Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

electrovana regulatoare, pierdere putere

Dan73
post 4 Jul 2007, 18:25
Post #1


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.427
Joined: 4 July 07




Mi-am luat o Laguna II combi inmatriculata in decembrie 2001 in Germania de la o reprezentanta Renault lasata acolo spre vanzare (probabil in sistem buy back). Avea 91700 km, arata foarte bine, a mers foarte bine la proba. Pe drumul de intoarcere, inainte de Viena, apare pe display un mesaj: Einspritzung defekt. Deduc cu germana mea ca e vorba de probleme cu injectia. Simultan cu mesajul masina pierdea din putere considerabil. Am reusit sa iesim de pe autostrada am dat cateva telefoane fara succes si apoi sa reintram cu sansa pt ca era la vale. Problema era ca daca aveam vreun obstacol si reduceam viteza reveneam foarte greu la 100-120. Am decis sa ne taram pana in Romania si am reusit cu peripetii. La Timisoara, in service-ul Renault, imi face un test si spun baietii ca e stricata o electrovana regulatoare de suprapresiune sau supraalimentare (scuze pt ignoranta). Din cauza astia si a presiunii prea mare a sarit un furtun de unde pierderea de putere. Pune baiatul ala furtunul la loc, imi spune sa nu o trecem de 2500 ture si ne spune ca spera sa ajungem in Bucuresti asa. A doua zi, ca sa o scurtez, ajung in service la Bucuresti (nu conteaza care ca nu vreau sa fac reclama sau contrareclama) si ma ia un tip de acolo cu admonestari ca de ce mi-am luat Laguna II, ca e o foarte proasta alegere. O las acolo si primesc dupa doua ore un telefon de la ei si spun ca masina e varza si altele in gen. Acuma mie mi s-a parut mai mult o punere in tema, ceva gen "vezi ca trebuie sa iti faci veacul pe la noi si pregateste banii" Poate ca nu a fost asa si daca am gresit mea culpa, pentru ca pana sa ajung din nou la ei mi-au dat telefon si mi-au spus ca au gasit doua electrovane in loc de una, din care una stricata si problema ar fi fost un fir dezlipit si ceva modificari pe acolo. Intrebarea mea este si imi cer scuze pentru ca am scris cam mult, daca are cineva idee ce rost ar fi avut sa puna neamtu' ala electrovana buna pe langa cea stricata si sa o lase pe cea din urma acolo? Nedumerirea mea e ca din masina "varza" cu modificari facute sa nu imi apara mesaje de eroare pe display ajunge intr-o ora la o nimica toata: un fir dezlit


--------------------
Citroen C5 III 2.0 HDI, Exclusive, 140 cp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
antifizic2
post 4 Jul 2007, 19:46
Post #2


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.434
Joined: 16 June 07
From: Bucuresti- Romania




Tata, ca nou posesor de laguna trebuie sa te obisnuiesti cu urmatoarea idee: nu exista doua lagune exact la fel.
de-a lungul anilor in care s-au produs si inca se produc aceste masini, francezii au facut zeci de micii variatii, unele cu probleme la interccooler altele cu N alte probleme si solutii. poti avea ghinion si sa iei una sub din primele serii, sau sa nimeresti una cu modificarile aduse.
am vazut masini din acelasi an una cu butoanele de pe usi de la geamuri cu un tip de mufa, cealalta cu o mufa complect diferita.
un prieten de--al meu are o laguna din acelasi an cu aceasi motorizare, bieletele mele nu se potrivesc la masina lui si invers.
Dupa parerea mea problema ta ar putea fi , o editie ciudata de-a lor in care s-au hotarat sa fie siguri ai montan doua treburi, sau sa fie o reparatie la colt de servixce facuta de cineva care nu se petrece.
oricare ar fi fi bucuros ca ai trecut de problema cu bine, si cu riscul de a te dezamagi pregatestete sugfleteste pentru altele.
nu intelege gresit, nu sunt masini proaste, clar se poate mai rau, dar fara indoiala pe forumul VW, nu exista topicuri m-a lasat asta, aia sau celalta sau si mai rau topicuri de genu casa asculti muzica fara harait lipeste suportl de plastic de nu stiu pe unde, si lista continua

multa bafta in continuare


--------------------
renault LAGUNA II / 1.9 DCi 2004 - B-57-LXF
17" silverstone custom colour/ 2DIN DVD/ K&N/ EBC - greenstuff/ HID 5000k
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
flanjea
post 4 Jul 2007, 20:20
Post #3


