rezistenta portocalie in bord si pierdere putere, ce poate fi?
![]() ![]() ![]() |
rezistenta portocalie in bord si pierdere putere, ce poate fi?
dorulik |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 92 Joined: 22 September 07 ![]() |
|
||
--------------------
renault
laguna 2
2002 1,9 dci privilege 140 hp
- vn 05 adz DORULIK
|
|||
andu911 |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.164 Joined: 18 February 05 From: Bucuresti - Berceni ![]() |
Scoate mufa de la debitmetru si vezi daca merge bine
Daca nu e de acolo, scoate mufa de la EGR. Daca nu e nici de acolo...du-te la test. |
--------------------
-
-
-
|
|
Dan73 |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.427 Joined: 4 July 07 ![]() |
Nu are nici o treaba motorina. La mine, in mod destul de clar, a fost vorba de un contact electric de pe la EGR-ul asta care a cedat. Prima oara a aparut acelasi mesaj (einspritzung defekt) dupa ce masina a mers cu peste 200 km/h pe autostrada , in probe, scurt si si-a revenit...apoi a reaparut de cateva ori, tot scurt si beleaua cea mare s-a produs a doua zi dupa ce am mers la fel cu vreo 210...a aparut mesajul si nu a mai disparut. Nu mai tragea deloc...un cosmar. Citeste topicurile de mai jos si mai cauta ca mai sunt. Daca e ca la mine, nu e grav, stai linistit, numai ca trebuie sa gasesti la service un baiat priceput care sa stie unde sa se uite.
http://www.reno.ro/Acelasi-EGR-cu-alta-palarie-t82582.html http://www.reno.ro/electrovana-regulatoare-t79891.html This post has been edited by dan73205: 28 Sep 2007, 23:03 Attached thumbnail(s) EGR.jpg ( Size: 386.16k ) Number of downloads: 7507 |
--------------------
Citroen
C5 III
2.0 HDI, Exclusive, 140 cp
|
|
dorulik |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 92 Joined: 22 September 07 ![]() |
IMG020.JPG ( Size: 36.88k )
Number of downloads: 9254
IMG021.JPG ( Size: 43.78k ) Number of downloads: 8928 s-a rezolvat ![]() era o mufa banala scoasa si-am mai fost si la tester, dar intre timp, cand era nenea sa aduca laptopul, am vazut mufa respectiva cum atarna. si aia era problema (cica ar fi un senzor-eu nu stiu). 25 pe schema lu' DAN 7305 multumesc oricum pentru sfaturi. sper ca problema mea sa ajute si pe altii. pe cat eram de nervos aseara pe-atat de mult o iubesc acum ![]() |
--------------------
renault
laguna 2
2002 1,9 dci privilege 140 hp
- vn 05 adz DORULIK
|
|
Dan73 |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.427 Joined: 4 July 07 ![]() |
Acela e senzorul de presiune supraalimentare. Uite inca un topic, cred eu, util:
http://www.reno.ro/Si-la-voi-are-joc-t86696.html |
--------------------
Citroen
C5 III
2.0 HDI, Exclusive, 140 cp
|
|
dorulik |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 92 Joined: 22 September 07 ![]() |
imi aparea mesajul de eroare in bord (rezistenta respectiva) pe la 90km/h si masina nu mai voia sa accelereze de loc (apasam acceleratia la maxim, bagam treapta inferioara sa creez un soc dar, .... nimic). eroarea din bord imi disparea daca opream masina si o porneam din nou. plecam de pe loc, acceleram (am incercat sa merg si cu turatii mai mari si mai mici dar, aceeasi finalitate) la 90 km/h aceeasi problema.
