Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Dacia Logan 1.5 dCi
Reno.ro - Forum Renault Romania > Alte discutii > Jurnal de Bord
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6
argon
Ce ritual..creca si un submarin nuclear nu are atatea proceduri la pornire.
99AIM
Eram ca tine prin 1993 cand mi-a cumparat tata Dacie 1310 rosie de la unguri.toata ziua o stergeam,bani nu prea aveam de benzina ca eram student dar rugam de parinti si chiar bunici sa-i mai cumpar una alta...ce vremuri.
1310CL
@argon: Domnu'din cate stiu si d-tale ai avut dacia break,cred ca tot '96...d-ta cum o porneai? nu cam tot asa? smile.gif si eu am megane pe langa amarata asta de dacie,da nu ma tin ca d-ta.... este o vorba,nu uita niciodata de unde ai plecat..biggrin.gif

@99AIM:Cred ca mai toti dintre noi trecem printr-o astfel de perioada...e frumoasa intradevar,dar pacat ca e trecatoare..la unii din noi

In video-ul de mai sus am incercat sa vad cum reactioneaza la o pornire fara soc,eu iarna cand temperatura e pe minus,trag capota ,dau putin la cama sa vina benzina,dupa 2-3 sprituri+soc si de cand am segmentat motoru si l-am pus cat de cat la punct,intodeauna o invarte de 2-3 ori si porneste,dupa care imping socu putin,si o tin din acceleratie cam la 1000 rpm,pana urca apa si sta la relanti. biggrin.gif

Maine dimineata plec in vacanta la tara.....sper sa tina vremea cu mine(desi nu prea cred lucrul asta) si sa scot breaku de la naftalina wub.gif
R_1_9
Salut, am vazut filmuletul cu pornirea Daciei. La pornire nu o mai lasa sa moara, mai bine o accelerezi decat sa o pornesti de mai multe ori. O pornire la rece este ca uzura echivalentul a cateva sute de km parcursi...plus ca tu acolo ai pornit de 3 ori consecutiv, deci solicitare suplimentara pentru acumulator... smile.gif Tu faci cum vrei, dar eu asa as face, respectiv odata pornita, as prefera sa o accelerez mai tare decat sa moara si sa o repornesc de 3 ori smile.gif
1310CL
Salut colegu' R_1_9

Ai mare dreptate,dar nu o pornesc asa deobicei,ci doar o testam fara soc,sa vad cum reactioneaza...sa nu las cumva de pedala de ambreaj,ca imediat moare,cand o pornesc normal,adica cu socul tras,nu moare,pentru ca nu imping de tot socu dupa pornire,putin il las tras,,cat sa stea becu aprins,ambreajul calcat,si reactioneaza foarte bine daca o pornesc in felul asta,fara soc am vazut ca nu-i place deloc. smile.gif

Sper sa ii fac saptamana asta inca un video,la rece,dar cu soc,ca sa vezi diferenta biggrin.gif....si stiu ca pare cam stupida urmatoarea mea intrebare,dar merita sa imi cumpar un esapament final nou la dacie? as vrea sa ma tina cat de cat...dar din cate stiu,si din cate am inteles,sunt foarte prost facute...si intr-un an,is terminate sitele inauntru..

Sunt foarte multumit de cel de inox ce il am montat acum,la capitolul durabilitate,dar ma cam enerveaza vibratiile ce le produce in caroserie si de asemenea urletul care il scoate dupa o anumita turatie(culmea eu am scos sitele din ea sa urle,dar mi-a trecut microbul si ma cam enerveaza)...
R_1_9
Referitor la esapament, tin minte ca toba finala "aftermarket" nu tinea mai mult de 2-3 ierni, dar probabil ca exista si unele facute din tabla mai groasa/rezistenta. Daca nu mergi mult, cred ca te tine cativa ani dar cu siguranta nu atat cat una din inox. Dupa parerea mea vibratiile nu au legatura cu faptul ca e din inox ci cred ca pe undeva traseul esapamentlui este prea apropiat de caroserie (apropo, ai acele doua inele din cauciuc la toba finala ? smile.gif )
argon
QUOTE(1310CL @ 23 Dec 2012, 22:14)
@argon: Domnu'din cate stiu si d-tale ai avut dacia break,cred ca tot '96...d-ta cum o porneai? nu cam tot asa? smile.gif
*



