Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Test drive
Reno.ro - Forum Renault Romania > Alte discutii > Cafenea
Pages: 1, 2, 3, 4, 5
wolfin
joci chicken cu un tir
VladSoare
QUOTE(UXE @ 16 May 2018, 10:14)
Si cum te distrezi cu el?
*


Așa: sofer1.gif
UXE
Poate nu te vede tirul radmasa.gif
cj98czh
Tot o plasticarie ca loganul, daca nu mai rau este si 500-le ala ... la fel si Abarth... da ala macar merge ... si treci peste toate alea .. smile.gif
VladSoare
Da, dar e o plăsticăraie frumoasă foc. wub.gif
cj98czh
pararea mea .. inafara de Abarth ... este o masina 100% pt. femei ... barbati care conduc asa ceva .... ii asociez cu "fetite" ..
VladSoare
Sînt exact de aceeași părere. Tocmai de-aia nu mi-aș cumpăra niciodată unul pentru mine. Nici măcar Abarth. Dar ca să mă distrez o zi prin Italia, unde nu mă cunoaște nimeni, ar fi OK. 04.gif
wolfin
Toti avem o parte soft in noi laugh.gif laugh.gif
Din cand in cand mai iese la suprafata
Avani
Si pe astia cu mini, la fel? Nu de alta, dar de cateva saptamani de cand am mini, e incredibil cati au incercat sa se catere pe mine. Nu mai vorbesc de taiat fata si chiar manifesta un comportament mai agresiv la volan decat deobicei. Eu sunt acelasi, acelasi traseu, aceeasi barba, aceleasi kg, doar masina e schimbata. Sau poate ii deranjeaza culoarea, galben/alb.
Vad tendinta asta foarte des si pe la femei. Femei cu jipane, urca pe mine in banda mea de parca n-as fi acolo.

Mai in siguranta ma simt pe bicla decat in mini.
cj98czh
Mah nu radeti da eu ma simt ciudat de cate ori merg cu gandacul consoartei ... rouge .. cu bord rouge smile.gif eu la 1:85 si 92 kg ... da le zambesc frumos smile.gif
VladSoare
QUOTE(Avani @ 16 May 2018, 11:49)
Vad tendinta asta foarte des si pe la femei. Femei cu jipane, urca pe mine in banda mea de parca n-as fi acolo.
*

Aia n-are legătură cu mașina ta. Așa conduc femeile în general. tongue.gif
Oricum nu se prea uită în oglinzi decît la zile mari. Dacă mai sînt și cocoțate la etaj, iar tu ești mic, efectul se amplifică.
wolfin
QUOTE(cj98czh @ 16 May 2018, 11:49)
Mah nu radeti da eu ma simt ciudat de cate ori merg cu gandacul consoartei ... rouge .. cu bord rouge smile.gif eu la 1:85 si 92 kg ... da le zambesc frumos smile.gif
*



ai 10 kile peste...mai usor cu legume + mustar. tongue.gif

eu nu mai manac dupa 8 seara...poate un mar ceva...
cj98czh
Nenea ... las-o usor ... ca la mine burtica ... nu prea smile.gif trebuie sa caut un tractor sa imi fac o poza radmasa.gif radmasa.gif

Si bag sport cat china .... nu te induca in eroare kg smile.gif
dandobre
Eu la 1.80 și 75 kg mă ia vântul..... biggrin.gif
wolfin
Sigur sigur....
UXE
Deja vorbiti ca fetele...
wolfin
El a inceput




radmasa.gif
dandobre
Apropo de discuții că fetele... Îmi spune d-na că a luat-o cu mașina pe verișoară-sa.... Asta are un Kadjar, la care eu întreb: și, ce a zis? Îi place cum merge mașina?
Se uita madam la mine că la urs și zice, ce-ai mă? Ejti nebuuun? Am vorbit de altele, normal... laugh.gif
Solon
QUOTE(VladSoare @ 15 May 2018, 18:54)
Din ce spui, nici de închiriat nu mi se pare ideală. De ce ai vrea să plătești ca să te doară spatele?
*


