Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Renault Captur TCe120 EDC
Reno.ro - Forum Renault Romania > Alte discutii > Jurnal de Bord
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18
4x4
QUOTE(partner @ 14 Nov 2013, 23:11)
Dupa verificarea de marti de la Autocobalcescu au tras concluzia ca trebuie sa-mi schimbe computerul de injectie.
*



laugh.gif Inceputul e promitator.
f.cristi
QUOTE(partner @ 14 Nov 2013, 23:11)
Dupa verificarea de marti de la Autocobalcescu au tras concluzia ca trebuie sa-mi schimbe computerul de injectie. Piesa care vine in doua saptamani, timp in care mi-au recomandat sa nu folosesc masina. Pana atunci primesc o masina la schimb.
*


Ceva noutati ?
Eu am facut reclamatie la ANPC pt. ca astia de la Renault nu mai zic nimic. M-au lasat asa, cu masina defecta.
partner
Nu sunt noutati, doar ca m-au sunat cei de la "Renault - Vocea clientului" sa-mi zica ce stiam: piesa trebuie sa vina din Franta si soseste pe 26 noiembrie.
Pana atunci am primit un Renault Symbol cu motor 1,2 16V, care nu m-a dezamagit. Chiar e bun motorul asta pentru oras (ma raportez acum la o masina de 8000euro de noua)

In rest astept cu nerabdare sa scap de ambreiaj!
f.cristi
QUOTE(partner @ 22 Nov 2013, 20:10)
Nu sunt noutati, doar ca m-au sunat cei de la "Renault - Vocea clientului" sa-mi zica ce stiam: piesa trebuie sa vina din Franta si soseste pe 26 noiembrie.
Pana atunci am primit un Renault Symbol cu motor 1,2 16V, care nu m-a dezamagit. Chiar e bun motorul asta pentru oras (ma raportez acum la o masina de 8000euro de noua)

  In rest astept cu nerabdare sa scap de ambreiaj!
*


Cine ofera aceasta masina la schimb ? Adica daca eu am luat masina de la un dealer din Bucuresti dar eu locuiesc si merg la un service in alt oras cine imi da masina la schimb ?
partner
Eu am fost invatat de inginerul de la service sa sun la Vocea clientului sa cer masina la schimb. Intr-o ora dupa ce am vorbit am fost sunat ca pot ridica masina. Am aflat ca Renault Romania deconteaza totul si ca fiind o problema de garantie am avut prioritate.
f.cristi
Stiti sa-mi spuneti o camera video buna de inregistrat la bord (d-aia cum au rusii) ? Astazi i-a facut-o unul la nevasta-mea; a facut-o sa greseasca ca sa para vina ei si sa provoace un accident usor ca sa ne escrocheze de niste bani.
partner
Am primit un pliant de la Carrefour in seara asta si e o camera auto la 279lei, nu stiu cat e de fiabila, dar ma intereseaza si pe mine sa-mi iau una.



Neavand Capturul in perioada asta m-am uitat pe net mai mult si am gasit un test drive destul de amplu aici:

http://www.turatii.ro/2013/11/20/renault-c...-edc-dynamique/
cosmin_2300
f.cristi, de ce nu îți faci topic separat?
Markos
Nu-și permite.
cosmin_2300
În "Jurnal de bord" fiecare își prezintă mașina, nu este un topic pentru modelul X, marca Y.
argon
QUOTE(cosmin_2300 @ 29 Nov 2013, 14:28)
În "Jurnal de bord" fiecare își prezintă gaurile
*



Te-am corectat eu.
partner

Dupa 3 saptamani de asteptare a sosit computerul de injectie din Franta. In perioada asta mi-au schimbat si volanul. Le aratasem ca se desprinsese cu 1mm plasticul si se pare ca l-au inlocuit cu totul.

f.cristi
QUOTE(partner @ 4 Dec 2013, 11:14)
se desprinsese cu 1mm plasticul

De unde anume se desprinsese ?