Stii bine, am avut, si-ti zic si cum o porneam, in primul rand la cutie se pune un ulei cat de cat, nu t90, ca de aia moare cand ridici ambreiajul, ca e foarte gros. La pornirea la rece trageam socul, si dadeam cheie, porneas turata pe la 1500-2000, stateam un minut maxim, si plecat, dupa aprox 1 km, bagam socul, si statea singura la ralanti. Deci destul de simplu zic eu.
dacia baba
Eu zic sa o lasi pe cea de inox , cum zice si R_1_9 sa verifici traseul ,tampoanele care tin tobele ,iar in toba finala daca i-ai scos sitele incerca sa bagi span sa ii mai ia din zgomot, eu asta stiu ca se baga pt a fii mai silentioase. Frumos breakul ,ai grija de el ca modelul 96 a disparut si el .
1310CL
@R_1_9: Pai nu e modelul de prindere ca la cele vechi,e prins cu o piulita blink.gif

Stiu ca aveam la cea din '88 cu inele de cauciuc,si era bine ca avea si putin joc..astalalta sta teapana rau..

@argon:Simplu da,tot cam asa o pornesc si eu,doar ca o ajut si din acceleratie putin.

@dacia baba: Eu incerc sa-l tin cat de cat in parametrii optimi,dar din pacate din cauza fostei exploatari oferita de catre unchiul meu,s-a cam "rablagit"..si sunt cam multe de schimbat,deocamdata o intretin din scurt....nu stiu daca o sa o mai pastrez pe viitor,pentru ca daca termin liceul si ma angajez,doresc sa achizitionez o unguroaica din anii '80...una care sa fie doar de garaj.
1310CL
In sfarsit a inceput sa ninga si aici,da nu ne pasa ca avem shopron biggrin.gif masina a pornit rezonabil la -5 grade,o sa urc cat de curand si video-ul cu pornirea. smile.gif
dacia baba
Doar atata zapada ? Pornesc bine babutele iarna daca sunt reglate bine. smile.gif
RaduWra
Salut, imi place foarte mult masina ta. :X Am si eu o dacie 1310 din 97 cu aproape 16 mii de km. Da stiu sunt foarte putini. Masina este a tatalui meu. Eu am aproape 17 ani si eu ma ocupat de ea...gen ulei in praguri pe la capota spalare etc. Am si eu o mica intrebare:) pana sa vina zapada am bagat unei in praguri, usi si la capota. Se mai poate baga undeva ulei? Daca da astept un raspuns din partea ta. Multumesc. Salut !
argon
In motor si cutie ai incercat?
1310CL
@dacia baba: Atata mai era prin curte,ca am curatat zona cu lopata biggrin.gif oricum nu a nins mult...dar a fost suficient pentru un peisaj frumos de iarna smile.gif si da,ai dreptate,daca e reglata si intretinuta bine,porneste si pe ger greu fara probleme.

Motorul merge ok,ultima data am schimbat un colier ca tot imi scapa antigel,dar am rezolvat,in rest...implineste luni bune de cand nu a mai puscat platina,infundat,sau alte minunatii d-ale daciei.

