Turbina Laguna II, probleme, recomandari
![]() ![]() ![]() |
Turbina Laguna II, probleme, recomandari
el diablo |
![]()
Post
#61
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 14 Joined: 2 March 09 ![]() |
|
||
--------------------
renault
laguna 2
2002
|
|||
kamikaze69 |
![]()
Post
#62
|
![]() Membru Group: Members Posts: 121 Joined: 5 October 08 From: Targu Mures ![]() |
ai facut-o la turbo serv pe pavilioane nu??
|
--------------------
Laguna 2
DINAMYQUE
2001
- MS10GLI Megane 2 - 1.5 dci 80cp
|
|
el diablo |
![]()
Post
#63
|
Membru incepator Group: Members Posts: 14 Joined: 2 March 09 ![]() |
da.
|
--------------------
renault
laguna 2
2002
|
|
ionutz_vly |
![]()
Post
#64
|
Membru autentic Group: Members Posts: 443 Joined: 4 June 08 ![]() |
Am avut si eu intercoolerul spart(6faguri 3 jos si 3 sus)dar nu l-am mai putut lipi
![]() Dar am luat altul si am rezolvat problema ![]() |
--------------------
renault
laguna 2
2003
- bz_80_vly
|
|
byby |
![]()
Post
#65
|
Membru autentic Group: Members Posts: 489 Joined: 29 July 07 From: IASI ![]() |
kamikaze- poti sa ne spui de ce trebuie curatata baia de ulei? Caci eu unul nu vad nici o legatura? daca vorbim de intecooler si tubulatura , atunci e OK , dar sa dai baia de ulei jos pentru asta mi se pare ca spui o aberatie. Cu ce e contaminat uleiul? Din ce stiu eu pistonul e uns de jos in sus iar in cazul in care se ciobesc paletii turbinei acestia pot ajunge in intercooler, in admisie, in piston, dar in nici un caz in ulei (nu au cum sa treaca )Cel mult poti sa schimbi uleiul si filtrul daca asta te face sa te simti mai bine.
This post has been edited by byby: 5 Mar 2009, 22:06 |
--------------------
Renault
Laguna
2003 1,9 dci Privilege
|
|
kamikaze69 |
![]()
Post
#66
|
![]() Membru Group: Members Posts: 121 Joined: 5 October 08 From: Targu Mures ![]() |
tinand cont ca am avut probleme cu turbina am curatat tubulatura tot cum ai zis si u am montat turbina si am pornit masina am mersc cu 3 zile sa dus turbina din nou, am duso inapoi la brasov la diagnosticare sa evindentia a fii impuritati in ulei din cauza ca baia de ulei nu a fost curatata asa a zis maestrul turbo,na am ajuns akasa am spalat tot inclusiv baia de ulei merge pana in ziua de azi in cazul in care sa dus turbo dupa ce e montat e recomandat schimbul de ulei si filtru
nu montez de ieri turbine sau vad masini, oricum mi s-a parut si mie aberant ce mi-ai zis de la barsov o sa vezi el diablo o sa vezi ce garantie iti acorda ![]() This post has been edited by kamikaze69: 5 Mar 2009, 23:40 |
--------------------
Laguna 2
DINAMYQUE
2001
- MS10GLI Megane 2 - 1.5 dci 80cp
|
|
rmg |
![]()
Post
#67
|
Membru autentic Group: Members Posts: 512 Joined: 5 April 04 From: Bucuresti ![]() |
Maestrul turbo e vrajitor!
![]() |
--------------------
Renault
Laguna II 1.9dCI break
2002 Initiale Ex: Renault Laguna 2002, 1.9dci Dynamique
Este mai bine sa taci si sa dai impresia ca esti prost decat sa vorbesti si sa inlaturi orice dubiu! |
|
andu911 |
![]()
Post
#68
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.164 Joined: 18 February 05 From: Bucuresti - Berceni ![]() |
kamikaze eu nu prea am inteles... ori s-a dus turbina, ori nu s-a dus ? ce motor ai ? de cati cp ?
|
--------------------
-
-
-
|
|
el diablo |
![]()
Post
#69
|
Membru incepator Group: Members Posts: 14 Joined: 2 March 09 ![]() |
nu inteleg ce vrei sa spui despre garantie.am primit-o ieri (turbina) cu toate actele,respectiv factura si garantie 6 luni.nu vad care ar fi problema?