4 Dec 2013, 15:51:
QUOTE(partner @ 4 Dec 2013, 11:14)
In perioada asta mi-au schimbat si volanul.

Unde ai gasit tu oameni asa binevoitori ?
partner
La Autocobalcescu.

Am pus o poza cu zona desprinsa.
partner
Venind frigul am inceput sa folosesc functia de recirculare a aerului. Am remarcat ca dupa cateva minute se dezactiveaza singura. E normal?
spy_oh_joy1389
Recirculare sau dezaburire?
argon
Dezaburirea/oglinzile se dezactiveaza singure si la megan 2, probabil ceva protectie la supraincalzire.
Markos
Omu' zice despre recirculare.
partner
Ma refer la functia de recirculare a aerului (opreste aerul din exterior sa intre in masina). Am pus o poza a lui, e butonul 6.
R E M U S
Ca sa nu te asfixiezi inauntru e asa. 184.gif
partner
QUOTE(R E M U S @ 9 Dec 2013, 21:15)
Ca sa nu te asfixiezi inauntru e asa. 184.gif
*




Asta daca a trecut testul pisicii wink.gif
spy_oh_joy1389
Din punctul de vedere al climei, cand nu este pornit AC, se opreste destul de repede. Cand e pornit AC, nu tin minte sa mi se fi oprit de unul singur. Dar de ce umbli cu recircularea iarna? Nu ti se aburesc geamurile?
Squirrel
S-o fi încălzind mai repede, iar aerul cald „înghite” mai multă apă. Nu știu cum reacționează geamurile la condens, dacă și ele se încălzesc suficient de repede…
partner
Pana fac un pic de caldura in masina tin activa functia de recirculare, asa se incalzeste mai repede. Cand e frig afara si nu e umezeala nu se abureste.
partner
Saptamana asta am resetat computerul de bord stiind ca merg numai in Bucuresti.

Conditiile au fost numai bune de facut consumul in acest oras: temperaturi de -5 pana la +10grade, dimineata luata in nas aglomeratia de la ora 8, ziua mers pe la clienti cu stationari de cate o ora si seara mers in coloana pe soseaua Fundeni. Stilul de condus a fost moderat spre alert.

Dupa 550km parcursi, am scos o viteza medie de 20,2Km/h si un consum mediu de 9,5%.
partner
QUOTE(partner @ 9 Dec 2013, 19:38)
Venind frigul am inceput sa folosesc functia de recirculare a aerului. Am remarcat ca dupa cateva minute se dezactiveaza singura. E normal?
*




Pana l-a urma m-am lamurit. Cand selectezi din buton directionarea aerului catre parbriz (chiar si combinatia parbriz-picioare) se dezactiveaza automat si recircularea aerului.
Dacia-Berlina1997
probabil asa e la toate . Si la vw am vazut ca tot la fel face. Cand dai cu recirculare pe parbriz se opreste .
partner
O poza dupa o noapte geroasa...

In weekend-ul acesta am descoperit zornaitul care venea din portbagaj: desi banuiam plafonul care acopera portbagajul, se pare ca suportul de la numar era "infractorul". Am rezolvat prin taierea la dimensiunile placutei de inmatriculare a unei bucati din folia de izolare care se pune sub parchet si montarea ei intre haion si suport. Fiind patit de la Peugeot sa pierd numarul, pentru siguranta am trecut cu suruburile de prindere prin placuta de inmatriculare, suportul fiind cam plapand. La fel am procedat si in fata.
b06fcn
Ai facut foarte bine, asa am facut si eu la toate masinile, numere prinse in pop-nituri sau in holz-suruburi, fara suporturi de numar sau alte alea...
Bwwlan
O solutie mult mai eleganta era sa fi renuntat complet la suporti. Scoti numerele din suporti, stergi (sau nu) marginea neagra cu acetona si le lipesti direct pe bara cu Bison Car Tape. Consumi o rola pe ambele numere (exces de zel) insa nici cu tunu' nu mai dai jos placutele. Ma rog, poti, cu fir de nailon, insa ce vreau sa spun, e ca rezista. Si la 200 km/h, si la jet direct de wap, si la caldura, si la frig. Si categoric nu mai zornaie. smile.gif
espacern
QUOTE(b06fcn @ 28 Dec 2013, 22:10)
numere prinse in pop-nituri

