Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

6 Pages < 1 2 3 4 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Niste intrebari r 19

renault19tse
post 4 Jan 2008, 23:51
Post #31


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.318
Joined: 8 April 07




hai sa vedem:
-furtunele 1 si 2 au legatura cu epuratorul de gaze. ele n-ar trebui sa fie strangulate dar murdare e normal sa fie.Nu iti influenteaza alea turatia.
-furtunele din pozele 3 si 4 sunt ok asa cum sunt.
-vezi ca in stanga sus a calculatorului sunt niste vacumuuri si fel si fel de furtunele subtiri(vezi poza 1 a mea). chestia aia alb-crem din cercul rosu este o supapa de vacuum. vezi sa fie etansa, sa nu traga aer fals pe undeva.
apropo, se aude vreu fasait ciudat, ca si cand ar trage aer pe undeva ??
- verifica clapeta de la acceleratie, vezi daca face cursa completa, sa nu fie gripat cablul pe undeva sau chiar clapeta.incearca sa o apesi cand motorul merge si vezi daca se intampla ceva.
-bordul functioneaza ok, merg toate instrumentele de bord, turometru, becuri, ceasuri ??
nu prea cred ca ai stricat ceva la bord care sa genereze asa ceva, dar nu sunt expert asa ca ....imi dau cu parerea.la bord mufele se conecteaza si nu prea poti sa le pui aiurea.
- verifica legaturile cu sondele de temperatura a aerului

verifica toate aste si mai vorbim.
ai caldura acum?




4 Jan 2008, 23:55:
scuze poza este mult prea mica.
asta cred ca-i buna

This post has been edited by renault19tse: 4 Jan 2008, 23:55


Attached thumbnail(s)
1.JPG ( Size: 174.54k ) Number of downloads: 1693
1.JPG ( Size: 174.54k ) Number of downloads: 1703
1.JPG ( Size: 310.1k ) Number of downloads: 1875


--------------------
Renault 19&21 19TXE,1916V,19Cabrio16V,21Baccara
Colectionar si restaurator de Renault19 si Renault21
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
aliynutz_84
post 5 Jan 2008, 01:31
Post #32


renault 19


Group: Members
Posts: 184
Joined: 4 November 07
From: ZALAU




asta e motorul tau sau e numai o poza?. Este exact ca si al meu gemeni aproape as putea spune, bine ca e mai curat mult mai curat(cel din poza) tongue.gif .

deci se aude un fel de zgomot da parca ar fi un fel de rateuri, mai ales cand am pornito dupa o saptamana a dat rateuri la pornire. Clapeta am incercat sa o apas cand mergea motoru si nu se intampla nimik. Vacumu de care zici tu la mine e un pic mai diferit da tot acolo e pozitionat si nu am observat nimic neobisnuit fata de cum a fost inainte. nu stiu ce are dar inainte sa umblu pe la bord si pe la furtuna ala de apa a mers perfect relamtiul.

caldura functioneaza acuma da nu am gasit de cumparat furtuna ala ce merge de la borcan la caloriferu de caldura unde are un teu care mie mi sa rupt mie asa ca am taiat furtunele pe langa teu si leam legat direct la calorifer, acuma circula apa numai prin calorifer. Sper ca numi influenteaza cu nimic asta nu?


--------------------
renault 19 1991 benzina 1721 cm F3NL740 54 kw - SJ 65 ALY
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
renault19tse
post 5 Jan 2008, 11:44
Post #33


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.318
Joined: 8 April 07




este motorul meu...de la cea de colectie pe care o tin numai in garaj.
la cea rosie este cam la fel dar se observa ca masina umbla zilnic.
in alta ordine de idei:
cum este temperatura motorului ?
adica indicatorul sta acolo unde trebuie?
eu cred ca ce-ai facut tu pe acolo nu e de bine. du-te si pune-i furtunele originale.
s-ar putea calculatorul sa nu inregistreze corect temperatura si sa faca figuri. dar este doar o presupunere.
Eu totusi cred ca e o problema de vacuum-uri sau pur si simplu o pb mecanica legata de actionarea pedalei de acceleratie.
Cand se incalzeste motorul creste turatia ?
Sau ramane la fel ?



