie reglare de AC (adica AC automat tri-zona), pentru ca tot drumul ba e rece, ba e cald, ba isi inchideau aerul si trebuia sa reglez eu mai jos etc.
St
Cred ca nu poti vorbi bine cu cei din spate si din cauza ca e distanta mare intre scaunele din fata si bancheta din spate smile.gif), nu doar din cauza de antifonare.
RZV
Optiunea de climatronic tri-zona exista (e chiar standard incepand cu versiunea Style).
Partea cu antifonarea e cu dus si intors. Posibil sa fie cum s-a zis mai sus (spatiul prea generos). Eu fac peste 50k de km pe an, si nu pot zice ca ma deranjeaza.
Rigiditatea, vezi ca e posibil sa fii existat setare sport la DCC (dynamic chassis control) si asta sa-ti fi cauzat impresia.
La tractoru' meu n-am DCC, si chiar si cu rotile pe 18" mi se pare cam barca.

Dar sa zici ca e o masina pentru imagine...da-mi voie sa radmasa.gif
La baza ramane o Skoda, cu pret de pornire de vreo 22k de euro. Nimic spectaculos, chiar daca la varf de gama ajunge si la 40k.
AndreiMR
O sa razi dar unii considera ca un VW sau o Skoda au o imagine de lux. Tin minte acum cativa ani cand la mine la firma se dorea o duba de pana in 3.5 tone. Am primit oferte de la Reno, Fiat, Peugeot...si am cerut si de la VW, pentru un Crafter. Era de departe cel mai scump, la o diferenta uriasa fata de restul. Cand am intrebat de discount si le-am spus ca la concurenta sunt niste mii de euro in minus, reprezentantul VW a spus foarte senin: "da, e mai scumpa, dar tineti cont ca e VW. Vine cu alta imagine decat un Fiat". I-am zis ca e o duba si ca marfa nu tine seama de imagine...dar omul n-a prea inteles. Daca venea cu argumente de calitate superioara, tehnica mai buna sau altele intelegeam...dar imagine premium, la o duba VW nu stiu de unde
RZV
Pai daca ala de la VW ti-a zis ca are imagine premium, ce i-ar fi ramas sa-ti spuna aluia de la Mercedes daca cereai o oferta de Sprinter? radmasa.gif

Oricum e tare asta cu beneficiu de imagine la vehicule utilitare. Sau cu Skoda, VW, marci premium. radmasa.gif
hepea
Cum era aia? One man's trash, another man's treasure biggrin.gif (gunoiul unuia, comoara altuia)
AndreiMR
QUOTE(RZV @ 11 Dec 2017, 11:28)


Oricum e tare asta cu beneficiu de imagine la vehicule utilitare. Sau cu Skoda, VW, marci premium. radmasa.gif
*



Erau pe vremuri unii de la o firma de IT si consumabile pentru calculator din Bucuresti care le dadeau reprezentantilor de vanzari ca masina de companie VW Golf GTI. Tot pe considerente de imagine. Bine, asta era fix inainte sa vina criza din 2008, cand banii erau multi si ieftini...in ziua de azi nu cred ca mai face nimeni astfel de arogante smile.gif
aLecsunder
Nu stiu acum , dar in urma cu ceva ani , Crafter era mai scump decat Sprinter.
AndreiMR
N-ar fi de mirare. Un VW Multivan Highline e mai scump decat un V-Class mai bine dotat. Si la Multivan tot pentru imaginea premium se pare ca platesti, faptul ca ai plastice de Logan la 60k euro in timp ce la Mercedes ai plastice de C-Class nu mai conteaza radmasa.gif
SandelBS
Asa au crezut la achizitie si sigur mai cred si acum. Bineinteles ca si acum ei cred ca VW e premium si pt linia urmatoare ierarhica s-a luat Tiguan.

