Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Renault Captur TCe120 EDC
Reno.ro - Forum Renault Romania > Alte discutii > Jurnal de Bord
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18
partner
Pentru ca aici se vorbeste de masina mea (Captur TCe120 EDC varianta Expression) am sa ma raportez la ea si la experienta mea la ce s-a plans f.cristi:

Cand am ales dotarile masinii nu am vrut sa dau bani pe tehnologie pe care nu o folosesc. Acum citind ce ai zis imi confirm teoria:

- nu am dat 400 euro pentru navigatie (am luat cu 100ron un GPS pe care oricum l-am folosit doar odata 5 min)
- nu am dat alti 400 de euro pe R-link pentru o tableta inutila: eu cand stau in masina nu navigez pe internet si era cam scumpa distractia de a auzi in boxe sunetul altui motor...
- covorasele alea le-am primit si eu si chiar sunt inutile, le-am schimbat a doua zi, dar astea sunt din partea dealerului, le poti comanda pe cele originale.
- alarma nu am vrut pe masina, nu cred ca imi foloseste sa urle o ora pana ma intorc eu la masina, cand hotul in 3 secunde sparge geamul si a ridicat o genta.
- in manual e o pagina cu metoda de a debloca cutia automata, nu-l am acum la mine, dar am sa-ti zic la ce pagina e.
- eu nu am primit astfel de mesaje de eroare si cred ca zilnic folosec functia de pornire in rampa.
- motorul fiind nou, dupa rodaj s-a aerisit si a scazut un pic nivelul lichidului de racire.
- nu stiu ce sa zic de uleiu de la joja.
- de consum nu ma sperii: am invatat de mult ca talpa grea costa, mai i-au in considerare ca e o masina mai inalta cu 5-7 cm decat media si asta creste cu o jumatate de litru consumul.

- eu ma raportez la cealalta masina cand spun ca e mai vioi motorul, plus ca schimbatul mult mai rapid al treptelor de viteza e un avantaj. Si apoi am luat cutie automata pentru confort.
- da, de martor in bord pentru incalzirea in scaune as fi optat si eu, cel putin pentru pasajer, ca pentru sofer nu ai cum sa nu iti dai seama smile.gif, pozitia nu ma deranjeaza.
- eu am ales aer conditionat manual si acolo am un buton de pornit/oprit smile.gif, am avut pe fordul focus al sotiei climatronic si nu m-a convins ca merita.
- nemultumirea ca nu au omologat jante de 15 inchi cred ca e o problema mai mult de limitare tehnica.
- duzele de la stropitori sunt in primul rand cam ciudat de reglat si da, erau mai bune tip spray


Pentru mine pana acum cei 16000 de euro dati pe masina se justifica.
f.cristi
QUOTE(partner @ 7 Nov 2013, 10:25)
era cam scumpa distractia de a auzi in boxe sunetul altui motor...


1) Stai linistit ! Optiunea asta imi lipseste. radmasa.gif Cum nu mi-au dat manual la R-Link, am cautat pe Youtube si am vazut ca eu nu am optiunea asta in meniu.
M-au sunat astazi sa merg la service pt. update de soft. Spera sa mearga (nu sunt siguri tongue.gif ).
2) Am luat R-Link-ul pt. ca nu-mi placea cum arata MediaNav-ul (ca la Logan), iar mufa USB era chiar pe player, sus pe bord si nu jos, sub AC, ca la R-Link.
3) Am comandat covorase pe un site din Timisoara. Sunt de Clio, din cauciuc moale si se potrivesc perfect. Am luat si tavita de portbagaj si cauciuc pt. tunelul median spate.
4) Eu convenisem cu dealerul sa-mi ofere gratis alarma de fabrica, eleganta cu senzori perimetrali (deci suna cand cineva se apropia). M-am trezit pe masina cu alarma aftermarket. Cica nu se putea comanda la data aceea bla bla...
5) Stiu ca in manual zice de un butonel, ceva sub burduful schimbatorului, dar nu l-am gasit nici eu nici mecanicul de pe platforma. Cica la EDC n-ar fi. A trebuit sa pun alta baterie pe masina ca s-o deblochez si s-o urc pe platforma.
6) Erorile respective le-am vazut in stationare pe drept, la punerea contactului sau pornirea motorului. Dispar in 15-20 sec.
7) Uleiul se vede pe capacul motorului in dreptul jojei. Bine, e un pic nu mult. Probabil e de la vaporii incinsi care ies pe langa joja. Am mai vazut asa ceva la un Leon 1.2 TSI 105 CP, dar parca nu era pe la joja.
8) Talpa nu e grea, ca e a sotiei. Consumul e normal, vad ca cu 1.5 litri peste ce zic ei extraurban (4.7+1.5 = 6.2)
9) Cutia automata imi place si mie.
10) Duzele de stropitori intr-adevar sunt f. greu de reglat. Daca le lasi un pic mai jos bat in bratele stergatoarelor, daca le dai un pic mai sus bat pe capota sau pe langa masina.