--------------------
Renault 19&21 19TXE,1916V,19Cabrio16V,21Baccara
Colectionar si restaurator de Renault19 si Renault21
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
aliynutz_84
post 5 Jan 2008, 19:09
Post #34


renault 19


Group: Members
Posts: 184
Joined: 4 November 07
From: ZALAU




temperatura apei e normala, exact cum era pana acum e si am si caldura acuma.

problema sa rezolvat 124.gif , era cablu de acceleratie blocat, adica nu blocat, era sarit din locul lui acolo unde intra in masina, chiar la tabla acolo. mersi de sfaturi. Acuma masina merge din nou normal.

thks


--------------------
renault 19 1991 benzina 1721 cm F3NL740 54 kw - SJ 65 ALY
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Cata_R19
post 6 Jan 2008, 21:13
Post #35


Membru incepator


Group: Members
Posts: 8
Joined: 3 January 08




Salutare,
Referitor la consum: incercati sa faceti consumul intre doua plinuri. Daca te iei dupa indicatorul de la bord este dificil. Introduce multe erori la citire, si din cate am vazut si eu nu are o indicatie liniara.
Referitor la pozele postate de aliynutz_84:
1. Daca ai ECU nu ai carburator , ai injectie monopunct pe F3N. Din poze cam asta reiese. Iar pentru motorul de 1721cc, carburator are numai modelul F2N (cum am eu : solex 32/34-z13- o pacoste).
2. In poza a 4-a , notat cu 2: este un recuperator de vapori de ulei; face parte din sistemul antipoluare. Vaporii de ulei din baie sunt absorbiti prin acel furtun de sistemul de admisie al motorului, prin injectie (o chestie nasoala).
3.In poza 5, notat cu 3: este o canistra cu filtru de carbon, folosita de sistemul de alimentare cu carburant. Este un sistem de recuperare a vaporilor de benzina, antipoluare si anti presiune din rezervor.
4. Pentru pozele 1-3,6 habar nu am, si sunt putin neclare.


--------------------
RENAULT 19TXE 1992 - F@N
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Aleks
post 6 Jan 2008, 21:27
Post #36


membru corespondent


Group: Members
Posts: 253
Joined: 7 July 06
From: Iasi




Motorul F3N (si nu numai) ori sistemele de injectie cunoscute sub numele de Bendix / Renix se pot studia on-line la:

http://pagesperso-orange.fr/super5/MRINJMONOPOINTBENDIX.pdf

Cine invata bine tot ce scrie acolo, incepe sa nu mai urasca asa tare nenorocirile astea de "monopuncte". smile.gif

Asa cum m-au ajutat altii pe mine, nu ma calicesc sa ajut si eu pe altii ... Prin urmare, ca un bonus ( smile.gif ), in poza #6 este redat MAP (senzor de presiune absoluta).

Mult succes.


--------------------
Renault 11 86/GTX/F3NB718/1709/55/GPL BRC/AT90/STAG100 - 126.000 km
Am întrebat, n-am dat cu parul.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
renault19tse
post 6 Jan 2008, 22:37
Post #37


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.318
Joined: 8 April 07




Motorul F3N 1721, inj. monopunct este dupa unul mai mult decat reusit.
Este fiabil(dezvolta o putere mica la o capacitate mare), consumul este mic si nu-ti da deloc batai de cap.
Dai la cheie si merge. simplu.
Eu am distrus un astfel de motor mergand pe supozitiile si pe sfaturile celor mai destpeti mecanici de Dacie dar am invatat ceva si nu mai repet greseala.
Oricum si primul motor nu m-a lasat niciodata, pornea la prima cheie.
Cel pe care-l am acum porneste la prima cheie indiferent cat sta nepornit.
Este greu sa strici un astfel de motor.

Asa ca fratilor, intretinerea este totul la o masina.
Masinile noastre sunt vechi, nu le cereti imposibilul.
O verificare atenta, revizii la timp, nivel de ulei, racire corespunzatoare, bujii compatibile, teste computerizate facute de specialisti va pot salva masinile.
Nu o sa va vina sa credeti dar eu am cheltuit f mult timp si nervi pentru o pb f simpla: mergea neuniform la ralanti.
Ce-am facut?
Am masurat compresia pe cilindrii, am schimbat pastilele de reglaj la tacheti, bujii noi, capac delco etc, etc, sonda lambda.
Ce era de fapt? un amarat de furtun pe unde tragea aer fals...putin dar destul cat sa influenteze mersul uniform al motorului.
Si ma intreb, merita sa umblu pe la toti diletantii sau sa-mi bag nasul unde nu ma pricep ?
NU !!!
Sper ca este de folos acest lung raspuns:)



--------------------
Renault 19&21 19TXE,1916V,19Cabrio16V,21Baccara
Colectionar si restaurator de Renault19 si Renault21
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
aliynutz_84
post 7 Jan 2008, 14:03
Post #38


renault 19


Group: Members
Posts: 184
Joined: 4 November 07
From: ZALAU




Desi motoru cum e a meu si al lui renault19 tse este injectie monopunct. Dupa ce am cumparato am mers la un service si mia zis ca nu este injectie fiindca are carburator, de la cine am cumparato a zis ca are injectie. Acuma eu am scris carburator pt ca nu stiam cum sai zic, dupa mine, arata ca un carburator.

