Discuri frana si placute frana Clio Symbol !, la 35 de lei, maxim 40...da' sa fie rosii
![]() ![]() ![]() |
Discuri frana si placute frana Clio Symbol !, la 35 de lei, maxim 40...da' sa fie rosii
Val3ntin0 |
![]()
Post
#241
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 259 Joined: 8 September 11 From: Ploiesti ![]() |
|
||
--------------------
Renault
Clio Expression 2004~1.4 /
Megane 2007~1.6 16v 82kv
|
|||
z_fdd bacau |
![]()
Post
#242
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.244 Joined: 16 April 10 From: BC ![]() |
da, le schimb cu unele mai moi
![]() na, ce sa zic, discutia e lunga, depinde de fiecare si de ceea ce asteapta de la masina si de la buzunar. nu caut discuri fara moarte, dar nici sa le schimb la 2 seturi de placute... iti urez si eu multi km fara probleme! bafta! This post has been edited by z_fdd bacau: 19 Apr 2012, 15:46 |
--------------------
Renault
Symbol 2006 - 1.4 8v |||
Megane 2 - 2005 - 1.5dci 82 CP
|
|
Relu11 |
![]()
Post
#243
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.079 Joined: 21 January 08 From: Bucuresti ![]() |
Se pare ca normalitatea este ca la 2 seturi de placute sa schimbi si discurile, ideea e ca alea 2 seturi de placute poate sa fie la 40k km sau 60k km sau in unele cazuri cand se merge doar extern chiar si 80k km. Mie unul nu mie se pare normal dar asta este, in conditiile in care eu fac cam 25k km pe an inseamna sa schimb discurile undeva la 2 ani si un pic.
Sunt curios cat or sa tina discurile TRW pe care le-am schimbat la 85k si cat or sa tina placutele TRW care au fost puse odata cu discurile. Discurile originale au fost schimbate la 55k, (textar) si celelalte tot textar le-am schimbat la 85k pentru ca s-au ovalizat (tremura pedala de frana in ultimul hal cand franam, pacat de ele ca uzura nu aveau mai mult de 30%). |
--------------------
.
.
.
|
|
z_fdd bacau |
![]()
Post
#244
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.244 Joined: 16 April 10 From: BC ![]() |
eu am schimbat discurile originale la 59000, dar erau sub limita minima, deci am cam tras de ele... daca folosesti placute foarte tari, te tin multi km, dar mi se pare mai aiurea sa schimb discurile decat mai multe seturi de placute. momentan sunt multumit de brembo, se comporta bine, sper sa fie mai rezistente decat originalele. eu sincer prefer niste placute mai ieftine care sa ma tina 20-30000 km, dar sa scap de schimbul discurilor asa de des, e oarecum enervant sa te gandesti ca la 2 seturi de placute schimbi si discurile.
|
--------------------
Renault
Symbol 2006 - 1.4 8v |||
Megane 2 - 2005 - 1.5dci 82 CP
|
|
Val3ntin0 |
![]()
Post
#245
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 259 Joined: 8 September 11 From: Ploiesti ![]() |
Am schimbat astazi placutele de frana tot cu TRW la 60 lei setul, exact la 20.000 km. Erau tocite pana la dunga aceea de pe jumatatea ei, adica se mai vedea un pic dunga pe unele nu pe toate 4.
Discurile au undeva la 11-12 mm grosime deci drumuri multe in continuare ![]() ![]() Am uitat sa zic km care ii am in bord: 79.900 si ceva, azi au fost facuti 500km dupa schimbarea placutelor si maine urmeaza Transalpina si voi depasi pragul de 80 mii km efectuati cu discurile astea.. va doresc norocul meu si voua la piese ![]() This post has been edited by Val3ntin0: 28 Apr 2012, 23:04 |
--------------------
Renault
Clio Expression 2004~1.4 /
Megane 2007~1.6 16v 82kv
|
|
D-Ice |
![]()
Post
#246
|
Membru autentic Group: Members Posts: 826 Joined: 27 June 10 ![]() |
Sa-i ia naiba cu piesele lor "de origine". Al doilea set de placute schimbate la reprezentanta a facut praf discurile.