Ce discount ai obtinut ? Eu din 18200 pret final am obtinut discount 342 Euro plus alarma, covorase cauciuc ( biggrin.gif ) si numere rosii.
partner
Eu la consumurile declarate de producator (oricare) mai adaug +2l si asa cu Capturul nu am avut nicio surpriza: 6-6,5 (producatorul zice 4,7) afara si 8-9 in oras (producatorul zice 6,6).

Da, cu mufa aia de usb pusa sus e cam periculos sa dai peste stick si sa-l rupi. Chiar ma bate gandul ca la vara sa desfac radioul si sa vad cum pot prelungi prin interior o mufa USB pana in compartimentul cu capac de pe bord. Mai am un plan, urmaresc sa iau de la dezmembrari, cand vor aparea(de la un Logan 2 sau Sandero 2 trosnit) un media nav cu cel mult 100euro.

Am intrat si eu pe situl de covorase din Timisoara, dar nu m-am grabit sa comand, poate dupa ce le vad pe ale tale sa ma conving. Pana atunci am luat din targ cu 30 de lei covorase de logan, de care sunt multumit, se incadreaza bine si au bordura inalta ca sa retina apa.

Greu cu reglajul diuzelor, cred ca mi-a luat o jumatate de ora si vreo 20 de inchideri-deschideri ale capotei. Sper sa nu aiba obiceiul de a tine multa apa pe ele si sa inghete la iarna.

M-ai facut curios cu negasirea levierului de deblocare a cutiei de viteze. Ma bazam pe ce scrie in manual. Sambata am sa declipsez burduful de la schimbator si am sa-l caut.

Tu de la ce dealer ai luat masina? Din cate stiu de la agentul de vanzari cu care am colaborat eu nu era disponibila alarma originala, iar la comenzile de pana in septembrie la varianta Dynamique nu se aduceau nici jantele de 17 diamantate. Un lucru nu s-a putut comanda pe masina mea: senzorul de lumini si ploaie, pentru asta as fi dat 50 de euro cat era in lista, dar trebuia luat la pachet cu media nav-ul si alte gadgeturi care ajungeau la 400+250euro...

Eu am avut discount 2% ca am luat-o pe firma (s-a compensat fix cu comisionul de la leasing smile.gif apoi 500 euro, cotiera (in valoare de 100euro) si ulterior la o luna reducerea 50% la anvelopele de iarna (cam vreo 200euro).
tomageorgian
decat sa te apuci sa desfaci tot bordul , nu mai bine cumperi asa ceva?
Iulikk
De cand timp ai acel stick? Nu s-a ars pana acum?
f.cristi
QUOTE(Iulikk @ 8 Nov 2013, 13:40)
De cand timp ai acel stick? Nu s-a ars pana acum?
*


La care stick te referi ? De ce sa se arda ?

8 Nov 2013, 17:56:
QUOTE(partner @ 7 Nov 2013, 23:54)
Tu de la ce dealer ai luat masina?

De la Serus Bucuresti.

8 Nov 2013, 18:10:
Azi mi-au trimis in sfarsit manualul R-Link-ului. Foarte subtirel pt. ditamai sistemul multimedia. Am avut masini cu CD Player si aveam ditamai cartulia. Nu de alta, dar e foarte sarac in informatii. In plus e o traducere din germana in romana; pictogramele sunt in nemteste astfel incat mai intai trebuie sa inteleg la ce se refera acea pictograma apoi sa vad ce e cu ea.
Nu gasesc nici in carte mediul R-Sound (prin care poti alege sunetul diverselor masini ca sa-l auzi in boxe). Asa, de distractie, dar...nu e. Altii s-au distrat: http://www.automarket.ro/test-drive/renaul...ique-52751.html
Intr-o zi am vrut sa-i pun un desen animat la aia mica (in parcare) Era in format avi, cel mai uzual, banal. Nici nu-l "vede" R-Link-ul. Acum, ca am manualul, am citit ca: "anumite formate nu pot fi redate". Dar nu scrie nici care pot fi nici care nu pot fi redate.
Jenant pt. ceva care a costat 400 Euro si care a fost mediatizat pe toate canalele !
partner
Merci tomageorgian.
Cautat, gasit, cumparat, pus fisiere si acum folosit!
f.cristi
QUOTE(tomageorgian @ 8 Nov 2013, 12:38)
decat sa te apuci sa desfaci tot bordul , nu mai bine cumperi asa ceva?
*


