Niste intrebari r 19
![]() ![]() ![]() |
Niste intrebari r 19
renault19tse |
![]()
Post
#31
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.318 Joined: 8 April 07 ![]() |
Attached thumbnail(s) 1.JPG ( Size: 174.54k ) Number of downloads: 1693 1.JPG ( Size: 174.54k ) Number of downloads: 1703 1.JPG ( Size: 310.1k ) Number of downloads: 1875 |
||
--------------------
Renault
19&21
19TXE,1916V,19Cabrio16V,21Baccara Colectionar si restaurator de Renault19 si Renault21
|
|||
aliynutz_84 |
![]()
Post
#32
|
![]() renault 19 Group: Members Posts: 184 Joined: 4 November 07 From: ZALAU ![]() |
asta e motorul tau sau e numai o poza?. Este exact ca si al meu gemeni aproape as putea spune, bine ca e mai curat mult mai curat(cel din poza)
![]() deci se aude un fel de zgomot da parca ar fi un fel de rateuri, mai ales cand am pornito dupa o saptamana a dat rateuri la pornire. Clapeta am incercat sa o apas cand mergea motoru si nu se intampla nimik. Vacumu de care zici tu la mine e un pic mai diferit da tot acolo e pozitionat si nu am observat nimic neobisnuit fata de cum a fost inainte. nu stiu ce are dar inainte sa umblu pe la bord si pe la furtuna ala de apa a mers perfect relamtiul. caldura functioneaza acuma da nu am gasit de cumparat furtuna ala ce merge de la borcan la caloriferu de caldura unde are un teu care mie mi sa rupt mie asa ca am taiat furtunele pe langa teu si leam legat direct la calorifer, acuma circula apa numai prin calorifer. Sper ca numi influenteaza cu nimic asta nu? |
--------------------
renault
19
1991 benzina 1721 cm F3NL740 54 kw
- SJ 65 ALY
|
|
renault19tse |
![]()
Post
#33
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.318 Joined: 8 April 07 ![]() |
este motorul meu...de la cea de colectie pe care o tin numai in garaj.
la cea rosie este cam la fel dar se observa ca masina umbla zilnic. in alta ordine de idei: cum este temperatura motorului ? adica indicatorul sta acolo unde trebuie? eu cred ca ce-ai facut tu pe acolo nu e de bine. du-te si pune-i furtunele originale. s-ar putea calculatorul sa nu inregistreze corect temperatura si sa faca figuri. dar este doar o presupunere. Eu totusi cred ca e o problema de vacuum-uri sau pur si simplu o pb mecanica legata de actionarea pedalei de acceleratie. Cand se incalzeste motorul creste turatia ? Sau ramane la fel ? |
--------------------
Renault
19&21
19TXE,1916V,19Cabrio16V,21Baccara Colectionar si restaurator de Renault19 si Renault21
|
|
aliynutz_84 |
![]()
Post
#34
|
![]() renault 19 Group: Members Posts: 184 Joined: 4 November 07 From: ZALAU ![]() |
temperatura apei e normala, exact cum era pana acum e si am si caldura acuma.
