Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

12 Pages « < 4 5 6 7 8 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Clio 3 Sport, pareri - achizitionare

A l e x
post 6 Nov 2007, 20:33
Post #151


Showing the fangs of rage


Group: Moderatori
Posts: 5.413
Joined: 28 May 06




hellcat : Te referi si la Megane RS, nu ? Ca in B tot apar diverse cu numere rosii smile.gif


--------------------
. . .
No remorse, no repent.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vusiman
post 6 Nov 2007, 20:43
Post #152


Membru incepator


Group: Members
Posts: 25
Joined: 17 September 07




ssilviu : despre consumul GTI-ului nu sunt prost informat; si propietarul este mirat de acest aspect dar asta este situatia reala.


--------------------
. Red Hot Clio Rs 2007/ 2.0 16v
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
hellcat
post 6 Nov 2007, 20:45
Post #153


FrontYard Motorsport


Group: Moderatori
Posts: 5.628
Joined: 25 April 04
From: Dieppe




Dap, ma refeream la ambele RS-uri smile.gif , si la mine s-au dat 2 Megane-uri RS noi si unul sh adus din Germania aproape nou si asta.


--------------------
Renault Clio bicorp 1.4 16v 2002 expression
Commencal Premier HD1
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ssilviu
post 6 Nov 2007, 20:57
Post #154


F1 Man


Group: Members
Posts: 8.043
Joined: 11 June 04
From: Nicaieri




Consumul poate varia foarte usor de la zi la zi. Chiar daca la prima vedere conditiile par la fel. S-a schimbat temperatura, aderenta asfaltului, a plouat afara, a fost putin mai aglomerat, s-a pus o alta benzina.

Eu iti spun ca acei 2 litri de care ai auzit tu nu sunt datorati rodajului sau chip tuningului. Pentru ca aceasta versiunea nu prea are baza stiintifica in spate. Tu esti liber sa crezi, eu nu neg acea scadere de consum doar iti spun ca nu are cum sa se datoreze (doar) celor doua motive date de tine.

In ceea ce priveste consumul e si normal. Eu am in cartea tehnica 8,8. Si in bucuresti ia lejer 14 pe aglomeratie. Adica 50% mai mult cel putin. La tine e dat consumul urban de 12,2. Fa singur calculul. Golful chiar daca e mai greu, are motor turbo, care este conceptual mai eficient decat unul aspirat.


--------------------
Renault Megane 2 GPL 2006
Renault Master 2
Renault Clio 4.1 1.2 EDC
Renault Clio 4.2 1.2 EDC
Dacia Dokker 1.6 SCE GPL
Dacia Logan 1.4 GPL
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vusiman
post 6 Nov 2007, 21:36
Post #155


Membru incepator


Group: Members
Posts: 25
Joined: 17 September 07




ssilviu:

Puctul tau de vedere este corect. Sunt curios daca se confirma o scadere a consumului semnificativa (chiar si un 1%) pentru modelul RS, dupa efectuarea a peste 3000km.
Vizavi de chip tuning nu este o noutate ca performantele motorului cresc iar consumul se mentine explicatia fiind faptul ca se face o optimizare a prametrilor injectiei, cea de fabrica fiind mult sub cea ce poate livra motorul; asta poate fi o cauza pentru reducerea consumului.

Anyway, discutia poate fi lungita la nesfarsit; fiecare cu opiniile lui.


--------------------
. Red Hot Clio Rs 2007/ 2.0 16v
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
A l e x
post 6 Nov 2007, 21:41
Post #156


Showing the fangs of rage


Group: Moderatori
Posts: 5.413
Joined: 28 May 06




vusiman : Defecte (mai ales cand esti obsedat de consum) poti gasi la orice masina, de la Dacie pana la Veyron. Daca-ti pierzi prea mult timpul cu ele si esti tot timpul cu ochii pe CB sa vezi consumul instant, atunci un Pejo 107 diesel e recomandarea mea.

Eu daca mi-as lua Clio RS sau orice alta masina de genul as lua-o pentru distractie, consumul fiind ultima mea grija -- nu ca nu m-ar ustura buzunarul, dar ar fi un compromis care l-as face inainte de a semna actele. Clio RS e benzinar de 200 de cai, asta e, iti va lua mult in oras, nu vad cu ce te incalzesc 2-3% in plus sau in minus, tot MULT e, dar si cand calci pedala, parca merite acei litri in plus, nu ? 243.gif

Bafta cu masina si da-l naibii de consum.