Cu cele originale am facut 25000km, la o revizie mi-a zis ciupilanti: Domnu`, placutele nu mai tin pana la anu`. Ma uit la ele, mai aveau 2-3mm. OK, jos cu ele. Discurile aproape noi. Azi, dupa 3 ani, ce-mi da prin cap, hai sa verific placutele, chiar daca nu fac zgomot. Dau roata jos, placutele mai au 5mm. Ok, zic, au tinut 35000km si ce bine arata. Ce ma-sa, piese de origine. Ma uit la discuri si ma iau dracii. Grad pe margine ca la balamuc. Iau sublerul si masor: 9,7mm ramas pe disc ![]() ![]() Asa ca sa-i ia naiba, acum m-am invartit de schimbat discuri. A gasit cineva combinatia ideala placute+discuri sa tina cele din urma mai mult de 60000km? Ca de alea de origine m-am lamurit. Dacia 1300 din 1980 a vandut-o tata dupa 140.000km cu discurile originale. Astea Renaut au fost bataie de joc. |
--------------------
.
.
. „Omul a ajuns un semizeu tehnic înainte ca, din punct de vedere moral, să fi coborât de tot din copac.” — Jean Rostand
|
|
diesel_power |
![]()
Post
#247
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.964 Joined: 18 February 05 From: diaspora ![]() |
Eu am schimbat placutele originale la 45.000km cu unele Ferodo, si de atunci s-a oprit uzura accelerata a discurilor
![]() Cred ca placutele de origine sunt gandite sa fie schimbate odata cu discurile fiindca se uzeaza in acelasi ritm cu placutele. Combinatia castigatoare dupa mine ar fi discuri Brembo si placute moi (Ferodo de ex). This post has been edited by diesel_power: 29 Apr 2012, 09:53 |
--------------------
Renault
Symbol faza 3, 1.5dCi 60kW,
2005, Fidji
|
|
z_fdd bacau |
![]()
Post
#248
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.244 Joined: 16 April 10 From: BC ![]() |
brembo par foarte tari (ca discuri). placutele bosch sunt moi. dupa 13000 km mai aveau vreo 3mm. problema e ca sunt scumpe, vreo 80 de lei / set. ceea ce mi se pare exagerat...nu ajungi nicaieri daca schimbi placutele la 15000km si dai 80 / set.
si tata pe vechea dacie a tinut discurile de frana peste 120k km ![]() |
--------------------
Renault
Symbol 2006 - 1.4 8v |||
Megane 2 - 2005 - 1.5dci 82 CP
|
|
vallixx |
![]()
Post
#249
|
![]() Membru nesuferit Group: Members Posts: 4.547 Joined: 28 January 08 From: Bucuresti ![]() |
Discurile de Dacie tineau mult peste discurile de Clio, dar si franarea era alta.
Pune in paralel o Dacie si un Clio, franeaza de la 100 la 0, masoara diferenta de distanta si dupa aia o sa-ti explici o mare parte din diferenta de viata a discurilor. Plus ca la franarile de urgenta gen: panica si bocancul masura 44 in podea, Dacia bloca roata, deci uzura placute + disc - 0, frana ineficienta. La Clio intra un ABS care tine roata in miscare, deci uzura maxima dar franare eficienta. |
--------------------
Renault
Megane 4 Hatch TCe 140
- 2019 Ex. Renault Clio Symbol 1.4 16V - 2008 - 2022
Ex. Renault Clio Symbol 1.4 8V - 2003 - 2008 |
|
PhilipMorris |
![]()
Post
#250
|
![]() dependent de internet banking Group: Members Posts: 708 Joined: 14 November 07 From: Where the streets have no name ![]() |
Eu vad o contradictie in cele doua enunturi. prima oara franare ineficienta dacia versus clio iar a doua oara franare prea mare la dacie fata de clio.
ABS-ul la unii nu a intrat decat de cateva ori pe durata a cateva zeci de mii de km, deci nu prea as merge pe asta ca fiind cauza. As merge pe calitatea precara a placutelor asa zis de origine. pentru ca cele cu adevarat de origine, cu care ies din fabrica, nu mananca discurile aproape deloc. |
--------------------
MK2
Black panther, sexiest hatchback ever
TiVCT Dacă vrei să iti arati superioritatea și ți-e rușine ca nu intelegi cuvintele potrivite, posteaza un link.
|
|
D-Ice |
![]()
Post
#251
|
Membru autentic Group: Members Posts: 826 Joined: 27 June 10 ![]() |
Parerea mea este ca Renault, ca orice alta firma care "se respecta", comanda piesele unde ii convine mai bine, si asta de la an la an. De aia placutele originale inperecheate cu discurile se uzeaza normal, iar daca le schimbi cu altele "tot de origine", ai toate sansele sa nu se mai "pupe". Oricum, cred ca o sa merg pe combinatia discuri Brembo (tari) cu placute Ferodo (moi). Iar restul de piese le iau aftermarket, ca de alea de origine m-am lamurit. Renault face masini bune pentru pretul pe care il cere, dar la piese sunt la fel ca ceilalti: mai ieftin=mai bun.