De unde mama supararii sa stiu ca o sa ma doara spatele?
N-am facut legatura cu Italia cand am inchiriat masina. Scria clio focus or similar. Si n-am avut reactie la biroul de inchirieri, sa zic pas la marca.
V-am zis, daca vreti sa stiti unde sunt toate multiplele vandute: in Italia.
VladSoare
QUOTE(Solon @ 16 May 2018, 14:41)
De unde mama supararii sa stiu ca o sa ma doara spatele?
*

Corect. Dar acum știi. Deci nu e ideală. happy.gif
Solon
Oricum, mare noroc cu dimensiunile ei. Intra prin toate vagaunile. Pe aici nu am vazut suv-uri.
papa_mulo
QUOTE(cj98czh @ 16 May 2018, 12:56)
Nenea ... las-o usor ... ca la mine burtica ... nu prea smile.gif trebuie sa caut un tractor sa imi fac o poza  radmasa.gif  radmasa.gif

Si bag sport cat china .... nu te induca in eroare kg smile.gif
*



Corect, aparentele pot insela...nenea tyson avea 1.79 si kile mult peste suta cu tot cu picioarele alea de balerin.
MuciX
Eu am cerut Golf si am primit Opel Mokka 1.6 cdti 136cp (sanchi) si 4x4. Zmapijpael, urata cu draci, scaune de câcat, pozitie aiurea la volan, motorul ala nu trage nici de 90 cp, cutia etajata fix amboulea, la interior butoanele aruncate pe unde au incaput, tinuta de drum de autobuz, nu incape nici pe stradute.
Portbagaj mai mic decat al Mazdei 2, dar ne-am descurcat 5 insi.

Nu stiu cu ce suflet da lumea banii pe asa ceva.
Bwwlan
O gramada de fraeri p-aici isi iau asa ceva, mai ales fomei. Moka si mai nou de-ala, Crossland X. Alta uratanie.
Io n-am vazut inca Opel unde plasticele de la interior sa nu arate a ieftinake si sa nu fie prost imbinate si/sau scartaicioase, de la Corsa la Insignia.
AndreiMR
Noul Insignia mi s-a parut foarte ok finisat, cu nimic mai prejos decat alte masini de clasa medie. Cele vechi da...cam pe ieftineala. Pe de alta parte, si masinile sunt relativ ieftine fata de altele, au preturi bune in general. Mi se pare ca sunt perfect comparabile cu Renaulturile...nu sunt de top la nimic, dar au preturi corecte pentru ce ofera. Adica e greu sa justifici 20-25% in plus pentru un VW mai slab dotat, doar prin calitatea finisajelor.

Nici eu n-am inteles de ce naiba si-ar cumparat cineva Crossland X. E urata cu spume, din orice unghi. Arata ca un monovolum desenat de un copil. Inteleg moda crossoverelor mici, dar exista atatea alte variante mult mai interesante...pe de alta parte, s-au gasit clienti si pentru Nissan Tiida sau Ssangyong Rodius smile.gif

Oricum, dupa preluare de catre PSA, or sa fie de fapt niste Peugeot-uri cu alt design. Ceea ce e foarte bine, in ultimii ani Opel era pe o panta descendenta puternica, in timp ce PSA au inceput sa faca masini cu adevarat bune.
Bwwlan
In all honesty, in noul Insignia nu mi-am pus kooru. Ultimele Opeluri in care m-am suit au fost un Astra 2018 Innovation si un Zafira 2018 (asta nush ce nivel era, da' avea scaune de piele si xenoane). Plin de plastic de 3 lei gauriti la interior. Cam la nivel de Logan, si cand zic "cam", vreau sa zic "aproape, da' sub".
speedman
Fiind in cautarea unei masini gen clio sau mai mica, am fost la test drive cu hyundai i10 duo (benzina si gpl) si i20 (1.2 84cp). Ca si aspect i10 mi s a parut mai interesanta, interior de masina low cost, motor in 3 cilindri 69 cp...se simtea ca este in , insa mergea ok, silentioasa - de la 3000 rpm se auzea in habitaclu, frane ok, zgomotoasa pa vant. In concluzie n as da 10000 e pe asa ceva. I20 up desi mai bine inchegata aveai impresia ca e submotorizata, se simtea greoaie ..in rest la fel, low cost, statea mai bine pe sosea...insa, per total, nu este ceea ce caut...clio pare la ani lumina de i20. Ca tot eram in zona altor dealeri, am poposit la midocar pe splai sa vad noul polo...era expusa o masina cheala, care nu m a dat pe spate...plus ca miroseau urat plasticele in ea...pret 13000 e (cred datorita motorului 1.0 tsi 95 cp). Am plecat si m am oprit la suzuki..pt noul swift - asta mi a placut, insa fiind foarte dotata ajungea la 14000 e. Cred ca o sa incerc sa fac un test drive cu motorul booster jet...interiorul interesant...materiale tipice masinilor asiatice...adica dure.
VladSoare
Am făcut ieri un test drive cu un Mercedes C200D. Mă așteptam să fie experiența vieții mele, să mă dau jos de la volan zicînd "woooow, deci asta înseamnă Mercedes, da dom'le, acum știu și eu cum e o mașină adevărată". Nici vorbă. Dezamăgire totală.
O senzație de low-cost ordinar, un design interior penibil, plastice care și acum zece ani ar fi trecut drept ieftine... parcă eram într-o Kia.