--------------------
. . .
No remorse, no repent.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ssilviu
post 6 Nov 2007, 22:05
Post #157


F1 Man


Group: Members
Posts: 8.043
Joined: 11 June 04
From: Nicaieri




QUOTE(vusiman @ 6 Nov 2007, 21:36)
faptul ca se face o optimizare a prametrilor injectiei, cea de fabrica fiind mult sub cea ce poate livra motorul


Asta vor sa te faca sa crezi cei care vand chipuri. Daca ar fi fost asa, se facea direct din fabrica.

Poate scadea consumul cand schimbi momentul exploziei dar supui motorul la un sters aiurea. Ideea de baza e ca aceste schimbari sunt foarte mici .. si in nici un caz nu se vor simti intr-o masura din astea impresionanta la consum, de 10% cum zici tu. Daca toate erau bune si frumoase iti dai seama ca se faceau din fabrica, nu?

This post has been edited by ssilviu: 6 Nov 2007, 22:12


--------------------
Renault Megane 2 GPL 2006
Renault Master 2
Renault Clio 4.1 1.2 EDC
Renault Clio 4.2 1.2 EDC
Dacia Dokker 1.6 SCE GPL
Dacia Logan 1.4 GPL
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Tudor
post 7 Nov 2007, 10:32
Post #158


Moderator


Group: Members
Posts: 1.824
Joined: 10 May 05
From: Bucuresti




Va rog nu continuati discutia despre chiptuning, ca nu isi are rostul. Setarile oricarui motor sunt un compromis intre obtinerea unei curbe de cuplu ideala, a unei curbe de putere ideala, a unui consum cat mai redus si asigurarea fiabilitatii necesare functionarii motorului. Nu exista o solutie ideala, ci doar diferite variante ale acestui compromis, asa ca fiecare poate obtine ceva spectaculos si poate crede ce vrea.


--------------------
Renault Clio III 2006 1,5 dCi 80cp Dynamique 3usi
Honda CR-V 2006 2,2 CDTi 140cp Executive
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mully
post 7 Nov 2007, 11:29
Post #159


Membru


Group: Members
Posts: 131
Joined: 26 July 05




Eu am acum un mediu de 16.7% ... DAR daca merg doar in aglomeratie haos bara la bara 0.5Km/h viteza medie consumul se indreapta spre infinit ( nu am avut mai mult de 22 tongue.gif ). Cel mai bine este sa vezi cat consuma cand iesi mai pe seara sau in weekend, ala e un consum relevant. Consumul din "traficul" din Bucuresti nu cred ca spune nimic.


--------------------
Renault Megane Coupe 2.0 16v 108Kw
Megane II.2 RS, 2.0T 225cp, 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ionut rs
post 9 Nov 2007, 09:06
Post #160


Membru incepator


Group: Members
Posts: 11
Joined: 27 September 07




vusiman pe mine nu ma intereseaza consumul masinii pt.ca altfel nu o cumparam
cit despre consumul masinii tale cred ca trebuie sa schimbi cam pe la6500 -7000 ca sa vezi ce poate acest bolid extraordinar ,schimband mai jos masina se comporta normal ca una cu motor de 2000 .
locuiesti in brancoveanu ?am vazut un rs rosu acolo
nu te mai uita la consum si testeaza-ti masina la adevarata ei valoare pt ca merita
bafta


--------------------
renault clio3 RS 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
A l e x
post 9 Nov 2007, 17:20
Post #161


Showing the fangs of rage


Group: Moderatori
Posts: 5.413
Joined: 28 May 06




Frumos spus, ionut.


--------------------
. . .
No remorse, no repent.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vusiman
post 9 Nov 2007, 23:40
Post #162


Membru incepator


Group: Members
Posts: 25
Joined: 17 September 07




@ ionut rs

daca maine, masina ta ar incepe sa consume 30% probabil ca ai spune wtf!? si ai cauta informatii despre ce insemna un consum normal pentru masina ta.