Eu consumu l-am facut dupa cati litri de benzina am bagat si cati km am facut cu resp benzina.

Nu stiu daca la voi e asa da la mine cand nu mai am numai un pic de benzina masina imi porneste cam greu, banuiesc ca nu mai trage pompa benzina, parca e un fel de avertisment, da e ok, stiu ca atunci tre sa ma duc sai bag benzina, daca nu sar putea sa ma lase la un semafor intro intersectie aglomerata sau in afara orasului

cata_r19...pune o poza cu motoru tau sa vad si io cum arata cu carburator, fao cu telefonu nu conta ca si eu toate pozele le fac cu tel.

numai bine.

7 Jan 2008, 14:11:
am intrat pe adresa data de aleks si da e bun situl......daca ar fi in romana ar fi si mai bun ca pana cand invat io franceza imi iese masina din uz. radmasa.gif

This post has been edited by aliynutz_84: 7 Jan 2008, 14:11


--------------------
renault 19 1991 benzina 1721 cm F3NL740 54 kw - SJ 65 ALY
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
R19/16v
post 7 Jan 2008, 14:56
Post #39


Oldschool Member


Group: Moderatori
Posts: 13.793
Joined: 2 December 04
From: Ploiesti




alintuz, uite-te in talon - ai F2N sau F3N?


--------------------
DS 5H VRSCA Screamin' eagle
Scratch any cynic and you will find a disappointed idealist.
Take what you can - Give nothing back!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
aliynutz_84
post 7 Jan 2008, 15:14
Post #40


renault 19


Group: Members
Posts: 184
Joined: 4 November 07
From: ZALAU




f3n


--------------------
renault 19 1991 benzina 1721 cm F3NL740 54 kw - SJ 65 ALY
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
R19/16v
post 7 Jan 2008, 15:47
Post #41


Oldschool Member


Group: Moderatori
Posts: 13.793
Joined: 2 December 04
From: Ploiesti




mda, m-am grabit sa intreb codul. Era evident din prima poza postata de tine ca ai injectie (F3N)

F2N Carburator:
eng_f2n_schema.jpg
eng_f2n.jpg


--------------------
DS 5H VRSCA Screamin' eagle
Scratch any cynic and you will find a disappointed idealist.
Take what you can - Give nothing back!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
aliynutz_84
post 7 Jan 2008, 19:14
Post #42


renault 19


Group: Members
Posts: 184
Joined: 4 November 07
From: ZALAU




mersi r19/16v de poze. arata mai complicat motoru pe carburator.

Daca ai cumava poza din aia cu prezentare pt motoru F3N posteazo te rog pe forum, poate mai sunt si altii interesati. biggrin.gif


--------------------
renault 19 1991 benzina 1721 cm F3NL740 54 kw - SJ 65 ALY
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Cata_R19
post 8 Jan 2008, 10:57
Post #43


Membru incepator


Group: Members
Posts: 8
Joined: 3 January 08




alinutz_84:
Poza pe care a pus-o R19/16V este identica cu motorul meu.
Ai grije cu mersul la limita cu carburant!!!!
Ai pompa electrica de benzina imersata in rezervor. Benzina este folosita si la racirea pompei. Iar daca nu mai are benzina se amorseaza f. greu. Daia ai probleme cand ramai aproape fara benzina.
Prezenta calculatorului (ECU) denota faptul ca ai injectie. Pentru carburator ECU este de prisos.
O sa caut si eu o poza cu un mot F3N.


--------------------
RENAULT 19TXE 1992 - F@N
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
renault19tse
post 8 Jan 2008, 21:46
Post #44


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.318
Joined: 8 April 07




asta-i motorul F3N


8 Jan 2008, 21:52:
In legatura cu carburantul, nu mai merge la limita.
porneste mai greu, deci in timp te va lasa electromotorul si distrugi pompa.
La F3N nu e pompa in rezervor, nu cred.La mine nu este in rezervor.
este undeva pe afara.
Cand nu mai ai multa benzina o sa vezi ca se aude un zgomot ciudat in partea stanga spate, ca un huruit.Este pompa care plange ca nu are benzina.

Aliynutz_84 ai si tu grija de masina aia ca din topicurile tale reiese ca o cam chinui.