Ce mi-a plăcut:
- Cutia de viteze automată - una dintre cele mai bune pe care le-am condus pînă acum. Fiind cu nouă trepte, mă așteptam să nu-mi placă. Mă așteptam să schimbe încontinuu în sus și în jos și să nu se poată hotărî niciodată. În realitate însă face o treabă admirabilă, cel puțin cît am putut să-mi dau seama într-un timp atît de scurt.
- Antifonare excelentă - poți să ai 150-160 km/h și să nu-ți dai seama. În oraș trebuie să ai mare grijă să nu treci de sută, pentru că nici nu simți cînd ai ajuns acolo. Pe autostradă, la viteze legale, e liniște aproape totală înăuntru. Din interior nu-ți dai seama că motorul e diesel, la nici o viteză, nici la ralanti.
- Pedala de accelerație stil autobuz. Foarte confortabilă.
- Rotița-joystick pentru controlul infotainmentului, stil BMW. Foarte ergonomică.

Ce nu mi-a plăcut:
- Motorul diesel. Deși din interior nu se aude, de-afară sună ca un tractor ordinar. Și e puturos rău. Cu pedala la podea trage cît de cît, atît cît să nu te faci de rușine, dar per total se simte leneș. Și mi-a consumat peste 9.
- Tabloul de bord penibil. Simplu și primitiv, venit parcă din 2005.
- Schimbătorul de viteze la volan. O stupizenie incredibilă, fără nici un scop practic.
- Bordul parcă a fost proiectat de un copil autist - o planșă dreaptă, verticală, dintr-un plastic de Logan, pe care au lipit cu super glue o mini-tabletă chinezească din Carrefour. Pînă și Sandero arată mai bine.
- Nu are propriu-zis greieri, dar plasticele din interior trosnesc la denivelări la fel ca în mărcile pentru muritorii de rînd.
- Senzorii de parcare se activează singuri în mers, la viteze mici, și dau uneori alarme false. Asta mă enervează și la Mondeo și speram ca la case mai mari să fie mai bine; aparent nu e.
- Recircularea se dezactivează singură cînd are chef. Și Mondeo face la fel și mă enervează de mor; speram ca o mașină mai scumpă să n-aibă astfel de bube.
- Materiale low-cost. Plastice oribil de ieftine. Parasolarul mi-a adus aminte de Dacia Nova - același plastic tare și neplăcut la atingere.
- Direcția mi s-a părut groaznică. Exagerat de moale, parcă era făcută din unt, iar la viteze mici spre medii aveam senzația că e imprecisă și elastică, de parcă între poziția volanului și a roților nu exista decît o legătură vagă.
- Volanul teșit. Știu, e chestie de gust, dar mie nu-mi plac. blush.gif