Ca sa intelegeti: eu am luat masina cu 17km la bord lucru care nu mi se pare normal; anul trecut am lucrat in zona libera unde se aduc masinile in tara si am vazut la ce tratament sunt supuse masinile sport de catre manipulanti (tot ce este mai deosebit primeste o plimbare in plus asa de o impresie). Intentia a fost de a obtine o impresie despre consumul tipic al masinii.
Intre timp lucrurile au luat-o spre normal, adica consumul este de 17.4 in scadere, probabil se va oprii undeva pe la 15-16% in regim de folosire normala.

Cat despre schimbat la 6-7k inca nu prea am avut unde dar intentionez weekend-ul asta.... he he,nu o sa-i fie usor icon_mrgreen.gif

Eu stau in Dristor langa Calea Vitan.

bafta la toti


LE: tanks mully - un raspuns la obiect

This post has been edited by vusiman: 9 Nov 2007, 23:53


--------------------
. Red Hot Clio Rs 2007/ 2.0 16v
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ssilviu
post 9 Nov 2007, 23:57
Post #163


F1 Man


Group: Members
Posts: 8.043
Joined: 11 June 04
From: Nicaieri




QUOTE(vusiman @ 9 Nov 2007, 23:40)
Ca sa intelegeti: eu am luat masina cu 17km la bord lucru care nu mi se pare normal


Masina de showroom unsure.gif


--------------------
Renault Megane 2 GPL 2006
Renault Master 2
Renault Clio 4.1 1.2 EDC
Renault Clio 4.2 1.2 EDC
Dacia Dokker 1.6 SCE GPL
Dacia Logan 1.4 GPL
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vusiman
post 10 Nov 2007, 00:02
Post #164


Membru incepator


Group: Members
Posts: 25
Joined: 17 September 07




Dap, si cu rezervorul gol. A vrut dealer-ul sa o porneasca si a murit in 15 secunde. La a doua cheie 5sec. blink.gif



--------------------
. Red Hot Clio Rs 2007/ 2.0 16v
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
A l e x
post 11 Nov 2007, 19:45
Post #165


Showing the fangs of rage


Group: Moderatori
Posts: 5.413
Joined: 28 May 06




Poti fi sigur ca, orice masina primeste un tratament "sport" din partea celor care le muta, manevreaza, etc... La un RS de 200 cai nici nu mai zic, poate au stat si la rand unii sa ii dea putin in el inainte de a fi ridicat... Trebuie sa te impaci cu ideea din start.

Acum eu nu acuz pe nimeni, dar garantat se intampla in 90% din cazuri biggrin.gif


--------------------
. . .
No remorse, no repent.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
hellcat
post 11 Nov 2007, 20:40
Post #166


FrontYard Motorsport


Group: Moderatori
Posts: 5.628
Joined: 25 April 04
From: Dieppe




QUOTE(A l e x @ 11 Nov 2007, 19:45)
Acum eu nu acuz pe nimeni, dar garantat se intampla in 90% din cazuri biggrin.gif
*



Ce le mai stiti voi pe toate...daca ai ceva concret ...chiar te rog...povesteste-ne si noua!
@vusiman: Masinile sport sunt un pic turate?!?...n-ai idee cum ti-a mers motorul tau de pe masina pe bancul de probe inainte de a fi montat pe caroserie!


--------------------
Renault Clio bicorp 1.4 16v 2002 expression
Commencal Premier HD1
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
octav_
post 11 Nov 2007, 21:27
Post #167


Membru autentic


Group: Members
Posts: 846
Joined: 16 September 05
From: Bucuresti




hellcat, sa stii ca pe la concesionarii din Bucuresti, din pacate, se intampla foarte des ca masinile noi sau chiar si cele aduse in service sa fie chinuite in ultimul hal. Personal am vazut 4-5 cazuri: la Serus am vazut 2 Megane-uri noi pregatite de livrare conduse de mecanici in ultimul hal: demaraj "salbatic", intoarcere cu frana de mana.
Cand am mers cu prietena mea sa-si ridice Megane-ul am ajuns mai devreme, inainte ca masina sa fie pregatita de livrare si surpriza: era plina de noroi (rotile, lateralele, pana pe plafon) se vedea clar ca masina a fost chinuita intr-o mocirla de toata frumusetea.
Asa ca nu ma mira nimic din ce zice A l e x.