la service si mie imi apare EGR defect, dar imi apare de 1 an, de cand am luat masina, si nu am probleme merge normal-nu-mi apare nicio eroare si nu pierde din putere. daca mai ai nevoie de informatii si te pot ajuta spune........ |
--------------------
renault
laguna 2
2002 1,9 dci privilege 140 hp
- vn 05 adz DORULIK
|
|
Dan73 |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.427 Joined: 4 July 07 ![]() |
Nu stiu ce lagatura poate avea aparitia mesajului de eroare cu o anumita cifra de pe vitezometru. Mai degraba cu regimul de turatie al motorului, pt ca acelasi turatii poti sa le ai la diverse viteze. La mine nu am putut trage o concluzie. Acelasi mesaj aparea in diverse situatii si in momentul ala nu mai tragea. Foarte greu am ajuns pana pe la 110 km/h.
|
--------------------
Citroen
C5 III
2.0 HDI, Exclusive, 140 cp
|
|
andu911 |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.164 Joined: 18 February 05 From: Bucuresti - Berceni ![]() |
am scris mai sus, scoate mufa de la debitmetru si verfica cu ea scoasa. Acelasi lucru si la EGR
|
--------------------
-
-
-
|
|
dorulik |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 92 Joined: 22 September 07 ![]() |
nici eu nu stiu ce legatura avea mesajul de eroare cu o anumita viteza.
de aceea am incercat sa merg si cu turatii mai mari 3000-3500 si cu turatii mai mici 2000-2300. dar rezultatul era acelasi cam pe la aceeasi viteza 90 km/h. deci......... si mie mi s-ar fi parut normal sa apara la o anumita turatie nu la o anumita viteza dar.......... asta e bine ca s-a rezolvat |
--------------------
renault
laguna 2
2002 1,9 dci privilege 140 hp
- vn 05 adz DORULIK
|
|
Smaverick |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 6 Joined: 24 April 07 ![]() |
Am avut problema asta si eu dar s-a rezolvat! Din cauza motorinei proaste si a mersului batraneste se depune pe galeria de evacuare reziduurile nearse de motorina! Mergi sa o curete si dupa incearca un stil de condus mai agresiv! La mine cand cumparasem masina nu mai fusese scoasa din oras de 1 an
![]() |
--------------------
Renault
LagunaII
2002 l1.9dci/120cp pack expresion
|
|
Dan73 |
![]()
Post
#11
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.427 Joined: 4 July 07 ![]() |
@smaverick Si iti apartea genul ala de mesaj pe diplay-ul de la bord, injectie defecta....ma rog in germana einspritzung defekt sau injection fail?
|
--------------------
Citroen
C5 III
2.0 HDI, Exclusive, 140 cp
|
|
zero13ro |
![]()
Post
#12
|
Membru Group: Members Posts: 145 Joined: 12 August 07 ![]() |
la mine alta treaba
am ridicat capota in timp ce mergea masina si aud in zgomot in partea de sus stanga pe schema lui dan nr 24 bazaia chestia aia incontinuu .....am scos mufa am bagat-o la loc si mi-a aparut martorul pe bord cu siguranta portocalie. am fost la tester la nu la reno la bosh service sau ceva de genu mi-a elimitan eraorea dar problema e ca de la un timp in viteza 2 daca tin constant 2100 sau peste 2000rotatii masina sacadeaza nu foarte tare dar nici lin nu merge. pe testerul lor nu ii apareau injectoarele si nu a putut sa verifice. vreo idee cineva? |
--------------------
Renault
Laguna II
1.9 dCI Autentique
|
|
boozywoozy |
![]()
Post
#13
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 595 Joined: 18 August 06 From: galati ![]() |
zero13ro la tine e alta problema.Mai mult ca sigur e legat de ceva imbacsit.Verifica EGR-ul precum si galeria de admisie aer,zona de deasupra lui,verifica si curata bine si canalele cu care comunica EGR cu admisia.Problema asta o am si eu iar luni voi da toata admisia jos sa o curat ptr ca e infundata mai mult ca sigur tinand cont ca am scos zilele trecute numai cat am putut introduce o surubelnita,o caruta de calamina si mizerie.Aveam acele canale de comunicare despre care iti vorbeam infundate.Din punctul meu de vedere in functie de cata mazga gasesc pe EGR as curata si admisia.