Nu înțeleg. E o mașină pe care, dacă pui două-trei dotări extra, o poți duce lejer în cincizeci de mii de euri. Și totuși n-aș da un Mondeo pe ea nici dacă aș fi beat. Care-i faza? N-ar fi trebuit să fie invers? N-ar fi trebuit să cobor din ea bolnav și deprimat și să-mi dau foc la Mondeo de ciudă? unsure.gif
DApophis17
Pai e clasa C, nu E sau S ... deci cred ca e normal.
In primavara am facut si eu "testdrive" cu C220D-ul fratelui meu, dar varianta cu automata 7 trepte, cea veche. Mie mi s-a parut misto masina, dar legat de senzatie, inafara de cutia automata la care visez de ani de zile, nu m-am simtit deprimat cand m-am urcat inapoi in laguna.
Problema e ca ai avut (poate si eu) asteptari prea mari de la o masina "normala", chiar daca e mercedes. Nu zic ca nu m-a impresionat, dar nu in felul in care imi imaginam eu. Daca analizezi la rece o sa vezi ca defapt ti-a placut masina. Esti dezamagit ca nu te-a impresionat, nu ca nu e buna.
Motorul e intr-adevar lenes, mai ales cu automata in 7 trepte care are lag mare, dar in acelasi timp fuge bine zic eu. E chestie de asteptari si de perceptia corelata cu asteptarile prea mari, desi nu e cazul, totusi e doar clasa C.

Si afirm ca sunt de acord ca decat sa dau 50k pe un C200 cu 2-3 dotari prefer sa dau 50k pe un E standar si benzinar. Oricand. Pacat ca nu am 50k smile.gif)
VladSoare
Nu zic că nu e bună mașina, dar m-a dezamăgit că la cincizeci de mii de euri arată și se simte ca una de douăzeci. Păi atunci diferența pe ce se duce? Pe siglă? unsure.gif
Am testat și Lexus de cincizeci de mii, iar acolo se vedea clar unde-s banii - nu-mi venea să mai cobor din mașină.
UXE
Incearca si Subaru, nu te mai dai jos din el.
cj98czh
Si cand te dai jos din el trebuie sa surubaresti ...
Bwwlan
Pe la nemti umbla vorba ca Mercedesurile adevarate incep de la E-Klasse. Restul, A, B, C sunt de-alea "accesibile"...
aLecsunder
Nu stiu daca e la fel dar la c200D din 2011 mie-mi place la nebunie cum rontaie dieselul.
Bwwlan
Pusai si io fundu' prima data intr-un Mini smile.gif

[attachmentid=1628094626] [attachmentid=1628094627] [attachmentid=1628094628] [attachmentid=1628094629] [attachmentid=1628094630]

Destul de faina jucaria, desi avea doar 102 CP, insa la dotarile alea, sa ceri 29K Euro pe o jucariae de-asta, mi se pare de-a dreptul nesimtire.

Saptamana viitoare am fost invitat sa testez o zi un Mini inchis, in 3 usi, cu cutie automata si 136 CP. Tot in 3 cilindri si-ala, dracia dreq... radmasa.gif
Diac
La capitolul mașini de buget redus : Opel Astra classic.
[attachmentid=1628094689]

De o luna jumate soția are o mașina noua la serviciu. “Vechile” VW Jetta 1,6 TDI au fost înlocuite cu Opel Astra notchback 1.4 benzina turbo 140 cp cu cutie automata. O alegere interesantă având in vedere ca au înlocuit o mașina lansată pe piața in 2012 cu o mașina lansată in 2009. Practic e vechiul Astra J, care a rămas in producție pentru ca probabil Opel s-a gândit ca nu merita sa facă un Astra K sedan. Sau nu a mai avut bani pt asta. Cam cum a fost pe vremuri cu Octavia Tour.

Vad acuma ca prin rabla costa 11.000 de euro cu echipare similară, singura înțeleg, n-joy. Cu motorul asta de 1.4 si cutie manuala. Soția are automata.

Merita mașina asta? Mai ales la banii ăștia. Habar nu am. Pentru nevasta-mea e extraordinara, ca orice mașina de serviciu.

In primul rând mașina nu e sedan e “notchback”. Asta înseamnă ca portbagajul e destul de mic. Parca 460 l. Mai luam in considerare si brațele de la capota si deja sunt probleme dacă ai multe bagaje. Locurile in spate sunt puchinoase. Ușile spate sunt mai scurte, ceea ce e util in parcări înguste.