--------------------
Clio RS 197 2009
2.0 16V
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
A l e x
post 11 Nov 2007, 21:29
Post #168


Showing the fangs of rage


Group: Moderatori
Posts: 5.413
Joined: 28 May 06




Eu stiu un caz particular cu niste angajati facand "plecari" cu o Laguna 2.0T adusa la revizie (sau ma rog, in service), deci mai rau avand in vedere ca masina era deja "a cuiva"

As da mai multe detalii dar din pacate nu pot... Cert este ca, n-ai ce sa-i faci..


--------------------
. . .
No remorse, no repent.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ssilviu
post 11 Nov 2007, 21:30
Post #169


F1 Man


Group: Members
Posts: 8.043
Joined: 11 June 04
From: Nicaieri




Si eu stiu multe cazuri de meganuri cu probleme. Dar asta nu inseamna ca 90% din ele sunt asa.


--------------------
Renault Megane 2 GPL 2006
Renault Master 2
Renault Clio 4.1 1.2 EDC
Renault Clio 4.2 1.2 EDC
Dacia Dokker 1.6 SCE GPL
Dacia Logan 1.4 GPL
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
A l e x
post 11 Nov 2007, 21:40
Post #170


Showing the fangs of rage


Group: Moderatori
Posts: 5.413
Joined: 28 May 06




Comparatie total aiurea. Oricum, avand in vedere ca nu sunt in perfecta cunostiinta de cauza, sa zicem ca am exagerat cu procentajul, dar nu m-ar mira daca as avea dreptate...

Oricum, suntem foarte off-topic, hai sa revenim la discutii despre Clio 3 RS biggrin.gif


--------------------
. . .
No remorse, no repent.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vusiman
post 11 Nov 2007, 23:15
Post #171


Membru incepator


Group: Members
Posts: 25
Joined: 17 September 07




Cel mai mult ma mirat faptul ca scaunul din dreapta avea tapiteria sezutului descusuta (taiata cusatura) chiar in zona de aces, lateral dreapta.
Evident am observat dupa ce am luat masina ptr nici prin gand nu mi-a trecut ca asa ceva este posibil.
Uitandu-ma la buretele de sub cusatura se vede urma de cutter in lungul cusaturii plus doua intepaturi, lucruri ce indica o actiune mecanica asupra cusaturii.
Acum sunt doua posibilitati: 1) asa a venit din fabrica, cel mai putin probabil 2) cand a fost montata alarma la service a fost operata de catre vreun mecanic bine intentionat
Nu acuz pe nimeni, sunt multumit ca vor schimba tapiteria cu una noua.

Acum daca vreti sa vb de clio RS, eu am o intrebare pentru ceilalti care au clio RS
Cum vi se pare frana? Daca ar fi sa zic ce ma dezamageste la masina cel mai mult acesta ar fi. De multe ori am senzatia ca masina nu se opreste la timp deoarece pedala de frana nu transmite un feedback consistent lucru ce atrage o franare imprecisa.
Masina franeaza dar nu f precis la utilizare normala. In mers sportiv nu am mai simtit acesta problema.


--------------------
. Red Hot Clio Rs 2007/ 2.0 16v
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
MMVI
post 12 Nov 2007, 10:17
Post #172


Membru autentic


Group: Members
Posts: 611
Joined: 4 April 06
From: Ilfov




Nu am clio RS dar cred ca "problema" este de la AFU.
La o utilizare energica a pedalei de frana (mers sportiv) se trezeste AFU smile.gif .
Iar la utilizare normala trebuie sa apesi mai tare frana pentru a obtine franarea de care ai nevoie.


--------------------
renault clio III 2007 1.6 16V dynamique - B-xx-ELF
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vusiman
post 12 Nov 2007, 13:20
Post #173


Membru incepator


Group: Members
Posts: 25
Joined: 17 September 07




Am fost un pic mai atent la frana ca sa-mi dau seama exact. Problema pare a veni de la faptul ca trecerea de la o franare usoara la una mai prompta se face destul de brusc. Si uite asa te apropii de o masina franand usor ca apoi sa vezi ca trebuie sa apesi frana mai tare ca sa te opresti la timp, apesi pedala mai tare dar frana devine mai puternica decat ai fi vrut. Cand mergi in coloana fenomenul devine agasant, asa ca apesi frana cu mult mai multa finete decat normal lucru care iar devine agasant.
Se pare ca etrierii Brembo sunt prea zelosi icon_mrgreen.gif


--------------------
. Red Hot Clio Rs 2007/ 2.0 16v
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ssilviu
post 12 Nov 2007, 13:24
Post #174


F1 Man


Group: Members
Posts: 8.043
Joined: 11 June 04
From: Nicaieri




Asa face si Meganul normal. Te obisnuiesti.