Asta e tot un stick ? Mini ?
partner
Mai degraba e un cititor USB de mini-sd. In el poti baga orice card mini-sd.
tomageorgian
cp

exista si stick mini

http://www.ebay.com/bhp/mini-usb-flash-drive
Iulikk
Stick-urile sunt f proaste. Eu am avut unul. S-a ars in 2 saptamani.
Asa a fost al meu:

http://www.pcgarage.ro/memorii-externe/a-d...d310-8gb-black/
partner
Am reusit sa-i fac cateva poze:
04WZR
Foarte frumoasa,
E frumoasa culoarea exterioara dar si combinatia de culori din interior.
Markos
Interiorul e frumos, dar pretențios frustrat.gif
aphophis
nu-ti transpira mana pe volan in partea plasticata? Cum e torpedo-ul? Normal sau tavita? e practic asta tavita?
espacern
Husele se scot si se spala in masina de spalat.....pentru pretentiosi!

@+
Markos
Și restul?
4x4
QUOTE(aphophis @ 11 Nov 2013, 20:49)
nu-ti transpira mana pe volan in partea plasticata?
*



Asta as vrea sa stiu si eu. Nu am mai vazut pana acuma volan de piele dar de fapt de plastic laugh.gif
f.cristi
QUOTE(aphophis @ 11 Nov 2013, 20:49)
nu-ti transpira mana pe volan in partea plasticata? Cum e torpedo-ul? Normal sau tavita? e practic asta tavita?
*


Nu-ti transpira mana pt. ca pozitia normala de tinere a volanului e deasupra spitelor.
Torpedoul e maricel, dar nu exagerat, nu asa cum se face reclama; de fapt nu stiu daca e ceva iesit din comun. Sambata am fost la drum lung si am stat in dreapta si intr-adevar, e incomod sa umbli in el Practic, daca esti mai lung in picioare e foarte greu sa umbli in el. Nu-mi place sistemul.
partner
Am apreciat ideea torpedoului sertar. Asta pentru unul ca mine care foloseste masina zilnic in oras si mai tot timpul fara pasager in dreapta (copii stau pe bancheta). Pentru sofer e mult mai practic, avand o deschidere mare poti sa vezi mult mai multe lucruri dintr-o privire. Sa va spun ce am eu acolo: un pachet mare de servetele, harti, mapa cu actele si manualele masinii, 2 surubelnite si un patent, briceagul, 2 pahete de biscuiti, mai multe napolitane, un plic cu pastile, o cutiuta cu servetele pentru ochelari, tocul pentru ochelari, suportul si alimentatorul de la GPS, pixuri, o lanterna, o agenda si alte nimicuri si inca mai e loc. Are 11litri volum, adica cat o galeata mare! Poate pentru pasager e incomod la deshiderea completa, dar pentru a scoate ceva odata pe ora la drum lung nu e mare greutate.

Tapiteria si bordul le-am ales special si constient in felul acesta: petrec mult timp in masina si un bord negru m-ar deprima. Tocmai alegerea asta a facut sa astept 3 luni dupa masina, altfel mi se oferise una asemanatoare ca dotari dar cu bordul si tapiteria inchise (era disponibila pe loc). Am ales tapiterie ZIP (detasabila) se poate spala de cateva ori. Si la Pejo am tot tapiterie deschisa si dupa 10 ani e patata pe alocuri, dar mi-e mai placuta asa decat neagra.

Pe volan pana cum nu mi-au transpirat mainile, mai vorbim la vara. Una peste alta au tinut prea mult la inedit, pentru ca plasticul de pe volan nu-si are locul acolo.