E posibil ca rigiditatea sa fie din vreo setare ceva, o sa mai am drumuri de facut si cred ca tot skoda aia o sa fie.
RZV
QUOTE(AndreiMR @ 11 Dec 2017, 14:20)
N-ar fi de mirare. Un VW Multivan Highline e mai scump decat un V-Class mai bine dotat. Si la Multivan tot pentru imaginea premium se pare ca platesti, faptul ca ai plastice de Logan la 60k euro in timp ce la Mercedes ai plastice de C-Class nu mai conteaza  radmasa.gif
*



Ce mi-ar placea si mie un California. Da' din pacate n-am bani sa-l tin 10-11 luni pe an degeaba. wink.gif
AndreiMR
Am avut pe mana zilele trecute un Megane 3 ST, 1.5 dci, 110 cp, masina cu aproximativ 200k km la bord. Mai mersesem cu Megane, dar acum am facut niste drumuri mai lungi cu el si mi-am facut o parere mai aproape de realitate legata de masina asta. Stiu ca nu mai e noua, dar e o varianta SH destul de interesanta. In cazul in care inlocuiesc Mazdoiul sotiei cu o masina SH mai mare, era si Megane (hatch) intre optiuni...un dci cat mai recent mi se parea o varianta de luat in calcul.

Ei bine, in primul rand, m-a surprins placut cat de inchegata se simtea masina, chiar si la km astia. Greieri putini, si din ce mi-am dat eu seama, veneau de la incuietorile usilor, deci usor rezolvabili. Altfel, in interior surprinzator de linistita, materialele imbinate chiar bine. Calitatea, amestecata ca la orice masina de clasa compacta...dar perfect acceptabila. Ba chiar mai buna decat la Focus non-FL, cu care compar fiindca de curand am avut tot asa, pe distanta mai mare, unul pe mana, tot 110 cp diesel. Focusul respectiv are mai putind de 100k km, si cu toate astea, mult mai lejere plasticele prin interior. La capitolul tren de rulare, niciun fel de zgomot dubios, se simtea inchegata, nu ai fi zis ca are o varsta masina. Zgomotul suspensiei se auzea, dar nu deranjant...in linie cu orice masina din clasa compacta

Masina asta avea destule dotari, keyless, navigatie, clima, dar n-avea xenon. Noaptea mi s-au parut destul de chioare farurile, desi probabil si vechimea becurilor era destul de mare. Surprinzator de comode scaunele, am stat cateva ore in masina si nu m-am dat jos cu nicio amorteala. Iar pozitia de condus mi s-a parut ok, desi mai inalta decat la Focus. Spatiu interior foarte bun pentru o compacta, dar era break...deci de asteptat.

La capitolul confort, cam ciudatica masina...mi s-a parut foarte rigida, pentru un Renault, mai ales pe puntea spate. Habar n-am daca breakul vine cu alta setare decat hatchul, dar trecerea peste denivelari scurte, capace de canal sau linii de tramvai mi s-a parut foarte incomoda. Cu toata rigiditatea asta, tinuta de drum nu mi s-a parut riguroasa. Rigida dar si cu oarecare ruliu, probabil amortizoare moi+arcuri rigide. Si subvirarea vine destul de repede. Masina avea anvelope de 17", 205/50 parca, poate si din cauza asta se simtea rigida. In orice caz, mult sub Focus, din punctul asta de vedere, Fordul are o suspensie mult mai coerent setata. Directia in schimb mi s-a parut la fel de neinteresanta ca la Focus, se intareste dar tot nu transmite nimic realist. Antifonarea mi s-a parut iarasi destul de modesta, zgomotul la vant si la rulare e ok suprimat, dar motorul se auzea foarte tare...ca si cum ai sta cu el in brate. Si un sunet nerafinat si neplacut, exact la un Logan. Mult mai slab decat Focus 1.6 tdci din punctul asta de vedere, mult mai silentios si mai rafinat dieselul de origine PSA.

Ca dinamism, surprinzator de lenesa pentru 110 cai. Mult mai lenesa decat Fordul respectiv, lag mare sub 2000 de ture. Iar la frecus prin aglomeratia bucuresteana, la fel ca la Clio si la Logan, la un moment dat incepea sa tremure la plecarea de pe loc...ceva de la ambreiaj, placa de presiune...in orice caz, am mai intalnit fenomenul la 1.5 dci.