In Franta toate masinile au placile de inmatriculare prinse asa.....obligatoriu prin lege!
Daca esti depistat in trafic sau ITP cu alte prinderi se imobilizeaza masina pana la remediere.

@+
b06fcn
@ espace: dupa atata amar de ani de stat prin Franta am deprins si eu cate ceva de la ei...
Black5gram
Salutare tuturor.
Imi voi spune si eu opinia despre Captur, in ideea in care ajuta pe cineva in decizia de a-si achizitiona (sau nu) aceasta masina.
In primul rand, va voi spune ca masina mea anterioara a fost un Logan 1,4 MPI, de care am fost FOARTE MULTUMIT. Repet: FOARTE MULTUMIT. Am parcurs 150.000 km in tara si strainatate, pe autostrada si pe drumuri forestiere de munte, pe Großglockner Hochalpenstraße si pe alte drumuri alpine si masina m-a dus tot timpul unde am vrut. In cei 8 ani de Logan, NU AM AVUT NICIO PROBLEMA MAJORA cu masina. In afara de reviziile anuale, cateva schimbari de bielete (gropile din Romania) si o pana de baterie nu a trebuit sa duc masina in service niciodata. Si-a facut datoria pe deplin, si inca si-ar mai fi facut-o, daca nu as fi decis sa schimb masina deoarece am dorit ceva mai "safe" pentru noul membru al familiei mele (ati ghicit: un bebe).
Va voi spune eu cum am ajuns sa aleg Captur-ul. Am pornit de la urmatoarele premise: sa fie noua, sa aiba garda la sol cel putin cat Logan-ul, sa nu fie neaparat 4x4, sa fie sub 15.000 euro.
Intre ce am avut de ales? Sandero Stepway, Juke, Mokka, Pejo 2008... si cam atat.
Eram gata-gata sa aleg Stepway, datorita pretului, dar am decis sa fac o vizita la dealer-ul Reno, sa vad la cat as putea scoate un Captur, avand in vedere ca pretul de pornire era de 12.900 euro, un pret super-OK. Pretul e putin pacaleala, fiindca trebuie obligatoriu sa platesti CULOAREA (cel putin 200 euro). Mi s-a parut ciudat, dar pot zice ca asta ar fi singura mea nemultumire legata de vanzarea masinii. Fiindca nu are inclus aer conditionat la nivelul de baza, a trebuit sa optez pentru varianta 2 de echipare (expression). Si fiindca mi s-a parut foarte tentant si de viitor ideea de a avea masina conectata la internet, am ales si R-Link (care a venit impreuna cu climatroinic). Deci, pretul de catalog s-a facut 15.143,41 euro. Am obtinut o reducere de 2%, am folosit un tichet RABLA si am ajuns la un pret final de 13.800 euro. Va provoc sa imi spuneti ce puteam cumpara cu banii acestia si sa am cel putin aceleasi dotari? Parerea mea e ca pretul a devenit foarte atractiv, in contextul in care pretul de pornire pentru ceilalti concurenti enumerati mai sus incepea de la 15.000 euro.
Asa ca l-am cumparat. Si sunt multumit pe deplin de masina. E drept ca nu sunt din fire foarte pretentios, dar chiar cred ca e o masina reusita, de care daca ai grija nu te va dezamagi. Repet: DACA AI GRIJA. Si acum, cateva impresii, cu bune si rele:
- masina arata bine;
- portbagajul e mai incapator decat m-as fi asteptat; daca dai la o parte cele 2 despartitoare (de la nivelul superior al banchetei si de la cel inferior) obtii un volum impresionant; cu bancheta spate rabatata ai o adevarata furgoneta!