Succes!! |
--------------------
ex renault
laguna 2
2002 1.9 dci dynamique
- gl 41 nyk
|
|
zero13ro |
![]()
Post
#14
|
Membru Group: Members Posts: 145 Joined: 12 August 07 ![]() |
luni am programare la service legat de problema asta... m-am gandit si eu ca daca tot se sacadeaza masina e ceva infundat ....este posibil sa fie un injector dus? sau despre ce vorbeam mai sus pe harta lui dan nr 24 bazaie ...chiar ca de ce bazaie ? i-am scos mufa si nu mai face pt moment
|
--------------------
Renault
Laguna II
1.9 dCI Autentique
|
|
Dan73 |
![]()
Post
#15
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.427 Joined: 4 July 07 ![]() |
QUOTE(zero13ro @ 6 Oct 2007, 17:05) la mine alta treaba am ridicat capota in timp ce mergea masina si aud in zgomot in partea de sus stanga pe schema lui dan nr 24 bazaia chestia aia incontinuu ..... Acela este TRS-ul, adica o electrovalva ce regleaza presiunea in turbina (mentine un optim la presiunea gazelor). Fiind o piesa electrica e normal sa nu mai bazaie daca i-ai scos mufa insa daca ai mers cu ea scoasa probabil te-a avertizat la bord. Uite si un topic mai vechicu titlul aproape identic cu acesta: http://www.reno.ro/bec-aprins-in-bord-pier...t51167-s30.html This post has been edited by dan73205: 6 Oct 2007, 21:11 |
--------------------
Citroen
C5 III
2.0 HDI, Exclusive, 140 cp
|
|
zero13ro |
![]()
Post
#16
|
Membru Group: Members Posts: 145 Joined: 12 August 07 ![]() |
pai sa explic mai bine....am scos mufa si am bagat-o inapoi si atunci nu mai facea...azi am verificat iara si nu se mai aude nimic intrebarea mea era urmatoarea ....daca este normal sa bazaie chestia aia....si daca a mai patit cineva chestia cu mersul un pic sacadal al masinii la o turatie anume la mine peste 3000rpm
vreau sa aud mai multe pareri daca a mai patit cineva... mersi |
--------------------
Renault
Laguna II
1.9 dCI Autentique
|
|
rmg |
![]()
Post
#17
|
Membru autentic Group: Members Posts: 512 Joined: 5 April 04 From: Bucuresti ![]() |
De TRS am mai povestit, eu l-am schimbat la un moment pe al meu crezand ca e ceva de acolo. De fapt era de la un furtun sarit din el. Pe cel vechi insa l-am desfacut si in el nu gasesti decat o tablita rotunda cu niste orificii. Cum nu e nici un arc care sa tina tensionata acea tablita prin care circula aerul (vacuum) probabil ca intra in vibratii. Dar asa face de nou, deci nu trebuie sa te alarmezi daca il auzi bazaind.
|
--------------------
Renault
Laguna II 1.9dCI break
2002 Initiale Ex: Renault Laguna 2002, 1.9dci Dynamique
Este mai bine sa taci si sa dai impresia ca esti prost decat sa vorbesti si sa inlaturi orice dubiu! |
|
zero13ro |
![]()
Post
#18
|
Membru Group: Members Posts: 145 Joined: 12 August 07 ![]() |
boozywoozy sa imi zici dupa ce cureti luni cum ai zis daca s-a rezolvat problema....luni ma ocup si eu si te anunte
mersi |
--------------------
Renault
Laguna II
1.9 dCI Autentique
|
|
dorulik |
![]()
Post
#19
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 92 Joined: 22 September 07 ![]() |
pt. dan:
da imi aparea mesajul deeroare al injectoarelor in bord"EINSPRITZUNG DEFEKT" sau "INJECTION FAILED" |
--------------------
renault
laguna 2
2002 1,9 dci privilege 140 hp
- vn 05 adz DORULIK
|
|
Dan73 |
![]()
Post
#20
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.427 Joined: 4 July 07 ![]() |
@zero13ro....Punand cap la cap ce am mai citit pe aici si cu ce mi-au zis baietii aia din service cred ca si la ce am patit eu suspectul pricipal ramane acel contact electric care se defecteaza la senzorul de presiune supraalimentare din cauza vibratiilor de acolo. Si la mine, concomitent cu mesajul si vocea aia misto se auzea (stand in masina) un zgomot in partea dreapta. si masina nu mai tragea. Aici la Mach 1 mi-au spus ca era un fir dezlipit...Atunci nu am stat sa desfac firul in patru si nici la multe discutii in service....nevasta-mea trebuia sa nasca....si am zis bine ca sa rezolvat.