Membru


Group: Members
Posts: 120
Joined: 30 January 07




Daca e vorba de EGR atunci afla ca multe lagune au aceasta problema printre care si a mea. Este un defect de fabricatie, electrovana asta este conceputa prost. Citeste mai multe pe forum despre EGR (da un search).


--------------------
Renault Laguna 2 2003 1.9 dci
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
rmg
post 4 Jul 2007, 20:31
Post #4


Membru autentic


Group: Members
Posts: 512
Joined: 5 April 04
From: Bucuresti




Nu-i vorba aici de EGR ci de TRS. Exact aceeasi eroare am avut-o si eu (vezi topic bujie incandescenta). Tot asa unul din furtunasele alea de intra in TRS sarise si face cum spui tu + fum negru la greu. Pt ca nu tragea, o acceleram si arunca multa motorina afara.
Acel solenoid nu are decat o mufa cu 3 fire si 2 furtune pt vacuum. Eu l-am schimbat degeaba, daca desfaci un TRS constati ca nu are ce sa se strice, cel mult sa se imbacseasca cu mizerie (asa ca aviz amatorilor, nu suflati cu spray gen WD40 acolo ca aduca praf si mizerie).
Eu zic sa nu-ti mai faci atatea probleme. Bucura-te de masina si sa te vedem cat mai rar pe forum la sectiunea "probleme".


--------------------
Renault Laguna II 1.9dCI break 2002 Initiale
Ex: Renault Laguna 2002, 1.9dci Dynamique
Este mai bine sa taci si sa dai impresia ca esti prost decat sa vorbesti si sa inlaturi orice dubiu!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Dan73
post 4 Jul 2007, 21:07
Post #5


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.427
Joined: 4 July 07




Mda, pe chestia aia din service (ordin de reparatie mecanica) apare undeva "vana EGR" iar aia pe care mi-au dat-o inapoi si au spus ca era in plus si stricata era intr-adevar foarte imbacsita. Chestia ca eu chiar m-am uitat in spate in mers si fum negru nu am vazut, doar ca nu tragea, inebuneam pana o aduceam peste 100. In sfarsit de cand au prins baietii aia din service firul la loc a mai afisat o data mesajul ala, scurt, doua secunde apoi a disparut si dupa aia nimic. Acum masina merge foarte bine, sper sa nu ma dezamageasca si sa nu fie o frantuzoaica din alea nu prea credincioase. Asta e, daca am vrut frumusete. Plecasem dupa Mitsubishi sau Mazda dar ce am gasit pe la autohausurile alea cu patroni turci sau sarbi nu prea m-a incantat.


--------------------
Citroen C5 III 2.0 HDI, Exclusive, 140 cp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
flanjea
post 5 Jul 2007, 07:27
Post #6


Membru


Group: Members
Posts: 120
Joined: 30 January 07




Stai linistit, ai ales bine, decat mazda sau mitsubishi mai bine asta. Cu cati km ai luat-o?

5 Jul 2007, 08:29:
La 91000 km ai putea sa cureti EGR-ul sau sa mergi cu mufa scoasa. Gasesti totul pe forum.

This post has been edited by flanjea: 5 Jul 2007, 07:29


--------------------
Renault Laguna 2 2003 1.9 dci
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
rmg
post 5 Jul 2007, 09:52
Post #7