Si aici filmarea cu pornirea la rece,cu socul tras de data asta,se simte diferenta(acuma am vazut ca era cu zoom-ul pus mai toata filmarea,dar mi-am dat seama si am remediat pe la jumatate) biggrin.gif
RaduWra
Normal ca in cutie am completat smile.gif si la motor este ok nivelu' nu pierde ulei. Oricum la primavara schimb uleiu.
1310CL
@argon: radmasa.gif radmasa.gif radmasa.gif biggrin.gif sunteti rau...si d-ta erai candva ca si noi... laugh.gif

@RaduWra: Poti si-n lonjeroane din cate am auzit/vazut,cauta aici pe forum si vei vedea,eventual poti sa combini uleiul cu niste vaselina incalzita,si s-o aplici pe dedesubt si pe la contra-aripi,demonteaza bara fata/spate,spala acolo si aplica tratamentul respectiv si-n zonele alea smile.gif si ai grija la oalele din spate,am vazut cazuri in care a trecut telescopul prin oala din cauza ruginii.

Multi km fara incidente sa ai,poti pune si cateva poze cu dacia ta aici,nu ma deranjeaza,sau poti sa-ti faci un jurnal de bord biggrin.gif
dacia baba
Scuze ca intervin si eu ,dar RaduWra in acest moment, nu este ok sa te apuci ,daca speli parti ale masini pe vremea asta, nu se usuca din cauza vremi. Asteapta primavara si atunci iei vasilina si ulei de cutie romanesc ca este mai ieftin si mai gros si amesteci la foc pana devin fluide si le bagi ,ori cu pistol de antifon in lonjeroane, ori cu spritierea. Sunt galeti de 5 kg de vaselina si maxim 2 litri de ulei ,este combinatia care zic ca iti ajunge . Atasez si o poza cu lonjeroni si semi lonjeron [partea rosie ]si pe unde se poate baga amestecul [incercuit cu rosu],dar dupa ce se astupa cu dopuri de pluta gaurile de jos pt a nu curge amestecul,dopurile se vor scoate dupa cateva zile ,bine ar fii dupa introducerea amestecului sa plimbi masina, cat este moale amestecul sa intre prin toate colturile. Sper ca am fost foarte explicit .Bafta biggrin.gif biggrin.gif
1310CL
@dacia baba: Vara asta vreau s-o retusez si eu p-unde am iesita rugina la aripi,usi,si cam atat,iar in caroserie vreau sa introduc ulei + vaselina incalzita,merita oare avand in vedere faptul ca pragurile masini nu au avut parte de acest tratament niciodata ?

Nu sunt ruginite sau gaurite,se tin foarte bine,putina vopsea sarita acolo unde arunca rotile din fata,urmeaza sa le retusez si pe acolo..


Ca sa tin cat de cat viu jurnalul asta,astazi 23 mai 2013,masina a implinit 32.000 km si inca merge,minunea mare,n-a mai crapat capacu de la delcou sau puscat platina de mai bine d-un an,asta datorita aprinderei tranzistorizate cred...pornire buna are,presiune ulei are,merge domle' .

Urmeaza sa ma uit la directie odata ce trece vremea asta ploioasa,si s-o fac..cred ca pe toata,depinde.

Planuri pe viitor,o retusare la vopsea,telescoape+arcuri noi,jante canada pe toate 4,benzina si forja,tin in continuare mult la rabla asta si ard de nerabdare s-o mai bibilesc si sa ma dau cu ea,ne despart doar 45 de km,dar macar stiu ca e in siguranta si ma asteapta cuminte biggrin.gif smile.gif laugh.gif

Pun si-o poza mai veche pe vremea cand eram incepator biggrin.gif radmasa.gif
1310CL
Cu ocazia absolvirii liceului,am decis sa iau o mini-vacanta la tara,sa ma relaxez,si sa ma ocup nitel' de break,in luna august urmeaza sa-i fac itp asa ca am urcat masina pe cric,si am verificat jocurile la directie,toate bune si frumoase cu exceptia bucselor la bara stabilizatoare si a cuplajului de la volan..si putin joc la caseta(pe viitor o schimb oricum)...asa ca am dat o fuga la magazin si am cumparat piesele,si le-am inlocuit...pe viitor urmeaza schimb de ulei+filtru,si o interventie la caroserie pe care tot o aman din lipsa timpului si a fondurilor. biggrin.gif

