QUOTE(BN64FLO @ 22 Jun 2019, 20:49)
antigelul e in functie de ce materiale intalneste pe traseu, pentru a nu le coroda...g12 e pt aluminiu, g11 pt cupru...si eu am g12 pt ca am radiatoare de Al pe Dacie...daca gresesc, nu dati cu parul
Corect, ala pt. radiatoare de Cu (tip G 11) e cu etilenglicol (culoarea are mai putina importanta, de obicei astea sunt: albastru, galben sau verde).
In afara de G11 sau G12, mai sunt si G13 diverse culori (rosu, roz, mov...), asta cica ar fi compatibil cu lichide de racire care indeplinesc standardele G12, G12+ si G12++, deci se poate adauga peste astea.
QUOTE(Merced @ 22 Jun 2019, 21:16)
Exact asa arata depunerile din vasul maica-mii, cam cum aveam si pe la Dacie candva, zici ca e o apa cu rugina amestecata.
Asa si la mine, dupa ce-am spalat recent instalatia si-am schimbat antigelul, inca se mai coloreaza verdele din borcan in ruginiu, probabil ultimele depuneri. Cat de curand bag doar apa demineralizata, si-o tin asa pana inainte de iarna, sa fiu sigur ca nu mai prapadesc bunatate de Hepu degeaba.
QUOTE(DACIOTUL_97 @ 22 Jun 2019, 22:20)
Primii 200 de km din rodaj i-am și făcut, în vreo 4 zile... Am îndrăznit sa fac un calcul al consumului de combustibil și mi-a ieșit un 7,4 litri la suta de kilometrii, eu zic ca nu e rău deloc... Ma cam îndoiesc de acest rezultat ... eventual sa schimb pompa de apa care deși e noua, huruie într-o veselie...
Nu-i relevant consumul dupa doar 200 km, depinde pe unde ai mers mai "mult" (daca in oras, e foarte bun), vezi mai bine de la plin la plin.
In mod normal ar trebui sa scapi doar cu capacul (sau chiar doar rulmentul), nu trebuie sa schimbi toata pompa (daca ea huruie).
Am doar eu impresia ca dl. mcNelu e nevoit sa foloseasca google translate? Cred ca putem fi ingaduitori.