This post has been edited by D-Ice: 29 Apr 2012, 21:14 |
--------------------
.
.
. „Omul a ajuns un semizeu tehnic înainte ca, din punct de vedere moral, să fi coborât de tot din copac.” — Jean Rostand
|
|
diesel_power |
![]()
Post
#252
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.964 Joined: 18 February 05 From: diaspora ![]() |
Aveti grija cand cumparati discuti Brembo sa fie originale, nu facute pe vapor. Nu cunosc toate particularitatile celor originale, dar o diferenta o face pretul, iar cele originale au un martor de uzura (o gaura) pe suprafata de frecare.
La mine inclusiv discurile venite din fabrica pe masina erau tari si imi uzau discurile. In plus de asta, mi-au tocit neuniform discurile, dupa cum elibera ABS-ul placutele. |
--------------------
Renault
Symbol faza 3, 1.5dCi 60kW,
2005, Fidji
|
|
vallixx |
![]()
Post
#253
|
![]() Membru nesuferit Group: Members Posts: 4.547 Joined: 28 January 08 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(PhilipMorris @ 29 Apr 2012, 18:58) Eu vad o contradictie in cele doua enunturi. prima oara franare ineficienta dacia versus clio iar a doua oara franare prea mare la dacie fata de clio. ABS-ul la unii nu a intrat decat de cateva ori pe durata a cateva zeci de mii de km, deci nu prea as merge pe asta ca fiind cauza. As merge pe calitatea precara a placutelor asa zis de origine. pentru ca cele cu adevarat de origine, cu care ies din fabrica, nu mananca discurile aproape deloc. Contradictie e in capul tau. Prima oara am comparat distanta de franare de la 100, unde e clar ca un Clio e in avantaj, iar a doua oara am comparat o franare gen panica, o franare de urgenta, in care spuneam ca Dacia prin blocarea rotii franeaza ineficient. (dar nu toceste atat de tare discurile sau placutele). Deci din pacate, daca vezi vreo contradictie, vezi gresit. Uita-te mai atent. Iar stricarea discului, in cazul Clio, nu cred ca se face de la o placuta proasta, ci tare. Din cate am citit, Clio vine cu Textar. Nu sunt placute rele calitativ, ci tari. This post has been edited by vallixx: 30 Apr 2012, 07:58 |
--------------------
Renault
Megane 4 Hatch TCe 140
- 2019 Ex. Renault Clio Symbol 1.4 16V - 2008 - 2022
Ex. Renault Clio Symbol 1.4 8V - 2003 - 2008 |
|
z_fdd bacau |
![]()
Post
#254
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.244 Joined: 16 April 10 From: BC ![]() |
cu textar cica veneau pana in 2006, asa am prins eu. sunt, ce-i drept, foarte tari. dar mi se pare mai eficienta franarea cu placute mai moi decat cu placute tari.... o fi doar o parere de-a mea, nu stiu. fiecare dupa cum crede si dupa buget.