--------------------
Renault Megane 2 GPL 2006
Renault Master 2
Renault Clio 4.1 1.2 EDC
Renault Clio 4.2 1.2 EDC
Dacia Dokker 1.6 SCE GPL
Dacia Logan 1.4 GPL
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
hellcat
post 12 Nov 2007, 13:27
Post #175


FrontYard Motorsport


Group: Moderatori
Posts: 5.628
Joined: 25 April 04
From: Dieppe




Aspectul asta pe care-l prezinti aici, de altfel foarte bine observat, tine de acomodarea, invatarea foarte buna a masinii. Nu?


--------------------
Renault Clio bicorp 1.4 16v 2002 expression
Commencal Premier HD1
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vusiman
post 12 Nov 2007, 13:58
Post #176


Membru incepator


Group: Members
Posts: 25
Joined: 17 September 07




Cu siguranta ma voi obisnui in timp.
Am condus mai multe masini pana la clio rs dar nu am avut o probleme de acomodare cu frana (de exemplu frana de opel astra h mi sa parut chiar misto), cei drept nici una nu avea un sistem de franare cu pretentii.

Acum si o impresie buna nu numai rele: am venit din Campina spre Buc duminica si am avut loc sa-i dau 210km/h (pe bord); am ramas impresionat de stabilitatea in line dreapta a masinii la acea viteza, era atat de asezata pe asfalt de zici ca o tinea ceva trasa de dedesubt; absolut impresionant.
Tin minte ca am calcat-o, senzatia de viteza era ca si cum as fi mers cu o masina normala inspre 160- 170 (exceptand sunetul) dar numai ca duc o fuga ochii la bord si sa inebunesc cand am vazut 200.
Ce sa mai, frumos smile.gif


--------------------
. Red Hot Clio Rs 2007/ 2.0 16v
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ssilviu
post 12 Nov 2007, 14:02
Post #177


F1 Man


Group: Members
Posts: 8.043
Joined: 11 June 04
From: Nicaieri




QUOTE(vusiman @ 12 Nov 2007, 13:58)
de zici ca o tinea ceva trasa de dedesubt


Pai o trage. Difuzorul spate e cu rol functional.


--------------------
Renault Megane 2 GPL 2006
Renault Master 2
Renault Clio 4.1 1.2 EDC
Renault Clio 4.2 1.2 EDC
Dacia Dokker 1.6 SCE GPL
Dacia Logan 1.4 GPL
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mully
post 12 Nov 2007, 14:32
Post #178


Membru


Group: Members
Posts: 131
Joined: 26 July 05




Uite chestia asta cu franele mi se pare una din cele mai misto chestii la Megane ... franeaza atat de liniar ... imi da intr-un fel senzatia ca pun piciorul direct pe discurile de frana ... chiar ma mira ca la Clio este diferit ...


--------------------
Renault Megane Coupe 2.0 16v 108Kw
Megane II.2 RS, 2.0T 225cp, 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vusiman
post 12 Nov 2007, 14:39
Post #179


Membru incepator


Group: Members
Posts: 25
Joined: 17 September 07




sunt momente cand am acesta senzatie (cele mai multe in utltimul timp) dar au fost si momente cand am avut senzatia ca nu o sa opresca masina la timp.
Oricum sa imbunatatit mult frana dupa iesirea din weekend.


--------------------
. Red Hot Clio Rs 2007/ 2.0 16v
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adi rs
post 14 Nov 2007, 18:19
Post #180


Membru incepator


Group: Members
Posts: 11
Joined: 27 September 07




se face rodaj la masina sport? e prima oara cand aud asta. si dupa rodaj ce fac? schimb tot la 3500?
eu nu am mai resetat consumul la masina de 4000 km si imi consuma 15.5 l/100km mers numai in oras fara nici o restrictie de turatie


--------------------
renault clio 3 2007/RS - B-68-RRS
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
12 Pages « < 4 5 6 7 8 > » 
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 29th April 2025 - 09:43
Dacia