Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

35 Pages « < 6 7 8 9 10 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Discuri frana si placute frana Clio Symbol !, la 35 de lei, maxim 40...da' sa fie rosii

vallixx
post 13 Apr 2012, 22:53
Post #211


Membru nesuferit


Group: Members
Posts: 4.547
Joined: 28 January 08
From: Bucuresti




Ai zis tu ca ai o intrebare mai stupida, din pacate cam asa este.
Stupida si mai ales inconstienta.
Nu te juca cu franele! Daca stii ca discurile sunt naspa si n-ai bani sa le schimbi, lasa masina in parcare.

Gandeste-te si la ceilalti, nu numai la tine. Sa ramai fara frana nu inseamna ca te poti infige doar in curu' lu ala din fata, ci inseamna ca poti sa infigi si intr-un pieton care se stie pe trecere si nu se uita, un copil distrat care-ti sare in fata, un biciclist cu mp3 in urechi, un batran care nu mai aude...si toti astia nu sunt protejati de nimic.

Iar sfaturile astea gen, "mergi preventiv", "franezi si tu usor si mai merge" sau "nu franezi si tu tare" sunt pur si simplu inconstiente, fara sa vreau sa jignesc pe nimeni.
O franare "tare" (de urgenta), nu o faci ca vrei tu, ci ca nu ai incotro.
Oricand iti poate aparea o situatie in trafic, iar "situatia" nu stie cum ai tu discurile.
Neprevazutul nu te asteapta sa schimbi tu discurile si de abia dupa aia se decide sa apara.

Este o diferenta enorma intre a te vedea la stiri (ca tot glumeai pe tema asta) ca si unul care s-a tamponat cu altul sau a te vedea ca stiri ca unul care a omorat pe cineva.

Cu orice te poti juca, dar nu cu frana sau directia.

This post has been edited by vallixx: 13 Apr 2012, 23:05


--------------------
Renault Megane 4 Hatch TCe 140 - 2019
Ex. Renault Clio Symbol 1.4 16V - 2008 - 2022
Ex. Renault Clio Symbol 1.4 8V - 2003 - 2008
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ReiMNs
post 14 Apr 2012, 17:56
Post #212


Membru autentic


Group: Members
Posts: 322
Joined: 7 December 08
From: Bucuresti / Adjud




Ieri m-am gandit sa verific starea placutelor, dupa ce schimbasem primul set la 60 mii acum am 95000km si am zis ca e cazu sa arunc o privire ca auzeam un huruit atunci cand franam. Am demontat rotile si surpriza...placutele praf, ajunsese la nituri de am stricat discurile , s-au ovalizat ( am folosit placute Fermit- nu mai cumpar in viata mea ) si a trebuit sa inlocuisc discurile + placute .

Am folosit placute originale Renault ( eu nu voi mai cumpara alte modele pt ca am stricat discurile o data si imi ajunge ) iar discurile sunt Bosh ( am avut de ales intre TRW sau BOSH ) sper ca vor fi bune de ceva. Nu am mers decat 50 km dar pot spune ca raspunde foarte bine la franare si nu se compara cum facea inainte.

Costuri : 230 ron setul de discuri + 133 ron placutele + manopera 0 smile.gif , mester je

Attached thumbnail(s)
IMG_1187.jpg ( Size: 1.91mb ) Number of downloads: 1053


--------------------
Renault Symbol ian-2008 Music Edition 1.4 8V - VN--BWE
Priveste cerul!

dec 2007 - 5km
2013 - 125000 km
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
z_fdd bacau
post 14 Apr 2012, 18:03
Post #213


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.244
Joined: 16 April 10
From: BC




greseala e a ta, fermiturile sunt placute foarte moi... smile.gif macar la asta trebuia sa te gandesti cand le-ai pus si sa verifici situatia din cand in cand. nu e vina placutelor, ele isi fac treaba pe o perioada, in functie de duritatea lor. ai pus placute originale reno, dar alea sunt mai tari, s-ar putea sa schimbi discurile odata cu placutele sau cel mult la 2 seturi. eu mi-am nenorocit discurile originale cu 2 seturi de textar.

ps: discurile au costat cam mult... pe site-urile de profil gaseai mai ieftin. din cate stiu eu, un disc brembo pleaca din 55 de lei...