Pun cateva poze cu piesele,dar si cu fostu cuplaj de pe masina care n-are mai mult de 6 luni...cum a putut ajunge asa,nu stiu..probabil a fost prea de calitate...am luat de Topoloveni acuma,sper sa tina.
1310CL
Saptamanile astea m-am folosit de break destul de des,in sensul c-am facut multe drumuri,toate bune si frumoase,pana cand am venit intr-o seara de la Arad,odata ajuns la tara,am in reflex sa deschid intodeauna capota sa ma uit la motor,si l-am accelerat asa aiurea de 2-3 ori mai puternic,si am constatat ca-mi scoate fum negru pe esapament cand ii aproape de blana,si se aude si rateuri in toba,da doar cand ma apropii de 5500 rpm...

Aveti idee de ce? sa fie de la carburator? tin sa va anunt ca la motor nu i-am mai facut nimic din 2010,doar benzina si forja,pornire am,cateodata buna cateodata slaba,nici n-am mai avut timp s-o examinez amanuntit.

Pe langa asta mai am si relantiul instabil,abia sta pornita,numa cu soc vrea,si daca is 39 de grade afara,daca ii reglez relantiul,si merg la drum cu ea,cand ajung la destinatie,sta peste 1000 rpm relantiul...cred ca urmeaza sa ii demontez carburatorul sa-l curat...pe langa astea,mai merge si infranata,iar am de desfacut si de uns pistonasele alea wub.gif mad.gif mad.gif

In rest,se resimt pe zi ce trece tot mai mult anii masinii si exploatarea pe care a avut-o aceasta inainte sa ajunga la mine,am verificat-o nitel cu surnubelnita la tabla sa vad cum se prezinta pe unde a inflorit,surpriza..e penetrata tabla....daca fac o socoata,am o groaza de bani de bagat in ea,bani care numa de bagat in ea nu am...urmeaza si itp-ul tot luna asta..pff...dacie mi-o trebuit...
iulica89
Cat fu carligul?
PS: dami'o mie biggrin.gif
Am tot ce'mi trebuie tongue.gif
Rob3rto
Iulica, tu vrei neaparat Break TLX tongue.gif
iulica89
Macar TX sa fie sau in cazul de fata un CL ingrijit tongue.gif sleep.gif
1310CL
Cat dai pe ea? radmasa.gif smile.gif eh,asta nu-i CL ingrijit,ci CL cal de povara,cat a carat masina asta,mai rar,si inca tine,ma mir ca nu s-au facut praf oalele spate la cat hal de marfa a carat,unchiu meu avea obiceiul sa puna pe ea pana ara cu bara din spate pe jos laugh.gif toate-s rupte prinderile alea de sub bara.

Cuiul l-am luat moca de pe o berlina lovita biggrin.gif l-am pus ca mai car gunoi din gradina cu ea,mai ingrasamant mai una alta. smile.gif

Voi reveni cu altele,cand mai am timp. huh.gif
1310CL
Mai nou rablamentul a primit itp pana-n 2015.

Problema e ca-n seara asta,incarcata cu marfa pentru piata,abia am reusit s-o pornesc,impreuna cu bunumio' ,pur si simplu nu sta pornita,am suflat rapid in jigloru de la relantiu,si a pornit,dar imi tot da rateuri in toba si nu sta pornita deloc,daca o tin in sprituri sau turata merge,n-am timp acum s-o desfac dupa cum am zis ca-i incarcata pana la refuz,mi frica sa nu atinga cuiul pe jos. blink.gif astea-s momentele alea cand iti vine s-o gun3.gif toata.
RaduWra
Salut, ce se mai aude cu dacia ? I-ai schimbat aripa ?
1310CL
In primul rand,salut si tie,mersi pt.postare RaduWra,ca-i cam pustiu la mine pe topic,da m-am obisnuit.