Eu sunt foarte incantat de combinatia de culori aleasa la interior si la exterior.
kum
QUOTE(partner @ 12 Nov 2013, 00:55)
Sa va spun ce am eu acolo: un pachet mare de servetele, harti, mapa cu actele si manualele masinii, ...
*


Ai CASCO?
corbex
QUOTE(partner @ 12 Nov 2013, 00:55)
Sa va spun ce am eu acolo:  2 pahete de biscuiti, mai multe napolitane, un plic cu pastile,
*


Va scapa esentialul
partner
QUOTE(kum @ 12 Nov 2013, 13:03)
Ai CASCO?
*



Am CASCO, te gandesti ca tin actele in masina si in caz de furt nu-mi deconteaza? Cand am scris acte m-am gandit la polita RCA, formularul de intelegere amiabila, Rovinieta si niste copii dupa certificatele de nastere ale copiilor (nu sti cand trebuie sa ajungi la spital cu ei si iti trebuie asa ceva).
kum
Ei, asa da. Ca altfel te intrebam de ce ai CASCO tongue.gif
partner
Am dus azi masina la verificare dupa eroarea de saptamana trecuta. M-au anuntat ca au gasit o eroare in sistem dar nu stiu care e cauza. Asa ca imi tin masina pana maine la pranz, vor sa o testeze dimineata "la rece".
f.cristi
Legat de volan, azi l-am studiat (si se vede si din pozele lui partner) si pot sa va spun ca facand o sectiune prin el plasticul acopera cam un sfert de cerc (situat inspre sofer si inspre interiorul volanului). Deci celelalte 3 sferturi de cerc sunt acoperite de piele, mai ales partea laterala si inspre ceasuri, acolo unde volanul vine in contact cu podul palmei.

Torpedoul ofera intr-adevar un avantaj ca, tragandu-l afara, ai la vedere tot ce se afla in el. Parte proasta e ca tragand usor de el iese afara cam jumatate; pt. a scoate cealalta jumatate trebuie sa tragi mai serios; nu e chiar facil de la volan. Plus ca nu stiu cat de fiabil va fi sistemul. Daca e ca la mobila de acasa...

In legatura cu stropitorile de parbriz:
- daca tragi maneta stergatoarelor scurt spre tine acestea trec o data pe geam. Dar miscarea de tragere trebuie sa fie f.f. scurta si rapida. Tehnica, tata ! Daca nu:
- stergatoarele incep sa treaca pe parbriz si doar pe la jumatatea cursei acestora de-abia incep si stropitorile sa stropeasca. ohmy.gif
partner
Algoritmul stropitorilor e pe invers la captur: tragi de maneta pleaca stergatoarele si apoi cu intarziere de o secunda, timp in care stergatoarele deja au facut mai mult de jumatate din cursa, incepe sa stropeasca. In felul asta creste probabilitatea de a zgaria geamul cu praful neudat.
Normal era intai sa stropeasca si apoi sa plece stergatoarele.
Markos
QUOTE(partner @ 12 Nov 2013, 18:44)
Asa ca imi tin masina pana maine la pranz, vor sa o testeze dimineata "la rece".
*


Cam devreme sad.gif
f.cristi
Pt. ca nu prea am experienta cu cutiile automate va intreb: la semafor (si in oricare alte ocazii), cutia e bine sa fie pusa pe neutru sau poate fi lasata in D ?
4x4
Daca stai mai mult de un minut poti sa o bagi pe neutru.
Daca nu, las-o in D si stai cu piciorul pe frana, ca de aia e automata.
joey
Recomandarea producatorului este sa stai cu ea in D si cu piciorul pe frana, indiferent de cat timp stai la semafor.
b76bgaarh
capturul asta start/stop?
i96nds
Uite de aia imi strica mie unii bastonasele si conurile.... E groaznic sa stai la semafor seara in spatele unuia care sta cu piciorul pe pedala de frana.... Chiar mi se pare deranjant !
Asa ca eu ma gandesc la altii, chiar de nu am cutie automata, scot pe liber si eliberez pedala de frana. Chiar si la automata ar trebui facut la fel - ca sa nu chinuiti componentele masinii.
Evident, daca stai foarte putin la coada - nu are sens.
Pentru blonde - intr-adevar e mai bine sa nu misti maneta deloc, ca de aia si-au luat automata - si sa tina piciorul pe frana.
4x4
Nu cred ca se poate vorbi de o chinuire a componentelor, au fost concepute sa functioneze in felul acesta.

