QUOTE(Manuel @ 18 Oct 2011, 11:57)
Despre ce vorbiti voi aici? Arhi spunea ca bateria se termina mai repede la Megane decat la Logan din cauza ca Meganeul are mai multi consumatori, si a dat exemplul servodirectiei electrice. Acuma io stiu ca grecul nu-i 100% normal, dar ma indoiesc ca se duce seara in parcare, pune contactul si incepe sa invarta de volan just for fun. Ideea e ca bateria se duce doar daca acei consumatori functioneaza cu motorul oprit. Cand alternatorul lucreaza in parametrii normali, consumatorii nu afecteaza durata de viata a bateriei.
manuele pana porneste motorul, meganul are mai multi consumatori decat loganul, servodirectie, clima, lumini. servodirectia porneste inaintea motorului, clima la fel (nu compresorul), luminile daca le lasi pe auto, ca sa nu zic de toate luminile dinauntru care se deschid ca pomul de craciun, alea din bord, 2 plafoniere, 4 in usi, portbagaj. sa nu uit cititorul ala de card care are si el bec si trebuie sa consume si el ceva cand recunoaste "cheia". la logan cate de astea ai? pana porneste efectiv motorul? ca sa nu zic pana incepe sa incarce alternatorul.
bafta.
oricum grecule, e benzina mai scumpa nu bateria mai ieftina.
sa nu uit
multi kmp cu bateria noua.