Membru autentic


Group: Members
Posts: 512
Joined: 5 April 04
From: Bucuresti




Nu mi-e clar: ai povestit de o piesa si apoi aia ti-au trecut alta piesa. In EGR nu intra furtune de aer, alea sunt in TRS. Si TRS-ul intr-adevar regleaza presiunea in turbina si unghiul de la geometrie.
Iti poti da seama ce piesa ti-au schimbat dupa pret: TRS-ul e undeva pe la 2,2mil. iar EGR-ul am inteles ca pe la vreo 200euro. Plus ca EGR-ul nu se scoate asa simplu, au povestit pe aici colegi care au trebuit sa-l sparga ca sa fie dat jos. TRS-ul se scoate pur si simplu, are o mufa si 2 furtunase si se afla in partea stanga a masinii, la baza parbrizului (cum te uiti din fata masinii). O perioada e bine sa mergi mai turat sau eventual sa faci un drum afara, pt ca in perioada cat ai mers cu furtunasul sarit s-a asezat calamina/funingine pe evacuare. Cel putin eu asa am facut, am 35k km facuti si nu am avut probleme cu turbina/egr murdare/imbacsite.
Bafta!


--------------------
Renault Laguna II 1.9dCI break 2002 Initiale
Ex: Renault Laguna 2002, 1.9dci Dynamique
Este mai bine sa taci si sa dai impresia ca esti prost decat sa vorbesti si sa inlaturi orice dubiu!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
flanjea
post 5 Jul 2007, 10:08
Post #8


Membru


Group: Members
Posts: 120
Joined: 30 January 07




Adevarul este ca nici mie nu mi-e clar. A sarit un furtun din cauza presiunii mari???
Ai gasit doua electrovane??? EGR???

Ar trebui consultat si un alt service.


--------------------
Renault Laguna 2 2003 1.9 dci
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Dan73
post 7 Jul 2007, 22:07
Post #9


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.427
Joined: 4 July 07




Am revenit, am fost in provincie. Era vorba de o electrovana regulatoare care a reiesit ca defecta din testul efectuat la Timisoara. Tipul de acolo mi-a spus ca nefunctionarea asteia a dus la suprapresiune care a facut sa sara un furtun dintre asta si intercooler. Sper ca am retinut exact si intre timp nu s-a facut o varza in capul meu. Nu sunt mare specialist in mecanica auto (mai ales la astea mai noi) asa ca scuze. Tipii din service de la Bucuresti care au remediat problema mi-au spus textual ca au gasit doua electrovane in loc de una dintre care una stricata pe care au si dat-o afara. Singura problema a fost un fir dezlipit pe cart el-au pus la loc. MAsina merge bine acum. Ma nedumereste ceva insa...e un pic de ulei pe scut, jos de tot, e normal? Asta e off tpopic, dar....In sfarsit


--------------------
Citroen C5 III 2.0 HDI, Exclusive, 140 cp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
boozywoozy
post 8 Jul 2007, 10:49
Post #10


Membru autentic


Group: Members
Posts: 595
Joined: 18 August 06
From: galati




Din cate ai explicat este vorba de senzorul de supaalimentare,el vine pe tubul acela negru de langa baterie si "iese" din intercooler.Intre el si intercooler exista un furtun,un cot flexibil care daca sare duce la pierderea puterii,fum negru,masina pierzand din supraalimentarea cu aer din turbo.Deci turbo era degeaba.
Acel ulei pe scut ti-a aparut dupa ce furtunul la intercooler a sarit iar presiunea a facut sa se curete intercoolerul de ulei.
Mai concret,sa ne dumirim si noi ce s-a intamplat cu cele 2 electrovane,cei 2 senzori,pune niste poze.E cel mai bine asa...


--------------------
ex renault laguna 2 2002 1.9 dci dynamique - gl 41 nyk
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Dan73
post 10 Jul 2007, 22:24
Post #11


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.427
Joined: 4 July 07




Iertare Boozywoozy, nu prea am avut timp sa fac poze la motor, maine imi naste nevasta. O sa revin peste cateva zile cu vreo doua poze si ca sa fie foarte clar o sa pozez si electrovana care era in plus. Masina merge bine, zic eu, duminica am mers la Talea (stanga de la Comarnic) apoi, pt ca nu se putea inapoi spre Bucuresti pe DN1, am luat-o spre Sacele si de acolo pe DN1A prin Cheia. E faina de tot in serpentine si la urcus nu prea i-am dat a doua.