problema sa rezolvat ![]() thks |
--------------------
renault
19
1991 benzina 1721 cm F3NL740 54 kw
- SJ 65 ALY
|
|
Cata_R19 |
![]()
Post
#35
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 8 Joined: 3 January 08 ![]() |
Salutare,
Referitor la consum: incercati sa faceti consumul intre doua plinuri. Daca te iei dupa indicatorul de la bord este dificil. Introduce multe erori la citire, si din cate am vazut si eu nu are o indicatie liniara. Referitor la pozele postate de aliynutz_84: 1. Daca ai ECU nu ai carburator , ai injectie monopunct pe F3N. Din poze cam asta reiese. Iar pentru motorul de 1721cc, carburator are numai modelul F2N (cum am eu : solex 32/34-z13- o pacoste). 2. In poza a 4-a , notat cu 2: este un recuperator de vapori de ulei; face parte din sistemul antipoluare. Vaporii de ulei din baie sunt absorbiti prin acel furtun de sistemul de admisie al motorului, prin injectie (o chestie nasoala). 3.In poza 5, notat cu 3: este o canistra cu filtru de carbon, folosita de sistemul de alimentare cu carburant. Este un sistem de recuperare a vaporilor de benzina, antipoluare si anti presiune din rezervor. 4. Pentru pozele 1-3,6 habar nu am, si sunt putin neclare. |
--------------------
RENAULT
19TXE
1992 - F@N
|
|
Aleks |
![]()
Post
#36
|
![]() membru corespondent Group: Members Posts: 253 Joined: 7 July 06 From: Iasi ![]() |
Motorul F3N (si nu numai) ori sistemele de injectie cunoscute sub numele de Bendix / Renix se pot studia on-line la:
http://pagesperso-orange.fr/super5/MRINJMONOPOINTBENDIX.pdf Cine invata bine tot ce scrie acolo, incepe sa nu mai urasca asa tare nenorocirile astea de "monopuncte". ![]() Asa cum m-au ajutat altii pe mine, nu ma calicesc sa ajut si eu pe altii ... Prin urmare, ca un bonus ( ![]() Mult succes. |
--------------------
Renault
11
86/GTX/F3NB718/1709/55/GPL BRC/AT90/STAG100
- 126.000 km Am întrebat, n-am dat cu parul.
|
|
renault19tse |
![]()
Post
#37
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.318 Joined: 8 April 07 ![]() |
Motorul F3N 1721, inj. monopunct este dupa unul mai mult decat reusit.
Este fiabil(dezvolta o putere mica la o capacitate mare), consumul este mic si nu-ti da deloc batai de cap. Dai la cheie si merge. simplu. Eu am distrus un astfel de motor mergand pe supozitiile si pe sfaturile celor mai destpeti mecanici de Dacie dar am invatat ceva si nu mai repet greseala. Oricum si primul motor nu m-a lasat niciodata, pornea la prima cheie. Cel pe care-l am acum porneste la prima cheie indiferent cat sta nepornit. Este greu sa strici un astfel de motor. Asa ca fratilor, intretinerea este totul la o masina. Masinile noastre sunt vechi, nu le cereti imposibilul. O verificare atenta, revizii la timp, nivel de ulei, racire corespunzatoare, bujii compatibile, teste computerizate facute de specialisti va pot salva masinile. Nu o sa va vina sa credeti dar eu am cheltuit f mult timp si nervi pentru o pb f simpla: mergea neuniform la ralanti. Ce-am facut? Am masurat compresia pe cilindrii, am schimbat pastilele de reglaj la tacheti, bujii noi, capac delco etc, etc, sonda lambda. Ce era de fapt? un amarat de furtun pe unde tragea aer fals...putin dar destul cat sa influenteze mersul uniform al motorului. Si ma intreb, merita sa umblu pe la toti diletantii sau sa-mi bag nasul unde nu ma pricep ? NU !!! Sper ca este de folos acest lung raspuns:) |
--------------------
Renault
19&21
19TXE,1916V,19Cabrio16V,21Baccara Colectionar si restaurator de Renault19 si Renault21
|
|
aliynutz_84 |
![]()
Post
#38
|
![]() renault 19 Group: Members Posts: 184 Joined: 4 November 07 From: ZALAU ![]() |
Desi motoru cum e a meu si al lui renault19 tse este injectie monopunct. Dupa ce am cumparato am mers la un service si mia zis ca nu este injectie fiindca are carburator, de la cine am cumparato a zis ca are injectie. Acuma eu am scris carburator pt ca nu stiam cum sai zic, dupa mine, arata ca un carburator.