E pur si simlu mai comod sa nu apesi in continuu pe o pedala. Cel putin pentru mine mai intervine si confortul psihologic, ne mai fiind ingrijorat ca am sa ridic piciorul din neatentie si are sa mi-o ia masina inainte.
spy_oh_joy1389
QUOTE(f.cristi @ 13 Nov 2013, 01:29)
Pt. ca nu prea am experienta cu cutiile automate va intreb: la semafor (si in oricare alte ocazii), cutia e bine sa fie pusa pe neutru sau poate fi lasata in D ?
*


Nu e o cutie automata clasica, este una robotizata cu actuatori pe fiecare ambreiaj. Cand esti la 0km/h si cu piciorul apasat sunt decuplate ambreiajele. Cum incepi sa ridici piciorul de pe frana cupleaza ambreiajul pentru treapta 1.

QUOTE(i96nds @ 13 Nov 2013, 17:13)
Uite de aia imi strica mie unii bastonasele si conurile.... E groaznic sa stai la semafor seara in spatele unuia care sta cu piciorul pe pedala de frana.... Chiar mi se pare deranjant !
Asa ca eu ma gandesc la altii, chiar de nu am cutie automata, scot pe liber si eliberez pedala de frana. Chiar si la automata ar trebui facut la fel - ca sa nu chinuiti componentele masinii.
Evident, daca stai foarte putin la coada - nu are sens.
Pentru blonde - intr-adevar e mai bine sa nu misti maneta deloc, ca de aia si-au luat automata - si sa tina piciorul pe frana.
*


Nu te pune nimeni sa stai cu ochii in filament.
f.cristi
QUOTE(partner @ 12 Nov 2013, 23:23)
Algoritmul stropitorilor e pe invers la captur: tragi de maneta pleaca stergatoarele si apoi cu intarziere de o secunda, timp in care stergatoarele deja au facut mai mult de jumatate din cursa, incepe sa stropeasca. In felul asta creste probabilitatea de a zgaria geamul cu praful neudat.
Normal era intai sa stropeasca si apoi sa plece stergatoarele.
*


Oare nu se poate regla treaba asta din calculator ?

13 Nov 2013, 20:54:
Astazi a inceput sa-mi scartaie buretele pe bancheta spate de parca era recamierul bunicii radmasa.gif
spy_oh_joy1389
Cand stai pe loc stergatoarele pleaca mai tarziu. Caand esti in miscare pleaca imediat cum ai tras de maneta.
f.cristi
A luat cineva anvelope+/- jante de iarna ? Daca da de care, de unde si la ce pret ?
Eu am gasit cu greu niste jante de tabla KFZ identice cu cele de pe masina ca dimensiuni si m-am orientat la anvelope Michelin A4.
Cred ca le iau saptamana viitoare (dupa ce iau salariul). tongue.gif

13 Nov 2013, 21:37:
QUOTE(b76bgaarh @ 13 Nov 2013, 13:52)
capturul asta start/stop?
*


1.2 TCe nu are sistem de economisire a carburantului START/STOP.
Are doar buton de pornire/oprire a motorului START/STOP.
Sistem START/STOP am eu pe Qashqai si e foarte enervant (de multe ori am pierdut oportunitati sa ma "bag" pt. ca n-aveam "motor") si nici n-am observat nicio imbunatatire a consumului.
Cu butonul START/STOP de pe Captur pot porni/opri motorul cand vreau eu si foarte rapid (cred ca mai rapid decat sistemul START/STOP; aici cred ca conteaza ca nu rotesti de o cheie si tii pe demaror ci ca apesi rapid pe un buton).
corbex
A propos de frina. La cit se sta in Bucuresti, faci circei la picioare. Si nu spun la caterinca.
In plus, legea englezeasca, de pilda, te obliga sa tragi frina de mina la semafor. Nu stiu ce recomanda acestora producatorul.
partner
Eu o trec pe neutru aproape la fiecare oprire. Nu-mi place sa stau cu piciorul pe frana (deranjeaza pe cel din spate si nu vreau sa stau cu grija ei) Prefer sa trag frana de mana la semafor, ma simt mai bine stiind masina fixa cat e rosu.
vijelie
Nici contra cost nu puteai lua un auto hold sau similar ?
ssilviu
E tehnologie mult prea avansata pentru Renault.
partner
Are "hill assist" - timp de 2 sec activeaza frana daca simte ca rotile se invart invers de cum vrei sa te deplasezi. Adica se activeaza si la plecarea de pe loc cu spatele!
f.cristi
QUOTE(vijelie @ 13 Nov 2013, 22:43)
Nici contra cost nu puteai lua un auto hold sau similar ?
*


Auto Hold nu exista nici macar optional.