--------------------
Citroen C5 III 2.0 HDI, Exclusive, 140 cp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
boozywoozy
post 12 Jul 2007, 16:27
Post #12


Membru autentic


Group: Members
Posts: 595
Joined: 18 August 06
From: galati




Eu zic sa luam o pauza cu acest topic sa ai timp sa te bucuri de mandretea de copil!Lasa grijile deoparte zilele astea si fii fericit!
Cred ca ar trebui sa bem macar o bere ( fara alcool tongue.gif ) in cinstea lui Dan.
Sa fie intr-un ceas bun!
P.S. Scuze de offtopic...dar se merita sa felicitam omul!


--------------------
ex renault laguna 2 2002 1.9 dci dynamique - gl 41 nyk
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Dan73
post 21 Jul 2007, 18:59
Post #13


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.427
Joined: 4 July 07




Multumesc de urari, revin abia acum pentru ca am avut mult de alergat (starea civila, directia copilului. negatii, certificate...etc...oricum merita smile.gif ). Nu stiu daca se mai uita cineva la acest topic, oricum, atasez fotografia piesei defecte pt lamurirea deplina.
Multumesc.

Attached thumbnail(s)
DSC01416.jpg ( Size: 26.21k ) Number of downloads: 2257


--------------------
Citroen C5 III 2.0 HDI, Exclusive, 140 cp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
boozywoozy
post 21 Jul 2007, 19:10
Post #14


Membru autentic


Group: Members
Posts: 595
Joined: 18 August 06
From: galati




Piesa asta e "celebrul" EGR...sunt cateva topicuri despre piesa aceasta.Schimbarea acestuia daca e defect ar trebui sa-ti rezolve problema.Nu te panica,nu e asa de scump,cca. 4 mil gasesti in magazinele de piese.


--------------------
ex renault laguna 2 2002 1.9 dci dynamique - gl 41 nyk
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Dan73
post 21 Jul 2007, 19:21
Post #15


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.427
Joined: 4 July 07




Pai mi-a trecut panica. Cei din service mi-au zis ca au gasit doua EGR in loc de una. Asta fotografiata era defecta, drept care au dat-o afara. Pana la urma defectiunea a fost un fir dezlipit (nu mi-au precizat exact de unde, probabil in legatura cu EGR-ul asta. De atunci masina merge ok, spun eu, cu unele mici ciudatenii cum ar fi faptul ca ba ma anunta vocea aia de femeie, ba nu ma anunta daca nu cuplez centura....si cu luminile la fel. In fine pe mine nu ma deranjeaza ciudateniile astea. Mai grav era daca masina era varza cum a zis initial receptionerul de la service. Sper sa nu, ca 8000 de euro sunt totusi o gramada de bani (pt mine cel putin).

21 Jul 2007, 19:36:
Si inca ceva:
Ce repercusiuni ar putea avea faptul ca am mers cu defectiunea (furtunul ala sarit si lipsa de putere) dinainte de Viena pana la Timisoara?

This post has been edited by dan73205: 21 Jul 2007, 19:36


--------------------
Citroen C5 III 2.0 HDI, Exclusive, 140 cp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
boozywoozy
post 21 Jul 2007, 22:17
Post #16


Membru autentic


Group: Members
Posts: 595
Joined: 18 August 06
From: galati




Repercursiuni....nu vad exact ce s-ar putea intampla,poate doar gazele de ardere nu s-ar "geometriza variabil" din lipsa vacuumului...
In rest : s-o stapanesti sanatos si sa nu crezi chiar tot ce ti se spune la prima vedere.Ca un "test" fidel unei masini sh : fa-i un test al compresiei si compar-o cu valoarea minima si maxima data de producator.Restul defectiunilor sunt "minciuni" pe langa un motor fugarit si terminat...Parerea mea.
radmasa.gif Pot sa rad cat pot la auzul de existenta a 2 EGR? radmasa.gif
Daca a mai intalnit cineva asa ceva ii dau voie sa ma faca cum crede de cuviinta...
Ai putea sa ne atasezi o poza cu locul de unde a fost scoasa aceasta piesa?