This post has been edited by z_fdd bacau: 14 Apr 2012, 18:04


--------------------
Renault Symbol 2006 - 1.4 8v ||| Megane 2 - 2005 - 1.5dci 82 CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ReiMNs
post 14 Apr 2012, 18:12
Post #214


Membru autentic


Group: Members
Posts: 322
Joined: 7 December 08
From: Bucuresti / Adjud




Am fost ceva imprevizibil iar pretul mi s-a parut chiar ok . In plus astea mi-au venit cu comanda a doua zi , trebuia sa montez ceva pe ea indiferent. Acum sa dea d-zeu sa ajung la 200 000km si sa schimb doar discurile si voi fi chiar multumit .


--------------------
Renault Symbol ian-2008 Music Edition 1.4 8V - VN--BWE
Priveste cerul!

dec 2007 - 5km
2013 - 125000 km
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
z_fdd bacau
post 14 Apr 2012, 19:38
Post #215


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.244
Joined: 16 April 10
From: BC




din cate vad, ai 1.4 8v, la fel ca mine. un disc bosch e 71 de lei pe un site de piese despre care se discuta foarte des pe forum pe-aici. mie chiar azi mi-a ajuns un colet de la ei (comanda o facusem joi seara). na, acum deja le-ai montat tongue.gif kilometri cat mai multi si nu uita sa verifici placutele de frana wink.gif


--------------------
Renault Symbol 2006 - 1.4 8v ||| Megane 2 - 2005 - 1.5dci 82 CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ReiMNs
post 14 Apr 2012, 19:44
Post #216


Membru autentic


Group: Members
Posts: 322
Joined: 7 December 08
From: Bucuresti / Adjud




Am scutit diferenta cu manopera biggrin.gif .

Le voi verifica de acum din 30 mii in 30 mii km . Ms de sfat .


--------------------
Renault Symbol ian-2008 Music Edition 1.4 8V - VN--BWE
Priveste cerul!

dec 2007 - 5km
2013 - 125000 km
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
z_fdd bacau
post 14 Apr 2012, 19:53
Post #217


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.244
Joined: 16 April 10
From: BC




si eu am scutit cu manopera, dar parca 90 de lei nu-ti stricau tongue.gif

daca placutele sunt textar, o sa te tina 25-30000 ca popa, depinde de trafic si de stilul de condus. sunt tari, iti ataca si discul, sa te astepti la asta.

eu am avut placute bosch si s-au dus cam repede, desi au costat vreo 80 de lei. acum sunt in cautare de placute moi, ca sa pastrez mai mult discurile. astazi mi-a ajuns setul de MasterSport (37 de lei). arata bine, au un aer mai ''profi''. le montez dupa Paste si revin cu precizari.


--------------------
Renault Symbol 2006 - 1.4 8v ||| Megane 2 - 2005 - 1.5dci 82 CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vallixx
post 15 Apr 2012, 11:09
Post #218


Membru nesuferit


Group: Members
Posts: 4.547
Joined: 28 January 08
From: Bucuresti




QUOTE(z_fdd bacau @ 14 Apr 2012, 18:03)
ps: discurile au costat cam mult... pe site-urile de profil gaseai mai ieftin. din cate stiu eu, un disc brembo pleaca din 55 de lei...
*


Mult? Pai eu am dat 203 RON/buc.....e adevarat ca sunt ventilate si ca am vrut discuri cat mai bune calitativ, dar am dat pe unul cat a dat el pe ambele.
La fel si pe placute, am dat vreo 150 RON/set.

Nu ma dau banii afara din casa, dar la frane am vrut maximum. In plus nu le schimb zilnic, nici macar anual, ci cam in 2 ani juma, asa ca pe termen lung efortul financiar cam tot pe acolo se duce. Si in al doilea rand stiind ce am pe masina, n-am niciun stres cu franele stau linistit, mai ales ca am un stil de condus destul de sportiv si merg mult in oras.

Acu' sunt tare curios cat m-or tine, o sa le fac o verificare la 30 de mii (cam atat tineau cele de origine + discurile originale) si pot sa fac o comparatie.