Am mai zis eu si R19/16V daca iti iei masina ca asta ori o intretii asa cum trebuie ori te va umple de nervi si te va goli de bani.
Aparent te carpesti dar de fapt te rupi biggrin.gif

This post has been edited by renault19tse: 8 Jan 2008, 21:52

Attached thumbnail(s)
DSC03250.JPG ( Size: 907.58k ) Number of downloads: 1826


--------------------
Renault 19&21 19TXE,1916V,19Cabrio16V,21Baccara
Colectionar si restaurator de Renault19 si Renault21
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
aliynutz_84
post 9 Jan 2008, 10:50
Post #45


renault 19


Group: Members
Posts: 184
Joined: 4 November 07
From: ZALAU




Cine eu?!!! chiar o mangai toata ziua. adevaru e ca si la cine a fost inainte nu prea a avut grija de ea, iar eu nu am (momentan) situatia materiala sa am grija de ea asa cum as vrea eu.

poza asta ai mai puso o data mai sus. Ma refeream, o poza cu prezentare sa scrie la fiecare ce este, ca si poza lui R19/16v cu mot F2N

This post has been edited by aliynutz_84: 9 Jan 2008, 10:52


--------------------
renault 19 1991 benzina 1721 cm F3NL740 54 kw - SJ 65 ALY
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dani20072008
post 10 Jan 2008, 15:09
Post #46


Membru incepator


Group: Members
Posts: 85
Joined: 10 November 07
From: medias-sibiu




o intrebare:pe la ce turatie trage cel mai bine r19 54kw sau momentu maxim .... biggrin.gif


--------------------
ex: renault 19 coupe
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
renault19tse
post 10 Jan 2008, 23:02
Post #47


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.318
Joined: 8 April 07




intre 2800-3500 ture trage bine in treptele 2,3,4.
Regimul meu de turatii la un drum lung este de 3200 ture.
La mers constant ma duc cam in 4000 ture si este ok.
In depasiri nu ma duc mai mult de 3800...nu are sens


--------------------
Renault 19&21 19TXE,1916V,19Cabrio16V,21Baccara
Colectionar si restaurator de Renault19 si Renault21
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mihai1677
post 11 Jan 2008, 11:39
Post #48


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.369
Joined: 23 December 03
From: Bucuresti




Cuplu maxim este pe la 2500 rot, eu in oras le schimb pe la 2000 2500, afara pe la 2500 3000, intradevar daca vrei demaraj schimbale pe la 3500 4000.


--------------------
Renault 5 Campus, Hyundai Sonata, 1988 / 2001
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dani20072008
post 12 Jan 2008, 11:50
Post #49


Membru incepator


Group: Members
Posts: 85
Joined: 10 November 07
From: medias-sibiu




inca ceva: cam cat ati mers cu ea (viteza )sau cat mergeti de obicei (poate sun niste intrebari aiurea da chiar ma intereseaza) tongue.gif


--------------------
ex: renault 19 coupe
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
renault19tse
post 12 Jan 2008, 16:44
Post #50


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.318
Joined: 8 April 07




Eu am mers cu a mea 160 dar mai putea 170.
Nu te sfatuiesc sa mergi mai mult de 130 in mod constant.
Eu merg cu ea cam cu 120 la drum intins dar la noi cam greu tot timpul ai un obstacol biggrin.gif
Regimul de ture conteaza...cam 3000-3500 in mod normal la drum.


--------------------
Renault 19&21 19TXE,1916V,19Cabrio16V,21Baccara
Colectionar si restaurator de Renault19 si Renault21
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
R19/16v
post 12 Jan 2008, 16:54
Post #51


Oldschool Member


Group: Moderatori
Posts: 13.793
Joined: 2 December 04
From: Ploiesti




Mergi cu cat iti permite legea si conditiile de drum.


--------------------
DS 5H VRSCA Screamin' eagle
Scratch any cynic and you will find a disappointed idealist.
Take what you can - Give nothing back!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dani20072008
post 12 Jan 2008, 16:56
Post #52


Membru incepator


Group: Members
Posts: 85
Joined: 10 November 07
From: medias-sibiu




biggrin.gif hai mah r19/16v adica tu ai un motor in 16v si si nu o mai calci din cand in cand


--------------------
ex: renault 19 coupe
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vepman_ro
post 13 Jan 2008, 00:08
Post #53


VEPman


Group: Members
Posts: 1.026
Joined: 25 May 07
From: Bucuresti




De calcat ? depinde daca ai drumuri bune si esti sigur ca nu iti pot aparea obstacole.
Eu cel mai mult am mers cu 140 ( in teste) dar asa la drum lung si bun pe la 110-120km/h chiar 130-140 la depasiri.
Cel de la care am cumparat masina (bun prieten ) a spus ca 140-150 este lejer pentru ea .....