Eu consumu l-am facut dupa cati litri de benzina am bagat si cati km am facut cu resp benzina. Nu stiu daca la voi e asa da la mine cand nu mai am numai un pic de benzina masina imi porneste cam greu, banuiesc ca nu mai trage pompa benzina, parca e un fel de avertisment, da e ok, stiu ca atunci tre sa ma duc sai bag benzina, daca nu sar putea sa ma lase la un semafor intro intersectie aglomerata sau in afara orasului cata_r19...pune o poza cu motoru tau sa vad si io cum arata cu carburator, fao cu telefonu nu conta ca si eu toate pozele le fac cu tel. numai bine. 7 Jan 2008, 14:11: am intrat pe adresa data de aleks si da e bun situl......daca ar fi in romana ar fi si mai bun ca pana cand invat io franceza imi iese masina din uz. ![]() This post has been edited by aliynutz_84: 7 Jan 2008, 14:11 |
--------------------
renault
19
1991 benzina 1721 cm F3NL740 54 kw
- SJ 65 ALY
|
|
R19/16v |
![]()
Post
#39
|
![]() Oldschool Member Group: Moderatori Posts: 13.793 Joined: 2 December 04 From: Ploiesti ![]() |
alintuz, uite-te in talon - ai F2N sau F3N?
|
--------------------
DS
5H
VRSCA Screamin' eagle Scratch any cynic and you will find a disappointed idealist.
Take what you can - Give nothing back! |
|
aliynutz_84 |
![]()
Post
#40
|
![]() renault 19 Group: Members Posts: 184 Joined: 4 November 07 From: ZALAU ![]() |
f3n
|
--------------------
renault
19
1991 benzina 1721 cm F3NL740 54 kw
- SJ 65 ALY
|
|
R19/16v |
![]()
Post
#41
|
![]() Oldschool Member Group: Moderatori Posts: 13.793 Joined: 2 December 04 From: Ploiesti ![]() |
mda, m-am grabit sa intreb codul. Era evident din prima poza postata de tine ca ai injectie (F3N)
F2N Carburator: eng_f2n_schema.jpg eng_f2n.jpg |
--------------------
DS
5H
VRSCA Screamin' eagle Scratch any cynic and you will find a disappointed idealist.
Take what you can - Give nothing back! |
|
aliynutz_84 |
![]()
Post
#42
|
![]() renault 19 Group: Members Posts: 184 Joined: 4 November 07 From: ZALAU ![]() |
mersi r19/16v de poze. arata mai complicat motoru pe carburator.
Daca ai cumava poza din aia cu prezentare pt motoru F3N posteazo te rog pe forum, poate mai sunt si altii interesati. ![]() |
--------------------
renault
19
1991 benzina 1721 cm F3NL740 54 kw
- SJ 65 ALY
|
|
Cata_R19 |
![]()
Post
#43
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 8 Joined: 3 January 08 ![]() |
alinutz_84:
Poza pe care a pus-o R19/16V este identica cu motorul meu. Ai grije cu mersul la limita cu carburant!!!! Ai pompa electrica de benzina imersata in rezervor. Benzina este folosita si la racirea pompei. Iar daca nu mai are benzina se amorseaza f. greu. Daia ai probleme cand ramai aproape fara benzina. Prezenta calculatorului (ECU) denota faptul ca ai injectie. Pentru carburator ECU este de prisos. O sa caut si eu o poza cu un mot F3N. |
--------------------
RENAULT
19TXE
1992 - F@N
|
|
renault19tse |
![]()
Post
#44
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.318 Joined: 8 April 07 ![]() |
asta-i motorul F3N
8 Jan 2008, 21:52: In legatura cu carburantul, nu mai merge la limita. porneste mai greu, deci in timp te va lasa electromotorul si distrugi pompa. La F3N nu e pompa in rezervor, nu cred.La mine nu este in rezervor. este undeva pe afara. Cand nu mai ai multa benzina o sa vezi ca se aude un zgomot ciudat in partea stanga spate, ca un huruit.Este pompa care plange ca nu are benzina. Aliynutz_84 ai si tu grija de masina aia ca din topicurile tale reiese ca o cam chinui. Am mai zis eu si R19/16V daca iti iei masina ca asta ori o intretii asa cum trebuie ori te va umple de nervi si te va goli de bani. Aparent te carpesti dar de fapt te rupi ![]() This post has been edited by renault19tse: 8 Jan 2008, 21:52 Attached thumbnail(s) DSC03250.JPG ( Size: 907.58k ) Number of downloads: 1826 |
--------------------
Renault
19&21
19TXE,1916V,19Cabrio16V,21Baccara Colectionar si restaurator de Renault19 si Renault21
|
|
aliynutz_84 |
![]()
Post
#45
|
![]() renault 19 Group: Members Posts: 184 Joined: 4 November 07 From: ZALAU ![]() |
Cine eu?!!! chiar o mangai toata ziua. adevaru e ca si la cine a fost inainte nu prea a avut grija de ea, iar eu nu am (momentan) situatia materiala sa am grija de ea asa cum as vrea eu.