This post has been edited by dan73205: 8 Oct 2007, 19:39 |
--------------------
Citroen
C5 III
2.0 HDI, Exclusive, 140 cp
|
|
zero13ro |
![]()
Post
#21
|
Membru Group: Members Posts: 145 Joined: 12 August 07 ![]() |
foarte posibil eu am rezolvat cu ala daor ce l-am scos la curatat cu spray la contacte acu nici nu mai vibreaza nici nu mai bazaie
![]() |
--------------------
Renault
Laguna II
1.9 dCI Autentique
|
|
boozywoozy |
![]()
Post
#22
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 595 Joined: 18 August 06 From: galati ![]() |
Am rezolvat-o si eu cu problema.Desfacut admisia si curatat bine de tot.Ca un sfat va pot spune ca e bine ca de fiecare data cand se curata EGR-ul sa se curete si canalele de comunicare intre el si admisie.Sunt 2,unul in fata si altul mai in spate.Mare atentie la cel din spate,se curata tare greu si e cel mai imbacsit...
|
--------------------
ex renault
laguna 2
2002 1.9 dci dynamique
- gl 41 nyk
|
|
iulyy |
![]()
Post
#23
|
![]() Membru Group: Members Posts: 180 Joined: 20 May 07 ![]() |
salut. am si eu problema asta.. cu rezistenta portocalie in bord si pierdere de putere. Cand pornesc motorul totul e ok dar in 2-3 km se aprinde dracovenia aia de bec si pierd putere, motorul nu mai trece ce 2000 de ture. Daca opresc morotul si pornesc iara totul revine la normal pentru scurt timp si apoi iar becu. Am mers si cu el aprins si am avut surpriza sa se stinga si sa ii revina puterea dar dupa o perioada iar becu asta nenorocit.
Prima oara am suspectat filtru de motorina, l-am schimbat dar fara rezultat, apoi m-am gandit la EGR si am scos mufa de la el desi nu are decat 5000Km. Tot fara rezultat. Am verificat si circuitele electrice si par a fi OK. NU stiu ce sa mai fac. Nici nu vreau sa ma gandesc ca e turbina. Fum nu prea scoate si nici ulei nu mananca. Am 3000Km de cand am schimbat uleiul si nu a scajut nici pe calc nici pe joja. In schimb am obserbat ceva ulei sau ce o fi in zona dumpperului (cred ca asa ii zice). Cer AJUTOR celor care au avut aceasta problema si au rezolvato. .... si mai am niste intrebari: 1. Cum pot verifica daca senzorul de presiune pt turbo functioneaza? (mufa si firele sunt ok ca le-am facut in vara) 2. Cum pot verifica daca TRS-ul daca e ok? 3. Problema mea poate fi si de la petentiometrul de acceleratie? 4. Am citit pe aici pe undeva ca ar trebuiverificat si debitmetru. Dar care e ala si pot sa pornesc masina cu mufa scoasa de la el? 5. Stie cineva un service bun in Ramnicu Valcea? ![]() Sper ca nu v-am plictisit cu povestea mea si sper sa ma ajutati. Merci. |
--------------------
renault
laguna II
2001 1.9dci
- vl.12.ssp
|
|
iulyy |
![]()
Post
#24
|
![]() Membru Group: Members Posts: 180 Joined: 20 May 07 ![]() |
hmmm... chiar nimeni nu ma poate ajuta?