|
--------------------
renault
laguna 2
2002
|
|
kamikaze69 |
![]()
Post
#70
|
![]() Membru Group: Members Posts: 121 Joined: 5 October 08 From: Targu Mures ![]() |
inca o data eu am o laguna cu mai multi km la bord si s-a dus turbina am demonta-to jos si am duso la brasov, unde au reconditiona-to, inainte sa o pun sus am spalat toata tubulatura, intercooler, vana egr tot de ulei ca o luase pe ulei pana aici e totul normal am pus turbina reconditionata sus am umblat cu masina o saptamana turbina a inceput sa faca un zgomot ciudat am demontat-o din nou si am constat ca era dusa am duso inapoi la brasov unde am avut uimirea sa aud ca trebuia sa platesc din nou reconditionat-o deoarece nu am spalat baia de ulei si au fost impuritati in ulei lucru care nu mi s-a parut prea in regula deoarece am schimbat uleiul filtrele tot inainte de montaj, cei de la brasov mentionand ca ei acorda pe 2 surube din turbo garantie sau lucruri banale din el
![]() motorul meu e unul 1.9 dci 120 cp, am avut probleme la un citroen C5 tot asa sa se duca turbina de mai multe ori This post has been edited by kamikaze69: 6 Mar 2009, 14:15 |
--------------------
Laguna 2
DINAMYQUE
2001
- MS10GLI Megane 2 - 1.5 dci 80cp
|
|
rmg |
![]()
Post
#71
|
Membru autentic Group: Members Posts: 512 Joined: 5 April 04 From: Bucuresti ![]() |
Asta e fratilor, daca vreti sa faceti economie la combustibil, mergand cu masina la 1500 de ture!! Schimbati turbine.
Oricum, explicatia aluia cu baia de ulei nu tine, oricum ai da-o. Au reconditionat prost o turbina si asta e. Ce impuritati sa treaca de la turbina in intercooler, apoi in capul cilindrului si dupa aia in baia de ulei? Cum ar putea ajunge in baie? Singura explicatie pe care as intelege-o, dar nu are legatura cu stricatul turbinei, e ca exista deja mizerie adunata pe fundul baii de ulei iar mizeria de acolo ar putea fi trasa pe canalul de ungere al turbinei. |
--------------------
Renault
Laguna II 1.9dCI break
2002 Initiale Ex: Renault Laguna 2002, 1.9dci Dynamique
Este mai bine sa taci si sa dai impresia ca esti prost decat sa vorbesti si sa inlaturi orice dubiu! |
|
byby |
![]()
Post
#72
|
Membru autentic Group: Members Posts: 489 Joined: 29 July 07 From: IASI ![]() |
Asta mai merge cu mizerie deja existenta in baia de ulei. Sau in momentul cand a fost montata turbina nu a verificat daca ajunge ulei la ea pentru racire.
se ajunge la asa ceva in momentul in care se foloseste un ulei slab, cu intervale lungi de service, exploatare in regim de oras mai mult timp, mersul subturat, etc. Daca cineva ar citi si ce spune Dyalogis inainte de a se apuca la montat turbine, atunci sgur nu ar apare astfel de probleme. Dar cum mecanicii mioritici cred ca le stiu ei pe toate si nu mai e nevoie de cartea de reparatii a producatorului, se ajunge la ceea ce ai povestit mai sus. Dyalogis specifica faptul ca trebuie a se verifica debitul de ulei care vine spre turbina inainte de a monta definitiv noua turbina. Deasemeni daca nu ma insel se dreneaza ceva ulei pe la returul turbinei in momentul in care se porneste pentru prima data motorul cu turbina noua, pentru a fi siguri ca are ungere. Nu cred ca a fost o greseala de reconditionare, ci mai mult ca sigur una de montaj, turbina ta nu a avut ungere si de aia a crapat intr-o saptamana. |
--------------------
Renault
Laguna
2003 1,9 dci Privilege
|
|
matrix67b |
![]()
Post
#73
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 428 Joined: 26 August 06 From: Targu-Jiu ![]() |
Conducta de retur ulei de la turbina are diametrul destul de mare ( cca 12mm) si pe aici ar putea trece fragmente de segmente de etansare , pilitura de lagar ,etc si sa ajunga in baia de ulei. Dar mi-e greu sa cred ca acele fragmente ar putea trece prin sita de la sorbul de ulei si mai ales prin filtrul de ulei. Si de ce nu a afectat si restul motorului ?