poza asta ai mai puso o data mai sus. Ma refeream, o poza cu prezentare sa scrie la fiecare ce este, ca si poza lui R19/16v cu mot F2N This post has been edited by aliynutz_84: 9 Jan 2008, 10:52 |
--------------------
renault
19
1991 benzina 1721 cm F3NL740 54 kw
- SJ 65 ALY
|
|
dani20072008 |
![]()
Post
#46
|
Membru incepator Group: Members Posts: 85 Joined: 10 November 07 From: medias-sibiu ![]() |
o intrebare:pe la ce turatie trage cel mai bine r19 54kw sau momentu maxim ....
![]() |
--------------------
ex: renault
19
coupe
|
|
renault19tse |
![]()
Post
#47
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.318 Joined: 8 April 07 ![]() |
intre 2800-3500 ture trage bine in treptele 2,3,4.
Regimul meu de turatii la un drum lung este de 3200 ture. La mers constant ma duc cam in 4000 ture si este ok. In depasiri nu ma duc mai mult de 3800...nu are sens |
--------------------
Renault
19&21
19TXE,1916V,19Cabrio16V,21Baccara Colectionar si restaurator de Renault19 si Renault21
|
|
mihai1677 |
![]()
Post
#48
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.369 Joined: 23 December 03 From: Bucuresti ![]() |
Cuplu maxim este pe la 2500 rot, eu in oras le schimb pe la 2000 2500, afara pe la 2500 3000, intradevar daca vrei demaraj schimbale pe la 3500 4000.
|
--------------------
Renault 5 Campus,
Hyundai Sonata,
1988 / 2001
|
|
dani20072008 |
![]()
Post
#49
|
Membru incepator Group: Members Posts: 85 Joined: 10 November 07 From: medias-sibiu ![]() |
inca ceva: cam cat ati mers cu ea (viteza )sau cat mergeti de obicei (poate sun niste intrebari aiurea da chiar ma intereseaza)
![]() |
--------------------
ex: renault
19
coupe
|
|
renault19tse |
![]()
Post
#50
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.318 Joined: 8 April 07 ![]() |
Eu am mers cu a mea 160 dar mai putea 170.
Nu te sfatuiesc sa mergi mai mult de 130 in mod constant. Eu merg cu ea cam cu 120 la drum intins dar la noi cam greu tot timpul ai un obstacol ![]() Regimul de ture conteaza...cam 3000-3500 in mod normal la drum. |
--------------------
Renault
19&21
19TXE,1916V,19Cabrio16V,21Baccara Colectionar si restaurator de Renault19 si Renault21
|
|
R19/16v |
![]()
Post
#51
|
![]() Oldschool Member Group: Moderatori Posts: 13.793 Joined: 2 December 04 From: Ploiesti ![]() |
Mergi cu cat iti permite legea si conditiile de drum.
|
--------------------
DS
5H
VRSCA Screamin' eagle Scratch any cynic and you will find a disappointed idealist.
Take what you can - Give nothing back! |
|
dani20072008 |
![]()
Post
#52
|
Membru incepator Group: Members Posts: 85 Joined: 10 November 07 From: medias-sibiu ![]() |
![]() |
--------------------
ex: renault
19
coupe
|
|
vepman_ro |
![]()
Post
#53
|
![]() VEPman Group: Members Posts: 1.026 Joined: 25 May 07 From: Bucuresti ![]() |
De calcat ? depinde daca ai drumuri bune si esti sigur ca nu iti pot aparea obstacole.