--------------------
Renault Megane 4 Hatch TCe 140 - 2019
Ex. Renault Clio Symbol 1.4 16V - 2008 - 2022
Ex. Renault Clio Symbol 1.4 8V - 2003 - 2008
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
z_fdd bacau
post 15 Apr 2012, 11:25
Post #219


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.244
Joined: 16 April 10
From: BC




vallixx, omul zice ca si-a pus discuri bosch cu 230 / set. iar eu i-am spus ca era 71 de lei un disc bosch pe un site despre care vorbim noi pe aici. in plus, el are discuri pline, cum am si eu, de aici diferenta de pret.

eu unul am discuri brembo pe ea, iar 2 discuri de-astea ar costa 110 lei. placute am cumparat nemtesti, facute de master sport, si le schimb peste vreo saptamana, tocmai pentru ca vreau sa fie mai moi, sa nu-mi omor discurile ca data trecuta. acum am niste placute no-name, dar care sunt foarte dure (dupa 10000km nu s-au tocit aproape deloc), in ciuda pretului (30 lei). si eu merg foarte mult in oras si am un stil mai grabit, dar deocamdata nu m-au dezamagit franele.

eu discutam pretul pentru aceleasi produse, nu-i spuneam omului ca nu e bine sa dea bani multi pe piese de calitate, cred ca m-ai inteles gresit.


--------------------
Renault Symbol 2006 - 1.4 8v ||| Megane 2 - 2005 - 1.5dci 82 CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
diesel_power
post 15 Apr 2012, 13:38
Post #220


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.964
Joined: 18 February 05
From: diaspora




Am o intrebare la voi. Se pot monta pe Symbol etrieri+placute de Logan Van?


This post has been edited by hellcat: 15 Apr 2012, 14:20


--------------------
Renault Symbol faza 3, 1.5dCi 60kW, 2005, Fidji
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
hellcat
post 15 Apr 2012, 14:19
Post #221


FrontYard Motorsport


Group: Moderatori
Posts: 5.628
Joined: 25 April 04
From: Dieppe




QUOTE(z_fdd bacau @ 14 Apr 2012, 19:03)
ai pus placute originale reno, dar alea sunt mai tari, s-ar putea sa schimbi discurile odata cu placutele sau cel mult la 2 seturi. eu mi-am nenorocit discurile originale cu 2 seturi de textar.
*


Nu schimbi discurile odata cu placute de origine, care da, sunt mai dure si foarte bine ca sunt asa, in felul asta ai si o frana buna. Renault-ul este recunoscut pentru sistemul de franare eficient, dar pe care nu-l obtii cu placute la 35 de lei.

Iar daca schimbi si discurile la 2 seturi de placute...care e problema?...cam cate sute de mii de km vreti sa tina un set de discuri?

Cu placute de origine, le-am inlocuit pe primele la 50.000km, iar la aproape 90.000km am inlocuit din nou placutele si cu ele si discurile care, fiind ventilate, erau grav afectate si de rugina pe margini.
Recapitulam, 90.000 km, la o medie de 15.000-20.000 km pe an, sa ajungi sa inlocuiesti discurile la 5-6 ani mi se pare perfect normal.

This post has been edited by hellcat: 15 Apr 2012, 14:22


--------------------
Renault Clio bicorp 1.4 16v 2002 expression
Commencal Premier HD1
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
z_fdd bacau
post 15 Apr 2012, 14:43
Post #222


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.244
Joined: 16 April 10
From: BC




hellcat, stiu ca tu ai avut ceva cu placutele de 35 de lei de la inceput. nu asta e ideea. eu nu vreau sa ma tina 60000 km un set de placute, cum am spus si mai sus cand au postat niste colegi. vreau sa ma tina discurile vreo 100k km, nu sa le schimb inainte de 60000, cum am patit cu cele originale.

daca pot avea aceeasi franare cu niste placute la 35 de lei facute de nemti (mastersport) cum aveam cu bosch-urile de 80 de lei, e foarte bine. doar ca bosch-urile dupa 15000 km erau varza. de ce sa dau banii astia pe un set de placute pe care sa le schimb dupa 15-20000 km, cand pot da 35 de lei pe niste placute care pot sa tina mai mult sau la fel? nu e o chestie de costuri aici? nu vream sa obtinem calitate cu bani mai putini sau macar sa avem aceeasi calitate, dar cu sume injumatatite?

acum am placute tari si nu imi place asta pentru ca imi ataca discurile. as putea compara placutele la 35 de lei (cu care tu nu esti de acord) cu cele textar (ma refer la duritate). or fi si discurile de vina, stiu masini la care nu sunt probleme cu discurile la 150000 km...eu de ce sa dau banii pe discuri cand pot sa am o frana buna doar schimband placutele si folosind unele la 35 de lei?

sunt colegi pe forum care pun fermit pe masina...fermiturile romanesti sunt mai bune decat niste placute facute de nemti? eu sunt de parere ca nu... (iar fermiturile erau vreo 50 de lei, daca stiu eu bine)