|
--------------------
renault
laguna II
2001 1.9dci
- vl.12.ssp
|
|
renaultforever |
![]()
Post
#25
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 219 Joined: 3 November 07 From: IASI ![]() |
exact aceleasi simptome le avea si masina mea acum 6 luni.era senzorul de presiune cu 2 fire rupte.le-am lipit cu grija,am legat bine senzorul(ca de la vibratii s-au rupt firele) si de atunci adio rezistenta portocalie in bord. te sfatuiesc sa te mai uiti odata la acel senzor. bafta..
|
--------------------
nissan
qashqai
1.6 dci x-tronic J11 2018
|
|
lee-gb |
![]()
Post
#26
|
Membru incepator Group: Members Posts: 1 Joined: 7 December 07 ![]() |
Va salut ! Laguna mea pierde putere..
![]() ![]() Va multumesc ptr eventualele info ( sfaturi) |
--------------------
renault
laguna
2001 dci
|
|
ipiq |
![]()
Post
#27
|
![]() The transporter Group: Members Posts: 1.924 Joined: 17 December 06 From: RO ![]() |
Buna
Ieri am fost pana la Arieseni la ski... pe drum la 90 km/h (cum se zicea mai sus) se aprinde chestia aia portocalie... Masina mergea constant 90km/h (ca asa tineam eu piciorul pe accel). Citisem mai demult topicul asta si am incercat sa o "apas" sa vad ce se intampla, si intradevar nu mai urca viteza. Am zis: "las' ca ii trece" si cand ajung inapoi acasa ma uit sa vad ce are... Dar e mai nasol decat credeam... la intoacere sa depasesc tir ...90 km/h ...depaseste-l daca poti... Nu are nimica daca scot mufele alea? Le scot, dau o tura sa vad daca se mai aprinde si le pun inapoi... PS: nu am comp de bord => nici un "injection fail" ,nimic ![]() Ultima intrebare: EGR-ul ala... ce face el exact? Multumesc. |
--------------------
ex Renault Laguna
2
1.9dci Opel Insignia + Mercedes Vito + Audi A4
4x Peugeot Boxer 2010,2011,2011,2014 Cine nu face fata... face spate!!! |
|
Dan73 |
![]()
Post
#28
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.427 Joined: 4 July 07 ![]() |
Pe scurt: reintroduce o parte din gazele de ardere in motor scopul fiind scaderea temperaturii si ingreunarea formarii unor compusi nocivi (de sulf, cred).
|
--------------------
Citroen
C5 III
2.0 HDI, Exclusive, 140 cp
|
|
ipiq |
![]()
Post
#29
|
![]() The transporter Group: Members Posts: 1.924 Joined: 17 December 06 From: RO ![]() |
Deci daca scot mufa (adiCACOntactul electric) de la asta, in afara ca poluez mai tare nu se intampla nimic? si nu-mi mai apare chestia pe bord, si nu mai pierd putere? Pai ma duc cu el desfacut, si cand ma duc la ITP il pun sus inapoi pt 10 minute
![]() |
--------------------
ex Renault Laguna
2
1.9dci Opel Insignia + Mercedes Vito + Audi A4
4x Peugeot Boxer 2010,2011,2011,2014 Cine nu face fata... face spate!!! |
|
MARIUSSESCU |
![]()
Post
#30
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 40 Joined: 16 December 07 ![]() |
referitor la rezistenta care se aprinde in bord la 90 km pe ora de vina [cel putin la mine] a fost senzorul de presiune {captor presiune] 500 ron bucata
|
--------------------
renault
LAGUNA
1.9 dci 120 cp 2001
- b-49-wpe
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
|
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 28th April 2025 - 01:45 |