cat despre frana de dacie, nu prea intra in calcul, sunt 2 lucruri total diferite, la fel cum nu se compara frana de dacie 1310 cu cea de logan. topicul asta o sa fie mereu controversat cand vine vorba de placute tari/moi si discuri. frate-miu pe megane are 90000km si are discurile originale... si in niciun caz nu trebuie schimbate... asa ca de ce apare diferenta asta la duritatea discurilor? nu stiu... dar mereu o sa discutam in contradictoriu, pentru ca fiecare are niste expectative. la fel cum aveam eu de la placutele de 35 de lei: sa se toceasca mai repede, nu sa-mi manance discul. si constat ca treaba e pe dos, sunt extrem de dure. in cazul asta chiar ma gandesc cum or fi discurile fabricate de aceeasi firma...ar merita incercate, fiind pe la pret asemanator cu brembo (50 lei / buc). cat despre discurile brembo, nu stiam ca se si contrafac, dar asa este, au un martor de uzura pe ele, ca o gaurica de cativa mm, ca sa-ti dai seama cand trebuie sa le schimbi. |
--------------------
Renault
Symbol 2006 - 1.4 8v |||
Megane 2 - 2005 - 1.5dci 82 CP
|
|
andurs |
![]()
Post
#255
|
![]() membru Group: Members Posts: 612 Joined: 27 October 07 From: Iasi ![]() |
QUOTE(PhilipMorris @ 29 Apr 2012, 19:58) ...pentru ca cele cu adevarat de origine, cu care ies din fabrica, nu mananca discurile aproape deloc. Pai la mine nu prea a fost asa, ca la 45.000 km am schimbat prima data placutele si discurile erau varza, au trebuit schimbate si ele. Am luat discuri Brembo si placute Ferodo. Momentan am 82.000 km si cred ca la 90.000 am sa schimb placutele, deci tot 45.000 ma tin si astea. In schimb discurile mai au binisor pana sa se uzeze (au martor de uzura si sunt usor de verificat), sper sa ma mai tina vreo cateva zeci de mii. In concluzie, conteaza foarte mult calitatea discurilor, care trebuie sa reziste macar 60-70.000 km indiferent de duritatea placutelor. |
--------------------
Renault
Scenic 3
2014 1.5 dci
|
|
z_fdd bacau |
![]()
Post
#256
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.244 Joined: 16 April 10 From: BC ![]() |
tocmai, normal ar fi ca discurile sa fie mult mai dure decat placutele... si eu am patit la fel, cu placutele originale mi-am distrus discurile. sa schimb si discurile la a 2-a pereche de placute, e prea putin. dar nici sa platesc 80 de lei pe un set de placute bosch care sa ma tina 15000km...
|
--------------------
Renault
Symbol 2006 - 1.4 8v |||
Megane 2 - 2005 - 1.5dci 82 CP
|
|
hellcat |
![]()
Post
#257
|
![]() FrontYard Motorsport Group: Moderatori Posts: 5.628 Joined: 25 April 04 From: Dieppe ![]() |
Nu mai repeta la infinit ca placutele tari strica discul, ca nu e adevarat!
Sunt cu totul alte situatii in care discul se ovalizeaza. Ca si discurile astea sunt de f multe tipuri, si nu ma refer aici la cine le produce, ci la compozitie, la procentele de fier sau carbon din compozitie. Placutele moi pe discuri cu compozitie de carbon scazuta afecteaza in rau franarea. O pedala moale pe care apesi si tot apesi si masina nu se mai opreste. Cea mai buna franare am obtinut-o cu placute dure si discuri cu mult carbon in compozitie (sunt discurile care la doar cateva ore de la o ploaie au stropi de rugina). Franarea e extrem de liniara, folosesti o cursa mai mica la pedala si se poate doza foarte eficient. Practic dupa 3-4 franari ai si invatat frana. |
--------------------
Renault Clio
bicorp 1.4 16v
2002 expression Commencal Premier HD1
|
|
z_fdd bacau |
![]()
Post
#258
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.244 Joined: 16 April 10 From: BC ![]() |
hellcat, eu spun ca il ''consuma''...nu vorbeam de ovalizare. intr-adevar, compozitia discului e decisiva, dar scrie pe vreo cutie care este proportia? ca eu nu am vazut...nici la brembo, nici la bosch... am spus si eu mai devreme, toti suntem subiectivi, mereu o sa fie pareri pro si contra pe chestia asta.
despre eficienta franarii: nu am constatat nicio diferenta intre franarea cu placute bosch (foarte moi - schimbate la 13000km) si placutele pe care le am acum (nu s-au tocit vizibil in 11-12000km)... asa ca discutia asta cu franarea cu placute moi si placute tari e iar subiectiva... si pe discurile brembo am vazut ca apare rugina dupa ploaie, nu stiam care e treaba cu acea compozitie. cat despre placute, si la mine pedala are o cursa mai mica si asa m-am obisnuit...dar credeam ca asta tine si de aerisirea franelor... tu o sa vrei placute tari si discuri ce contin carbon in procent mai mare, altul o sa vrea discuri tari si placute moi ca sa nu schimbe si discurile la fiecare 2 seturi de placute... iar pana o sa scrie astia compozitia pe cutiile discurilor, tot dupa firma o sa luam si o sa ne dam cu parerea pe aici... |
--------------------
Renault
Symbol 2006 - 1.4 8v |||
Megane 2 - 2005 - 1.5dci 82 CP
|
|
PhilipMorris |
![]()
Post
#259
|
![]() dependent de internet banking Group: Members Posts: 708 Joined: 14 November 07 From: Where the streets have no name ![]() |
spune-mi te rog de unde ai cumparat acele produse, cum se numesc si cat au costat, ca pana la urma asta ne intereseaza pe aici. danke
|
--------------------
MK2
Black panther, sexiest hatchback ever
TiVCT Dacă vrei să iti arati superioritatea și ți-e rușine ca nu intelegi cuvintele potrivite, posteaza un link.