This post has been edited by z_fdd bacau: 15 Apr 2012, 14:44


--------------------
Renault Symbol 2006 - 1.4 8v ||| Megane 2 - 2005 - 1.5dci 82 CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
hellcat
post 15 Apr 2012, 14:59
Post #223


FrontYard Motorsport


Group: Moderatori
Posts: 5.628
Joined: 25 April 04
From: Dieppe




QUOTE(z_fdd bacau @ 15 Apr 2012, 15:43)
sunt colegi pe forum care pun fermit pe masina...fermiturile romanesti sunt mai bune decat niste placute facute de nemti? eu sunt de parere ca nu... (iar fermiturile erau vreo 50 de lei, daca stiu eu bine)
*


Asa, si?...o sa fac tot posibilul sa ma feresc de ei cand acord prioritate la vreo trecere de pietoni.
In rest, dreptul la o parere am si eu, la fel ca si tine.


--------------------
Renault Clio bicorp 1.4 16v 2002 expression
Commencal Premier HD1
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
z_fdd bacau
post 15 Apr 2012, 15:22
Post #224


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.244
Joined: 16 April 10
From: BC




doamne-fereste, nu am zis ca nu ai dreptul la parere. de aia e forumul asta, toti dau cate o parere, buna sau nu.

eu spun doar ca prefer sa obtin acelasi lucru platind jumate. adu-ti aminte cat de sceptic erai cand am intrebat de placutele de 35 de lei...spuneai ca o sa tina exact de banii astia. uite ca deocamdata au 11000 km, putin sub kilometrii la care am schimbat placutele bosch. asta inseamna ca sunt foarte tari, nu? mergand pe rationamentul tau, ar trebui sa le las pe astea, pentru ca masina franeaza mai bine cu placute tari... doar ca pe mine ma enerveaza sa schimb discurile inainte de 60000km.

inteleg, de cei cu placute fermit te feresti, dar daca vezi vreo dacie...ce faci? te lasi de soferie? de aia spun, prefer sa pun acele placute facute de nemti, chiar daca sunt doar 35 de lei, decat niste fermituri romanesti, de care foloseam la vechile dacii.


--------------------
Renault Symbol 2006 - 1.4 8v ||| Megane 2 - 2005 - 1.5dci 82 CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vallixx
post 15 Apr 2012, 21:02
Post #225


Membru nesuferit


Group: Members
Posts: 4.547
Joined: 28 January 08
From: Bucuresti




Nu ma dau vreun expert, dar stiu ca masina franeaza mai eficient cu placute moi chiar daca pentru asta va trebui sa le schimbi mai des, cele tari avand avantajul ca tin mai mult.


--------------------
Renault Megane 4 Hatch TCe 140 - 2019
Ex. Renault Clio Symbol 1.4 16V - 2008 - 2022
Ex. Renault Clio Symbol 1.4 8V - 2003 - 2008
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
z_fdd bacau
post 15 Apr 2012, 21:31
Post #226


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.244
Joined: 16 April 10
From: BC




cam asta auzisem si eu. + ca, fiind mai moale materialul placutelor, discurile nu vor fi atat de solicitate si nu se vor incinge asa cum se incing cu pacute dure.


--------------------
Renault Symbol 2006 - 1.4 8v ||| Megane 2 - 2005 - 1.5dci 82 CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cnisav
post 15 Apr 2012, 22:46
Post #227


Membru


Group: Members
Posts: 143
Joined: 7 September 09
From: Baia Mare




@vallixx : Nu e vorba ca m-as juca...dar nici nu cred ca trebuie sa fim toti si mecanici si electronisti si superautodidacti in orice.
Pur si simplu nu cunosc toate chichitele intretinerii unei masini...imi fac reviziile la timp, mai intreb si eu una-alta mecanicul, studiez forumul, dar chiar nu stiam ca discurile se pot "sparge"! Ma gindeam ca se uzeaza si frina va prinde mai greu (gen dupa vreo 2-3 pedale), moment in care ar trebui schimbate...
Sincer, n-am de gind sa pun pe nimeni in pericol, de aceea am si intrebat aici imediat ce mi-a dat vulcanizatorul de gindit.
PS Nu vreau sa fiu mangaiat pe cap, dar sa stii ca inteleg si cu frumosul :-)


--------------------
Renault Clio Symbol 2007 - 1,5 dci - 68 CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
z_fdd bacau
post 16 Apr 2012, 10:28
Post #228


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.244
Joined: 16 April 10
From: BC




nu trebuie sa te superi, vallixx are perfecta dreptate, se pot sparge discurile si atunci e jale. eu oferisem un raspuns mai linistitor, ca merge si asa cateva sute de km, dar nu e bine. tot vallixx are dreptate, degeaba mergi preventiv daca apare vreun nebun in fata, tot o sa fii nevoit sa calci frana cu putere si atunci pot aparea probleme.

nimeni de aici nu e expert, de aia intrebam si scriem ce credem noi... vorba lui hellcat, sunt opinii.