Eu cel mai mult am mers cu 140 ( in teste) dar asa la drum lung si bun pe la 110-120km/h chiar 130-140 la depasiri. Cel de la care am cumparat masina (bun prieten ) a spus ca 140-150 este lejer pentru ea ..... De exemplul zilele trecute pe E85 am mers constant pe la 100km. Referitor la turatii nu stiu cat de sigur sunt dar al 100 km tinde in treapta a 5-a la 2500 rot/min. Ma contrazice cineva? This post has been edited by vepman_ro: 13 Jan 2008, 00:10 |
--------------------
Renault
CAPTUR 1.5DCI 90CP EDC/ R19 GTS 1721-F3N740
2015 Dinamique / 1988 GTS
- IF-80-VEP Intreaba de 3 ori inainte de a te apuca de executie ;)
|
|
dani20072008 |
![]()
Post
#54
|
Membru incepator Group: Members Posts: 85 Joined: 10 November 07 From: medias-sibiu ![]() |
si normal ca mergi unde ii de mers ca doar nu vom/voi fi inconstienti ,referitor la turati "100 km tinde in treapta a 5-a la 2500 rot/mintie " si la mine tot asa
![]() 13 Jan 2008, 11:16: care va bagati sa faceti un topic cu poze cu masinile noastre dar a noastre sa fie nu poze de pe net ![]() ![]() This post has been edited by dani20072008: 13 Jan 2008, 11:16 |
--------------------
ex: renault
19
coupe
|
|
Aleks |
![]()
Post
#55
|
![]() membru corespondent Group: Members Posts: 253 Joined: 7 July 06 From: Iasi ![]() |
@renault19tse: spuneai ca era "un amarat de furtun pe unde tragea aer, nu mult dar destul ..."
care era furtunul ala care te chinuia ? poate ma chinuie si pe mine aceeasi problema de aer fals ... incerc si eu tot felul de variante |
--------------------
Renault
11
86/GTX/F3NB718/1709/55/GPL BRC/AT90/STAG100
- 126.000 km Am întrebat, n-am dat cu parul.
|
|
aliynutz_84 |
![]()
Post
#56
|
![]() renault 19 Group: Members Posts: 184 Joined: 4 November 07 From: ZALAU ![]() |
Da e o idee buna topicu cu poze. Un topic cum siau facut cei de la r 9-11. Cred ca ar trebuii sa-l faca cine e mai vechi pe forum, care sunt mai veterani pe aici, parerea mea. Daca nu o sa-l fac eu ca nu mi greu sa dau un (new topic)
![]() sa va faceti poze la masini ![]() |
--------------------
renault
19
1991 benzina 1721 cm F3NL740 54 kw
- SJ 65 ALY
|
|
renault19tse |
![]()
Post
#57
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.318 Joined: 8 April 07 ![]() |
@aleks
furtunul aceal este unul destul de subtire si scurt in spatele corpului injectiei, acolo unde e pus motorasul de relanti. Ce sa zic diamentru exterior 1 cm, lung de 5-6 cm. ma voi uita pe lumina si-ti spun apoi unde este. Daca poti face o poza in spatele corpului injectiei catre partea de jos ti-l marchez eu pe poza. |
--------------------
Renault
19&21
19TXE,1916V,19Cabrio16V,21Baccara Colectionar si restaurator de Renault19 si Renault21
|
|
dani20072008 |
![]()
Post
#58
|
Membru incepator Group: Members Posts: 85 Joined: 10 November 07 From: medias-sibiu ![]() |
am o problema cu roata dreapta fata...cand trec pe denivelari troncane dar face chiar urat ceva de genu pocpoc, de la ce ar putea fi sau cand trebuie sa urc cu roata pe bordura la cea mai mica denivelare
![]() |
--------------------
ex: renault
19
coupe
|
|
renotgo |
![]()
Post
#59
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 959 Joined: 10 September 07 From: Onesti ![]() |
Pivot !
![]() |
--------------------
Laguna 3
Inițiale Paris 2.0 DCI
. 2008
|
|
dani20072008 |
![]()
Post
#60
|
Membru incepator Group: Members Posts: 85 Joined: 10 November 07 From: medias-sibiu ![]() |
care stiti cam care ar fi pretul daca sunt pivoti
![]() |
--------------------
ex: renault
19
coupe
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
|
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 26th April 2025 - 10:54 |