Offtopic: sa ma ierte colegul din Targu-Mures dar daca se pricepe la mecanica asa cum se pricepe la limba romana atunci.... |
--------------------
Renault
Laguna 2 / Privilege
2003 1,9dci /120cp
|
|
kamikaze69 |
![]()
Post
#74
|
![]() Membru Group: Members Posts: 121 Joined: 5 October 08 From: Targu Mures ![]() |
ma descurc mai greu cu calculatorul scuze daca am greseli in limbaj, mecanic mare nu sunt doar sunt in drum spre a invata lucrez la un service mic
6 Mar 2009, 19:13: byby ungere a avut deoarece a desfacut-o in fata mea si axul turbinei nu era rupt ci doar zagariat axul su rupta o pala, si explicatia cu baia de ulei nu am inventato eu asa mi s-a zis de la brasov si nu cred ca ai ce gresi in montajul unei turbine da se amorseaza cu ulei turbina ai dreptate se verifica presiunea de aer etc.. This post has been edited by kamikaze69: 6 Mar 2009, 19:13 |
--------------------
Laguna 2
DINAMYQUE
2001
- MS10GLI Megane 2 - 1.5 dci 80cp
|
|
batranu |
![]()
Post
#75
|
Membru incepator Group: Members Posts: 2 Joined: 9 September 09 ![]() |
mi sa dus si mie turbina si am o intrebare pentru cunoscatori
mi s-ar potrivi o turbina de pe un renault din 2006 in conditiile in care masina mea e din 2002 ambele avand aceleasi caracteristici |
--------------------
renault
laguna
2002
|
|
byby |
![]()
Post
#76
|
Membru autentic Group: Members Posts: 489 Joined: 29 July 07 From: IASI ![]() |
Daca ai postat aici de ce era nevoie sa mai deschizi inca un topic? Este musai sa se polueze forumul cu mii si mi de topicuri cu acelasi subiect?
De ce nu cititi regulamentul si invatati sa postati corect? |
--------------------
Renault
Laguna
2003 1,9 dci Privilege
|
|
andu911 |
![]()
Post
#77
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.164 Joined: 18 February 05 From: Bucuresti - Berceni ![]() |
intrebare... am verificat jocul la turbina mea cu geometrie fixa
joc radial insesizabil, foarte mic... in schimb are un joc axial sesizabil in manualul de la Renault zice ca jocul axial nu trebuie sa depaseasca 2mm... mi se pare enorm comparativ cu valorile de la alte turbine, pe care le-am gasit pe net... |
--------------------
-
-
-
|
|
cj98czh |
![]()
Post
#78
|
![]() Membru de la Cluj ... Group: Moderatori Posts: 23.316 Joined: 27 March 06 From: Cluj-Napoca ![]() |
Manualul spune si ca este normal un consum de ulei de 1000 ml la 1000 km nu???
|
--------------------
Mazda 3
Zoom-Zoom
2018
|
|
andu911 |
![]()
Post
#79
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.164 Joined: 18 February 05 From: Bucuresti - Berceni ![]() |
pai da, dar pe ala radial il da ca n-are voie sa fie mai mare de 25 microni...
nu mai inteleg manualele astea... zici ca-s povestiri nemuritoare... This post has been edited by andu911: 12 Oct 2009, 10:02 |
--------------------
-
-
-
|
|
matrix67b |
![]()
Post
#80
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 428 Joined: 26 August 06 From: Targu-Jiu ![]() |
Andu, uite aici cam ce inseamna un joc axial de cca 2mm. Eu zic sa te pregatesti de reconditionare/inlocuire.
http://www.reno.ro/s-a-dus-turbina-page-8-t64923-s210.html |
--------------------
Renault
Laguna 2 / Privilege
2003 1,9dci /120cp
|
|
andu911 |
![]()
Post
#81
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.164 Joined: 18 February 05 From: Bucuresti - Berceni ![]() |
In 10.000km mi-a consumat 2 liniute de pe joja...
Hai ca am gasit care era smecheria... valorile gasite de mine pe net sunt pentru turbine cu rulmenti.... Dar turbinele de pe masinile noastre sunt cu bucsi din bronz, ceea ce inseamna ca din start au un joc axial si un joc radial mai mare... Deci acum am inteles de ce manualul dat maxim 2mm... http://autospeed.com/cms/title_Turbo-Beari...86/article.html This post has been edited by andu911: 12 Oct 2009, 22:13 |
--------------------
-
-
-
|
|
Luko13 |
![]()
Post
#82
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 365 Joined: 21 August 08 ![]() |
Bei oameni buni cum se poate verifica intercoolerul si turbina daca are uzura?Pana acum Doamne ajuta!!! ca nu am avut probleme dar din cate am vazut pe aici ati bagat frica in mine!!!