In al doilea rand,n-am schimbat aripa deoarece masina face km saptamanal cu marfa la piata,si tot aman reparatiile,din pacate nu-i timp,as vrea s-o scot la pensie odata,sa o desfac toata,si s-o refac cum mi-as dori eu,dar e marfa-n gradina,si marfa nu poate astepta,trebuie vanduta,si breakul e singurul mijloc de carat deocamdata.

Avand itp pana in '015 m-am gandit s-o carpesc intr-un weekand cat de cat,sa mai ma tina ceva vreme,pana o sa am timp si bani s-o fac calumea,pentru ca merita saraca,dupa atatia ani de exploatare,sa vedem...cand si cum iau concediul.

Weekandul trecut i-am schimbat o fisa ca era ruginita rau de tot,si mergea tot in 3 pistoane,dar am rezolvat,is curios cat duce cu segmentarea din '010.

Urmeaza un schimb de ulei+filtru,si momentan is in cautare de niste telescoape,ca-s praf.

O sa revin cu mai multe cand am timp,numai bine !
maho
Pai sezonul cand n-ai treaba cu gradina, cam coincide cu cel in care nu se lucreaza la masini (tinichigerie/vopsitorie) in curte. Cam greu, trebuie (in afara de bani) sa-ti fixezi un obiectiv, si sa renunti un timp la celalalt.
Bafta ! smile.gif
Scotchguitar
Felicitari la masinuta biggrin.gif Am si eu una doar ca din 99...aproape aceeasi poveste...masinile astea sunt imposibile de distrus biggrin.gif
1310CL
@maho: Ai perfecta dreptate,iarna masina nu circula,deobicei o bag in sopron unde e acoperita fata si lateral,pun o patura pe spate,si pe capota,iau bateria jos de pe ea,si acolo zace pana incepe sezonul legumelor iar.

@Scotchguitar:Mersi,daca ai sti de ce hal de exploatare a avut masina asta parte pana sa nu ajunga la mine,n-ai crede ca inca mai are 4 roti radmasa.gif de cand a aterizat la noi in neam,prin finele lui '99 tot asta face,cara marfa la piata.

Desi a fost facuta la comanda,si tabla a fost tun pe ea,incepe sa se vada calitatea aia nasoala de prin anii '96-99,tabla subtire de o indoi cu palma(la fel ca si la loganele astea noi),motorul a mers brici pana s-au dus segmentii de ungere,apoi segmentare si forja.

Oricum in viitorul apropiat vreau s-o fac,tin sa precizez ca nu e vorba de vro' reconditionare,ci doar de putina atentie,atat la motor,suspensie cat si caroserie,deocamdata nu-s nici bani..da nici timp,ramane vorba aia,incet si sigur,adun piese si cand o sa-i vina momentul,o bag la o mica revitalizare. biggrin.gif

Am spus-o si o mai spun,sunt foarte multumit de aceasta masina alaturi de care am copilarit. biggrin.gif imi iubesc dacia si n-as da-o pentru nimic in lume. dry.gif
1310CL
Vesti noi,aduc break-ul la Arad,imi trebuie neaparat inca o masina sa ma deplasez la faculta si la lucru.

Weekandul viitor vreau sa-i fac o verificare minutioasa,si ce e de schimbat sa schimb.

Deocamdata am o buba,e infranata masina,scartaie in mers de numa,banuiesc ca e din cauza pistonaselor,nu lucra cum trebuie.

Weekandul trecut am carat la nisip cu ea saraca,da a mers snur.


O sa revin cu altele cat de curand. happy.gif
1310CL
In weekandul acesta am reusit sa ii revopsesc jantele ca erau ruginite si matuite si vai de ele.

Arata altfel masina cu ele,din pacate n-am mai apucat sa fac poze cu ele montate pe masina,dar o sa pun cat de curand.