- in schimb (si poate acesta e pentru mine cel mai mare MINUS), bancheta din spate e ceva mai ingusta decat la Logan si 3 persoane (doi adulti si un scaun de bebe) stau cam inghesuiti: nu ca sarmalele, dar la limita; am sperat ca pot pune scaunul de bebe in mijlocul banchetei, dar manualul si Reno Franta (i-am intrebat) interzic acest lucru, asa ca a trebuit sa-l pun la geam; locul din mijloc e cam insuficient pentru un adult, chiar si mai "slim" (cum e sotia mea).
- R-Link-ul a meritat toti banii; nu sunt un computer-freak, dar e foarte util: in primul rand, iti spune cat de economic conduci (asta imi place cel mai mult) si iti da o nota si sfaturi personalizate; asta ma ajuta mult sa imi reglez stilul de condus pentru a-l face cat mai eco; stiu ca navigatorul nu e punctul lui forte (hartile nu sunt OK cel putin pentru Romania), dar pana la urma asta e o chestiune de soft, si poate se vor actualiza; mi-a placut ideea de a avea masina conectata la internet, sa-ti spuna prognoza meteo si alte chestii utile zic eu; nu am luat R-Link pentru a auzi motoarele altor masini (nici nu e instalata aplicatia respectiva), ci mai degraba pentru ca mi s-a parut o chestie de viitor, adica cu siguranta in cativa ani vor exista mii de aplicatii, printre care cu siguranta voi gasi cel putin cateva zeci utile; imi place si hands-free-ul, care iti afiseaza inclusiv poza celui care te suna (daca o ai in telefon); imi place mult si player-ul, care iti poate afisa inclusiv coperta albumului melodiei pe care o asculti; am patit si eu de 2 ori in 2 luni faza descrisa de cineva mai sus, cum ca nu-mi recunosate stick-ul cu muzica si sd-ul cu hartile, dar nu cred ca e o problema grava ci cred ca o simpla ajustare de soft repara problema; cati nu am avut erori pe laptop-urile noastre mult-mult mai performante? acuma, daca chestia asta s-ar intampla mai frecvent, cu siguranta ca m-as enerva si as face o programare in service; oricum, la prima revizie o sa cer o remediere.
- interiorul nu e ceva fantastic; arata bine, dar trebuie sa recunosc ca pe alocuri mi-a adus aminte de Logan; finisajele nu sunt 100% impecabile, dar nici nu am gasit chestii cu adevarat suparatoare; mai degraba poti baga de vina doar daca esti critic si chiar vrei sa gasesti ceva; altfel, poti trai cu ele; pana la urma, trebuia sa se vada undeva pretul bun al masinii, nu? oricum, raportul pret/calitate e mai mult decat satisfacator.
- legat de sertarul "easy life", ma asteptam sa fie mai mare, avand in vedere cata reclama i s-a facut; nu e urias, dar e clar incapator; si ideea de a-l face sub forma de sertar mi se pare buna: mai degraba ai nevoie de ceva incapator, in care sa poti depozita obiecte multiple, sa ai acces la ele "de sus", decat inconvenientul ca s-ar putea sa superi picioarele pasagerului din dreapta; cu un mic efort, se poate deschide chiar daca exista pasager: asta chiar nu e o problema; torpedoul nu ar fi dat prin deschidere in genunchi?

SFARSITUL PARTII I. REVIN CU O CONTINUARE.