![]() |
--------------------
Renault
Laguna3
2008/Estate/Initiale Paris
|
|
cata_lag2.2 |
![]()
Post
#83
|
![]() Membru Group: Members Posts: 530 Joined: 5 August 09 From: Timisoara ![]() |
Salut
Am mai postat pe un alt topic, insa vad ca aici discutia este mai activa. Am sesizat un zgomot de aproximativ o saptamana care seamana cu un carait ca atunci cand atinge fier pe fier si se aude numai la decelerare (pe loc, in mers nu il aud - poate din cauza motorului). Am verificat jocul axului turbinei scotand tubulatura ce vine de la filtrul de aer; am tras de ax in plan longitudinal si transversal, insa nu are joc deloc; am inteles ca trebuie/este bun un joc de 1 mm (poate nu am inteles bine). Am verificat palele turbinei (pe admisie) si se miscau usor fara a da senzatia ca ating pe undeva. Cand am desfacut tubulatura am observat urme de ulei atat pe partea decliva a corpului turbinei cat si pe tubulatura si pe furtunul care vine de la epurator. Mentionez ca pana sa aud acest zgomot, dupa ce opream motorul mai auzeam rotatia turbinei inca vreo cateva secunde (4-5 sec). Acum nu se mai aude sau se opreste mai repede. In 10.000 km mi-a scazut nivelul la ulei 1,5-2 liniute de pe joja. Fum nu scoate absolut deloc (masina are FAP), rulajul masinii este acum de 102.000 km (cel mai probabil reali) Am facut test clip acum aprox 2 saptamani, nici o eroare, presiunea la turbina pe loc la 3000 rpm este 1,3 (cum am spus si mai sus); atunci nu avea acest zgomot. De unde sa vina oare? |
--------------------
Renault
Laguna 2 Carminat, 1.9 dCI FAP, 110 CP,
2007
|
|
matrix67b |
![]()
Post
#84
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 428 Joined: 26 August 06 From: Targu-Jiu ![]() |
Cata, turbina ta nu are nimic. Stai linistit , consumul ala de ulei este absolut normal.Zgomotul pe care-l auzeai la oprire, provine de la ventilatorul radiatorului. Cand merge clima, merge si el. Caraitul acela cred ca provine de la la suportii motorului si in special de la cel inferior.
|
--------------------
Renault
Laguna 2 / Privilege
2003 1,9dci /120cp
|
|
Dan73 |
![]()
Post
#85
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.427 Joined: 4 July 07 ![]() |
Da...acum ca a venit frigul nu mai porneste compresorul si nici ventilatorul
![]() |
--------------------
Citroen
C5 III
2.0 HDI, Exclusive, 140 cp
|
|
cata_lag2.2 |
![]()
Post
#86
|
![]() Membru Group: Members Posts: 530 Joined: 5 August 09 From: Timisoara ![]() |
Partea mai interesanta este ca a mai fost o perioada cand am mai auzit acest zgomot, dupa care a disparut si acum a reaparut. In ce priveste mersul motorului nu am sesizat nicio schimbare ceea ce ma face sa cred ca nu este o problema majora.
Turatia descrescatoare la oprirea motorului pe care am descris-o mai sus vine de la turbina, nu de la compresor sau ventilator si mi se pare normala data de inertie. Mai "sapam". |
--------------------
Renault
Laguna 2 Carminat, 1.9 dCI FAP, 110 CP,
2007
|
|
cj98czh |
![]()
Post
#87
|
![]() Membru de la Cluj ... Group: Moderatori Posts: 23.316 Joined: 27 March 06 From: Cluj-Napoca ![]() |
QUOTE(cata_lag2.2 @ 15 Oct 2009, 11:33) Turatia descrescatoare la oprirea motorului pe care am descris-o mai sus vine de la turbina, nu de la compresor sau ventilator si mi se pare normala data de inertie. Mai "sapam". Nu ai cum sa auzi turbina la oprirea motorului.... nici daca esti cu urechea langa ea.... deci mai sapa... explicatia data de colegii de mai sus mi se pare cea mai plauzibila..... |
--------------------
Mazda 3
Zoom-Zoom
2018
|
|
cata_lag2.2 |
![]()
Post
#88
|
![]() Membru Group: Members Posts: 530 Joined: 5 August 09 From: Timisoara ![]() |
Confirm parerea lui cj98czh; intr-adevar acea turatie descrescatoare vine de la ventilator si nu de la turbina. Mea culpa
![]() |
--------------------
Renault
Laguna 2 Carminat, 1.9 dCI FAP, 110 CP,
2007
|
|
cata_lag2.2 |
![]()
Post
#89
|
![]() Membru Group: Members Posts: 530 Joined: 5 August 09 From: Timisoara ![]() |
La secundele 21 si 27 sunt 2 erori de la microfon.
Ma refer la zgomotul din decelerare ce seamana cu a trage/a sufla aer (fals). |
--------------------
Renault
Laguna 2 Carminat, 1.9 dCI FAP, 110 CP,
2007
|
|
Dan73 |
![]()
Post
#90
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.427 Joined: 4 July 07 ![]() |
Cam asa face si la mine. Ma pregatesc sufleteste si financiar de reconditionare. Am sa mai verific inca o data jocul si racordurile de la turbina..sa exclud altceva.
This post has been edited by Dan73: 7 Nov 2009, 16:39 |
--------------------
Citroen
C5 III
2.0 HDI, Exclusive, 140 cp
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 25th April 2025 - 15:49 |