|
|
z_fdd bacau |
![]()
Post
#260
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.244 Joined: 16 April 10 From: BC ![]() |
despre discurile si placutele mele vorbesti?
discuri Brembo - de pe autokarma. nu mai stiu pretul, erau destul de scumpe atunci, dar acum e vreo 55 de lei discul. placute de frana Autospeed - 35 de lei / set. le-am luat de pe un site mai putin cunoscut, care vinde mai mult piese pentru dacii (solenza si logan): bestautovest.ro. la placute, poti arunca un ochi si la autokarma, au MasterSport (Germania) la 37 de lei / set. Eu mi-am luat acu vreo 2 saptamani si il tin de rezerva, pentru revizia urmatoare. Inca nu le-am incercat, dar par destul de ''profi''. Cele Autospeed par mai ''rudimentare'', cand le-au vazut cei de la service-ul rapid unde am vrut sa le pun au ras de mine si au zis ca ma intorc dupa 5000km cu ele... apoi le-am schimbat singurel si au fix 12000km si nu stiu daca s-au tocit 2 mm. |
--------------------
Renault
Symbol 2006 - 1.4 8v |||
Megane 2 - 2005 - 1.5dci 82 CP
|
|
hellcat |
![]()
Post
#261
|
![]() FrontYard Motorsport Group: Moderatori Posts: 5.628 Joined: 25 April 04 From: Dieppe ![]() |
QUOTE(z_fdd bacau @ 30 Apr 2012, 16:35) tu o sa vrei placute tari si discuri ce contin carbon in procent mai mare, altul o sa vrea discuri tari si placute moi ca sa nu schimbe si discurile la fiecare 2 seturi de placute... Pai aici vroiam sa ajung, ca nu are rost sa le purtam de grija discurilor care se uzeaza la 90.000 km, odata cu al doilea set de placute. ![]() ![]() Dar ca in orice lucru de pe lumea asta sunt si alte situatii si considerente de luat in calcul. |
--------------------
Renault Clio
bicorp 1.4 16v
2002 expression Commencal Premier HD1
|
|
luckas_itd |
![]()
Post
#262
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 265 Joined: 21 April 08 From: Moreni ![]() |
Salutare,autospeed mi se par cam proaste si materialul de frictiune cam rarefiat,eu am acum ferodo sl si sant destul de bune cand se incalzesc iti da alt feeling chiar se simte cum "musca" din discul de frana.Bafta la intuit placute si discuri.
|
--------------------
Renault
Clio symbol
2004,1.5 dci 65
- db-
|
|
PhilipMorris |
![]()
Post
#263
|
![]() dependent de internet banking Group: Members Posts: 708 Joined: 14 November 07 From: Where the streets have no name ![]() |
vorbeam cu hellcat
![]() |
--------------------
MK2
Black panther, sexiest hatchback ever
TiVCT Dacă vrei să iti arati superioritatea și ți-e rușine ca nu intelegi cuvintele potrivite, posteaza un link.
|
|
z_fdd bacau |
![]()
Post
#264
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.244 Joined: 16 April 10 From: BC ![]() |
pai cam aici e problema, hellcat: eu am schimbat primele discuri sub 60000km (si erau sub limita minima). sa spun ca ar trebui sa le schimb la 50000km ca sa nu mai scad sub cei 10,5mm. eu fac cam 15-20000km pe an, 80% in oras. asta inseamna ca la 2 ani jumate schimb si discurile...