14 Nov 2013, 07:56:
QUOTE(partner @ 13 Nov 2013, 22:59)
Are "hill assist" - timp de 2 sec activeaza frana daca simte ca rotile se invart invers de cum vrei sa te deplasezi. Adica se activeaza si la plecarea de pe loc cu spatele!
*


Hill Assist-ul nu functioneaza la pante foarte mici, desi masina se deplaseaza in sens opus fata de cum vrei sa mergi. De exemplu, bazandu-ma pe Hill Assist era s-o patesc intr-o parcare si sa-l ating pe unul. Functioneaza doar la pante maricele.

14 Nov 2013, 08:00:
@partner
Eu la parcare pe drept nu trag frana de mana. Daca las levierul in P si masina se mai deplaseasa cativa mm in fata sau in spate se aude un "clanc" puternic din fata. Am citit in carte ca in P se face o blocare mecanica a transmisiei, dar nu se pomeneste de acest zgomot si nu stiu cat e de normal sau sanatos. La tine cum e ?
partner
Hill Assist-ul din ce am remarcat eu se activeaza imediat dupa ce ai folosit frana, e posibil ca tu sa nu fi folosit frana inainte sau sa fi trecut cele 2 secunde.

Si la mine se comporta la fel modul parcare.
4x4
Foloseste frana de parcare ca de aia a fost montata pe masina.
P e doar un sistem failsafe.
lungubogdan
QUOTE(f.cristi @ 14 Nov 2013, 07:54)
Daca las levierul in P si masina se mai deplaseasa cativa mm in fata sau in spate se aude un "clanc" puternic din fata. Am citit in carte ca in P se face o blocare mecanica a transmisiei, dar nu se pomeneste de acest zgomot si nu stiu cat e de normal sau sanatos. La tine cum e ?



se aude pentru ca este un fel de tija mica care intra intr-un lacas. un fel de actuator de la usi. iar masina merge putin in fata pana acest actuator intra in lacas. de asta e interzis sa tractezi masina im modul P.
partner
Dupa verificarea de marti de la Autocobalcescu au tras concluzia ca trebuie sa-mi schimbe computerul de injectie. Piesa care vine in doua saptamani, timp in care mi-au recomandat sa nu folosesc masina. Pana atunci primesc o masina la schimb.
f.cristi
Azi am fost si eu in service pt. rezolvarea problemei cu navigatia. Bineinteles ca solutia oferita de Renault Commercial Roumanie a fost o "gluma" si nu s-a rezolvat nimic; n-am inteles ce are de-a face updatarea softului cu faptul ca mie imi dispar cititoarele de SD Card si USB (si implicit dispare navigatia, hartile si se deconecteaza Stick-ul USB).
Am pus masina pe tester (pt. erorile acelea de ESP), au aparut niste erori care par a fi din tensiune scazuta dar bateria si alternatorul sunt OK. Au sters erorile; vreau sa vad daca mai apar.
Nu stiu ce sa mai cred despre masina asta. Am ajuns sa-mi fie teama cu ea mai rau ca una second hand, mai ales dupa ce-a patit si partner si dupa ce am ramas si eu fara baterie in camp.
Daca merg in alt service Renault credeti ca rezolv ceva ?
Oricum, am inceput sa fac demersurile pt. reclamatie la ANPC.
partner
Eu nu sunt asa speriat. De cand am ales masina am constientizat riscul cumparari unei masini lansate de 10zile pe piata. Din momentul in care am condus-o prima data am vrut sa fie masina mea indiferent de probleme.
Am 4 ani garantie la ea, timp suficient sa-i rezolv bubele copilariei. Renault imi ofera masina la schimb, asa ca nu am ramas fara mijloc de deplasare. Ba chiar pot zice ca am posibilitatea sa testez Sandero si de saptamana viitoare Renault Clio (astea sunt masinile oferite).
Dupa zilele astea in care m-am intors temporar la cutia manuala si diesel m-am felicitat ca am ales cutia automata si benzina. Un lucru il are Partnerul peste Captur: vizibilitatea excelenta.

Mi-e dor de Captur smile.gif
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.