--------------------
Renault Symbol 2006 - 1.4 8v ||| Megane 2 - 2005 - 1.5dci 82 CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
PhilipMorris
post 17 Apr 2012, 08:34
Post #229


dependent de internet banking


Group: Members
Posts: 708
Joined: 14 November 07
From: Where the streets have no name




Ati vazut vreodata masina cu discuri sparte de franare exact intr-o gradinita atunci cand copii se aflau toti nevinovati in curte afara? Ca asa pare...
Intr-adevar, este naspa sa crape discul. Banuiesc, nu am auzit niciodata. Dar ele nu crapa la o trecere de pietoni atunci cand franarea este normala. Ci la socuri, izbituri si altele. Eu am fost in situatia colegului cnisav, din nestiinta, desigur. Nu din dezinteres.
Ideea este ca poti merge linisit pana iti schimbi discurile, asta daca nu ai de gand sa mai faci vreo 20000 km. nu este un lucru care sa te afecteze in 2-3 zile. Si nici nu insemna ca esti nebun. Ele oricum nu crapa amandoua si brusc ramai fara frana, hai sa nu exageram.


--------------------
MK2 Black panther, sexiest hatchback ever TiVCT
Dacă vrei să iti arati superioritatea și ți-e rușine ca nu intelegi cuvintele potrivite, posteaza un link.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
z_fdd bacau
post 17 Apr 2012, 10:53
Post #230


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.244
Joined: 16 April 10
From: BC




in ideea asta am spus si eu ca poti sa mai faci cateva zeci/sute de km...dar e mai bine sa fie schimbate, inclusiv pentru siguranta mentala (sa stii ca ai frane pe care sa te bazezi si sa nu te astepti sa te ''lase''). si eu am mers cu discurile mancate pana la vreo 9 mm si nu am avut probleme. dar e bine sa nu facem experimente, totusi, cu franarea si directia... desi, daca stam bine sa ne gandim cati inconstienti sunt care merg cu masinile praf la directie si franare... eu insumi am vazut un mercedes model mai vechi la care frana tine ca la o bicicleta...acolo e nebunie, ca daca ai nevoie de o frana brusca poti sa faci orice, ca nu se opreste.


--------------------
Renault Symbol 2006 - 1.4 8v ||| Megane 2 - 2005 - 1.5dci 82 CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vallixx
post 17 Apr 2012, 19:21
Post #231


Membru nesuferit


Group: Members
Posts: 4.547
Joined: 28 January 08
From: Bucuresti




QUOTE(cnisav @ 15 Apr 2012, 22:46)
@vallixx : Nu e vorba ca m-as juca...dar nici nu cred ca trebuie sa fim toti  si mecanici si electronisti si superautodidacti in orice.
Pur si simplu nu cunosc toate chichitele intretinerii unei masini...imi fac reviziile la timp, mai intreb si eu una-alta  mecanicul, studiez forumul, dar chiar nu stiam ca discurile se pot "sparge"! Ma gindeam ca se uzeaza si frina va prinde mai greu (gen dupa vreo 2-3 pedale), moment in care ar trebui schimbate...
Sincer, n-am de gind sa pun pe nimeni in pericol, de aceea am si intrebat aici imediat ce mi-a dat vulcanizatorul de gindit.
PS Nu vreau sa fiu mangaiat pe cap, dar sa stii ca inteleg si cu frumosul :-)
*


Nici eu nu ma dau mecanic, singura diferenta e ca am ceva km la bord, facuti cu multe masini, am si situatii in care am ramas fara frane....deci sunt trecut prin cateva si din experienta iti spun ca frana si directia sunt elementele cele mai importante si pe care trebuie sa ai baza si siguranta.

Nu am intentionat ca postul sa fie peiorativ.

Intentionez insa sa fiu peiorativ cu colegul Philip Morris, care dupa mine nu stie ce spune.
Nu crapa ambele discuri dintr-o data. E suficient sa crape unul si deja franarea e de 50%.
La 60km/h, sa ti se injumatateasca franarea eu zic ca nu-i de colo. Unde mai pui ca iti va trage brusc directia intr-o parte. Nu trebuie sa intri intr-o gradinita plina, e suficient sa-ti sara un copil in fata.
Nu mai continui discutia intrucat nu doresc sa jignesc colegul, ci doar incerc sa-l constientizez de importanta sistemului de franare.