Scaunele sunt comode însă, iar tapiteria combinata vinilin cu textil arată ok pt banii ăștia. Volanul mi se pare foarte mișto ca ai locuri de băgat degetele. Plus ca are comenzi pe el.

Pe bord sunt multe butoane, ceea ce pt unii e mișto, pt alții mai puțin. Asta n-are navigație, doar bluetooth, cruise control, cd-player (vad ca la alte mașini noi nici nu mai exista), senzori parcare spate (doar acustici, fără display).

La cruise e ciudat ca nu îți arată viteza setată. Practic trebuie sa o duci cu pedala pana la viteza cu care vrei sa mergi si apoi reglezi fin cu +/-. Pe limitator arată viteza in bord. Cât ar fi costat sa bage 2cm pătrați in display pt cc? Ma rog, înțeleg ca e o chestie comuna pe mașini mai vechi.

Altfel, pare mai comoda decât fosta Jetta. Adică nu te zdruncina așa tare la gropi, poziția e ok-ish la volan. Plastice multe de diverse texturi in bord. Iarăși!se vede ca e din alta generație si alta categorie de preț.

Motorul. Lumea la firma se plânge de consum. Comparativ cu Jetta TDI, e alta liga. Eu as zice ca trebuie sa te obișnuiești cu ea. As zice ca un extraurban alert duce in 7,5 - 8%. Cam cât scot eu cu Meganul. In oraș pare a se stabiliza la 11%. Încă e noua si nu are nici 5000 km, poate se mai lasă. Ca dinamica, nu e impresionanta totuși. Adică e destul de silențioasa si te invita sa mergi mai tare, dar nu te bagă in scaun, așa cum te-ai aștepta sa facă un motor de 140 cp la o mașina de clasa medie. Asta din doua motive zic eu : greutatea de peste 1500 kg si cutia automata.

Cutia. Acuma n-am condus noi prea multe mașini cu cva, dar asta pare ca face mai mult ce vrea ea : te trezești ca retrogradează cand nu e nevoie ( ajungi sa zici ceva de genul “ok, dacă vrei tu, fie..” iar atunci cand bagi piciorul in ea, pare ca huruie ceva pe sub capota, mermeleste ceva pe dedesupt si abia apoi se înfige. Si apoi uita sa schimbe de ajungi repede pe la 6000 rpm. Ma rog, poate nu știm noi ce si cum.

Concluzie?

Vad ca la mine in cartier se înmulțesc Astrele astea. Mai scrie si Turbo pe portbagaj (care apropos, nu are buton de deschidere), deci “moaaaaaa”. Cred ca mai sunt mașini noi la banii astia. Parca Megane 4 sedan life tot pe acolo se învârte, dar nu știu dacă are aceleași dotări. Oricum, nu cred ca va mai rămâne mult timp in producție. Acu ca i-a luat PSA, poate fac si ei mașini moderne 243.gif

[attachmentid=1628094685] [attachmentid=1628094686] [attachmentid=1628094687] [attachmentid=1628094688] [attachmentid=1628094689]
AndreiMR
Masina asta costa cat un Logan echipat similar...deci la banii astia e o oferta foarte buna. Un Megane Life Sce e mai chel, si motorul e clar mai slab. Pentru cine poate trai cu interiorul depasit ca design, si cu consumul mare urban, masina nu e deloc o afacere rea.
speedman
Păi sce ul nu mai este in oferta...doar tce
AndreiMR
Nu mai sunt la curent cu oferta actuala reno...in vara cand am luat 3ul era inca sce, mai scump putin decat Opelul asta. E drept, Megane e o masina mai noua in conceptie si per total mai reusita, dar nu cu sce. Era vreo 12k fara rabla un Opel din asta din stoc la Pitesti, cutie manuala nu automata...cand adunam eu oferte
VladSoare
QUOTE(Bwwlan @ 15 Oct 2018, 18:08)
Pusai si io fundu' prima data intr-un Mini smile.gif
*

Are cutie manuală și totuși îți arată în ce treaptă e? huh.gif
Sau N-ul ăla înseamnă altceva? unsure.gif
wolfin
nu e singura .sunt destule care arata treapta la bord. e vb de rahatul ala eco..sa te indrume ce treapta sa schimbi....si normal iti arata si in ce treapta esti.