In concluzie, o masina cinstita, si o varianta interesanta sh, mai ales cand iei in calcul pretul de achizitie, foarte bun pentru o compacta. Dar nu cu motorul asta. Nu mi-a placut deloc, si sunt convins ca 1.6 dci ar fi o varianta incomparabil mai buna. Asta in conditiile in care masina se vedea ca a fost totusi ingrijita, proprietarul a intretinut-o corect. Cu toate astea, un diesel nu stiu daca as mai lua sh, iar la capitolul benzina, 1.6 aspirat nu mai e de actualitate, iar de 1.2 tce mi-ar fi sincer teama. Oricum, sotia n-a prea fost incantata de masina...a zis ca nu vrea Renault fiindca vrea o masina care sa fie mai antrenanta la condus smile.gif
dandobre
Nu am mers cu Megane 3, dar Focusul îmi pare destul de slab antifonat. Am fost recent pasager într-un 1.6 ecoboost și sincer e sub Golful meu pe benzină (1.2 tsi), idem sub Octavia 1.4 tsi (150cp) a unui prieten.
AndreiMR
Golful e cea mai bine antifonata compacta, indiscutabil. E diferenta mare fata de Ford sau Renault. Fordurile si mie mi s-au parut mereu mai zgomotoase, si la Kuga am remarcat zgomotul destul de prezent in masina. Si plasticele nu foarte grozave. Ei investesc mai mult in calitatea platformei, in felul in care se conduce masina...si mai nou in gadgeturi. Un compromis e inevitabil...si eu unul prefer o masina care se conduce placut dar e mai zgomotoasa, in loc de o masina extrem de silentioasa dar nasoala la condus.
aLecsunder
Nu exista 1.6 ecoboost. Ori era aspirat ori era 1.5, însă ala are destui cai.
AndreiMR
A fost si 1.6, l-au inlocuit recent cu 1.5. Era o catastrofa de motor, consuma cat un 3.0 si picau in draci, au schimbat destule in garantie
dandobre
Nu știam că au avut așa multe probleme. Deci, au fost 1.6 ecoboost in 2 trepte de putere, 150 și 180 de cai, și într-adevăr, chiar acum e un coleg pe ClubFord (Sky) cu acest motor cu piston topit și reparație capitală.
Bine, mai sunt și cu 1.0 ecoboost cu aceeași problemă
Solon
Zilele astea sunt in Italia. Sa iau o piatra in gura. Desi imi propusesem sa nu cslc pe aici trebuie sa recunosc ca e frumos. Ca masina am un fiat panda cu 1400 km la bord. Masina miroase a nou. Motor 1.3 diesel si 95 cp, cica.Directie mult prea asistata, cutia super ok, levierul schimbatorlui ca la dube, adica sus. Suspensie ok, trece bine peste denivelari, fara zgomote suspecte. Ceea ce e cumplit, e bordul. Asa ceva nu credeam ca exista. Ceasurile arata ca ceasul de pe vremea lui ceasca, ala care se inchidea intr-o cutie de piele.Dar are computer de bord, usb, etc. Consum 4.4l.Scaunele sunt mizerabile, inguste si moi. E prima data cand dupa un drum de 70 km de la aeroport la destinatie, m-a durut spatele. Cand trantesti usile se aude un plastic gol, de ieftineala. Astia pe aici au numai fiaturi panda, panda vechi vechi, regata-nu credeam sa mai vad, multipla. E masina ideala pt inchiriat. Sa iti cumperi asa ceva e o mare greseala.
VladSoare
Din ce spui, nici de închiriat nu mi se pare ideală. De ce ai vrea să plătești ca să te doară spatele?
rue
Platesti putin!
Bwwlan
...ca sa incapi pe strazi de-astea:

[attachmentid=1628086654]

Am avut asa ceva anul trecut in Italia, mi se pare masina geniala pentru oras.
De observat ca intr-un Polo, Corsa sau Smart nu cred c-as fi incaput pe straduta aia smile.gif

Mie nu mi s-a parut chiar asa criminala masina aia, din contra, de oras mi se pare chiar bang on.
VladSoare
Ca să încapi pe străzi din astea închiriezi un 500. wub.gif
Bwwlan
Hm... as fi putut sa jur ca un 500 e mai lat decat un Panda. Ce sa vezi?
1627 vs. 1643 smile.gif Surprize-surprize...
VladSoare
În Italia aș închiria un 500 și dacă n-ar încăpea pe străzi din astea. Doar așa, de distracție. wub.gif
Dar de data asta manuală, neapărat, că am făcut o dată greșeala să-l închiriez cu porcăria aia de robotizată și mi-a ajuns. biggrin.gif
UXE
Si cum te distrezi cu el?
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.