E munca de chinez batran dar merita,rezultatul e misto. biggrin.gif sa vedem cat tine,pe viitor vreau sa-i pun jante canada ,momentan am doar una pe stanga fata,celelalte fiind de cn3 de 5.5j .

Poze din timpul lucrari n-am putut face deoarece am lucrat singur,si eram vraiste pe maini,plin de vopsea,diluant,si toate cele. biggrin.gif am folosit perie de sarma si smirghel de 320 parca,apoi degresate frumos,luate iar cu smirghelul,mascat cauciucu,grunduite si apoi vopsite,nu e tocmai o lucrare de nota 10 dar eram prea scarbit de aspectul ala obosit si ruginit smile.gif
RaduWra
Arata bine. Bravo. wink.gif
iulica89
Dau o canada dai un cn de 5.5j?
1310CL
@RaduWra:Mersi ! nu e chiar profesionista treaba,dar merge deocamdata.

@iulica89:Daca treci pe la Arad,cu cea mai mare placere radmasa.gif urmeaza o vizita pe la remat,m-as bucura sa gasesc de 5.5 canade,da ma multumesc si cu cele de 4.5 j smile.gif
RaduWra
Salut 1310CL, ce mai face masinuta ta ? smile.gif
1310CL
@RaduWra: Salutare !

Dacia mea a intrat la o usoara operatie estetica(rugina-si cam facea de cap) momentan sta in sopron la tara asteapta cuminte vopseaua biggrin.gif oricum din cauza temperaturilor nu o vopsesc acum,astept pana la vara. biggrin.gif pana atunci carpim pe ici-colo,dupa posibilitati. happy.gif


Pun aici o poza in timp ce o mascam. biggrin.gif pe viitor oricum ii schimb aripile dar, deocamdata e ok si asa,incetul cu incetul o pregatesc de iarna,pe care oricum o va petrece-n sopron. biggrin.gif Doar ocazional mai iese din barlog pt.treburile gospodariei smile.gif initial planuisem s-o duc la Arad,dar a aparut inca o masina in familie asa ca ramane acolo la tara,fapt care ma si bucura ca nu trebuie s-o omor prin oras smile.gif
RaduWra
Ma bucur ca nu ai lasat-o balta. smile.gif Mult succes.
Ken Block
Salut 1310CL,ce mai face masina? smile.gif
1310CL
Bine face,la tzara in garaj doarme probabil radmasa.gif

Intre timp un nou proiect a luat nastere,pun doar o poza mai intunecata,ca sa tin suspansul ridicat biggrin.gif wub.gif

95bogdi
sa ai noroc de ea !
ne dam pe centru cu daciile la vara smile.gif
Babaq139QMB2
Care centru mai ? ... AD poate , ca la noi e ocupe ... smile.gif
1310CL
Am dus astazi masina la mine la servici smile.gif biggrin.gif

O sa fac cat de curand o lista cu ce trebuie schimbat la ea,numa sa am timp s-o urc pe elevator. biggrin.gif
daniel93
Ma asteptam sa-ti iei TLX, nu inca un "sheneu" tongue.gif
Din ce an e?
1310CL
Masina este in talon din 1985,dar a fost recarosata in 2001,caroseria de baza este TLX,doar fata este cn4 smile.gif
Equinox
Esti sigur ca e gripat motorul?
Vezi sa nu fie de la carbuni de la electromotor wacko.gif
ghost_dogg
Salut! Si pe tine si munca depusa la daciile tale.

Dar, daca imi permiti, nu mai pune 20W40 in motorul de Dacie. E prea gros la rece. Cica in medie, 80% din uzura motoarelor apare la pornirile reci. Un ulei gros nu ajunge la fel de repede sa unga piesele in miscare, la pornirea rece. Drept pt care ai un timp mai lung de mers "pe uscat", de unde rezulta uzura.