This post has been edited by vallixx: 17 Apr 2012, 20:30


--------------------
Renault Megane 4 Hatch TCe 140 - 2019
Ex. Renault Clio Symbol 1.4 16V - 2008 - 2022
Ex. Renault Clio Symbol 1.4 8V - 2003 - 2008
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
z_fdd bacau
post 17 Apr 2012, 22:54
Post #232


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.244
Joined: 16 April 10
From: BC




da, vallixx, nu se pune problema de jignirea cuiva, ai perfecta dreptate. dar cred ca discurile pline, cum am eu si colegul cnisav sunt mai putin predestinate spargerii la franare. dar da, ai dreptate, cu franarea si directia nu te joci. poate am fost eu putin iresponsabil cand am spus ca mai merg cateva sute de km, gandindu-ma ca nu o sa le exploateze extraordinar pana le schimba...si oricum, tot ar fi trebuit sa faca deplasarea pana la un service si, eventual, pana la un magazin de piese.


--------------------
Renault Symbol 2006 - 1.4 8v ||| Megane 2 - 2005 - 1.5dci 82 CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vallixx
post 17 Apr 2012, 23:10
Post #233


Membru nesuferit


Group: Members
Posts: 4.547
Joined: 28 January 08
From: Bucuresti




Evident ca nu le exploatezi extraordinar atunci cand le stii duse.
Se poate la fel de bine sa te tina cateva sute de km fara probleme.
Orice se poate.

Treaba pe care tot insist este ca este de ajuns o singura situatie, nu mai multe, cand o poti face de oaie monumental. Asa cum ziceam mai sus, orice se poate.
Cum ziceam si colegului PhilipMorris: nu este nevoie sa intri intr-o gradinita, este suficient doar sa nu poti evita un copil. Si o chestie de genul asta te marcheaza pt. toata viata.

Ideea este cat este fiecare dispus sa riste. Si problema este ca nu risti numai persoana ta.

Uite de ex. acum cativa ani am lovit un betiv pe trecerea de pietoni. Lovit e impropriu spus, l-am atins cam cu forta cu care i-as fi dat un sut in fund, dar fiindca era prastie, a cazut.
Probabil ca ar fi cazut si daca batea vantul mai tare.
Ideea e ca a trecut pe trecere prin fata mea, eu am franat usurel, dar brusc ii sufla vantul din mana ziarul, iar omul cu o sprinteneala de liceean sare fix in fata mea, ca sa isi recupereze ziarul.
Am reusit sa opresc, dar suficient de aproape de el cat sa-i dau un vant.
Noroc ca era de fata o masina de politie care a vazut tot si care nu m-a gasit vinovat, desi indiferent de circumstante, lovisem un pieton pe trecere.

Ma crezi ca si acum, dupa mai bine de 10 ani am tendinta de a ma asigura nu de 2 ori, ci de 3, la fiecare trecere? Din fericire doar am impins un betiv cu bara in buci. Ce ar fi insemnat sa trimit un copil in spital?


--------------------
Renault Megane 4 Hatch TCe 140 - 2019
Ex. Renault Clio Symbol 1.4 16V - 2008 - 2022
Ex. Renault Clio Symbol 1.4 8V - 2003 - 2008
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Val3ntin0
post 18 Apr 2012, 06:56
Post #234


Membru autentic


Group: Members
Posts: 259
Joined: 8 September 11
From: Ploiesti




Ideea este in felul urmator pentru mine unul: nu sunt nici mare cunoscator si nici nu ma omor cu dastea placute prea rigide sau discuri nu stiu cum moi draci.
Eu masina pe elevator la service o urc cam de 5-6 ori pe an. De 2 ori numai cand este nevoie sa schimb anvelopele, nu merg la vulcanizare, merg la baietii mei si cat schimba anvelopele se uita si pe sub ea, si restu cand ma pregatesc de concediu sau mi se pare mie ceva. Si pentru 20 lei cat este o constatare sa se uite cineva la ea se merita sa dau de 3ori pe an si sa zica "pleaca cu ea de aici ca nu are nimic"!
Am 20 mii km aproape cu placutele astea TRW si baietii au zis ca mai merg, cred ca le schimb inainte de a pleca in Turcia sa stau eu linistit, ma mai gandesc.
Cat despre placute ce le schimbi la 11.000 km sa fim seriosi ori sunt tocite, ori ...ori... ce rost au alea?? cand un set bun de la 65 lei in sus trebuie sa te tina 25-30 mii km...