This post has been edited by boozywoozy: 21 Jul 2007, 22:19


--------------------
ex renault laguna 2 2002 1.9 dci dynamique - gl 41 nyk
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Dan73
post 22 Jul 2007, 11:28
Post #17


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.427
Joined: 4 July 07




Nu as putea sa atasez poza aia, asa mi-a spus tipul de la receptie din service cand am venit sa ridic masina. EGR-ul asta care era defect mi-l pusesera pe bancheta din spate invelit intr-o carpa. O sa desfac si eu capacul ala de la motor sa vad unde e EGR-ul. Apropo, iti sare in ochi sau e mai ascuns (nu de alta dar sa imi pun ochelari de protectie biggrin.gif )
Multumesc


--------------------
Citroen C5 III 2.0 HDI, Exclusive, 140 cp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
boozywoozy
post 22 Jul 2007, 14:03
Post #18


Membru autentic


Group: Members
Posts: 595
Joined: 18 August 06
From: galati




Imi pare bine ca nu ti-ai pierdut spiritul de gluma dupa cate treci cu masina.EGR-ul se afla mai jos de damper,sunt poze pe forum si cateva topicuri despre EGR si tot ceea ce face el,defecte si remedieri...Incearca la search cu "pierdere putere",asa parca se cheama topicul respectiv...
Succes!!


--------------------
ex renault laguna 2 2002 1.9 dci dynamique - gl 41 nyk
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Dan73
post 22 Jul 2007, 14:42
Post #19


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.427
Joined: 4 July 07




Ei, cosmarul a fost in Austria cand imi lua 10-15 km sa o aduc la 100 dupa sectoarele de drum in lucru sau daca prindeam o rampa in spatele unui tir. Dupa ce am plecat din service-ul din Timisoara unde mi-au pus un furtun sarit la loc masina nu a mai facut probleme decat in orase, la plecarea de la semafoare (Tr. Severin, Craiova - poate din cauza regimului mai putin constant, nu stiu) cand aparea iarasi eroarea aia si nu mai tragea, dar, se rezolva oprind motorul si repornind de cateva ori. Dupa service-ul din Bucuresti (unde au constatat prezenta a doua electrovane, spre mirarea ta Boozywoozy ca pt mine era ok sa fie si 10) adica a doua zi dupa ce am intrat cu ea in tara, masina merge foarte bine, chiar mai bine decat un 406 HDI, dupa spusele unui amic, sofer mult mai vechi ca mine, care mi-a condus masina intr-o plimbare pe Buc.-Pitesti.
Multumesc foarte mult si raman dator cu ceva sfaturi dupa ce mai capat experienta (sper ca nu ca Stan Pățitu ci citind ce zic altii cu cunostinte mai temeinice decat ale mele de pe acest forum)


--------------------
Citroen C5 III 2.0 HDI, Exclusive, 140 cp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Dan73
post 26 Nov 2007, 21:22
Post #20


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.427
Joined: 4 July 07




Scuze ca readuc in discutie un topic initiat de mine si abandonat de cateva luni dar azi s-a intamplat din nou minunea cu "Einspritzung defekt". Cand am luat dreapta pe Dorobanti din Stefan cel Mare i-am dat talpa putin ..aproape de 4000 si imediat a aparut mesajul sus mentionat. Cand am ajuns unde voiam sa ajung am ridicat capota si am stiut unde sa ma uit, adica la senzorul de presiune supraalimentare unde am gasit unul dintre cele trei fire desprins din lipitura efectuata in urma cu cateva luni si anume cel din dreapta cum privesti...cel de culoare diferita fata de celelalte doua...parca albastru este. Cam aceeasi manifestare...prindea mai greu viteza. Deci l-am lipit din nou cu cositor si gata...s-a rezolvat. Asta e....trebuie sa ma dotez cu un pistol de lipit cu alimentare la bricheta din masina biggrin.gif .....poate s-o fi gandit un neamt la asa ceva smile.gif....daca nu cu un ciocan de lipit clasic...fac focul pe marginea drumului si repede la masina sa lipesc firu'.
PS: ce am povestit mai sus in legatura cu prima patanie si unde banuiam EGR-ul era pt ca asa mi se servise in service-ul din Timisoara ...ca o fi fost si un furtun sarit din cauza senzorului astuia care nu mai functiona cum trebuie...tot ce se poate.....cred ca unii dintre voi pot sa confirme sau nu, din proprie experienta. Aici in Bucuresti mi s-a spus chestia cealalta ...neverosimila cu doua EGR-uri montate in masina..... wacko.gif ....