Pune un 5W40 semisintetic sau full sintetic, cu putere mare de curatare. Castrol sau ce vrei tu, ca sa nu zic Mobil. Si poti sa il si tii mai mult. E la fel de gros ca si 20W40 cand e fierbinte, dar e mult mai subtire cand e rece. Chiar mai bun e 0W40. Nu te lacomi la bani ca pe termen lung de fapt faci economii.

La mine in familie a fost pana in 2011 un break '97 luat nou. A mers cu 5W40 ~280.000 de km, cand a cedat pompa de ulei. Atunci s-a refacut motorul si s-a schimbat setul. Aborele a ramas. Mai fusese desfacut doar pt schimbare simeringuri supape care se uzasera ceva mai devreme, distributie si alte simeringuri, garnituri, pompe apa, care se stie ca cedeaza relativ repede. Pe la 500.000 de km s-a refacut din nou motorul si s-a schimbat si arborele!

Masina a fost revopsita de doua ori, a suferit mai multe accidente usoare, avea 1.4 si cutia cu rapoarte lungi. In 2011 a fost vanduta, trecuse de 600.000 km, arata atunci cum aratau majoritatea surorilor ei la varsta de 3-4 ani si 40-50.000 de km. A fost inlocuita cu un logan care are si ala peste 200.000 acum. Cand unchi-miu a vandut break-ul, i-am zis ca nu mai vorbesc cu el.

Asta ca sa vezi de ce merita banii un ulei bun.
1310CL
@Equinox:Saptamana care vine o bagam pe elevator la puricat sa vedem...

@ghost_dogg: Mersi pentru sfat si ai mare dreptate,dar cum acu' aproape 9 luni cand nu aveam un loc de munca,mai eram si aglomerat cu bacalureatul lui peste,chiar nu-mi permiteam ceva mai de calitate,desi sunt constient de cele mentionate de tine,dar am zis ca si asa masina nu circula iarna,ci doar ocazional cand mai dau eu pe la tara,am zis ca merge si cu asta ieftin,masina e din '99 la noi in familie,copil fiind nu mai tin minte ce ulei folosea unchiul meu pentru ea,trebuie sa intreb,stiu doar ca in 2010 i-am segmentat motorul,cati km are nu mai stiu sigur,s-a dat ala peste cap de vreo 2 ori,deocamdata nu a inceput sa pape ulei,oricum sunt in cautare de un motor,sa-l am acolo pregatit.


Acum am inceput vanatoarea de aripi ,sper sa gasesc ceva bun sa pun pe ea,deocamdata reparatia facuta la aripi tine,dar pe viitor clar nu o las asa. smile.gif
ghost_dogg
nu ca vreau sa-mi fac reclama, dar vezi la bursa ca am eu doua aripi noi fix pentru modelul tau. Nu tin la pret ca vreau sa scap de ele. Numai ca sunt la Galati...
1310CL
Sa mai sterg praful de pe jurnalul asta de bord smile.gif .

Timpul zboara,suntem in iulie deja blink.gif la dacie n-am mai apucat sa fac mare lucru,e tot la tara...sta si rugineste..sunt ocupat cu serviciul...am nevoie de un concediu.

Am vandut deja megane-ul,am alta masina de vreo 2 luni si ceva..merg pe 3,a fost o masina buna,dar motorul acela de 1.5 dci euro 3 m-a facut sa o marit cat si fiabilitatea masinii per total(nu intru in detalii,cunoscatorii stiu despre ce vorbesc)...nu mai ma intorc la frantuzesti..sper ca niciodata smile.gif

Acum am alta bataie pe cap... dry.gif una care a stat mai bine de un an de zile,iar acum incerc sa o readuc la viata si implicit pe linia de plutire,m-am indragostit de ea de prima data cand am vazut-o,nu o iubesc la fel de mult ca si pe cealalta rabla de la tara,dar e si ea masina mea..

Pun doar o poza mai neclara,sa vedem daca ghiciti ce rabla e happy.gif
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.