Cnisav mergi la un service, verifica clar placutele si discurile si vezi ce zice un mecanic, nu tipu de la vulcanizare! Si pe urma sti ce ai de facut! oricum sunt de acord cu tot ce zice Vallixx ca sunt patit si eu. Si nu vad cum le poti exploata mai putin sa nu ai probleme cu franele, cand frana este baza cand pleci la drum, acceleratie avem din greu!!!

This post has been edited by Val3ntin0: 18 Apr 2012, 07:02


--------------------
Renault Clio Expression 2004~1.4 / Megane 2007~1.6 16v 82kv
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cnisav
post 18 Apr 2012, 16:56
Post #235


Membru


Group: Members
Posts: 143
Joined: 7 September 09
From: Baia Mare




Gata, fratilor, am schimbat discurile. 242 de lei discuri QWP (!?) de 259 mm ventilate si manopera. Placutele (TRW) sunt ca noi, le-am schimbat cu 900 km in urma. As fi vrut ceva marca mai de Doamne-ajuta (avea Bosch la 151 bucata), dar bugetul nu si nu ;-(
Daca a mai avut cineva din astea il rog sa povesteasca...in caz contrar, va tin eu la curent...

This post has been edited by cnisav: 18 Apr 2012, 23:27


--------------------
Renault Clio Symbol 2007 - 1,5 dci - 68 CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
thisadi
post 18 Apr 2012, 18:16
Post #236


Membru autentic


Group: Members
Posts: 243
Joined: 20 December 11




din cate stiu eu QWP e un ambalator, nu producator (Autonetul le vinde); e posibil sa fie si piese de origine in cutiile QWP


--------------------
Renault - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
z_fdd bacau
post 18 Apr 2012, 20:59
Post #237


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.244
Joined: 16 April 10
From: BC




Val3ntin0, nu stiu de ce mi se pare ca nu ai inteles nimic din ce am zis eu.
1. placutele mele la 35 de lei nu sunt tocite deloc, asta e problema (adica sunt prea tari si imi omoara discurile).

2. de aia am luat un set de MasterSport, sperand ca sunt mai moi, sa nu-mi omoare discurile.

3. discuri moi? cine a vorbit de discuri moi? in niciun caz nu as pune discuri moi pe masina, doar placute moi. caut un compromis, sa tina discurile, placutele sa nu fie prea tari si sa fie ieftine, iar frana sa fie la fel de buna.

4. cat despre setul ''bun'' de placute de la 65 de lei in sus, eu am avut bosch inainte de ''chinezariile'' astea. am dat 80 de lei / set si dupa 13.000km fix erau aproape terminate...

5. despre constatari la placutele de frana si la discuri... mi se pare inutil sa-i dau aluia de o bere doar pentru ca imi da roata jos si se uita la canalul placutelor, sa vada cat mai au...sau ca imi masoara grosimea discului sau daca imi analizeaza bavura... asta o pot face eu foarte usor. prefer constatari pentru alte chestii (directie, suspensii, forta de franare...).

6. despre ce a spus vallixx, am spus din start ca am gresit si ca nu e bine ca omul sa mearga asa. desi eu am mers cu discuri de 9mm si am avut nevoie de o franare foarte violenta, de pe la 70-80km/h cand mi-a franat intentionat un tampit cu un volvo care s-a bagat in fata....probabil avea nevoie de o vopsire la masina. iar masina mea a oprit impecabil, nici nu m-am asteptat... deci multumesc lui dumnezeu, nu am experimentat chestia cu spartul discurilor.

asa ca nu stiu de unde ai inteles tu ca s-au tocit placutele la 11.000km...daca tot dai un raspuns, citeste bine ce s-a scris inainte. tocmai, placutele nu s-au tocit deloc, asta e problema mea wink.gif o sa le fotografiez zilele urmatoare, cand le demontez si pun o poza.