cand vorbeam de 90000km, era vorba de megane-ul fratelui meu. na, cum am spus, mereu o sa fie discutii in contradictoriu pentru ca fiecare vrea altceva de la masina si de la franele lui. @ luckas_itd: ai avut placute autospeed pe masina? de ce spui ca sunt proaste? pentru ca sunt tari sau ca arata cam neprofesional? despre design, asa am spus si eu, dar vazand ca franarea e cam aceeasi ca la placutele bosch (pretul lor e dublu), dar durata de viata e mare...prefer sa aleg placutele astea decat sa platesc dublu pentru km mai putini si aceeasi eficienta la franare. @ PhilipMorris: scuze, credeam ca ma intrebi pe mine... This post has been edited by z_fdd bacau: 30 Apr 2012, 16:52 |
--------------------
Renault
Symbol 2006 - 1.4 8v |||
Megane 2 - 2005 - 1.5dci 82 CP
|
|
luckas_itd |
![]()
Post
#265
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 265 Joined: 21 April 08 From: Moreni ![]() |
Nu le-am avut eu pe masina,le-am vazut la cineva cand si le-a montat,si da pareau cam prost executate,dupa ceva timp i-au aparut santuri in discuri,nu foarte pronuntate dar sant,acum nu stiu ce sa zic daca sant sau nu sant din cauza placutelor,asta fiind in decurs a 8000 de km.
|
--------------------
Renault
Clio symbol
2004,1.5 dci 65
- db-
|
|
z_fdd bacau |
![]()
Post
#266
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.244 Joined: 16 April 10 From: BC ![]() |
nu stiu ce sa zic, eu am 12000 km si nu am probleme cu discurile. santuri imi aparusera si mie cand am avut placutele originale, nu erau tocite uniform, aveau o burta spre interiorul discului...
|
--------------------
Renault
Symbol 2006 - 1.4 8v |||
Megane 2 - 2005 - 1.5dci 82 CP
|
|
kosta79 |
![]()
Post
#267
|
Membru incepator Group: Members Posts: 1 Joined: 3 May 12 ![]() |
Foarte adevarat ce spune andurs,sa va spun si de ce !!! la symbol-ul meu discurile au tinut pana la 130000 km,masina din 2007 ,de curand am schimbat amortizoare ,bielete, capete de bara,bucsi anti ruliu,rulmenti fata,discuri si placute -si surpriza---discurile s-au ovalizat in 2000km,intors la mecanic si schimbat alte discuri .Mecanicul-hai sa punem mai bune discurile-ATE-,surpriza s-au ovalizat si ATE in 200 de km,acum mecanicul vrea sa schimbam si placutele sa punem tot ate ca cica de acolo e problema(desi nu cred ca de acolo este problema o sa fac ca el asta ca sa pot pune pe masina al treilea set de discuri) Deci concluzia este ca daca discurile sunt de calitate poti sa treci cu ele si rosii prin apa ca nu au nimik!!!! eu cu cele originale nu am tinut cont de absolut nimic si nu am avut nici un fel de probleme!!!!
Va anunt dac a avut sau nu dreptate!!!! |
--------------------
renault
symbol
2007
|
|
cmandrei |
![]()
Post
#268
|
![]() NEWSMAN Group: Moderatori Posts: 10.439 Joined: 9 March 05 From: Bucuresti/Targu Mures ![]() |
Si ai pus ce placute si ce discuri prima data ?
This post has been edited by cmandrei: 3 May 2012, 09:57 |
--------------------
ex. Renault
Clio Symbol
2001 Dynamique (1.4 8V 75 cp K7J-A7)
- RO 33.722 km - 12.2004
178.691 km - 03.2013 Andrei |
|
verde |
![]()
Post
#269
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.131 Joined: 5 September 06 From: Pitesti ![]() |
Aia cu ovalizatu discurilor e putin probabila. Ar trebui sa franezi continuu pana ajung discurile la incandescenta sau materialul discurilor sa fie fier mort. De fapt cica bolturile(suruburi) pe care culiseaza etrierul au uzura si etrierul nu mai culiseaza corect , in timpul franarii avand o miscare haotica , oscilatie. Chestia asta verificata pe un Cielo acu vreo 2 saptamani.
3 May 2012, 11:08: Daca placutele au uzura inegala cele de interior fata de cale de exterior , e un indiciu clar ca etrierul nu culiseaza This post has been edited by verde: 3 May 2012, 10:08 |
--------------------
megane 3 /clio 4
....dci 110 /1,2aspirat
....2015 /2017
|
|
A9theR |
![]()
Post
#270
|
A9theR Group: Members Posts: 66 Joined: 11 March 10 From: iasi ![]() |
|
--------------------
Renault
Kadjar
2016 Drumuri bune, rezervoare pline!
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 25th April 2025 - 13:30 |