la 40 km/h imi zice da bag a 5 a

n ..punct liber unsure.gif
VladSoare
Că-mi zice "schimbă acum dacă vrei să salvezi pinguinii", pe-asta o înțeleg. Dar de ce ar trebui să-mi spună explicit în ce treaptă sînt? Crede că-s oligofren? Sau că sufăr de Alzheimer? huh.gif
Știu că-s într-a treia, că doar eu cu mîna mea am pus-o acolo! doh.gif
wolfin
masina de femei rolleyes.gif

vlad e sa te indrume sa conduci eco... happy.gif si iti arata ca esti in a 3 si trebe sa urci in a 5.

altfel nu vad cum ...sonor??? aia e la frana de mana...please lower hand brake
VladSoare
Cam toate manualele de azi au un mic beculeț care înseamnă "schimbă în sus acum". Eu zic că-i suficient.
Să-mi mai zici și explicit care-i treapta curentă mi se pare stupid, de parcă mi-ai spune că-s idiot. Păi dacă nu știu în ce treaptă tocmai am schimbat, atunci n-ar trebui să am permis. unsure.gif
wolfin
ok..spatiu mare pe display bord..trebuia sa il umple cu ceva. 04.gif
AndreiMR
Si la Mazda 3 manuala iti arata treapta in care esti. Iar indicatorul de schimbat treapta nu e doar bec, iti indica in ce treapta sa schimbi. De multe ori imi arata sa trec din 3 direct in 5, uneori 6, la mers lejer prin oras. Ceea ce ignor cu desavarsire, chiar daca motorul e extrem de flexibil si merge fara sa tremure la 1200 rpm in ultima treapta, chiar daca e aspirat, tot nu mi se pare ok un astfel de regim de functionare. Mai ales ca ai tendinta sa reiei acceleratia de acolo, fara sa schimbi in jos, ceea ce duce la un stres mai mare pe motor. In schimb, iti indica si sa retrogradezi daca esti pe autostrada in treapta 6 si drumul urca. Bine, simti oricum ca masina nu apreciaza regimul ala si ai tendinta sa retrogradezi, dar sunt sigur ca unii au nevoie de astfel de indicatii smile.gif

Asa ca m-am obisnuit (si la asta) sa ignor complet indicatia si sa opresc sistemul start-stop cand am pornit masina. Chiar daca la Mazda e probabil cel mai digerabil start-stop de pe piata, dupa ce am vazut ca cei care il folosesc au schimbat bateriile la masina la mai putin de 4 ani...am zis pas, mai ales ca economia de combustibil e neglijabila. In schimb, daca urmezi indicatiile de schimbare de treapta si daca ai piciorul foarte usor, poti obtine ceva economie de combustibil. Cel putin la 3ul din dotare am observat chestia asta. Nu stiu insa cat merita...pe de-o parte mersul subturat nu e bun, iar pe de alta parte necesita un anume tip de concentrare care mie mi se pare obositor. Cand merg intr-un ritm ceva mai alert, dupa cum "se simte" masina, mi se pare ca ajung mai relaxat la destinatie.
madhorsefuzzy
QUOTE(VladSoare @ 18 Oct 2018, 10:17)
Să-mi mai zici și explicit care-i treapta curentă mi se pare stupid, de parcă mi-ai spune că-s idiot. Păi dacă nu știu în ce treaptă tocmai am schimbat, atunci n-ar trebui să am permis. unsure.gif
Garantezi tu pentru o femeie care a schimbat intr-a 3-a acum 5 minute si a trecut de 2-3 intersectiii intre timp? Ca poate femeia mai vorbeste la un telefon, mai face o unghie, un ruj ...
Bwwlan
QUOTE(VladSoare @ 18 Oct 2018, 08:57)
Are cutie manuală și totuși îți arată în ce treaptă e? huh.gif
*


Yes.
dandobre
La fel și la nemuritoare.....
MuciX
Astea mai noi iti spun si cand sa retrogradezi. Mondeo ala din 2012 arata sageti in sus sau jos in functie de nevoie, dar altele mai afurisite arata treapta curenta si targetul.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.