De exemplul zilele trecute pe E85 am mers constant pe la 100km.
Referitor la turatii nu stiu cat de sigur sunt dar al 100 km tinde in treapta a 5-a la 2500 rot/min.
Ma contrazice cineva?

This post has been edited by vepman_ro: 13 Jan 2008, 00:10


--------------------
Renault CAPTUR 1.5DCI 90CP EDC/ R19 GTS 1721-F3N740 2015 Dinamique / 1988 GTS - IF-80-VEP
Intreaba de 3 ori inainte de a te apuca de executie ;)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dani20072008
post 13 Jan 2008, 11:12
Post #54


Membru incepator


Group: Members
Posts: 85
Joined: 10 November 07
From: medias-sibiu




si normal ca mergi unde ii de mers ca doar nu vom/voi fi inconstienti ,referitor la turati "100 km tinde in treapta a 5-a la 2500 rot/mintie " si la mine tot asa biggrin.gif deci e bine

13 Jan 2008, 11:16:
care va bagati sa faceti un topic cu poze cu masinile noastre dar a noastre sa fie nu
poze de pe net biggrin.gif tongue.gif

This post has been edited by dani20072008: 13 Jan 2008, 11:16


--------------------
ex: renault 19 coupe
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Aleks
post 14 Jan 2008, 14:01
Post #55


membru corespondent


Group: Members
Posts: 253
Joined: 7 July 06
From: Iasi




@renault19tse: spuneai ca era "un amarat de furtun pe unde tragea aer, nu mult dar destul ..."

care era furtunul ala care te chinuia ? poate ma chinuie si pe mine aceeasi problema de aer fals ...

incerc si eu tot felul de variante


--------------------
Renault 11 86/GTX/F3NB718/1709/55/GPL BRC/AT90/STAG100 - 126.000 km
Am întrebat, n-am dat cu parul.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
aliynutz_84
post 14 Jan 2008, 15:48
Post #56


renault 19


Group: Members
Posts: 184
Joined: 4 November 07
From: ZALAU




Da e o idee buna topicu cu poze. Un topic cum siau facut cei de la r 9-11. Cred ca ar trebuii sa-l faca cine e mai vechi pe forum, care sunt mai veterani pe aici, parerea mea. Daca nu o sa-l fac eu ca nu mi greu sa dau un (new topic) biggrin.gif .

sa va faceti poze la masini tongue.gif


--------------------
renault 19 1991 benzina 1721 cm F3NL740 54 kw - SJ 65 ALY
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
renault19tse
post 14 Jan 2008, 21:04
Post #57


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.318
Joined: 8 April 07




@aleks
furtunul aceal este unul destul de subtire si scurt in spatele corpului injectiei, acolo unde e pus motorasul de relanti.
Ce sa zic diamentru exterior 1 cm, lung de 5-6 cm. ma voi uita pe lumina si-ti spun apoi unde este.
Daca poti face o poza in spatele corpului injectiei catre partea de jos ti-l marchez eu pe poza.


--------------------
Renault 19&21 19TXE,1916V,19Cabrio16V,21Baccara
Colectionar si restaurator de Renault19 si Renault21
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dani20072008
post 21 Jan 2008, 17:59
Post #58


Membru incepator


Group: Members
Posts: 85
Joined: 10 November 07
From: medias-sibiu




am o problema cu roata dreapta fata...cand trec pe denivelari troncane dar face chiar urat ceva de genu pocpoc, de la ce ar putea fi sau cand trebuie sa urc cu roata pe bordura la cea mai mica denivelare mad.gif


--------------------
ex: renault 19 coupe
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
renotgo
post 21 Jan 2008, 18:07
Post #59


Membru autentic


Group: Members
Posts: 959
Joined: 10 September 07
From: Onesti




Pivot ! smile.gif


--------------------
Laguna 3 Inițiale Paris 2.0 DCI . 2008
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dani20072008
post 21 Jan 2008, 18:15
Post #60


Membru incepator


Group: Members
Posts: 85
Joined: 10 November 07
From: medias-sibiu




care stiti cam care ar fi pretul daca sunt pivoti tongue.gif


--------------------
ex: renault 19 coupe
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
6 Pages < 1 2 3 4 > » 
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 26th April 2025 - 10:54
Dacia