30 Dec 2013, 13:09:
PARTEA II

- condusul e o placere; nu am nimic de reprosat; nu am condus VW, audi sau skoda, dar de vreme ce pe mine nu ma intereseaza sa fiu primul la stop si de 9 ani de cand conduc a trebuit sa ma grabesc cu adevarat O SINGURA DATA (in rest ne grabim fiindca nu stim sa conducem altfel, fiindca nu ne trezim cu 1 sfert de ora mai repede etc.) atunci nu vad rostul cat mai multor cai putere; sigur, masinile amintite inainte poate "ma vor lua" la startul de pe loc sau "cu 80 prin localitate", dar daca nu te intereseaza astfel de lucruri atunci Captur, cu doar 90 de cai, e tot ceea ce ai nevoie.
- mi-a trebuit ceva timp sa ma obisnuiesc cu OGLINDA RETROVIZOARE; am ales o pozitie inalta la volan, si oglinda mi se parea prea jos pozitionata, astfel incat imi obtura vederea; pana la urma am lasat scaunul un pic mai jos si am gasit o pozitie foarte buna, intermediara;
- daca ar fi sa aleg un al 2-lea minus (pe langa bancheta din spate), as alege MOTANTUL FATA STANGA; inca nu m-am obisnuit cu el si trebuie sa-mi lungesc putin gatul la virajele stranse la stanga sau in apropiere de trecerile de pietoni slab luminate.
- nu stiu voi ce covorase ati primit: eu am platit 206,90 lei si am primit un set care poarta inscriptia CAPTUR, deci presupun ca sunt originale;
- dupa 3.000 km, am un consum mediu de 7,2 l/100 km, jumatate in oras jumatate in afara; sunt convins ca va scadea spre 5, avand in vedere ca acest consum e pe timp de iarna, si motorul e nou; dealer-ul (un baiat f.f. de treaba si sincer) mi-a spus ca consumul minim se atinge undeva dupa 15.000 km, deci nu-mi fac (deocamdata) probleme.

Cam astea sunt impresiile mele despre Captur. Daca imi mai aduc aminte de ceva, revin cu o postare. In concluzie, sunt foarte multumit de masina.

Aaaa, inca ceva: am preferat sa o echipez cu R-Link si climatronic in detrimentul alegerii culorilor DUO si a unui interior personalizat. Stiu ca arata mult mai bine, dar am avut un buget de respectat. Culoarea am considerat-o cel mai putin utila. Am ales cea de baza (care cu toate astea m-a costat 200 euro): BLUE MARIN FUME, si desi am avut emotii cand am comandat-o (nu am vazut-o niciodata si pe net erau f.f. putine poze), mi-a placut de prima data cand am vazut-o. Sigur, acuma am un oarecare regret ca nu mi-am personalizat masina, ca nu "am strans cureaua" de undeva si sa mai scot inca 500 euro ca sa fie unica, dar in momentul in care am comandat-o a trebuit sa aleg intre culoare si R-Link si cu siguranta am facut alegerea cea mai buna. Am cumparat-o cu 13.800 euro si as zice ca are tot ce trebuie, mai mult chiar decat echiparea de top (care nu include R-Link).

Si in final, o opinie prsonala cu privire la alegerea unei masini: e foarte greu sa compari o masina cu alta, mai ales daca vorbim de clase diferite. Fiecare masina e unica si iti ofera plusuri si minusuri. Nu cred ca mai poti vorbi in ziua de azi, in 2013, ca o masina "nu e buna, nu e fiabila". Logan-ul meu a fost CEA MAI BUNA si CEA MAI FIABILA masina, la pretul ei si avand grija de ea. Cred ca in ziua de azi competitia se da cu noi insisi, nu intre masini. Adica nu trebuie sa comparam o masina cu alta, ci trebuie sa ne fie noua foarte clar ceea ce dorim de la o masina, ce caracteristici trebuie sa aiba. Dupa aceea, alegerea va fi fireasca.
dandobre
Felicitari pentru achizitie si cat mai multi kmp.
Mi-a placut descrierea facuta si asteptam poze.
kum
@Black5gram
Nu ar fi rau sa iti faci un topic/jurnal de bord separat. wink.gif
f.cristi
QUOTE(Black5gram @ 30 Dec 2013, 12:28)
am patit si eu de 2 ori in 2 luni faza descrisa de cineva mai sus, cum ca nu-mi recunosate stick-ul cu muzica si sd-ul cu hartile, dar nu cred ca e o problema grava ci cred ca o simpla ajustare de soft repara problema