This post has been edited by dan73205: 26 Nov 2007, 21:24

Attached thumbnail(s)
senzor_presiune_supraalimentare.jpg ( Size: 217.29k ) Number of downloads: 2385


--------------------
Citroen C5 III 2.0 HDI, Exclusive, 140 cp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
$$ilvviu
post 26 Nov 2007, 21:27
Post #21


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.882
Joined: 6 January 07
From: Roman/NT




Pai nu pot fi montate 2 egr-uri din simplul motiv ca e o sonda care se baga intr-o gaura. Al doilea egr nu putea fi montat din lipsa--- gaurii.

This post has been edited by $$ilvviu: 26 Nov 2007, 21:28


--------------------
Renault Laguna Initiale 2002 - NT-97-SLR
Suzuki Samurai 1983 NT-99-SZK
VW Golf 1.9TDI 2001 NT-99-FIX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Dan73
post 26 Nov 2007, 21:39
Post #22


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.427
Joined: 4 July 07




Acum stiu si eu asta...cert e ca cei de aici de la service-ul din Bucuresti asa mi-au spus...textual, ca erau doua....si la fel de cert e ca am un EGR in debara pe care ei au spus, repet, ca l-au scos din masina ca era defect si in plus. Acuma e tot atat de adevarat ca ei au descoperit atunci firul de la senzor dezlipit...In sfarsit, eu am postat din nou in acest topic pt avizarea celor care se trezesc cu acel mesaj pe diplay...acel fir rupt de la senzorul de presiune supraalimentare poate fi una din cauze.


--------------------
Citroen C5 III 2.0 HDI, Exclusive, 140 cp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
TheAlphonso
post 26 Nov 2007, 22:20
Post #23


Membru autentic


Group: Members
Posts: 251
Joined: 11 March 06
From: Bucuresti




Multumim pt. INFO.
In ce Service ai auzit aberatia cu 2 EGR-uri? Just 4 Fun!


--------------------
Renault Laguna II 1.9dCi 88kW 2002 Privilege - B-XX-LIF
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Dan73
post 26 Nov 2007, 23:04
Post #24


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.427
Joined: 4 July 07




N-are rost sa spun...oricum un baiat de acolo a vazut totusi firul ala rupt si am plecat de acolo platind 50 de lei. Ma gandesc ca daca aia din Timisoara aveau EGR pe stoc plateam 1500 degeaba ca asa le daduse lor pe calculator desi senzorul asta e foarte la vedere si ma mir ca nu au vazut de la inceput ca e rupt un fir.

This post has been edited by dan73205: 26 Nov 2007, 23:06


--------------------
Citroen C5 III 2.0 HDI, Exclusive, 140 cp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
renaultforever
post 7 Jan 2008, 22:11
Post #25


Membru autentic


Group: Members
Posts: 219
Joined: 3 November 07
From: IASI




dom-le, cand se lasa "mecanicii" nostri de pacalit oamenii...cum te vede ca nu te pricepi la unele chestii cum te ard...da nici nu-s in stare sa te minta...auzi 2 EGR din care unu defect, asa ca l-au dat jos blink.gif normal, parea mult 50 roni pentru lipit un fir la senzorul de presiune(mama lor de banditi), asa ca i-au aruncat omului pe bancheta un EGR schimbat la altul....nu stiu ce le-as face....ba da nici sa minta nu-s in stare..ce sa faci,spirit balcanic..

7 Jan 2008, 22:13:
e offtopic...da nu ma pot abtine....mama lor...

This post has been edited by renaultforever: 7 Jan 2008, 22:13


--------------------
nissan qashqai 1.6 dci x-tronic J11 2018
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 30th April 2024 - 13:02
Dacia