n46b20
Sigur nu ai sa faci liniute, burnuri si altele ca ti-o iei de la un 320d, care are o plaja mai larga de cuplu, consum mai bun dar suna ca o duba
Banuiesc ca e manual. In cazul in care vrei sa controlezi cat de cat schimbatul vitezelor ai doua modificari de facut:
1. Scoti CDV-ul *clutch delay valve, e o restrictie pusa pe circuitul hidraulic de la ambreiaj. Are functia de a nu permite cuplarea/decuplarea brusca a ambreiajului, il patineaza.
Asa arata dracia data jos:
[attachmentid=1627952421] [attachmentid=1627952422]
Aici o gasesti pe masina:
Pur si simplu o desfiletezi, si apoi unesti direct liniile.
[attachmentid=1627952433]
Sa iei cu tine niste lichid de frana ca ai sa pierzi o parte, aeriseste instalatia.
Dezavantaje:
Avantaje:
Poti controla plecarea de pe loc. Cand schimbi viteza te duci nu arzi degeaba garnitura de frictiune, nu te mai te faci de ras in fata prietenilor tai care stiu sa conduca manuala, parand un incepator.
Poate primesti o bere de la pasageri dupa ce le inceteaza capurile sa se balanseze inainte si inapoi.
2. Scoti senzorul de cursa de la pedala de ambreiaj. Previne pornitul masinii in viteza, dezactiveaza cruise controlul iar in timpul liber iti posedeaza pedala de acceleratie si te face sa te simti ca un sofer mizerabil.
Bagi capu sub bord si dai jos plasticu de deasupra pedalelor.
[attachmentid=1627952432]
E tinut in cateva suruburi si clame. Vezi unde se termina piciorul pedalei de ambreiaj, acolo ai un fir care duce la senzor. Il deconectezi.
[attachmentid=1627952434]
Eu am luat senzoru cu mine in casa sa il afisez langa CDV.
Dezavantaje: Nu iti mai merge cruise controlul.
Avantaje:
Poti conduce masina! Raspunde la apasarea pedalei de acceleratie consistent si fara intarziere. Poti potrivi perfect turatiile cu doar o atingere a pedalei in retrogradari, rezultand in niste schimbari de viteza dulci ca mierea si un zambet pe fata.
Paradoxal, dar cu cat dai mai multe piese jos cu atat devine mai buna masina.
Sunt totusi cateva chestii care merita adaugate:
[attachmentid=1627952435]
Astea doua discuri vin deasupra flanselor de la amortizoarele din fata si au rolul de a rigidiza capul oalelor. Iei catea gropi bune pe drumurile patriei si ai sa ti le faci ciuperca fara.
Multi kmp!