Ehee (vorba lu' Matache Macelaru) daca ar fi asa usor cu ajustarea softului acum ma bucuram si eu de navigatie si muzica de pe USB. De pe la 1 Decembrie, cand mi s-a schimbat SD Cardul (in speranta lor ca se va rezolva problema), n-am mai avut parte de navigatie si muzica de pe USB (concomitent) decat cateva secunde/cursa. Practic, de 4 luni de cand am masina problemele in loc sa se rezolve s-au agravat. Iar cei de la Renault Romania n-au mai zis nimic de la 1 Decembrie. Ii las pana dupa sarbatori, dar mi se par foarte neseriosi.
N-am inteles ce motorizare ai.
f.cristi
Ultima nazbatie a fost ieri cand orice apasam si roteam pe la blocul de lumini n-a vrut nicicum sa comute de pe faza scurta. Si-a revenit dupa ce am oprit si repornit motorul.
partner
Pe ruta Rm Valcea - Bucuresti mi-a iesit un consum de fix 6%. Pe Dealul Negru (Rm Valcea - Pitesti) am mers un pic sportiv, iar pe autostrada am tinut-o la 110Km/h.
madhorsefuzzy
Cand am vazut
QUOTE(partner @ 6 Jan 2014, 19:17)
Pe ruta Rm Valcea - Bucuresti mi-a iesit un consum de fix 6%. Pe Dealul Negru (Rm Valcea - Pitesti) am mers un pic sportiv
mai sa-mi sara inima (am peste 50 de drumuri Rm Valcea - Bucuresti cu diverse masini), dar apoi m-am linistit cand am vazut
QUOTE(partner @ 6 Jan 2014, 19:17)
, iar pe autostrada am tinut-o la 110Km/h.
a scapat.gif
partner
Traseul asta il fac destul de des si am vrut sa stiu la ce sa ma astept de la masina. Vreau sa fac consumul si pe sensul invers sa vad care sunt diferentele.
corbex
Pe invers o sa-ti iasa cam 0,5% in plus.
partner
QUOTE(corbex @ 8 Jan 2014, 20:29)
Pe invers o sa-ti iasa cam 0,5% in plus.
*




La asta ma astept si eu. Se urca pe o distanta mai mare in sensul catre Rm Valcea.
madhorsefuzzy
Mai mult tine de ce trafic prinzi pe drum decat de drum in sine. wink.gif
corbex
Bucurestiul e la 90m, Rm. Valcea la 300. Va avea consum mai mare.
argon
Ce povesti, 200 de m diferenta de nivel pe o distanta de sute de km sunt nimic la consum.
corbex
Corect. Urcarea lina e un fel de coborire cu senmn schimbat.
argon
Ezapt!!
corbex
Asa fac si eu cind vreau sa scot sub 5. Tot va spun ca solniza e masina de milioane.
madhorsefuzzy
Daca nu vindea tata Confortul rosu ...

La acelasi trafic cu loganul aveam cam 7.8% pe Buc. -> Rm. Valcea iar la intoarcere media scadea pe la 7.3%. Deci diferenta de vre-un litru intre dus si intors.
partner
Azi pe la pranz cand am pornit motorul mi-a aparut mesajul OIL LEVEL TOP-UP. Am verificat nivelul uleiului la joja dar nu m-am lamurit, motorul fiind fierbinte si neavand timp sa-l las sa se raceasca.
Asa ca m-am oprit pe la AutoCobalcescu sa verifice ei... acum stau si astept in cafeneaua lor sa faca verificarea. M-am pus sa iau 1l de ulei sa completeze si m-au rugat sa monitorizez nivelul.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.