La Matiz, daca ai probleme cu relanti-ul, demontezi motorasul pas-cu-pas, il cureti, precum si locasul lui, cureti corpul clapetei (zona de etansare, adica dai cu spray de frane pe acolo si stergi cu o carpa), dupa care scoti borna de la baterie cateva minute, pui contactul 10 secunde, il iei 10 secunde, ca sa se reseteze calculatorul de injectie, dai la cheie, lasi sa se stabilizeze, si ai plecat. N-am avut niciodata probleme cu relantiul sau cu motorul la Matiz in 10 ani. Doar a picat dupa 6 ani senzorul de presiune in admisie. Am dat 150 de lei pe altul nou si asta a fost.
Markos
21 Oct 2012, 19:54
QUOTE(vis-a-vis @ 21 Oct 2012, 19:37)
Apropo' de Matiz. Cum stati cu ralantiu'?
Perfect, de ce?
Markos
14 Nov 2012, 23:17
Prin februarie, de ziua ei (8 anișori), îi fac cadou o d-asta. Merită și ea, nu?
vis-a-vis
14 Nov 2012, 23:27
273 de lei?
Markos
14 Nov 2012, 23:29
Pomană
vis-a-vis
14 Nov 2012, 23:30
QUOTE(Markos @ 21 Oct 2012, 19:54)
Perfect, de ce?
Eu am avut probleme cu el, murea cand ti-era lumea mai draga. Era de la motorasul pas cu pas, dar n-am vrut sa ma bag si am dus-o in service. S-a rezolvat
Am dat 110 lei pe un spoiler fata OEM (nevopsit) de Matiz acum vreo cativa ani, aveam doua zgarieturi pe el. La banii aia. Sunt foarte ieftine piesele.
Iulikk
5 Dec 2012, 19:41
La fier... daca de exemplu ramai fara bacterie deloc deloc... cum dracu descui usa? Ca m-am uitat azi la un megan si n-am vazut "gaura" pentru bagat cheia in usa .
Markos
5 Dec 2012, 19:45
E un căpăcel de plastic care acoperă "gaura". Se scoate cu vârful cheii, cheie care iese din card. Apoi se descuie ușa.
A doua variantă e cărămida-n geam.
MuciX
5 Dec 2012, 19:58
Daca n-ai audi...
Iulikk
5 Dec 2012, 21:31
QUOTE(Markos @ 5 Dec 2012, 19:45)
E un căpăcel de plastic care acoperă "gaura". Se scoate cu vârful cheii, cheie care iese din card. Apoi se descuie ușa. A doua variantă e cărămida-n geam.
'ai de plm... cata tehnologie... . Mersi . L-as fi intrebat pe stingu, da' n-aveam chef de-un filmulec .
argon
6 Dec 2012, 09:49
Mai mari sansele sa ramai fara baterie la cartela, de acolo rolul cheii , n'ai cum sa ramai fara baterie deloc la masina, pentru ca taie automat toti consumatorii/faruri pozitii etc cand scoti cartela si deschizi usa soferului. Si chiar daca nu scoti cartela, cu motorul oprit consumatori cum e muzica se sting automat dupa 15 minute.
Iulikk
6 Dec 2012, 12:50
Ochei. Eu vroiam sa stiu daca este fro posibilitate sa descui usa "manual", in afara de caramida in jam.
Markos
6 Dec 2012, 12:52
E mai probabil sa ramai undeva pe coclauri fara baterie la card. Trebuie sa poti descuia masina, nu?
Desi si bateria aia poate fi fentata, o scoti din card, o freci nitel între degete, dupa care aproape sigur mai merge de-un descuiat
argon
6 Dec 2012, 13:51
Si daca scapi cardul in apa? Descuiatul e pa, dar cipul il simte si poti sa pleci cu masina.
DragosP
6 Dec 2012, 13:53
Experiența vorbește!
argon
6 Dec 2012, 14:04
Corect, am patit la Logan, in masina de spalat, s-a prajit partea cu butoanele, dar cheia o recunostea ca inainte.