--------------------
Renault Symbol 2006 - 1.4 8v ||| Megane 2 - 2005 - 1.5dci 82 CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Val3ntin0
post 19 Apr 2012, 03:30
Post #238


Membru autentic


Group: Members
Posts: 259
Joined: 8 September 11
From: Ploiesti




Daca o urc pe elevator nu sunt idiot sa ma uit la placute doar, ci si la bucsi, bielete lalala ce mai e pe acolo.. Si nu este vorba de nici o bere, 20 lei constatarea atat e la service.
Cat despre placutele tale am citit de prima data ca nu sunt tocite, chiar am citit mai multe pagini si in urma decat multi care prefera sa intrebe direct si sa nu caute intai, in fine, ideea era ca ai dat 35 lei pe ceva de care esti chiar stresat acum smile.gif si ma amuza un pic. Acum ai de gand sa dai alti bani si practic ajungi la suma mea de 65-70 lei cat am dat eu pe trw si nu ma vait de nimic la 20 mii km parcursi.
Acum fiecare cu caracterul sau smile.gif eu unul nu stau sa ma gandesc ce s-ar intampla daca as pune acum ceva sa protejeze uzura pentru urmatorii 5 ani..pff sunt fiare daca e sa pice, pica! Ca e uzat, ca e defect de fabricatie, ca ai ghinion pur si simplu, ca fortezi masina si etc.. schimbi si atat daca vrei sa mergi cu ea!


--------------------
Renault Clio Expression 2004~1.4 / Megane 2007~1.6 16v 82kv
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
PhilipMorris
post 19 Apr 2012, 11:21
Post #239


dependent de internet banking


Group: Members
Posts: 708
Joined: 14 November 07
From: Where the streets have no name




placutele nu "tin". Asta este manelism curat. Atunci cand tin mai mult inseamna ca mananca din disc sau ai ineficienta la franare. Adicalea aluneca pe disc.
Adica tot ce inspaimanta pe aici, ineficienta la franare. este pura fizica, nu mai tine de mecanica auto.
cred ca ideea nu mai este cea a initiatorului topicului, dar pe unii poate ii ajuta sa isi faca o idee la cumpararea unui produs.
Am luat placute made in sweeden, 400 ron setul. comparatie intre franarea cu placutele originale reno care le-am avut si astea nu exista decat la aspect.
Am 23000 cu ele si necesita schimbare. discurile arata impecabil, in schimb. La ultimele placute am schimbat si discurile. Concluziile le trage fiecare. Eu as merge pe placute moi, cum spune si colegul z_fdd bacau.
p.s. in plus nu am problema cu scartaitul la franare, pentru care am vazut un topic intreg si concluzia este "asa face toate".


--------------------
MK2 Black panther, sexiest hatchback ever TiVCT
Dacă vrei să iti arati superioritatea și ți-e rușine ca nu intelegi cuvintele potrivite, posteaza un link.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
z_fdd bacau
post 19 Apr 2012, 11:37
Post #240


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.244
Joined: 16 April 10
From: BC




atunci ii verifici toata puntea fata, e alta discutie, e exact ce spuneam mai sus wink.gif

despre cei 20.000km ai tai... placutele astea de 35 de lei ar depasi cu mult kilometrajul pe care il ai tu cu trw, pentru ca la 11.000km nu s-au tocit deloc. daca merg pe rationamentul tau (''e fier, oricum se toceste, deci nu imi fac probleme''), atunci las placutele astea si depasesc cu siguranta 30.000km. poate mult mai mult... dar nu vreau sa schimb si discurile odata cu placutele. daca voiam placute de firma din start, care sa ma tina mult, luam textar si gata.

deci eu vorbesc despre placute ieftine, care sa nu afecteze discurile si care sa franeze bine...mai sunt de-astia carevor placute mai moi si ieftine...altfel ar pune toti textar sau, mai nou, autospeed (astea la 35 de lei), nu crezi? mai sunt si oameni care cauta alte variante, altfel am merge toti pe sfatul tau, am pune trw si topicul asta nici nu si-ar mai avea rostul...

ps: nu sunt tocmai stresat, cat preocupat sa nu patesc cu discurile ce am patit prima data... si garantat mai sunt altii care vor acelasi lucru, deci nu vad de ce esti amuzat smile.gif

19 Apr 2012, 11:44:
da, fiind fier pe fier...mai scartaie. bosch-urile scartaiau mai tare decat astea pe care le am eu acum... si au tinut 13000km... deci prefer sa dau mai putin pe ele, sa scartaie la fel si sa nu-mi manance discurile... + ca, dupa capul meu, placutele mai moi franeaza mai bine decat unele tari...

This post has been edited by z_fdd bacau: 19 Apr 2012, 11:44


--------------------
Renault Symbol 2006 - 1.4 8v ||| Megane 2 - 2005 - 1.5dci 82 CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
35 Pages « < 6 7 8 9 10 > » 
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 25th April 2025 - 21:04
Dacia