DragosP
6 Dec 2012, 14:07
Și logan ai avut mă? Rabă? Saviem? Aro?
Iulikk
6 Dec 2012, 14:35
Ma, sigur nu era esteitu? Ca daca imi aduc bine aminte, pe cand mi-am facut eu contu aveai esteitu cu chei de logan?
argon
6 Dec 2012, 14:46
QUOTE(DragosP @ 6 Dec 2012, 15:07)
Și logan ai avut mă?
Am inca.
vijelie
6 Dec 2012, 15:07
E mai romantic, asa..
dogy_10
6 Dec 2012, 16:02
QUOTE(argon @ 6 Dec 2012, 08:49)
Mai mari sansele sa ramai fara baterie la cartela, de acolo rolul cheii , n'ai cum sa ramai fara baterie deloc la masina, pentru ca taie automat toti consumatorii/faruri pozitii etc cand scoti cartela si deschizi usa soferului. Si chiar daca nu scoti cartela, cu motorul oprit consumatori cum e muzica se sting automat dupa 15 minute.
mai ales daca ramani in masina si opresti motorul farurile raman aprinse daca nu deschizi usa, eu zic ca e destul de usor sa ramai fara baterie
marksman
6 Dec 2012, 16:06
Asta daca nu-ti trece automat pe pozitii la oprirea motorului. Nu stiu cum e la Megane, dar din cate imi amintesc pana si troaca de Ford are "dotarea" asta.
Markos
6 Dec 2012, 16:36
La Megane nu.
Markos
6 Jan 2013, 19:19
Incredibilul s-a produs azi
Gabryel.GLN
6 Jan 2013, 19:20
L-ai spalat?
DragosP
6 Jan 2013, 19:24
Nu, a umflat roțile!
Stai să vezi cum e al meu, și e alb saracul.
Markos
6 Jan 2013, 20:03
Evident c-a început lapovița
Victoras2001
6 Jan 2013, 20:08
Spre rusinea mea solemna, e pentru prima data-n 7 ani cand n-a vazut cazanul nici macar o singura spalare intr-un an de zile. An calendaristic. Ca daca o iau in amanunt, cred ca bate spre doi ani.
2xGI
6 Jan 2013, 20:17
QUOTE(Markos @ 6 Jan 2013, 20:03)
Evident c-a început lapovița
a dat-o pe ninsoare.. vezi ca deja se depune
Markos
6 Jan 2013, 20:28
Busted
De când e poza?
C a t a l i n
6 Jan 2013, 20:29
De când încă se vedea prin hublou.
2xGI
6 Jan 2013, 20:34
QUOTE(Markos @ 6 Jan 2013, 20:28)
De când e poza?
21 12 '12
Markos
6 Jan 2013, 20:43
În curând (7 februarie) ar fi 8 ani și 88.000 kmp
dogy_10
6 Jan 2013, 21:10
nu se poate, clar are km manariti )
Markos
7 Feb 2013, 19:20
Azi s-au împlinit 8 ani de când am ridicat fierul de la dilăr (AMG Pantelimon), contra modestei sume de 14.994 iepuroi.
88.640 kmp
La sfârșitul lunii ar fi revizia anuală, urmată de ITP.
Poză cu capota, parbrizul și o parte din bord:
Victoras2001
7 Feb 2013, 19:26
Du-te ma d-aici. 88 de mii... Ia pune o poza cu volanul, sa ne zica Argon cati km reali are.
Markos
7 Feb 2013, 19:31
Nu pun, ce-s tâmpit?
l@u
7 Feb 2013, 19:32
Reno vandut de AMG...
Merced
7 Feb 2013, 19:33
Multi kilometri fara probleme in continuare!
Markos
7 Feb 2013, 19:33
QUOTE(l@u @ 7 Feb 2013, 19:32)
Reno vandut de AMG...
Yep, Auto Marcus Grup
l@u
7 Feb 2013, 19:38
se scrie cu , cu sau cu ko ?
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.